Podgląd wersji #1

# Nazwa pola Wartość
1Tytuł informacjiGminny Punkt Konsultacyjno-informacyjny programu „Czyste Powietrze”
2Aliasgminny-punkt-konsultacyjno-informacyjny-programu-czyste-powietrze
3Tekst wstępny

4Tekst

Informujemy, że na mocy porozumienia podpisanego z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w Urzędzie Gminy Rzekuń uruchomiony został Punkt Konsultacyjny Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”. W Punkcie istnieje możliwość uzyskania informacji na temat programu, złożenie wniosku oraz jego późniejsze rozliczenie. Punkt czynny jest w każdy wtorek w godzinach od 7.45 do 16.45 oraz w piątek od 9.00 do 10.00

Ze względu na duże zainteresowanie Programem, zwracamy się z prośbą o wcześniejsze ustalenie daty i godziny spotkania (telefon: 29 6432000). Przed przyjściem do Urzędu w celu wypełnienia wniosku, należy obowiązkowo zapoznać się z dokumentacją programu, którą można znaleźć na stronie internetowej  Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie https://wfosigw.pl/

ABY ZŁOŻYĆ WNIOSEK PRZYGOTUJ NIEZBĘDNE INFORMACJE:

Wniosek o dofinansowanie:

1.      Numer PESEL (własny i współmałżonka).

2.      Adres e-mail.

3.      Nr księgi wieczystej.

4.      Nr działki ewidencyjnej.

5.      Powierzchnia całkowita budynku.

6.      Rok Oddania budynku do użytkowania lub rok uzyskania zgody na budowę.

7.      Wartość rocznego dochodu (przychód pomniejszony o koszty uzyskania przychodu, należny podatek dochodowy oraz składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne):

a.       PIT za rok poprzedni – przy ubieganiu się o dofinansowanie przy PODSTAWOWYM POZIOMIE DOFINANSOWANIA,

b.      Zaświadczenie o dochodach wydane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu, przy ubieganiu się o PODWYŻSZONYM I NAJWYŻSZYM POZIOMIE DOFINANSOWANIA.

Dokumenty do pobrania w punkcie

1.      Zgoda współwłaściciela / współwłaścicieli na realizację przedsięwzięcia (jeśli dotyczy).

2.      Zgoda współmałżonka na zaciągnięcie zobowiązań w ramach umowy o dofinansowanie (jeśli dotyczy).

3.      Umowę/y z wykonawcą/mi (jeśli wnioskujesz o dotację z prefinansowaniem).

Wniosek o płatność:

1.      Złożony wcześniej wniosek o dofinansowanie oraz pismo z funduszu (umowa).

2.      Etykieta energetyczna i karta produktu (nowego źródła ciepła).

3.      Faktury (nie mogą być starsze niż 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku o dofinansowanie) oraz potwierdzenie dokonania wpłaty.

4.      Protokół odbioru robót.

5.      Dokument przekazania likwidowanego kotła do punktu złomu.

6.      Nr rachunku bankowego

7.      Protokół odbioru kominiarskiego, potwierdzający dostosowanie przewodów kominowych / spalinowych do pracy z zamontowanym kotłem na paliwo stałe.

 

 

5Stan1
6Kategoriaid => 101
title => Czyste powietrze
7Data utworzenia2024-01-23 07:15:31
8Autorid => 796
name => Monika Pawłowska
9Data modyfikacji2024-01-23 07:17:18
10Autor modyfikacjiid => 796
name => Monika Pawłowska
11Data opublikowania2024-01-23 07:15:31
12Dostęp1
13Pola dodatkowejoobip-institution => Urząd Gminy w Rzekuniu
joobip-author => Monika Pawłowska
joobip-editor => Monika Pawłowska
joobip-creation-time => 2024-01-23 07:15:44
joobip-publication-time => 2024-01-23 07:15:44