- Szczegóły
- Waldemar Skurzyński, Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. kadrowo administracyjnych. Wymagane dokumenty należy składać w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, w terminie do dnia 29 czerwca r. do godz. 14.00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze specjalista ds kadrowo administracyjnych".
- Szczegóły
- Waldemar Skurzyński
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. księgowości budżetowej. Wymagane dokumenty należy składać w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, w terminie do dnia 6 marca 2023 r. do godz. 14.00.
Zarządzenie:
zarzadzenie_w_sprawie_naboru.pdf
Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu
z dnia 24 lutego 2023 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 11 ust. 1 , art. 13 ust. 1, 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorz.ądowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu zarządzam, co następuje:
S 1. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko specjalisty ds. księgowości budżAowej
w Centrum Usług Wwilnych w Rzekuniu.
2. W celu przeprowadzenia konkursowego powołuję Komisję Rekrutacyjną
w składzie:
1) Waldemar Skurzyński — Przewodniczący Komisji
2) Joanna Małgorzata Wołynek — Członek Komisji
3) Anna Burlińska — Sekretarz Komisji.
S 3. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu
o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
4. Ogłoszenie o naborze zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie
na tablicy informacyjnej Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu i w Biuletynie Informacji
Publicznej Urzędu Gminy Rzekuń.
5. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji Rekrutacyjnej.
6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Centrum U nych
mgr VVaid , Skurzyński
do Zarządzenia Nr 2/2023
Dyrektora Centrum Usług Wspólnych
w Rzekuniu
z dnia 24 lutego 2023 r.
OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
1. Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu ogłasza nabór na stanowisko:
specjalisty ds. księgowości budżetowej w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu
ul. Kolonia 1 B, 07-411 Rzekuń
2. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) minimum 2 lata pracy w administracji publicznej,
4) znajomość Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o crhronie danych
osobistych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego,
5) pełna zdolność do czynncxści prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel).
3. Wymagania dodatkowe:
1) znaJomośĆ ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ZFŚS,
2) duża motywacja do pracy oraz wysoka kultura osobista,
3) umiejętność współpracy w zespole, rzetelność, komunikatywność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) rejestrowanie, dekretowanie - dokumentów księgowych oświatowych oraz
przygotowywanie ich do wypłaty,
2) sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
3) przygotowyvvanie i przekazywanie zaakceptowanych do wypłaty dokumentów kasowych,
4) sporządzanie, opisywanie dokumentów księgowych i ich segregowanie,
5) wystawianie i rozliczanie delegacji służbowych,
6) prowadzenie całościowej dokumentacji dotyczącej pomocy materialnej dla uczniów i nauczycieli
oraz nauczycieli emerytów,
7) rozliczanie Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego, księgowanie wydatków dokonywanych
ze środków Funduszu Świadczeń
8) Ŕ•lienie funkcji Administratora Bazy Informacji (ABI) w Centrum, w tym opracowywanie
i aktualizowanie stosownej dokumentacji,
9) prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarądcz@, w tym opracowywanie i aktualizowanie
stosownej dokurnentacji,
10) przestrzeganie zasad ustawy o ochronie danych osobowych, wypełnianie obowiązków
określonych w ustawach, regulaminie organizacynym i innych,
11) zastępowanie podczas nieobecności głównego księgowego.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) wymiar etatu: pełen etat, umowa o pracę na czas określony z możliwtścią przedłużenia na czas
nieokreślony,
2) miejsce pracy — praca przy komputerze powyżej 4 godzin, IM)mieszczenie na pierwszym piętrzR
budynku,
3) miejsce pracy wewnątrz budynku,
4) wykonywanie pracy w systemie jednozmianowym w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym
i naturalnym w pozycji siedzącej,
5) ścisła współpraca z innymi pracownikami,
6) możliwe narażenie na: stres, otniążenie mięśniowo — szkieletowe, w szczególności statyczne
mięsm,
9) stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim,
10) pracodawca zapewnia właściwy mikroklimat w pomieszczeniach biurowych.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawmych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wsłńlnych w styczniu 2023 r.,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
z niepełnosprawnością, jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, CV oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przAwarzanie
danych osobowych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) przez kandydata za zgodność
z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata, że nie był skaz.any prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo Ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać
w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze
pełnego etatu,
8) dokument niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach sarnorządowych,
9) dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 6 marca 2023 r.
do godz. 14:00, pod adresem: Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu, ul. Kolonia IB,
07-411 Rzekuń w z_aklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
specjalisty ds. księgowości budżetowej".
Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można zapoznać się w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu przy
ul. Kolonia IB, 07411 Rzekuń.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 29 643 24 70.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłrnznie po przeprowadzonym naborze umieszczona
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Rzekuniu oraz na tablicy informacyjnej
Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu.
Centr
mgr W
s Wspólnych
e,-nar Skuryńsk-i
zmiana_zarzadzenia_w_sprawie_naboru.pdf
Dyrektora Centrum Usług w Rzekuniu
z dnia marca 2023 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 2/2023 w sprawie ogłoszenia konkursu
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 11 ust. 1 , art. 13 ust. 1, 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2022 r. 530) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu zarządzam, co następuje:
1. Zmianie ulega S 2 i otrzymuje brzmienie: „W celu przeprowadzmia postępowania konkursowego
powołuję Komisję Rekrutacyjną w składzie:
1) Waldemar Skurzyński — Przewodniczący Komisji
2) Agnieszka Jastrzębska — Członek Komisji
3) Anna Burlińska — Sekretarz Komisji.
2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
DYR TOR
Centrum U Ws 61gych
u ryński
mgr
Załączniki:
kwestionariusz_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf
3.
4.
5.
6.
7.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
Imię (imiona) i nazwisko —
Data urodzenia
Dane kontaktowe
ubiegajșą o
Wyksztalcenie ..
1 mk jej
stopień tytLN
Kwalifikacje zawodowe ...
lub Wl±y lub L_miejęmości,
' tym np. języków obcych, j.±y, obshga
Przebieg dotychczasowego zatrudnienia .
c)xesy u !olejnych
Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich wynika z przepisów
szczególnych .
data)
(podpis się o
Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych w zasobie „NABORY"
Informacja w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46.•WE dotycząca danych
osobowych pozyskiwanych w niniejszej sprawie:
I) administratorem Pani,'Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu z siedzibą przy
ul. Kolonia I B, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych
osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:
3) pozyskane dane osobowe przetwarzane bțdą w celu weryfikacji możliwości zatrudnienia pracownika
na danym starmvisku, wyboru i zatrudnienia pracownika na wolne stanowisko urzędnicze;
4) pozyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada
r. o pracownikach samorządowych;
5) pozyskane dane osobowe będą przetwarzane przez upoważnionych pracowników administratora danych
osobowych;
6) pozyskane dane będą przetwarzane (przechowywane) w trakcie prowadzenia sprawy i przez okres:
a) w przypadku dokumentów pracownika zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru dokumenty
złożone do naboru dołącza się do jego akt osobowych i przechowuje zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, pozostała dokumentacja pracownika złożona do naboru przechoqy.vana jest w dokumentacji związanej
z naborem Kategoria archiwalna A,
b) dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone
w protokole jako 5 najlepszych kandy•datów, za wyjątkiem oferty "branego kandydata, podlegają zniszczeniu
po 3 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru,
c) oferty nie wybranych kandydatów podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru;
7) przysługuje Pani.•PanL prawo do ich wglądu i poprawy w każdym czasie;
8) przysługuje Pani.'Panu prawo dc cofnițcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
g) przysługuje Pani.•Panu prawo wniesienia skargi do PUODO z siedzibą w Warszawie w przypadku
przetwarzania danych osobowych z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobomch;
10) pozyskanie danych osobowych jest wymogiem określonym w ustawie Kodeks Pracy, ustawie z dnia
21 listopada 2008 r _ o pracownikach samorządowych;
II) pozyskiwane dane osobowe nie podlegają zautomatyzTŃanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniL1
(data)
(podpis się o utrudnienie)
(imię i nazwisko)
(miejsce zamieszkania)
(telefon kontaktowy e-mail)
OŚWIADCZENIA
Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że stan zdrowia pozwala mi na wykonywanie pracy na stanowisku specjalisty ds.
księgowości budżetowej oraz obsługę monitora ekranowego.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że posiadam pekną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw
publicznych.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że nie byłam,'byłem skazana/skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
(czytelny podpis)
Oświadczam, że posiadam nieposzlakowaną opinię.
(czytelny podpis)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procedury naboru zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
(czytelny podpis)
Wynik naboru:
informacja_o_wyniku_naboru.pdf
Kolonia
NIP 7582330693, REGON 38947834g
tel. 29 643 24 70
Rzekuń, 15 marca 2023 r.
Informacja o wyniku naboru
na stanowisko specjalisty ds. księgowości budżetowej
Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu
Centrum Usług Wspólnych w RzAuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń,
informuje,
że w wyniku zakończenia naboru na ww. stanowisko została wyłoniona kandydatura
Pani Edyty Wilczewskiej zamieszkałej w Ponikwi Dużej, gm. Goworowo.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Edyta Wilczewska wykazała się odpowiednimi kwalifikacjami oraz zasobem wiedzy do
zatrudnienia na stanowisku Specjalisty ds. księgowości budżetowej oraz spełniła wszystkie
wymagania formalne wskazane w ogłoszeniu.
DY
Centru m
s #61nych
mgr Wa Sk
- Szczegóły
- Waldemar Skurzyński
Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych z dnia 27 października 2017 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 2082 ze zm.) ogłaszam dane dotyczące podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci w przedszkolu:
1. Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych na 2022 rok wynosi: 15 120,13 zł rocznie.
2. Statystyczna liczba dzieci, o której mowa w art. 11 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych wynosi: 129
3. Statystyczna liczba dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju: 0
4. Statystyczna liczba uczniów niepełnosprawnych: 0
Na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych z dnia 27 października 2017 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 2082 ze zm.) ogłaszam dane dotyczące podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci w oddziale przedszkolnym:
1. Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych na 2022 rok wynosi: 11 080,96 zł rocznie.
2. Statystyczna liczba dzieci, o której mowa w art. 11 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych wynosi: 152
3. Statystyczna liczba dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju: 0
4. Statystyczna liczba uczniów niepełnosprawnych: 2
- Szczegóły
- Waldemar Skurzyński
Załączniki:
Wniosek o dowóz dziecka niepełnosprawnego do przedszkola/szkoły/ośrodka
wniosek_o_dow__z_dziecka_niepelnosprawnego.pdf
Wnioskodawca
Imie i nazwisko,'instytucja
PESEL/NIP
Kod pocztowy, miejscowość
Centrum usług Wspólnych w Rzekuniu
Numer telefonu
ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń
Adres e-mail
WNIOSEK W SPRAWIE DOWOZU UCZNIA NIEPEŁNOSPRAWNEGO
DO SZKOŁY/PRZEDSZKOLA/OSRODKA* W ROKU SZKOLNYM
Wnioskuję o organizację bezpłatnego dowozu ucznia do szkoły/przedszkola/ośrodka* i zapewnienie opieki
w trakcie przejazdu mojego dziecka:
2
3
4.
5
6.
Nazwisko i imię ucznia/dziecka:
Data i miejsce urodzenia oraz PESEL _
Adres zamieszkania.
Szkoła lub placówka, do której skierowane jest dziecko, lub w której dziecko kontynuuje naukę
Okres dowożenia dziecka do szkoły/przedszkola/ośrodka od.
Nazwisko i imię rodzica/ opiekuna
Dokumenty dołączone do wniosku:
1) kopia aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności ucznia,
2) kopia aktualnego orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej o potrzebie
kształcenia specjalnego,
3) potwierdzenie przyjęcia lub kontynuacji nauki w placówce oświatowej.
Oświadczam, że wszystkie dane zawałte we wniosku są prawdziwe.
* niepotrzebne skreślić
(pocn)is Wnioskodawcy)
Rzekuń, dnia
Klauzula informacyjna
W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich informacji (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95i46/WE, informujemy, Ze:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu,
uL Kolonia IBI 07-411 Rzekuń.
2 W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Administrator wskazuje Inspektora Ochrony Danych,
z którym možna kontaktować się przez adres e-mail: iod@aflaropl.
3 Państwa dane osobowe są na podstawie art 6 pkt 1 lit b, e RODO i nie są przekazywane poza
obszar EOG chyba, že wymaga tego prawo.
4. Pani/Pana dane osobowe przechoț"wane będą przez okres zgodny z odnośnymi przepisami prawa
związanymi z celem przetwarzania danych lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych
roszczeń, a w przypadku v,yraženia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych po wygaśnięciu umowy,
do czasu wycofania tej zgody.
5. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie w celu spełnienia obowiązków
v,ynikających z przepisów prawa, jak równiež w celach statystycznych i archiwalnych.
6. Przetv•arzane dane mogą być udostępniane organom nadzorczym zgodnie z przepisami prawa
a także podmiotom świadczącym usługi na rzecz Centrum Usług Wspólnych nin. operatorom pocztowym I
telekomunikacyjnym, firmom kurierskim, firmom dostarczającym usługi informatyczne, usługi poczty
elektronicznej, bankom
T Mają Państwo prawo do:
a) dostępu do danych (art. 15 RODO),
b) sprostowania}poprawłenia swoich danych (art. 16 RODO),
c) usunięcia danych bezpodstawnie (art. 17 RODO),
d) ograniczenia przeavarzania danych (art 18 RODO),
e) przeniesienia danych (art 20 RODO),
f) wniesienia skargi do organu nadzorczego (art 77 RODO)_
8. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszekie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem,
przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze
wszystkim obowiązującymi przepisami.
(miejscowość data)
(poď*s)
OSWIADCZENIE
Po zapoznaniu się z informacjami i pouczeniami zawartymi w niniejszej klauzuli v.yražam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych oraz danych osoboț'"ch mojego dziecka w celu realizacji
obowiązków Gminy Rzekuń związanych z dowozem dziecka niepełnosprawnego do przedszkola, szkoły
lub ośrodka rewalidacyjno-wycnowawczego
(miejscowość data)
(poď*s)
Wniosek o zwrot kosztów dowozu dziecka niepełnosprawnego do przedszkola/szkoły/ośrodka
wniosek_o_zwrot_koszt__w_dowozu_dziecka_niepe__nosprawnego.pdf
vamiotu :
Gmina Rzekuń
Centrum Usług Wspólnych
ul. Kolonia IB
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
o zwrot kosztów dowożenia dziecka"ucznia niepełnosprawnego
do przedszkola, szkoły lub ośrodka
• a wnioskodawca
1. DANE OSOBOWE WNIOSKODAWCY
1.1. Imię i nazwisko
1.2 PESEL
opiekun pravvTły
rftzic
1.4. Adres zamieszkania
Ulica (nr domu/lokalu):
1.5. Adres do korespondencji
Ulica (nr domu/lokalu):
1.6. Telefon kontaktowy i adres e-mail:
1.7. Numer konta bankowego
2. DANE OSOBOWE DZIECKA
Kod pocztowy:
niz w pkt I
Kod pocztowy:
2.1. Imię i nazwisko dziecka którego dotyczy wniosek
2.2. PESEL
2.4. Adres stałego zamieszkania
Ulica (nr domu/lokalu):
Kod pocztowy:
2.5. Adres zamieszkania•korespondencji niż w pkt 2.4.)
Ulica (nr domu/lokalu):
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Miejscowość:
2.3. Wiek
Miejscowość:
Miejscowość:
w przedszkolu
w ftdziale przedszkolnym
w innej formie przedszkolnego
2.7. Pełna nazwa placówki i adres:
3. OŚWIADCZENIA WNIOSKODAWCY
2.6. Miejsce realizacji kształcenia specjalnego lub zajęć rewalidacyjno-wychowawczych
., opojemności silnika.... .... ..... ....., rodzaj paliwa
w szkole
w szkole ponadpodstawowej
w ORW
X =pâniĆ wpis lub
3.1. Wnioskodawca oświadcza, że
zapewnia dowożenie samodzielnie (na własny koszt)
powierzył wykonywanie transportu i sprawowania opieki w czasie przewozu innemu
podmiotowi
Nazwa podmiotu:
zapewnia dowożenie wspólnie z drugim rodzicem (koszty ponoszone są wspólnie) i posiada
jego peknomocnictwo do wnioskowania we wspólnym interesie
zapewnia przejazd dziecka/ucznia .
planuje dowożenie w czasie od
. dni w tygodniu/miesiącu
. do
zapewnia dowożenie prywatnym samochodem osobowym marki
rok produkcji ..
a najkrótsza trasa z miejsca zamieszkania dziecka/ucznia do przedszkola, szkoły lub ośrodka
i z powrotem przejeżdżana tym samochodem .
dowozi dziecko/ucznia jadąc do miejsca zamieszkania
dowozi dziecko/ucznia jadąc do miejsca pracy
Adres miejsca pracy:
odbiera dziecko/ucznia jadąc z miejsca zamieszkania
odbiera dziecko/ucznia jadąc z miejsca pracy
Adres miejsca pracy:
powierzył wykonywanie transportu i sprawowanie opieki w czasie przewozu innemu
podmiotowi samochodem osobowym marki
, o pojemności silnika.... ..... ..... .... , rftzaj paliwa .
.., rok produkcji
., a najkrótsza
trasa z miejsca zamieszkania dziecka/ucznia do przedszkola, szkoły lub ośrodka i z powrotem
przejeżdżana tym samochodem wynosi .
rodzice nie uzyskują zwrotu lub dofinansowania kosztów dowożenia dziecka/ucznia
niepeknosprawnego oraz jego opiekuna z innych źródeł
informacje zawarte w niniejszym wniosku i załącznikach do wniosku są zgodne z prawdą
załączone do wniosku kopie dokumentów są zgftne z oryginałem
przyjmuję do wiadomości, że podane we wniosku oraz załącznikach do wniosku informacje
będą kontrolowane w celu weryfikacji uprawnienia do zwrotu kosztów dowożenia.
4. INFORMACJA O ZAŁĄCZNIKACH
X lub skreślić)
4.1. Załączniki wymagane:
aktualne orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
aktualne orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno — wychowawczych
zaświadczenie z przedszkola/szkoly/placówki oświatowej o realizowaniu nauki w danej
placówce
pełnomocnictwo (upoważnienie) drugiego rodzica'opiekuna prawnego dziecka do
wnioskowania/zawarcia umowy we wspólnym interesie
kopia dowodu rejestracyjnego samochodu wykorzystywanego do zapewnienia przewozu
dziecka/ucznia (dotyczy tylko wnioskodawców dowożących prywatnym samochodem
osobowym)
upoważnienie — zgodę właściciela/wspóhv}aściciela do użytkowania samochodu — w
przypadku, gdy wmoskftawca nie jest jedynym właścicielem pojazdu, lub użytkuje
który nie jest jego własnością
oświadczenie podmiotu, ze dowozi dziecko do przedszkola/szkoły/placówki i sprawuje
opiekę w czasie jazdy
oświadczenie rodzica, że powierzył wykonywanie transportu i sprawowanie opieki w czasie
przewozu innemu podmiotowi
Miejscowość, data .
CZ scłl
Centrum U Ws ó
. podpis wnioskodawcy ...
5. INFORMACJA O WERYFIKACJI FORMALNEJ 1 MERYTORYCZNEJ WNIOSKU
wniosek kompletny
wniosek niekompletny — uzupełnienia:
wniosek sLkłnia kryteria zwrotu kosztów dowożenia
wniosek nie spełnia kryteriów zwrotu kosztów dowożenia
wnioskodawca spełnia kryteria zawarcia umowy zwrotu kosztów przejazdu dziecka/ucznia
niepełnosprawnego oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka
wnioskodawca nie spełnia kryteria zawarcia umowy zwrotu kosztów przejazdu dziecka"ucznia
niepełnosprawnego oraz jego opiekuna do przedszkola, szkoły lub ośrodka
Uzasadnienie w razie odmowy:
Miejscowość, data .
. podpis wnioskodawcy ..
- Szczegóły
- Waldemar Skurzyński
Uprzejmie informujemy, że
Centrum Usług Wspólnych w Rzekuniu
w poniedziałek 2 maja 2022 roku będzie nieczynne.
W zamian za ww. dzień wolny
Centrum Usług Wspólnych
będzie czynne w sobotę 7 maja 2022 roku
w godzinach 7:45 - 15:45.
Za utrudnienia przepraszamy.