Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji. 

Webinarium odbędzie się 17 kwietnia 2025 roku (10:00-12:30).

Cel

Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

Zgłoszenia

Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:
https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=93063&p_id=18

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, placówek społeczno-kulturalnych np. bibliotek, domów kultury, itp.).
W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Potwierdzenia możliwości uczestnictwa zostaną przesłane do 16 kwietnia 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Informacje techniczne

W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie. 

Opłaty

Udział w webinarium jest bezpłatny.

 

  • Program webinarium CEDUR dla seniorów i ich opiekunów: Zal._1_-_Program_webinarium_CEDUR_dla_seniorow_i_ich_opiekunow_-_17_kwietnia_2025_roku.pdf
    Minister do
    Polityki
    Data: 17 kwietnia 2025 roku
    Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    UKNF
    Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla
    Uczestników Rynku — CEDUR we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz
    Komendą Główną Policji
    Webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”
    Dla kogo
    Webinarium jest skierowane do seniorów i ich opiekunów.
    Cel
    Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych
    zagrožeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.
    Termin
    • Logowanie uczestników — od 9:45
    • Rozpoczęcie webinarium — 0 10:00
    • Zakończenie webinarium — 0 12:30
    Zgłoszenia




    Przyjmowanie zgłoszeń — wyłącznie za pośrednictwem internetowego formularza zgłoszeniowego
    dostępnego pod adresem www_kntgov_pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria
    CEDUR".
    Potwierdzenia možliwošci uczestnictwa zostaną przesłane — do 16 kwietnia 2025 roku
    Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium.
    W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia možliwošci uczestnictwa
    oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na biežąco
    W webinarium možna uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą
    dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów
    pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz
    naležy wskazać przybližoną liczbę uczestników webinarium.
    Informacje techniczne
    W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W webinarium možna
    uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne
    dotyczące dołączenia do webinarium zostaną przesłane po potwierdzeniu možliwošci uczestnictwa
    oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
    Materiały
    Uczestnicy spotkania otrzymają prezentację. Prezentacja zostanie wysłana na adresy e-mail podane
    podczas logowania do webinarium.
    Opłaty
    Udział w spotkaniu online jest bezpłatny
    Kontakt
    W sprawie webinarium prosimy o kontakt na adres e-mail: podając w temacie
    wiadomości tytuł i datę wydarzenia.

    Minister do
    Polityki
    Webinarium „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”
    Prelegent:
    Agata Slusarek — główny specjalista
    Departament Cyberbezpieczehstwa
    Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    PROGRAM
    17 kwietnia 2025 roku (czwartek)
    UKNF
    Godzina
    Temat
    Logowanie uczestników
    • Sposoby oszukiwania przez Internet
    • Jakie dane chcą ukraść przestępcy w Internecie
    Przerwa
    • Jak rozpoznać fałszywą stronę i gdzie ją zgłosić
    • Cyberhigiena — dobre praktyki korzystania z Internetu
    • Co zrobić jeśli dam się oszukać
    Przerwa
    Pytania i odpowiedzi

  • Klauzula informacyjna w związku z przekazywaniem informacji o planowanych działaniach edukacyjnych w tym seminariach CEDUR: Klauzula_informacyjna_w_zwiazku_z_przekazywaniem_informacji_o_planowanych_dzialaniach_edukacyjnych_w_tym_seminariach_CEDUR.pdf
    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
    w związku z przekazywaniem informacji o planowanych działaniach edukacyjnych,
    w tym o seminariach organizowanych w ramach projektu edukacyjnego Centrum
    Edukacji dla Uczestników Rynku — CEDUR
    Zgodnie z art 13 ust. 1 i 2 oraz art 14 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Wlietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobol•wch i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
    uchylenia dyrektyw" 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych),
    zwanego dalej „RODO" informuje się, Ze
    2
    3
    4
    5.
    6.
    T
    8.
    Administratorem danych osobowych jest Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Piękna
    20, kod pocztovvy: 00-549 Warszawa (Administrator"). Z Administratorem można się
    kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na adres ul. Piękna 20, skr. poczt. 419,
    kod pocztowy: 00-549 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres:
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych („IOD") Kontakt z IOD jest možlivry
    za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: lub drogą pocztową
    na adres korespondencyjny Administratora Z IOD možna się kontaktować we wszystkich
    sprawach dotyczących przetwarzania danych osobol•wch, w szczególności w zakresie
    korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
    Podstawą prawną i celem przetwarzania danych osobovvych jest
    a) art 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w zakresie prawnie uzasadnionego interesu Administratora
    jako zapewniającego obsługę Komisji Nadzoru Finansowego, polegającego na
    informowaniu osób i podmiotów, które z uwagi na tematykę seminariów CEDUR
    i podejmowanych działań edukacyjnych mogą być szczególnie zainteresowani
    udziałem w nich;
    b) art 6 ust 1 lit c RODO, tj. w zakresie niezbędnym do "pełnienia obowiązku prawnego
    ciąžącego na Administratorze, Unikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz LI. z 2020 r. poz 164, z późń. zm_)_
    Dane osobowe będą przechowywane przez okres 25 lat zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa oraz zarządzeniami wewnętrznymi określającymi czas przechovwwania
    dokumentacji w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego.
    W przypadku gdy osoba, do której informacja o podejmowanych działaniach edukacyjnych
    jest kierowana przekazała swoje dane osobiście celem otrzymywania tych informacji,
    podanie danych osobowych było dobrowolne
    Žródłem pozyskania danych osobowych osoby zainteresowanej podejmowanymi
    działaniami edukacyjnymi, o ile nie zostały przekazane bezpośrednio przez osobę, której
    dane dotyczą, jest wskazująca tę osobę instytucja lub osoba. W takim przypadku
    przekazywane dane identyfikacyjne to w szczególności: imię, nazwisko, stanowisko, nazwa
    i adres instytucji, adres e-mail, numer telefonu.
    Odbiorcami danych osobowych mogą być organy administracji publicznej lub inne podmioty
    upowažnione na podstawie przepisów prawa lub "konu]ące zadania realizowane
    w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, podmioty świadczące
    usługi na rzecz Administratora, w tym usługi z zakresu informatycznego oraz w ramach
    przesyłanej korespondencji, w tym podmioty zapewniające usługi doręczeń przy użyciu
    środków komunikacji elektronicznej.
    Administrator nie planuje przekazywać danych osobovwch odbiorcom w państvvach trzecich
    (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacjom międzynarodowym.

    9.
    Z wyjątkami zastrzežonymi przepisami prawa, každej osobie, której dane dotyczą
    przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do
    sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych, a także
    prawo do żądania usunięcia danych osobov,nych.
    10. W przypadku przetwarzania opartego na art 6 ust. 1 lit. f RODQ každej osobie, której dane
    dotyczą przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
    osobowrych z przyczyn aviązanych z jej szczególną sytuacją.
    11. W sytuacji uznania, Ze przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa,
    przysługuje równiež prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
    Ochrony Danych Osobowych.
    12 Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
    profilowaniu.
    2

 

  • Podmiot udostępniający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Łucja Łada
  • Wprowadził(a): Milena Piersa
  • Czas wytworzenia: 19-03-25 14:40
  • Czas udostępnienia: 19-03-25 14:40

Historia zmian

14108 Dodanie Webinarium CEDUR „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”, 17 kwietnia 2025 roku z 19-03-2025 14:53:06 dokonane przez Milena Piersa
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
  14. Pola dodatkowe
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2