Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze. zm.) Wójt Gminy Rzekuń przedstawia Radzie Gminy Rzekuń Raport o stanie Gminy Rzekuń za rok 2021 w terminie do dnia 31 maja 2022 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Rzekuń za rok 2021 zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Rzekuń.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Rzekuń odbędzie się 28 czerwca 2022 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 27 czerwca 2022 r., do godziny 15:45 w Biurze podawczym Urzędu Gminy w Rzekuniu przy ul. Kościuszki 33. Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie BIP Urzędu Gminy Rzekuń, a także w Urzędzie Gminy w Rzekuniu.
zgloszenie_do_debaty_Rzeku__.odt
Ja niżej podpisana/y
zamieszkała/y
( dokładny adres zamieszkania na terenie gminy)
Zgłaszam swój udział w debacie nad Raportem o stanie Gminy Rzekuń za rok 2021.
.........................................................................
(data i podpis)
Swoje zgłoszenie przedkładam z poparciem następujących osób:
Lp.
Imię i nazwisko
Podpis
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
Klauzula informacyjna obowiązująca w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Gmina Rzekuń, reprezentowana przez Wójta, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z treścią art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym –przeprowadzenia debaty nad raportem o stanie gminy. Nadto Pani/Pana dane jako osoby biorącej udział w debacie na Sesji rady gminy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 20 ust. 1b (Obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk) oraz w związku z realizacją zasady jawności działania organów władzy publicznej i prawa dostępu do informacji publicznej. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać przedłużony, np. z uwagi na dochodzenie roszczeń;
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
zgloszenie_do_debaty_Rzeku__.pdf
Ja niżej podpisana/y.....................................................................................................
zamieszkafa/y..
( dokładny adres zamieszkania na terenie gminy)
Zgłaszam swój udział w debacie nad Raportem o stanie Gminy Rzekuń za rok 2021.
(data i podpis)
Swoje zgłoszenie przedkładam z poparciem następujących osób:
Lp. Imię i namrisko
11.
12
P dpis
Klauzula informacyjna obowiązująca w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Zgodnie z art 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) tąformgiemy, że:
2.
4.
5.
6.
Administratorem danych osobowych jest Gmina Rzekuń, reprezentowana przez Wójta, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrow Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa dam.ch osobowych za pośrednictwem pocz-
O' elektronicznej: rzekun@rzekunpl;
Pani.•'Pana dane osoboue będą przetwarzane na podstawie afi- 6 ust 1 lit c ROX) w celu
pełnienia obowiązku praunego ciążącego na administratorze w zu•iązku z treścią alt. 28aa
ustaxvy z dnia 8 marca 1990r_ o samorządzie gminnym —przeprowadzenia debaȚ nad raportem
o stanie gminy. Nadto Pani'Pana dane jako osoby biorącej udział w debacie na Sesji rady gmi -
ny będą przetwarzane na pdstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z art. 20 ust lb (Obrady
rady gminy są transmitowane i utnvalane za pomocą urządzeń rejestmjących obraz i dźwięk)
oraz w związku z realizacją zasady jaumości działania organów władzy publicznej i prawa do
stępu do informacji publicznej.
Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepi-
sów pravva, a taEg na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia
przefivarzanta danych w związku z realizacją usług na
administratora (np. kancelarią dostawcą oprogramowania, zewnętrznym
auÓ'torem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrom.' danych osobowych);
Administrator nte zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do papisfiva
trzeciego lub organizacjt międzynarodowej;
Afą,iq Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
2.
3.
4.
Papisfiva dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru
na wolne stanowisko pracy, nie dhčgj niż przez okres 30 dnț liczonych od dnia
zakończenia procesu naboru. Okres przetwarzanța danych osobowych možg zostać przedhčo-
np. z w,vagi na dochoc±enie roszczeń;
Przysługą,ig Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzanța, a taee prawo do wniesienia skargi do organu
na±orczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Przysługą,ig Państwu pravvo do cofnięcia zgoÓ' w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie
wpÓ.nže na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgoÓ' przedjgj wycofaniem;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednaee niezbęahe do wzięcia u±iahd
w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowychjgst brak
udziału w naborze na wolne stanowisko pracy;
Administrator nie podejmąîe decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe