- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 02-12-23 22:10
- Czas udostępnienia: 02-12-23 22:10
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Zawiadomienie Wojewody Mazowieckiego o wszczęciu postępowania administracyjnego w dniu 15 lutego 2023 r. w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę.
Zawiadomienie_Wojewody_Mazowieckiego.pdf
WI-1.7840.4.11.2023.JR
ZAWIADOMIENIE
o wszcąciu postępowania
Warszawa, 10 marca 2023 r.
Działając na podstawie art. 9 i 10 S I oraz art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
[X)stępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) — dalej jako k.p.a., w związku z art.
7 ust. l, art. 13 „ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych
inwestycji w zakresie sieci przesyłowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 273 ze zm.), informuję, że w dniu
15 lutego 2023• •r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania d"Zji
o na budowę i rozbiórkę dla:
inwestor: Polskie Sieci Elektroenergetyczne S. A. ,
ul. Warszawska 165, 05-520 Konstancin-Jeziorna,
inwestycja: „Budowa linii 400 kV Ostrołęka - Stanisławów - Budowa linii kablowej oraz dwóch
słupów linii elektroenergetycznej 0,4 kV łx»między stanowiskami słupowymi A i B
w obrębie skrzyżowania z linią 400 k V"
Miejsce wykonywania robót budowlanych: identyfikatpr działek ewidencyjnych: 141510
141510 2.0018.182, 141510 2.0018.15, 141510 2.0018.16, na których prowadzone będą roboty
związane z budową i rozbiórką sieci.
Akta sprawy do wglądu znajdują się w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego w Warszawie (Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, gdzie można zgłaszać ewentualne
uwagi i wnioski do czasu wydania orzeczenia w sprawie. :
Pouczenie
Zgodnie z art. 41 S 1. k.p.a. w toku pcxstępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomócnicy
mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.
S 2. W' razie zaniedbania obowiązku określonego w l. doręczenie pisma pod dotychczasowym
adresem ma skutek prawny.
Zawiadomienie, zgodnie z art. 49 k.p.a. uważa się za dokonane upły,vțe 14 dni, og dnifł
publicznego ogłoszenia w niniejszej sprawie.
z up. WOJEWODY MAZOWIECKIEGO
Aleksandra Krzoska
Dyrektor Wydziału Infrastruktury
/podpisano bezpiecznym 'H)dpisem elektronicznym
weryfikowanym ważnym kwalifikowanym certyfikatem/
Otrzymują:
I. pan Michał Piec — pełnomocnik inwestora
2. właściciele i użytkownicy wieczyści nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy wg. rozdzielnika
3. aa
Informacje w sprawic możąa LtzyskaĆ numerem telefonu (22) 695 66 48, obsługi telefonicznej w
13,00-16.00 oraz czw, 8.00-12.00.
Strona chcąca zapoznać się z aktami postępowania, może tego dokonać na pl. Bankowym 36, Warszawa pok.
w poniedziałek w godz. 1300 - 1 61XJ lub w ezwartek w godz. 800 - po wcześniejszym umówieniu•się telefonicznym
nr 22 695-62-19. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane.
Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. podczas jej trwapia strony nie uzy*
informacji 0 planowanym terminie zakońezenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych. Czas
przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi do 30 min i nie mo?e wstać przedłużony.
danych Maztw.iecki. Przetwarzamy Państwa dane w celu wykonania zadań Administratcwa.
które wynikają z przepisów oraz w Mają yawo dostępu do treści SVOieh danych oraz prawo ich
usłmięcia, ograniczenia przetwarzania. przenoszMlia i sprzeciwu. Więcej na stmnie
https i danych oso bowych.
- Czas wytworzenia: 02-12-23 22:10
- Czas udostępnienia: 02-12-23 22:10
- Szczegóły
- Rafał Gumkowski
Szanowni Państwo,
wkrótce ruszy przebudowa Szkoły Podstawowej im. Mieczysława
Czychowskiego w Dzbeninie. Inwestycja zakłada rozbudowę obecnego budynku
placówki o część dydaktyczną zawierającą klasopracownie wraz z
niezbędnymi zapleczami, przedszkole dwuoddziałowe z zapleczem
szatniowym, sanitarnym, kuchennym i administracyjnym, nowoczesną i
wielofunkcyjną salę gimnastyczną wraz z zapleczem sportowym i socjalnym,
część administracyjną, pomieszczenia socjalne, sanitariaty i
pomieszczenia ogólnego przeznaczenia, pomieszczenia techniczne.
Dobudowane zostaną również garaże na potrzeby Ochotniczej Straży
Pożarnej. Budynek wykonany zostanie z użyciem stonowanej architektury, w
nowoczesnej i ergonomicznej formie. Na ten cel pozyskaliśmy
dofinansowanie w wysokości 6 mln 885 tys. zł.
- Czas wytworzenia: 02-12-23 22:10
- Czas udostępnienia: 02-12-23 22:10
- Szczegóły
- Rafał Gumkowski
Ogłoszenie konsultacji społecznych w sprawie zmian statutów sołectw Gminy Rzekuń.
Wójt Gminy Rzekuń ogłasza konsultacje społeczne projektu uchwał Rady Gminy w Rzekuniu w sprawie „zmiany zapisu § 4 ust.5 statutu sołectw Gminy Rzekuń: Kamianka, Borawe, Rozwory, Nowa Wieś Wschodnia, Zabiele, Ołdaki, Przytuły Stare, Przytuły Nowe, Susk Stary, Susk Nowy, Drwęcz, Daniszewo, Rzekuń, Czarnowiec, Ławy, Tobolice, Goworki, Dzbenin, Korczaki, Laskowiec, Teodorowo.
Przedmiot konsultacji: zmiany zapisu § 4 ust. 5 statutu sołectw Gminy Rzekuń, który brzmi „ Kadencja Sołtysa i Rady Sołeckiej trwa 4 lata i upływa z dniem dokonania kolejnych wyborów” otrzymuje brzmienie: „Wyboru Sołtysa oraz członków Rady Sołeckiej dokonuje się na okres kadencji odpowiadającej kadencji Rady Gminy i kończy się z chwilą wyboru nowych organów jednostki pomocniczej”.
Zasięg konsultacji: ogólnogminny – dotyczący przedsięwzięć istotnych dla wszystkich mieszkańców.
Czas rozpoczęcia i zakończenia konsultacji: od 27 grudnia 2022 r. do 9 stycznia 2023r.
Forma konsultacji: Konsultacje przeprowadza się w formie:
pisemnej – poprzez zamieszczenie projektu dokumentów podlegających konsultacjom:
w serwisach internetowych: strona internetowa Gminy oraz Biuletyn Informacji Publicznej;
publiczne wyłożenie w Urzędzie Gminy (biuro podawcze)
Projekt Uchwały:
Formularz
konsultacyjny Formularz_konsultacyjny.pdf
1. Projekt statutu sołectwa: Kamianka, Borawe, Rozwory, Nowa Wieś Wschodnia, Zabiele,
Ołdaki, Przytuły Stare, Przytuły Nowe, Susk Stary, Susk Nowy, Drwęcz, Daniszewo, Rzekuń,
Czarnowiec, Ławy, Tobolice, Goworki, Dzbenin, Korczaki, 9skowiec, Teodorowo (proszę
zaznaczyć właściwe sołectwo)
2. Opinia/uwagi do projektu statutu:
3. Informacje o zgłaszającym opinię/uwagi:
1) Imię i nazwisko:
2) Adres zamieszkania:
data i podpis
13 "q nghln•gn n
administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Rzekuń reprezentowana przez Wójta, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2.
administrator wyznaczył Inspektora C)chrony Danych, z którym mogą się państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa
danych osobowych za pośrednictwem poczty elektłonłcznej;
3.
Mministratar będzie przetwarzał Państwa dułe osobowe na podstawie art. 6 I lit. e) RODO, v związku z art 35 ustawą o samorządzie
4.
dane osobowe być udostępnione innym uprawnionym podmiotom. na pcdstawie przepisów a także na z
którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacjQ usług na (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania. zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym tslugę z zakresu ochrony danych osobowych):
5.
adminjstrator nie zamierza przekazywać państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
6.
mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osotmvych w siedzibie administratora.
. Przysługuje Państwu skarga do organu nadzorczego (Prezesa Urz«du Ochrony Danych osobowych).
Dane będą przechowywane przez Okres wynikający Z archiwalnych
Infc—emy o o prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osc*y, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. a takie o prawie do
przenoszenia danych;
Komórka organizacyjna odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji:
Wydział Organizacyjny Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Sposób udostępnienia dokumentacji:
Projekt uchwały oraz formularz uwag dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.rzekun.pl – strona główna oraz w wersji papierowej w Wydziale Organizacyjnym, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń .
Treść ogłoszenia Og__oszenie_konsultacji_spo__ecznych.pdf
Wójt Gminy Rzekuń ogłasza konsultacje społeczne projektu uchwał Rady Gminy w Rzekuniu w
sprawie „znłiany zapisu 4 ust.5 statutu sołectw Gminy Rzekuń: Kamianka, Borawe, Rozwory,
Nowa Wieś Wschodnia, Zabiele, Ołdaki, Przytuły Stare, Przytuły Nowe, Susk Stary, Susk Nowy,
Drwęcz, Daniszewo, Rzekuń, Czarnowiec, Ławy, Tobolice, Goworki, Dzbenin, Korczaki,
Teodorowo.
Przedmiot konsultacji: zmiany zapisu 4 ust.5 statutu sołectw Gminy Rzekuń, który brzmi
„ Kadencja Sołtysa i Rady Sołeckiej trwa 4 lata i upływa z dniem dokonania kolejnych "borów”
otrzymuje brzmienie: „Wyboru Sołtysa oraz członków Rady Sołeckiej dokonuje się na okres
kadencji odpowiadającej kadencji Rady Gminy i kończy się z chwilą wyboru nouych organów
jednostki pomocniczej".
Zasięg konsultacji: ogólnogminny — dotyczący istotnych dla wszystkich
mieszkańców.
Czas rozpoczęcia i zakończenia konsultacji: od 27 grudnia 2022 r. do 9 stycznia 20231
Forma konsultacji: Konsultacje się w formie:
pisemnej — poprzez zamieszczenie projektu dokumentów podlegających konsultacjom:
w serwisach internetowych: strona internetowa Gminy oraz Biuletyn Informacji Publicznej;
publiczne wyłożenie w Urądzie Gminy (biuro podawcze)
Projekt Uchwały:
Formularz konsultacyjny /pobier7J można przekazać do dnia 9 stycznia 2023 r. w następujący
sposób: na piśmie na biuro podawczî w UrzĘdzie Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-
411 Rzekuń z dopiskiem na kopercie Uwagi do projektu uchwały w sprawie zmian Statutu
Sołectwa .
Komórka organizacyjna odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji:
Wydział Organizacyjny Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411
Sposób udostępnienia dokumentacji:
Projekt uchwały oraz formularz uwag dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej
www.rzekun.pl — strona główna oraz w wersji papierowej w Wydziale Organizacyjnym, ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
mgr Bartosz Podolak
- Czas wytworzenia: 02-12-23 22:10
- Czas udostępnienia: 02-12-23 22:10
- Szczegóły
- IMGW-PIB
IMGW-PIB Centralne Biuro Prognoz Meteorologicznych OSTRZEGA: MARZNĄCE OPADY
Treść komunikatu: MZW_1415_OM.pdf
Centralne Biuro Pmnoz Meteorologicznych - Wydział w Warszawie
01-673 Warszawa LIL Podleśna 61
teł: 22 5694151, kom. 781774153, fax: 022-5694151
email:
www: www imgw.pl
Ostrzeżenie meteorol •czne Nr 81
[MGW-PIB Centralne Biuro Prognoz Meteorologicznych - Wydział w Warszawie
Opady marznące.' I
województwo mazowieckie powiat ostrołęcki
Nazwa biura
Zjawisko/stopień zagrożenia
Obszar
Ważność
Przebieg
Prawdopodobieństwo
Myst ąp ien i azj
Uwagi
Godzina i data wydania
od godz. 18:00 dnia 02.12.2022 do godz. 10:00 dnia 03.12.2022
okalnie wystąpișłabe opady marznącej mżawki lub deszczu powodujące gołoledź _
opadów powoli przemieszczać się będzie z południowego wschodu na północ.
godz. 11:40 dnia 02.122022
Strefa
[MGW-PIB OSTRZEGA: NLARZNĄCEOPADY/I mazowłeckłe'ostrołęcki od 18:00/02.12 do
marznąceopady: drogi śliskie.
Opracowame niniejsze 1 jego format: jako przedmiot prawa autorskiego podlega c±ronłe prawnej , zgodnłe z przepisami ustawy z
dnia 4 lutego 1994r o prawłe autorskim i prawach pokrewnych (dz U. z 2006 r. Nr 631 z póżn. zm.).
Wszelkie dalsze udostępnianie: rozpowszechnianie (przedruk: kopiowanie, wiadomość sms) jest dozwolone wyłączniew formie
dosłownej z bezwzględnym wskazaniem źródła informacji tj _ IMGW-PIB.
- Czas wytworzenia: 02-12-23 22:10
- Czas udostępnienia: 02-12-23 22:10

- Szczegóły
- Monika Kurzych
Informacje ZUS - obowiązek posiadania PUE ZUS przez płatników składek od 1.01.2023 r.
Po PIERWSZE
UBEZPIECZEŃ
KLiENT
Oddział ZIJS w Piocku
Informacja dla przedsiębiorców, firm, osób prowadzących działalność gospodarczą
Od I stycznia 2023 r. każdy platnik składek ma ustawowy obowiązek posiadania profilu na Platformie Usług
Elektronicznych (PUE) ZUS.
Do tej pory obowiązek ten mieli płatnicy rozliczający składki za więcej niż 5 osób. Po zmianach obowiezek
dotyczyć będzie wszystkich przedsiębiorców — także właścicieli małych firm, czyli zatrudniających do
5 pracowników oraz tych, którzy płacą składki tylko za siebie.
PIJE ZUS to duże ułatwienie dla przedsiębiorców, dlatego nie wartc czekać na ostatnią chwilę. Umożliwia
załatwienie większości spraw zwiezanych z ubezpieczeniami społecznymi w dowolnym miejscu i czasie.
Z czego mogą korzystać przedsiębiorcy na PUE ZUS
mage składać wnioski do ZUS i korzystać z bezpłatnej aplikacji epiatnik przeznaczonej do obsługi dokumentów
ubezpieczeniow,'ch,
mage kontrolować stan swoich rozliczeń z ZUS,
mają dostęp do zwolnień lekarskich swoich pracowników,
mage samodzielnie tworzyć elektroniczne dokumenty z danymi z ZLIS i przekazwvać je dc innych instytucji
(np. banku lub urzędu).
PIJE krok DO kroku dla ołatników
Jak założyć konto na PUE ZUS
Profil na PIJE ZUS zakładany jest zawsze dla osoby fizycznej. Aby zarejestrować i potwierdzić profil, trzeba mieć
skończone 13 lat.
Płatnik składek— osoba fizyczna może założyć profil dla siebie lub udzielić pełnomocnictwa innej osobie (np.
księgowej lub pracownikowi biura rachunkowegc)_ Przedsiębiorcom, którzy prowadzą działalność jako osoba
fizyczna, system automatycznie przwpisze rolę płatnik dc konta PIJE ZUS, gdy dane w zakładanym profilu będą
takie same jak te, które były pc•dane w zgłoszeniu płatn ka składek (np. NIP, PESEL).
Płatnik składek — osoba prawna lub jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej musi działać przez
ustawowych lub statutowych przedstawicieli, ewentualnie udzielić pełnomocnictwa osobie fizycznej, np.
swojemu pracownikowi lub pracownikowi biura rachunkowego.
Aby założyć profil na PUE ZUS:
Wejdź na stronę www.uș.pLi kliknij przw:isk [Zarejestruj w POE] (na górze strony).
Wybierz, dla kogc zakładasz profil — do wyboru jest rejestracja: [Ola Ciebie], [Dla przedsiębiorców] oraz [Dla
firm). Formularz rejestracyjny nieznacznie różni się w zależności od dokonanego wyboru. Po wybraniu
rejestracji [Dla przedsiębiorców], poza danymi osobow,'mi, wpisz również NIP _
Wybierz sposób rejestracji:
za pomocą metod z portalu login.gov.pl (profil zaufany, e-dowód, bankowość elektroniczna),
za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
za pomocą bankowości elektronicznej banku, który świadczy take usługę wspólnie z ZUS (lista banków na
www_zus_ol)
samcdzielnie wypełnij formularz rejestracji.
Jeśli rejestrujesz się za pomocą login.gov, kwalifikowanego podpisu elektronicznego i bankowości
elektronicznej, część danych w formularzu rejestracji się automatycznie. Metody te pozwalają
również na potwierdzenie tożsamości, dlatego skorzystanie z nich nie wymaga wizyty w ZUS.
Jeśli skorzystasz z formularza rejestracji i wybierzesz przycisk [DO REJESTRACJI], wypełnij wszystkie
obowiązkowe pola. W ciegu 7 dni rejestracji musisz też potwierdzić swoje tożsamość w dowolnej
placówce ZUS lub podczas e-wizvty. Na wizwzie trzeba mieć ze sobą dokument tożsamości — dowód osobisty
lub paszport.
PUE krok DO kroku - rejestracja i logowanie
Informacje w sprawie PUE ZUS
dostępne na stronie
infolinia 22 560 16 poniedziałku do piątku godz 7.00
e-wizvta dostępna na stronie:
sala obsługi klientów w najbliższej placówce ZUS.
- 18_oo;
UBEZPIECZEŃ
Od 1 stycznia 2023 r. każdy, kto jest płatnikiem składek,
ma ustawowy olM)wiązek posiadania profilu na Platformie
Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.
Obowiązek ten dotyczy wszystkich przedsiębiorców — także
właścicieli małych firm, czyli zatrudniających do
5 pracowników oraz tych, którzy płacą składki tylko za siebie
—wszystkie szczegóły na stronie ww.w.zus.gl— link: Płatnik
składek powinien zafożvĆ profil na PIJE ZUS
PLATFORMA ELEKTRONICZNYCH
ZAOAO
PIJE ZUS to duże ułatwienie dla przedsiębiorców, dlatego warto założyć swój profil jak najszybciej.
- Czas wytworzenia: 02-12-23 22:10
- Czas udostępnienia: 02-12-23 22:10