- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Treść ogłoszenia: Ogloszenie_Wojta_Gminy_Rzekun_o_rozpoczeciu_z_dniem_30_lipca_konsultacji_spolecznych_dla_projektu_ZPI_w_msc._Zabiele_gm._Rzekun.pdf
RZEKUŃ
BGK.6722.2.2024
Rzekuń, dnia 30 lipca 2024 r.
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu z dniem 30 lipca 2024 r. konsultacji społecznych dla projektu
zintegrowanego planu inwestycyjnego dla terenu części działek o nr ewid.:
163, 182, 183, 393 zlokalizowanych w miejscowości Zabiele gm. Rzekuń
Na podstawie art. 37ec ust. 2 pkt 4 lit. d ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.), art. 29, 30, 39 ust. 1
pkt 2 do 5 oraz art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziałNania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz 1094 ze zm.) zawiadamiam
o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu zintegrowanego planu inwestycyjnego dla
terenu części działek 0 nr ewid.: 163, 182, 133, 393 zlokalizowanych w miejscowości Zabiele
gm. Rzekuń, sporządzonego zgodnie z Uchwałą Nr LXXVI/582/2024 Rady Gminy Rzekuń
z dnia 22 kwietnia 2024 r. w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzenia
zintegrowanego planu inwestycyjnego dla części działek nr: 163, 182, 183, 393 położonych
w Obrębie Zabiele gm. Rzekuń.
Z dokumentacją projektu zintegrowanego planu inwestycyjnego, dla którego prowadzone są
konsultacje społeczne, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Rzekuniu, pokój nr
104 ( w godzinach pracy Urzędu).
Konsultacje społeczne obejmują:
1) zbieranie uwag, które možna wnosić w terminie do dnia 28 sierpnia 2024 r.
2) spotkanie otwarte, które odbędzie w dniu 16 sierpnia 2024 r. o godz. 10.00
sali konferencyjnej w tut. Urzędzie.
Zgodnie z art. 8g ust. 1 i 2 uwagi do projektu zintegrowanego planu inwestycyjnego
składa się na piśmie utrvvalonym w postaci papierowej lub elektronicznej,
w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu, podając swoje imię i nazwisko albo
nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile się taki
posiada, a także wskazując, czy jest się właścicielem lub użytkownikiem wieczystym
nieruchomości objętej uwagą.
Formularz z uwagami należy kierować na adres: Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń lub w postaci elektronicznej na dres e-mail: uqârzekun.net
Wzór formularza określa Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada
2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego i jest on
udostępniony na stronie BIP MriT: https://www.qov pl/web/rozwoi-technologia/formularg-
pisma-dotvczaceqo-aktu-olanowania-przestrzenneqo
Uwagi złožone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag do projektu zintegrowanego planu
inwestycyjnego jest Wójt Gminy Rzekuń.
Podolak
n-,aa, n
eup z r z
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 30-07-24 10:04
- Czas udostępnienia: 30-07-24 10:04
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
treść ogłoszenia: Ogloszenie_Wojta_Gminy_Rzekun_o_wylozeniu_do_publicznego_wgladu_projektu_MPZP_terenow_w_obrebie_Susk_Nowy_gmina_Rzekun.pdf
RZEKUŃ
Rzekuń, dnia 30.07.2024 r.
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego terenów w obrębie Susk Nowy, gmina Rzekuń;
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (Dz.U. z 2023 r., poz. 977 z póżn zm.), w nawiązaniu do art. 67 ust. 3 pkt 4) ustawy
z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz
niektórych innych ustaw (Dz. z 2023 r. poz. 1688) oraz art. 39 ust. 1 pkt 2-5 ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz 0 ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2023 r. poz. 1094 z
póżn. zm.) oraz uchwalą Rady Gminy Rzekuń, Nr LII/400/2022 z dnia 30 sierpnia 2022 r,
zawiadamiam o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego terenów w obrębie Susk Nowy, gmina Rzekuń
wraz z prognozą oddzłaływania na środowisko, w dniach od 07.08.2024 r. do 29.08.2024 r. w siedzibie
Urzędu Gminy Rzekuń w godz. pracy Urzędu.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się
w dniu 29.08.2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Rzekuniu, w sali konferencyjnej o godz. 10
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust 1 pkt
3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz ocenach oddziaływania na grodowisko, kazdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte
w projekcie planu miejscowego oraz w prognozie, może wnieść uwagi. Organem właściwym do
rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Rzekuń.
Uwagi mogą być wnoszone:
w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
w formie ustnej do protokołu z dyskusji publicznej. ,
z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 13.09.2024 r.
mgr Bartosz Podolak
l) Admimislot— Gminy w 33, 07-411
z się w
b;dzie państwa 6 LZSt, I lit. b) RODO. tj jest niezbędne w celu
z nia o dnia 14
c i 42qcego n a wynika z d 8
KMeks
d) bye a
w m•iqAu z usług
S) nic lub
6) Mag uzysk* "mich w sied*'big
z mł ust 2 RODO
l) dane z '"Visów tj. z Z dnia 14 1984 r
Ministra Kultury i Dziedzic'wa z 'Ima 20 2015 r. w klasyfik.ia i
materiałów do i
Pm-sluguje do ich lub a a do
do skxgi do
3) W danych
nie hed*ie
4) nig w w o
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 30-07-24 09:55
- Czas udostępnienia: 30-07-24 09:55
- Szczegóły
- Marcin Olszewski
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie Nr WOOŚ-II.420.76.2021.DF.35 z dnia 30.40.2024 r. WOOS-II.420.76.2021.DF.35_Obwieszczenie_RDOS.pdf
REGIONALNY DYREKTOR
OCHRONY ŚRODOWISKA
W WARSZAWIE
WOOŚ-II.420.762021.DF.35
OBWIESZCZENIE
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie działając na podstawie:
art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, ze zm., zwanej dalej „ustawą ooŚ”) i w związku z art 49
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz.
572) zawiadamia strony postępowania,
art. 85 ust. 3 ustawy 00' podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 30 kwietnia 2024 r. wydał
decyzję, znak: WOOS-II.420.76.2021.DF.34 0 środowiskowych uwarunkowaniach dla
przedsie.vzięcia pn. „Odbudowa lewostronnego obwałowania rzeki Narew w Ostrołęce wraz
z budowlami związanymi z nimi funkcjonalnie”.
Z treścią decyzji i dokumentacją sprawy, w tym z opinią Państwowego Powiatowego Inspektora
Sanitarnego w Ostrołęce i opinią Ministra Infrastruktury zapoznać się można w siedzibie Regionalnej
Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. H. Sienkiewicza 3, od poniedziałku do piątku,
w godz. 900-15c0 [po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu telefonicznie pod numerem (22) 556-56-
16 lub mailowo pod adresem kinga.wawrvniukâiwarszawa_rdos.gov.pll. Ponadto z treścią decyzji,
w tym Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ostrołęce i opinią Ministra
Infrastruktury zapoznać się można na stronie internetowej tutejszego organu w „Publicznie dostępnym
wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie” pod
adresem: https://ekokartv.pl/wykaz/rdos-warszawa. Dodatkowo z samą treścią decyzji można
zapoznać się w nižeJ wymienionym urzędzie.
Ponadto decyzja podlega udostępnieniu na okres 14 dni w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie
internetowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie.
Dzień udostępnienia treści decyzji: 2 maja 2024 r.
Zgodnie z art. 13 ust. I i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi4zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego pr-mtywu
takich danych oraz uchylenia dyrekty" 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. I, zwanego dalej „RODO")
informuj% Ze:
l) Administratorem Pani/Pana danych osobouych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie.
Z Administratorem można kontaktować siF za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Sienkiewicza 3,
Warszawa za pośrednictwem faxu p«xl numerem (22) 556-56 02, lub za posrednictwem poczty elektronicznej:
pl
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie następuje za pomocą
adresu e-mail: abi@warszawxrdosgovpl
3) Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, na podstawie
aft. 6 ust. I lit. c RODO, tj. w oparciu o niezbędność do wypełnienia obowi«zku prawnego ci4żąccgo na łuministratorze.
4) PanifPana dane osobowe mogą być udostępniane przez Regionalną Dyrekcję Ochrony środowiska w Warszawie innym
odbiorcom:
na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
Z uwagi na Obowiązek prawny ci4žący na Administratorze,
o ile przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym,
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzmej Administratorowi;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzecie"organizacji międzynarodowej.
6) Podane przez Panwpana dane osobowe będą przechouy,vane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzaŔ
w tym ównież obowi4zku archiwizacyjnego wynikaJącego z przepisów prawa lub przez okres niezbędny do ustaleŔ
dochodzenia lub obrony roszczeń.
7) Posiada panifPan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. prawo wniesienia sprzeciwu;
8) Ma pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Parb
iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Podanie przez Panią/Pana danych osobouych jest wymogiem prawnym. Jest Pani/Pan zotmviązana do ich podaŔ
a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak mozIiwoSci procedowanła w sprawie;
10) Pani,'Pana dane nie będąprzetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
'k lor
Ochrony Śr
wisk' v Warszawie
Juce 10
decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warsmwie z dnia kwietnia 2024 r. znak: WOOŚ-
11.420.76.2021.DF_34.
przyjęty (14 dni) w:
I. Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa;
2. Urzędzie Gminy Rzekuń, ul. KościusAi 33, 07-411 Rzekuń.
3. Urzędzie Miejskim w Ostrołęcț Plac Gen. Józefa Bema I , 07410 Ostrołęka.
Po upływie terminu uwidocznienia Obwieszczenia,
obwieszczenie nalezy niezwłocznie odesłać na adres;
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Sienkiewicza 3
00-01 s Warszawa
lub za pośrednictwem e-PUAP.
Wywieszono dnia
Zdjęto dnia „
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Marcin Olszewski
- Czas wytworzenia: 26-07-24 13:54
- Czas udostępnienia: 26-07-24 13:54
- Szczegóły
- Michalina Grala
Obwieszczenie Wójta Gminy Rzekuń o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 16-07-24 08:16
- Czas udostępnienia: 16-07-24 08:16
- Szczegóły
- Michalina Grala
Obwieszczenie Wójta Gminy Rzekuń o zebranym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 02-07-24 07:18
- Czas udostępnienia: 02-07-24 07:18
- Szczegóły
- Michalina Grala
Obwieszczenie Wójta Gminy Rzekuń o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 20-06-24 08:51
- Czas udostępnienia: 20-06-24 08:51