Zarządzenie Nr 136/2024 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Urzędzie Gminy w Rzekuniu 

Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_136.pdf

ZARZĄDZENIE NR 136/2024
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 19 grudnia 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) oraz
na podstawie instrukcji inwentaryzacyjnej z dnia 25 stycznia 2018 roku, Wójt Gminy Rzekuń zarządza
następujące zasady inwentaryzacji rocznej:
S 1. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji wyznacza się na dzień 20 grudnia 2024 roku.
2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1) Danuta Tyszka - przewodniczący,
2) Kowalczyk Marlena — członek,
3) Sylwia Drężek— członek. Osoby powołane na członków zespołu ponoszą odpowiedzialność za właściwe
oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury oraz weryfikacji.
S 3. Powołuje się zespoły spisowe według wskazanych regionów spisowych, w składzie:
I. Materiały, wg stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku:
- Monika Kurzych
- Sławomir Królak
- Renata Barszcz
2. Wartości niematerialne i prawne, wg stanu na dzień 3 1 grudnia 2024 roku:
- Tomasz Ryszard Majewski
- Katarzyna Siok
- Łępicka
3. Pozostałe składniki, wg stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku:
- Beata Śmiarowska
- Katarzyna Bałazy
- Anna Mróz
S 4. Wyżej wymienione zespoły spisowe dokonują inwentaryzacji drogą spisu z natury oraz weryfikacji
druków Ścisłego zarachowania, gwarancji ubezpieczeniowych stanowiących zabezpieczeme należytego
wykonania robót oraz innych materiałów będących własnością Urzędu Gminy, stosowne
do wymogów instrukcji inwentaryzacyjnej oraz obowiązujących przepisów w tym zaklăe.
5. Termin zakończenia spisu z natury ustala się na 10 stycznia 2025 mk•u.
6. Termin wyceny i rozliczenia inwentaryzacji ustala się na dzień 13 stycznia 2025 roku.
7. Bezpośrednio po zakończeniu powyższych czynności przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej
zobowiązany jest do złożenia pisemnego sprawozdania o wynikach przebiegu inwentaryzacji.
8. Za sprawny tenninowy przebieg inwentaryzacji odpowiada płzewodniczący komisji
inwentaryzacyjnej.
9. Zarządzenia wchodzi w życie z dniem podjęcia.
ld: 72SDF027-F23A.48EB-AD67-1194624D6233. Podpisany
Podolak

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Danuta Tyszka
  • Wprowadził(a): Monika Kurzych
  • Czas wytworzenia: 19-12-24 15:01
  • Czas udostępnienia: 19-12-24 15:01

Historia zmian

13507 Modyfikacja Zarządzenie Nr 136/2024 z 20-12-2024 11:00:12 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13506 Modyfikacja Zarządzenie Nr 136/2024 z 20-12-2024 11:00:11 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Tekst
  2. Data modyfikacji
13504 Dodanie Zarządzenie Nr 136/2024 z 19-12-2024 15:02:28 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
  13. Pola dodatkowe
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2