Zarządzenie Nr 136/2024 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_136.pdf
ZARZĄDZENIE NR 136/2024
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 19 grudnia 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) oraz
na podstawie instrukcji inwentaryzacyjnej z dnia 25 stycznia 2018 roku, Wójt Gminy Rzekuń zarządza
następujące zasady inwentaryzacji rocznej:
S 1. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji wyznacza się na dzień 20 grudnia 2024 roku.
2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1) Danuta Tyszka - przewodniczący,
2) Kowalczyk Marlena — członek,
3) Sylwia Drężek— członek. Osoby powołane na członków zespołu ponoszą odpowiedzialność za właściwe
oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury oraz weryfikacji.
S 3. Powołuje się zespoły spisowe według wskazanych regionów spisowych, w składzie:
I. Materiały, wg stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku:
- Monika Kurzych
- Sławomir Królak
- Renata Barszcz
2. Wartości niematerialne i prawne, wg stanu na dzień 3 1 grudnia 2024 roku:
- Tomasz Ryszard Majewski
- Katarzyna Siok
- Łępicka
3. Pozostałe składniki, wg stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku:
- Beata Śmiarowska
- Katarzyna Bałazy
- Anna Mróz
S 4. Wyżej wymienione zespoły spisowe dokonują inwentaryzacji drogą spisu z natury oraz weryfikacji
druków Ścisłego zarachowania, gwarancji ubezpieczeniowych stanowiących zabezpieczeme należytego
wykonania robót oraz innych materiałów będących własnością Urzędu Gminy, stosowne
do wymogów instrukcji inwentaryzacyjnej oraz obowiązujących przepisów w tym zaklăe.
5. Termin zakończenia spisu z natury ustala się na 10 stycznia 2025 mk•u.
6. Termin wyceny i rozliczenia inwentaryzacji ustala się na dzień 13 stycznia 2025 roku.
7. Bezpośrednio po zakończeniu powyższych czynności przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej
zobowiązany jest do złożenia pisemnego sprawozdania o wynikach przebiegu inwentaryzacji.
8. Za sprawny tenninowy przebieg inwentaryzacji odpowiada płzewodniczący komisji
inwentaryzacyjnej.
9. Zarządzenia wchodzi w życie z dniem podjęcia.
ld: 72SDF027-F23A.48EB-AD67-1194624D6233. Podpisany
Podolak
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 19 grudnia 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) oraz
na podstawie instrukcji inwentaryzacyjnej z dnia 25 stycznia 2018 roku, Wójt Gminy Rzekuń zarządza
następujące zasady inwentaryzacji rocznej:
S 1. Termin rozpoczęcia inwentaryzacji wyznacza się na dzień 20 grudnia 2024 roku.
2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
1) Danuta Tyszka - przewodniczący,
2) Kowalczyk Marlena — członek,
3) Sylwia Drężek— członek. Osoby powołane na członków zespołu ponoszą odpowiedzialność za właściwe
oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu z natury oraz weryfikacji.
S 3. Powołuje się zespoły spisowe według wskazanych regionów spisowych, w składzie:
I. Materiały, wg stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku:
- Monika Kurzych
- Sławomir Królak
- Renata Barszcz
2. Wartości niematerialne i prawne, wg stanu na dzień 3 1 grudnia 2024 roku:
- Tomasz Ryszard Majewski
- Katarzyna Siok
- Łępicka
3. Pozostałe składniki, wg stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku:
- Beata Śmiarowska
- Katarzyna Bałazy
- Anna Mróz
S 4. Wyżej wymienione zespoły spisowe dokonują inwentaryzacji drogą spisu z natury oraz weryfikacji
druków Ścisłego zarachowania, gwarancji ubezpieczeniowych stanowiących zabezpieczeme należytego
wykonania robót oraz innych materiałów będących własnością Urzędu Gminy, stosowne
do wymogów instrukcji inwentaryzacyjnej oraz obowiązujących przepisów w tym zaklăe.
5. Termin zakończenia spisu z natury ustala się na 10 stycznia 2025 mk•u.
6. Termin wyceny i rozliczenia inwentaryzacji ustala się na dzień 13 stycznia 2025 roku.
7. Bezpośrednio po zakończeniu powyższych czynności przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej
zobowiązany jest do złożenia pisemnego sprawozdania o wynikach przebiegu inwentaryzacji.
8. Za sprawny tenninowy przebieg inwentaryzacji odpowiada płzewodniczący komisji
inwentaryzacyjnej.
9. Zarządzenia wchodzi w życie z dniem podjęcia.
ld: 72SDF027-F23A.48EB-AD67-1194624D6233. Podpisany
Podolak