Zarządzenie nr 14/2008 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 28 kwietnia 2008 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rzekuń.
Załącznik: zarzadzenie.14.2008.pdf
Zarządzenie nr 141
Wójta Gminy Rzekuń
z dnia 28 kwietnia
zmieniające zarządzenie w spr•awie nadania Regulaminu
Organizacyjnego Urzędu Gminy Rzekuń
Na podstawie art 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie
gminnym ( Dz. U z r. Nr 142 poz 1591 ze nn.) zarządza się co następuje:
W zarządzeniu Nr 38/2003 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 29 grudnia 2ff)3r. w
sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Rzekuniu w
załączniku dodaje się następujące zmiany:
I ) S4 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6” Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
2) Uchyla się 516
3) 17 otrzymuje brzmienie
„ 1 7” zadań Kierownika Stanu Cywilnego należy w szczególności:
I Przyjmowanie ă'iadczeń o:
a) wstąpieniu w związek małżeński
b) braku okoliczności wyłącvzającej zawarcie związku małżeństwa oraz wydanie
zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem miesięcmego terminu,
c)stwierdzenie legitymacji do wystąpienia do sądu w sprawach
możliwości lub niemożliwcści zawarcia małżeństwa,
d) wyărze nazwiska, jakie t-Ędą nosić małżonkowie i dzieci zxcxizone z
małżeństwa,
e) wstąpienie w związek małżeński w wypadku grożącego niebeąieczeństwa,
f) małžnnka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem
małżeństwa,
g) uznaniu
h) uznaniu dziecka w przypadku grożącego niebezpieczeństwa,
i) nadaniu dziecka nazwiska,
j) wskazaniu kandydata na opiekuna prawnego,
2). ustanowienie w sprawach o ustalenie ojcostwa i o roszczenie
alimentacyjne,
3). powiadomienie sądu opiekuńczego o zdarzeniu umsadniającym wszczęcie
postępowania z urzędu,
4). ustanowienie w sprawach o
S). sporządzenie aktów, wypisywanie odpisów aktów. małżeństwa,
zgonu,
6). dokonywanie adnotacji w księgach małżeńskich, urcxlzeń, o rozwiązaniu
0 zgonach oraz 0 zawarciu małżeństwa i wysyłanie tych unian do
innych USC,
7). prowadzenie zbioru danych (N)bowych zawartych w aktach stanu cywilnego,
8). prowadzenie danych osobowych do komputera i prowadzenie dokumentacji
wydawania dokumentów stwierdzających t02sarncŚĆ ( dowcxlów )
Wykonanie Zarządzenia rx)wierza się Sekretarzowi Gminy.
Zarządzenie wch(Ălzi w życie z dniem podpisania.
Wójta Gminy Rzekuń
z dnia 28 kwietnia
zmieniające zarządzenie w spr•awie nadania Regulaminu
Organizacyjnego Urzędu Gminy Rzekuń
Na podstawie art 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie
gminnym ( Dz. U z r. Nr 142 poz 1591 ze nn.) zarządza się co następuje:
W zarządzeniu Nr 38/2003 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 29 grudnia 2ff)3r. w
sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Rzekuniu w
załączniku dodaje się następujące zmiany:
I ) S4 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6” Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
2) Uchyla się 516
3) 17 otrzymuje brzmienie
„ 1 7” zadań Kierownika Stanu Cywilnego należy w szczególności:
I Przyjmowanie ă'iadczeń o:
a) wstąpieniu w związek małżeński
b) braku okoliczności wyłącvzającej zawarcie związku małżeństwa oraz wydanie
zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem miesięcmego terminu,
c)stwierdzenie legitymacji do wystąpienia do sądu w sprawach
możliwości lub niemożliwcści zawarcia małżeństwa,
d) wyărze nazwiska, jakie t-Ędą nosić małżonkowie i dzieci zxcxizone z
małżeństwa,
e) wstąpienie w związek małżeński w wypadku grożącego niebeąieczeństwa,
f) małžnnka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem
małżeństwa,
g) uznaniu
h) uznaniu dziecka w przypadku grożącego niebezpieczeństwa,
i) nadaniu dziecka nazwiska,
j) wskazaniu kandydata na opiekuna prawnego,
2). ustanowienie w sprawach o ustalenie ojcostwa i o roszczenie
alimentacyjne,
3). powiadomienie sądu opiekuńczego o zdarzeniu umsadniającym wszczęcie
postępowania z urzędu,
4). ustanowienie w sprawach o
S). sporządzenie aktów, wypisywanie odpisów aktów. małżeństwa,
zgonu,
6). dokonywanie adnotacji w księgach małżeńskich, urcxlzeń, o rozwiązaniu
0 zgonach oraz 0 zawarciu małżeństwa i wysyłanie tych unian do
innych USC,
7). prowadzenie zbioru danych (N)bowych zawartych w aktach stanu cywilnego,
8). prowadzenie danych osobowych do komputera i prowadzenie dokumentacji
wydawania dokumentów stwierdzających t02sarncŚĆ ( dowcxlów )
Wykonanie Zarządzenia rx)wierza się Sekretarzowi Gminy.
Zarządzenie wch(Ălzi w życie z dniem podpisania.