Zarządzenie Nr 19/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 lutego 2025 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Rzekuniu 

Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_19.pdf

ZARZĄDZENIE NR 19/2025
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 3 lutego 2025 r.
w sprawie wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Na podstawie art. 30 ust. I ustawy zdnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1465 ze zm.) w związku z S2 ust. 2 i 3 Instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr I do
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i znkresu działania archiwów
zakładowych (Dz.U- 201 1 r. nr 14, poz. 67 ze zm.) zarządzam, co następuje:
1. l. Wyznaczam Panią EWȚ Rychlicką - podinspektora ds. obsługi organów gminy na koordynatora
czynności kancelaryjnych w Urzędzie Gminy w Rzekuniu.
2. Koordynator czynności kancelaryjnych odpowiada za sprawowanie bieżącego nadzoru nad
prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zaklăe doboru klas z wykazu akt
do załatwianych spraw, właściwego zakładania i prowadzenia akt spraw.
2. koordynatora czynności kancelaryjnych Pani Ewa Rychlicka pełni do odwołania lub do czasu
ustania zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Rzekuniu.
S 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
'd: 9FD9FBC5.s9B34061-AFC3.FD396532EB25. podpisany
Ppdplak
Strona I

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Monika Kurzych
  • Wprowadził(a): Monika Kurzych
  • Czas wytworzenia: 20-02-25 09:01
  • Czas udostępnienia: 20-02-25 09:01

Historia zmian

14310 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 27-03-2025 15:08:05 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
14168 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 20-03-2025 13:45:53 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
14095 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 17-03-2025 08:40:05 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
14071 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 17-03-2025 08:39:00 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
14052 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 17-03-2025 08:35:45 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
14033 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 17-03-2025 08:35:37 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
14011 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 14-03-2025 15:14:32 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13924 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 25-02-2025 12:45:22 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13913 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 25-02-2025 12:38:48 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13895 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 21-02-2025 14:18:13 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13873 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 20-02-2025 09:05:57 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13866 Modyfikacja Zarządzenie Nr 19/2025 z 20-02-2025 09:05:33 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13865 Dodanie Zarządzenie Nr 19/2025 z 20-02-2025 09:05:30 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
  13. Pola dodatkowe
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2