Zarządzenie Nr 31/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 11 marca 2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. infrastruktury technicznej 

  • Treść zarządzenia: Zarzadzenie_nr_31.pdf
    ZARZĄDZENIE NR 31/2025
    WÓJTA GMINY RZEKUŃ
    z dnia I marca 2025 r.
    w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. infrastruktury
    technicznej
    Na podstawie alt. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r,
    poz. 1465ze zm.), art. II ust. 1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
    (Dz. U. z 2024 poz. 1135) zarządzam, co następuje:
    1. I. Ogłaszam konkułs na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora ds. infrastruktury technicznej.
    2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
    2. postępowanie w sprawie nabom na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:
    I. Krzysztof Żebrowski - Przewodniczący Komisji.
    2. Monika Kurzych - Członek Komisji.
    3. Paweł Mierzejewski - Członek Komisji.
    3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury konkursowej na stanowisko podinspektora
    ds. infrastruktury technicznej.
    S 4. Informacja o ogłoszeniu podlega zamieszczeniu na stronie internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu
    w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Rzekuniu.
    S 5. Zarządzenie wchodzi w Zycie z dniem podpisania.
    Podpisany
    mgr Bartosz Podolak
    Strona I

    Załącznik do zarządzenia Nr 3 1 '2025
    Wójta Gminy Rzekuń
    z dnia 11 marca 2025 r.
    KDR 2110.42025
    Urząd Gminy w Rzekuniu
    ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
    Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
    podinspektora ds. infrastruktury technicznej
    Wójt Gminy Rzekuń
    ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. infrastruktury
    technicznej
    I. Nazwa i adres jednostki:
    Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń.
    II. Organizator konkursu:
    Wójt Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń.
    III. Nazwa stanowiska:
    Podinspektor ds. infrastruktury technicznej.
    IV. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów oraz sposób ich udokumentowania:
    1. Wymagania niezbędne:
    l) Obywatelstwo polskie.
    2) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne Ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    4) Nieposzlakowana opinia.
    5) Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiskowa, aFZhitektura.
    6) Doświadczenie zawodowe: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
    lub o podobnym zakresie wykonywanych zadań.
    7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. infrastruktury technicznej.
    2. Wymagania dodatkowe:
    l) Znajomość procesu przygotowania materiałów do projektów i planów finansowo-rzeczowych w zakresie
    inwestycji i remontów oraz doświadczenie zawodowe w realizacji' zadań inwestycyjnych i remontowych.
    2) Znajomość tąulacji prawnych w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
    publicznych, Kodeksu postępowania
    samorządowych, Kodeksu pracy, ustawy o finansach
    administracyjnego, Pmwo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych.
    3) Umiejętność skutecznego komunikowania się, interpretacji aktów prawnych i myślenia analitycznego oraz
    czytania dokumentacji projektowej.
    4) Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
    5) Dyspozycyjność.
    6) Prawo jazdy kat B.
    V. Wymagane dokumenty:
    [d: CA6B9BOF-5AB 1-489A-B035-5DF0236C05A5. Podpisany

    2) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
    3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wyksztalcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
    (dyplomy, Świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), poświadczone za zgodnością z oryginałem
    przez kandyd ata.
    5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu oby,vatelstwa polskiego.
    6) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia
    kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
    7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
    publicznych.
    8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na proponowanym
    stanowisku.
    9) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg. załączonego wzoru do
    ogłoszenia o naborze.
    10) wykaz złożonych dokumentów.
    VI. Warunki pracy:
    I. Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
    2. Umowa o pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    3. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, budynek piętrowy z windą.
    4. Rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno - biurowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin
    dziennie, przyjmowanie interesantów, częste rozmowy telefoniczne.
    VII. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    I ) Przygotowanie materiałów do opracowania dokumentacji projektowej.
    2) Nadzór na procesami projektowania inwestycji.
    3) Pmvadzenie i nadzorowanie inwestycji oraz realizowanych przez gminę i jednostki
    organizacyjne gminy, w tym w szczególności w zakresie , przygotowania dokumentacji, realizacji budowy,
    przebudowy i remontów obiektów kubaturowych, komunalnych urządzeń i sieci wodociągowej,
    kanalizacyjnej oraz dróg na terenie Gminy.
    4) Prowadzenie i nadzorowanie tobół prowadzonych w ramach wydatków bieżących w tym wydatków
    w ramach funduszu soleckiego.
    5) Współuczestnictwo w dokonywaniu odbioru zadań inwestycyjnych.
    6) Rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z wyznaczonym pracownikiem
    finansów.
    7) Przygotowanie projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał.
    8) Przygotowywanie projektów umów i porozumień.
    9) Przygot0WY,vanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji 0 realizacji zadań z prowadzonego
    zakresu spraw.
    10) Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi
    w zakresie realizacji zadań.
    11) Przygotowanie specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji
    inwestycji gminnych.
    12) Przyjmowanie oraz weryfikacja pod względem kompletności i poprawności formalno - prawnej wniosków
    o wszczęcie procedury udzielania zamówienia publicznego.
    'd: CA6B9BOF-5AB1-4S9A-B035-5DF0236C05A5. Podpisany
    Strona 2

  • Informacja_dla_kandydatow_ubiegajacych_sie_o_zatrudnienie.pdf
    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
    informujemy, Że:
    . Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, z siedzibą w
    Rzekuniu, Tadeusza Kościuszki 33 07-411 Rzekuń Rzekuń, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
    tel.: 29 643 20 OO
    2.
    Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest dr Bartosz Mendyk, kontakt:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
    3.
    Cel i podstawa przetwarzania danych:
    O Dane osobowe kandydatów do pracy przetwarzane są w celu przeprowadzenia
    procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. I lit. c RODO w związku z Kodeksem
    pracy oraz na podstawie art. 6 ust. I lit. a RODO w przypadku dodatkowych
    danych przekazanych dobrowolnie.
    4.
    Okres przechowywania danych:
    O Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu rekrutacji: dane będą
    przechowywane przez 2 lata, a następnie trafią do archiwum.
    O Osoby przyjęte do pracy: dane zostaną dołączone do akt osobowych i będą
    przechowywane zgodnie z przepisami prawa pracy.
    O Osoby niezakwalifikowane do dalszego etapu: mogą odebrać swoje
    dokumenty w ciągu 14 dni od zakończenia prac komisji rekrutacyjnej, po
    tym terminie dokumenty zostaną trwale zniszczone.
    5.
    Odbiorcy danych:
    O Dane mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie
    przepisów prawa.
    6.
    Prawa osoby, której dane dotyczą:
    O Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania.
    O Prawo do ograniczenia przetwarzania i usunięcia danych w przypadkach
    przewidzianych prawem.
    O Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    O Prawo do wycofania zgody (jeśli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie)
    bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej
    cofnięciem.

    7.
    8.
    O Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Informacja o wymogu podania danych:
    O Podanie danych osobowych w zakresie określonym w przepisach prawa pracy
    jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne.
    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji:
    O Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie
    będą podlegać profilowaniu.

  • kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf
    KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
    1. Imię (imiona) i nazwisko
    2. Data urodzenia „
    3. Dane kontaktowe .
    4. Wykształcenie l)
    (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
    (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł
    zawodowy, tytuł naukowy)
    5. Kwalifikacje zawodowe 1)
    6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia
    (okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców
    oraz zajmowane stanowiska pracy)
    7. Inne dane osobowe .
    Oświadczam, że dane zawarte w kwestionariuszu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym.
    (miejscowość i data)
    (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
    I ) podaje Sig jeśli jest to qykon»vanin pracy OkmŚlOn.ego rodzaju lub Określonym stanowisku
    2) podaje Się. gdy jest to niezbqdnc zrealizowania uprawnienia lub spełnienia Obmvig_ku wynikającego z przepisu prawa

  • oswiadczenia.pdf
    Oświadczenie
    Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw
    publicznych.
    własnotțczny podpis/
    Oświadczenie
    Oświadczam, że nie byłam/em skazana/ny prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
    ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    'data i własnoręczny podpis/
    Oświadczenie
    0 posiadaniu obywatelstwa polskiego
    Oświadczam, iż posiadam obywatelstwo polskie.
    /data i własnoręczny podpis/
    Oświadczenie o stanie zdrowia
    pozwalającym na wykonywanie pracy
    na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie
    Niniejszym oświadczam, Ze stan zdrowia pozwala mi na wykonywanie pracy na stanowisku
    \data i własnorĘczny podpis/

    (data i miejsce wystawienia)
    (imię i nazwisko oraz adres
    kandydata do pracy)
    ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby na stanowisko
    ogłoszonej w dniu..
    . ..pmvadzonej przez Urząd Gminy w Rzekuniu.
    Jednoczenie oświadczam że udzielam zgodę dobrowolnie oraz że zostałam/em poinfonnowana/y o
    przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak
    również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.
    (podpis kandydata do pracy)

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Bartosz Podolak
  • Wprowadził(a): Monika Kurzych
  • Czas wytworzenia: 12-03-25 10:09
  • Czas udostępnienia: 12-03-25 10:09

Historia zmian

13978 Modyfikacja Zarządzenie Nr 31/2025 z 12-03-2025 10:24:15 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Data modyfikacji
13977 Dodanie Zarządzenie Nr 31/2025 z 12-03-2025 10:24:14 dokonane przez Monika Kurzych
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
  13. Pola dodatkowe
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2