Zarządzenie Nr 43/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 10 kwietnia 2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. infrastruktury technicznej
Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_43.pdf
ZARZĄDZENIE NR 43/2025
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 10 kwietnia 2025 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. infrastruktury
technicznej
Na podstawie art. 33 ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1465ze zm.), art. 1 1 ust. I i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) zarządzam, co następuje:
S 1. I. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora ds. infrastruktury technicznej.
2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
S 2. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:
1. Krzysztof Żebrowski - Przewodniczący Komisji.
2 Monika Kurzych - Członek Komisji.
3. Paweł Mierzejewski - Członek Komisji.
3. Komisja działa do czasu zakończenia pmcedury konkursowej na stanowisko podinspektora
ds. infrastruktury technicznej.
S 4. Informacja o ogłoszeniu podlega zamieszczcniu na stronie internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Rzekuniu.
S 5. Zarządzenie wchodzi w Zycie z dniem podpisania.
ld: 91C67D63-s420-4Cos-91A9-3E912SF44CBS. podpisany
mgr Bartosz Podolak
Strona I
Załącznik do zarządzenia Nr 43/2025
Wójta Gminy Rzekuń
z dnia 10 kwietnia 2025 r.
KDR 2110.5.2025
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. infrastruktury technicznej
Wójt Gminy Rzekuń
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. infrastruktury
technicznej
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń.
II. Organizator konkursu:
Wójt Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń.
III. Nazwa stanowiska:
Podinspektor ds. infrastruktury technicznej.
IV. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów oraz sposób ich udokumentowania:
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne Ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. infrastruktury technicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość procesu przygotowania materiałów do projektów i planów finansowo-rzeczowych w zakresie
inwestycji i remontów oraz doświadczenie zawodowe w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
2) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, usta"' o pracownikach
samorządowych, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania
administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Umiejętność skutecznego komunikowania się, interpretacji aktów prawnych i myślenia analitycznego oraz
czytania dokumentacji projektowej.
4) Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
5) Dyspozycyjność.
6) Prawo jazdy kat. B.
V. Wymagane dokumenty:
2) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
ld: 91C67D63-5420-4C05.91A9-3E9125F44CB5. Podpisany
Strona I
4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
(dyplomy, Świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), poświadczone za zgodnością z oryginałem
przez kandydata.
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatnłdnienia
kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Kamego).
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych.
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykony.vanie pracy na proponowanym
stanowisku.
9) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg. załączonego wzoru do
ogłoszenia o naborze.
I O) wykaz złożonych dokumentów.
VI. Warunki pracy:
I. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
3. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na
czas nieokreślony lub na czas określony.
4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym
stanowisku urzędniczym, umov« o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z
możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
5. Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych
wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25.10.2021 r. w sprawie
wynagradzania pracowników samorządowych oraz zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników
Urzędu Gminy w Rzekuniu.
6. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, budynek piętrowy z windą.
7. Rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno - biurowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin
dziennie, przyjmowanie częste rozmowy telefoniczne.
VII. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
I ) Przygotowanie materiałów do opracowania dokumentacji projektowej.
2) Nadzór na procesami projektowania inwestycji.
3) Prowadzenie i nadzorowanie inwestycji oraz lemontÓw realizowanych przez gminę i jednostki
gminy, w tym w szczególności w zakresie , przygotowania dokumentacji, realizacji budowy,
przebudowy i remontów obiektów kubaturowych, komunalnych urządzeń i sieci wodociągowej,
kanalizacyjnej oraz dróg na Gminy.
4) Pmwadzenie i nadzorowanie robót prowadzonych w ramach wydatków bieżących w tym wydatków
w ramach funduszu soleckiego.
5) Współuczestnictwo w dokonywaniu odbioru zadań inwestycyjnych.
6) Rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z wyznaczonym pracownikiem referatu
fin ans Ów.
7) Przygotowanie projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał.
8) Przygotowywanie projektów umów i porozumień.
9) Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego
zakresu spraw.
10) Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi
w zakresie realizacji zadań.
ld: 91C67D63-5420-4C05-91A9-3E9125F44CB5. Podpisany
Strona 2
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 10 kwietnia 2025 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. infrastruktury
technicznej
Na podstawie art. 33 ust 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r.,
poz. 1465ze zm.), art. 1 1 ust. I i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) zarządzam, co następuje:
S 1. I. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektora ds. infrastruktury technicznej.
2. Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
S 2. Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja w składzie:
1. Krzysztof Żebrowski - Przewodniczący Komisji.
2 Monika Kurzych - Członek Komisji.
3. Paweł Mierzejewski - Członek Komisji.
3. Komisja działa do czasu zakończenia pmcedury konkursowej na stanowisko podinspektora
ds. infrastruktury technicznej.
S 4. Informacja o ogłoszeniu podlega zamieszczcniu na stronie internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Rzekuniu.
S 5. Zarządzenie wchodzi w Zycie z dniem podpisania.
ld: 91C67D63-s420-4Cos-91A9-3E912SF44CBS. podpisany
mgr Bartosz Podolak
Strona I
Załącznik do zarządzenia Nr 43/2025
Wójta Gminy Rzekuń
z dnia 10 kwietnia 2025 r.
KDR 2110.5.2025
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. infrastruktury technicznej
Wójt Gminy Rzekuń
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. infrastruktury
technicznej
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń.
II. Organizator konkursu:
Wójt Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń.
III. Nazwa stanowiska:
Podinspektor ds. infrastruktury technicznej.
IV. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów oraz sposób ich udokumentowania:
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne Ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. infrastruktury technicznej.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość procesu przygotowania materiałów do projektów i planów finansowo-rzeczowych w zakresie
inwestycji i remontów oraz doświadczenie zawodowe w realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.
2) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, usta"' o pracownikach
samorządowych, Kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania
administracyjnego, Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Umiejętność skutecznego komunikowania się, interpretacji aktów prawnych i myślenia analitycznego oraz
czytania dokumentacji projektowej.
4) Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
5) Dyspozycyjność.
6) Prawo jazdy kat. B.
V. Wymagane dokumenty:
2) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
ld: 91C67D63-5420-4C05.91A9-3E9125F44CB5. Podpisany
Strona I
4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe oraz staż pracy
(dyplomy, Świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), poświadczone za zgodnością z oryginałem
przez kandydata.
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
6) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatnłdnienia
kandydat zobowiązany jest dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Kamego).
7) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych.
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykony.vanie pracy na proponowanym
stanowisku.
9) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg. załączonego wzoru do
ogłoszenia o naborze.
I O) wykaz złożonych dokumentów.
VI. Warunki pracy:
I. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
3. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na
czas nieokreślony lub na czas określony.
4. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym
stanowisku urzędniczym, umov« o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z
możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
5. Wynagrodzenie zostanie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji zawodowych
wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25.10.2021 r. w sprawie
wynagradzania pracowników samorządowych oraz zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników
Urzędu Gminy w Rzekuniu.
6. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, budynek piętrowy z windą.
7. Rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno - biurowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin
dziennie, przyjmowanie częste rozmowy telefoniczne.
VII. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
I ) Przygotowanie materiałów do opracowania dokumentacji projektowej.
2) Nadzór na procesami projektowania inwestycji.
3) Prowadzenie i nadzorowanie inwestycji oraz lemontÓw realizowanych przez gminę i jednostki
gminy, w tym w szczególności w zakresie , przygotowania dokumentacji, realizacji budowy,
przebudowy i remontów obiektów kubaturowych, komunalnych urządzeń i sieci wodociągowej,
kanalizacyjnej oraz dróg na Gminy.
4) Pmwadzenie i nadzorowanie robót prowadzonych w ramach wydatków bieżących w tym wydatków
w ramach funduszu soleckiego.
5) Współuczestnictwo w dokonywaniu odbioru zadań inwestycyjnych.
6) Rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z wyznaczonym pracownikiem referatu
fin ans Ów.
7) Przygotowanie projektów aktów prawnych oraz projektów uchwał.
8) Przygotowywanie projektów umów i porozumień.
9) Przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego
zakresu spraw.
10) Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi
w zakresie realizacji zadań.
ld: 91C67D63-5420-4C05-91A9-3E9125F44CB5. Podpisany
Strona 2
kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.pdf
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko
2. Data urodzenia „
3. Dane kontaktowe .
4. Wykształcenie l)
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł
zawodowy, tytuł naukowy)
5. Kwalifikacje zawodowe 1)
6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia
(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców
oraz zajmowane stanowiska pracy)
7. Inne dane osobowe .
Oświadczam, że dane zawarte w kwestionariuszu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym.
(miejscowość i data)
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
I ) podaje Sig jeśli jest to qykon»vanin pracy OkmŚlOn.ego rodzaju lub Określonym stanowisku
2) podaje Się. gdy jest to niezbqdnc zrealizowania uprawnienia lub spełnienia Obmvig_ku wynikającego z przepisu prawa
1. Imię (imiona) i nazwisko
2. Data urodzenia „
3. Dane kontaktowe .
4. Wykształcenie l)
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł
zawodowy, tytuł naukowy)
5. Kwalifikacje zawodowe 1)
6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia
(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców
oraz zajmowane stanowiska pracy)
7. Inne dane osobowe .
Oświadczam, że dane zawarte w kwestionariuszu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym.
(miejscowość i data)
(podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
I ) podaje Sig jeśli jest to qykon»vanin pracy OkmŚlOn.ego rodzaju lub Określonym stanowisku
2) podaje Się. gdy jest to niezbqdnc zrealizowania uprawnienia lub spełnienia Obmvig_ku wynikającego z przepisu prawa
Oświadczenie
Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw
publicznych.
własnotțczny podpis/
Oświadczenie
Oświadczam, że nie byłam/em skazana/ny prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
'data i własnoręczny podpis/
Oświadczenie
0 posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczam, iż posiadam obywatelstwo polskie.
/data i własnoręczny podpis/
Oświadczenie o stanie zdrowia
pozwalającym na wykonywanie pracy
na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie
Niniejszym oświadczam, Ze stan zdrowia pozwala mi na wykonywanie pracy na stanowisku
\data i własnorĘczny podpis/
(data i miejsce wystawienia)
(imię i nazwisko oraz adres
kandydata do pracy)
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby na stanowisko
ogłoszonej w dniu..
. ..pmvadzonej przez Urząd Gminy w Rzekuniu.
Jednoczenie oświadczam że udzielam zgodę dobrowolnie oraz że zostałam/em poinfonnowana/y o
przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak
również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.
(podpis kandydata do pracy)
Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw
publicznych.
własnotțczny podpis/
Oświadczenie
Oświadczam, że nie byłam/em skazana/ny prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
'data i własnoręczny podpis/
Oświadczenie
0 posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczam, iż posiadam obywatelstwo polskie.
/data i własnoręczny podpis/
Oświadczenie o stanie zdrowia
pozwalającym na wykonywanie pracy
na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie
Niniejszym oświadczam, Ze stan zdrowia pozwala mi na wykonywanie pracy na stanowisku
\data i własnorĘczny podpis/
(data i miejsce wystawienia)
(imię i nazwisko oraz adres
kandydata do pracy)
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby na stanowisko
ogłoszonej w dniu..
. ..pmvadzonej przez Urząd Gminy w Rzekuniu.
Jednoczenie oświadczam że udzielam zgodę dobrowolnie oraz że zostałam/em poinfonnowana/y o
przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak
również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.
(podpis kandydata do pracy)
klauzula_informacyjna_dla_kandydatow_w_procesie_rektutacyjnym_w_Urzedzie_Gminy_w_Rzekuniu.pdf
KLAUZULA INFORMACYJN A
dla kandydatów w procesie rekrutacyjnym w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Sgnowni Państwo zgodnie z art. 13. RODOI informuiemy. że:
a) Administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
b) Administrator wyznaczy/ Inspektom Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w
sprawach przetwarzania Państwa danych osobowFh za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
c) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. I lit. a) i c) oraz art. 9
ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacjq przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 2] listopada 2008 o pracownikach samorzqdowych. Dane osobowe
kandydatów do pracy sq przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
d) Dane osobowe mogq być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a
także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przenvarzania danych w
związku z realizacjq usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcq Świadczącym usługę z ochmny danych osobowych);
e) Adminislrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
m iędzynarodowej;
t) Majq Państwo pawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I Państwa dane osobowe będq przechowywane przez Okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy,
nie dłużej niż pzez okres 2 lat liczonych od końca roku, w którym nastąpiło zakończenie procedury
naboru.
2 Przysługuje pańsnvu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
pzenvarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych;
3 Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpłynie na
zgodność z prawem przemarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
4 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne
stanowisko pracy. Konsekwencjq niepodania danych osobowych jest bmk udziału w naborze na wolne
stanow isko pracy:
Administralor nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa dane osobowe.
dla kandydatów w procesie rekrutacyjnym w Urzędzie Gminy w Rzekuniu
Sgnowni Państwo zgodnie z art. 13. RODOI informuiemy. że:
a) Administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
b) Administrator wyznaczy/ Inspektom Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w
sprawach przetwarzania Państwa danych osobowFh za pośrednictwem poczty elektronicznej:
c) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. I lit. a) i c) oraz art. 9
ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacjq przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 2] listopada 2008 o pracownikach samorzqdowych. Dane osobowe
kandydatów do pracy sq przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
d) Dane osobowe mogq być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a
także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przenvarzania danych w
związku z realizacjq usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcq Świadczącym usługę z ochmny danych osobowych);
e) Adminislrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
m iędzynarodowej;
t) Majq Państwo pawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I Państwa dane osobowe będq przechowywane przez Okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy,
nie dłużej niż pzez okres 2 lat liczonych od końca roku, w którym nastąpiło zakończenie procedury
naboru.
2 Przysługuje pańsnvu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
pzenvarzania, a także prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych;
3 Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpłynie na
zgodność z prawem przemarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
4 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne
stanowisko pracy. Konsekwencjq niepodania danych osobowych jest bmk udziału w naborze na wolne
stanow isko pracy:
Administralor nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa dane osobowe.