Zarządzenie Nr 57/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Budowa stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie"
Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_57.pdf
ZARZĄDZENIE NR 57/2025
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 29 maja 2025 r.
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Budowa stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. 1465 ze
zm.) zarządzam, co następuje:
S 1. l. powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego robót w składzie:
l) Paweł Mierzejewski — Kierownik Referatu Inwestycji, pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu -
Przewodniczący komisji,
2) Paulina Pietrzak - Kierownik Referatu Rozwoju, pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek komisji,
2. Komisja będzie pracowała w obecności:
l) Jacek Gruszka- Inspektor nadzoru
2) Piotr Malicki- Inspektor nadzoru
3) Marek Blat- Inspektor nadzoru
Przy udziale:
1) Joanna Zdrojewska — Sołtys wsi Dzbenin
2) Piotr Suchta
3) Wojciech Rogoziński
3. Zadaniem komisji jest sporządzenie protokołu odbioru i jego podpisanie.
4. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
2. Komisja dokona odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.272.3.2022
z dnia 13.04.2022 r. oraz Aneksem nr I zdn. 30.11.2022 r., Aneksem nr. 2 z dnia 21.09.2023r., Aneksem nr.
3 z dnia 30.12.2024 i Aneksem nr. 4z dnia 31.03.2025, Wykonawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
"ZIEJA" Ryszard Zieja, ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża
3. l. Termin odbioru końcowego ustalam na dzień 30.05.2025 r., godz. 10:00.
2. Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
4. Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.
5. Po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
S 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
ld: 6DA7BAA5-0343-4881-B8BF-CC5F14C6504A. projekt
mgr Bartosz Podolak
Strona I
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 29 maja 2025 r.
w sprawie powołania komisji odbioru inwestycji pn.: "Budowa stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. 1465 ze
zm.) zarządzam, co następuje:
S 1. l. powołuję komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego robót w składzie:
l) Paweł Mierzejewski — Kierownik Referatu Inwestycji, pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu -
Przewodniczący komisji,
2) Paulina Pietrzak - Kierownik Referatu Rozwoju, pracownik Urzędu Gminy w Rzekuniu - członek komisji,
2. Komisja będzie pracowała w obecności:
l) Jacek Gruszka- Inspektor nadzoru
2) Piotr Malicki- Inspektor nadzoru
3) Marek Blat- Inspektor nadzoru
Przy udziale:
1) Joanna Zdrojewska — Sołtys wsi Dzbenin
2) Piotr Suchta
3) Wojciech Rogoziński
3. Zadaniem komisji jest sporządzenie protokołu odbioru i jego podpisanie.
4. Komisja przekazuje protokół pracownikowi merytorycznemu Urzędu Gminy w Rzekuniu prowadzącemu
sprawę inwestycji.
2. Komisja dokona odbioru końcowego robót wykonanych na podstawie umowy nr FPZ.272.3.2022
z dnia 13.04.2022 r. oraz Aneksem nr I zdn. 30.11.2022 r., Aneksem nr. 2 z dnia 21.09.2023r., Aneksem nr.
3 z dnia 30.12.2024 i Aneksem nr. 4z dnia 31.03.2025, Wykonawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
"ZIEJA" Ryszard Zieja, ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża
3. l. Termin odbioru końcowego ustalam na dzień 30.05.2025 r., godz. 10:00.
2. Miejsce spotkania komisji: teren inwestycji.
4. Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.
5. Po zakończeniu pracy komisja się rozwiązuje.
S 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
ld: 6DA7BAA5-0343-4881-B8BF-CC5F14C6504A. projekt
mgr Bartosz Podolak
Strona I