Zarządzenie Nr 8/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 13 stycznia 2025 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 2/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 stycznia 2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi organów gminy
Treść zarządzenia: Zarzadzenie_Nr_8.pdf
ZARZĄDZENIE NR 8/2025
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 13 stycznia 2025 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 2/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 stycznia 2025 r. w sprawie
ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi organów gminy
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r.,
poz 1465 ze zm.), art. I I ust. I i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1 135) zarządzam, co następuje:
W Zarządzeniu Nr 2/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 stycznia 2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi organów gminy wprowadza się następujące zmiany:
2 ust. 1 pkt I otrzymuje brzmienie "Teresa Łępicka - Przewodniczący Komisji".
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ld: 5D39B28E-82DE-4BDC-B674-343232E233B8. Podpisany
mgr Bartosz Podolak
Strona I
WÓJTA GMINY RZEKUŃ
z dnia 13 stycznia 2025 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 2/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 stycznia 2025 r. w sprawie
ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi organów gminy
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r.,
poz 1465 ze zm.), art. I I ust. I i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
(t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1 135) zarządzam, co następuje:
W Zarządzeniu Nr 2/2025 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 stycznia 2025 r. w sprawie ogłoszenia konkursu
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi organów gminy wprowadza się następujące zmiany:
2 ust. 1 pkt I otrzymuje brzmienie "Teresa Łępicka - Przewodniczący Komisji".
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ld: 5D39B28E-82DE-4BDC-B674-343232E233B8. Podpisany
mgr Bartosz Podolak
Strona I