Zawiadomienie o zebraniu materiałów dowodowych

w sprawie nałożenia na Prezydenta Miasta Ostrołęki obowiązku ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko odcinka drogi wojewódzkiej nr 627 od km 2 +110 do km 4 +005,15 – ulica Ostrowska w Ostrołęce.

PZ-IV.7033.22.2024.EW_z_dn.14.10.2024.docx

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w WarszawieDepartament Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych
al. „Solidarności” 61, 03-402 WarszawaTelefon: 22 5979 481, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PZ-IV.7033.22.2024.EW
PZ-IV.7033.22.2024.EW
Warszawa,14 października 2024 roku
Dotyczy: zawiadomienia o zebraniu materiałów dowodowych
Szanowni Państwo!
Na podstawie art. 10 paragraf 1 oraz art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (zwanej dalej „Kpa”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2 i ust. 2a, art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska, zawiadamia się o zebraniu materiałów dowodowych w sprawie nałożenia na Prezydenta Miasta Ostrołęki obowiązku ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko odcinka drogi wojewódzkiej nr 627 od km 2 +110 do km 4 +005,15 – ulica Ostrowska w Ostrołęce.
Stronom postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji.
Dokumentacja zgromadzona w ramach toczącego się postępowania dostępna jest w wersji papierowej w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przy al.” Solidarności” 61. Możliwość osobistego zapoznania się z dokumentacją oraz zgłaszania uwag istnieje wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 22 59 79 458 lub 22 35 63 863.
Uwagi, wnioski i inne dokumenty można składać:
za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa; osobiście poprzez złożenie pisma w punkcie podawczym przy ul. Jagiellońskiej 26;
elektronicznie za pośrednictwem ePUAP na adres /umwm/SkrytkaESP, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, lub uwierzytelnione w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez Urząd Miasta Ostrołęka i Urząd Gminy w Rzekuniu.
Zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Z poważaniemz up. Marszałka WojewództwaZastępca Dyrektora Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych ds. Gospodarki Odpadami i Pozwoleń Środowiskowych Stefania Krupa-Krzyżanowska
podpisano kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.).
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
Dane kontaktowe:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawatel. (22) 5979100, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.:  /umwm/SkrytkaESP
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe:
będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.
W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:
prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Michalina Grala
  • Wprowadził(a): Michalina Grala
  • Czas wytworzenia: 16-10-24 07:59
  • Czas udostępnienia: 16-10-24 07:59

Historia zmian

13046 Modyfikacja Zawiadomienie Marszałka Województwa Mazowieckiego z 16-10-2024 08:38:30 dokonane przez Michalina Grala
Zmiany
  1. Tekst
  2. Data modyfikacji
13045 Modyfikacja Zawiadomienie Marszałka Województwa Mazowieckiego z 16-10-2024 08:37:38 dokonane przez Michalina Grala
Zmiany
  1. Tekst
  2. Data modyfikacji
13044 Dodanie Zawiadomienie Marszałka Województwa Mazowieckiego z 16-10-2024 08:16:57 dokonane przez Michalina Grala
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
  13. Pola dodatkowe
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2