- Szczegóły
- Tomasz Majewski
Wniosek o wydanie postanowienia o zgodności projektu podziału działki z ustaleniami obowiązującego planu Wniosek_o_wydanie_postanowienia_o_zgodnosci_projektu_podzialu.pdf
(Adres)
Nr teł
Rzekuń,
Wójt Gminy
Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
o wydanie postanowienia o zgodności projektu podziału działki/działek
z ustaleniami obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego gminy
Rzekuń
Proszę o wydanie postanowienia o zgodności przedłożonego projektu podziału
działki/działek, położonej/połožonych w miejscowości
oznaczonej/ oznaczonych numerem geodezyjnym/ geodezyjnymi:
z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Rzekuń.
wniosku dołączam:
l. Projekt podziału działki/działek (3 egz.)
2. Aktualny uproszczony wypis z rejestru gruntów
czytelny wnioskodawcy
Zgoăie 2 1 o (RODOI ie;
jest RRkuń,
z danych
będr:e 6 "t. c) tj. w na
dnu 8 r. o z 14
q inn'n a także z
miąîku Z
z dam,zh
5) "ministratM
6) w siedNe
zgodnie Z
n będą przepiîów z dn. e
Razp«zndu-nia Minima i z 20 2015 r.
do archiwów
treści sp—ia tub
pdMie pr-zyp•xh
Onych będzie
czytelny podpis wnioskodawcy
niepotrzebne skreślić
Złożenie wniosku:
a) przesłanie drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP -120741wfcyh/skrytka .
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
b) przesłanie drogą elektroniczną przy pomocy zwyklej skrzynki pocztowej na adres e-mail:
uqOrzekun.net- opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem
zaufanym,
c) przesłanie pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przeslanie listem poleconym),
d) złożenie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy."
Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej
Sposób i termin załatwienia sprawy:
Rozpoznanie sprawy, przygotowanie i wydanie postanowienia — do 30 dni od daty złożenia wniosku.
Podstawa prawna:
art 93 ust 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r.,
poz. 344 ze zm.)
art. 123, 124, 125 ustawy z dnia 14 czervłca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2023 r., poz.775 ze zm.)
Wniosek o podział nieruchomości: Wniosek_o_wydanie_decyzji_podzialowej.pdf
(imię i nazwisko)
(adres)
(telefon)
Wójt Gminy Rzekuń
Wniosek
o wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości
Proszę o wydanie decyzji zatwierdzającej pcxfriał nieruchomości położonej
w obrębie
gm. Rzekuń 0 powierzchni ogólnej .
oznaczonej numerem/ami ewidencyjnym/i .
na podstawie
, będącej moją własnością
Dokumentacja geodezyjna i projekt podziału zostały przez uprawnionego geodetę
Pana/ panią .
i zarejestrowane
w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w pod numerem
z dnia
Do wniosku załączam:
3..
5..
str. 112
(podpis wnioskodawcy)
GGK-OI-ZAL 1
str. 212
GGK-OI-ZAL 1
Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego Wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia_o_przeznaczeniu_dzialki.pdf
(Adres)
Rzekuń, dnia.... .
Wójt Gminy
Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki/ działek w obowiązującym planie
zagospodarowania przestrzennego gminy Rzekuń
Proszę o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki/działek,
położonej/położonych w miejscowości .
Oznaczonej/ Oznaczonych numerem geodezyjnym/ geodezyjnymi:
w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Rzekuń.
czytelny podpis wnioskodawcy
00 wniosku dolaczam:
1. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w wys. 17,00 zł
07.4"
dane 6 RODO. tl
w atu
MC r. o 'Stawy z dni. 14
r. KMeE
41 da. byt
takie
"e d. trzecim organizacji
z art. '3 2 że•_
przepis"" tj. 14
h dnia 'O r. w
do
2) prE"tuguje do a także do do
w przžp•uh danych
niă•Ma będzie
czytelny podpis wnioskodawcy
• niepotrzebne skreślić
Złożenie wniosku:
a) przeslanie drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP -120741wfcyh/skrytka -
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
b) przesłanie drogą elektroniczna przy pomocy zwykłej skrzynki pocztowej na adres e-mail:
uaOrzeFun.neț- opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem
zaufanym,
c) przesłanie pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym),
d) złożenie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy,
e) przy składaniu wniosku przez ustanowionego pełnomocnika należy dołączyć: pełnomocnictwo
notarialne oraz opłatę od wniosku i pełnomocnictwa.
Opłaty:
Oplata skarbowa od wydania zaświadczenia -17.00 zł.
Opłata skarbowa od pełnomocnictwa - 17,00 zł.
Z opłaty za pełnomocnictwo zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej zwolnieni są: zstępni, wstępn•
rodzice, rodzeństwo oraz małżonek.
Należności nale2y wpłacać na rachunek bankowy Gminy Rzekuń:
50 9484 0007 2124 1712 6931 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy.
Sposób i termin załatwienia sprawy:
Rozpoznanie sprawy, przygotowanie i wydanie zaświadczenia — do 7 dni od daty zł02enia wniosku.
podstawa prawna:
art. 123, 124, 125 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(DZ. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U, z 2022 r., poz. 2142 ze zm.).
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego Wniosek_o_wydanie_wypisu_i_wyrysu_z_obowiazujacego_planu_miejscowego.pdf
(Adres)
Nr teł.
Rzekuń, dnia....
Wójt Gminy
Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
o wydanie wypisu i wyrysu z obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego
Proszę 0 wydanie wypisu i wyrysu z obowiązującego planu zagospodarowania
przestrzennego dot. działki/ działek, położonej/ położonych w miejscowości:
oznaczonej/ oznaczonych numerem/ numerami geodezyjnym/ geodezyjnymi:
Powyższe dokumenty Są mi potrzebne do
czytelny podpis wnioskMawcy
Do wniosku dotaczam:
1. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej
z którym P"st.
3) 'Me "t ROCO, tj.
wy dnia 8 r- a ' 4
na a
Inp_
2 RODO " ;
1) Wist. beda z Z .y dnia łggJ r. C
do i
2' ich lub a także
w jest
danych będzie
czytelny pMpis wnioskodawcy
• niepotrzebne skreślić
Złożenie wniosku:
a) przesłanie drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP - /20741wfcyh/skrytka -
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
b) przeslanie drogą elektroniczną przy pomocy zwykłej skrzynki pocztowej na adres e-mail:
zaufanym,
c) przeslanie pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym),
d) złożenie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy,
Opłaty:
pp należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłatv skarbowei w wvsoko'ci:
1) od wypisu:
a) do 5 stron- 30,00 zł
b) powyżej 5 stron — 50,00 zł
2) od wyrysu:
a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającego stronie formatu A4 —
20,00 zł
b) nie więcej niż 200,00 zł
Wysoko" opłaty należy uzgodnił osobiście w pokoju nr 104 w godz. pracy Urzędu.
Należności należy wpłacać na rachunek bankowy Gminy Rzekuń:
50 9484 0007 2124 1712 6931 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy.
Sposób i termin załatwienia sprawy:
Rozpoznanie sprawy, przygotowanie i wydanie wypisu i wyrysu — do 30 dni Od daty złożenia wniosku.
podstawa prawna:
Art. 30 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.
z 2023r.,poz. 977 ze zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 2142 ze zm.)
Każdy ma prawo wglądu do planu miejscowego oraz otrzymania z niego wypisu i wyrysu.
Wniosek o nadanie/zmianę nazw ulic, placów Wniosek_o_nadanie_zmiane_nazw_ulic_placow.pdf
(Adres)
Nr teł .
BGK-06-ZAL-6
Rzekuń, dnia.
Wójt Gminy
Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
0 nadanie/zmianę* nazw ulic, placów
Zwracam się z prośbą o nadanie/zmianę• nazwy ulicy
wewnętrznej, prywatnej, położonej w miejscowości...
oznaczonej w ewidencji gruntów nr geodezyjnym.
Proponowana nazwa ulicy
Uzasadnienie wniosku
dla
drogi
gmłnnej,
W przypadku braku zgody na moje warianty, wybór ostatecznej nazwy pozostawiam do decyzji Rady Gminy
Rzekuń.
DO wni )Sku dołączam:
1. Kopia mapy ewidencyjnej z naniesionym
odcinkiem ulicy proponowanej do nadania
lub zmiany nazwy — (l egz.).
(Czytelny p odpi$)
ZgMnie z 1 a
Rzekł” ul. 33.07•411
z któmn sp—ch ănyCh za
bęđz• Mt_ 6 1 "t. c' RODO, tj. na
z 14
a z którm
51
zgodnie z 3 2
z z 14 r. o
w i z 20 2015 r. w
prz-,slucuje d%t. da tre±i ich a także do do
na raego.
(C:yte/ny
• niepotrzebne skreślić
Złożenie wniosku:
a) przesłanie drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP - 12074bNfcyh/skrytka -
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
b) przeslanie drogą elektroniczną przy pomocy zwykłej skrzynki pocztowej na adres e-mail:
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
c) przeslanie pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym),
d) złożenie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej
Podstawa prawna
Art 18 ust. 2 pkt.13 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.
40 ze zm.)
Art. 8 ust.l pkt la ustawy z dnia 21 marca o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 645 ze zm.)
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 ze zm.).
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego Wniosek_o_ustalenie_numeru_porzadkowego.pdf
Rzekuń, dnia.
Wnioskodawca:
urząd Gminy
(imię i nazwisko/nazwa wnioskodawcy)
w Rzekuniu
(adres)
(nr telefonuiadres e-mail)
WNIOSEK O USTALENIE NUMERU PORZĄDKOWEGO
Wnoszę o ustalenie numeru porządkowego budynkowi/budynkom zlokalizowanemu/-nym
w miejscowości..
Na działce ewidencyjnej nr... .. .
przy ul.
Załączniki: (zakreślić właściwe)
. w obrębie..
(pajpis wnioskodawcy )
2.
3.
Budynek oddany do użytku:
a) Potwierdzenie dokonania odbioru
b) Mapa z pokazanym budynkiem
Budynek nie oddany do użytku:
a) pozwolenie na budowę — kserokopia
b) Mapa z pokazanym budynkiem
Budynek prognozowany
a) Mapa do celów opiniodawczych
b) dokument gmwierdzający prawo własności
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych informujemy, że:
I) administratorem Państwa danph osobowych jest Urz-d Gminy Rzekuń adres: uL Kogciuszki Rzekuń.
2) administrator wyznaczy' Inspektora Ochrony Danych. z którym rnogą się państwo kontaktował w sprawaó
przetwarzania Państwa danych osobowych za poczty elektonicznej :
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, tj. w celu wypehma
obowiązku prawnego ciążącego na Zdminisfratorze, co wynika z ustawy z dnia 8
marca r, o sernctządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14 Czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom. na podstawie przepisów prawa, a także na
rzecz podmiotów. z którymi administrator zawarł LHnowe w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (nm kancelarią prawną. dostawcą oprogramowania. zewnętrznym audytorem. zleceniobiorcą
Świadczącym usługę Z zakresu ochrony danych osobowych),
S) administrator nie zamierza przekazpa± Państwa danych osobcwvych do państwa trzeciego lub organizaâi
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię sw'ich danych osobowwh w siedzibie administratora
z art. 13 ust. 2 ROCK) informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowpe.•ane przez okres wynikający z przepisów p'awa. tj. z ustawy z dnia 14 lipca
1983 r _ O narodowym zasobie i archiwach oraz W Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa
z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania dokumentacji. przekazywania materiałów archiwalnych do
archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swcich danych, ich sprostowania lub 'Maniczenia przetwarzania, a tak2e
prawo do skargi do organu nadzorczego.
3) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne w pozostałych podanie
danych osobowych ma charakter Konsekwencją niepăania danych załatwienia sprawy przez
administratora,
4) administrator podejmup decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o państwa osobowe.
(pcdpis wnioskodawcy
Złożenie wniosku:
e) przeslanłe drogą elektroniczna przy skrzynki kontaktowej ePUAP - 120741wfcyh/s*rytka • opatruac dokumenty kwali-
fŔowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym
b) przeslanie drogą elektronicznĘ przy pomocy skrzynki pocztowej na adres e-mail: opatrując doku-
menty kwatiflko•.vanym elektronicznym albo zaufanym.
c) poczta tradycyjną (dla celow przeslanie poleconym).
d) złożenie t*zpośrednlo w urzędzie w godzinach jego pracy. "
Wniosek o numeru porządkowego budynku jest wolny od opłat.
Sposób i termin załatwienia sprawy:
Wydanie zawiadomiema o usta'eniu numeru porządkowego budynku następuje nie niż w terminie 30 dni od daty złoże-
nia wniosku wraz z kompletem dokuTentóW za wyjątkiem budynków, położonych przy uhcy, dla której prowadzona jest proce-
dura do uchwalenia przez Radę Gminy Rzekuń nazwy.
Podstawa prawna:
Art. 47A i 47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r, prawo geodezyjne i kartwaficzne (Dz. U z poz.
IX' ze zm.),
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r.) w sprawie ewidendi
miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1390),
Art. 217 ustawy z dnia 14 czervvca r. Kodeks administracyjnego (Dz. U. z 2023 r.
775 ze zm.).
Ustawa z dnia 16 r. o opłacie skarłw.vej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 ze zm.).
Wniosek o wydanie zaświadczenia o oznaczeniu nieruchomości, budynku numerem porządkowym Wniosek_o_wydanie_zaswiadczenia_o_oznaczeniu_nieruchomosci_budynku_numerem_porzadkowym.pdf
Rzekuń, dnia
(imię i nazwisko/nazwa wnioskodawcy)
(adres)
(nr telefonu/adres e-ma'l)
Urząd Gminy
w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
0 wydanie zaświadczenia 0 oznaczeniu nieruchomości, budynku
numerem porządkowym
Proszę o wydanie zaświadczenia o oznaczeniu budynku nr porządkowym .
zlokalizowanego na działce nr:
położonej w miejscowości _ .
przy ulicy
Zaświadczenie niniejsze jest niezbędne celem przedłożenia w .
I. potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w "s. 17,00 Zł
(czytelny podpis Wnioskodawcy)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) administratorem Państwa danych osobo"cn jest Urząd Gminy Rzekuń adres: ul. KosciuszKI 33. 07-411 Rzekuń.
2) administrator wyznacz'/ Inspektora Ochrony z kt"ym siș państwo kontaktował w przetwarzania pa«stwa
danych za posrednictwem elekronicznej;
3) administrator będzie przetwarzał dane OSObCWe na 6 ust. I C) RODO, tj. w Ob—ku
prawnego na CO z ustžw•y z dnia
marca 1990 o samorzadZie gminnym oraz ustawy z dnia 14 Czemca 1960 Kodeks
4) dane mogą byd innym uprawnă•rn na przepisów a także na Z
którymi administrator w Związku z usług
na rzecz (np. prawną audytorem. Świadczącym z
zakresu ochrony danych
S) nie przekazywad państwa danych osobowych do państwa lub organizaț
S) danyă w administratwa,
z art. 13 2 RODO że:
1) Pahstvva dane będą przechoww.ane przez okres "nikając•,' z prze*"' prawa. tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 o
zasoăe archiwalnym i oraz w Ministra Kultury Narodowego z 20
201 S r, w sprawie klasyfikcnvania przekazywania materiałów dc i
niearchiwarłei.
2) Państw dostępu do treâCi Swoich danyO ich SMOSbWania lub przetwarzania, a bkŻe prawo do
"argi do
3) w przypadku zadań ustawowych danych jest Obligatoryjne w przypadkach danch ma
charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania cnnycn będzie ođmcwa załatwienia sprzw•,' przez adm"isttatora.
4) admmistratar nie decyzji w sposa zautomatyzowany w oparciu o państwa dane osobowe.
(podpis wnioskodawcy)
Złożenie wniosku:
a) przeslanie drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP -120741wfcyh/skrytka -
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
b) przesłanie drogą elektroniczną przy pomocy zwykłej skrzynki pocztowej na adres e-mail:
zaufanym,
c) przesłanie pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym),
d) złożenie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Opłaty:
Opłata skarbowa Od wydania zaświadczenia -17 zł.
Oplata skarbowa od pełnomocnictwa - 17,00 zł.
Z opłaty za pełnomocnictwo zgodnie z ustawą 0 opłacie skarbowej zwolnieni są: zstępni,
wstępni, rodzice, rodzeństwo oraz małżonek.
Należności należy wpłacać na rachunek bankowy Gminy Rzekuń:
50 9484 0007 2124 1712 6931 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy.
Sposób i termin załatwienia sprawy:
Rozpoznanie sprawy, przygotowanie i wydanie zaświadczenia — do 7 dni od daty zł02enia wniosku.
Podstawa prawna:
Art. 47A i 47b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.
z 2021, poz. 1990 ze zm.),
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r.) w sprawie
ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368),
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.
z 2023 r. poz. 775 ze zm.),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 ze zm.).
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności z obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego planowanej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części Wniosek_o_zmiane_sposobu_uzytkowania_obiektu_budowlanego.pdf
(Adres)
Nr teł .
Rzekuń, dnia..
Wójt Gminy
Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WNIOSEK
0 wydanie zaświadczenia o zgodności z obowiązującym planem zagospodarowania
przestrzennego planowanej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego
lub jego części
Na podstawie art. 71 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.
z 2023 r. poz. 682 ze zm.) zgłaszam zmianę sposobu użytkowania
wymienić dotychczasowe przeznaczenie obiektu
Wymienić zamierzone przeznaczenie obiektu
w miejscowości
na działce oznaczonej nr geodezyjnym.. .
Stanowiącej własność..
czytelny podpis wnioskodawcy
Do wniosku dpłąęząm•
I. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w WYS. 17,00 zł
2. Mapa z pokazanym budynkiem, którego przeznaczenie będzie zmieniane
JJ, 07-411
U.
z państwa
3) 6 lit. RODO, w
4) na przepisóa a takie
z usług
d. nit h
nie trzeci. Lub
dMe będą m"ajacy z tj. z 14 190 o i
i z dnia 20 zołS
do i
21 dam,ch, Ich do
v-zpadku
będzie
czytelny podpis wnioskodawcy
niepotrzebne skreślić
Złożenie wniosku:
a) przesłanie drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej ePUAP - 120741wfcyh/skrytka -
opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym,
b) przesłanie droga elektroniczną przy pomocy zwykłej skrzynki pocztowej na adres e-mail.
zaufanym,
c) przesłanie pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przeslanie listem poleconym).
d) złożenie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy,
e) przy składaniu wniosku przez ustanowionego pełnomocnika należy dołączyć: pełnomocnict•wo
notarialne oraz opłatę od wniosku i pełnomocnictwa.
Opłaty:
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia -17,00 zł.
Opłata skarbowa od pełnomocnictwa - 17,00 zł.
Z opłaty za pełnomocnictwo zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej zwolnieni są: zstępni, wstępni,
rodzice, rodzeństwo oraz małżonek.
Należności należy wpłacać na rachunek bankowy Gminy Rzekuń:
50 9484 0007 21241712 6931 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy.
Sposób i termin załatwienia sprawy:
Rozpoznanie sprawy, przygotowanie wydanie zaświadczenia — do 7 dni od daty złożenia wniosku.
podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. 0 opłacie skarbowej (Dz. U, z 2023 r., poz. 2111).
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 21-06-23 15:07
- Czas udostępnienia: 21-06-23 15:07
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Do wniosku należy dołączyć:
1. Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości.
2. Wypis z rejestru gruntów.
3. Mapa z pokazaną nieruchomością podlegającą rozgraniczeniu.
2. Pełnomocnictwo jeżeli w imieniu strony działa pełnomocnik.
3. Potwierdzenie wniesienia opłaty od pełnomocnictwa.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 21-06-23 14:49
- Czas udostępnienia: 21-06-23 14:49
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 21-06-23 14:35
- Czas udostępnienia: 21-06-23 14:35
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Wykaz publikowany jest na 21 dni zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 21-06-23 14:26
- Czas udostępnienia: 21-06-23 14:26
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Do wniosku należy dołączyć:
1. Projekt podziału działki/ działek.
2. Aktualny wypis z rejestru gruntów.
3. Dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 21-06-23 14:22
- Czas udostępnienia: 21-06-23 14:22
- Szczegóły
- Katarzyna Siok
Do wniosku należy dołączyć:
1. Mapy z projektem podziału.
2. Protokół przyjęcia granic nieruchomości.
3. Szkic graniczny.
4. Tytuł prawny do nieruchomości.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Katarzyna Siok
- Czas wytworzenia: 21-06-23 14:16
- Czas udostępnienia: 21-06-23 14:16