Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym.

Załączniki:

  • ogloszenie_20100514.pdf
    OGŁOSZENIE
    Wartość zamówienia — pouyžej 14000 EURO
    Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
    Data zamieszczenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych 14_05_2010
    Data zamieszczenia zamówienia na stronie LT_G_ 14 052010
    I. Zamawiający :
    1.1) Nazwa i adres
    Gmina Rzekuń 07-411 Rzekuń ul.Kościuszki 33
    tel. 029 7617301 fax 029 7617302
    e-mail: pl
    Osoba upoważniona do kontaktów : Mirosława Mierzejewska
    Urząd Gminy Rzekuń ul_Kościuszki 33 07-411 Rzekuń:pokój nr 18, w godz. od 8.00
    e-mail : mmierzej
    Adres , pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
    - 15.00
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Gminy
    rzekun_pl
    Adres na który należy składać oferty
    Urząd Gminy Rzekuń ul_Kościuszki 33 07-411 Rzekuń pokój nr 18
    Informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:.
    Nie dotyczy
    1.2) Rodzaj zamawiającego:
    Administracja samorządowa
    II : Przedmiot zamówienia :
    11. 1)Opis
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
    Asfaltowanie ulicy Krótkiej w Rzekuniu
    II. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia:
    1. roboty pomiarowe na odcinku dł. 316 mb
    2. regulacja qysokościowa włazów studni ks. - szt. 9 ,
    3 podbudowa z mieszanki kruszyvv łamanych — gr 12 cm + 8 cm
    4. nawierzchnie bitumiczne dwie warstwy 3 i 4 cm
    5 _ oznakowanie pionowe — szt. 2.
    II. 1.3 ) Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
    11.1.4)Wspólny słownik zamówień (CPV)
    Główny przedmiot - 45 23_30 00_-9
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
    Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
    Nie zamierza się zawierać umowy rarnoweJ
    II. 2)Termin wykonania zamówienia: do 30.09.2010
    III. 1) Warunki dotyczące zamówienia
    Informacje na temat wadium:
    me wymagane
    111.2) Warunki udziału
    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy :ktÓrzy
    -posiadają uprawnienia do uykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustaury
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

    -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny: a także dysponują osobami
    zdolnymi do Aykonania zamówienła
    -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
    -spehliają warunki zawarte w SIWZ.
    Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
    potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    w celu spełnienia warunków Arykonawcy dostarczą:
    1 _oświadczenie w trybie alt. 22 ust I usta•vvy Prawo zamówień publicznych
    2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustavvy Prawo zamówień publicznych.
    IV: PROCEDURA
    IV. 1.1)Tryb udzielenia zamówienia
    Przetarg nieograniczony
    IV .2.1) Kryteria oceny ofert:
    Najniższa cena
    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 18 do dnia 01.06.2010 r do
    godz. 11.00
    Termin związanła ofertą - 30 dni od ostatecznego tenninu składania ofefi,
    Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 18 w dniu 01.06.2010, o godz.
    11.30 .
    Wójt Gminy
    inż. Bogusław Tyszka

  • siwz_20100514.pdf
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    asfaltowanie ulicy Krótkiej w Rzekuniu
    1.Nazwa i adres zamawiającego:
    Gmina Rzekuń: 07-411 Rzekuń ul_Kościuszki 33
    teł 029 7617301,fax 029 7617302
    e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. Tryb udzielenia zamówienia :
    przetarg nieograniczony na ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień
    publicznych ( Dz U. Z 2007 r Nr 223 poz. 1655 z późn_ zm.)
    Wartość poqyžej 14.000 euro i mniej niž kwoty określone w Prezesa Rady
    Ministrów urydarłego na podstawie alt. 11 ust. g ustavvy Pzp_
    3.Opis przedmiotu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje
    3.1.
    3.2.
    3.3.
    3.5.
    roboty pomiarowe na dł. 316 nb,
    regulacja vv-ysokościowa włazów studni k_s_ - szt. 9
    podbudowa z mieszanki kruszyw łamanych — gr 12 cm + g cm:
    nawierzchnia bitumiczna dwie warsfivy• 3 i 4 cm
    oznakowanie pionowe — szt. 2.
    4. Termin wykonania zamówienia:
    zakończenie 30.09 2010 r.
    5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
    tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : którzy spełniają następujące warunki:
    -posiadają uprawnienia do urykonnvania określonej działalności lub
    czynnoścł:ježeli ustmvy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny:a także
    dysponują osobami zdolnymi do •vvykonania zamówienia.
    -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    -nie podlegają Łvykluczeniu z postępowania o udzieleme zamówienia.
    -spełniają xvamnki zawarte w SIWZ
    Zamawiający dokona cceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oăviadczeń i
    dokumentów opisanych w poz. 6
    6. Wykaz oświadczeń i dokumentów Gakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    I. oświadczenie o słkłnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie afi_ 22 ust 1
    ustau,-y Pra\A0 zamówień publicznych:
    2. oświadczenie o braku podstaw do u-ykluczenia z postępowama w tłybie art. 24 ust. 1
    ustau,-y Pra\A0 zamówień publicznych
    Dokumenty podmiotów zagranicznych:
    1. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
    2. oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp
    Wymagane •,vyžej dokumenty należy przedłożyć w formie pisemnej lub kserokopii potwierdzonej za
    zgodność z oryginałem

    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
    7.1nformacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
    przekazywania oświadczeń i dokumentów ,a także wskazanie osób uprawnionych do
    porozumiewania się z wykonawcami:
    7.1. Wszystkie oświadczenia wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
    Wykonawcy przekazują pisemnie _ Pytania muszą być skierowane na adres Zamawiającego podany
    w pkt 1 nimejszej specyfikacji.
    72 Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się za pomocą faksu na nr faksu podany w
    pkt 1 niniejszej specyfikacji warunków zamóxvienia_
    7 Zamawiający me dopuszcza możliwości porozumiewania się droga elektroniczną
    7 _4 Osoby uprawnione do porozumiewania się wz Wykonawcami:
    Kontakt telefoniczny-tel_029 7617301 w 47
    e-mail
    adres-07-411 Rzekuń ul.Kościuszki 33
    Mirosława Mierzejewska : pok. nr 18 w godz od g do 15
    8. Wymagania dotyczące wadium:
    -nłe uymagane
    9. Termin związania ofertą:
    30 dm od dnia złożenia oferty
    10.Opis sposobu przygotowania oferty:
    1 _ Każdy oferent złoży tylko jedną ofertę
    2 Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
    2 _Oferent:ktÓry złoży więcej niž jedną ofertę zostame wykluczony z postępowania.
    3 _Oferent poniesie wszelkie koszty związarłe z przygotowaniem oferty
    4 _Oferent zdobędzie wszelkie informacje :ktÓre mogą być konieczne do przygotowania
    oferty i podpisama urnou-y
    5 _Przed upływem terminu składania ofert: zamawiający może zmodyfikować
    treść dokumentów.
    6 _Každa zmiana stanie się częścią SIWZ i zostanie doręczona do wszystkich oferentów.
    7
    _Zamawiający przedłuży tennin składarłia ofert, w celu umożliwienia oferentom
    uwzględnienia w przygotowanych ofertach zmian lub Ayjaśnień W tym przypadku wszelkie
    prawa i zobowiązania zarnawłającego i oferenta odnośnie wcześniej ustalonego tennmu
    będą podlegały nowemu terminoxvi_
    8 Wykonawca może się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienia SIWZ w
    tenninie nie krótszym niž 2 dni przed terminem złożenia ofefi_
    9 _Zamawiający udzieli na piśmie i prześle jej treść do wszystkich
    Wykonawców ,ktÓrzy odebrali SIWZ:bez podania danych oferenta pytającego.
    10. Oferta powinna obejmować całość zamówłenia_
    1 1 _ Wszelkie informacje finansowe należy podać w nouych polskich złotych.
    12 Wykonawca zarnieści ofertę w będzie zaadresoxvana na
    zamawiającego:na adres podany w pkt 1 i będzie posiadać oznaczenia”Oferta na
    asfaltowanie ulicy Krótkiej w
    13 _ Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
    reprezentowania Wykonawcy,WykonawcÓw w obrocie prawnym zgodnie z danymi
    ujawnionymi w KRS — rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności
    gospodarczej lub Pełnomocnika
    14. W przypadku składania wspólnie oferty przez dw&h lub więcej Wykonawców ofełta i
    oświadczenia muszą być podpisane przez osoby posiadające Ikłnomocnictwo
    11.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
    1 _Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33 nie
    później niż do dnia 01.06.2010 do godzll.OO,pok. nr 18

    2 Wszystkie oferty otrzymane po tym terminie będą zwrócone do oferentów bez
    otwłerama
    3 _ Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod
    vvamnkiem:že zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu
    zmian lub •wy•cofanłu przed tenninem składania ofert j _ w.
    4 _Powiadomienie o uprowadzeniu zmian lub u-ycofarłiu oferty zostanie przygotowane
    opieczętowane i oznaczone a koperta zostanie dodatkowo oznaczona określeniami
    „zmiana” lub
    5 Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po upływie terminu
    składania ofert.
    6 _Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności oferentów:którzy
    zechcą przybyć w dniu określonym w pkt. 11 : do siedziby zamawiającego: 18 0
    gdz_1130
    7 _Przed otwarciem ofert:zamawłający poinformuje oferentów o kwocie jaką może
    przeznaczyć na realizację zamówienia.
    8 _Pdczas otwierania kopert z ofeł-tami Zamawiający ogłosi naz-v\.y oferentów i ceny
    ofefiowe. Koperty oznaczone zostaną otwarte w pierwszej kolejności.
    Koperty wewnętrzne nie będą otwierane
    12.Opis sposobu obliczenia ceny:
    1) Oferta musł zawierać ostateczną sumaryczna cenę obejmującą wszystkie koszty z
    uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków w tym podatku towarów i usług VAT :
    2) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie:
    3) Cena nie może ulec zmianie przez okres xvažności oferty ( okres związania ofertą)
    13.Opis kryteriów ,którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,wraz z
    podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
    W toku dokonywania cceny złożonych ofen zamawiający może żądać wykonawców udzielenia
    wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofen
    Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w
    obliczeniu ceny ,mezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców:którzy złożyli oferȚ
    Przy •wy•borze ofen zamawiający będzie kierował się kłyteriami
    cena ofertowa — znaczenie — 100 pkt
    X = cena najniższa w zł : cena badanej oferty w zł x 100 =
    Zamawiający przyzna zamówienie oferentowi:którego ofefia będzie zasadom
    określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych wamnkÓw
    zamówł
    Zamawiający ofertę $ eželi
    -3 est niezgodna z ustawą:
    -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych wanunkÓw zamówienia:
    -jej złożenie stanoxvi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji:
    -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówiema:
    -została złożona przez uykonawcę Łvykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówł enła
    -zawiera omyłki rachunkowe w obliczemu ceny,któłych nie można poprawić lub błędy w obliczeniu
    -uykonawca : w terminie uryznaczonym przez zamawiającego nie zgodził się na poprawienie
    omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny:
    -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów:
    14.1nformacje o formalnościach ,jakie powinny zostać spełnione po wyborze oferty w celu
    zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
    Niezwłocznie po •wy•borze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi uykonawców którzy

  • dokumentacja_20100514.zip
  • ogloszenie_o_wyborze_oferty_20100608.pdf
    OGŁOSZENIE
    O "'NBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
    Wójt Gminy
    ul. Kościuszki 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    teł. (029) 7617301, fax (029) 7617302
    zawiadamia: że w wyniku postępowama prowadzonego zgodnie z afi_ 39 ustawy Prawo zamóu•ień
    publicznych w trybie przetargu nieograniczonego na asfaltoxvanie ulicy Krótkiej w Rzekuniu—
    wybrano ofertę- Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Sp z o.o. uL Kolonie 7B 07
    411 Rzekuń-
    za cenę 99.564,72 zł netto słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt
    cztery złotych 72/100 i 121.468:96 zł bł-utto słounie: sto dxvadzieścia jeden tysięcy czterysta
    sześćdziesiąt osiem złotych: 96/100
    Przewidywany tennin zawarcia urnoury wdmu 16.06.2010 r.
    Streszczeme oceny i porownania złożonych ofert:
    Nr oferty
    2
    Nazwa i adres wykonawcy
    Przedsł ębiorsnvo Wielobranżowe
    ul. Kolonie 7B 07-411 Rzekuń
    Przedsiębiorstwo Robót Drogowo
    Mostowych „OSTRADA:: Sp. z o_o_
    uL Lokalna 2 07-410 Ostrołęka
    Liczba punktów w
    kryterium Cena
    100
    73,5
    inž_ Bogusław Tyszka
    Wójt Gminy Rzekun
    Razem
    100
    73:5

  • ogloszenie_o_zawarciu_umowy_20100624.pdf
  • Czas wytworzenia: 12-07-24 18:59
  • Czas udostępnienia: 12-07-24 18:59

Historia zmian

2134 Dodanie Asfaltowanie ulicy Krótkiej w Rzekuniu z 15-06-2023 13:54:10 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2