Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym.

Załączniki:
  • ogloszenie.20080714.pdf
    OGŁOSZENIE
    Wartość zamówienia — pouyžej 14CO EURO: odwołarłie nie przysługuje.
    Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
    Data zamieszczenia zamówiema w Biuletynie Zamówień Publicznych 14 07 2CH38 r
    Data zamieszczenia zamówiema na stronie U_G_ 14 07 2008 r.
    I. Zamawiający :
    1.1) Nazwa i adres
    Gmina Rzekuń 07-411 Rzekuń uLKościuszki 33
    tel. 029 7617301 fax 029 7617302
    e-mail:
    Osoba upoważniona do kontaktów : Mirosława Mierzejewska
    Urząd Gminy Rzekuń ul_Kościuszki 33 07-411 Rzekuń:pokój nr 18: w godz. od 8.00
    e-mail : mmierzej
    Adres , pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
    Specyfikacja istotnych wanmkÓw zamówienia będzie zamieszczona na stronie intemetowej Gminy
    Adres , na który należy składać oferȚ:
    Urząd Gminy Rzekuń ul_Kościuszki 33 07-411 Rzekuń pokój nr 18
    Informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:.
    N ie dotyczy
    1.2) Rodzaj zamawiającego:
    Administracja samorządowa
    II : Przedmiot zamówienia :
    11. 1)Opis
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
    Asfaltowanie ulicy Miłej w Korczakach
    II. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia:
    -zgodnie z opisem zawartym w SIWZ
    II. 1.3 ) Rodzaj zamówienia
    Roboty budowl arle
    Odwołanie nie przysługuj e
    11.1.4)Wspólny słownik zamówień (CPĐ
    Główny przedmiot
    Nie dopuszcza się składania ofert częścio•wych
    Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
    Nie zamierza się zawłeraĆ umowy ramowej
    II. 2)Termin wykonania zamówienia: 31.10.2008 r
    III. 1) Warunki dotyczące zamówienia
    Informacje na temat wadium:
    me u-ymagane
    111.2) Warunki udziału
    W mogą brać udział •wy•konawcy : którzy
    -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy

    nakładają posiadania takich uprawnień:
    -posiadają niezbędną Miedzę i dośxviadczenie oraz potencjał techniczny: a także dysponują osobami
    zdolnymi do Arykonania zamówienia ,
    -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
    -spehliają wanmki zawarte w SIWZ
    Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
    potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    w celu spełniema wamnkÓw uykonawcy dostarczą:
    1 _aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o \vpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy u-ymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej- •wystawłonego nie uczeŔniej niž 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert:
    2_aktua1ne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z
    ( datoxvane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert)
    3 _aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
    Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne — datou•ane
    nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofelt:
    IV: PROCEDURA
    IV. 1.1)Tryb udzielenia zamówienia
    Przetarg ni e ograniczony
    IV .2.1) Kryteria oceny ofert:
    Najniższa cena
    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 18 do dnia 06.08.2008 r do
    godz. 11.00
    Tennin ofertą - 30 dni od ostatecznego terminu składania ofefi:
    Nie przewiduje Się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w pokoju nr IS w dniu 06.0S.200S r o godz.
    11.30.
    Wójt Gminy
    inż. Bogusław Tyszka

  • siwz.20080714.pdf
    SPECYFIKACJA
    ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓMENIA
    na wykonanie podbudowy ulic: Srodkowej i Ogrodowej w Laskowcu
    1.Nazwa i adres zamawiającego:
    Gmina Rzekuń: 07-411 Rzekuń ul_Kościuszki 33
    teł 029 7617301,fax 029 7617302
    e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. Tryb udzielenia zamówienia:
    przetarg nieograniczony afi_39 ustavvy Prawo zamówień publicznych/
    3.Opis przedmiotu zamówienia :
    -asfaltowanie ulicy Miłej w Korczakach w tym
    -roboty pomiarowe na odcinku długości — 153 mb,
    uykonanie vv-ykopów koryta pod nawierzchnię — 230 m3
    wykonanie studzienek ścieko•vvych chłonnych — 2 kpl,
    przełożenie kabla telefonicznego z jezdni w pas — 85 mb:
    dolna warstwa podbudou,-y z mieszanki kruszyw łamanego i naturalnego — gr 15 cm
    górna warstwa podbudouy— gr 10 cm - 860 m2
    warstwa -profilująca - gr 4 cm
    warstwa Ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej — gr 3 cm
    regulacja uysokościowa skrzynek zasuw wodociągoŁvych — 6 szt
    uzupełnianie i profilowanie poboczy mieszanką kruszywa naturalnego
    pionowe znaki drogowe — 3 szt
    dtworzenie rowów drogowych w obrębie skrzyżowania z drogą powiatouą
    4. Termin wykonania zamówienia:
    - 860 m2
    5.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
    tych warunków:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się u-ykonawcy ,ktÓrzy słkłniają
    następujące warunki :
    -posiadają uprawnienia do urykonnvania określonej działalności lub
    czynności,ježeli ustaŁvy• nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny:a także
    dysponują osobami zdolnymi do •vvykonania zamówienia.
    -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówł enła:
    -nie podlegają Łvykluczeniu z o udzielenie zamówienia.
    -spełniają u.•anłnki zawarte w SIWZ
    6. Wykaz oświadczeń i dokumentów ,jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w :
    -aktualny odpis z właściwego rejestnł albo aktualne zaświadczenie o \vpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej:ježeli odrębne przepisy u-ymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
    ewidencji działalności gospodarczej :vv-ystawionego me wcześniej niž 6 miesięcy przed upły,vem
    terminu składania wniosków o dopuszczeniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    -z Urzędu Skarbowego o me zalegamu z podatkiem datou•ane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    terminem składania ofert:

    -z Zakładu Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne
    datowane nie wcześniej niž 3 miesiące przed terminem składania oferť
    7 .lnformacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
    przekazywania oświadczeń i dokumentów ,a także wskazanie osób uprawnionych do
    porozumiewania się z wykonawcami:
    Kontakt telefoniczny -teL029 7617301 w 47 :e-mail: mmierzejewska@rzekun_net
    adres-07-411 Rzekuń ul.Kościuszki 33
    Mirosława Mierzejewska- pokój nr 1 8 w godz od g do 15
    oświadczenia i dokumenty mogą być składane drogą
    'kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem/
    8. Wymagania dotyczące wadium:
    u•adium -nie wymagane
    9. Termin związania ofertą:
    30 dm od dnia złożenia oferty
    10.Opis przygotowania oferty:
    Każdy oferent złoży tylko jedną ofertę
    Oferent:który złoży więcej niž jedną ofertę zostanie •wy•kluczony z
    Oferent poniesie wszelkie koszty z przygotowaniem ofe1Ț
    Oferent zdobędzie wszelkie informacje :ktÓre mogą być konieczne do
    przygotowania oferty i podpisania urnou-y
    Przed up"vem terminu składama ofert:zamawiający może zmodyfikować
    treść dokumentów. Każda zmiana stanle się częścią SIWZ i zostanie doręczona do wszystkich
    oferentów.
    Nie dopuszcza się składania ofert częścio•wych_
    Zamawiający przedłuży termin składania ofert: w celu umożliwienia oferentom uwzględniema w
    przygotowanych ofefiach zmian lub xvyjaśnień W tym przypadku M.szelkie prawa i
    zamawiającego i oferenta odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu
    terminowi
    Oferent może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienia SIWZ w termime nie
    krótszym niž 6 dni przed terminem złożenia ofefi_ Zamawiający udzieli odpowiedzi na piśmłe i
    prześle jej treść do wszystkich oferentów:którzy odebrali podania danych oferenta
    pytającego.
    Oferta powinna obejmować całość zamówłenia_
    Oferent określi ceny jednostkowe na wszystkie roboty u-ymienione w Ślepym kosztorysie
    Pozycje zdła których oferent nie \vpisze cen jednostkouych:nie zostaną zapłacone po ich
    wykonaniu i uważać się będzie zostały ujęte w innych cenach uymienionych w Ślepym
    kosztołysie_ Ceny jednostkowe określone przez Oferenta zostaną ustalone na okres ważności
    umouy i nie będą podlegały zmianom z Łvyjątkiem odpowiednich zapisów urnouy
    Wszelkie informacje finansowe należy podać w noqych złotych
    Oferent zamieści ofertę w kopercie: która będzie zaadresowana na zamawłającego,na adres podany
    w pkt. 1 i będzie oznaczenia"Oferta na asfaltowanie ulicy Milej w Korczakach"
    11.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
    Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Rzekuń ul_KoŔciuszki 33 nie "Źnłej niż
    do dnia 06.0S.200S r do godz. 11.00, pok. nr 18
    Wszystkie oferty otrzymane pn tym terminłe będą zwrócone do oferentów bez otwierania
    Oferent może wprowadzić zmiany lub ŁvycofaĆ złożoną ofertę
    wanmkiem:že Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmłan lub
    wycofaniu przed tenninem składania ofert j w.

    Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub uycofaniu oferty zostanie przygotowane opieczętowane
    i oznaczone zgodnie z pkt 1 7, a koperta zostanie dodatk0\A0 oznaczona określeniami „zmłana" lub
    : ăvycofanie::
    Oferent nie może •wy•cofać oferty i wprowadzić zmian po upbwie terminu składania ofeŔ_
    Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w obecności Oferentów:którzy zechcą przybyć
    w dniu określonym w pkt. 11 : do siedziby zamawiającego, 18 0 gdz_1130
    Przed otwarciem ofert:zamawłający poinformuje oferentów o kwocie jaką może przeznaczyć na
    realizację zamówienia. Pdczas otxvierarłia z ofertami Zamawiający ogłosi nazury
    oferentów i ceny ofertowe. Koperty oznaczone „wycofane” zostaną otwarte w pierwszej kolejnoŔc1_
    Koperty wewnętrzne nie będą otwierane.
    12.Opis obliczenia ceny:
    wig kosztorysu ofertowego
    13.Opis kryteriów ,którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty,wraz z
    podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
    Przy •wyborze ofen zamawiający będzie kierował się kryteriamł
    cena — 100%
    Zamawiający przyzna zarnówieme oferentowi:którego ofefia będzie odpowiadać zasadom
    określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków
    zamówł
    Zamawiaj ący ofertę,j eželi
    -jest niezgodna z usta•Aą
    -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówiema:
    -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
    nieuczciwej konkurencji:
    -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamóxvienia:
    -została złożona przez u-ykonawcę Aykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówł enła
    -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny:których nie można poprawić lub błędy w obliczeniu
    -uykonawca w terminie 7 dni dnia otrzymania zau•iadomiema nie zgodził się na poprawienie
    omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny:
    -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów:
    14.1nformacje o formalnościach ,jakie powinny zostać spełnione po wyborze oferty w celu
    zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
    Po 7 dniach od dnia otrzymania zawiadomienia o przyznaniu zamówienia (jednak nie
    niž do dnia 28 04 2CH37 r )oferent którego oferta została •,vybrana zobowiązany jest do
    podpisania umovvy
    15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
    -nłe uymagane
    16.1stotne dla stron postanowienia ,które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umo'vy
    w sprawie zamówienia publicznego,ogólne warunki umowy albo wzór umowy ,jeżeli
    zamawiający wymaga od wykonawcy,aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia
    publicznego na takich warunkach:
    xvzÓr umovvy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ_
    17.pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania
    o udzielenie zamówienia:
    Oferentom,których interes doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez
    zamawiającego określonych w ustawie , :Prawo zamówień publicznych” zasad udzielania
    zamówień:przysługują odwoławcze
    Oferent ma prawo:
    -wnieŚĆ protest na ręce zarnawłającego w terminie 7 dni dnia w którym
    oferent lub mógł u•iadomoŚĆ o okolicznościach stanowiących podstawę jego

  • dokumentacja.20080714.zip
  • ogloszenie_o_zawarciu_umowy.20081001.pdf
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZA-MÓ'MENIA
    Zamieszczanie obowiązko
    Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
    Tak Numer ogłoszenia w BZP: Rok 2008 Pozycja 159480
    I..ZAMAWLAJĄCY:
    I. 1 Nazwa 1 adres:
    N azwa:
    Gmina Rzekuń
    Adres pocztowy:
    ul_KoŔciuszki 33
    Miejscowość
    T elefon:
    029 7617301 w_47
    Kod pocztowy:
    07-411
    Fax:
    029 7617302
    Woj ewództwo:
    mazowi eckie
    II.RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    SEKCJA 11 : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
    OPIS w słwz
    11.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    asfaltowanie ulicy Miłej w Korczakach
    11.1.2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    11.1.3. Określenie przedmiotu zamówienia:
    Asfaltowanie ulicy Miłej w Korczakach— zgodnie z SIWZ
    11.1.4 WSPÓLNY SŁOMNIK ZAMÓ',VIEŃ ( CPV)
    Główny przedmiot: 45.23_30 00-9
    11.1.5. Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia
    częscł
    Wartość : Waluta - PLN
    SEKCJA IV : PROCEDURA
    IV.I.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    Przetarg nieograniczony
    IV.2. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
    Zamówienie dotyczy projektWprogramu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Nie
    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
    v.l. DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 26/09/2008
    V.2. NAZWA 1 ADRES WYKONAWCY ,KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    Nazwa:
    Przedsiębiorstwo Robót Drogouo — Mostowych OSTRADA Sp z O.O.
    Adres pocztowy:
    Ostrołęka
    Miej scowoŚĆ:
    Ostrołęka
    Kod pocztowy:
    07-410
    mazowieckie
    V.4. INFORMACJE O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH
    ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ CENĄ ( bez VAT)
    Cena •vvybranej oferty: 83094.00
    Oferta z najniższą ceną: 83094 00: Oferta z najuyžszą ceną: 83094_00
    Waluta: PLN
    inż. Bogusław Tyszka
    Wójt
    Gminy Rzekuń

  • ogloszenie_o_wyborze_oferty.20081006.pdf
    Rzekuń 19.08.2008 r
    zp Nr _ 12/08
    OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
    W z prowadzonym postępowaniem przetargo•wym zgodnie z alt 39
    ustawy Prmxo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego na asfaltowanie ulicy
    Miłej w Korczakach — Gmina Rzekuń zawiadamia ofefia Przedsiębiorstwa Robót Drogowo
    „OSTRADA" Sp z OO. ul_Loka1na2 07-410 Ostrołęka: została uznana za korzystną
    za cenę netto: 83094:00 zł netto słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące dziewięćdziesiąt cztery złote :
    brutto: 101374:68 zł słownie: sto jeden tysięcy trzysta siedemdziesiąt cztery złote 68/100.
    Zestawienie złožonvch ofert:
    Nr 1 _ Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych OSTRADA Spz O.O. ulLoka1na 2
    Ostrołeka—za cenę netto: 83094.00 bnltto_ 101374.68 zł.
    Zestawienie punktacji złożonych ofert
    Oferta nr 1
    101374.68 : 101374.68= x p
    Wójt Gminy
    inž Bogusław Tyszka
    07-410

 

  • Czas wytworzenia: 28-02-24 16:43
  • Czas udostępnienia: 28-02-24 16:43

Historia zmian

2104 Dodanie Asfaltowanie ulicy Miłej w Korczakach z 15-06-2023 13:54:10 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2