Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń
Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_20042022.pdf
Rzekuń, dn. 20.04.2022 r.
Fpz.271.1.7.2022
Zawiadomienie o wyborze oferty
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. I i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy PZP na zadanie sieci kanalizacyjnej w mSC. Borawe gm. Rzekuń"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 5 ofert.
3 Zamawiający przeprowadził badanie i złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę: KAMIKOP Kamil Barański, ul. 2niwna 15a, 07-410 Ostrołęka,
oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Ponižei przedstawiono zestawienie ze streszczeniem ormy złożonych ofert wraz z przyznana
Kryterium cena wraz
L.p.
2.
3.
4.
5.
Firma (nazwa) oraz adres
z przyznaną
Wykonawcy
punktacją
PH.U. WOD-KAN-BUD Janusz
Opęchowski
ul. Mazurska 40, 07-410 Antonie, 60 pkt
Ostrołęka
KAMIKOP Kamil Barański,
ul. Zniwna 15a, 07-410
Ostrołęka
BASTEM Marcin Bastek,
Nasiadki 22C, 07-402 Lelis
Przedsiębiorstwo Inżynierii
Sanitarnej ENERGAS Sp. z o.o.
Sp.k ul. Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
Mserwis24 Sp. z o.o. ul. Targowa
11, 07-410 Ostrołęka
Kryterium okres
Cena
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 Pkt
Cena
60 pkt
55,78 pkt
60,00 pkt
57 pkt
32, 19 pkt
51,39 pkt
gwarancji
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancy
40 pkt
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
95,78 pkt
100,00 pkt
97,04 pkt
72,19 pkt
91 Pkt
mgr Bartosz Podolak
Fpz.271.1.7.2022
Zawiadomienie o wyborze oferty
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. I i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy PZP na zadanie sieci kanalizacyjnej w mSC. Borawe gm. Rzekuń"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 5 ofert.
3 Zamawiający przeprowadził badanie i złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę: KAMIKOP Kamil Barański, ul. 2niwna 15a, 07-410 Ostrołęka,
oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. Ponižei przedstawiono zestawienie ze streszczeniem ormy złożonych ofert wraz z przyznana
Kryterium cena wraz
L.p.
2.
3.
4.
5.
Firma (nazwa) oraz adres
z przyznaną
Wykonawcy
punktacją
PH.U. WOD-KAN-BUD Janusz
Opęchowski
ul. Mazurska 40, 07-410 Antonie, 60 pkt
Ostrołęka
KAMIKOP Kamil Barański,
ul. Zniwna 15a, 07-410
Ostrołęka
BASTEM Marcin Bastek,
Nasiadki 22C, 07-402 Lelis
Przedsiębiorstwo Inżynierii
Sanitarnej ENERGAS Sp. z o.o.
Sp.k ul. Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
Mserwis24 Sp. z o.o. ul. Targowa
11, 07-410 Ostrołęka
Kryterium okres
Cena
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 Pkt
Cena
60 pkt
55,78 pkt
60,00 pkt
57 pkt
32, 19 pkt
51,39 pkt
gwarancji
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancy
40 pkt
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
95,78 pkt
100,00 pkt
97,04 pkt
72,19 pkt
91 Pkt
mgr Bartosz Podolak
Informacja z otwarcia ofert:Informacja_otwarcia_ofert.pdf
nasza gmina
Fpz.271.1.7.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 06.04.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.) przekazuje informacje
z otwarcia Ofert w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia publicznego
w trybie na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy PZP na zadanie pn.: „Budowa
sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń" realizowane w ramach zadania
inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem".
ľWkaz złożonych ofert:
Nr
Oferty
2.
3.
4.
5.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
RH.U. WOD-KAN-BUD Janusz Opęchowski
ul. Mazurska 40, 07-410 Antonie, Ostrołęka
KAMIKOP Kamil Barański, ul. Zniwna 15a, 07-410
Ostrołęka
BASTEM Marcin Bastek, Nasiadki 22C, 07-402
Lelis
Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej ENERGAS
Sp. z o.o. Sp.k. ul. Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
Mserwis24 Sp. z o.o. ul. Targowa 11, 07410 Ostrołęka
Cena brutto
639.000,00 zł
594.090,00 zł
624.840,00 zł
1.107.263,31 zł
693.560, 10 zł
t Gminy
mgr Ażnie
- Wierzt%
adres: ul. Kościuszki 33
Rzekuń
29761 7301
29761 7302
faks:
29 643 20 93
rzeku
Stron a
e-mail;
Fpz.271.1.7.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 06.04.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.) przekazuje informacje
z otwarcia Ofert w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia publicznego
w trybie na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy PZP na zadanie pn.: „Budowa
sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń" realizowane w ramach zadania
inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem".
ľWkaz złożonych ofert:
Nr
Oferty
2.
3.
4.
5.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
RH.U. WOD-KAN-BUD Janusz Opęchowski
ul. Mazurska 40, 07-410 Antonie, Ostrołęka
KAMIKOP Kamil Barański, ul. Zniwna 15a, 07-410
Ostrołęka
BASTEM Marcin Bastek, Nasiadki 22C, 07-402
Lelis
Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej ENERGAS
Sp. z o.o. Sp.k. ul. Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
Mserwis24 Sp. z o.o. ul. Targowa 11, 07410 Ostrołęka
Cena brutto
639.000,00 zł
594.090,00 zł
624.840,00 zł
1.107.263,31 zł
693.560, 10 zł
t Gminy
mgr Ażnie
- Wierzt%
adres: ul. Kościuszki 33
Rzekuń
29761 7301
29761 7302
faks:
29 643 20 93
rzeku
Stron a
e-mail;
Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf
Rzekuń dnia
FPZ271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dO•czy: o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie z możliwością na zadanie pn: „Budowa sieci kanalizacyjnej
w msc. Borawe gm. Rzekuń" realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji
sanitarnej w .
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrzgnia 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 800 000,00 zł brutto.
Z up. W Gminy
my Agnieszka
FPZ271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dO•czy: o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie z możliwością na zadanie pn: „Budowa sieci kanalizacyjnej
w msc. Borawe gm. Rzekuń" realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji
sanitarnej w .
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrzgnia 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 800 000,00 zł brutto.
Z up. W Gminy
my Agnieszka
Zmiana SWZ: Zmiana_tresci_SWZ.pdf
nasza qmina
FPZ.271.1.7.2022
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 01.04.2022r.
Wykonawców
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń".
Zmiana treści SWZ
treści SWZ
„Budowę sieci
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 286 ustawy z dnia II września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2021. poz. 1129 z późn. zm.) zmienia treść projektowanych
postanowień umowy Specyfikacji Warunków Zamówienia W)rządzonej w postęFM)waniu
o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania inwestycyjnego.: „Budowę sieci
kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń".
1. W projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
W S 8 ust. 2 pkt. la), lb), Ic) — Kary umowne iąât
„2. Strony ustalają następujące kary umowne, które będą naliczane w następujących
wypadkach i wysokościach:
1) Wykonawca zapłaci kary umowne:
a) za każdy dzień opóźnienia w realizacji robót budowlanych w wysokości %
brutto, o którym mowa w S 5 ust. 1, przy czym kumulacja kar
nie może przekroczyć 10 % wartości wynagrodzenia brutto.
b) za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu zakresu rzeczowego I etapu umowy
i zakresu rzeczowego II etapu określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym
Kościuszki 33
07-411 Rzekun
telefon: 29761 7301
29 2077
faks: 2964320 93
strcma
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
robót w wysokości 0,3 % brutto.
c) za opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych przez Zamawiającego przy
odbiorze lub w ramach rękojmi i gwarancji w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto,
o którym mowa w S 5 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia licząc od następnego dnia
po upływie terminu określonego przez Zamawiającego do usunięcia wad"
„2. Strony ustalają następujące kary umowne, które będą naliczane w następujących
wypadkach i wysokościach,
1) Wykonawca zapłaci kary umowne:
a) za każdy dzień zwłoki w realizacji budowlanych w wysokości 0,1 %
wynagrodzenia brutto, o którym mowa w S 5 ust. 1, przy czym kumulacja kar nie
może przekroczyć 10 % wartości wynagrodzenia brutto
b) za každy dzień zwłoki w wykonaniu zakresu rzeczo\mo I etapu umowy i zakresu
rzeczowego II etapu w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót
w wysokości % wynagrodzenia brutto.
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przez Zamawiającego przy lub
w ramach rękojmi i gwarancji w wysokości % wynagrodzenia brutto, o którym
mowa w S 5 ust. 1, za każdy dzień zwłoki licząc od następnego dnia po upływie
terminu przez Zamawiającego do usunięcia wad"
2. W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje
bez zmian.
z up. W Gminy
- Wîerzba
mgr Agnieszk
FPZ.271.1.7.2022
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 01.04.2022r.
Wykonawców
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń".
Zmiana treści SWZ
treści SWZ
„Budowę sieci
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 286 ustawy z dnia II września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2021. poz. 1129 z późn. zm.) zmienia treść projektowanych
postanowień umowy Specyfikacji Warunków Zamówienia W)rządzonej w postęFM)waniu
o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania inwestycyjnego.: „Budowę sieci
kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń".
1. W projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
W S 8 ust. 2 pkt. la), lb), Ic) — Kary umowne iąât
„2. Strony ustalają następujące kary umowne, które będą naliczane w następujących
wypadkach i wysokościach:
1) Wykonawca zapłaci kary umowne:
a) za każdy dzień opóźnienia w realizacji robót budowlanych w wysokości %
brutto, o którym mowa w S 5 ust. 1, przy czym kumulacja kar
nie może przekroczyć 10 % wartości wynagrodzenia brutto.
b) za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu zakresu rzeczowego I etapu umowy
i zakresu rzeczowego II etapu określonego w harmonogramie rzeczowo-finansowym
Kościuszki 33
07-411 Rzekun
telefon: 29761 7301
29 2077
faks: 2964320 93
strcma
e-mail:
robót w wysokości 0,3 % brutto.
c) za opóźnienia w usunięciu wad stwierdzonych przez Zamawiającego przy
odbiorze lub w ramach rękojmi i gwarancji w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto,
o którym mowa w S 5 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia licząc od następnego dnia
po upływie terminu określonego przez Zamawiającego do usunięcia wad"
„2. Strony ustalają następujące kary umowne, które będą naliczane w następujących
wypadkach i wysokościach,
1) Wykonawca zapłaci kary umowne:
a) za każdy dzień zwłoki w realizacji budowlanych w wysokości 0,1 %
wynagrodzenia brutto, o którym mowa w S 5 ust. 1, przy czym kumulacja kar nie
może przekroczyć 10 % wartości wynagrodzenia brutto
b) za každy dzień zwłoki w wykonaniu zakresu rzeczo\mo I etapu umowy i zakresu
rzeczowego II etapu w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót
w wysokości % wynagrodzenia brutto.
c) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przez Zamawiającego przy lub
w ramach rękojmi i gwarancji w wysokości % wynagrodzenia brutto, o którym
mowa w S 5 ust. 1, za każdy dzień zwłoki licząc od następnego dnia po upływie
terminu przez Zamawiającego do usunięcia wad"
2. W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje
bez zmian.
z up. W Gminy
- Wîerzba
mgr Agnieszk
Wyjaśnienie treści SWZ: Wyja__nienie_SWZ_do_Wykonawc__w.pdf
nasza gmina
Fpz.271.1.7.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 01.04.2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Borawe gm. Rzekuń"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń"
1. W związku z zamiarem udziału w postępowaniu zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie
treści SWZ.
Pytanie 1 — Proiekt umowy — zał. nr 8 do swz
S 8 ust. 2 pkt. la), lb), Ic)— Kary umowne
Prosimy o wskazanie z powodu jakich okoliczności Zamawiający wbrew ukształtowanemu
orzecznictwu i piętnowanej przez Prezesa LIZP praktyce zawarł we wzorze umowy „kary za
opóźnienie", w miejsce „kar za zwłokę" zważywszy, że Wykonawca może odpowiadać jedynie za
zdarzenia Od niego zależne,
Wykonawca wskazuje, Ze zgodnie z art. 433 pkt 1 Pzp projektowane postanowienia umowy nie
mogą przewidywać odpowiedzialności wykonawcy za opóźnienie, chyba że jest to uzasadnione
okolicznościami lub zamówienia. „Domyślną" zasadą jest więc odpowiedzialność
wykonawcy za zwłokę. Jeżeli Zamawiający chce wprowadzić odstępstwa od tej zasady to na nim
spoczywa obowiązek wykazania, że na tle konkretnego zamówienia wystąpiły indywidualne,
specjalne okoliczności, które uzasadniają odpowiedzialność za opóźnienie. Stanowisko takie
potwierdził Urząd Zamówień Publicznych w udostępnionym dokumencie „Zagadnienia partnerstwa
i wyrównania pozycji stron umowy"-
Zamawiający w żadnym miejscu nie wskazał, jakie specyficzne okoliczności miałyby w przypadku
tego zamówienia uzasadniać wprowadzenie kar umownych za opóźnienie. Wykonawca nie zna
takich okoliczności.
W związku z powyższym o zmianę słów „opóźnienie" na „zwłoka".
na które udziela się następującej Odpowiedzi:
1. Zamawiający S 8 ust. 2 pkt.
la), lb), Ic) — Kary umowne wprowadza zmianę słów „opóźnienie"
na „zwłoki".
u l, 33
Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
29 761 7302
fak„
29 643 20 93
z up. W G iny
mgr Agnieszka C
- Wierzba
strona internetowa: www rzekun.pl
Fpz.271.1.7.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 01.04.2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Borawe gm. Rzekuń"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń"
1. W związku z zamiarem udziału w postępowaniu zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie
treści SWZ.
Pytanie 1 — Proiekt umowy — zał. nr 8 do swz
S 8 ust. 2 pkt. la), lb), Ic)— Kary umowne
Prosimy o wskazanie z powodu jakich okoliczności Zamawiający wbrew ukształtowanemu
orzecznictwu i piętnowanej przez Prezesa LIZP praktyce zawarł we wzorze umowy „kary za
opóźnienie", w miejsce „kar za zwłokę" zważywszy, że Wykonawca może odpowiadać jedynie za
zdarzenia Od niego zależne,
Wykonawca wskazuje, Ze zgodnie z art. 433 pkt 1 Pzp projektowane postanowienia umowy nie
mogą przewidywać odpowiedzialności wykonawcy za opóźnienie, chyba że jest to uzasadnione
okolicznościami lub zamówienia. „Domyślną" zasadą jest więc odpowiedzialność
wykonawcy za zwłokę. Jeżeli Zamawiający chce wprowadzić odstępstwa od tej zasady to na nim
spoczywa obowiązek wykazania, że na tle konkretnego zamówienia wystąpiły indywidualne,
specjalne okoliczności, które uzasadniają odpowiedzialność za opóźnienie. Stanowisko takie
potwierdził Urząd Zamówień Publicznych w udostępnionym dokumencie „Zagadnienia partnerstwa
i wyrównania pozycji stron umowy"-
Zamawiający w żadnym miejscu nie wskazał, jakie specyficzne okoliczności miałyby w przypadku
tego zamówienia uzasadniać wprowadzenie kar umownych za opóźnienie. Wykonawca nie zna
takich okoliczności.
W związku z powyższym o zmianę słów „opóźnienie" na „zwłoka".
na które udziela się następującej Odpowiedzi:
1. Zamawiający S 8 ust. 2 pkt.
la), lb), Ic) — Kary umowne wprowadza zmianę słów „opóźnienie"
na „zwłoki".
u l, 33
Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
29 761 7302
fak„
29 643 20 93
z up. W G iny
mgr Agnieszka C
- Wierzba
strona internetowa: www rzekun.pl
Treść ogłoszenia: tresc_ogloszenia.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowc sieki j analizaky.ne. w gm• Rzej uri
I •ąRola zamawia Akego
postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
I Tą : azwa zamawia ,ąkeg04Gmina Rzekuń
I Kra owy : umer -dentyfij aky.ny: REGON 550667959
I •5ą' dres zamawia.ąkego
Ulica: Kościuszki 33
I Rzekuń
I •5ȚąKOd pokztowy: 07411
1 Woewództwo: mazowieckie
1 '5'5•ąKra.4Polska
Loj alizaca : UTS 3: PL924 - Ostrołęcki
: umer telefonu: 029 643 20 77
I umeńfaj su429 643 20 93
I dres pokzty elej tronikzne.:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
I o•ą' dres strony internetowe. zamawia.ąkeg04mm.rzekun.pl
I •6•ąROdza. zamawia ,ąkeg04Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznFh - jednostka samorządu
terytorialnego
I działalnośki zamawia ,ąkeg040góIne usługi publiczne
EKCJ' INFORM, CJE PODST. WOWE
Z) Ogłoszenie dotykzy:
Zamówienia publicznego
2'2•ąOgloszenie dotykzy usług spolekznykę i innykh szkzególnykh usług: Nie
27) : azwa zamówienia albo umowy ramowe;
Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń
.dentyfij ator postcpowania: ocds-1486ło-9b1ed1ef-a9d1-11ec-baa2-b6d9344B3bfb
umeńogloszenia: 2022/BZP 00094335/01
2•6•) Wers.a ogłoszenia: 01
27ąhata ogłoszenia42022-03-22 13:33
T8•ąZamówienie albo umowa ramowa zostały u.cte w planie postcpowań4Tak
: umer planu postcpowań w szp: 2022/E3ZP 000498321028?
2') O•ą.dentyfij ator pozyk j planu postcpowań4
I. I Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem
) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sic wy12Cznie wyj onawky, o \ tóryke mowa w art• gr ustawy: Nie
2') r •ąJ zy zamówienie albo umowa ramowa dotykzy pro.ej tu lub programu współfinansowanego ze Środj Ów Unii
Europe.* ie; Nie
Z) 6•) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw2 prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDO PNIANIE DOKUMEN
ZAM ENIA KOMUNI
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu Środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https:\/miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamo,vienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
Odbywasię przy użyciu miniPortaIu (https:/frniniportaLuzp_gov@.', ePUAPu dostępnego pod
adresem:https:.qepuap_gov_pl\wpsiportal) oraz poczty elektronicznej „2, Wykonav.ca zamierzający wziąć
udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. musi posiadać konto na
ePLJAP.Wykonawca posiadający konto na ePlJAP ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePLJAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia. zmiany, "cofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" Wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania Oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeh lub elektroniczny* kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje sie dat? ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ, Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postepowań klikając wcześniej opcję .DIa
Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (Obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktował w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
3) Administrator będzie przetwarzał Pahstwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit, c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą byt udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawan umowę w związku z realizacja usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty. którym udostepniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. I ustawy z dnia II września 2019 r. — prawo
zamów efi publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowy* do państwa trzec ego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowy* w siedzibie Administratora.
Dodatkov.o zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy,
1 ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektó'.v (np. wspó'finansowanych ze Środków unii Europejskiej)
przez Okres wskazany w wytyczny* w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych. przy czym:
a, w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatk0'Aych informacji mający* na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;
b, skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danyc
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania. w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
3) Podanie darłFh osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbedne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1 Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I. 7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.20 Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitamej tłocznej- tranzyt od msc. Borawe (pkt. .z7) do punktu
Zrzutu" (pkt z57) w msc. Czarnowiec odcinek o dh około 3 041 m.
Kolektory tłoczne z przepompowni strefowych należy wykonać z rur PE-RC (o wysokiej gęstości) z polietylenu klasy 100 PN-
10: SDR17) o średnicy Dz 50+110 mm. Rury PE 100 SDR 17 0 110 mm 1226,0 m o połączeniach zgrzewanych, rury
PE 100 RC SDR 17 0 śr, 110 mm dł. 1815,0 m o połączeniach zgrzewanych (przewiert sterowany). Rury ciśnieniowe PE
produkowane zgodnie z normą PN-EN 12201-2.
Połączenia rur PE będą wykonywane z użyciem muf elektrooporowych lub poprzez zgrzewanie doczołowe. Na kolektorach
tłocznych zaprojektowano w Odległościach 300-400 m zawory odpowietrzająco- napowietrzające zlokalizowane w studniach
Dni500_
Przewidziano montaż czyszczaków rewizyjnych typu AVK lub równoważnych z zaworem hydrantowym żeliwnym
kołnierzowym w studniach Dn 1200 mm, obok zaworów napowietrzająco- odpowietrzających. Czyszczaki będą
rozmieszczone co ok. 400m_
Należy stosować zasuwy do ścieków nożowe zlokalizowane w studniach, a poza nimi z klinem z gumy NBR. Wykonanie
skrzynki- korpus z materiału typu PA lub PE. wieczko żeliwne z wtopioną wkładką żeliwną.
Przyłącza ciśnieniowe należy zakorkować zaślepką
W miejscu „zrzutu" do sieci tłocznej w Czamowcu należy zabudować studnię zaworową DN 1800.
426.) Główny kod Cpv: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, autostrad. dróg. lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
427.) Dodatkowy kod Cpv:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.110 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: I. przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny Ofert. a) Cena — 60 pktb) Okres gwarancji — 40
pkt.2.Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:3. Opis kryterium „Cena (cena ofertowa
brutto). a) Kryterium „Cena" będzie rozpatrNane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie
Roboty budowlane
Budowc sieki j analizaky.ne. w gm• Rzej uri
I •ąRola zamawia Akego
postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
I Tą : azwa zamawia ,ąkeg04Gmina Rzekuń
I Kra owy : umer -dentyfij aky.ny: REGON 550667959
I •5ą' dres zamawia.ąkego
Ulica: Kościuszki 33
I Rzekuń
I •5ȚąKOd pokztowy: 07411
1 Woewództwo: mazowieckie
1 '5'5•ąKra.4Polska
Loj alizaca : UTS 3: PL924 - Ostrołęcki
: umer telefonu: 029 643 20 77
I umeńfaj su429 643 20 93
I dres pokzty elej tronikzne.:
I o•ą' dres strony internetowe. zamawia.ąkeg04mm.rzekun.pl
I •6•ąROdza. zamawia ,ąkeg04Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznFh - jednostka samorządu
terytorialnego
I działalnośki zamawia ,ąkeg040góIne usługi publiczne
EKCJ' INFORM, CJE PODST. WOWE
Z) Ogłoszenie dotykzy:
Zamówienia publicznego
2'2•ąOgloszenie dotykzy usług spolekznykę i innykh szkzególnykh usług: Nie
27) : azwa zamówienia albo umowy ramowe;
Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń
.dentyfij ator postcpowania: ocds-1486ło-9b1ed1ef-a9d1-11ec-baa2-b6d9344B3bfb
umeńogloszenia: 2022/BZP 00094335/01
2•6•) Wers.a ogłoszenia: 01
27ąhata ogłoszenia42022-03-22 13:33
T8•ąZamówienie albo umowa ramowa zostały u.cte w planie postcpowań4Tak
: umer planu postcpowań w szp: 2022/E3ZP 000498321028?
2') O•ą.dentyfij ator pozyk j planu postcpowań4
I. I Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem
) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sic wy12Cznie wyj onawky, o \ tóryke mowa w art• gr ustawy: Nie
2') r •ąJ zy zamówienie albo umowa ramowa dotykzy pro.ej tu lub programu współfinansowanego ze Środj Ów Unii
Europe.* ie; Nie
Z) 6•) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw2 prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDO PNIANIE DOKUMEN
ZAM ENIA KOMUNI
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu Środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https:\/miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamo,vienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
Odbywasię przy użyciu miniPortaIu (https:/frniniportaLuzp_gov@.', ePUAPu dostępnego pod
adresem:https:.qepuap_gov_pl\wpsiportal) oraz poczty elektronicznej „2, Wykonav.ca zamierzający wziąć
udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. musi posiadać konto na
ePLJAP.Wykonawca posiadający konto na ePlJAP ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePLJAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia. zmiany, "cofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" Wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania Oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeh lub elektroniczny* kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje sie dat? ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ, Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postepowań klikając wcześniej opcję .DIa
Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (Obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktował w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Pahstwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit, c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą byt udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawan umowę w związku z realizacja usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty. którym udostepniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. I ustawy z dnia II września 2019 r. — prawo
zamów efi publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowy* do państwa trzec ego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowy* w siedzibie Administratora.
Dodatkov.o zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy,
1 ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektó'.v (np. wspó'finansowanych ze Środków unii Europejskiej)
przez Okres wskazany w wytyczny* w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych. przy czym:
a, w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatk0'Aych informacji mający* na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;
b, skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danyc
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania. w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
3) Podanie darłFh osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbedne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1 Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I. 7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.20 Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitamej tłocznej- tranzyt od msc. Borawe (pkt. .z7) do punktu
Zrzutu" (pkt z57) w msc. Czarnowiec odcinek o dh około 3 041 m.
Kolektory tłoczne z przepompowni strefowych należy wykonać z rur PE-RC (o wysokiej gęstości) z polietylenu klasy 100 PN-
10: SDR17) o średnicy Dz 50+110 mm. Rury PE 100 SDR 17 0 110 mm 1226,0 m o połączeniach zgrzewanych, rury
PE 100 RC SDR 17 0 śr, 110 mm dł. 1815,0 m o połączeniach zgrzewanych (przewiert sterowany). Rury ciśnieniowe PE
produkowane zgodnie z normą PN-EN 12201-2.
Połączenia rur PE będą wykonywane z użyciem muf elektrooporowych lub poprzez zgrzewanie doczołowe. Na kolektorach
tłocznych zaprojektowano w Odległościach 300-400 m zawory odpowietrzająco- napowietrzające zlokalizowane w studniach
Dni500_
Przewidziano montaż czyszczaków rewizyjnych typu AVK lub równoważnych z zaworem hydrantowym żeliwnym
kołnierzowym w studniach Dn 1200 mm, obok zaworów napowietrzająco- odpowietrzających. Czyszczaki będą
rozmieszczone co ok. 400m_
Należy stosować zasuwy do ścieków nożowe zlokalizowane w studniach, a poza nimi z klinem z gumy NBR. Wykonanie
skrzynki- korpus z materiału typu PA lub PE. wieczko żeliwne z wtopioną wkładką żeliwną.
Przyłącza ciśnieniowe należy zakorkować zaślepką
W miejscu „zrzutu" do sieci tłocznej w Czamowcu należy zabudować studnię zaworową DN 1800.
426.) Główny kod Cpv: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, autostrad. dróg. lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
427.) Dodatkowy kod Cpv:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.110 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: I. przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny Ofert. a) Cena — 60 pktb) Okres gwarancji — 40
pkt.2.Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:3. Opis kryterium „Cena (cena ofertowa
brutto). a) Kryterium „Cena" będzie rozpatrNane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie
SWZ: SWZ_wraz_z_zal.pdf
nasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.u. 2021. poz 1129 z "źn.
zm zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane,
pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem"
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00094335/01
Identyfikator miniPortal: bf24bfd0-3d89-4978-bfaa-91bf416295b4
Rzekuń dnia 22032022 r.
1
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www pekun Pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postW)wania:
https://'.nvw.rzekun_pl/zamowienia-oubliczne/przetargi_html
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka Flektronic7na skr7ynka podawc7a BPI JAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
GcHiziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest adresem:
https://minioortal_uzp.govpl/.
ePUAPu
dostępnego adresem:
https-//epuap gov pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: awievha@aekun net
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https://wȚV.v_rzekun_pVzamowienia-publiczne/przetarei_htm1(zwanej dalej „stroną internetowa").
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie kołzystania z systemu
2
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP_
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA.
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę prze miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w ałt 3 ustawy pzp.
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą musza być sporządzone w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów
3
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.u. 2021. poz 1129 z "źn.
zm zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane,
pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem"
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00094335/01
Identyfikator miniPortal: bf24bfd0-3d89-4978-bfaa-91bf416295b4
Rzekuń dnia 22032022 r.
1
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
www pekun Pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postW)wania:
https://'.nvw.rzekun_pl/zamowienia-oubliczne/przetargi_html
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka Flektronic7na skr7ynka podawc7a BPI JAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
GcHiziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest adresem:
https://minioortal_uzp.govpl/.
ePUAPu
dostępnego adresem:
https-//epuap gov pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: awievha@aekun net
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https://wȚV.v_rzekun_pVzamowienia-publiczne/przetarei_htm1(zwanej dalej „stroną internetowa").
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie kołzystania z systemu
2
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP_
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA.
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę prze miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w ałt 3 ustawy pzp.
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą musza być sporządzone w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów
3
edyt. zal: Edy_zal.odt
Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na:
„Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Umowny termin zakończenia przedmiotu umowy oraz robót i wykonania wszystkich prac przez Wykonawcę dla Etapu I i II nastąpi w okresie do: 16 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że wykonanie Etapu I nastąpi w terminie do 30.11.2022r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I i II w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
…………………,dn. ………………………. …………………………….
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………,dn. ……………………….
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń” realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
…………………,dn. ………………………. .........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
…………………,dn. ……………………….
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022 Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
…………………,dn. ……………………….
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. …………………,dn. ………………………. ……………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
FPZ. 271.1.7.2022
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na:
„Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Umowny termin zakończenia przedmiotu umowy oraz robót i wykonania wszystkich prac przez Wykonawcę dla Etapu I i II nastąpi w okresie do: 16 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że wykonanie Etapu I nastąpi w terminie do 30.11.2022r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I i II w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
…………………,dn. ………………………. …………………………….
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………,dn. ……………………….
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń” realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
…………………,dn. ………………………. .........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
…………………,dn. ……………………….
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022 Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
…………………,dn. ……………………….
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.7.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Borawe gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Borawem”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. …………………,dn. ………………………. ……………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumentacja projektowa:Dokumentacja_Projektowa.zip
Przedmiar
robót: Przedmiar.zip