Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Budowę sieci kanalizacyjnej  w msc. Dzbenin gm. Rzekuń"

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_o_wyborze_ofert_22042022.pdf

Rzekuń, dn. 22.04.2022 r.
Fpz.271.1.8.2022
Zawiadomienie o wyborze oferty
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia II września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy Pzp na zadanie pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń"
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 5 ofert.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4 Wybrano następującą ofertę: Sting Sp. z o.o. ul. Wspólna 63A, lok. 10, 00-687 Warszawa, oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem pęęny złożonych ofert wraz z przyznana
Lp.
2.
3.
4.
5.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
KAMIKOP Kamil Barański,
ul. Zniwna 15a, 07-410
Ostrołęka
Msemis24 Sp. z o.o. ul. Targowa
11, 07-410 ostrołęka
Smol-Term Marcin Smoliński
ul. Lipowa 36 Giełczyn 18400
Łomża
Sting Sp. zo.o. ul. Wspólna 63A
lok, 10, 00-687 Warszawa
Przedsiębiorstwo Inżynierii
Sanitarnej ENERGAS sp. z o.o.
Sp.k, ul. Warszawska 2 07-410
Ostrołęka
Kryterium cena wraz
z przyznaną
punktacją
Kryterium okres
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 pkt
Cena
60 Pkt
Cena
60 pkt
56, 63 pkt
28, 64 pkt
31,17 pkt
60,00 pkt
36,71 pkt
gwarancji
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
mgr
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
96, 63 pkt.
68, 64 pkt
71, 17 pkt
100,00 pkt
76,71 pkt
miny
- Wierzbe
1


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.8.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 19.04.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późŕ. zm.) przekazuje informacje
z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym na art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp na zadanie pn: „Budowa
kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń" realizowane w ramach zadania
inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie"
Wykaz złożonych ofert:
Nr
Oferty
2.
3.
4.
5.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wtykonawcy
KAMIKOP Kamil Barański, ul. Zniwna 15a, 07-410
Ostrołęka
Mserwis24 Sp. z o.o. ul. Targowa 11, 07-410 Ostrołęka
Smol-Term, Marcin Smoliński, ul. Lipowa 36, Giełczyn,
18-400 Łomża
Sting sp. zo.o. ul. Wspólna 63A, lok. 10, 00-687
Warszawa
Przedsiębiorstwo Inżynierii Sanitarnej ENERGAS Sp. z
o.o. Sp.k. ul. Warszawska 2, 07410 Ostrołęka
Cena brutto
1-943.000,00 zł

3.530.100,00zł
1.834.cm,oo zł
2.996.822,81 zł
z up. W Gminy
telefon:
mgr Agnieszka
29 643 20 93
adres: ul. K osciu"ki 33
07-411 Rzekuń
29761 7301
29761 7302
faks
- Wierzba
internetowa: rzckun p I
rzek *rzeku n.pl
e-mail:


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 19.04.2022r.
FPZ271.1.8.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
dotyczy: pstępowania
w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na zadanie pn: „Budowa sieci kanalizacyjnej
w msc. Dzbenin gm. Rzekuń".
z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 1.870 000,00 zł brutto.
z up. W • Gminy
- Wierzba
mgr Aenieszka


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: Og__oszenie_o_zmianie_og__oszenia.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń
EKCJA I - ZAMAWIAJ
1.1 Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.4.) Adres zamawiającego:
IAI.) Ulica: Kościuszki 33
1.4.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.4.3.) Kod pocztowy: 07411
1.4.4.) Województwo:
1.4.5.) Kraj: Polska
IA6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.4.7.) Numer telefonu: 29 643 20 77
1.4.8.) Numer faksu: tr2g 643 20 93
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.4.10.) Adres strony internetowej zamavâającego: ww.v.rzekun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022łazp 00115394/01
2.2.) Data ogłoszenia: 20224:4-08 1127
EKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1 Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00106627/01
3.3.) Identyfikator ostatniej v.'ersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w
Przed zmianą:
Zdolności technicznej lub warunków):
2.4. I tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upłyn,vern terminu składania Ofert, a jeżeli Okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie. zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości najmniej
1.600.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion sześćset tysięcy 00/100
24.2 tj. dysponują osobami, które będą wykonw.•ać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do
udostępnienia tych osób, w tym:
- przynajmniej 1 osoba pełniąca funkcje kierownika budowy branży instalacyjnej w zakresie sieci. instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- przynajmniej 1 osoba pełniąca funkcje kierownika robót mająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej;
Każda z osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww.
specjalności: warunek uznaje sie za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie
wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprav.miefi, osoby te łącznie powinny
dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami oraz doświadczenie w kierowaniu robotami

budowlanymi w ww. specjalności. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie uprawnień
budowlanych dopuszcza Odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
Obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zav.K)dowe uprawniające do kierowania robotami budowlanyrni
w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach
Europejskiego Obszaru C*łspodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodo•.gch nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr
63, 394).
po zmianie:
Zdolności technicznej lub zawodowej:(określenie warunków):
2.4.1. okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy — w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej: - jedną robotę
budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej 0 wartości co
najmniej I 00 złotych brutto jeden milion sześćset tysięcy 00/100 złotych)."
24.2 tj dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do
udostępnienia tych osób, w tym'
- przynajmniej 1 osoba pełniąca funkcje kierownika budowy branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazov.aych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- przynajmniej I osoba pełniąca funkcje kierownika robót mająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej:
Każda z ww. osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww.
warunek uznaje się za jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę wszystkie
'"mienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnieh, osoby te łącznie powinny
dysponować wszystkimi wymaganyrni w specyfikacji uprawnieniami oraz doświadczenie w kierowaniu robotami
budowlanymi w specjalności, Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień
budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane. które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach
Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy 0
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej (Dz. U, z 2008 r.. Nr
63, 394).


Zmiana treści SWZ: Zmiana_SWZ.pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.8.2022
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 08.04.2022r
Do
Wykonawców
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę sieci
kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń".
Zmiana treści SWZ
treści SWZ
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2021. poz. 1129 z zm.) zmienia warunki Specyfikacji
Warunków Zamówienia sporządzone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
na realizację zadania „Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin
gm. Rzekuń'.
l. Zakres modyfikacji jest następujący:
„2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:(określenie warunków):
2.4.1 tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie sieci kanalizacji
sanitamej o wartości co najmniej 1.600.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion
sześćset tysięcy 00/100 złotych)"
zmienia się na
: ul. 33
07411 Rzekuń
29761 7301
29 647 20 77
faks:
29 643 20 93
www.
e-mail:

„2.4. Zdolności technicznej lub warunków):
2.4.1 tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upłyvvern terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie sieci kanalizacji
sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej o wartości najmniej 1.600.mOO
złotych brutto (słownie: jeden milion sześćset tysięcy 00/100 złotych).”
2. W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
bez zmian.
z up_ W ta Gminy
Agnieszka C
ska - Wierzba
i


Wyjaśnienie treści SWZ: Wyja__nienie_SWZ_do_WYKONAWC__W.pdf

nasza gmina
Fpz.271.1.8.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 08.04.2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść warunków zamówienia
na „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń".
1. Zwracam się z uprzejmą prośba o zmianę zapisu treści SWZ w pkt. 2.4.1 to jest: „w okresie
ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a ježeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone co najmniej:- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie sieci
kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 1.600.000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion
sześćset tysięcy 00/100 złotych)"
„w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy — w tym Okresie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone co najmniej: - jedną robotę budowlaną na budowie, rozbudowie sieci
kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 1. 611).000, 00 złotych
brutto (słownie: jeden milion sześćset tysięcy 00/100 złotych)."
Prośbę swoja motywujemy faktem, że prace budowlane zarówno budowa kanalizacji sanitarnej jak
i budowa kanalizacji Są analogiczne (są tą roboty ziemne liniowe, które wykonywane
Są w takiej samej technologii), a zmiana zapisu w SWZ możliwość otworzenia zadania
na większą ilość wykonawców.
na które udziela się następującej odpowiedzi:
Zamawiający wyraża zgodę na następujący zapis treści SWZ w pkt. 2.4.1
tj:
„w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a je2eli okres prowadzenia
działalności jest krótszy — w tym okresie, zgodnie z przepisami prawa budowanego i prawidłowo
ukończone co najmniej: - jedną robotę budowlaną Țegającą na budowie, rozbudowie sieci
kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 1.600.000, 00 złotych
brutto (słownie: jeden milion sześćset tysięcy 00/ m złotych)."
z u p. W • Gminy
ska — Wierzba
mgr Agnieszka
adres: ul. Kościuszki 33
29761 7301
29761 73 02
faks.
29 643 20 93
strona internetowa :
e-mail:
www.rzekun.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Treść ogłoszenia: Tre_____ogloszenia.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Robotc budowlane
Eudowa sieci j analizacviłei w msc• Dzbenin gm• Rzej uri
MAWIAJ
uola zamawiaFyego
postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1•2•. Nazwa zamawiaF yego: Gmina Rzekuń
Kra Owy 2 umer Idenwr» acyinv: REGON 550667959
ł•t. AUes zamawiaj yego
liya: Kościuszki 33
• Rzekuń
IV3
• Kod Poczpwv: 07411
Wo mazowieckie
Fai: Polska
Loj alizayja TS 3: PL924 - Ostrołęcki
Numer 643 20 77
IV8•.
Numer su: 02g 643 20 93
Ad&s Poyztc elej troniyznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
AUes sgonc zamavâai) yego: ww.v.rzekun.pl
IV. RodzaizamawiaF yego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznFh - jednostka samorządu
terytorialnego
17. przedmiopdzialalnośyi zamawiaF yego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE -ODSTAWOWE
Ogłoszenie dowyzvN
Zamówienia publicznego
Ogłoszenie usług spoleyzncyh i inncyh szyzególncyh usług: Nie
Nazwa zamówienia albo umowc ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń
60s1ĘpowaniaN)cds-148610-e7715e33-b196-1 lec-B0fB-1ad70aec7fa4
Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106627/01
2•6•. We&b ogłoszenia: 01
kap ogłoszenia: 2022-04-01 11:15
2•8•. Zamówienie albo umowa ramowa zosplv w Planie PospPowań: Tak
Numer 61anu w Ezp: 2021/E3ZP 00008129/058?
Pozcyi Planu PosRPowań:
l. I „3 Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie
ił I O udzielenie zamówienia mog) ubiegać sie WCI) yznie wcj onawyc' Oj tó&yh mowa w 9: uspwc:Nie
: • . Czc zamówienie albo umowa ramowa lub pogramu współfinansowanego ze 'Odj Ów f nii
EuOPeisj iei: Nie
ą•16•. Tryb udzielenia zamówienia wraz z podsvaw) 6rawnZ

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDO PNIANIE DOKUMEN
ZAM ENIA KOMUNI
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://vwvw.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu Środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: https:\/miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamo,vienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
Odbywasię przy użyciu miniPortaIu (https:/frniniportaLuzp_gov@.', ePUAPu dostępnego pod
adresem:https:.qepuap_gov_pl\wpsiportal) oraz poczty elektronicznej „2, Wykonav.ca zamierzający wziąć
udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. musi posiadać konto na
ePLJAP.Wykonawca posiadający konto na ePlJAP ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePLJAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia. zmiany, "cofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" Wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania Oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeh lub elektroniczny* kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje sie dat? ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postepowania jako załącznik do niniejszej SWZ, Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postepowań klikając wcześniej opcję .DIa
Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (Obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktował w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
3) Administrator będzie przetwarzał Pahstwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit, c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą byt udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawan umowę w związku z realizacja usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty. którym udostepniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. I ustawy z dnia II września 2019 r. — prawo
zamów efi publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowy* do państwa trzec ego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowy* w siedzibie Administratora.
Dodatkov.o zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy,
1 ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektó'.v (np. wspó'finansowanych ze Środków unii Europejskiej)
przez Okres wskazany w wytyczny* w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych. przy czym:
a, w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatk0'Aych informacji mający* na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia;

b, skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danyc
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania. w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
3) Podanie darłFh osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbedne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1 Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I .8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.20 Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest kompleksowe wykonanie niżej wymienionych Etapów zgodnie z załączoną dokumentacją
projektową do niniejszego postępowania przetargowego:
Etap l.
Budowa sieci wodociągowej w Jutrzenki w msc_ Dzbenin (dz. nr ew. 530, 488/10, 488/11) w technologii PE 100 SDR 17
0110 przyłącza wodociągowe wykonać z rur 040 mm PE I OO(SDR-17) PNIO.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Jutrzenki w msc. Dzbenin (dz. nr ew. 530, 488/10.488/11) w
technologii PVC 0200 mm SN 8 z wydłużonym kielichem, łączonych na kielichy z uszczelkami. Odnogi wykonac (o Średnicy
160 mm z PVC SNB) do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych,
Należy wykonać roboty drogowe związane z odtv.orzeniern nawierzchni do stanu poprzedniego.
Etap II.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 150 mm do 200 mm wraz z
odnogami do pasa drogowegtx Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji
prywatnych. W ramach zadania należy wykonać:
Zlewnia PD4
a) ul. Cisowa w msc. Dzbenin
- Siec kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odc. E16-E16.6 (długość odcinka pomniejszona 0 5,0 z wykonane w ramach
budowy kolektora glóv.mego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
b) ul. Sosnowa w msc. Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitamej grawitacyjnej odc. E20-FIO (długość odcinka pomniejszona 0 5,0 z wykonane w ramach
budowy kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
c) ul. Klonowa w msc, Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitamej grawitacyjnej odc. E28-G4 (długość odcinka pomniejszona 0 5,0 z wykonane w ramach budowy
kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
d) ul. Bukowa w msc, Dzbenin
- Sieć kanalizacji sanitamej grawitacyjnej odc. E34-H5 (długość odcinka pomniejszona 0 5,0 z wykonane w ramach budowy
kolektora głównego) wraz z odgałęzieniami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od sieci do granicy działek;
- Roboty drogowe związane z odtworzeniem nawierzchni do stanu poprzedniego.
Etap III
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w technologii PVC i PE w zakresie średnic Od 150 mm do 200 mm wraz z
odnogami do pasa drogowego. Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji
prw,'atny.ch. W ramach zadania należy wykonać:


SWZ: SWZ_wraz_z_zal_..pdf

nasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.u. 2021. poz 1129 z "źn.
zm zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane,
pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń"
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie"
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00106627/01
Identyfikator miniPortal:
Rzekuń dnia 01 _04_2022 r.
1

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.rzekun.pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postW)wania:
https-,'/-vwm plizamowienia-puhlfrne/wetargi html
adres skrytki ePUP: 120741Mcyh/skrytka Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
GcHiziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest adresem:
https-//miniportal gov DI/
ePUAPu
dostępnego adresem:
https://epuap_qovpl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: awierzba@rzekun_net
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https://wȚV.v_rzekun_pVzamowienia-publiczne/przetargi_htm1(zwanej dalej „stroną internetowa").
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania
elektronicznych,
przekazywanych
miniPortal oraz
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
2

publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP_
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę prze miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w ałt 3 ustawy pzp.
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą musza być sporządzone w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów
3


edyt. zal: Edy_zal..odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na:
„Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Umowny termin zakończenia przedmiotu umowy oraz robót i wykonania wszystkich prac przez Wykonawcę dla Etapu I,II,III, IV nastąpi w okresie do: 19 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że wykonanie:
1.1. Etapu I nastąpi w terminie do 30.06.2022 r.
1.2. Etapu II nastąpi w terminie do 30.09.2022 r.
1.3. Etapu III nastąpi w terminie do 15.12.2022 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonane roboty budowlane nastąpi po protokolarnym odbiorze robót poszczególnych etapów fakturami częściowymi: dla Etapu- I, II i III i końcową za Etap- IV w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
…………………,dn. ………………………. …………………………….
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie”
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………,dn. ……………………….
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń” realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
…………………,dn. ………………………. .........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
…………………,dn. ……………………….
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022 Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
…………………,dn. ……………………….
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.8.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
„Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń”
realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzeninie”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. …………………,dn. ………………………. ……………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Dokumentacja projektowa:





  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Agnieszka Chełstowska-Wierzba
  • Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
  • Czas wytworzenia: 01-04-22 14:02
  • Czas udostępnienia: 15-03-25 08:45

Historia zmian

2417 Dodanie Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2