Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Budowę stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń"

Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf

Rzekuń, dn. 05,042022 r.
FPZ.271.1.6.2022
Zawiadomienie o wyborze oferty
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 usta."' Pzp na zadanie pn.:„Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń" w ramach
zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie•.
2. DO wyznaczonego terminu wpłynęły 2 Oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu Ofert
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą Ofertę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA" Ryszard Zieja
ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznana
L.p.
2.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Firma Bartosz Sp. J Bujwicki,
Sobiech, ul. Sejneńska 7,
15-399 Białystok
Przedsiębiorstwo
Wielobranżowe „ZIEJA" Ryszard
Zieja ul. Fabryczna 9, 18400
Łomża
Kryterium cena wraz
z przyznaną
punktacją
Cena
42,67 pkt
60 Pkt
Cena
60,00 pkt
60 pkt
Kryterium okres
gwarancji
gwarancy
40 pkt
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
82,67 pkt
100,00 Pkt
mgr Ba łosz Podolak


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
FPz.271.1.6.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 29.03.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy PZP na zadanie pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń"
w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Wykaz złożonych ofert:
Nr
ofe rty
2.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
Firma Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech
ul. Sejneńska 7, 15-399 Białystok
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA" Ryszard
Zieja ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża
Cena brutto
5.498.100,00 zł
3.910.000,00 zł
z up. W I Gminy
mgr Agniesz kil - Wierzba
ul. Kogeiuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29161 7301
29761 7302
faks;
29 643 20 93
Strcma :


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 29.03.2022r.
FPZ.271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania
0 udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie pdstawowym z możliwością negocjacji na zadanie stacji uzdatniania wody
w gminie Rzekuń w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wcxjy w Dzbeninie"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.u. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 3 000 000,00 zł brutto.
Gminy
a - 'Nieaba
mgr Agnieszk


Treść ogłoszenia: Tre_____ogloszenia.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
pt*tępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: •m•nv.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń
2.4.) Identyfikator postępowania ocds-14861046fcd709-a3al -11 ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP ocN)85379/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14 15:37
2.8.) Zamówienie umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postepowań w BZP: 2022/azp OC049832,'01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań
1.1.8 Budowa stacji uzdatniania wody w Dzbeninie
2.11 O udzielenie zamówienia ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane w trybie podstawowym na art. 275 pkt 2 ustawy

EKCJA III - UDOS PNIANIE DOKUMEN
ZAM
ENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:flminiportal_uzp.gov_pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp_gov.pl\, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https•..qepuap.gov.pl\wps/portal) oraz pwzty elektron cznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
epuAp,Wykonawca posiadający konto na ePUAR ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub Mliosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i cxlbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( epuAP Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz aoženia, zmiany, wycofania Oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 Mg,5, Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych. oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się date ich przekazania na ePUAP, 6. Zamawiający
przekazuje link do postepowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję Dla
lub ze strony głó,vnej z zakładki
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich być sporządzane dokumenty składane w
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy. że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawcó'.•,' biorących udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z któryrn mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobo"ch za pośrednictwem pcczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na 'W'stawie art 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia I I września 2019 — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym o udzielenie zamó,vienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostșpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także pcK3miotom, z którymi Administrator zawan umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kanc,elaria prawną. dostawcą oprogramowania. zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub którvn udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznFh (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osotmoych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopie swoich danych osobowych w siedzibie Administratora,
Dodatkowo zgrxjnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy. że:
I ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie PZP albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. wsgWfinansowanych ze Środków Unii
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności Wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobov.n,'ch, przy czym:
a, w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowy:h informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postegmvania o udzielenie
zamówienia:
b, skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postepowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w crdniesieniu do przechowywania, w celu zapev.nienia korzystania
ze śrcxjków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Pcn%nie danych osobo'"ch jest dobrowolne. jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp_ Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane .
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1. I Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.12) Numer referencyjny: FPZ271.1.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4 Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
422.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i v,nybuduj" dla
zadania inwestycyjnego pn: „Budowa stacji uzdatniania wody w Dzbeninie", tj zaprojektowanie i wybudowanie SUW
Dzbenin wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień. pozwoleń. decyzji i wszelkich prac budowano
montažovwch dot. robót opisach w Programie Funkcjonalno- użytkowym (PFU) oraz nie wymienionych, a koniecznych do
prawidłowej realizacji zamówienia.
4.2.60 Główny kod cpv: - usługi architektoniczne i
4.2.70 Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie kompletnych Obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty
w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
428.) Zamówienie opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 mies•
4.2. I I Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: I. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający
stosować bșdzie następujące kryteria oceny Ofert. a) Cena — 60 pktb) Okres gwarancji — 40
pkt.2.Or*na ofert zostanie dokonana w następujący sposób:3. Opis kryterium „Cena (cena ofertowa
brutto). a) Kryterium „Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w pkt 2 Formularz Oferty. W tym kryterium można
uzyskać maksymalnie punktów. Przyznane punkty zostaną zaokra@one do dwóch miejsc
przecinku.5. Opis kryterium „Okres gwarancji"a) Kryterium „Okres gwarancji" bșdzie rozpatrywany na
podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonavă* wpkt. 4. Formularza
Oferty.6.Najkrótszy możliwy okres gwarancji wyrnagany przez Zamawiającego:
60miesięcy_7 _NajdIužszy możliv.y okres gwarancji uwzględniony do ofert: 72 miesiące,8, Jeżeli
Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty
okres 72 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą,9, Wykonawca,który zaoferuje
najkorzystniejszy okres (72 miesiąca — otrzymuje 40 pkt - maksymalną liczbę punkto,v, 10. Wykonawca,
który zaoferuje najmniej korzystny okres (60 miesięcy) — otrzymuje O pkt. I I W przypadku, gdy wszyscy
Wykonawcy jednakową wartošt, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów.
Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość FM)Srednią, wartością



Wyjaśnienie treści SWZ- 2: do_Wykonawc__w_2.pdf

nasza głnina
FPZ.271.1.6.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 28.03.2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Budowa stacji uzdatniania w gminie Rzekuń w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania
Wody w Dzbeninie"
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń w ramach zadania „Budowa Stacji
Uzdatniania Wody w Dzbeninie".
1. W związku z obserwowana od miesiąca kumulacją prowadzonych postępowań w sprawach
o udzielnie zamówienia publicznego na budowę stacji uzdatniania wody wnosimy o kilkudniowe
(max. 7 dnia) przesunięcie terminu składania ofert na zaprojektowanie i wykonanie stacji
uzdatniania wody w Dzbeninie.
Wzmożenie na rynku cen surowców i materiałów spowodowało konieczność weryfikacji wycen
co sprawi, Ze przygotowanie oferty wymagana kontaktu z dostawcami i zajmuje Więcej czasu.
na które udziela się następującej odpowiedzi:
1. na powyžsze zadanie.
mgr Agnieszka
Gminy
- Wierzba
ul. Kościu"ki 33
07411 Rzekun
telefon:
29761 73 01
29761 7302
faks: 296432093
strona
e•mail:


Wyjaśnienie treści SWZ-1: wyja__nienie_tre__ci_SWZ_do_Wykonawc__w.pdf

nasza gmina
FPZ271.1.6.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 28.03.2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekun w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania
Wody w Dzbeninie".
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Budowa stacji uzdatniania wcxiy w gminie Rzekuń w rarnach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wcxiy
w DztH1inie".
1. Szanowni Państwo w związku z toczącym się przetargowym nr 2022/BZP
00085379/01 pn, Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń" w ramach zadania „Budowa
Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie• chcielibyśmy prosić o wydłuženie terminu składania ofert ze
względu na zakres prac oraz napotkanymi trudnościami z uzyskaniem cen na materiały z powodu
toczącego się konfliktu na Ukrainie.
na które udziela się następującej odpowiedzi:
1. na powyższe zadanie.
adres; ul. "ciuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29 761 7301
29 761 7302
faks-.
29 643 20 93
z u p _ jta Gminy
- Wierzt:e
nĘr Agnieszka
funduwy
intcrnctmw: www.rzekun.pl
e-mail:


SWZ: SWZ_wraz_z_zal.....pdf

nasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowoym
z fakultatywnymi negocjacjami o waltości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich
stanowi alt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021. poz. 1129 z
późn. zm ), zwanej dalej „Pzp' na roboty budowlane,
pn. „Budowa stacji uzdatniania WMIy w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie"
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00085379/01
Identyfikator miniPortal: 3d9a33cf-b334-4ede-8d02-ca12962741ae
Rzekuń dnia 14.032022 r.
1

ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www pekun Pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postW)wania:
https://'.nvw.rzekun_pl/zamowienia-oubliczne/przetargi_html
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka Flektronic7na skr7ynka podawc7a BPI JAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
GcHiziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest adresem:
https://minioortal_uzp.govpl/.
ePUAPu
dostępnego adresem:
https-//epuap gov pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: awievha@aekun net
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https://wȚV.v_rzekun_pVzamowienia-publiczne/przetarei_htm1(zwanej dalej „stroną internetowa").
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
2

miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP_
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA.
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę prze miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w ałt 3 ustawy pzp.
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą musza być sporządzone w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów
ROZDZIAŁ IV. INFORMACJĘ czy ZMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA
NEGOCJACJI.
3


edyt. zal: edy_zal.odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na:
,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie ”
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Umowny termin zakończenia robót i wykonania wszystkich prac przez Wykonawcę nastąpi w okresie do: 18 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. Dla -I etapu Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie części robót budowlanych do dnia 30.11.2022 r. 4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I i II w terminie 35 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
………………………………………………………………………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
…………………,dn. ………………………. …………………………….
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: ,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
…………………,dn. ……………………….
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.
,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
…………………,dn. ………………………. .........................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
…………………,dn. ……………………….
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022 Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. ,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
…………………,dn. ……………………….
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
,,Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń”
w ramach zadania
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. …………………,dn. ………………………. ……………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

 PFU oraz inne załączniki: dzbenin_budynek.pdf

Rzut przyziemia SUW Dzbenin

, Dzbenin_mapa.pdf
Skale 1:
Obręb
wiat.
„ ROŁĘCń},—
2asotw łať t: nc*)
TA OSTROŁĘCKI
MAP
PINIOOAWCZYCH
2022 •02- I
- budynek SUW
- zbiomik wyrównawczy
- studnia głębinowa
- osadnik poNłczyn
- zbiomik szczelny - sanitarny
- zbiomik szczelny - chlorownia
— - instalacje
- instalacje sanitarne
— - instalacje elektryczne

, dzbenin_schemat.pdf
Schemat technologiczny
SSUW
0125
ARI
PC2
s
s
OZNACZENIA:
SWI - studnia vaercona
PGI, PG2 - pompy głębinowe
sk - sonda konduktometryczna
sh - sonda hydrostatyczna
FIŕ2 - filtry odżelaziają•cy
MI - mtr odmarwaniăą•cy
Arl - aerator statyczny
Pe - przepływomierz
PC - przetwomik ciśnienia
ZB2 - zawory
CP - czujnik poziomu
PI - przepustnica z napędem ręcznym dźv.'igniov,ym
P2 - przepustnica z napędem ręcznym
P3 - przepustnica z napędem pneumat"znym
AI
,F4 - przepustnica znapedem pneumatycznym
0125
• ałsa
MI
Op - dmuchawa powietrza
ZH - zestaw hydroforowy
S - sprężarka
zz - zawór zwrotny
zk - zawór kulcn•ry
zc - zawór czerpalny
SP - skrzynka pośrednia
CI - staga dozująca
zo - zawór odpowietrzający
Zł”' - zbiorn k
Po - pompa osadnika popłuczyn
Pp - poma płucząca
LIV lampa IJV
ZH

, GeoxX_OH_Dzbenin.pdf , PFU_Dzbenin.pdf
,MRTOSZ" sp.j. sobiuh
LI 7. 15-3%
PROGRAM FUNKCJONALNO UŻYTKOWY
Nazwa zamówienia
Lokalizacja
BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W
MIEJSCOWOŚCI DZBENIN
Dz. Nr geod. 295/1
Dzbenin; gm. Rzekuń
Nazwy i kody CPV Robót budowlanych objętych zamówieniem
71247000-1
71248000-8
71320000 7
71322000-1
45223000-6
45230000-8
45231000-5
45231300-8
45250000 4
45252000-8
45311000-0
45332000-3
Usługi architektoniczne i podobne
Usługi archżtgktoniczng, inżynigrsjng ż planowania
Nadzór nad rob)tamł budowlanymi
Nadzór nad projektem i dokumentacją
Usługi inżynieryjne
Usługi tną'n.igpyjng w zakrg5tg projgkfowanża
Csługł inżynierii projektowej zakresie inżynierii lądowej i
Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich
cz«ci oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
RoboȚ żnżyn.ignjng i ôu*wiang
Roboty budowlane w zakresie konsfrukcji
RoboȚ ôu*wiang w zakrg5tg ôudo-g•,' rurociągów, linii komurnkacynych ż glektmengrggtycznych,
autostrad dróg, lotnisk i kolet; -wyrównanžg żgrgnu
Roboty budowlane w zakresie budowy rurocigów, komunikacyjnych i linii energeȚcznych
Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i ruociggčnv do odprowadzania ścieków
RoboȚ w zakrgsig instalowania, wydobycia podukcji żudouy obiektów budowlanych pzgmysku
nąfto wggo ż
Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdamłania: oczyszczania oraz spalania dpadów
Roboty instalacyjne w budynkach
RoboȚ żuta.'acyjne gigktryczng
Roboty zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
RoboȚ żuta.'acyjne woho kanalizacyjne ż santtarng
Roboty instalacyjne wodne kanalizacyjne
Inwestor
Opracował
Zawartość opracowania:
A. Część opisowa
B. Część informacyjna
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33; 07-41 Rzekuń
mgr inż. Sławomir Majewski
mgr inż. Marcin JamWkowski
Białystok marzec 2022r

A. czĘśč OPISOWA
OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykoname w systemie "zaprojektuj i wybuduj”: Budowa stacji
uzdatniania wody w miejscowości Dzbenin_
1. Charakterystyczne parametry i zakres prac do wykonania w ramach
zamówłema
Charakterystyczne parametry
Na podstawie przedstawionego poniżej stanu aktualnego oraz zgodnie z wymaganiami dla
zaprojektowanła i urykonania oraz uymaganiami stawianymi przez Zamawiającego: opisanymi w
niniejszym Prograrnie Funkcjonalno-Užytkouym (PFU), zadaniem Wykonawcy będzie
uykonanie projektów:
budoury stacji uzdatniania wody w miejscowości Dzbenin;
oraz realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z
kompleksouym Arykonarłiem Przedmiotu Zarnówienia: w tym wszelkich kosztów urykonania
dokumentacji projektowej: przeniesienia praw autorskich: pełnienia nadzonu autorskiego: d-
biorów: uzgodnień uynikających z przepisów prawa: Urnoqy: a także koszty wszelkich innych
działań wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako zobowiązania
uykonawcy
Zakres wsostkich prac do nykonania w ramach zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienła obejmuje:
sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów:
opinii, zgód: uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem
robót:
uykonanie badań gruntowych:
obsługę geodezyjną:
uykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem:
uykonanie robót budowlanych i montažo•vvych na podstawie projektów,
przeprowadzenie vv-ymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów
związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania:
nadzór autorski projektanta,
sporządzenie operatów wodno-prawnych na uykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie
wodno-pra\vnych,
sporządzenie operatu wdno-prawnego na usługi wodne polegające na poborze wód
i odprowadzeniu ścieków i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego:
załk•wnienie gwarancji należytego u-ykonania robót
2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Położenie geograficzne i administracyjne
Gmina Rzekuń leży w północno — wschodniej części wojeuÓdztwa mazowieckiego, na tereme
ostrołęckiego w jego części. Od graniczy z gminą Ostrołęka: od
2

wschodu z gminą Troszyn i Czervvin, od południa z gminą Goworowo a zachodu z gminą
Olszewo Borki _
Na terenie Gminy znajduje się 21 wsi o łącznej liczbie 2 240 mieszkańców
Gmina Rzekuń zajmuje powierzchnię 130:7 km2_
Wieś Dzbenin leży w zachodniej części gminy Rzekuń: w odległości ok 5:4km od Urzędu Gminy
Rzekuń.
Opis stanu istniejącego
Teren pod inwestycję budowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Dzbenin stanowi działka
295/1 w obrębie 0005 Dzbenin gm. Rzekuń. Działka ma powierzchnię ok 0:53ha i •,vymiały 55:0
x 98:0m_ Działka nie ogrodzona: porośnięta trawą: przy granicy południowej rosną drzewa.
Dojazd zapewniony drogą gminną o nawierzchni żwirowej dz. nr 522. Teren objęty jest
miej scowym planem zagospodarowania przestrzennego.
3. Ogólne właściwości funkcjonalno użytkowe
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich
czynnoścł na terenie budoqry: metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z •vvymaganiami
Zamawiającego: dokumentacją projektową: Technicznymi Wykonama i Odbioru
Robót Budowlanych i poleceniami Inspektora nadzoru
Zamawiający oczekuje: że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z
obowiązującymi przepisami, zasadami Miedzy technicznej oraz obowiązującymł przepisami
techniczno-budowlanymł przy zastosowaniu metod budowlano-montažoŁvych spełniających te
•wymagania_ Zamawiający oczekuje: że wszelkie roboty zostaną Łvykonane przy uykorzystaniu
materiałów spehliających u-ymagania obowiązujących przepisów: norm przy zachowaniu
standardu i jakości robót. Wykonane obiekty powinny zagwarantować: bezpieczeństwo
konstrukcji: użytkowania oraz odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochronę
środowiska.
Nie dopuszcza się stosowania urządzeń nie sprawdzonych w praktyce
ekspl oatacyjnej
Wykonawca robót winien •wy•kazać się doświadczeniem przy realizacji tego typu obiektów w
formule „zaprojektuj i zbuduj" przedstawiając min. 1 referencję uykonania obiektu o
parametrach nie niższych niż określone PFU
Przed etapem projektowania Wykonawca zobowiązany jest dokonać badań technologicznych na
stacji pilotującej oraz potwierdzić prawidłowość dobom układu technologicznego przez badania
•A0dy uzdatnionej urykonane przez certyfikowaną j ednostkę_
Szczegółowe właściwości funkcjonalno użytkowe
4.
W ramach zamówienia należy wykonać
Budowę dwóch studni głębinovvy:h o wydajności 50m3/h każda;
Budowę obudów studni głębinouych wraz z uryposaženiem;
Budowę budynku stacji uzdatniania
Budowę doziemnych instalacji wodociągouych: kanalizacyjnych i elektrycznych między
o biektoŁvych;
Budowę dwóch zbiorników uryrównawczych o poj. 200m3 każdy;
Budowę osadnika łmłuczyn;
Dostawę i montaž urządzeń technologicznych;
Wykonanie dojść i dojazdów do poszczególnych obiektów,
3




  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Agnieszka Chełstowska-Wierzba
  • Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
  • Czas wytworzenia: 14-03-22 16:53
  • Czas udostępnienia: 15-03-25 08:08

Historia zmian

2415 Dodanie Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2