Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym.

Załączniki:

  • ogloszenie_20100819.pdf
  • siwz_20100819.pdf
  • arkusz_20100819.odt
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.1.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY NA ZADANIE Nr I - PIECZYWO CPV 15.81.10.00-6
    pieczątka Wykonawcy
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewidywana
    ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto 1 kg lub 1 szt
    (PLN)
    Wartość zamówienia netto PLN
    W AT
    %
    Wartość zamówienia (PLN)
    B R U T TO
    Chleb zwykły
    krojony 500 g
    5 600 szt.
    Bułka 100 g.
    2 000 szt.
    Bułka tarta
    120 kg
    Drożdżówka 100 g
    5 000 szt.
    Pączki
    900 szt.
    RAZEM WARTOŚĆ
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxx
    Słownie wartość brutto
    …………………………………………………………………………………………………………..
    DNIA……………………………………………………………………………………………………………………………………
    /podpis osoby -osób upoważnionych do występowania w obrocie prawnym
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.2.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY
    NA ZADANIE Nr III - MIĘSO JADALNE, SUROWCE RZEŹNE
    I WYROBY WĘDLINIARSKIE CPV 15100000-9,15131100-6
    pieczątka Wykonawcy
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewi- dywana ilość
    w okresie objętym zamówię -niem
    Cena
    jednostko- wa netto Ikg /l szt
    Wartość zamówię nią netto (PLN)
    WAT
    %
    Wartość zamówienia
    /PLN/
    BRUTTO
    Mięso mielone wieprz-wołowe
    250 kg
    Łopatka wieprzowa b/ kości
    200 kg
    Karkówka wieprzowa b. kości
    360 kg
    Słonina
    40 kg
    Kości wieprzowe przykarczkowe
    800 kg
    Baleron
    4 kg
    Kiełbasa szynkowa
    4 kg
    Kiełbasa parówkowa
    240kg
    Kiełbasa zwyczajna
    220 kg
    Paróweczki wieprzowe
    230 kg
    Szynka wieprzowa
    4 kg
    Mortadela 60 kg
    RAZEM WARTOŚĆ
    xxxxxxxx
    xxxxx
    Słownie wartość brutto
    ………………………………………………………………………………………………………
    DNIA…………………………………………………………………………………………………………………………
    /podpis osoby -osób upoważnionych
    do występowania w obrocie prawnym
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.3.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY NA ZADANIE Nr IV - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
    CPV- 15000000-8
    pieczątka Wykonawcy
    lp
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewi­dywana ilość do realiza-
    cji
    Jedn. miary
    kg/szt/ op
    Cena jednost netto /pln/
    Wat
    %
    Wartość zamówienia (PLN
    NETTO
    BRUTTO
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    1.
    Cukier biały kryształ 1 kg
    700
    kg
    2.
    Cukier waniliowy 16 g
    80
    szt.
    3.
    Barszcz czerwony inst. słoik 160 g /Winiary lub inny równoważny/
    40
    szt.
    4
    Groszek konserwowy op.nie mniej jak 400 g
    340
    szt.
    5
    Herbatka rozpuszczalna
    200
    op.
    6
    Keczup pikantny firmy Roleski lub równoważny pój 450 g
    80 szt.
    7.
    Koncentrat pomidorowy 30% Op. -250 g
    960
    szt.
    8.
    Kukurydza konserwowa słodka -op.nie mniejsze jak 400 g
    400
    szt.
    9.
    Kwasek cytrynowy 20g
    40
    szt.
    -
    1 0.
    Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700 g. Firmy Winiar lub inny równoważny
    250
    szt.
    11
    Majeranek torebka 20g
    100 szt.
    12
    Przyprawa do zup w płynie op. - 1 1 Firmy Winiar lub inny równoważny
    20
    szt.
    13
    Pieprz naturalny czarny mielony nie mniej jak-20 g
    40
    szt.
    14
    Pieprz ziołowy torebka op.
    100 e
    50
    szt.
    15
    Przyprawa do drobiu 1 kg.
    40
    kg
    16.
    Przyprawa do potraw typu Vegeta lub równoważny op. 200 g
    600
    szt.
    17.
    Zupa biały barszcz typu Winiary lub równoważny 60
    g-
    1200
    szt.
    18.
    Zupa grzybowa typu Winiary lub równoważny 60 g.
    1200
    szt.
    19
    Sól czosnkowa op. 100 g
    100
    szt.
    20.
    Ziarenka smaku op. 250 g
    300
    szt.
    21
    Rosołki wołowe /op.200 g Firmy Winiar lub równoważny
    30
    szt.
    22.
    Sól kuchenna spożywcza
    300
    kg
    23
    Ziele angielskie torebka 15g
    30
    szt.
    24
    Liść laurowy torebka 15 g
    35
    szt.
    25
    Mąka pszenna luksusowa typ 550
    300
    kg
    26
    Olej jadalny uniwersalny Op. 1 litr
    500
    szt.
    27.
    Kasza gryczana 1000 g
    24
    Kg
    28
    Makaron wstążka op.0,5 kg
    Lubella lub inny równoważny
    200
    szt
    2 9.
    Makaron nitka op. 500g
    Lubella lub inny równoważny
    170
    kg
    3 0.
    Makaron świderki op. 1 kg
    Lubella lub inny równoważny
    120
    szt
    31
    Koper susz op. 500 g
    20
    szt
    32
    Pietruszka susz/ natka / a 500
    s
    20
    szt
    33.
    Ananasy w puszce 450 g.
    200
    szt
    34
    Brzoskwinie w puszce op. Nie mniej jak 450 g.
    200
    szt.
    35
    Ziemniaki 9000 kg
    36
    Ogórek kiszony
    180 kg
    37
    Kapusta kiszona
    100 kg
    38
    Ryż saszetka nie mniej niż 400 g
    700 op.
    39
    Ryż długoziarnisty biały
    280 kg
    40
    Krokiety z mięsem
    170 kg
    41
    Hamburger 100 g. 600 szt.
    42 Jaja kurze średnie
    2000 szt.
    43
    Śmietana 30% tł. L
    1200l.
    44
    Śmietana 18% tł. L
    150 l.
    45
    Masło ex. zaw. tł. 82,5%
    10 kg
    46
    Twaróg półtłusty
    30 kg
    47
    Ser żółty półtłusty (Zamojski, Edamski lub równoważny)
    40 kg
    48 Jogurt naturalny kubek 150 ml.
    6000 szt.
    Wartość ogólna
    Słownie /wartość brutto/……………………………………………………………………………………………………………….
    DNIA.....................................................................................................................................................................................
    podpis osoby -osób upoważnionych do występowania w obrocie prawnym
    Ozn. Spr: SPRz 01/010 ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.4.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY NA ZADANIE Nr V- RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE
    CPV - 15200000-0
    pieczątka Wykonawcy
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewidywana Ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena
    jednostkowa netto 1 kg Wartość
    zamówienia netto
    /w zł. /
    WA T %
    Wartość zamówienia
    /w zł./
    BRUTTO
    Filet z morszczuka
    20
    Filet z pangi
    40
    RAZEM WARTOŚĆ
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxx
    Słownie/ wartość brutto ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
    DNIA ………………………………………………………………………………………………………………………..
    /podpis osoby -osób upoważnionych do występowania w obrocie prawnym /
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.5.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY NA ZADANIE Nr VI- DRÓB
    CPV 1512000-2
    pieczątka Wykonawcy
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewidywana Ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto 1 kg
    Wartość zamówienia netto
    /w zł./
    WAT
    %
    Wartość zamówienia /w zł./
    BRUTTO
    Filet drobiowy z kurczaka /świeży/
    240 kg
    Udka świeże
    600 kg
    Korpusy
    1500 kg
    Udka wędzone
    60 kg
    RAZEM WARTOŚĆ
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxx
    Słownie /wartość brutto/…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
    DNIA …………………………………………………………………………………………………………………………….
    /podpis osoby -osób upoważnionych do występowania w obrocie prawnym
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.6.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY
    NA ZADANIE Nr VII- MROŻONKI OWOCOWE ł WARZYWNE
    CPV-15332400;15331170-9
    pieczątka Wykonawcy
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewidywana Ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Ikg /l szt
    Wartość zamówienia netto /w zł./
    WAT
    %
    Wartość
    zamówieni a /w zł. /
    B R U T TO
    Mieszanka warzywna 6 skł.
    102 kg
    Marchewka
    230 kg
    Pyzy ziemniaczane z mięsem
    350 kg
    RAZEM WARTOŚĆ
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxx
    Słownie /wartość brutto/...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
    DNIA ………………………………………………………………………………………………………………………………
    /podpis osoby -osób upoważnionych do występowania w obrocie prawnym /
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    ZAŁĄCZNIK DO OFERTY 2.7.
    ARKUSZ KALKULACYJNY OFERTY NA ZADANIE Nr VIII- PRODUKTY MĄCZNE
    CPV 15851000-8
    pieczątka Wykonawcy
    Opis przedmiotu zamówienia
    Przewidywana Ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto Ikg /l szt
    Wartość zamówienia netto
    / w zł. /
    W AT
    %
    Wartość zamówienia
    /w zł./
    BRUTTO
    Pierogi z truskawkami
    180 kg
    RAZEM WARTOŚĆ
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxx
    Słownie /wartość brutto/..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
    Dnia……………………………………………………………………………………………………….
    /podpis osoby -osób upoważnionych do występowania w obrocie prawnym /
  • arkusz_20100819.doc
  • formularz_20100819.odt
    Załącznik Nr 1 do SIWZ
    miejscowość, data/ ………………………………
    pieczęć firmowa wykonawcy z adresem
    firmy i nr telefonu/faksu /
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    FORMULARZ OFERTOWO – CENOWY
    Niniejszym oświadczamy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
    dostawę produktów spożywczych na zaopatrzenie stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Gen Józefa Bema w Rzekuniu, ul. Nowa 7, z podziałem na zadania od nr 1 do 7, ofertę przetargową składa:
    ......................................................................................................................................................
    ......................................................................................................................................................
    (nazwa wykonawcy/ów)
    NIP : ………………………….. REGON : …………………………………
    Tel. : …………………………... Fax : …………………………………
    Niniejsza ofertę przetargowa składamy we własnym imieniu/jako partner konsorcjum
    zarządzanego przez:
    .........…………………….……………….........................................................................………
    .........…………………….……………….........................................................................………
    (nazwa)
    NIP : ………………………….. REGON : …………………………………
    Tel. : …………………………... Fax : …………………………………
    NA ZADANIE Nr I – PIECZYWO
    Oferujemy :
    Wartość oferty netto wynosi: ................................. zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.1.
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy
    lub osoby upoważnionej )
    (niepotrzebne skreślić)
    NA ZADANIE Nr II – MIĘSO JADALNE, SUROWCE RZEŹNE I WYROBY
    WĘDLINIARSKIE
    Oferujemy:
    Wartość oferty netto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie:....................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.3.
    ................................................................................
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    (niepotrzebne skreślić)
    2
    NA ZADANIE Nr III - ARTYKUŁY SPOZYWCZE
    Oferujemy:
    Wartość oferty netto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.4.
    .................................................................................
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    (niepotrzebne skreślić)
    NA ZADANIE Nr IV- RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE
    Oferujemy:
    Wartość oferty netto wynosi: ................................ zł
    (słownie:
    ....................................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie:
    ....................................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.5.
    ................................................................................
    .
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    (niepotrzebne skreślić)
    3
    NA ZADANIE Nr V- DRÓB
    Oferujemy:
    Wartość oferty netto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.6.
    ................................................................................
    .
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    (niepotrzebne skreślić)
    NA ZADANIE Nr VI- MROŻONKI OWOCOWE I WARZYWNE
    Oferujemy:
    Wartość oferty netto wynosi: ................................ zł
    (słownie: ....................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie: ...................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.7.
    ................................................................................
    .
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    (niepotrzebne skreślić)
    4
    NA ZADANIE Nr VII- PRODUKTY MĄCZNE
    Oferujemy:
    Wartość oferty netto wynosi: ................................ zł
    (słownie.......................................................................................................................................)
    Wartość oferty brutto wynosi: ................................ zł
    (słownie:.....................................................................................................................................)
    Szczegółowe wyliczenie wartości (z podaniem stawek i wartości podatków) przedmiotu
    zamówienia stanowi załącznik nr 2.8.
    ................................................................................
    .
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2010 roku
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Akceptujemy warunki umowy, zgodnie ze Wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do
    Specyfikacji Istotnych
    Warunków Zamówienia.
    Oświadczam/y/ , że wykonanie zamówienia Zamierzam/y/ realizować :
    -osobiście ,
    -przez podwykonawców , którym powierzę wykonanie następującą część/ci, zamówienia ,
    która będzie dotyczyła / podać którą część/ci /
    ......................................................................................................................................................
    ( niepotrzebne skreślić )
    ................................................................................
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
    W przypadku wyboru naszej oferty do realizacji w/w zamówienia publicznego umowa ze
    strony Wykonawcy będzie podpisana przez :
    ......................................................................................................................................................
    ......................................................................................................................................................
    ( podać imiona i nazwiska oraz stanowiska )
    Należność z tytułu wykonania umowy należy przekazać na:
    ......................................................................................................................................................
    ( podać nazwę banku i numer rachunku bankowego )
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie
    wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego
    wykonania zamówienia.
    (niepotrzebne skreślić)
    ................................................................................
    ( podpis i pieczątka Wykonawcy lub osoby
    upoważnionej )
  • formularz_20100819.doc
  • umowa_20100819.odt
    Ozn. Spr: SPRz 01/10
    Załącznik Nr 3 do SIWZ
    UMOWA DOSTAWY zawarta w Rzekuniu w dniu ................... ....................................., pomiędzy:
    Szkołą Podstawową im. Gen. Józefa Bema w Rzekuniu, ul. Nowa 7 07-411 Rzekuń
    telefon: 029 761 01 34, Regon : 000640900 NIP – 758 – 19 – 46 - 885
    zwanym w treści umowy Zamawiającym, reprezentowanym przez
    Dyrektora Szkoły – Marka Podolaka
    A.
    .....................................................................................................................................................
    zwanym dalej “ Wykonawcą ”.
    Umowa została zawarta w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
    trybie przetargu nieograniczonego i wyboru Wykonawcy.
    § 1
    1.Wykonawca zobowiązuje się do sprzedania i dostarczania , a Zamawiający do odbioru
    i nabycia artykułów spożywczych w asortymencie i ilości określonych w zadaniu nr……wg.
    dokumentów przetargowych to jest w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia i ofercie
    Wykonawcy z dnia …..……….. …………………….
    2.Dostawy będzie realizować sukcesywnie a rozmiar i częstotliwość pojedynczych dostaw
    wynikać będą z każdorazowego zamówienia Zamawiającego składanego bez ograniczeń co
    do częstotliwości zamówień, asortymentu oraz ilości zamówionego towaru w granicach
    zakreślonych SIWZ
    § 2
    1.Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymogi jakości zdrowotnej zgodnie
    z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz.U.Nr 171
    poz.1225/
    § 3
    1.Artykuły spożywcze dostarczane będą na podstawie telefonicznych zamówień składanych
    przez Zamawiającego z dziennym wyprzedzeniem przed terminem dostawy.
    2.Dostawy zamówionego towaru następować będą transportem Wykonawcy na jego koszt
    i ryzyko do magazynu spożywczego Szkoły Podstawowej w Rzekuniu, ul. Nowa 7
    §4
    Zamawiający ma prawo w szczególnych okolicznościach korygować zamówienie na 2
    godziny przed terminem dostawy.
    § 5
    1.Otrzymane zamówienie zobowiązuje Wykonawcę do jego wykonania. W razie braku
    możliwości wykonania zamówienia, Wykonawca obowiązany jest zawiadomić
    Zamawiającego niezwłocznie, najdalej w ciągu 24 godzin od daty otrzymania
    zamówienia.
    2.W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne
    dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem
    artykułów spożywczych u innego Dostawcy ponosi Wykonawca będący stroną tej umowy.
    § 6
    1.Wykonawca obowiązany jest do każdorazowego wystawienia dowodu dostawy, podając
    ilość, rodzaj i gatunek dostarczanego towaru.
    2.Zamawiający każdorazowo sprawdza z dowodem dostawy zgodność przyjmowanej partii
    artykułów spożywczych w obecności Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej.
    3.Przyjęcie towaru Zamawiający potwierdza imiennie podpisem pod pieczątką firmową na
    dowodzie dostawy, w obecności Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej.
    § 7
    W przypadku stwierdzenia przy przyjmowaniu towaru wad jakościowych lub ilościowych
    artykułów spożywczych Zamawiający winien na odwrocie dowodu dostawy podać ilość i
    gatunek oraz przyczynę nieprzyjęcia wadliwego towaru. Zakwestionowany towar winien być
    przez Wykonawcę zabrany z powrotem na jego koszt.
    § 8
    1.W przypadku zaistnienia kwestii spornej co do jakości artykułów spożywczych lub
    przydatności tego towaru do konsumpcji, Zamawiającemu przysługuje prawo zwrócenia
    się o przeprowadzenie ekspertyzy do jednostki prowadzącej zawodowo takie badania.
    2.Koszt ekspertyzy pokrywa dostawca, o ile ekspertyza potwierdzi złą jakość
    zakwestionowanego towaru. Zakwestionowane artykuły spożywcze powinny być wyłączone ze spożycia do czasu rozstrzygnięcia o ich przydatności.
    § 9
    1.Wykonawca wystawia fakturę VAT na każdą dostarczona partię artykułów spożywczych.
    2.Zamawiający płaci należność według wartości wystawionych faktur przez Wykonawcę
    przelewem na konto .................................................................................................................,
    po otrzymaniu towaru , w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
    3.Za zapłatę należności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
    § 10
    1. Cena transakcyjna towaru wynosi odpowiednio:
    1) zadanie – …..……….zł netto, ……… zł brutto (słownie: ...……………………………………
    ……………………………………………………………………………………………………...)
    § 11
    1.Cena dostarczanego towaru może wzrosnąć do wysokości wskaźnika cen towarów i usług
    konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim .
    2.Cena towaru , po dokonanej zmianie, nie może być wyższa od cen hurtowych
    obowiązujących na rynku lokalnym .
    3.Wykonawca zapewnia, że w przypadku obniżki cen na towary objęte niniejszą umową, dostosuje swoje ceny do cen aktualnie obowiązujących na lokalnym rynku, które nie będą wyższe od cen hurtowych.
    § 12
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego dokonywania rozeznania cen.
    § 13
    1. Strona, która nie wykonała zobowiązania lub wykonała je nienależycie, zobowiązana jest
    do zapłaty kar niżej wymienionych i wynagrodzenia rzeczywistej szkody, jeżeli szkoda ta
    jest wyższa od kary.
    2. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma terminu dostawy, Zamawiający będzie miał prawo żądać
    kary umownej w wysokości 0,2 % wartości niewykonanej partii dostawy, za każdy dzień
    zwłoki.
    3. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy,
    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości umowy.
    4. W przypadku dostarczenia art. spożywczych posiadających wady jakościowe lub braki
    ilościowe, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości
    partii towaru z wadami.
    §14
    Integralną częścią umowy jest oferta przetargowa Wykonawcy i specyfikacja istotnych
    warunków zamówienia.
    § 15
    Wykonawca nie ma prawa przekazywania osobom trzecim wierzytelności wynikającej z
    niniejszej umowy.
    § 16
    1.Umowa niniejsza zawarta jest na okres od 06 września 2010 do 25 czerwca 2011 roku.
    § 17
    1. Niedopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy , chyba że konieczność zmian wynika z
    okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są
    korzystne dla zamawiającego.
    2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie
    leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
    zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych
    okolicznościach.
    3.Zmiany umowy, dla swojej ważności ,wymagają formy pisemnej.
    § 18
    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową , zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia
    29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych, a w przypadku braku uregulowań
    w niej zawartych – przepisy kodeksu cywilnego.
    §19
    Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy dostawy, będą poddane rozstrzygnięciu
    sądom , właściwym dla miejsca siedziby zamawiającego.
    §20
    Niniejsza umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym
    dla każdej ze stron.
    WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
  • umowa_20100819.doc
  • Wprowadził(a): Tomasz Majewski
  • Czas wytworzenia: 19-08-10 14:33
  • Czas udostępnienia: 13-02-25 23:17

Historia zmian

2136 Dodanie Dostawa artykułów spożywczych na zaopatrzenie stołówki szkolnej z 15-06-2023 13:54:10 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2