Zawiadomienie o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania: Zawiadomienie_o_odrzuceniu_oferty_i_uniewa__nieniu_post__powania.pdf

Rzekuń 06.07.2022 r.
FPZ271.1.11.2022
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu oferty
na cztery części zamówienia
Na podstawie art. 255 pkt 2, w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy
z dnia 11 wrzšnia 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.u. z 2021 1129 z późn. zm),
zwanej dalej w skrócie „Pzp•, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu i odrzuceniu ofert
z postępowania na „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2, w związku z art. 226 ust.
1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 6 lipca 2022 r. złożono jedną ofertę na cztery części zamówienia przez następującego
Wykonawcę:
Oferta nr I
AENET, PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz
ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa
Cena brutto:
część I - 190.714,94zł
• Część 11-115.497,00zł
• część III -94.469, 90zł
• CzęśćlV-16.563,67Zł
Zamawiający odrzuca ofertę nr 1 na cztery części zamówienia na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia:
Oferta Wykonawcy na cztery części zamówienia nie została opatrzona wymaganymi podpisami
zawartymi w warunkach zamówienia określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z zapisami
rozdziału XV pkt 9 SWZ Zamawiający wskazał sposób składania ofert: „W postępowaniu o
udzielenie zamówienia wartości mniejszej niż progi unijne OFERTĘ, OŚWIADCZENIE, o którym
mowa w art. 125 ust. i Ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności, w formie

elektronicznej (podpis Kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpișem osobistym." Wô/konawca wysłał plik, który nie opatrzony
wymaganym przez Zamawiającego podpisem tj. podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
Uzasadnienie prawne
W związku z powyższym oferta na cztery części zamówienia podlega odrzuceniu na podstawie art.
226 ust. 1 pkt 3 i 6 w zw. z art. 63 ust. 2 Pzp, poniewaž oferta nie została sporządzona lub
przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania
lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez
Zamawiającego. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. oferta, wniosek 0 dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1, składa się, pcx:i rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z regulaminem zawartym w
miniPortalu UZP dokumenty zostały podpisane w sposób nieprawidłowy.
W związku z powyższym działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę nr 1:
- Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 3 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych
Zamawiający Ofertę jeżeli:
3) jest niezgodna z przepisami ustawy:
6) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz
organizacyjnymi sgmządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej określonymi przez zamawiającego;".
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
Zamawiający unieważnia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
- Zgodnie z art. 255 pkt. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postęp.vanie o udzielenie zamówienia ježeli:
2) „wszystkie złożone wnioski 0 dopuszczenie do udziału w EX)stępowaniu albo Oferty podlegały
odrzuceniu."
mgr
2
rtosz Podolak


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.11.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 06.07.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawovwm na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy PZP na zadanie pn. sprzętu komputerowego w ramach projektu
Cyfrowa Gmina"
Wykaz złożonych ofert:
Nr
oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk D.
Łuszcz ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa
Cena brutto dla •
część I -190.714,94
Część II
- 115.497 m zł
część III - 94.469, 90 zł
część IV - 16.563,67 zł
z up. Wój G iny
mgr Aoniesika C
a - Wierzba
adres: ul. 33
07-411 Rzekuń
29761 7301
29761 7302
faks-_
29 643 20 93
stron a in te


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 06.07.2022r.
FPZ.271.1.11.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy:
0 udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym na zadanie pn: „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu
Cyfrowa Gmina"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyžszego zamówienia kwotę dla:
cześć I zamówienia (stacje robocze) 204.000,00 zł brutto,
część II zamówienia (serwery) 106.000,00 zł brutto.
część III zamówienia (komputery 80.000,00 zł brutto.
część IV zamówienia (dyski twarde) 14.400,00 zł brutto.
z up. Wój
rng; Agnieszka Ch
WierziE


Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: •m•nv.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.4.) Identyfikator postępowania ocds-148610-a61687074207-11 ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218748/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22 12:37
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST
oraz wzmocnienie cyfrowej pt. Cyfrowa Gmna-Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym- , ,Granty
PPGR"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

EKCJA III - UDOS PNIANIE DOKUMEN
ZAM
ENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https:bWww.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:flminiportal_uzp.gov_pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp_gov.pl\, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https•..qepuap.gov.pl\wps/portal) oraz poczty elektron cznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
epuAp,Wykonawca posiadający konto na ePUAR ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub Mliosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( epuAP Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz aoženia, zmiany, wycofania Oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 Mg,5, Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych. oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje sie date ich przekazania na ePUAP, 6. Zamawiający
przekazuje link do postepowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję Dla
Wykonawcóv/ lub ze strony głó,vnej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy. że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawcó'.•,' biorących udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z któryrn mogș się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobo"ch za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia I I września 2019 — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamó,vienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostșpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawan umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelaria prawną. dostawcą oprogramowania. zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którvn udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznFh (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopie swoich danych osobowych w siedzibie Administratora,
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy. że:
I ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie PZP albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze Środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności Wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobov.n,'ch, przy czym:
a, w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowy:h informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postegmvania o udzielenie
zamówienia:
b, skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie

zamówienia publicznego ani zmianą postanoWefi umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postepowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w crdniesieniu do przechowywania, w celu zapev.nienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Rodanie danych osobo'"ch jest dobrowolne. jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp_ Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące sie do przedmiotu zamówienia.
4.1. I Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.12) Numer referencyjny: FPZ271.1.112022
Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 318528,85 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie Ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1 .I I Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
część 1
422.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacje robocze (35 szt.)
Obudowa
• All-in-One (monitor zintegrowany z jednostką centralną);
• Dostęp do płyty głównej komputera bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Montaż i demontaż jednostki bez użycia dodatkowych narzędzi.
• podstawa umożliwiająca regulacje „monitora": kąt nachylenia, Obrót (pivoł). wysokość oraz obracanie ekranu na boki.
• Włącznik zasilania umieszczony na frontowej części jednostki,
• Podstawa zaWerająca rozwiązania ułatwiające organizację okablowania.
• Słot na zabezpieczenie Kensington.
• Sygnalizacja optyczna stanu pracy zasilacza,
• Sygnalizacja optyczna pracy jednostki (na froncie lub z boku).
• Sygnalizacja optyczna pracy dysku twardego (na froncie lub z boku).
• Kolorystyka: stonowana. biznesowa.
Ekran
• Przekątna minimum 23.8 cala,
• Rozdzielczość minimum 1920x1080p.
• Jasność minimum 200 nitów.
• Kontrast minimum 700:1
• Kąty widzenia minimum: 170 st. w pionie i poziomie,
• powierzchnia: matowa. antyodblaskowa.
• Matryca klasy IPS lub VA.
Procesor
• Minimum 6 rdzeni (12T) o częstotliwości bazowej minimum 3,2 GHz.
• Osiągający wynik passmark (minimalnie): 2800 dla jednego rdzenia i minimum 12000 łącznie dla wszystkich rdzeni.
4


Wyjaśnienie SWZ 2 : do_Wykonawc__w_05072022.pdf

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
POISka
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Rzekuń 05.07.2022
Fpz.271.l.11.2022
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”.
Dotyczy: zadania nr 1 i 3
Pytanie nr I
Jeśli jest to możliwe proszę o pozostawienie istotnych zapisów i rozważenie czy:
- konieczny jest zasilacz zintegrowany z jednostką — skoro jest najbardziej awaryjną częścią a
wyjęcie go poza komputer specjalnie nie szkodzi a obniża temperaturę i najc«ściej
upraszcza serwis ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ
Pytanie nr 2
- konieczna jest beznarzędziowa konstrukcja — co jest istotne tylko przy rozbudowie i serwisie
operacje wykonuje się dość rzadko by nie rzec nie częściej niż 2-3 razy a czasem w ogóle ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy S WZ
Pytanie nr 3
- jak i beznarzędziowy demontaż podstawy — skoro montuje się ją zazwyczaj I raz ?
Pro*" F.d
a te
w —ch 2014-2020

Fundusze
Europejskie
Polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy S WZ
Pytanie nr 4
- konieczny jest czytnik kart SD ?
Odpowiedź Zamawiaj ącego:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ
Pytanie nr 5
- co oznacza zapis DisplayPort-H ?
Odpowiedź Zamawiaj ącego:
Zamawiający dokonuje zmiany treści SWZ w rozdz. V OPZ Część I zamówienia - stacje robocze
(35 szt.) w zakresie
"pozostałe: 1--1DM1 1.4 IN lub DisplayPort IN, HDMI 2.0 ouT lub DisplayPort++ 1.4a/HDCP 2.3,
RJ45 Ethernet, minimum 4x port USB 3. l, Audio out, gniazdo zasilania”
"pozostałe: HDMI 1.4 IN lub DisplayPort IN, HDMI 2.0 OUT lub DisplayPort 1.4a/HDCP 2.3,
RJ45 Ethernet, minimum 4x port USB 3.1, Audio out, gniazdo zasilania”
Pytanie nr 6
- jeśli wymagany jest słot do rozbudowy dysków M.2 to czy i do czego konieczny jest rozmiar 2230
a nie znacznie bardziej popularny 2242 ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyjaśnia, że dopuszcza zaoferowanie dysku w standardzie 2230 lub 2280.
Jednocześnie podtrzymuje zapisy S WZ
Pytanie nr 7
- konieczna jest sygnalizacja pracy dysku twardego ?
uwagi ?
Odpowiedź Zamawiającego:
skoro nikt z użytkowników nie zwraca na to
gm."" je" Pog— Polska Cyfm•. n R 2014-202L

Fundusze
Europejskie
Polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ
Pytanie nr 8
Proszę o wyjaśnienie co oznacza w przypadku notebooka ubezpieczenie:
Cyt: „Ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania,
przepięcia prądu na Okres 36 miesięcy wskazany przez Zamawiającego"
Czy ma to być okres od sprzedaży notebooka — czy od jakiegoś innego terminu ?
Czy poprawnie zakładamy, że ma to dotyczyć pojedynczego nieumyślnego zdarzenia dla każxiego z
urządzeń ?
Odpowiedź Zamawiaj ącego:
Zamawiający wyjaśnia, Że czas i bieg momentu okresu ubezpieczenia, określi Zamawiający w
późniejszym terminie.
Pytanie nr 9
W odniesieniu do części dot. komputerów typu notebook, Zamawiający
nie określił systemu operacyjnego — poza wskazaniem bardzo
ogólnikowych zaleceń, a jak należy się spodziewać na komputerach
będą uruchamiane jakieś aplikacje, które wymagają określonych
systemów operacyjnych — czy Zamawiający na pewno nie ma takich
wymagań ?
Odpowiedź Zamawiaj ącego:
Zamawiający w Części III zamówienia - komputery w pkt 17 określił w sposób
zrozumiały minimalne wymagania które powinien spełnić zaoferowany system operacyjny .
z up. wó• Gminy
. Wierzba
Agnieszka S
hojekt w pmg— polska 2014-2020.

Wyjaśnienie SWZ: Do_Wykonawc__w_28062022.pdf

Fundusze
Europejskie
Polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Rzekuń 28.06.2022
Fpz.271.1.11.2022
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. poz. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Dotyczy: zadania nr 1 i 3
Pytanie I
Czy Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz
nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu?
Odp. Zamawiającego
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz
nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez
producenta komputera?
Odp. Zamawiającego
Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe (system było fabrycznie
zainstalowane przez producenta komputera.
Pytanie 3
Czy Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz z stosownymi,
oryginalnymi atrybutami legalności, na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft
Label) lub naklejkami COA (Certyficate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprątu lub
inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą producenta oprogramownia stosowną
w zależności od dostarczanej wersji?
gm Etm*skiego ramach Pol "a Cyfrowa

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Odp. Zamawiając.ego
Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi
atrybutami legalności stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygcxlniania
oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności dostarczanej
werSJ1.
Pytanie 4
Czy Zamawiający dopuswza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych
programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości
co do jego legalności?
Odp. Zamawiającego
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych
programów komputerowych u Producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości
co do jego legalności, zgodnie z zapisami umowy O pkt 5.
Pytanie 5
W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w
obszarze zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający zaakceptuje w zamawianych
komputerach system Windows I I Pro Education dostarczany w ramach programu STF
(„Shape The Future"), który jest optymalny kosztowo? Firma Microsoft udostępniła dokument
uprał"miający tzw. „LOE" dla Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji (15568B), w którym
informuje, Że przyznany został wyjątek na wykorzystanie przez Gminy w ramach programu
urządzeń, które umożliwią uczniom zdalne uczenie oraz użytek osobisty. Ponadto
firma Microsoft udostępnia adres email na który można kierować zapytanie w sprawie możliwości
wykorzystania licencji edukacyjnych w projekcie "Granty PPGR": edukacją@microsoft.com
Odp. Zamawiającego
Zamawiający nie zaakceptuje w zamawianych komputerach systemu oNacyjnego Windows 11 Pro
Education. Przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla użytkowników działających w
obszarze edukacyjnym. Zamawiający podtrzymuje zapisy dotyczące przxdmiotu mmówienia
mar Agnieszka
"odków F.d. Pol 2014-2020.


SWZ: SWZ_wraz_z_zal_22062022.pdf

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Reg ionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
1 łasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
podstawowym z fakultatyvvnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów
unijnych o jakich stanowi art 3 usta." z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. 2021. poz 1129 z późn_ zm.), zwanej dalej „Pzp" na dostawę
pn. „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00218748/01
Identyfikator postępowania miniPortal: 851f574f-8598-4dfa-87ad-ecb533a56811
Rzekuń dn. 2206.2022 r.
„ 2014-2020.
Strona I z 81

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Reg ionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.rzekun.pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https-,'/-vwm plizamowienia-puhlfrne/pvetargi html
adres skrytki ePlJP: 120741Mcyh/skrytka Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
Godziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https-//miniportal gov DI/
ePUAPu
dostępnego
pod
adresem:
https://epuap_qovpl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https://wwwrzekun_pl/zamowienia-oubliczne/orzetargi.html
internetowa").
(zwanej
dalej
„stroną
„ 2014-2020.
Strona 2 z 81

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Reg ionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP_
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
„ 2014-2020.
Strona 3 z 81


edyt. zal:Formularz_ofertowy_2022.odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
Cześć II zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć II Serwery (2 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
Cześć III zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć III komputery przenośne (30 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
Cześć IV zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć IV Dyski twarde (12 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
część I, II, III, IV
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na ukrainę oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.) (nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są
w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze
w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne
z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
część I, II, III, IV
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.) Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie ……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* dostawy, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
__________________ dnia __ __ _____ r.
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
część I, II, III, IV
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.)
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………..
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji. Miejscowość ....................................... dnia ........................ r.
...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
część I, II, III, IV
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,,na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.)
prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.11.2022
część I, II, III, IVWykaz dostawDotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem dostawy było: dla części I - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200.000, 00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych).
dla części II - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych). dla części III - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
dla części IV – dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 14.000, 00 zł brutto (czternaście tysięcy złotych).
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Lp.
Przedmiot zamówienia Wartość usługi [zł brutto]
Termin realizacji
Podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
data rozpoczęcia
data zakończenia
1
2
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. ………………………………………………………..
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)


  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Agnieszka Chełstowska-Wierzba
  • Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
  • Czas wytworzenia: 22-06-22 15:01
  • Czas udostępnienia: 15-03-25 09:29

Historia zmian

2421 Dodanie Dostawa sprzetu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2