Ogłoszenie o zamówieniu na: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina

Zawiadomienie o wyborze oferty: Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf

Fundusze
Europejskie
Polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Połska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Rzekuń, dn. 18.08.2022 r.
Fpz.271.1.13.2022
Zawiadomienie o wyborze oferty
1. Zamawiający działając na art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 1710 z zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postęW"'aniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy Pzp na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa
Gmina".
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 2 oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i odrzuceniu ofert
na kryterium określonym w SFH=yflkacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę dla:
Części l: Stacje robocze
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa,
oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 1 OO.
Firma (nazwa) oraz
L.p.
Wykonawcy
AENET. PL Spółka Jawna
K Dymarczyk , D. Łuszcz ul.
Poświatowskiej 6,
42-218 Częstochowa
Kryterium wraz
z przyznaną
punktacją
Cena
pkt
60 pkt
Kryterium okres
Power Komputery Tomasz Łapa Cena
2. ul. Waryńskiego 53a,
27-4W Ostrowiec Św.
54, 93 pkt
60 pkt
gwarancy
gwarancji
40 pkt
gwarancy
40 pkt
40,w pkt
pkt
Łączna
punktacja
100,00 pkt.
94,93 pkt.
Części III: Komputery przenośne (30 szt.)
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa,
oferta otrzymała maksymalną ilość punktów —
Firma (nazwa) oraz adres
L.p.
VVykonawcy
AENET. PL Spółka Jawna
K.Dymarczyk , D. Łuszcz ul.
Poświatowskiej 6,
42-218 Częstochowa
Kryterium cena wraz
z przyznaną
punktacją
Cena
60,00 pkt
60 Pkt
Kryterium okres
gwarancji
Okres
gwarancji
40 pkt
40m Pkt
Łączna
punktacja
100,00 pkt.

Fundusze
Europejskie
Polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Części IV: Dyski twarde (12 szt.)
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa,
oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 1 OO.
Firma (nazwa) oraz adres
L.p.
Wykonawcy
AENET. PL Spółka Jawna
K.Dymarczyk , D. Łuszcz ul.
Poświatowskiej 6,
42-218 Częstochowa
Kryterium wraz
z przyznaną
punktacją
Cena
60,00 pkt
60 pkt
2
Kryterium okres
gwarancji
Okres
gwarancji
40 pkt
pkt
Łączna
punktacja
pkt.
Cosz Podolak


Zawiadomienie o unieważnieniu części II: Zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_Cz____ci_II.pdf

Rzekuń 01.08.2022 r.
FPZ.271.1.11.2022
WSZYSCY WYKONAWCY
KTÓRZY ZŁOŻYLI
OFERTY
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części II
Na podstawie art. 255 pkt 2, w związku z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm),
zwanej dalej w skrócie „Pzp", Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty i uniewažnieniu Części
II w gx)stępowaniu na „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia VK)stępowanie na podstawie art. 255 pkt 2, w związku z art. 226 ust.
1 pkt. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.
1129 z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 255 pkt. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia o udzielenie zamówienia jeżeli:
2) „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu."
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5, ustawy Prawo zamówień
publicznych z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2027
z późn. zm.) zwana dalej ustawą Pzp.
- Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5), usta”" Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia";

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 22 lipca 2022 r. złożono jedną ofertę na część II zamówienia przez następującego
Wykonawcę:
Oferta :
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz
ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa
Cena brutto: Część II
- 117 957,00zł
Dnia 22 lipca 2022 r. w ww. postępowaniu wykonawca: AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk,
D. Łuszcz przedłožył ofertę dla wszystkich części wraz z załącznikami w postaci kart
katalogowych. Przedmiotowe śrcxiki przedłożone dla Części II wzbudziły wątpliwość,
oraz niejasności co do jego treści. Zamawiający w dniu 25 lipca 2022 r wezwał oferenta do
złożenia wyjaśnień celem uzyskania dodatkowych informacji, do tr"ci złożonej oferty
w zakresie dokumentów przedmiotowych aby dokonać jej należytej oceny.
Uzyskane wyjaśnienie jednoznacznie wskazały, że oferent mrzez nie uwagę zaoferował
urządzenie tj. procesor, niezgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi dla Części II.
W przedłożonej karcie katalogowej bazowa częstotliwość procesora jest niższa niż wskazana
w Rozdziale V pkt 2 ppkt SWZ. Tym samym treść oferty dla Części II jest niezgodna z warunkami
zamówienia.
W orzecznictwie przez pojęcie „treść oferty" należy rozumi± deklarowane w ofercie spełnienie
wymagań zamawiającego przede wszystkim co do zakresu, ilości, jakości warunków realizacji
i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zamówienia.
„Treść oferty" to tršć zobowiązania wykonawcy do zgodnego z żądaniami zamawiającąo
wykonania przedmiotu zamówienia publicznego. Na tak rozumianą tršó oferty składa się
formularz ofertowy oraz wszystkie dokumenty dookreślające i precyzujące zobowiązanie
wykonawcy dotyczące przedmiotu oraz zakresu lub wielkości zamówienia, składane wraz
z formularzem ofertowym
Oferta podlega odrzuceniu ponieważ jej treść jest niezgodna z treścią warunków
zamówienia w sposób zasadniczy i nieusuwalny, gdyż obowiązkiem Zamawiającego jest
poprawienie w złożonej ofercie niezgodności ze specyfikacją niemających istotnego charakteru.
Ponadto wyjaśnieniami nie można przw•rócić możliwości ponownego uzupełnienia wadliwie
złożonego dokumentu (zob. wyrok z dnia 13 września 2010 r., KIO 1863/10).
Zastosowanie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp jest możliwe jedynie w sytuacji niemożliwości wyjaśnienia
treści oferty i potwierdzenia jej zgodności z treścią specyfikacji warunków zamówienia na
2

podstawie art. 223 ust. 1 Pzp, z zastrzeżeniem zakazu zmian w treści oferty wynikającym
z drugiego zdania tego przepisu: „Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym
a negocjacji dotyczących złożonej Oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187,
dokony.vanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści", a niewątpliwie taka sytuacja zaistniała przy
składaniu omawianej oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5. w związku z art. 223 ust 1 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem odrzucenia oferty jest
niezgodność treści złożonej oferty z warunkami zamówienia, a dokonywanie jakiejkolwiek zmiany
w tr"ci Oferty niedopuszczalne.
Ponieważ odrzLmna oferta jest jedyna ofertą złożoną dla Części II w
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych, w sprawie udzielenia zamówienia publicznąo w Części II — Serwery.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych: „wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępmuaniu albo oferty podlegały
mgr Bartosz Podolak
3


Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert..pdf

nasza gmina
FPZ.271.1.15.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 22.07.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy PZP na zadanie sprzętu komputerowego w ramach
projektu Cyfrowa Gmina"
\.Nykaz złożonych ofert:
Nr
oferty
2.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres VVykonawcy
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D.
Łuszcz ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa
Power Komputery Tomasz Łapa
ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Św.
Cena brutto dla :
część I - 190 714,94 zł
część II - 117 957,00 zł
część III - 94 469, 90 zł
część IV- 17 413,70 zł
część I - 208 275,90 zł
Bo łosz Podolak
adres: K ogciuszki 33
07411
telefon;
29761 7301
29 761 7302
faks
296432093
strona internetowa.
e-mail:
www pl


Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf

Rzekuń dnia 21.07.2022r.
FPZ.271.1.132022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym na zadanie pn: „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu
Cyfrowa Gmina"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę dla:
cześć I zamówienia (stacje robocze) 204.000,00 zł brutto,
część II zamówienia (semery) 106.000,00 zł brutto.
część III zamówienia (komputery przenośne) 80.000,00 zł brutto
część IV zamówienia (dyski twarde) 14.400,00 zł brutto.
mgr Ba
Podolak


Ogłoszenie o zmianie: Zmiana_SWZ_ogloszenie.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
EKCJA I - ZAMAWIAJ
1.1 Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.4.) Adres zamawiającego:
IAI.) Ulica: Kościuszki 33
1.4.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.4.3.) Kod pocztowy: 07411
1.4.4.) Województwo:
1.4.5.) Kraj: Polska
IA6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: •m•nv.rzekun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/E3ZP 00260092/01
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-18 14:14
EKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1 Nazwa zmienianego ogłoszenia:
o zamówieniu
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00254648/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego
SEKCJA - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)
Przed zmianą:
2.2. Część II zamówienia - Serwery (2 szt):
Lp.
Parametr
Wymagania
Zgodność
• Potwierdzona zgodność dla producenta, modelu i rodziny procesorów z ESXi 7.0 C13 na liście „VMware Compatibility
Guide"
Przeznaczenie i warunki użytkowania
• Server/Enterprise
Obudowa
• Typ: Rack, maksyrnalnie 21.].
• z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,
• '"posažona w wyświetlacz LCD informujący o stanie serwera,
• posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym wyjęciem,

• obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala
4
Procesory
• Mnimum dwa procesory, każdy minimum 16-rdzeniowy (32T) o częstotliwości bazowej minimum 2.4 GHz
Pamięć 0țHacyjna
• Minimalnie 4 x 32GB DDR4 RDIMM Dual Rank ECC
Kontroler RAI D
• Sprzęto”" ,
• minimalnie 8 GB cache,
• obsługa RAD
• obsługa interfejsów SAS,'SATA,
• PCIe Gen. 4.
Dyski twarde
• 4x 3,5" 8TB HOD NLSAS 7.2k SAS 12Gb,'s w obudowie Hot-Plug,
• 4x 2,5" 960GB SSD SATA 6Gb/s (przeznaczenie read intensive) w obudowie Hot-Plug
• DVD-ROM, wewnętrzny
Karty s i
• 2x RJ45. IGb/s, 1000Base-T
2x RJ-45, IOGb/s, IOGBase-T
• 2x SFP+, IOGb,'s,
10
Zasilanie
• Dwa redundantne zasilacze.
11
Oprogramowanie
• Microsoft Windows server 2072 standard (16 CORE)
12
Zdalne zarządzanie
• Moduł zdalnego zarządzania, diagnostyki i monitorowania pracy serwera z dedykowanym portem RJ-45.
13
Gwarancja producenta
60 miesięcy gwarancji w trybie Next Business Day" z możliwością dysków twardych w przypadku awarii u
Zamawiającego
Po zmianie:
2.2. Część II zamówienia - (2 szt):
Lp.
Parametr
Wymagania
Zgodność
• Potwierdzona zgodność dla producenta. modelu i rodziny procesorów z ESXi 7.0 133 na liście .VMware Compatibility
Guide"
Przeznaczenie i warunki użytkowania
• Sewer/Enterprise
Obudowa
• Typ: Rack, maksymalnie 21.1,
• z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,
• v,nyposa20na w wyświetlacz stanu pracy serwera na panelu frontowym pozwalającą na stwierdzenie wystąpienia błędu
pracy serwera ze wskazaniem na niepoprawnie działający element/komponent/obszar, Wyświetlacz powinien udostępniać
komunikat błędu lub kod błędu opisany szerzej w dokumentacji serwera.
• posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym
• Obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala
4
Prccesory
• Minimum dwa procesory, każdy minimum 16-rdzeniowy (32T) o częstotliwości bazowej minimum 2.4 GHz

Pamięć 0țMacyjna
• Minimalnie 4 x 32GB DDR4 RDIMM Dual Rank ECC
Kontroler RAI D
• Sprzętowy,
• minimalnie 8 GB cache,
• obsługa RAD
• obsługa interfejsów SAS/SATA,
• PCIe Gen. 4.
Dyski twarde
• 4x 3,5" 8TB HOD NLSAS 7.2k SAS 12Gb,'s w obudowie Hot-Plug,
• 4x 2,5" 960GB SSD SATA 6Gb/s (przeznaczenie read intensive) w obudowie Hot-Plug
• DVD-ROM, wewnętrzny
Karty s i eciov•.'e
• 2x RJ45. IGb/s, 1000Base-T
2x RJ-45, IOGb/s, IOGBase-T
• 2x SFP+, IOGb,'s,
10
Zasilanie
• Dwa redundantne zasilacze.
11
Oprogramowanie
• Microsoft Windows server 2072 standard (16 CORE)
12
Zdalne zarządzanie
• Moduł zdalnego zarządzania, diagnostyki i monitorowania pracy serwera z dedykowanym portem RJ-45.
13
Gwarancja producenta
60 miesięcy gwarancji w trybie Next Business Day" z możliwością dysków twardych w przypadku awarii u
Zamawiającego


Zmiana treści SWZ: Zmiana_tre__ci_SWZ.pdf

nasza cnnfna
FPZ.271.1.7.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dn. 18.07.2022r.
Do
Wy konawcÓw
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa sprzętu
komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Zmiana treści SWZ
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz.U- 2021. poz. 1129 z późn. zm.) zmienia treść projektowanych
postanowień umowy Specyfikacji Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania inwestycyjnego.: „Dostawę
sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Zakres modyfikacji jest następujący:
1. W Rozdziałe V - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA pkt. 2.2. część II zamówienia -
Serwery (2 szt.), Parametr o Lp. 3 — Obudowa jest
Typ: Rack, maksymalnie 20,
z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,
wyposa20na w wyświetlacz LCD informujący o stanie serwera,
posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym vȚjęciem.
obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala
Typ: Rack, maksymalnie 211,
z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,
wyposażona w wyświetlacz stanu pracy serwera na panelu frontowym
pozwalający na stwierdzenie wystąpienia błędu pracy serwera ze wskazaniem
na niepoprawnie działający element/komponent/obszar. Wyświetlacz powinien
udostępniać komunikat błędu lub kod błędu opisany szerzej w dokumentacji
serwera,
adres: ul. Kościuszki 33
Rzekuń
telefon: 29 761 73 01
29 77
raks: 296432093
Strona internetowa:

chroniące dyski
posiadająca rozwiązanie
wyjęciem;
obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala
p rzed
rueuprawnłonym
2. W zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
zmian.
Fundusze
Europejskie
Polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
mgr Barnsz Podolak
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19


Wyjaśnienie treści SWZ: Odp._na_pytania_do_SWZ.pdf

Fundusze
Europejskie
po Iska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Regionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
Rzekuń 18.07.2022
FPZ.271.1.13.2022
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy: „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021r. 1129 ze zm.) wyjaśnia treść specyfikacji warunków zamówienia
na „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina".
Pytanie nr. 1:
Część II zamówienia — Serwery (2 szt)
W ma ane:
3 Obudowa
Wyposażona w wyświetlacz LCD
informu•
o stanie serwera
Czy Zamawiający dopuści w postępowaniu Senqer wyposażony w diody LED na przednim
panelu informujące o stanie serwera?
Proponowane rozwiązanie pozwoli uzyskać identyczne informacje o stanie serwera.
Ponadto pragniemy zauważyć iż wszystkie opisane przez Zamawiającego wymagania
obecnie może spełnić tylko 1 producent. Dopuszczenie proponowanego rozwiązania
pozwoli zaoferować sprzęt innych marek co zwiększy konkurencyjność ofert.
Odpowiedź Zamawiającego:
Ad 1. Zamawiający wymaga aby Obudowa w Części II — Serwery (2 szt.) zamówienia była
vwposażona w wyświetlacz stanu pracy serwera na panelu frontowym pozwalającą na
stwierdzenie wystąpienia błędu pracy serwera ze wskazaniem na niepoprawnie działający
element/komponent/obszar. Wyświetlacz powinien udostępniać komunikat błędu lub kod błędu
opisany szerzej w dokumentacji serwera.
mar Ba rtosz
Ola k
projekt w prog. polska 2014-2020.


Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
pt*tępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: •m•nv.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1 ef4d41e-034d-l I
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP ocr25464W01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14 10:47
2.8.) Zamówienie umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postepowań w BZP: 2022/azp OC049832,'03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.11 O udzielenie zamówienia ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Tak
2.15.) Nazwa projektu lub
Program operacyjny Polska cyfrowa na lata 2014-2020 Osi na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST
oraz wzmocnienie cyfrowej pt, Cyfrowa Gmna-Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym- , Granty

PPGR"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie p«lstawowym na pc«awie: art. 275 pkt 2 ustawny
EKCJA III - UDOS PNIANIE ZAM ENIA 1 KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://w•vvw , rzekun,pl/zamowienia-publiczne/przetargi, html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani Są do składania Ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:flminiportal_uzp.gov_pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyrn a Wykonawcami
przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzpg,v.pl\, eRIJAPu dostępnego
adresem:https:.qepuap_gov_pl\wps/portal) oraz poczty elektronicznej 2 Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postwwaaniu o udzielenie zamtmienia publicznego, musi posiadał konto na
ePIJAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:.ForrnuIarz
do złożenia, oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
i organizacyjne wysyłania i cxdbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePUAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz *ożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB. 5. Za dat? przekazania Oferty. wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych. oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na eRUAP, 6. Zamawiający
przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postepowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawrx5w' lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie Są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3,15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozgmządzenia o
O:hronie Danych (RODO) informujemy, że:
I ) Administratorem danych biorących udział w postww.'aniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu. adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którv-n się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem pcwzty elektronicznej: ug@rzekunpl:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r, — Prawo zamówien publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
4) Dane osobowe udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacja usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub gm:rnioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. I ustawy z dnia I I września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osolx:wych do państwa trzec ego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze unii Europejskiej)
przez okres wskazany w w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Pahstwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, przy czym:

a, w przypadku obowiązkóv.' wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania 0 udzielenie
zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postșpowania_ Prawo do ograniczenia przetwarzania danyc
osobowych nie ma zastosowania w crdniesieniu do przechowywania, w celu zapev.nienia korzystania
ze śrcxjków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Pcn%nie danych osobo'"ch jest dobrowolne. jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp_ Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane .
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące sie do przedmiotu zamówienia.
4.1. I Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.12) Numer referencyjny: FPZ271.1.132022
Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.110 Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące sie do przedmiotu zamówienia:
Część I
422.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Stacje robocze (35 szt.)
Lp.
Parametr
W'yqnagania
Obudowa
• All-in-One (monitor zintegrowany z jednostką centralną);
• Dostęp do płyty głównej komputera bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Montaż i demontaż jednostki bez użycia dodatkowych narzędzi.
• podstawa umożliwiająca regulacje „monitora": kąt nachylenia, Obrót (pivoł). wysokość oraz obracanie ekranu na boki.
• Włącznik zasilania umieszczony na frontowej części jednostki.
• Podstawa zawierająca rozwiązania ułatwiające organizację okablowania.
• Słot na zabezpieczenie Kensingtom
• Sygnalizacja optyczna stanu pracy zasilacza,
• Sygnalizacja optyczna pracy jednostki (na froncie lub z boku).
• Sygnalizacja optyczna pracy dysku twardego (na froncie lub z boku).
• Kolorystyka: stonowana, biznesowa.
Ekran
• Przekątna minimum 23,8 cala,
• Rozdzielczość minimum 1920x1080p.
• Jasność minimum 200 nitów.
• Kontrast minimum 700:1
• Kąty widzenia minimum: 170 st. w pionie i poziomie.
• powierzchnia: matowa. antyodblaskowa.

SWZ: SWZ_wraz_z_zal_22062022.pdf

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Reg ionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
1 lasza
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
LIL Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postęł:mvaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
podstawowym z fakultatyvvnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów
unijnych o jakich stanowi art 3 usta." z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U 2021. poz. 1129 z późn_ zm.), zwanej dalej „Pzp" na dostawę
pn. „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Numer ogłoszenia (BZP): 2022/BZP 00254648/01
Identyfikator postępowania miniPortal: ec9boe9f-9f05-4ea7-ba0b-cba99049d52b
Rzekuń dn. 14.07.2022 r.
„ 2014-2020.

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Reg ionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres.
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa:
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www pekun Pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postW)wania:
https://'.nvw.rzekun_pl/zamowienia-oubliczne/przetargi_html
adres skrytki ePlJP: 120741Mcyh/skrytka Flektronic7na skr7ynka podawc7a BPI JAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
GcHiziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do 1300
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy užyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://minioortal_uzp.govpl/.
ePUAPu
dostępnego
pc:rd
adresem:
https-//epuap gov pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ppietrzak@rzekumnet
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https:/,/vwvvv.rzekun_pl/zamowienia-oubliczne/orzetargi.html
internetowa").
(zwanej
dalej
„stroną
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
„ 2014-2020.

Fundusze
Europejskie
polska Cyfrowa
Rzeczpospolita
Polska
Unia Europejska
Europejski Fundusz
Rozwoju Reg ionalnego
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19
ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacji'
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz do
komunikacje wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP_
T Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
postępowanie možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
złožonych ofert i nie będzie možliwošci na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art.
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ”
2Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w ałt 3 ustawy pzp.
„ 2014-2020.

Edyt. zał.: Edyt_zal..odt

Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
Cześć I zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć I stacje robocze (35 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
Cześć II zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć II Serwery (2 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
Cześć III zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć III komputery przenośne (30 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 1 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
Cześć IV zamówienia pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…...................................................................................… Numer REGON:........................................... Numer NIP .................................................. e-mail:.....................................… tel:..........................................., fax..............................…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………………..
Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina” – cześć IV Dyski twarde (12 szt.)
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................................
VAT: …... % …....................................................................zł
Cena brutto: …...................................................................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywaną przez siebie dostawę na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po protokolarnym odbiorze na podstawie faktury VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
a) kartę katalogową/karty katalogowe urządzeń lub b) opis techniczny urządzeń zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń. 18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
część I, II, III, IV
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na ukrainę oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.) (nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są
w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze
w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne
z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
część I, II, III, IV
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.) Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie ……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* dostawy, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
__________________ dnia __ __ _____ r.
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
część I, II, III, IV
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY
uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących Ochronie Bezpieczeństwa Narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.)
prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………..
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji. Miejscowość ....................................... dnia ........................ r.
...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
część I, II, III, IV
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,,na dostawę pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
– cześć I: Stacje robocze (35 szt.),
- cześć II: Serwery (2 szt.),
- cześć III: Komputery przenośne (30 szt.),
- część IV: Dyski twarde (12 szt.)
prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………...
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.13.2022
część I, II, III, IVWykaz dostawDotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem dostawy było: dla części I - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 200.000, 00 zł brutto (dwieście tysięcy złotych).
dla części II - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych). dla części III - dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 65.000,00 zł brutto (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
dla części IV – dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 14.000, 00 zł brutto (czternaście tysięcy złotych).
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Lp.
Przedmiot zamówienia Wartość usługi [zł brutto]
Termin realizacji
Podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
data rozpoczęcia
data zakończenia
1
2
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. ………………………………………………………..
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)




  • Czas wytworzenia: 15-03-25 07:48
  • Czas udostępnienia: 15-03-25 07:48

Historia zmian

2423 Dodanie Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina z 15-06-2023 13:54:58 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2