Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym.

Załączniki:

  • ogloszenie_20101029_1.pdf
    OGŁOSZENIE
    Wartość zamówienia — powyżej 14CO EURO
    Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
    Data zamieszczenia zamówienia w Biuletynie Zamóxvień Publicznych 29 102010 r
    Data zamieszczenia zamówienia na stronie LT_G_ 29 _ 102010 r
    I. Zamawiający :
    1.1) Nazwa i adres
    Gmina Rzekuń 07-411 Rzekuń uLKościuszki 33
    tel. 029 7617301 fax 029 7617302
    e-mail:
    Osoba upoważniona do kontaktów : Mirosława Mierzej ewska
    Urząd Gminy Rzekuń ul_Kościuszki 33 07-411 Rzekuń:pokój nr 18, w godz. od 8.00
    e-mail : mmierzej
    Adres , pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
    - 15.00
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Gminy
    Adres na który należy składać oferty
    Urząd Gminy Rzekuń ul. Kościuszki 33 07-411 Rzekuń pokój nr 18
    Informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:.
    N ie dotyczy
    1.2) Rodzaj zamawiającego:
    Administracja samorządowa
    II : Przedmiot zamówienia :
    11. 1)Opis
    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
    Remont nawierzchni chodników w miejscowości Ławy
    II. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia:
    budowa chodników i wjazdów bramouych z kostki brukowej o gr 6 cm na pow 635 m2
    II. 1.3 ) Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
    11.1.4)Wspólny słownik zamówień (CPV)
    Główny przedmiot - 45.23_30 00-9
    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
    Nie dopuszcza się składania ofert wariantouych
    Nie zamierza się zawierać umou-y ramowej
    II. 2)Termin wykonania zamówienia: do 20.12.2010
    III. 1) Warunki dotyczące zamówienia
    Informacje na temat wadium:
    me u-ymagane
    111.2) Warunki udziału
    W mogą brać udział •wykonawcy : którzy
    -posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustaury
    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
    -posiadają niezbędną Miedzę i dośxviadczenie oraz potencjał techniczny: a także dysponują osobami
    zdolnymi do Arykonania zamówiema
    -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej załk•wnłającej wykonanie zamówienia:
    -spehliają wanmki zawarte w SIWZ_

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
    potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    w celu słkłnienła wamnkÓw •,vykonawcy dostarczą:
    1_OŚwiadczenie w tłybie art. 22 ust 1 ustmvy Prawo zamówień publicznych oraz kopię
    aktualnego odpisu z KRS-u lub zaśxviadczenia o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej — uystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofen
    2. Oświadczenie w tłybie art. 24 ust. 1 ustmvy Prawo zamówień publicznych oraz aktualny
    odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy Łvymagają wpłsu do rejestru w celu
    uykazania braku podstaw do urykluczenła w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustaŁvy
    uystawiony nie wcześniej niž 6 m-cy przed terminem składania ofełt a w stosunku do osób
    fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
    Dokumenty podmiotów zagranicznych :
    1 .Ježeli urykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
    Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w dziale 111_2 składa dokument lub dokumenty
    wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające
    odpowiednio że ;
    a) nie ofivafio jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości — wystawiony nie wcześniej niż 6
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegama się o zamówieme - wystawiony me wcześniej niž 6
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    2 _ Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju w którym uykonawca ma siedzibę lub miejsce
    zamieszkania , nie urydaje się dokumentów o których mowa pouryžej zastępuje się je dokumentem
    zawierającym ośxviadczenie złożone przed notariuszem: właściuym organem sądo•vvym
    administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca
    zamieszkania osoby lub lău , w którym u-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkarłia
    Dokument lub dokumenty powinny być wystawione me wcześniej niž 6 miesięcy przed upływem
    terminu składania ofert
    IV: PROCEDURA
    IV. 1.1)Tryb udzielenia zamówienia
    Przetarg ni e ograniczony
    IV .2.1) Kryteria oceny ofert:
    Najniższa cena
    Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 18 do dnia 16.11.2010 r do
    godz. 11.00
    Tennin związania ofertą - 30 dni ostatecznego tenninu składania ofefi,
    Nie przewiduje słę wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 18 w dniu 16.11.2010, o gMlz.
    11.30 .
    Wójt Gminy
    inż. Bogusław Tyszka

  • siwz_20101029_1.pdf
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    Działając na ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
    (tekst jednolity: DzLl z 2010 r., Nr 113, 75g z późń. zmo oraz przepisami
    wykonawczymi do niej Gmina Rzekuń zaprasza do złoženia ofeffy w postępowaniu o
    udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
    Remont nawierzchni chodników w miejscowości Ławy
    Publikacja ogłoszenia:
    Biuletyn Zamówień Publicznych nr 351032 w dniu 29.10_2010
    Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Rzekuń — wnvw,v dn. 29.10.2010
    Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Rzekuń, dn. 2910.2010
    Składanie ofert do dnia 16.11.2010r do godz. 11_00
    Otwarcie ofert dnia 16.11 _2010godz. 11_30
    Zatwierdzam:
    Bogusław Tyszka
    Wójt Gminy Rzekuń

    Informacje o Zamawiającym
    Gmina Rzekuń
    Ulica Kościuszki , 33
    tel. 29 7617301, fax. 29 7617302
    NIP 758 174 28 52
    va,w,'._, e-mail: rzekun_pl
    Godziny urzędowania: poniedziałku do piątku w godz. . IS — IS.
    Kierownikiem Zamawiającego w rozumieniu alt 2 pkt 3 ustawy Pzp jest Bogusław Tyszka
    W t Gminy
    II. Tryb udzielenia zamówienia
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
    nieograniczonego o wartości szacunkowej mižej progów ustalonych na podstawne art.
    11 ust 8 Prawa zamówień publicznych.
    2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami usta" z dnia 2g stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz_LJ z 2010 r., Nr 113, 759 z
    zm_)_
    3 Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego — aft. 10 ust. 1 oraz art 39-46
    ustawy Prawo zamówień publicznych.
    4. P(rlstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    4.1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z
    III.
    2010 r., Nr 113, poz. 759 z późfi_ zm.).
    Rozgmządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów
    dokumentów, jakich može žądać zamawiający wykonawcy, oraz form, w jakich
    te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2009 Nr 226, 1817),
    4.2. Rozgmządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie
    średniego kursu złotego w stosunku do euro stanoWącego przeliczania
    wartości zamówień publicznych, (Dz U. z 2009 r. Nr 224, poz. 17%).
    Opis przedmiotu zamówienia
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont nawierzchni chodników w
    miejscowości Ławy
    Szczegółol•vy opis przedmiotu zamówienia zawarty' jest w dokumentacji technicznej.
    Kod CPV: 45 23 3000-9
    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częścłovwch.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
    Wykonawca zobowiązany jest złožyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, Ze
    nie powierzy "konania części zamówienia
    2

    IV. Termin wykonania zamówienia
    Termin "konania zamówienia: do 20.12. 2010 r.
    * przewiduje się možliwošć zmiany terminu w przypadku zaistnienia okoliczności
    związanych z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi
    V.
    2.
    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania
    sł*łniania tych warunków
    O udzielenie zamówienia publicznego muą ubiegać się Wykonawcy, którzy
    spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
    1) Posiadania uprawnień do "konyvłania określonej działalności lub czynności,
    ZamaWający wymaga w szczególności:
    2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
    3) Dysponowania crW)Wednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
    do wykonania zamówienia.
    4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
    Z ubiegania Się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców,
    którzy podlegają "kluczeniu na art24 ust 1 i 2 Pzp Zamawiający
    odrzuca ofertą ježeli:
    1)
    2)
    3)
    4)
    5)
    6)
    7)
    8)
    Jest niezgcKlna z ustawą,
    Jej treść nie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z
    zastrzeženiem an87 ust2 pkt 3 ustawy
    Jej złoženie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
    zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    Zawiera ražąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    Została złožona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w .tępowaniu o
    udzielenie zamówienia,
    Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
    Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgcxlził się
    na poprawienie omyłki, o której mowa w art_87 ust_2 pkt.3 Pzp
    Jest niewažna na podstawie odrębnych przepisów
    1)
    Ocena warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na
    podstawie złožonych oświadczeń i dokumentów "mienionych w dziale VI SIWZ według
    formub,' nie spełnia.
    VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
    potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    1. W zakresie "kazania spełniania przez "konawcę warunków, o których mowa w aft. 22
    ust 1 ustał"", oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu naležy
    przedłožyć :
    1) Kopię aktualnego "pisu z KRS-u lub zaświadczenia o wpisie z ewidencji działalności
    gospodarczej.
    2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania "kluczeniu na podstawie art 24 ust 1 ustawy,
    naležy przedłožyć:
    Oświadczenie o braku do "kluczenia (zał. Nr 7 do SIWZ)
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy "magają wpisu do
    rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt
    3

  • zal1_oferta_przetargowa_20101103.rtf
  • zal2_oswiadczenie_20101103.rtf
  • zal3_oswiadczenie2_20101103.rtf
  • zal4_umowa_20101103.rtf
  • zal5_20101029_1.rtf
  • dokumentacja_lawy_20101102.zip
  • wyjasnienie_do_siwz_20101104.pdf
  • ogloszenie_o_wyborze_oferty_20101117.pdf
  • ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_2010113001.pdf
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
    Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy:
    Zamówienia publicznego
    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
    Tak Numer ogłoszenia w BZP: Rok 2010 Pozycja 351032
    I..ZAMAWLAJACY:
    LI .Nazwa i adres:
    Nazwa:
    Gmina Rzekuń
    Adres pocztowy:
    ul_KoŔciuszki 33
    Miejscowość :
    T elefon:
    029 7617301 w_47
    Kod :
    07-411
    Fax:
    029 7617302
    Woj ew"ztwo:
    mazowieckie
    II.RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    SEKCJA 11 : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodnika w miejscowości Ławy
    11.1.2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    11.1.3. Określenie przedmiotu zamówienia:
    Budowa chodnika i wjazdów bramouych z kostki brukowej gr 6 cm — na pow. 635m2
    11.1.4 WSPÓLNY SŁO"NIK ZAMÓWIEŃ ( CPV)
    Główny przedmiot: 45 23_30 00-9
    11.1.5. Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia
    częscł
    Wartość : 75620:69 Waluta - PLN
    SEKCJA IV : PROCEDURA
    IV.I.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    Przetarg nieograniczony
    IV.2. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finarłsowanego ze środków Unii Europejskiej:
    Nie
    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
    v.l. DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENLA 29/11/2010
    V.2. NAZWA 1 ADRES WYKONAWCY,KTÓRELMLT UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    Nazwa :
    Usługi Remontouo — Budowlane MABET Maciej Ścibich
    ul. Lubiejewska 2C/30
    Miejscowość:
    Ostrów Mazoxviecka
    Kod :
    07-300
    Kraj wojeuÓdztwo:
    mazowieckie
    V .4. INFORMACJE O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH
    ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZA CENA ( bez VAT)
    Cena •vvybranej oferty 75620:69
    Ofefia z najniższą ceną: '75620:69 Oferta z najuyžszą ceną: 105057,20Wa1uta: PLN
    Wójt Gminy Rzekuń

  • Podmiot udostępniający: Wójt Gminy Rzekuń, Bogusław Tyszka
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Mirosława Mierzejewska
  • Wprowadził(a): Tomasz Majewski
  • Czas wytworzenia: 29-10-10 15:18
  • Czas udostępnienia: 16-05-25 19:11

Historia zmian

2142 Dodanie Remont nawierzchni chodników w miejscowości Ławy z 15-06-2023 13:54:10 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Tekst
  5. Stan
  6. Kategoria
  7. Data utworzenia
  8. Autor
  9. Inny autor
  10. Data modyfikacji
  11. Autor modyfikacji
  12. Data opublikowania
  13. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2