- Szczegóły
- Agnieszka Chełstowska-Wierzba
Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Budowę stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń"
Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf
FPZ.271.1.6.2022
Zawiadomienie o wyborze oferty
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 usta."' Pzp na zadanie pn.:„Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń" w ramach
zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie•.
2. DO wyznaczonego terminu wpłynęły 2 Oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu Ofert
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą Ofertę: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA" Ryszard Zieja
ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża, oferta otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5. poniżej przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznana
L.p.
2.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Firma Bartosz Sp. J Bujwicki,
Sobiech, ul. Sejneńska 7,
15-399 Białystok
Przedsiębiorstwo
Wielobranżowe „ZIEJA" Ryszard
Zieja ul. Fabryczna 9, 18400
Łomża
Kryterium cena wraz
z przyznaną
punktacją
Cena
42,67 pkt
60 Pkt
Cena
60,00 pkt
60 pkt
Kryterium okres
gwarancji
gwarancy
40 pkt
gwarancji
40 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
82,67 pkt
100,00 Pkt
mgr Ba łosz Podolak
Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
FPz.271.1.6.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 29.03.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu 0 udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy PZP na zadanie pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń"
w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Dzbeninie”
Wykaz złożonych ofert:
Nr
ofe rty
2.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
Firma Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech
ul. Sejneńska 7, 15-399 Białystok
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA" Ryszard
Zieja ul. Fabryczna 9, 18-400 Łomża
Cena brutto
5.498.100,00 zł
3.910.000,00 zł
z up. W I Gminy
mgr Agniesz kil - Wierzba
ul. Kogeiuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29161 7301
29761 7302
faks;
29 643 20 93
Strcma :
Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf
FPZ.271.1.6.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania
0 udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie pdstawowym z możliwością negocjacji na zadanie stacji uzdatniania wody
w gminie Rzekuń w ramach zadania „Budowa Stacji Uzdatniania Wcxjy w Dzbeninie"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.u. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 3 000 000,00 zł brutto.
Gminy
a - 'Nieaba
mgr Agnieszk
Treść ogłoszenia: Tre_____ogloszenia.pdf
budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
pt*tępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: •m•nv.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody w gminie Rzekuń
2.4.) Identyfikator postępowania ocds-14861046fcd709-a3al -11 ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP ocN)85379/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14 15:37
2.8.) Zamówienie umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postepowań w BZP: 2022/azp OC049832,'01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań
1.1.8 Budowa stacji uzdatniania wody w Dzbeninie
2.11 O udzielenie zamówienia ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane w trybie podstawowym na art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOS PNIANIE DOKUMEN
ZAM
ENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:flminiportal_uzp.gov_pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp_gov.pl\, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https•..qepuap.gov.pl\wps/portal) oraz pwzty elektron cznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
epuAp,Wykonawca posiadający konto na ePUAR ma dostęp do następujących formularzy:.Formularz
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub Mliosku" oraz do „Formularza do komunikacji". 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i cxlbierania dokumentów elektronicznych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( epuAP Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz aoženia, zmiany, wycofania Oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 Mg,5, Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych. oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się date ich przekazania na ePUAP, 6. Zamawiający
przekazuje link do postepowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję Dla
lub ze strony głó,vnej z zakładki
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich być sporządzane dokumenty składane w
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy. że:
I ) Administratorem danych osobowych Wykonawcó'.•,' biorących udział w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z któryrn mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobo"ch za pośrednictwem pcczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na 'W'stawie art 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia I I września 2019 — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym o udzielenie zamó,vienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostșpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także pcK3miotom, z którymi Administrator zawan umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kanc,elaria prawną. dostawcą oprogramowania. zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub którvn udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznFh (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osotmoych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopie swoich danych osobowych w siedzibie Administratora,
Dodatkowo zgrxjnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy. że:
I ) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie PZP albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. wsgWfinansowanych ze Środków Unii
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności Wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobov.n,'ch, przy czym:
a, w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowy:h informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postegmvania o udzielenie
zamówienia:
b, skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postepowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w crdniesieniu do przechowywania, w celu zapev.nienia korzystania
ze śrcxjków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Pcn%nie danych osobo'"ch jest dobrowolne. jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp_ Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane .
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1. I Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.12) Numer referencyjny: FPZ271.1.6.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4 Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
422.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i v,nybuduj" dla
zadania inwestycyjnego pn: „Budowa stacji uzdatniania wody w Dzbeninie", tj zaprojektowanie i wybudowanie SUW
Dzbenin wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień. pozwoleń. decyzji i wszelkich prac budowano
montažovwch dot. robót opisach w Programie Funkcjonalno- użytkowym (PFU) oraz nie wymienionych, a koniecznych do
prawidłowej realizacji zamówienia.
4.2.60 Główny kod cpv: - usługi architektoniczne i
4.2.70 Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie kompletnych Obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty
w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
428.) Zamówienie opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 mies•
4.2. I I Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: I. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ofertyZamawiający
stosować bșdzie następujące kryteria oceny Ofert. a) Cena — 60 pktb) Okres gwarancji — 40
pkt.2.Or*na ofert zostanie dokonana w następujący sposób:3. Opis kryterium „Cena (cena ofertowa
brutto). a) Kryterium „Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w pkt 2 Formularz Oferty. W tym kryterium można
uzyskać maksymalnie punktów. Przyznane punkty zostaną zaokra@one do dwóch miejsc
przecinku.5. Opis kryterium „Okres gwarancji"a) Kryterium „Okres gwarancji" bșdzie rozpatrywany na
podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonavă* wpkt. 4. Formularza
Oferty.6.Najkrótszy możliwy okres gwarancji wyrnagany przez Zamawiającego:
60miesięcy_7 _NajdIužszy możliv.y okres gwarancji uwzględniony do ofert: 72 miesiące,8, Jeżeli
Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 72 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty
okres 72 miesięcy i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą,9, Wykonawca,który zaoferuje
najkorzystniejszy okres (72 miesiąca — otrzymuje 40 pkt - maksymalną liczbę punkto,v, 10. Wykonawca,
który zaoferuje najmniej korzystny okres (60 miesięcy) — otrzymuje O pkt. I I W przypadku, gdy wszyscy
Wykonawcy jednakową wartošt, wszyscy otrzymują maksymalną liczbę punktów.
Pozostali Wykonawcy (tj. Wykonawcy, którzy zaproponowali wartość FM)Srednią, wartością
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
- Czas wytworzenia: 14-03-22 16:53
- Czas udostępnienia: 09-12-24 08:15
- Szczegóły
- Agnieszka Chełstowska-Wierzba
Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń
Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
I. I Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samcxizielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego' Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
I .5) Adres zamawiającego
1.5.1 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy 07-411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu:
1.5.8.) Numer faksu: 296432093
I .5.9.) Adres poczty elektronicznej:
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: vwm.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 .) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Dzbenin gm. Rzekuń
2.4.) Identyfikator postępowania: oclds-148610-79b2f310-90af-1 lec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer 2022/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18 13:02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049832/01/P
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w Dzbeninie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, 0 których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOST PNIANIE DOKUMENT W ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3.1 .) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
vwrw.minigrjrtal.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postęțM)waniu 0 udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbwvasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/țĂ)rtal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
ePlJAP.Wykonawca konto na ePUAP ma dostęp do następujących
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i Organizacyjne wysyłania i dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePlJAP Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycnfania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopłi dokumentów lub
oświadczeń Oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do oraz ID jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawcx5w" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg(Xinie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
l) Administratorem danych osobowych WykonawÓw biorących udział w 0 udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych za pc*rednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem 0 udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osotM)we mogą być udostępnione innym uprawnionym pcxjmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także pcKlmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorc%rni danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
postęvmvania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych Osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie PZP albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub waniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku otmń/iązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo Żądać Od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postęvmvania o udzielenie
zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postęțM)waniem 0 udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
EKCJA - PRZEDMIOT ZAM WIENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1 .) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.5.2022
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
- Czas wytworzenia: 18-02-22 14:34
- Czas udostępnienia: 09-12-24 08:15
- Szczegóły
- Agnieszka Chełstowska-Wierzba
Ogłoszenie o zamówieniu na: ,,Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Laskowiec gm. Rzekuń
Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert_21032022.pdf
Fez-271.1.4.2022
Zawiadomienie o wyborze Oferty
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy PZP na zadanie pn.:„Budowę sieci kanalizacyjnej w msc. Laskowiec gm. Rzekuń"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęło 6 ofert.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert
na podstawie kryterium określonym w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę: Msemis24 Sp. z o.o. ul. Targowa 11, 07-410 Ostrołęka,oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5- Poniżei przedștawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złozonyęh ofert wraz z przyznana
L.p.
2.
3
4.
5.
6.
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
Cena
Mserwis24 Sp. z O.o. ul.
60 pkt
Targowa 11, 07-410 Ostrołęka
P.H.U, WOD-KAN-BUD Janusz
Cena
Opęchowski
ul. Mazurska 40, 07-410 Antonie, 60 pkt
Ostrołęka
MD-Kop Michał Drężek,
Cena
ul. Szkolna 30, Nowa Wieś,
60 pkt
07-416 Olszewo-Borki
Przedsiębiorstwo Inżynierii
sanitarnej ENERGAS sp. z
Cena
60 pkt
o.o. Sp.k. ul. Warszawska 2,
07-410 Ostrołęka
BASTEM Marcin Bastek,
Cena
60 pkt
Nasiadki 22C, 07-402 Lelis
Bruktim Usługi Budowlano-
Cena
Projektowe Sylwester
60 pkt
Barański ul. Zniwna 15a,
07-410 Ostrołęka
Kryterium cena wraz
z przyznaną
punktacją
Kryterium okres
gwarancji
60, oopkt
37,43 pkt
52,03 pkt
34,21 pkt
46,28 pkt
39,66 pkt
Okres
gwarancy
40 pkt
gwarancji
40 pkt
Okres
gwarancy
40 pkt
Okres
gwarancji
40 pkt
Okres
gwaranqł
40 pkt
Okres
gwarancjl
40 pkt
40,00 pkt
40,00 Pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
40,00 pkt
mgr Ba
Łączna
punktacja
100,00 pkt
77, 43 pkt
92,03 pkt
74,21 pkt
86,21 pkt
79,66 pkt
Podolak
Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
FPZ.271.1.4.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 28.02.2022 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy Pzp na zadanie pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Laskowiec
gm. Rzekuń".
Wykaz złożonych ofert:
Nr
Oferty
2.
3.
4.
5.
6.
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
Mserwis24 Sp. z o.o. ul. Targowa 11, 07-410 Ostrołęka
PH.U. WOD-KAN-BUD Janusz Opęchowski
ul. Mazurska 40, 07-410 Antonie, Ostrołęka
MD-Kop Michał Drężek, ul. Szkolna 30, Nowa
Wieś, 07-416 Olszewo-Borki
Przedsiębiorstwo ln2ynierii Sanitarnej ENERGAS
Sp. z o.o. Sp.k. ul. Warszawska 2, 07-410
Ostrołęka
BASTEM Marcin Bastek, Nasiadki 22C, 07-402
Lelis
Bruktim Usługi Budowlano-Projektowe Sylwester
Barański ul. Žniwna 15a, 07-410 Ostrołęka
Cena brutto
227.550,OO zł
364.695,00 zł
262.373,19zł
399.039, 68 zł
294.954, 00 zł
344.178, 60zł
z up. W Gminy
ska - Wierzba
mgr Ažnieszka
adres: ul. Kokciuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29 761 7302
29 6432093
stron a
e-mail;
rzek u pl
Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf
FPz.271.1.4.2022
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy. postępowania 0 udzielenie zamówienia publicznego
w frybie podstawowym z możliwością negocjacji na zadanie pn:,
kanalizacyjnej w mSC. Laskowiec gm. Rzekuń
prowadzonego
„Budowa sieci
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 300 000,00 zł brutto.
z up.
ta Gminy
mgr Agnieszka
a - W#zba
S U: C u SZY
Treść ogłoszenia: Tre_____og__oszenia.pdf
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Laskowiec gm. Rzekuń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
I. I Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samcxizielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego' Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
I .5) Adres zamawiającego
1.5.1 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy 07-411
1.5.4.) Województwo:
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296432077
1.5.8.) Numer faksu: 296432093
I .5.9.) Adres poczty elektronicznej:
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: vwm.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 .) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Laskowiec gm. Rzekuń
2.4.) Identyfikator postępowania: oclds-148610-568494d2-8b1b-1 lec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer 2022/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11 11:07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049832/01/P
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1.1.5 Budowa kanalizacji sanitarnej w Laskowcu i Tecxiorowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, 0 których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOST PNIANIE DOKUMENT W ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3.1 .) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postęțM)waniu 0 udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbwvasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/țĂ)rtal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
ePlJAP.Wykonawca konto na ePUAP ma dostęp do następujących
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i Organizacyjne wysyłania i dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePlJAP Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycnfania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopłi dokumentów lub
oświadczeń Oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do oraz ID jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawcx5w" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zg(Xinie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
l) Administratorem danych osobowych WykonawÓw biorących udział w 0 udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych za pc*rednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z
prowadzonym postępowaniem 0 udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osotM)we mogą być udostępnione innym uprawnionym pcxjmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także pcKlmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorc%rni danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
postęvmvania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych Osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie PZP albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub waniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku otmń/iązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo Żądać Od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postęvmvania o udzielenie
zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postęțM)waniem 0 udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
EKCJA - PRZEDMIOT ZAM WIENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1 .) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.4.2022
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
- Czas wytworzenia: 11-02-22 12:40
- Czas udostępnienia: 09-12-24 08:15
- Szczegóły
- Bartosz Podolak, Wójt Gminy
Uprzejmie informujemy mieszkańców i interesantów, że w dniu 24 grudnia 2021 roku (piątek) Urząd Gminy w Rzekuniu będzie nieczynny. Dzień ten został wprowadzony Zarządzeniem Nr 135/2021 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 29 listopada 2021 roku dla pracowników Urzędu Gminy w Rzekuniu jako dzień wolny od pracy, w zamian za święto ustawowo wolne przypadające w sobotę 25 grudnia 2021 roku.
- Czas wytworzenia: 09-12-24 08:15
- Czas udostępnienia: 09-12-24 08:15
- Szczegóły
- Wójt Gminy Rzekuń
Informacja o wynikach Przetargu na dzierżawę gruntów rolnych, położonych w miejscowości Przytuły Stare, gm. Rzekuń.
GGK.6845.5.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 26 października 2021 r.
INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGU OGRANICZONEGO
OFERTOWEGO PISEMNEGO NA DZIERŻAWĘ GRUNTÓW ROLNYCH
POŁOŻONYCH W PRZYTUŁACH STARYCH, GM. RZEKUŃ
Informujemy, że w wyniku przetargu z dnia 26.10.2021 r. dotyczącego dzierżawy
gruntów rolnych położonych w miejscowości Przytuły Stare, gm. Rzekuń, wygrał
Pan KAMIL DOBRZYCKI, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
mgr artosz
dolak
adres : ul. Kościuszki 33
Rzekuń
telefon;
29761 7301
29 761 73 02
faks:
29643 2093
Stron internetowa:
e-mail:
- Czas wytworzenia: 09-12-24 08:15
- Czas udostępnienia: 09-12-24 08:15
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Ogłoszenie o zamówieniu na: "Rozbudowę i modernizację oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2023
Zawiadomienie o wyborze ofert: Zawiadomienie_o_wyborze_ofert.pdf
Fpz.271.1.24.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE
1. Zamawiający działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrz"nia 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późń. zm.), informuje o wyborze oferty
najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275
pkt. 2 ustawy Pzp na zadanie:„Rozbudowa i măernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na
łata 2021-2022"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęła I oferta.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonej i niepodlegającej odrzuczniu oferty na
kryterium określonym w warunków zamówienia.
4. Wybrano następującą ofertę: LC INVEST Sp. z o.o. ul. Wesoła 50,07-410 Ostrołęka. Oferta
otrzymała maksymalną ilość punktów — 100.
5, Ponižei przedstawiono zestawienie ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznana
Firma (nazwa) oraz adres
Wykonawcy
LC INVEST sp. z o.o.
ul. Wesoła 50
07-410 Ostrołęka
Kryterium cena wraz
Kryterium okres
z przyznaną
gwarancji
punktacją
Okres
gwarancy
Cena
60,00 Pkt
40 pkt
60 pkt
40,00 pkt
Łączna
punktacja
100,00 pkt
mgr Bartosz Podolak
Informacja z otwarcia ofert: Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
FPZ271.1.24.2021
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 15.11.2021 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający: Gmina Rzekuń, zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 1129 z późń. zm.)
przekazuje informacje z otwarcia Ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonąo w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.
2 ustawy PZP na zadanie pn.: „Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego
w gm. Rzekuń na lata 2021-2022"
Wykaz złożonych ofert:
Nr
Oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko
oraz adres Wykonawcy
LC INVEST sp. z o.o. ul. wesoła 50, 07-410 Ostrołęka
Cena brutto
334 191 zł
mgr Bartosz Podolak
ul. 33
07-411 Rzekuń
telefon:
29761 7301
29161 7302
faks:
29 643 20 93
strona
rzek u
Informacja o kwocie: Informacja_o_kwocie.pdf
Fpz.271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dotyczy: postępowania 0 udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na zadanie pn:, „Rozbudowa
i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń"
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2021 1129 z późn. zm) informuję, że Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zamówienia kwotę 295 000,00 zł brutto.
mgr Bartosz Podolak
Treść ogłoszenia: Og__oszenie_o_zam__wieniu.pdf
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń
na lata 2021-2022”
CY
SEKCJA I - ZAMAWIAJ
1.1 .) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
I .2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1 Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
I .5.3.) pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj' POISka
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
I .5.7.) Numer telefonu: 296432077
1.5.8.) Numer faksu: 296432093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 .) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń
na lata 2021-2022”
2.4.) Identyfikator postępowania: oclds-148610-890b5a69-371b-11 ec-a3fb-Oa24f8ă532c
2.5.) Numer 2021/BZP
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27 14:07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008129/05/P
2.10.) Identyfikator planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i modernizacja gminnych siec i kanalizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane w trybie podstawovwm na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
EKCJA III - UDOST PNIANIE DOKUME
ZAM WIENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego
www.rzekun.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje 0 Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://minivxflal_uzp_gov_pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postęțM)waniu 0 udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/țM)rtal) oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na
konto na ePUAP ma dostęp do następujących
do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opłsane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ( ePlJAP ).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku"i
„Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków,
zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 6. Zamawiający
przekazuje link do oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawó,v" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
Są ogólnie dostępne: Nłe
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1
Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych (RODO) informujemy, Że:
1 ) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w o udzielenie
zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
zw. z ustawą z dnia 1 1 września 2019 r _ — Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu zwłązanym z
prowadzonym FX)stępowaniern 0 udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym na podstawie przepisów
prawa, a także pcxjmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na
rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
Odbiorcami danych będą także osoby lub którym udostępniona zostanie dokumentacja
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo
zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa lub
organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osokmvych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
l) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie pzp albo w przypadku
zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)
przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osokmvych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo żądać od
osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego o udzielenie
zamowłenła;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postęvmvania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralnc*ci
protokołu Oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postęvmvaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa
ustawa pzp. Administrator nie pcxjejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane Osobowe.
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1 .) Przed wszczęciem przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FPZ.271. I .24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
SWZ: SWZ_wraz_z_zal.pdf
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
zwana dalej SWZ
Zamawiający:
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z
fakultatywnymi negocjacjami o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi
art. 3 ustavry z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U_ 2021. poz. 1129 z późn
zm.), zwanej dalej „Pzp" na roboty budowlane
pn. „Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń
na lata 2021-2022”
Numer ogłoszenia (BZP): 2021/BZP 00248185/01
Identyfikator postępowania miniPortal: 200d15c5-497c-41d7-a65c-8fbc7f98c438
Rzekuń dnia 27.10.2021
1
ROZDZIAŁ l. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Zamawiającym jest:
Nazwa:
Adres:
Adres poczty elektronicznej:
Strona internetowa.
Numer telefonu:
Numer faksu:
Gmina Rzekuń
07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
ug@rzekun_net
www.rzekun_pl
(29) 643 20 77
(29) 643 20 93
adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https-//wwvv wekun plbamowienia-puhlfrne/pvetargi html
adres skrytki ePUP: 120741wfcyh/skrytka Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
pn, śr, cz, od 745 do 1545
Godziny urzędowania:
wt, od 745 do 1645
pt, od 745 do
ROZDZIAŁ II. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ
UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ ORAZ
INNE DOKUMENTY ZAMÓWIEŃ BEZPOŚREDNIO ZWIĄZANE
Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W postw»vaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się przy uzyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https-//miniportal gov pil.
ePUAPu
dostępnego
pod
adresem:
oraz pcăy elektronicznej:
2 Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniania na stronie
internetowej Urzędu Gminy w Rzekuniu:
https-_/,”www rzekun_pVzam owi enia-publiczne/przetargi _htm I nej
internetowa").
dalej
„stroną
3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP_ Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania ofeny lub wniosku" oraz „Formularz do komunikacjr
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich užyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
2
oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP)_
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularz
do komunikacji, wynosi 150 MB
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji
przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane
možna wyszukać równie? na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu,
klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
UWAGA:
W celu prawidłowego zloženia oferty czy wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu wykonawcy powinni się posługiwać 32 znakami identyfikatora
z miniPortalu.
W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi
w formularz ID z Platformy e-Zamówienia, oferta taka nie będzie widoczna na liście
zložonych ofert i nie będzie možliwości na jej odszyfrowanie.
ROZDZIAŁ III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art
275 pkt 2 ustawy Pzp (fakultatywne negocjacje) oraz niniejszej Specyfikacji Warunków
Zamówienia, zwaną dalej "SWZ"_
2 Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych
o jakich mowa w art. 3 ustawy pzp_
3 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym
wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między
zamawiającym, a wykonawcą muszą być w języku polskim.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejsza SWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujące akty wykonawcze wydane na jej
podstawie lub wcześniej obowiązujących przepisów.
ROZDZIAŁ IV. INFORMACJĘ czy ZMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYBÓR
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z MOŻLIWOŚCIĄ PROWADZENIA
NEGOCJACJI.
3
edyt. zal: Edyt_zal.odt
FPZ. 271.1.24.2021
pieczęć firmowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy …...................................................................................................................
Adres…..............................................................………………………………………..................… Numer REGON:......................……................... Numer NIP .......................…......……................. e-mail:...............................….....…, tel:............…..............…................, fax................…...........…
adres skrzynki ePUAP Wykonawcy:……………………………………………………..……………..
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na:
,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022„
2. Oferuję całość wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia, za cenę:
Cena netto: …..................................................................zł
Słownie złotych....................................................…...............
VAT: …... % …...................................................................zł
Cena brutto: …................................................….................zł
Słownie złotych.....................................................................
3. W terminie: ustala się
dla zadania/etapu I: 1,3,5,6,7,8,12,13,21 do dnia 13 grudnia 2021 r.
dla zadania/etapu II: 2, 4,9,10,11,14,15,16,18,19,20,22 do dnia 13 maja 2022 r.
dla zadania/etapu III: 17 do dnia 30 września 2022 r.
4. Udzielimy gwarancji i rękojmi na wykonywane przez siebie roboty na okres: …………………. (wyrażony w liczbie miesięcy)
5. Warunki płatności: zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi płatnościami częściowymi po zrealizowaniu etapu I, II i III w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia fakturami częściowymi/końcowej będzie protokolarny odbiór robót ww. zakresów rzeczowych robót.
6. Zobowiązuję się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 5% umowy w formie:.................................................. 7. Oświadczam, że uważam się za związanego niniejszą oferta na czas wskazany w SWZ.
8. Oświadczam, że akceptuję warunki SWZ i nie wnoszę do nich uwag.
9. Akceptuję projektowane postanowienia umowy i zobowiązuję się do podpisania umowy zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Zamierzamy powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy (wypełnić jeżeli dotyczy):
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy niebędących podmiotem na którego zasoby powołuje się Wykonawca 1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,...............................................….
zamierzam powierzyć wykonanie następujących części zamówienia podwykonawcy na którego zasoby powołuję/powołujemy się w niniejszym postępowaniu, tj.
1) Część zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy...........................................................
2) Nazwa (firm, imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi) podwykonawców,.................................................…
Uwaga: W przypadku braku wskazania robót których wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi wykonawcy.
12. Informuję (emy), że posiadam (y) status (wstawić x we właściwe pole)
1) mikroprzedsiębiorstwa □
2) małego przedsiębiorstwa □
3) średniego przedsiębiorstwa □
13. Informuję (emy), że: (wstawić x we właściwe pole)
1) wybór oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego □
2) wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w odniesieniu do następujących towarów i/lub usług □
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………...
3) wartość (netto) towarów i/lub usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to ……………………………………………………………………………..
4) Niewypełnienie oferty w zakresie pkt 13 oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie zamawiającego.
14. Oświadczam, iż informacje i dokumenty zawarte na stronach nr od ____ do ____ - stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzegamy, że nie mogą być one udostępniane.
15. Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej.
Nazwisko i imię …………………………………………………………
Stanowisko ………………………………………………………………
Telefon………………………. Fax…………………………………….
Zakres
- do reprezentowania w postępowaniu
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
16. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni.
17. Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
…………………………………………………………………………….………..
18. Inne informacje wykonawcy:…………………………………………………
19. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa- usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(1rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/69 z dnia 2 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
…………………,dn. ………………………. ………………………………….. /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 2 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp)
składają: Wykonawcy / Podwykonawcy /
Inny podmiot, na którego zasobach powołuje się Wykonawca*
DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022 „
(nazwa postępowania),
prowadzonego przez Gminę Rzekuń(oznaczenie Zamawiającego),
oświadczam, co następuje:
I. OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Oświadczam, że dokumenty, o których mowa w pkt 2 n/n oświadczenia można uzyskać ze strony …………………………………………………… (wpisać adres bezpłatnej stronę internetowej) lub są w posiadaniu Zamawiającego …………………………….. (wpisać gdzie – jeżeli dotyczy) i są aktualne w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.………………….ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, ze w związku z w/w okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………...
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione w pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu tych informacji.
___________________________________
(podpis Wykonawcy/Pełnomocnika) / (podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej do reprezentacji Podmiotu)
*wypełnia i składa odpowiednio
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 3 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
FORMULARZ SKŁADANY WRAZ Z OFERTĄ (opcjonalnie)
(nazwa podmiotu oddającego potencjał)
ZOBOWIĄZANIE
do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 118 ust. 4 ustawy Pzp)
Działając na zasadzie art. 118 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oświadczam, iż zobowiązuję się do oddania swoich zasobów w zakresie
……………………………………………………………………………………………………………
(określenie zasobu* – zdolności technicznej lub zawodowej )
do dyspozycji Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………
(nazwa Wykonawcy)
na potrzeby realizacji zamówienia pn.: ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” Oświadczam, iż:
udostępniam Wykonawcy ww. zasoby, w następującym zakresie:
……………………………………………………………………………………………………………
sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów mojego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zakres
i okres mojego udziału przy wykonywaniu zamówienia publicznego będzie następujący:
……………………………………………………………………………………………………………zrealizuję / nie zrealizuję* roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………
__________________ dnia __ __ _____ roku
_______________________________
(podpis Podmiotu/ osoby upoważnionej
do reprezentacji Podmiotu)
*podać właściwe
UWAGA:
Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształceń i kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 4 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
OŚWIADCZENIE PODMIOTU TRZECIEGO
składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: „ustawa Pzp”)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” prowadzonego przez Gminę Rzekuń oświadczam/-y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas podmiot, udostępniający Wykonawcy zasób w postaci
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………...,
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp;
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji warunków zamówienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby.
Miejscowość ....................................... dnia ........................ 2021 r. ...................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu podmiotu trzeciego)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 5 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
WYKAZ WYKONANYCH
W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT ROBÓT BUDOWLANYCH
(składane na wezwanie Zamawiającego)
,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022 „
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania
(w zł)
Zakres wykonanych robót 1 (rodzaj)
Data wykonania(dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody należytego wykonania robót budowlanych ze wskazaniem czy zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone.
Rzekuń, dn.............................
................................................................... /podpis i pieczęć Wykonawcy/ Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załącznik nr 6 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
...............................................................
(nazwa - pieczęć firmowa Wykonawcy)
WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONANIU ZAMÓWIENIA
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu pn. ,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” Oświadczam(y), że niniejsze zamówienie wykonywać będą następujące osoby:
Lp.
Imię i nazwisko
Zakres czynności przy realizacji zamówienia
Doświadczenie
Posiadane uprawnienia (podać zakres zgodnie z SWZ)
1
Kierownik budowy
Ilość lat ……….
2
Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika budowy w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części zamówienia
Jednocześnie oświadczamy, że:
Zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu.
Nie zatrudniamy osobę/y wymienione w poz. …….. powyższego wykazu, lecz będziemy dysponować, na potwierdzenie czego załączamy pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia ww. osób.
Miejscowość ..................... dnia ........................ 2021 r.
.................................................................................. (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
UWAGA!
W zestawieniu należy uwzględnić osoby, które będą odpowiedzialne za realizację niniejszego zamówienia zatrudnione u Wykonawcy lub którymi będzie dysponował wykonawca.
W przypadku osób nie będących pracownikami Wykonawcy konieczne jest złożenie przez te osoby (lub przez podmiot udostępniający osoby) oddzielnego, pisemnego zobowiązania do współpracy, które należy dołączyć do oferty.
Załącznik nr 7 do SWZ
FPZ. 271.1.24.2021
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-410 Ostrołęka
Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia
Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówienia publicznych ( tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)- dalej: ustawa Pzp
,,Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń na lata 2021-2022” Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,, prowadzonego przez Gminę Rzekuń działając jako pełnomocnik podmiotów, w imieniu których składane jest oświadczam, że:
Wykonawca:
………………………………………………………………………………………………………
Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………………………….. Wykona następujący zakres świadczenia wynikającego z umowy o zamówienie publiczne:
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą. ……………………………………………………... (pieczęć i podpis osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Program funkcjonalno-użytkowy: Program_funkcjonalno_u__ytkowy.pdf
Dokumentacja projektowa: zalacznik1_zad4.zip , zalacznik2_zad14.zip , zalacznik3_zad21.zip
- Czas wytworzenia: 09-12-24 08:15
- Czas udostępnienia: 09-12-24 08:15