- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń.
FPZ.271.2.9.2025_-_Zapytanie_ofertowe.pdf
FPZ.271.2.9.2025
URZĄD GIWNY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 25 marca 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt
z terenu gminy Rzekuń.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
nr telefon: (29) 643 2000
adres poczty elektronicznej:
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt domowych
(psy i koty), które mają właścicieli oraz kotów wolno żyjących z terenu gminy Rzekuń
na podstawie wystawionego przez Urząd Gminy skierowania na zabieg.
1. Zakres usługi kastracji obejmuje:
a) wizytę kwalifikującą w tym badanie kliniczne przed zabiegiem w siedzibie zakładu
leczniczego dla zwierząt,
b) wykonanie standardowego zabiegu kastracji w narkozie infuzyjnej,
c) zapewnienie psu/kotu opieki pooperacyjnej do czasu W"y'budzenia psa/kota z narkozy,
d) w tym w razie potrzeby podanie Środka przeciwbólowego i antybiotyku,
e) wizytę kontrolną, w siedzibie zakładu leczniczego dla zwierząt, obejmującą badanie
kliniczne oraz zdjęcie szwów.
2. Jeśli w trakcie wizyty kwalifikującej po badaniu klinicznym stwierdzona zostanie
konieczność wykonania badań dodatkowych (np.: EKG, RTG, USG, badanie krwi, moczu)
Gmina nie pokrywa ich kosztów, jak również nie ponosi kosztów wykonania innych
dodatkownłch zabiegów/usług. Decydujące zdanie w sprawie rodzaju koniecznych badań
ma lekarz, który będzie operował zwierzę.
3. Zakres usługi czipowania zwierząt obejmuje:
a) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia przed dokonaniem zabiegu
elektronicznego identyfikatora (mikroczipa),
b) sprawdzenie czy zwierzę nie jest oznakowane i czy mikroczip
do wszczepienia jest sprawny,
wszczepiania
przeznaczony
c) umieszczenie danych właścicieli zwierząt w międzynarodowej bazie danych Safe
Animal na subkoncie, do którego dane zostaną przekazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zapewni mikroczipy we własnym zakresie.
: ul_ 33
07-411
29
296432093
Muszą one być oznaczone kodem rozpoczynającym się od cyfr: 6160939 i jednocześnie
spełniać obowiązujące normy ISO:
• ISO 11784/11785
stanowiącej o częstotliwości gwarantującej współpracę
mikroczipa z czytnikiem,
• ISO 24631-1 — stanowiącej o objęciu producenta nadzorem laboratoryjnym oraz
weterynaryjnym,
• ISO 31661 — stanowiącej o prawidłown,łm zakodowaniu mikroczipa z kodem
krajovrym i kodem producenta.
5. Zabiegi kastracji i czipowania muszą być potwierdzone odpowiednią adnotacją
w książeczce zdrowia zwierzęcia lub '."daniem właścicielowi zwierzęcia zaświadczenia
o dokonanym zabiegu.
6. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne powikłania pooperacyjne
lub inne powikłania związane z kastracją lub chipowaniem zwierząt i nie ponosi kosztów
związanych z ich leczeniem.
7. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli zwierząt opłaty za usługę kastracji i czipowania
zwierząt w ramach programu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia zbioru danych osobownŕch zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie, w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz w okresie trwania umowy, do kontroli votkonania umowry,
w tym m.in. kontroli gabinetów weterynaryjnych, przechowywania dokumentacji przejętych
wniosków właścicieli, itp.
III. WARUNKI UDZIAŁU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wnŕkonawca, który spełnia warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do '."konywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wnŕkonania zamówienia.
2. Wykonawca wyraża zgodę, że zapoznał się ze Wzorem Umowa,' i zobowiązuje się
w przypadku wn,'boru jego oferty do zawarcia umowy na określonych w niej przez
Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez niego wyznaczonym.
3. W razie wyboru przez Zamawiającego, Wykonawca zgadza się przecRożyĆ aktualny wypis
z ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - do 30 listopada 2025 r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania
ofertowego.
strona 2 z 6
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres:
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 31 marca 2025 r. do podzinv 9:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na Świadczenie usługi kastracji
i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
lub drogą mailową, na adres:
Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu
gminy Rzekuń.
2. Termin otwarcia ofert 31.03.2025 r. godz. 9:10.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VII. OCENA OFERT
1. Kryterium oceny ofert:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert
przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
kastracja 1 kotki 14%,
kastracja 1 kota 11 %,
kastracja 1 suki do 10 kg — 14%,
kastracja 1 suki od 11 kg do 25 kg— 12%,
kastracja 1 suki powyżej 26 kg — 11%,
kastracja 1 psa do 10 kg— 8%,
kastracja 1 psa od 11 kg do 25 kg —8%,
kastracja 1 psa powyżej 26 kg —8%,
czipowanie psa/kota 14%.
2. Zasady oceny ofert wecRug ustalonych kryteriów.
Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem
gdzie:
P - łączna liczba punktów
Pl — liczba punktów w kryterium „kastracja 1 kotki — cena brutto",
(najniższa cena/cena oferty badanej) x 14% x 100 pkt.
P2 — liczba punktów w kryterium „kastracja 1 kota — cena brutto",
(najniższa cena/cena oferty badanej) x 11% x 100 pkt.
P3 — liczba punktów w kryterium „kastracja 1 suki do 10 kg — cena brutto",
(najniższa cena/cena oferty badanej) x 14% x 100 pkt.
strona 3 z 6
z dnia 25 marca 2025 r.
Oferta dotycząca realizacji zadania pn. „Kastracja psów i kotów wraz z elektronicznym
znakowaniem zwierząt, należących do mieszkańców gminy Rzekuń"
l. Przedstawiam koszt jednostkown,' usługi kastracji i
elektronicznego znakowania, zwierząt
właścicielskich z terenu gminy Rzekuń.
Zakres usługi
1) Kastracja kotki
2) Kastracja kota
Kastracja suki
3)1-10 kg
4) 11-25 kg
5) < 26 kg
Kastracja psa
6) 1-10 kg
7) 11-25 kg
8) < 26 kg
9) Elektroniczne znakowanie psów i kotów
Kwota jednostkowa usługi (kwota brueo w zł)
Podany koszt kastracji i elektronicznego znakowania zwierząt ma uwzględniać wszystkie koszty
związane z przeprowadzeniem zabiegu wyszczególnionym w pkt I zapytania ofertowego.
II. Informacje o zakładzie/zakładach leczniczym:
Nazwa, adres i godziny otwarcia zakładu
leczniczego
Numer telefonu kontaktowego
III. Oświadczam, że posiadam odpowiednie uprawnienia, Środki i warunki do realizacji powyższej
usługi weterynaryjnej.
(pieczątka i podpis osoby składającej ofertę)
z dnia 25 marca 2025 r.
UMOWA Nr 18/2025
FPZ.272.2.18.2025
Zawarta w dniu 04.04.2024 r. w Rzekuniu pomiędzy:
Gminą Rzekuń, NIP 758-214-17-29, REGON 550667959
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
reprezentowanym przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
Moniki Teresy Michalskiej — Skarbnika Gminy Rzekuń,
zwanym w treści umowy „Zamawiającym" a:
Gabinet Weterynaryjny
zwanym w treści umowy „Wykonawcą .
Razem zwanych w treści umowy „Stronami
PRZEDMIOT UMOI,W
1. Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt domowych
(psy i koty), które mają właścicieli oraz kotów wolno żyjących z terenu gminy Rzekuń
2. na podstawie wystawionego przez Urząd Gminy skierowania na zabieg.
3. Zakres usługi kastracji obejmuje:
3.1. wizytę kwalifikującą w tym badanie kliniczne przed zabiegiem w siedzibie zakładu leczniczego
dla zwierząt,
3.2. wykonanie standardowego zabiegu kastracji w narkozie infuzyjnej,
3.3. zapewnienie psu/kotu opieki pooperacyjnej do czasu wybudzenia psa/kota z narkozy, w tym
w razie potrzeby podanie Środka przeciwbólowego i antybiotyku,
3.4. zapewnienie psu kołnierza ochronnego, a suce ubranka pooperacyjnego,
3.5. wizytę kontrolną, w siedzibie zakładu leczniczego dla zwierząt, obejmującą badanie kliniczne
oraz zdjęcie szwów.
4. Zakres usługi czipowania zwierząt obejmuje:
4.1. ocenę stanu zdrowia zwierzęcia przed dokonaniem zabiegu wszczepiania elektronicznego
identyfikatora (mikroczipa),
4.2. sprawdzenie czy zwierzę nie jest oznakowane i czy mikroczip przeznaczony do wszczepienia
jest sprawny,
4.3. umieszczenie danych właścicieli zwierząt w międzynarodowej bazie danych Safe-Animal, na
subkoncie, do którego dane zostaną przekazane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zapewni mikroczipy we własnym zakresie. Muszą one być oznaczone kodem
rozpoczynającym się od cyfr: 6160939 i jednocześnie spełniać obowiązujące normy ISO:
1
ISO 11784/11785 — stanowiącej o częstotliwości gwarantującej współpracę mikroczipa
z czytnikiem,
stanowiącej o objęciu producenta nadzorem laboratoryjnym
ISO 24631-1
oraz weterynaryjnym,
ISO 31661 — stanowiącej o prawicRowym zakodowaniu mikroczipa z kodem krajown,łm
• kodem producenta.
6. Zabiegi kastracji i czipowania muszą być potwierdzone odpowiednią adnotacją w książeczce
zdrowia zwierzęcia lub wydaniem właścicielowi zwierzęcia zaświadczenia o dokonanym zabiegu.
7. Jeśli w trakcie wizyty kwalifikującej po badaniu klinicznym stwierdzona zostanie konieczność
V"konania badań dodatkowych (np.: EKG, RTG, USG, badanie krwi, moczu) Gmina nie pokrywa
ich kosztów, jak również nie ponosi kosztów wykonania innych dodatkov.ny•ch zabiegów/usług.
8. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za ewentualne powikłania pooperacyjne lub inne
powikłania związane z kastracją lub chipowaniem zwierząt i nie ponosi kosztów związanych z ich
eczenłem.
9. Nie dopuszcza się pobierania od właścicieli zwierząt opłaty za usługę kastracji i czipowania
zwierząt w ramach programu.
WYNAGRODZENIE
1. Wysokość voŕnagrodzenia za wykonanie „Przedmiotu Umowni', o którym mowa w S 1 ust. 1,
Strony ustalają na kwoty ryczałtowe brutto:
Za usługę:
kastracja kotki
kastracja kota
kastracja suki do 10 kg
kastracja suki od 11 kg do 25 kg
kastracja suki powyżej 26 kg
kastracja psa do 10 kg
kastracja psa od 11 kg do 25 kg
kastracja psa powyżej 26 kg
czipowanie psa/kota
Cena brutto w zł Słownie
2. Wartość niniejszej Umowy nie może przekroczyć kwoty 10 500,00 zł brutto (słownie złotych:
dziesięć tysięcy złotych).
3. Strony nie przewidują wynagrodzenia za gotowość do Świadczenia usług. Rozliczenie nastąpi za
usługi zlecone i faktycznie wn/konane, wecRug ilości usług i cen wskazanych w ust. 1. Kwota 10
500,00 zł brutto jest kwotą do dyspozycji , natomiast nie musi być w całości zrealizowana.
2
4. Wykonawca wystawi fakturę VAT, potwierdzoną protokołem / zestawieniem z rodzaju i ilości
'."konanych zabiegów, po każdym miesiącu Świadczenia usługi oraz załączy karty skierowań
z '."konanych zabiegów.
5. Zapłata wnŕnagrodzenia Wykonawcy nastąpi, z zastrzeżeniem ust. 3 przelewem na rachunek
bankowy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami, o których mowa w ust. 4.
W przeciwnym vo,'padku 14 - dniowy termin płatności zaczyna swój bieg od dnia dostarczenia
poprawnej faktury i poprawnych dokumentów.
6. Dane do wystawienia faktury/rachunku:
• Nabywca: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29
• Odbiorca: Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń.
7. Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment.
8. Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach
bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia zapłaty dla czynnych podatników
VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności
lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także
za Świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0%. Wykonawca oświadcza, że wyraża
zgodę na dokonanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności.
9. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach,
które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie
z rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1646
ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT.
10. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia należnością rachunku Zamawiającego.
TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
1. Rozpoczęcie realizacji Przedmiotu Umowy od dnia podpisania umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy do 30 listopada 2025 r.
3. Termin na '."konie zabiegów określonych w karcie skierowania ustala się na nie cHuższy
jak 30 dni od daty wystawienia skierowania.
MIEJSCE REALIZACJI UMOWY
Usługa będzie realizowana w gabinecie weterynaryjnym (nazwa, adres, nr telefonu)
OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO
3
Termin składania: 31 marca 2025 r., godz 09:00
Termin otwarcia: 31 marca 2025 r., godz 09:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 27-03-25 08:24
- Czas udostępnienia: 27-03-25 08:24
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Treść zapytania:Zapytanie_Ofertowe_11.03.2025.pdf
Załącznik:Koncepcja.pdf
NAD NARWIĄ W LASKOWCU (działka nr 355)
P ROJEKT T ECHNVCZNY OGRODU
Ńrt n
Rzut
Termin składania ofert: 21.03.2025r. godz. 10:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 11-03-25 11:18
- Czas udostępnienia: 11-03-25 11:18
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. „Nasadzenia drzew na terenie zabytkowego parku w Przytułach Starych, gm. Rzekuń”.
FPZ.271.2.2.2025_-_Zapytanie_ofertowe.pdf
FPZ.271.2.2.2025
URZĄD GIWNY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12 lutego 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na V"konanie usługi: „Nasadzenia drzew na terenie zabytkowego parku w Przytułach
Starych, gm. Rzekuń"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu nasadzeń
16 szt. drzew wraz z ich dwuletnią pielęgnacją w zabytkowrym parku w Przytułach Starych,
gm. Rzekuń.
2.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze
zm.)
— szacowana wartość zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł netto.
Zakres rzeczown,' zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności, usługi i roboty
3.
konieczne do wykonania zadania, w tym:
3.1. zakup drzew:
6 szt. - klon pospolity (acer platanoides),
2 szt. - lipa drobnolistna (tilia cordata),
2 szt. - grab pospolity (carpinus betulus),
6 szt. - robinia Małgorzaty Casque Rouge (robinia x margaretta).
Wszystkie drzewa muszą mieć obwody pnia nie mniejsze niż 12 cm (mierzone na
wysokości 100 cm) i być posadzone zgodnie ze sztuką ogrodniczą we wskazanej lokalizacji.
Mapa lokalizacji nasadzeń stanowi załącznik do niniejszego zapytania;
3 2. pielęgnację nasadzeń przez okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego prac,
polegającą na systematycznym wykonywaniu wszystkich niezbędnych i koniecznych
zabiegów pielęgnacyjnych. W ramach pielęgnacji i udzielonej gwarancji należy
wymienić nasadzenia martwe, obumierające, przemarznięte, uszkodzone, chore
i nieestetycznie vryglądające w wyniku zaniedbania lub niewłaściwie prowadzonej
pielęgnacji.
4. Inne wymagania:
4.1. Rozpoczęcie robót objętych niniejszym Zamówieniem nastąpi nie wcześniej niż po
upływie 14 dni od daty przecRożenia Mazowieckiemu Wojewódzkiemu
Konserwatorowi Zabytków, Delegatura w Ostrołęce informacji:
o planowanej dacie rozpoczęcia prac,
: ul_ 33
07-411
29
29643 2093
5.
6.
7.
imienia i nazwiska adresu osoby kierującej pracami, dokumentów
potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa odpowiednio w art. 37b
ust. 1 i 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami,
oświadczenia osoby kierującej pracami lub samodzielnie wykonującej prace,
o przyjęciu przez tę osobę obowiązku kierowania tymi pracami albo
samodzielnego ich wn,'konywania.
4.2. Wykonawca w czasie trwania umowry obowiązany jest posiadać ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem obciążą Wykonawcę.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące
wn,'maganła:
Osoba kierująca lub samodzielnie wykonująca prace konserwatorskie związane
z pielęgnacją i wycinką drzew musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 37b ust 1
i 3 ustawn,' z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z
którym. :
Pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy
zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju
zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia
drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje
zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym
zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu
szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej
9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich
prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była
zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
Prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w ust. 1,
samodzielnie wykonuje osoba, która posiada Świadectwo ukończenia szkoły
Średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie Średnie lub Średnie
branżowe i dyplom zawodown,' albo dyplom potwierdzający kwalifikacje
zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej
9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach
wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum
będącym instytucją kultury.
W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków. Zamawiający vo,'maga przedłożenia
wraz z ofertą skanu lub kopii dokumentów, z których będzie jednoznacznie wynikało
spełnienie warunków określonych w pkt 5. Brak przedmiotowych dokumentów będzie
skutkował odrzuceniem oferty.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
poch."konawcom.
strona 2 z 5
III. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 kwietnia 2025 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy złoż\d w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy „
2) adres '."konawcy
3) NIP/ REGON .
4) nr rachunku bankowego „
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
a) cena netto........................................................zł (słownie — )
b) podatek Vat .....................................................zf (słownie — )
c) cena brutto ......................................................zł (słownie )
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia24 lutego 2025 r. do godziny 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: Oferta na wykonanie usługi
„Nasadzenia drzew na terenie zabytkowego parku w Przytułach Starych, gm. Rzekuń"
lub drogą mailową, na adres:
drzew na terenie zabytkowego parku w Przytułach Starych, gm. Rzekuń"
2.
Termin otwarcia ofert 24 lutego 2025 r. godz. 10:15.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wnŕcofaĆ swoją
4.
ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wn,'jaśnień
5.
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
kryterium cenowe.
Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego przedmiotu
2.
zamówienia i być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VII. WARUNKI PŁATNOSCI
Środki finansowe za '."konanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowa,' na podstawie faktury VAT przedłożonej przez '."konawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu.
strona 3 z 5
Mapa_nasadzen_-_Przytuly_Stare.pdf
Termin składania: 24 lutego 2025 r., godz 10:00
Termin otwarcia: 24 lutego 2025 r., godz 10:15
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 13-02-25 10:21
- Czas udostępnienia: 13-02-25 10:21
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach realizacji zdania pn: "Wykonanie naprawy usterek po przeglądzie Przeciwpożarowych Wyłączników Prądu w obiektach mazowieckiego garnizonu Policji"
Postępowanie nr 9/WIR/2025 dot. wyboru wykonawcy, udostępnione jest na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
Link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001697
Termin składania ofert: 31.01.2025 r. godz. 8.00
Termin otwarcia ofert: 31.01.2025 r. godz. 8.05
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 28-01-25 10:41
- Czas udostępnienia: 28-01-25 10:41
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach realizacji zdania remontowego pn: "Pięcioletni przegląd instalacji elektrycznej w obiektach Policji garnizonu"
Postępowanie nr 161/ZP/2024 dot. udzielania zamówienia, udostępnione jest na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
Link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1001697
Termin składania ofert: 25-10-2024 08:00:00
Termin otwarcia ofert: 25-10-2024 08:05:00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 23-10-24 10:20
- Czas udostępnienia: 23-10-24 10:20
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
Treść zapytania : Tresc_zapytania.pdf
Wyjaśnienia do treści zapytania: Wyjasnienienie_tresci_zapytania.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń 23.10.2024
FPZ.271.2.49.2024
dotyczy: zapytania ofertowego na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu
rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie
technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica".
Zamawiający — Gmina Rzekuń przekazuje Wykonawcom treść pytania wraz z wyjaśnieniem:
Pytanie nr 1
W związku z ogłoszonym zapytaniem na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego
programu Aktywna Tablica piszę z pytaniem dotyczącym pliku 'formularz cenowy zadanie A Dzbenin'
pozycja 5 'Komputer stacjonarny lub laptop'.
Z racji, że w pozycjach 1-4 w zestawach z programami znajdują się dołączone narzędzia interaktywne
o przekątnej 65" czy w pozycji 5 dopuszczą Państwo laptopy, których parametry nie będą gorsze niż:
Procesor intel core i5
pamięć RAM 4 GB;
dysk twardy SSD 512 GB;
przekątna 14 cali, (bez dotyku)
rozdzielczość 1920 x 1080
system operacyjny Windows 10 Home.
Odpowiedź Zamawiającego
Zamawiający wyraża zgodę i dopuszcza sprzęt określony w pkt. 5 0 parametrach nie gorszych niż
proponowane.
z up. ta miny
e trzak
inspekto d publicznych
w ikRe ratu Rozwoju
Załączniki:
formularz cenowy Drwęcz: Formularz_cenowy_zadanie_A_Dzbenin.docx
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 1 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Czychowskiego w Dzbeninie
L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i
uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z problemami dyskalkulii wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z
ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi wykazującymi problemy z koncentracją i zapamiętywaniem. Wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
3
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym, znacznym i głębokim
Zestaw ćwiczeń interaktywnych na zajęcia rewalidacyjne, wspomagające rozwój, funkcjonowanie osobiste i społeczne ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Do wykorzystania jako wsparcie tradycyjnych działań podejmowanych przez różnych specjalistów w ramach wspomagania rozwoju społeczno-osobistego uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.
Zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. Do wykorzystania dla nauczycieli klas 1-8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn
innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wpierający nauczyciela w zajęciach z dziećmi potrzebujący wsparcia logopedycznego. W zestawie znajduje się ponad 3 tys. ćwiczeń i ponad 700 kart.
Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji słuchowej i wzrokowej, a także wspomagający koncentrację uwagi opartą na analizatorze słuchowym oraz wzrokowym. Ponad 1 300 ćwiczeń interaktywnych i 400 kart do wydruku wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
5.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy
dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Zestaw komputerowy składający się z komputera z procesorem intel core i5; pamięć 4 GB DDR4; dysk twardy 512 GB; system operacyjny Windows 10 Home; gwarancja 2 lata wraz z monitorem o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
4
RAZEM
Łączna wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
cena netto ………(słownie……),
podatek Vat……...( słownie…..), cena brutto……….( słownie…..).
Termin realizacji zamówienia …………………………….
Okres gwarancji ………………………..,
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej w Dzbeninie, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń.
(Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
formularz cenowy Dzbenin: Formularz_cenowy_zadanie_B_Drwecz.docx
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 2 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę z dziećmi, wymagających zajęć logopedycznych wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Interaktywny i tradycyjny zestaw materiałów dydaktycznych wspierających kształcenie kompetencji emocjonalno- społecznych oraz udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w kontekście sytuacji kryzysowych i traumatycznych.
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy stymulujących funkcje poznawcze, a także usprawniające spostrzeżenia, pamięć i koncentrację uwagi. zestaw
1
3.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Urządzenie interaktywne wyświetlające obraz na podłodze z 214 programami interaktywnymi. Dedykowane pakiety udowadniają, że technologia i dydaktyka mogą iść ze sobą w parze, a – co więcej, motywować dzieci do nauki i wspierać nauczycieli w ich wychowawczej misji. Parametry urządzenia: jasność: 3 600 ANSI Lumen; rozdzielczość: 1 280 x 800 WXGA; żywotność lampy: do 10 000 h(tryb standard); procesor: jednostka o taktowaniu 3,5 GHz; dysk: SSD 120 GB; VInterfejsy: USB, VGA, Minijack, Ethernet Moduł: Wi-Fi, Gwarancja: 3 lata; akcesoria w zestawie: 2 piloty, pisak interaktywny, interaktywny multibook przewód zasilający, uchwyt montażowy (sufitowy), elementy montażowe, instrukcja obsługi i montażu, film szkoleniowy prezentujący korzystanie z urządzenia w pracy z dziećmi z SPE,• cyfrowy poradnik metodyczny pokazujący zastosowanie urządzenia w pracy z dziećmi z SPE.
zestaw
1
Razem
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń. (Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
Termin złożenia ofert: do 25.10.2024r. do godz.10.00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 17-10-24 12:41
- Czas udostępnienia: 17-10-24 12:41
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn: "Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc Laskowiec "
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: Budowa odcinka drogi od ul.Składowej do ul.Tęczowej" w msc. Ławy
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn: "Utworzenie oddziału żłobka samorządowego w Rzekuniu w msc Laskowiec ".
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń
- Zapytanie ofertowe na : "Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki".