::  ::
Biuletyn Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej
 ::  ::
  • O Gminie
  • O Urzędzie
  • Aktualności
  • Inwestycje
  • Dotacje
  • Zamówienia
  • Akty prawne
  • Tematy spraw
  • Kontakt
  1. Urząd Gminy w Rzekuniu
  2. Zamówienia
  3. Zapytania ofertowe

Komenda Wojewódzka Policji Ostrołęka – remont pomieszczeń

Szczegóły
Monika Pawłowska
05 sierpnia 2025

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach realizacji zdania remontowego pn: "KMP Ostrołęka - remont pomieszczeń"

Postępowanie nr 120/ZF/2025 dot. udzielania zamówienia, udostępnione jest na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.

Link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155074

Termin składania ofert: 12-08-2025 09:00:00

Termin otwarcia ofert: 12-08-2025 09:05:00

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Monika Pawłowska
  • Wprowadził(a): Monika Pawłowska
  • Czas wytworzenia: 05-08-25 15:43
  • Czas udostępnienia: 05-08-25 15:43

KMP Ostrołęka - remont pomieszczeń

Szczegóły
Monika Pawłowska
22 lipca 2025

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach realizacji zdania remontowego pn: "KMP Ostrołęka - remont pomieszczeń"

Postępowanie nr 98/ZF/2025 dot. udzielania zamówienia, udostępnione jest na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.

Link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/all?page=1&limit=30&query=1147032&searchIn=1,2,7,3,4,6&proceedingType=all&globalMode=all&negotiationStatus=128&year=forty_five_days

Termin składania ofert: 29-07-2025 09:00:00

Termin otwarcia ofert: 29-07-2025 09:05:00

Pobierz KMP

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Monika Pawłowska
  • Wprowadził(a): Monika Pawłowska
  • Czas wytworzenia: 22-07-25 08:53
  • Czas udostępnienia: 22-07-25 08:53

Wykonanie audytów oraz opracowanie i wdrożenie SZBI w jednostkach gminy Rzekuń

Szczegóły
Tomasz Majewski
15 lipca 2025

Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Wykonanie audytów oraz opracowanie i wdrożenie SZBI w jednostkach gminy Rzekuń".

Czytaj dalej

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Bartosz Podolak
  • Wprowadził(a): Tomasz Majewski
  • Czas wytworzenia: 15-07-25 12:59
  • Czas udostępnienia: 15-07-25 12:59

Wykonanie przeglądu podręcznego sprzętu gaśniczego stanowiącego wyposażenie obiektów Policji garnizonu mazowieckiego

Szczegóły
Monika Pawłowska
15 lipca 2025

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w ramach realizacji zdania pn: "Wykonanie przeglądu podręcznego sprzętu gaśniczego stanowiącego wyposażenie obiektów Policji garnizonu mazowieckiego"

Postępowanie nr 98/WIR/25 dot. udzielania zamówienia, udostępnione jest na platformie zakupowej Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.

Link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1143009

Termin składania ofert: 18-07-2025 12:00:00

Termin otwarcia ofert: 25-10-2024 12:05:00

Pobierz 20250714_SKAN__250714_151627151627

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Monika Pawłowska
  • Wprowadził(a): Monika Pawłowska
  • Czas wytworzenia: 15-07-25 08:07
  • Czas udostępnienia: 15-07-25 08:07

Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2026-2029 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków

Szczegóły
Michalina Grala
03 czerwca 2025

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2026-2029 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków".

Zapytanie_ofertowe.pdf

nasza gmina
FPZ.271.2.21.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 3 czerwca 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający - Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, REGON: 550667959,
NIP:758-214-17-29
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2026- 2029, wraz
z uzyskaniem pozytywnej opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
dla wykonanego opracowania i przygotowaniem projektu uchwały Rady Gminy Rzekuń
w sprawie jego przyjęcia. Opracowanie ponadto winno uwzględniać wskazania zawarte
w poradniku metodycznym dla opracowania gminnego programu opieki nad zabytkami
wydanym przez Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, a więc:
podstawn,' prawne opracowania gminnego programu opieki nad zabytkami;
uwarunkowania prawne ochrony i opieki nad zabytkami w Polsce;
strategiczne cele polityki państwa w zakresie ochrony zabytków i opieki nad
zabytkami;
relacje gminnego programu opieki nad zabytkami z dokumentami v"konanymi na
poziomie województwa i powiatu, spójnego z Krajowym programem ochrony i opieki
nad zabytkami;
uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne ochrony dziedzictwa kulturowego (relacje
gminnego programu opieki nad zabytkami z dokumentami vrykonanymi na poziomie
gminy - analiza dokumentów programowych gminy);
charakterystykę zasobów i analizę stanu dziedzictwa i krajobrazu kulturowego gminy;
ocenę stanu dziedzictwa kulturowego gminy i obiektów zabytkourych na jej terenie,
analizę szans i zagrożeń;
założenia programowe (priorytety programu opieki, kierunki i cele działań programu
opieki, zadania programu opieki);
instrumenty realizacji programu opieki nad zabytkami;
zasady oceny realizacji programu opieki nad zabytkami;
Źródła finansowania programu opieki nad zabytkami;
realizację i finansowanie przez gminę zadań z zakresu ochrony zabytków;
informacje na temat metod monitoringu programu.
Gmina posiada Program Opieki nad Zabytkami Gminy Rzekuń na lata 2022
2025
(opublikowany w Dzienniku Urzędowym Woj. Mazowieckiego, poz. 1502 z dnia
08.02.2022 r.
: ul_ 33
07-411
29 761 73 01
29 761 73 02
29643 2093

2.
III.
Wykonanie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków.
Obecnie w Gminnej Ewidencji Zabytków znajduje się 12 kart obiektów nieruchomych oraz
wykaz 92 stanowisk archeologicznych. Gminna Ewidencja Zabytków powinna zostać
przeanalizowana i poprawiona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Należy dokonać weryfikacji istniejącej GEZ w celu usunięcia z niej obiektów, które nie
istnieją lub utraciły swoje wartości zabytkowe wraz z przygotowaniem stosownego
wniosku do WIJOZ w Warszawie w tej sprawie i uzyskaniem pozytywnej opinii.
Szczegółowy zakres zamówienia w zakresie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków
obejmuje:
a)
b)
c)
d)
e)
wykonanie kwerendy w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Warszawie,
weryfikację listy obiektów objętych gminną ewidencją zabytków w zakresie zgodności
z Rejestrem Zabytków Nieruchomych Województwa Mazwieckiego i listą zabytków
wpisanych do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków;
przeprowadzenie dokumentacyjnych prac terenowych;
sporządzenie dokumentacji ewidencyjnej w postaci kart adresowych dla obiektów
włączonych do gminnej ewidencji zabytków, wg wzoru kart adresowych
wprowadzonych rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Karta adresowa dla każdego obiektu winna zawierać:
krótki opis obiektu,
aktualną dokumentację fotograficzną obiektu (2-4 zdjęcia), obejmującą widok
ogólny i charakterystyczne detale obiektu,
mapę w skali uzgodnionej odrębnie z Zamawiającym, z jednoznacznie
zaznaczonym obiektem i podaniem nr działki, na której obiekt jest usytuowany.
sporządzenie tabelarycznego zestawienia zabytków gminnej ewidencji, w układzie
adresowym i ewidencyjnym wecRug miejscowości;
sporządzenie tabelarycznego zestawienia, w układzie adresowym i ewidencyjnym
według miejscowości (wraz z dokumentacją fotograficzną i uzasadnieniem) obiektów
nieistniejących lub których stan zachowania lub wartości zabytkowe, bądź zatarcie
cech zabytkownŕch uzasadnia nie włączanie do gminnej ewidencji zabytków.
Jeżeli obiekt utracił walory zabytku — należy usunąć go z Gminnej Ewidencji Zabytków.
Ewidencja zabytków Gminy Rzekuń po aktualizacji powinna obejmować:
a) obiekty wpisane do rejestru zabytków:
b) obiekty zabytkowe ujęte w wojewódzkiej ewidencji zabytków;
c) zabytkowe kościoły i cmentarze;
d) zabytki o najwyższym znaczeniu dla gminy;
e) stanowiska archeologiczne.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy realizować zgodnie z :
Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U.
sfrona 2 z 6

z 2024 r. , poz. 1292);
Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r.
w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej
ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych
za granicę niezgodnie z prawem (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 56);
Instrukcją opracowania karty adresowej zabytku nieruchomego (GEZ) i jej wzoru
opublikowaną przez Narodown,' Instytut Dziedzictwa w Warszawie;
Poradnikiem metodycznym pt. Gminny program opieki nad zabytkami
opublikowanym przez Narodown,' Instytut Dziedzictwa w Warszawie.
W zakresie publikacji opracowanego Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami w Dzienniku
Urzędowym zgodnie z:
Ustawą z dnia 20 lipca 2000r o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych
aktów prawnych (t.j. Dz.U z 2019 r„ poz. 1461);
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r w sprawie
wnŕmagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty
normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci
elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników
danych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2622).
IV. FORMA ODBIORU ZAMÓWIENIA
2.
3.
v.
2.
3.
Gminna Ewidencja Zabytków:
a) 2 egzemplarze w formie papierowej kolorowo' vrydruk — z możliwością wypięcia
poszczególnych kart;
b) 2 egzemplarze w formie cyfrowej, w tym 1 egzemplarz z możliwością edycji;
c) projekt Zarządzenia Wójta o przyjęciu GEZ.
Gminny Program Opieki nad Zabytkami:
a) 2 egzemplarze w wersji papierowej;
b) 2 egzemplarze w wersji cyfrowej, w tym 1 egzemplarz z możliwością edycji;
c) projekt uchwały wraz z uzasadnieniem.
Wykaz obiektów objętych Gminną Ewidencją Zabytków w zestawieniu tabelarycznym
w układzie adresown,łm i ewidencyjnym według miejscowości w wersji papierowej
i elektronicznej.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wnŕkonania przedmiotu zamówienia: do 12 grudnia 2025 r.
Za termin wykonania Zamawiający uznaje przekazanie kompletnego opracowania,
będącego przedmiotem zamówienia zawierającego w swej treści pozytywne opinie
Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie.
Za prawicHowo zakończone Zamawiający uzna opracowania, które zostały przyjęte
do stosowania odpowiednio:
w zakresie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami - uchwała Rady Gminy Rzekuń,
strona 3 z 6


Formularz_ofertowy.odt
FORMULARZ OFERTOWY
Przedmiot zamówienia: Opracowanie Programu Opieki nad Zabytkami dla Gminy Rzekuń na lata 2026-2029 oraz aktualizacja Gminnej Ewidencji Zabytków Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa: ……………………………………………………………………………………………………………………………….……………
Siedziba: …………………………………………………………………………………………………………………………………...…….
Nr telefonu: …………………………………………… e-mail: …………………………………………………………………………..
NIP: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….…
REGON: ……………………………………………………………………………………………………………………..…………………….
Oferujemy realizację zamówienia za wynagrodzeniem ryczałtowym:
cena netto: ……………………..…. zł (słownie: ……………………………………..………………………..……… zł)
podatek VAT: ……………….….…. zł (słownie: ……………………………………………………………..…..…… zł)
cena brutto: ………..……..……… zł (słownie: …………………………………………………………..….…… zł)
Oświadczamy, że w cenie naszej oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
Oświadczamy, że zaproponowana w ofercie cena jest cena ryczałtową i w trakcie trwania umowy cena ta nie ulegnie zmianie.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, w terminie do 12 grudnia 2025 r.
Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w zapytaniu oraz że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i zdobyliśmy wszelkie konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty oraz akceptujemy warunki umowy określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy
w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w zapytaniu ofertowym.
Dołączamy wykaz opracowanych Programów Opieki nad Zabytkami oraz GEZ
Nazwa opracowania
Data
Nazwa i adres zamawiającego
Nazwa i nr aktu przyjmującego do stosowania*
*odpowiednio Uchwała lub Zarządzenie Wójta/Burmistrza/Prezydenta
Nazwa opracowania
Data
Nazwa i adres zamawiającego
Nazwa i nr aktu przyjmującego do stosowania*
*odpowiednio Uchwała lub Zarządzenie Wójta/Burmistrza/Prezydenta
Do niniejszego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie
(np. referencje czy protokoły przekazania opracowań).
………………....................................................…
(podpis wykonawcy)


Termin składania: 13 czerwca 2025 r., godz 09:00

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Michalina Grala
  • Wprowadził(a): Michalina Grala
  • Czas wytworzenia: 03-06-25 09:43
  • Czas udostępnienia: 03-06-25 09:43

Modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń

Szczegóły
Paulina Pietrzak
29 maja 2025

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Modernizację oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń"

Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_na_Modernizacje_oswietlenia.pdf

nasza głnina
Fpz.271.2.20.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, 29.05.2024 r
Zapytanie ofertowe
l. Zamawiający Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Rzekuń.
II. Przedmiot zamówienia: Zadanie obejmuje wymianę 200 szt. opraw ulicznych (wraz z
okablowaniem i zabezpieczeniami) we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach.
Dodatkowo na każdym obwodzie elektrycznym, który będzie modernizowany należy zainstalować
ogranicznik prądu rozruchowego dobrany odpowiednio do prądu pobieranego.
Wymagania dla opraw ulicznych I (166 sztuk):
1. Moc Średnia oprawy: max. 48 W
2. Typ Źródła światła: LED
3. Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4. Temperatura barwowa: 4000 K
5. Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6. Wymienność źródła światła: Tak
7. Strumień świetlny oprawy: min. 6400 lm
8. Certyfikaty: ENEG ENEC+
9. Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym, scentralizowanym
Systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając instalacji dodatkowych
urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza czasem
zaświecania i mocą.
Wymagania dla opraw ulicznych II (34 sztuki):
1. Moc średnia oprawy: max. 78 W
2. Typ Źródła światła: LED
3. Skuteczność świetlna oprawy: min. 136 lm/W
4. Temperatura barwowa: 4000 K
5. Wskaźnik oddawania barw: min. 70
6. Wymienność Źródła Światła: Tak
7. Strumień Świetlny oprawy. min. 10400 lm
8. Certyfikaty: ENEC, ENEC+
9. Oprawa powinna umożliwiać rozbudowę o moduł komunikacji ze zdalnym, scentralizowanym

111.
IV.
V.
VII.
VIII.
IX.
systemem zarządzania, który umożliwia:
a)indywidualne sterowanie każdą oprawą we wspólnym obwodzie elektrycznym;
b) komunikację oprawy ulicznej z systemem sterowania - nie wymagając instalacji dodatkowych
urządzeń w obwodzie;
c) lokalizowanie oprawy w terenie, dostarczać informacje o awariach, zarządza czasem
zaśwłecama mocą
Termin realizacji zamówienia do 31.10.2025r.
Okres gwarancji min. 60 miesięcy.
Miejsce i termin złożenia ofert do dnia 13 czerwca 2025n do godz.1000 w formie pisemnej
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w gm. Rzekuń"
Termin otwarcia ofert 13 czerwca 2025 r. godz.1015.
Warunki płatności Po przedłożeniu prawidłowo sporządzonej faktury/rachunku,
30 dni kalendarzowych, przelewem na wskazane konto bankowe.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Tomasz Majewski 29 643 20 33
Sposób przygotowania oferty. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim na
adres: Urząd Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń według danych:
1) nazwa wykonawcy —
2) adres wykonawcy —
3) NIP/ REGON
4) nr rachunku bankowego —
5) Łączna wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
cena
podatek VAT cena brutto
a) oprawy uliczne I (166 sztuk) Moc Średnia oprawy: max. 48 W
cena podatek VAT cena brutto
b) oprawy uliczne II (34 sztuki) Moc średnia oprawy: max. 78 W
cena
..zł podatek VAT cena brutto zł
6) termin realizacji zamówienia
7) okres gwarancji .
X. Zamawiający przewiduje dokonanie wyboru najkorzystniejszej
prowadzenia negocjacji. (opcjonalnie)
Paul
kto
oferty z
możliwością
ó Gminy
trzak
publicznych
eratu

Kłauzuła RODO:
Obtnviqzek informacyjny RODO
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
(poni2ej progów — np. zapytania ofertowe/rozeznanie rynku)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 oraz art. 14 ust. I i 2 Rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
takich danych oraz uchylenia dyrekt»vy 95/46fWE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.052016, str. l), dalej „RODU', informuję, że:
Administratorem państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, zwany
dalej również „Administratorem" lub „Zamawiającym".
Inspektorem Ochrony Danych ('OD) jest dr Bartosz Mendyk. Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem email:
iod@drmendyk.p I.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu zwi4zanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zarnówienia
publicznego prowadzonym w trybie zapytania Ofertowego/rozeznania rynku, tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w
celu zawarcia umowy) Oraz w związku z realimwaną urnową — na podstawic art. 6 ust. I lit b i c RODO w związku z
ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Owilny oraz innymi właściwymi aktami prawnymi. PO ustaniu celu
pierwotnego dane będą przetuarzane w celach archiwalnych i kontrolnych na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w
związku z właściwymi przepisami szczególnymi _
W przypadku wytm•u oferty dane będą również przetwarzane w celach wypełniania obo•ă'iązków prawnych
ciążących na Administratorze związanych z rachunkowością, podatkami i archiwizacją na podstawie art. 6 ust. I lit. c
Odbiorcy danych — dane mogą zostać tzw. podmiotom przetwarzającym na rx)dstawie Odpowiednich
instrumentów prawnych (np. firmom hostingowym. informatycznym, zajmującym się ochroną danych a
także udostępnione podmiotom, które zwracają się o udostępnienie danych w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej; organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na
organów Władzy publicznej, w zakresie i w celach wynikających z przepisów Bywszechnie obowiązującego prawa.
Okres przechowywania danych — danc omtx»ve będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Na
Ftrzcby rachunkowości oraz ze wzgledów podatkowych, dane będą przetsvarzane tak długo, jak Administrator będzie
zobligowany do tego przepisami prawa — obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał
obowiązek podatkowy. Nadto danc będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z
Obowiązującymi przepisami prawa oraz okres wymagany przepisami archiwalnymi.
Automatyczne podejmowanie decyzji — w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatynnvany, stosownie do art. 22 RODO.
Prawa osoby, której dane dotyczą: a) Na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Pani/Pana osoby, w tym prawu do uzyskania kopii danych: b) Na podstawie art. 16 RODO, prauo do żądania
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; c) prawo do usunięcia danych w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 17 RODO; d) Prawo ograniczenia przetwarzania danych na zasadach Określonych w art. 18 RODO;
e) Prawo do danych osobowych na warunkach określonych w art. 20 RODO; t) prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 21 RODO; g) Prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Ur«du Ochrony Danych Osobowych, jeśli umają państwo, że przetwarzanic danych osobowych narusza
przepisy RODO. Swoje prawa można zgłaszać ł»przez przeslanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub
pisemnie na adres Administratora.
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu udziału w postępowaniu. Jest to warunek zawarcia i realizacji
umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wziecie udziału w postmwaniu Oraz zawarcie umowy

  • Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
  • Wytworzył(a)/ odpowiada za treść: Paulina Pietrzak
  • Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
  • Czas wytworzenia: 29-05-25 13:22
  • Czas udostępnienia: 20-06-25 13:22
  1. Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń
  2. Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
  3. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Laskowiec na działce gminnej nr ewid.355
  4. Nasadzenia drzew na terenie zabytkowego parku w Przytułach Starych, gm. Rzekuń
  5. Wykonanie naprawy usterek po przeglądzie Przeciwpożarowych Wyłączników Prądu w obiektach mazowieckiego garnizonu Policji

Strona 1 z 41

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Zamówienia
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Plan zamówień

Copyright © 2023 Urząd Gminy w Rzekuniu

  • Licencje
  • Polityka prywatności