Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_-_FPZ.271.2.37.2024.pdf
nasza gmina
Fpz.271.2.37.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27.06.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na usunięcie wad i usterek w budynku Złobka
Samorządowego w Rzekuniu w ramach zadania pn „Remonty obiektów użyteczności
publicznej w Gminie Rzekuń”
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie następujących wad i usterek:
1) Zawilgocenie ścian w salach dla dzieci na połączeniu ściany zewnętrznej z dachem
w rezultacie którego nastąpiło odpadanie tynku i farby.
2) Liczne pęknięcia na ścianach i sufitach w większości pomieszczeń i sal.
3) Odspojenie (pęknięcie spoin) pomiędzy podłogą z gresu i cokołem w pomieszczeniu
socjalnym.
4) Bardzo duża szczelina pomiędzy skrzydłem drzwiowym a progiem powodująca
nieszczelność drzwi wejściowych do obiektu.
Brak mocowania zawiasu skrzydła drzwi wejściowych.
5)
6) Liczne duże szczeliny na połączeniu sufitów gipsowo - karatonowych z belkami
drewnianymi.
7) Nieodpowiednie zamontowane osadniki dolne rynien spustowych, na skutek czego
grunt
i kamień przy fundamentach osiadł.
8) Liczne zapadliska opaski z kostki betonowej wokół obiektu.
9) Liczne wypaczenia desek elewacyjnych.
10) Częściowo oderwana krata wentylacyjna na fragmencie elewacji szczytowej obiektu.
UWAGA: Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej gdyż oględziny miejsca realizacji
zamówienia dostarczą wykonawcom informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania
oferty i skalkulowania jej ceny.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
szpachlowanie i gładzenie ścian, sufitów z uwzględnieniem dwukrotnego malowania;
uzupełnić izolację termiczną w miejscach mostków termicznych;
regulacja stolarki drzwiowej, wymiana uszkodzonych elementów;
uzupełnienie i uszczelnienie pękniętych spoin;
regulacja rynien i osadników; uzupełnienie kruszywa:
usunięcie zapadlisk z kostki betonowej;
poprawa montażu kraty wentylacyjnej;
wymiana uszkodzonych i wypaczonych desek elewacyjnych.
wraz z dostawą materiałów niezbędnych do ich wykonania.
adres: ul.Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29761 7302
faks: 29 643 20 93 strona internetowa:
e-mail:
www.rzekun.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca będzie zobowiazanv również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów oraz technologii usunięcia istniejących wad i usterek;
poniesienia odpowiedzialności za jako", zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informaęyina w związku z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: ug@geKgLPli
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowi ku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gmłnnym oraz
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty.
Adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do 02.07.2024 r. qqdz. 16:00.
Ofertę należy złożyć na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w Temacie wiadomości wpisując:
Oferta na *emonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń"”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
02.07.2024 r. godz. 16:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Paweł Mierzejewski - tel.: 29 643 20 77
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.37.2024 z dnia 26.06.2024 r. na wykonanie zadania
publicznego pn.: „Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń”
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto..
. ..zł (słownie.
._zł (słownie... ..
...zł (słownie...
4 termin realizacji zamówienia... ... ...
5 okres gwarancji.
podpis
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ub ania si o udzielenie zamówienia bliczn o w nłnie•sz m ost
anłu_
(W przypadku, gdy 'vykona•vca pnekazuje danych osob0UCh innych ni2 bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi "Mączenie
stosowania obowiązku 'Normacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia "konawca nie swada
Oświadczenie np.
rozporządzenË parlamentu i Rady (UE) z dnia 27 Kwietnia 2016 r. W sprawie osób nzycznycb w
związku z przetwarzaniem danych osobonych i w sprawie sșvobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrekt"ô' 95/4âA4E
(ogólne o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 Z 04052016,
z up. ójta Gminy
trzak
Inspektor zam ieri publicznych
k R ratu ROZWOiu
Fpz.271.2.37.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27.06.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na usunięcie wad i usterek w budynku Złobka
Samorządowego w Rzekuniu w ramach zadania pn „Remonty obiektów użyteczności
publicznej w Gminie Rzekuń”
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie następujących wad i usterek:
1) Zawilgocenie ścian w salach dla dzieci na połączeniu ściany zewnętrznej z dachem
w rezultacie którego nastąpiło odpadanie tynku i farby.
2) Liczne pęknięcia na ścianach i sufitach w większości pomieszczeń i sal.
3) Odspojenie (pęknięcie spoin) pomiędzy podłogą z gresu i cokołem w pomieszczeniu
socjalnym.
4) Bardzo duża szczelina pomiędzy skrzydłem drzwiowym a progiem powodująca
nieszczelność drzwi wejściowych do obiektu.
Brak mocowania zawiasu skrzydła drzwi wejściowych.
5)
6) Liczne duże szczeliny na połączeniu sufitów gipsowo - karatonowych z belkami
drewnianymi.
7) Nieodpowiednie zamontowane osadniki dolne rynien spustowych, na skutek czego
grunt
i kamień przy fundamentach osiadł.
8) Liczne zapadliska opaski z kostki betonowej wokół obiektu.
9) Liczne wypaczenia desek elewacyjnych.
10) Częściowo oderwana krata wentylacyjna na fragmencie elewacji szczytowej obiektu.
UWAGA: Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej gdyż oględziny miejsca realizacji
zamówienia dostarczą wykonawcom informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania
oferty i skalkulowania jej ceny.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
szpachlowanie i gładzenie ścian, sufitów z uwzględnieniem dwukrotnego malowania;
uzupełnić izolację termiczną w miejscach mostków termicznych;
regulacja stolarki drzwiowej, wymiana uszkodzonych elementów;
uzupełnienie i uszczelnienie pękniętych spoin;
regulacja rynien i osadników; uzupełnienie kruszywa:
usunięcie zapadlisk z kostki betonowej;
poprawa montażu kraty wentylacyjnej;
wymiana uszkodzonych i wypaczonych desek elewacyjnych.
wraz z dostawą materiałów niezbędnych do ich wykonania.
adres: ul.Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29761 7302
faks: 29 643 20 93 strona internetowa:
e-mail:
www.rzekun.pl
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca będzie zobowiazanv również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów oraz technologii usunięcia istniejących wad i usterek;
poniesienia odpowiedzialności za jako", zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informaęyina w związku z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: ug@geKgLPli
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowi ku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gmłnnym oraz
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty.
Adres e-mail:
do 02.07.2024 r. qqdz. 16:00.
Ofertę należy złożyć na adres e-mail:
Oferta na *emonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń"”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
02.07.2024 r. godz. 16:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Paweł Mierzejewski - tel.: 29 643 20 77
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.37.2024 z dnia 26.06.2024 r. na wykonanie zadania
publicznego pn.: „Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń”
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto..
. ..zł (słownie.
._zł (słownie... ..
...zł (słownie...
4 termin realizacji zamówienia... ... ...
5 okres gwarancji.
podpis
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ub ania si o udzielenie zamówienia bliczn o w nłnie•sz m ost
anłu_
(W przypadku, gdy 'vykona•vca pnekazuje danych osob0UCh innych ni2 bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi "Mączenie
stosowania obowiązku 'Normacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia "konawca nie swada
Oświadczenie np.
rozporządzenË parlamentu i Rady (UE) z dnia 27 Kwietnia 2016 r. W sprawie osób nzycznycb w
związku z przetwarzaniem danych osobonych i w sprawie sșvobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrekt"ô' 95/4âA4E
(ogólne o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 Z 04052016,
z up. ójta Gminy
trzak
Inspektor zam ieri publicznych
k R ratu ROZWOiu
Termin złożenia oferty: do 02.07.2024 r. godz. 16:00.