Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na Usługę badania próbek odpadów paleniskowych oraz dostawę narzędzi do poboru próbek.
Treść zapytania: FPZ.271.1.59.2022.pdf
nasza gmina
FPZ.271.1.59.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.08.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
usługi badania próbek odpadów paleniskowych oraz dostawę narzędzi do poboru próbek.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) świadczenie usług w zakresie badania próbek z odpadów paleniskowych przez
Akredytowane Laboratorium w okresie do 01 11.2022 r.;
2) dostawę 15 sztuk naczyń do poboru próbek popiołu ze stali nierdzewnej z pokrywką
(wielokrotnego użytku);
3) dostawę 100 szt. plomb;
3. Szczegółowe warunki zamówienia:
1) wykonane ekspertyzy w postaci analizy sitowej, akredytowanych badań oraz wszelkich badan
dodatkowych musi jednoznacznie określić czy stwierdzono termiczne przekształcanie
odpadów/ śmieci;
2) termin wykonania badań i wydania ekspertyz wraz z określeniem czy doszło do termicznego
przekształcania substancji niedozwolonych w postaci śmieci/odpadów do 14 dni roboczych od
dnia dostarczenia próbki;
3) przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej, prezentującej skład badanego
materiału ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych odpadów w formie elektronicznej
a w przypadku stwierdzenją_termicznego przekształcania (spalania) niedozwolonych
substancji (odpadów/ śmieci) w piecu z którego została pobrana dana próbka do analiz,
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ocenę/ekspertyzę w 2 egzemplarzach w wersji
papierowej oraz 1 egzemplarz oceny/ekspertyzy w wersji elektronicznej (pliki pdf), który
zostanie przesłany na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego;
4) wykonawca wykona wszelkie prace określone w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi
normami, wymogami prawnymi, przepisami: BHP, przeciwpożarowymi i ochrony środowiska.
5) Wykonawca zapewni bezstronność oraz wysoką jakość świadczonych usług;
6) VWkonawca na własny koszt odeśle naczynia do poboru próbek na adres Zamawiającego.
7) Wykonawca wykona badanie każdej próbki przesłanej przez Zamawiającego w okresie
trwania umowy
4. Inne informacje
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków zewnętrznych w ramach „Mazowsze dla
Czystego Powietrza 2022"
W przypadku nie dotrzymania terminu realizacji, o którym mowa w ust. 6 niniejszego
zapytania i ewentualnej utraty ww. pozyskanych Środków zewnętrznych przez
Zamawiającego, Zamawiający będzie dochodził zadośćuczynienia z tytułu utraconych
korzyści.
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 73 02
faks: 29 643 20 93 strona internetowa: www.rzekun.pl
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. Klagrzula informacyina w związku z ROQO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, Ze:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
r. Kodeks postępowania administracyjnego;
czerwca 1960
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
3) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowry'm zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobovwch ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
6. Termin realizacji zamówienia:
w zakresie dostawy narzędzi do przechowywania i poboru próbek: w terminie 14 dni
roboczych Od podpisania umowy.
w zakresie wykonania ekspertyz: 01.11.2022 r.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 25.08.2022 r, godZ, 10,00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
Zapytanie ofertowe na usługi badania próbek odpadów paleniskowych oraz dostawę
narzędzi do poboru próbek.
8. Termin otwarcia Ofert godz. 10.15.
9. Warunki płatności: po zakończeniu robót i protokolamym odbiorze prac, w ciągu 30 dni
roboczych, przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paulina Pietrzak (029) 643-20-77
11. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
2) Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m, in. podatek VAT, upusty, rabaty.
3) W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną
w ten sposób cenę Wykonawca moze powiększyć o inne elementy niezbędne według
wykonawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten sposób cenę Wykonawca poda w formularzu
ofertowym.
4) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
5) Cena brutto oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych polskich
w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
12. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
• cenę netto, (słownie złotych),
podatek VAT, (słownie złotych),
• cenę brutto, (słownie złotych)
6) termin realizacji zamówienia,
7) Okres udzielanej gwarancji.
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art.
13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usunię@e treści
oświadczenia na przez iego wy8rg$.lĘnie).
Crozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). "
z up.W a
mgr inż arch. Ku lińs
Kierownik Refera
worek
FPZ.271.1.59.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.08.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
usługi badania próbek odpadów paleniskowych oraz dostawę narzędzi do poboru próbek.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) świadczenie usług w zakresie badania próbek z odpadów paleniskowych przez
Akredytowane Laboratorium w okresie do 01 11.2022 r.;
2) dostawę 15 sztuk naczyń do poboru próbek popiołu ze stali nierdzewnej z pokrywką
(wielokrotnego użytku);
3) dostawę 100 szt. plomb;
3. Szczegółowe warunki zamówienia:
1) wykonane ekspertyzy w postaci analizy sitowej, akredytowanych badań oraz wszelkich badan
dodatkowych musi jednoznacznie określić czy stwierdzono termiczne przekształcanie
odpadów/ śmieci;
2) termin wykonania badań i wydania ekspertyz wraz z określeniem czy doszło do termicznego
przekształcania substancji niedozwolonych w postaci śmieci/odpadów do 14 dni roboczych od
dnia dostarczenia próbki;
3) przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej, prezentującej skład badanego
materiału ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych odpadów w formie elektronicznej
a w przypadku stwierdzenją_termicznego przekształcania (spalania) niedozwolonych
substancji (odpadów/ śmieci) w piecu z którego została pobrana dana próbka do analiz,
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ocenę/ekspertyzę w 2 egzemplarzach w wersji
papierowej oraz 1 egzemplarz oceny/ekspertyzy w wersji elektronicznej (pliki pdf), który
zostanie przesłany na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego;
4) wykonawca wykona wszelkie prace określone w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi
normami, wymogami prawnymi, przepisami: BHP, przeciwpożarowymi i ochrony środowiska.
5) Wykonawca zapewni bezstronność oraz wysoką jakość świadczonych usług;
6) VWkonawca na własny koszt odeśle naczynia do poboru próbek na adres Zamawiającego.
7) Wykonawca wykona badanie każdej próbki przesłanej przez Zamawiającego w okresie
trwania umowy
4. Inne informacje
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków zewnętrznych w ramach „Mazowsze dla
Czystego Powietrza 2022"
W przypadku nie dotrzymania terminu realizacji, o którym mowa w ust. 6 niniejszego
zapytania i ewentualnej utraty ww. pozyskanych Środków zewnętrznych przez
Zamawiającego, Zamawiający będzie dochodził zadośćuczynienia z tytułu utraconych
korzyści.
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 73 02
faks: 29 643 20 93 strona internetowa: www.rzekun.pl
e-mail:
5. Klagrzula informacyina w związku z ROQO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, Ze:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
r. Kodeks postępowania administracyjnego;
czerwca 1960
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
3) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowry'm zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobovwch ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
6. Termin realizacji zamówienia:
w zakresie dostawy narzędzi do przechowywania i poboru próbek: w terminie 14 dni
roboczych Od podpisania umowy.
w zakresie wykonania ekspertyz: 01.11.2022 r.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 25.08.2022 r, godZ, 10,00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
Zapytanie ofertowe na usługi badania próbek odpadów paleniskowych oraz dostawę
narzędzi do poboru próbek.
8. Termin otwarcia Ofert godz. 10.15.
9. Warunki płatności: po zakończeniu robót i protokolamym odbiorze prac, w ciągu 30 dni
roboczych, przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paulina Pietrzak (029) 643-20-77
11. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
2) Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m, in. podatek VAT, upusty, rabaty.
3) W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną
w ten sposób cenę Wykonawca moze powiększyć o inne elementy niezbędne według
wykonawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten sposób cenę Wykonawca poda w formularzu
ofertowym.
4) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
5) Cena brutto oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych polskich
w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
12. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
• cenę netto, (słownie złotych),
podatek VAT, (słownie złotych),
• cenę brutto, (słownie złotych)
6) termin realizacji zamówienia,
7) Okres udzielanej gwarancji.
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art.
13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usunię@e treści
oświadczenia na przez iego wy8rg$.lĘnie).
Crozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). "
z up.W a
mgr inż arch. Ku lińs
Kierownik Refera
worek