Zapraszamy do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miejsce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
Treść zapytania:
zapytanie_oferowe_23.02.2024.pdf
nasza cnnina
FPZ.271.2.9.2024
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 23.02.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miej-
sce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zjeżdżalni dmuchanych do miejscowości
Rzekuń:
Lp.
2
Nazwa arty
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabawy. Z wyposażeniem : dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +/- 8 m x 8 m x 4.8 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +/- 1,8 m x 1 m
Materiał: nowej generacji PVC
Dmuchawa: 2x 2400 W
waga: +/- 250 kg
Gwarancja: 24 miesiące
Podwójna dmuchana zjeżdżalnia - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabaqy. Z wyposażeniem: dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +1- 7 m x 4 m x 6 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +1- m x 0,8 m
Materiał nowej generacji p V C
Dmuchawa Ix 2400 W
waga +1'-200 kg
Gwarancja: 24 miesiące
na ilość
1 szt.
I szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powaniu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres; ul. Kościuszki 33
07-411
telefon: 29761 7301
29 647 77
296432093
strona internetowa:
e-mail;
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowienia-
mi zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowry;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej,
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 15.03.2024 r.
Strona 214
5. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę nale2y sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń Woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty:
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 27.02.2024 r. do łș:op.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „
aktywności w miejscowości Rzekuń".
Miejsce integracji i lokalnej
lub na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule: „ Miejsce integracji
i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń".
7. Termin otwarcia Oferty 27.02.2024 r. godz. 15:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
l. Zamawiający wybierze Ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
Strona 314
FPZ.271.2.9.2024
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 23.02.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miej-
sce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zjeżdżalni dmuchanych do miejscowości
Rzekuń:
Lp.
2
Nazwa arty
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabawy. Z wyposażeniem : dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +/- 8 m x 8 m x 4.8 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +/- 1,8 m x 1 m
Materiał: nowej generacji PVC
Dmuchawa: 2x 2400 W
waga: +/- 250 kg
Gwarancja: 24 miesiące
Podwójna dmuchana zjeżdżalnia - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabaqy. Z wyposażeniem: dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +1- 7 m x 4 m x 6 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +1- m x 0,8 m
Materiał nowej generacji p V C
Dmuchawa Ix 2400 W
waga +1'-200 kg
Gwarancja: 24 miesiące
na ilość
1 szt.
I szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powaniu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres; ul. Kościuszki 33
07-411
telefon: 29761 7301
29 647 77
296432093
strona internetowa:
e-mail;
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowienia-
mi zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowry;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej,
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 15.03.2024 r.
Strona 214
5. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę nale2y sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń Woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty:
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 27.02.2024 r. do łș:op.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „
aktywności w miejscowości Rzekuń".
Miejsce integracji i lokalnej
lub na adres e-mail:
i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń".
7. Termin otwarcia Oferty 27.02.2024 r. godz. 15:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
l. Zamawiający wybierze Ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
Strona 314
Załącznik:
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup i dostawę dmuchanych zjeżdżalni do miejscowości Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę dmuchanych zježdžalni
Lp.
Kol. 1
2.
Przedmiot zamówienia
K012
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią
Podwójna dmuchana zježdžalnia
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
1 sztuka
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
23%
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
PLN
Zdjęcie poglądowe
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup i dostawę dmuchanych zjeżdżalni do miejscowości Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę dmuchanych zježdžalni
Lp.
Kol. 1
2.
Przedmiot zamówienia
K012
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią
Podwójna dmuchana zježdžalnia
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
1 sztuka
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
23%
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
PLN
Zdjęcie poglądowe
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Termin składania ofert: 27 luty 2024, godz. 15:00
Termin otwarcia ofert: 27 luty 2024, godz. 15:15