Zapraszamy do złożenia ofert na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka gm. Rzekuń.
Treść zapytania:zapytanie_ofertowe.pdf
nasza
Fpz.271.2.3.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 22 stycznia 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia Ofert na zakup sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka
gm. Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do OSP
w msc. Kamianka gm. Rzekuń.
2. Opis Przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do OSP w msc. Kamianka
sprzętu multimedialnego wyszczególnionego co do rodzaju i ilości w załączniku nr 1 (formularz
ofertowy) oraz załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego zapytania .
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Warunki udziału w postępowaniu
l. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powanłu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowie-
niami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
4. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobo"ch Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umovvy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarcłem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą opro-
gramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
adres; 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
2964720 n
faks: 296432093
Strona
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
5. Termin realizacji zamówienia: 29.02.2024 r.
6. Gwarancja na sprzęt w zależności od danego asortymentu podana w załączniku nr 2 — opis
przedmiotu zamówienia
7 „Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według vvzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego o zapytania ofertowego).
2. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
DO 30.01.2024 r. do godz. 10:00:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup sprzętu multimedialnego do
OSP w msc. Kamianka".
lub na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule: „Zakup sprzętu multime-
dialnego do OSP w msc. Kamianka".
9. Termin otwarcia oferty 30.012024 r. godz. 10:15.
10. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
11. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE, TRYB OCENY OFERT
1 . Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
Strona 214
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. 1-3) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertowa za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu
12. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega w każdym czasie możliwość nierozpatrywania oferty, odwołania lub
zmiany warunków postępowania o udzielenie zamówienia, jak również posiada prawo do
rezygnacji z prowadzenia postępowania lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty i
podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega možliwośó rezygnacji z wyboru najkorzystniejszej oferty
w odniesieniu do danego asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany
zakresu zamówienia ze względu na określoną kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia
z funduszu sołeckiego poprzez rezygnację z niektórych elementów dostawy - o czym
poinformuje wybranego Wykonawcę
4. Termin związania ofertą — 30 dni od dnia złożenia oferty.
13. Osoba upoważniona do kontaktu:
Aneta Kordel 29 643 20 77
Email.: akordelOrzekun.net.
14. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust
4 lub art. 14 ust. 5 RODO treść oswładczenia wykonawca nie składa — usunięcie treści oświadczenia np.
przez /eqo wvkreS/enłeJ.
"rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepłnvu takłch danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strl).
Strona 314
Fpz.271.2.3.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 22 stycznia 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia Ofert na zakup sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka
gm. Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do OSP
w msc. Kamianka gm. Rzekuń.
2. Opis Przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do OSP w msc. Kamianka
sprzętu multimedialnego wyszczególnionego co do rodzaju i ilości w załączniku nr 1 (formularz
ofertowy) oraz załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego zapytania .
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Warunki udziału w postępowaniu
l. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powanłu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowie-
niami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
4. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobo"ch Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umovvy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarcłem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą opro-
gramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
adres; 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
2964720 n
faks: 296432093
Strona
e-mail:
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
5. Termin realizacji zamówienia: 29.02.2024 r.
6. Gwarancja na sprzęt w zależności od danego asortymentu podana w załączniku nr 2 — opis
przedmiotu zamówienia
7 „Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według vvzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego o zapytania ofertowego).
2. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
DO 30.01.2024 r. do godz. 10:00:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup sprzętu multimedialnego do
OSP w msc. Kamianka".
lub na adres e-mail:
dialnego do OSP w msc. Kamianka".
9. Termin otwarcia oferty 30.012024 r. godz. 10:15.
10. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
11. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE, TRYB OCENY OFERT
1 . Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
Strona 214
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. 1-3) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertowa za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu
12. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega w każdym czasie możliwość nierozpatrywania oferty, odwołania lub
zmiany warunków postępowania o udzielenie zamówienia, jak również posiada prawo do
rezygnacji z prowadzenia postępowania lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty i
podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega možliwośó rezygnacji z wyboru najkorzystniejszej oferty
w odniesieniu do danego asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany
zakresu zamówienia ze względu na określoną kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia
z funduszu sołeckiego poprzez rezygnację z niektórych elementów dostawy - o czym
poinformuje wybranego Wykonawcę
4. Termin związania ofertą — 30 dni od dnia złożenia oferty.
13. Osoba upoważniona do kontaktu:
Aneta Kordel 29 643 20 77
Email.: akordelOrzekun.net.
14. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust
4 lub art. 14 ust. 5 RODO treść oswładczenia wykonawca nie składa — usunięcie treści oświadczenia np.
przez /eqo wvkreS/enłeJ.
"rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepłnvu takłch danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strl).
Strona 314
Załączniki: Zalaczniki.pdf
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
OFERTA
na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka gm. Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e-mail...
REGON..
II.CENA:
NawiązuJąc do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego
Lp.
KOI. 1
Przedmiot zamówienia
Kol.2
Kolumna aktywna
Ilość sztuk
KOI.3
2 sztuki
Cena
jednostkowa
brutto w PLN
Kol_4
PLN
Vat w %
Kol.5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
(kol.3 x kol. 4)
KOI.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Kol.7
2.
3.
Projektor
Mixer
1 sztuka
1 sztuka
23%
PLN
23%
PLN
PLN
PLN
III. OŚWIADCZENIA:
OSwiadczamy, że:
— oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
— w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
— wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki zwłązane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
— zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte..
W. DANE OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM.
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail .
'pieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Lp.
2
Zakup. dostawa i sprzetu multimedialnego
DO OSP w msc Kamianka qm Rzekuń
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa artykułu
Kolumna aktywna:
5 cali
oc min. 1260 W (szczytowa)/ min 640 RMS
asmo przenoszenia ok. 45 Hz-20 kHz (-10 dB); 55 Hz-20 kHz (-3 dB)
ałcs. SPL: 128 dB
yspersja: 900 H x 600 V
jšcia/wyjścia audio: min. 2 x XLR Combo, 1 XLR passthrough
iary: ok. 700 x430x 351 mm
aga netto: ok. 16 kg
hłodzenie pasywne
budowany wzmacniacz
askownica z stalowa.
warancja miesiące
Projektor
yp urządzenia : Kino domowe
echnologia wyświetlania : LCD
rodło światła : Zwykła lampa
ozdzielczość natywna (px) : 3840x2160 px
ormat obrazu : 16x9
asnoŚĆ : min, 3000
ntrast: min. 40000
stępne złącza : min. IX Mini JACK Out, IX USB type B (service only),
x HDMI, 2x usa A. Bluetooth, MHL
spółczynnik rzutu: 1,32, 2, 15
ywotnoSć lampy w trybie normalnym : min. 3500
ywotnoŠĆ lampy w trybie ekonomicznym min. 5000
OśnoŚĆ pracy w trybie ekonomicznym (db) maks. 24 db
budowane głośniki :Nie wymagane
Moc lampy (W) : min 250 W
warancja na urządzenie min 24 miesiące
arancja na źródło światła : 3 lata lub 3000h.
oom optyczny : 162
Pobór mocy w trybie normalnej pracy (W) : maks.370 W
Sność pracy w trybie normalnym (db) maks. 32 db
obdr mocy w trybie ekonomicznym (W) : maks. 280 W
ilość
I Szt.
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
OFERTA
na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka gm. Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e-mail...
REGON..
II.CENA:
NawiązuJąc do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego
Lp.
KOI. 1
Przedmiot zamówienia
Kol.2
Kolumna aktywna
Ilość sztuk
KOI.3
2 sztuki
Cena
jednostkowa
brutto w PLN
Kol_4
PLN
Vat w %
Kol.5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
(kol.3 x kol. 4)
KOI.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Kol.7
2.
3.
Projektor
Mixer
1 sztuka
1 sztuka
23%
PLN
23%
PLN
PLN
PLN
III. OŚWIADCZENIA:
OSwiadczamy, że:
— oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
— w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
— wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki zwłązane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
— zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte..
W. DANE OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM.
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail .
'pieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Lp.
2
Zakup. dostawa i sprzetu multimedialnego
DO OSP w msc Kamianka qm Rzekuń
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa artykułu
Kolumna aktywna:
5 cali
oc min. 1260 W (szczytowa)/ min 640 RMS
asmo przenoszenia ok. 45 Hz-20 kHz (-10 dB); 55 Hz-20 kHz (-3 dB)
ałcs. SPL: 128 dB
yspersja: 900 H x 600 V
jšcia/wyjścia audio: min. 2 x XLR Combo, 1 XLR passthrough
iary: ok. 700 x430x 351 mm
aga netto: ok. 16 kg
hłodzenie pasywne
budowany wzmacniacz
askownica z stalowa.
warancja miesiące
Projektor
yp urządzenia : Kino domowe
echnologia wyświetlania : LCD
rodło światła : Zwykła lampa
ozdzielczość natywna (px) : 3840x2160 px
ormat obrazu : 16x9
asnoŚĆ : min, 3000
ntrast: min. 40000
stępne złącza : min. IX Mini JACK Out, IX USB type B (service only),
x HDMI, 2x usa A. Bluetooth, MHL
spółczynnik rzutu: 1,32, 2, 15
ywotnoSć lampy w trybie normalnym : min. 3500
ywotnoŠĆ lampy w trybie ekonomicznym min. 5000
OśnoŚĆ pracy w trybie ekonomicznym (db) maks. 24 db
budowane głośniki :Nie wymagane
Moc lampy (W) : min 250 W
warancja na urządzenie min 24 miesiące
arancja na źródło światła : 3 lata lub 3000h.
oom optyczny : 162
Pobór mocy w trybie normalnej pracy (W) : maks.370 W
Sność pracy w trybie normalnym (db) maks. 32 db
obdr mocy w trybie ekonomicznym (W) : maks. 280 W
ilość
I Szt.