Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na ,, Zakup i dostawę przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu”
nasza cnn,ina
FPZ.271.2.14.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złoženia ofert na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
Lp.
parametry artykułu
- 2 osie hamowane
- koła poza przestrzenią ładunkową z błotnikami
- oś 2 x 1350 kg
- wymiary platformy 2750 x 1100 mm
- zaczep kulkowy
- 2 podpory rurowe z przodu
- 2 podpory kątowe z tyłu
- dopuszczalna masa całkowita 2700kg
- ładowność 2260 kg
- podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej grubości min. 12 mm
- 6x uchwyty podłogowe
- gwarancja
- oświetlenie przednie i tylnie
- rama cynkowana ogniowo
Przewidywana
ilość sztuk
1 szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowa-
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowieniami
zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Ponižej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon; 29761 7301
29 64720 n
faks: 296432093
Strona intern cłowa: www_tzekunpl
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na 2ądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 24.05.2024 r.
5. Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
Strona 214
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 21.03.2024 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ przyczepa do transportu sprzętu
OSP'.
lub na adres e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule: „ przyczepa do
transportu sprzętu OSP".
7. Termin otwarcia oferty 21.03.2024 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu.
10. Inne postanowienia
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Strona 314
FPZ.271.2.14.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złoženia ofert na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
Lp.
parametry artykułu
- 2 osie hamowane
- koła poza przestrzenią ładunkową z błotnikami
- oś 2 x 1350 kg
- wymiary platformy 2750 x 1100 mm
- zaczep kulkowy
- 2 podpory rurowe z przodu
- 2 podpory kątowe z tyłu
- dopuszczalna masa całkowita 2700kg
- ładowność 2260 kg
- podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej grubości min. 12 mm
- 6x uchwyty podłogowe
- gwarancja
- oświetlenie przednie i tylnie
- rama cynkowana ogniowo
Przewidywana
ilość sztuk
1 szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowa-
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowieniami
zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Ponižej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon; 29761 7301
29 64720 n
faks: 296432093
Strona intern cłowa: www_tzekunpl
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na 2ądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 24.05.2024 r.
5. Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
Strona 214
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 21.03.2024 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ przyczepa do transportu sprzętu
OSP'.
lub na adres e-mail:
transportu sprzętu OSP".
7. Termin otwarcia oferty 21.03.2024 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu.
10. Inne postanowienia
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Strona 314
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę przyczepki do transportu sprzętu OSP
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
K012
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Przyczepa do transportu sprzętu
osp
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę przyczepki do transportu sprzętu OSP
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
K012
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Przyczepa do transportu sprzętu
osp
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Termin składania ofert: 21 marca 2024, godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 21 marca 2024, godz. 10:10