Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
Treść zapytania : Tresc_zapytania.pdf
Wyjaśnienia do treści zapytania: Wyjasnienienie_tresci_zapytania.pdf
nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń 23.10.2024
FPZ.271.2.49.2024
dotyczy: zapytania ofertowego na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu
rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie
technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica".
Zamawiający — Gmina Rzekuń przekazuje Wykonawcom treść pytania wraz z wyjaśnieniem:
Pytanie nr 1
W związku z ogłoszonym zapytaniem na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego
programu Aktywna Tablica piszę z pytaniem dotyczącym pliku 'formularz cenowy zadanie A Dzbenin'
pozycja 5 'Komputer stacjonarny lub laptop'.
Z racji, że w pozycjach 1-4 w zestawach z programami znajdują się dołączone narzędzia interaktywne
o przekątnej 65" czy w pozycji 5 dopuszczą Państwo laptopy, których parametry nie będą gorsze niż:
Procesor intel core i5
pamięć RAM 4 GB;
dysk twardy SSD 512 GB;
przekątna 14 cali, (bez dotyku)
rozdzielczość 1920 x 1080
system operacyjny Windows 10 Home.
Odpowiedź Zamawiającego
Zamawiający wyraża zgodę i dopuszcza sprzęt określony w pkt. 5 0 parametrach nie gorszych niż
proponowane.
z up. ta miny
e trzak
inspekto d publicznych
w ikRe ratu Rozwoju
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń 23.10.2024
FPZ.271.2.49.2024
dotyczy: zapytania ofertowego na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu
rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie
technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica".
Zamawiający — Gmina Rzekuń przekazuje Wykonawcom treść pytania wraz z wyjaśnieniem:
Pytanie nr 1
W związku z ogłoszonym zapytaniem na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego
programu Aktywna Tablica piszę z pytaniem dotyczącym pliku 'formularz cenowy zadanie A Dzbenin'
pozycja 5 'Komputer stacjonarny lub laptop'.
Z racji, że w pozycjach 1-4 w zestawach z programami znajdują się dołączone narzędzia interaktywne
o przekątnej 65" czy w pozycji 5 dopuszczą Państwo laptopy, których parametry nie będą gorsze niż:
Procesor intel core i5
pamięć RAM 4 GB;
dysk twardy SSD 512 GB;
przekątna 14 cali, (bez dotyku)
rozdzielczość 1920 x 1080
system operacyjny Windows 10 Home.
Odpowiedź Zamawiającego
Zamawiający wyraża zgodę i dopuszcza sprzęt określony w pkt. 5 0 parametrach nie gorszych niż
proponowane.
z up. ta miny
e trzak
inspekto d publicznych
w ikRe ratu Rozwoju
Załączniki:
formularz cenowy Drwęcz: Formularz_cenowy_zadanie_A_Dzbenin.docx
.......................................
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 1 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Czychowskiego w Dzbeninie
L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i
uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z problemami dyskalkulii wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z
ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi wykazującymi problemy z koncentracją i zapamiętywaniem. Wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
3
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym, znacznym i głębokim
Zestaw ćwiczeń interaktywnych na zajęcia rewalidacyjne, wspomagające rozwój, funkcjonowanie osobiste i społeczne ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Do wykorzystania jako wsparcie tradycyjnych działań podejmowanych przez różnych specjalistów w ramach wspomagania rozwoju społeczno-osobistego uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.
Zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. Do wykorzystania dla nauczycieli klas 1-8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn
innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wpierający nauczyciela w zajęciach z dziećmi potrzebujący wsparcia logopedycznego. W zestawie znajduje się ponad 3 tys. ćwiczeń i ponad 700 kart.
Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji słuchowej i wzrokowej, a także wspomagający koncentrację uwagi opartą na analizatorze słuchowym oraz wzrokowym. Ponad 1 300 ćwiczeń interaktywnych i 400 kart do wydruku wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
5.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy
dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Zestaw komputerowy składający się z komputera z procesorem intel core i5; pamięć 4 GB DDR4; dysk twardy 512 GB; system operacyjny Windows 10 Home; gwarancja 2 lata wraz z monitorem o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
4
RAZEM
Łączna wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
cena netto ………(słownie……),
podatek Vat……...( słownie…..), cena brutto……….( słownie…..).
Termin realizacji zamówienia …………………………….
Okres gwarancji ………………………..,
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej w Dzbeninie, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń.
(Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 1 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Czychowskiego w Dzbeninie
L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i
uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z problemami dyskalkulii wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z
ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi wykazującymi problemy z koncentracją i zapamiętywaniem. Wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
3
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu
umiarkowanym, znacznym i głębokim
Zestaw ćwiczeń interaktywnych na zajęcia rewalidacyjne, wspomagające rozwój, funkcjonowanie osobiste i społeczne ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Do wykorzystania jako wsparcie tradycyjnych działań podejmowanych przez różnych specjalistów w ramach wspomagania rozwoju społeczno-osobistego uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim.
Zbiór praktycznych i różnorodnych materiałów zebranych w jednym miejscu. Do wykorzystania dla nauczycieli klas 1-8, jak zachować się w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu oraz jak przygotować całą klasę do integracji z uczniem z ASD. Scenariusze zajęć i pomoce mają służyć do nawiązania dobrych relacji i komunikacji między nauczycielem a uczniem z ASD, natomiast zadania i ćwiczenia dla wszystkich uczniów ułatwiają pokonanie dystansu fizycznego i pomagają w rozwijaniu kompetencji społecznych u osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn
innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wpierający nauczyciela w zajęciach z dziećmi potrzebujący wsparcia logopedycznego. W zestawie znajduje się ponad 3 tys. ćwiczeń i ponad 700 kart.
Zestaw interaktywnych ćwiczeń wspomagających usprawnianie i rozwój percepcji słuchowej i wzrokowej, a także wspomagający koncentrację uwagi opartą na analizatorze słuchowym oraz wzrokowym. Ponad 1 300 ćwiczeń interaktywnych i 400 kart do wydruku wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
5.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy
dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Zestaw komputerowy składający się z komputera z procesorem intel core i5; pamięć 4 GB DDR4; dysk twardy 512 GB; system operacyjny Windows 10 Home; gwarancja 2 lata wraz z monitorem o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
4
RAZEM
Łączna wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
cena netto ………(słownie……),
podatek Vat……...( słownie…..), cena brutto……….( słownie…..).
Termin realizacji zamówienia …………………………….
Okres gwarancji ………………………..,
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej w Dzbeninie, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń.
(Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
formularz cenowy Dzbenin: Formularz_cenowy_zadanie_B_Drwecz.docx
......................................
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 2 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę z dziećmi, wymagających zajęć logopedycznych wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Interaktywny i tradycyjny zestaw materiałów dydaktycznych wspierających kształcenie kompetencji emocjonalno- społecznych oraz udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w kontekście sytuacji kryzysowych i traumatycznych.
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy stymulujących funkcje poznawcze, a także usprawniające spostrzeżenia, pamięć i koncentrację uwagi. zestaw
1
3.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Urządzenie interaktywne wyświetlające obraz na podłodze z 214 programami interaktywnymi. Dedykowane pakiety udowadniają, że technologia i dydaktyka mogą iść ze sobą w parze, a – co więcej, motywować dzieci do nauki i wspierać nauczycieli w ich wychowawczej misji. Parametry urządzenia: jasność: 3 600 ANSI Lumen; rozdzielczość: 1 280 x 800 WXGA; żywotność lampy: do 10 000 h(tryb standard); procesor: jednostka o taktowaniu 3,5 GHz; dysk: SSD 120 GB; VInterfejsy: USB, VGA, Minijack, Ethernet Moduł: Wi-Fi, Gwarancja: 3 lata; akcesoria w zestawie: 2 piloty, pisak interaktywny, interaktywny multibook przewód zasilający, uchwyt montażowy (sufitowy), elementy montażowe, instrukcja obsługi i montażu, film szkoleniowy prezentujący korzystanie z urządzenia w pracy z dziećmi z SPE,• cyfrowy poradnik metodyczny pokazujący zastosowanie urządzenia w pracy z dziećmi z SPE.
zestaw
1
Razem
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń. (Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
nazwa i adres Wykonawcy
NIP/REGON………………………
……………………………………
nr rach. bankowego
OFERTA CENOWA
Załącznik nr 2 Zadanie A - dostawa z montażem sprzętu i wyposażenia dydaktycznego dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznych
Wymagania funkcjonalno techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych
Jedn. miary
Ilość
Cena jednostkowa netto
Wartość ogółem netto
Stawka podatku VAT
Wartość ogółem brutto
1.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami koncentracji i uwagi (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią
Program interaktywny wspierający pracę z dziećmi, wymagających zajęć logopedycznych wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Interaktywny i tradycyjny zestaw materiałów dydaktycznych wspierających kształcenie kompetencji emocjonalno- społecznych oraz udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w kontekście sytuacji kryzysowych i traumatycznych.
zestaw
1
2.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego,
dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD, autyzmem
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
Zestaw interaktywnych ćwiczeń i kart pracy stymulujących funkcje poznawcze, a także usprawniające spostrzeżenia, pamięć i koncentrację uwagi. zestaw
1
3.
Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione w cz. IV B w pkt 1 do 4 z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologiczne
Program interaktywny wspierający pracę nauczyciela z dziećmi z podejrzeniem lub zdiagnozowanym autyzmem wraz z urządzeniem interaktywnym niezbędnym do jego funkcjonowania o parametrach: przekątna 65”,Rodzaj szkło 4 mm, w pełni hartowane szkło; matrycy: DLED Rozdzielczość: 4K (3 840 x 2 160); współczynnik kontrastu: 5 000:1; jasność: ≥ 400 cd/m2; czas reakcji: 4 ms Współczynnik proporcji: 16:9; kąt widzenia w poziomie/pionie: 178 stopni; wersja systemu: Android 14; pamięć wewnętrzna: 32 GB; pamięć RAM: 8 GB; procesor: 8 core A55, 1.5 GHz Mail G52 MC Quad-core Mail G52 MC2; głośniki: 2 x 20 W; ilość punktów dotyku: 40; obsługujący wi-fi i bluetooth; gwarancja 5 lat
zestaw
1
4.
Komputer stacjonarny lub laptop, jeżeli jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania pomocy dydaktycznych, narzędzi do terapii lub oprogramowania, wskazanych w cz. IV B pkt 1-5 lub 6 wniosku
Urządzenie interaktywne wyświetlające obraz na podłodze z 214 programami interaktywnymi. Dedykowane pakiety udowadniają, że technologia i dydaktyka mogą iść ze sobą w parze, a – co więcej, motywować dzieci do nauki i wspierać nauczycieli w ich wychowawczej misji. Parametry urządzenia: jasność: 3 600 ANSI Lumen; rozdzielczość: 1 280 x 800 WXGA; żywotność lampy: do 10 000 h(tryb standard); procesor: jednostka o taktowaniu 3,5 GHz; dysk: SSD 120 GB; VInterfejsy: USB, VGA, Minijack, Ethernet Moduł: Wi-Fi, Gwarancja: 3 lata; akcesoria w zestawie: 2 piloty, pisak interaktywny, interaktywny multibook przewód zasilający, uchwyt montażowy (sufitowy), elementy montażowe, instrukcja obsługi i montażu, film szkoleniowy prezentujący korzystanie z urządzenia w pracy z dziećmi z SPE,• cyfrowy poradnik metodyczny pokazujący zastosowanie urządzenia w pracy z dziećmi z SPE.
zestaw
1
Razem
*Uwaga. Jeżeli Wykonawca pozostawi kolumnę Oferowane parametry, potwierdzenie spełnienia wymagań niewypełnioną lub wskaże, że oferowany sprzęt nie spełnia wymaganych parametrów, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Oferowane ceny należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Dostawa dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Drwęczy, gdzie odbiorcą jest Gmina Rzekuń. (Uwaga: niniejszy dokument należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.)
Termin złożenia ofert: do 25.10.2024r. do godz.10.00