Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń".
nasza gmina
FPZ.271.2.19.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27 maja 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie usługi: „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
2.
3.
4.
5.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z pakowaniem, załadunkiem,
transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne
i obojętne z wydzielonymi kwaterami na odpady niebezpieczne zawierające azbest z
terenu Gminy Rzekuń.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze
zm.)
— szacowana wartość zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł netto.
Szacunkowa ilość votrobÓw zawierających azbest przeznaczonych do odbioru, załadunku,
transportu i unieszkodliwienia została określona wagowo przez Zamawiającego na około
97 Mg.
Ilość vryrobÓw zawierających azbest może ulec zmianie, gdyż zakres robót został
dokonany na podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć
wyroby zawierające azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany
w oparciu o pomiar szacunkowy.
W ramach zobowiązania wykonawca będzie zobowiązany również do:
5.1. ustalenia terminu odbioru odpadów zawierających azbest z mieszkańcami
wskazanymi przez zamawiającego i przedłożenia harmonogramu pracy do 5 dni
przed przystąpieniem do robót;
5.2. przedłożenia co najmniej 10 czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć
ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnym etapie jego wykonywania na
płycie CD;
5.3. przedłożenia protokołów odbioru pomiędzy właścicielem nieruchomości
(jej użytkownikiem wieczystym lub zarządcą), a wykonawcą zawierający:
a) adres nieruchomości oraz numer dziatki ewidencyjnej, z której usunięto azbest;
b) rodzaje zabudowo', z których zdjęte wyroby zawierające azbest;
c) datę podpisania protokołu;
d) czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości (użytkownika, zarządcy, itp.);
e) podpis właściciela nieruchomości, jej użytkownika lub zarządcy (lub podpis osoby
upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem);
: ul_ 33
07-411
29 761 73 01
29 761 73 02
296432093
f) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba
prawna lub wspólnota mieszkaniowa;
g) wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w Mg, w rozbiciu na każdą
zabudowę;
h) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez vrykonawcę
ze wskazaniem pełnionej funkcji;
i) pieczęć firmową '."konawcy;
j) oświadczenie wykonawcy o prawidłowości votkonania prac oraz o oczyszczeniu
terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych
I sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego
użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
5.4. przekazania potwierdzonych za zgodność z oryginałem karty przekazania odebranych
odpadów zawierających azbest przekazanych na składowisko odpadów;
5.5. po wykonaniu zadania do złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac
oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwnŕch przepisów
technicznych i sanitarnych;
5.6. po wykonaniu zadania wykonawca przecRoży sprawozdanie zawierające:
a) adres nieruchomości oraz numer działki ewidencyjnej, z której dokonano
usunięcia azbestu;
b) wskazanie ilości obiektów oraz rodzaju zabudowy, z których odebrano wcześniej
odpady zawierające azbest odebrane z każdej działki;
c) ilości odebranego azbestu w Mg w rozbiciu na każdą zabudowę;
5.7. wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą
za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem
własnym lub nieopatrznym związanym z realizacją zadania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin vrykonania przedmiotu zamówienia: do 31 października 2025 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, według
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON „
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia w poniższym schemacie:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.19.2025 z dnia 27.05.2025 r. na wykonanie
zadania pn.: „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
Cena jednostkowa rw:zaftowa za odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie 1 Mg
zawierających azbest:
sfrona 2 z 6
. zł (słownie: zł)
cena netto: „
podatek VAT: „
. zł (słownie: zł)
cena brutto: zł (słownie: zł)
Cena jednostkowa brutto (...
. zł) x zakres rzeczowy (97 Mg) —
(słownie: • zł)
6) termin wnŕkonania zamówienia
7) Oświadczenie (Wykonawca nie składa treści oświadczenia w przypadku, gdy nie
przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczqcych lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiqzku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO):
Oświadczam, że '."pełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu..
Parlamentu Europejskiego t Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwtetnta 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przenvarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przgpÓM'u takich danych oraz uchylenia Ó'rekmvy 95/46/WE (ogólne
rozporzą±ente o ochronie danych) (Dz. Urz UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 9 czerwca 2025 r. do godziny 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Usuwanie wyrobów azbestowych
z terenu gminy Rzekuń”
lub drogą mailową, na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem w tytule: „Usuwanie
wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
2. Termin otwarcia ofert 9 czerwca 2025 r. godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wnŕcofaĆ swoją
ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
niewybrania żadnej z ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie,
zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wn,'jaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
1. Przy dokonywaniu wn/boru najkorzystniejszej
strona 3 z 6
oferty,
niepodlegającej
odrzuceniu,
FPZ.271.2.19.2025
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27 maja 2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na wykonanie usługi: „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
2.
3.
4.
5.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z pakowaniem, załadunkiem,
transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne
i obojętne z wydzielonymi kwaterami na odpady niebezpieczne zawierające azbest z
terenu Gminy Rzekuń.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze
zm.)
— szacowana wartość zamówienia wynosi poniżej 130 000 zł netto.
Szacunkowa ilość votrobÓw zawierających azbest przeznaczonych do odbioru, załadunku,
transportu i unieszkodliwienia została określona wagowo przez Zamawiającego na około
97 Mg.
Ilość vryrobÓw zawierających azbest może ulec zmianie, gdyż zakres robót został
dokonany na podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć
wyroby zawierające azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany
w oparciu o pomiar szacunkowy.
W ramach zobowiązania wykonawca będzie zobowiązany również do:
5.1. ustalenia terminu odbioru odpadów zawierających azbest z mieszkańcami
wskazanymi przez zamawiającego i przedłożenia harmonogramu pracy do 5 dni
przed przystąpieniem do robót;
5.2. przedłożenia co najmniej 10 czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć
ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnym etapie jego wykonywania na
płycie CD;
5.3. przedłożenia protokołów odbioru pomiędzy właścicielem nieruchomości
(jej użytkownikiem wieczystym lub zarządcą), a wykonawcą zawierający:
a) adres nieruchomości oraz numer dziatki ewidencyjnej, z której usunięto azbest;
b) rodzaje zabudowo', z których zdjęte wyroby zawierające azbest;
c) datę podpisania protokołu;
d) czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości (użytkownika, zarządcy, itp.);
e) podpis właściciela nieruchomości, jej użytkownika lub zarządcy (lub podpis osoby
upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem);
: ul_ 33
07-411
29 761 73 01
29 761 73 02
296432093
f) pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba
prawna lub wspólnota mieszkaniowa;
g) wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w Mg, w rozbiciu na każdą
zabudowę;
h) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez vrykonawcę
ze wskazaniem pełnionej funkcji;
i) pieczęć firmową '."konawcy;
j) oświadczenie wykonawcy o prawidłowości votkonania prac oraz o oczyszczeniu
terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych
I sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego
użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest.
5.4. przekazania potwierdzonych za zgodność z oryginałem karty przekazania odebranych
odpadów zawierających azbest przekazanych na składowisko odpadów;
5.5. po wykonaniu zadania do złożenia oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac
oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwnŕch przepisów
technicznych i sanitarnych;
5.6. po wykonaniu zadania wykonawca przecRoży sprawozdanie zawierające:
a) adres nieruchomości oraz numer działki ewidencyjnej, z której dokonano
usunięcia azbestu;
b) wskazanie ilości obiektów oraz rodzaju zabudowy, z których odebrano wcześniej
odpady zawierające azbest odebrane z każdej działki;
c) ilości odebranego azbestu w Mg w rozbiciu na każdą zabudowę;
5.7. wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą
za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem
własnym lub nieopatrznym związanym z realizacją zadania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA
Termin vrykonania przedmiotu zamówienia: do 31 października 2025 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, według
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/ REGON „
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia w poniższym schemacie:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.19.2025 z dnia 27.05.2025 r. na wykonanie
zadania pn.: „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
Cena jednostkowa rw:zaftowa za odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie 1 Mg
zawierających azbest:
sfrona 2 z 6
. zł (słownie: zł)
cena netto: „
podatek VAT: „
. zł (słownie: zł)
cena brutto: zł (słownie: zł)
Cena jednostkowa brutto (...
. zł) x zakres rzeczowy (97 Mg) —
(słownie: • zł)
6) termin wnŕkonania zamówienia
7) Oświadczenie (Wykonawca nie składa treści oświadczenia w przypadku, gdy nie
przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczqcych lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiqzku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO):
Oświadczam, że '."pełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu..
Parlamentu Europejskiego t Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwtetnta 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przenvarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przgpÓM'u takich danych oraz uchylenia Ó'rekmvy 95/46/WE (ogólne
rozporzą±ente o ochronie danych) (Dz. Urz UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do dnia 9 czerwca 2025 r. do godziny 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Usuwanie wyrobów azbestowych
z terenu gminy Rzekuń”
lub drogą mailową, na adres:
wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń"
2. Termin otwarcia ofert 9 czerwca 2025 r. godz. 10:15.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wnŕcofaĆ swoją
ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
niewybrania żadnej z ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie,
zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wn,'jaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OCENA OFERT
1. Przy dokonywaniu wn/boru najkorzystniejszej
strona 3 z 6
oferty,
niepodlegającej
odrzuceniu,
Termin składania: 9 czerwca 2025 r., godz 10:00