- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na :"Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele gm.Rzekuń"
Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.17.2024.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 20.03.2024 r.
FPZ.271.217.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia Ofert
w ramach zadania Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele,
gm. Rzekuń"
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaž zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m do trzech miejscowości : Susk Stary dz.nr 131 , Susk Nowy dz.nr 292 Zabiele dz. nr
101/4 gmina Rzekuń oraz trampoliny naziemnej do msc Zabiele. Dostarczenie kart
technicznych oraz specyfikacji urządzeń i wyposażenia.
Szczegółowa lokalizacje do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wvmaqania materiałowo-techniczne:
3.1.Tyrolka
Parametry:
• Długość zjazdu min. 22 m
• Wysokość urządzenia: ok 330 cm
• Maksymalna wysokość upadkowa: do 100 cm
• Konstrukcja nogi — 80x80
• Górne belki 100xłoo
• Podest — profile 40x40 + płyta HDPE
Urzadzenie zqodne z norma PN-EN 1176
a) montowane urządzenie, stanowiące przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych, wykonane z metalu,
b) montowane urządzenie, stanowiąc przedmiot zapytania musi posiadać dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane
przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie UV,
f) urządzenie należy mocować na betonovwm fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty betonowe lub żelbetowe (zgodnie z technologią
wskazaną przez producenta),
g) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
h) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
adres: ul. Kościuszki 33
07411
29761
29 761 7302
faks: 296432093
Stma internetowa:
e—mail:
i) w celu zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać ograniczniki,
które uniernožliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co
ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
j) urządzenie musi być wyposažone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konseMacji oraz tabliczkę znamionową,
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady,
ł) śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zabezpieczające przed odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe bezobsługowe
zamknięte.
3.2 Trampolina - Wielosezonowa, wodoodporna
Parametry
•
Rozmiar — średnica (ze słupkami) 490 cm
Rodzaj siatki: wewnętrzna
Wysokość od podłoża trampoliny: min35 cm
Wysokość siatki: min 185 cm
Wysokość całkowita: min270 cm
ilość nóg: 6 podwójne (kształt U)
ilość słupków: min 12 szt.
Średnica profili: min 25mm
ilość sprężyn min. 108 szt. (hartowane)
wszystkie elementy stelaża galwanizowane wewnątrz i na zewnątrz
drabinka metalowa, 2 stopniowa
Szycie maty: co najmniej 6-krotne szycie na całym obwodzie
Osłona sprężyn: pianka i wodoodporne PVC/PE
Wejście: Zamykane na suwak błyskawiczny oraz klamry zatrzaskowe
grzadzenie zqodne z norma PN-EN 1176
4. W ramach zamówienia Wvkonawca bedzje zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urzadzenia, strefy bezpieczeństwa
Podczas montażu urządzenia należy zachować odpowiednie strefy bezpieczeństwa wokół
urządzeń. W strefie bezpieczeństwa nie może znaJdować się żaden element, zgodnie z
obowiązującymi normami.
6. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba Że niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu
o Państwa dane osobowe.
7. Termin realizacji zamówienia: 30 maja 20241
8. Okres qwarancii: 60 miesięcy
sce i termin z
ofe
urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, pokój 103,
do 26.03.2024 r. qodz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw.
Tyrolki do msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele, oraz trampoliny naziemnej gm. Rzekuń"
lub na adres e-mail:
linowego tzw. Tyrolki w msc. Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele, oraz trampoliny naziemnej gm.
10. Termin otwarcia ofert 26.03.2024 r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych, od
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy.
12. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Aneta Kordel 29 643 20 77
13. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamknietei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, lub na adres
e-mail:
1) nazwa i adres wykonawcy,
2) NIP/Regon,
3) nr rachunku bankowego,
4) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto (słownie złotych),
- podatek VAT (słownie złotych),
- cenę brutto (słownie złotych),
5) termin realizacji zamówienia,
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
21.03.2024 r.
DO wszystkich Wykonawców
Dotyczy: Zapytania Ofertowego znak FPZ.271.2.17.2024 z dnia 20.03.2024 r. w ramach
zadania inwestycyjnego Doposażenie placu zabaw w msc. Susk Nowy, Susk Stary,
Zabiele, gm. Rzekuń”
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy interpretacji
zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1
Jesteśmy wieloletnim producentem placów zabaw, nasze urządzenia posiadają DEKLARA-
CJĘ ZGODNOŚCI mówiącą o tym że zostały wykonane zgodnie z obowiązującą normą PN-
EN 1176-1:2017-12.
Czy na tej podstawie możemy przystąpić do zadania na doposażenie placu zabaw w msc.
Susk Nowy, Susk Stary, Zabiele?
Odpowiedź:
Tak
Pytanie 2.
Jakie są wymagania materiałowo techniczne odnośnie trampoliny naziemnej dla msc Zabiele?
Odpowiedź:
Wymagania zostały określone w zapytaniu ofertowym, które zostało uzupełnione o brakującą
stronę.
adres; Kościuszki 33
Rzekuń
29761 73 01
29 6-4'20 77
faks:
inż Pa
po i
ds. infr
Zastępca Kier
29 643 20 93
ki
pektor
icznej .
eferatu I n westycji
strona internetowa:
e-mail;
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 20-03-24 11:48
- Czas udostępnienia: 20-03-24 11:48
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na Wykonanie dokumentacji projektowej : "Budowę boisk do siatkówki plażowej w msc. Rzekuń"
Treść zapytania: Zapytanie_Ofertowe_FPZ.271.2.16.2024.pdf
Do wykonawców: odpowiedzi_na_pytania.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
18.03.2024 r.
DO wszystkich Wykonawców
Dotyczy: zapytania ofertowego znak Fpz.271.2.16.2024 z dnia 15.03.2024 r.
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania
inwestycyjnego Boisk do siatkówki plażowej w msc Rzekuń gm. Rzekuń
na działce gminnej nr ewid. 181/2.
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy interpretacji
zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1.
- w pkt. 1 zapytania jest mowa o tym, że dokumentacja powinna być zgodna z PFU.
proszę w takim razie o przesłanie ww. PFU, gdyż nie zostało ono dołączone do zapytania
ofertowego.
Odpowiedź:
Zamawiający powołał się na ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII
z dnia 20 grudnia 2021 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programu funkcjonalno-užytkowego.
Zamawiaiacy nie posiada PFU.
Pytanie 2.
- proszę o szersze informacje na temat piłkochv•qtów.
Czy piłkoch"ty mają wydzielać każde boisko osobno, czy też mają być tylko za liniami koń-
cowymi boiska, lub czy tez mają wydzielać obszar na terenie którym będą znajdowały się
dwa boiska, trybuna, stanowiska sędziowskie.
Odpowiedź:
Piłkochwyty maja pełnić funkcję ogrodzenia wokół terenu na którym będą znajdować się
boiska trybuny i stanowiska sędziowskie.
pytanie 3.
-proszę o szersze informacje dotyczące trybun.
Czy każde boisko ma mieć swoją trybunę? Na ile osób każda trybuna.
Odpowiedź:
Tak każde boisko ma mieć swoją trybunę każda po ok 70 miejsc.
Pytanie 4
- czy oświetlenie boisk ma być poprowadzone od istniejącej skrzynki zlokalizowanej przy
drodze?
Odpowiedź:
Tak oświetlenie ma być poprowadzone od istniejącej skrzynki zlokalizowanej przy drodze.
inż. Paweł
pod
ds. infra
Zastępca Kie
zejews
chnicznej •
eratu Inwestycji
adres: Kościunki33
07411
telefon
29 761 73 01
29647 20 77
faks:
2964320 93
strona internetowa: www.rzrkun.pl
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 15-03-24 12:29
- Czas udostępnienia: 15-03-24 12:29
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na ,, Zakup i dostawę przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu”
FPZ.271.2.14.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złoženia ofert na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
Lp.
parametry artykułu
- 2 osie hamowane
- koła poza przestrzenią ładunkową z błotnikami
- oś 2 x 1350 kg
- wymiary platformy 2750 x 1100 mm
- zaczep kulkowy
- 2 podpory rurowe z przodu
- 2 podpory kątowe z tyłu
- dopuszczalna masa całkowita 2700kg
- ładowność 2260 kg
- podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej grubości min. 12 mm
- 6x uchwyty podłogowe
- gwarancja
- oświetlenie przednie i tylnie
- rama cynkowana ogniowo
Przewidywana
ilość sztuk
1 szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępowa-
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowieniami
zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Ponižej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. i Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon; 29761 7301
29 64720 n
faks: 296432093
Strona intern cłowa: www_tzekunpl
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na 2ądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 24.05.2024 r.
5. Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
Strona 214
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 21.03.2024 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ przyczepa do transportu sprzętu
OSP'.
lub na adres e-mail:
transportu sprzętu OSP".
7. Termin otwarcia oferty 21.03.2024 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu.
10. Inne postanowienia
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Strona 314
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup przyczepy do transportu sprzętu dla OSP Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę przyczepki do transportu sprzętu OSP
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
K012
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Przyczepa do transportu sprzętu
osp
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Termin składania ofert: 21 marca 2024, godz. 10:00
Termin otwarcia ofert: 21 marca 2024, godz. 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 12-03-24 13:01
- Czas udostępnienia: 12-03-24 13:01
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zadanie „PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU”
Link do ogłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b1d4a30e-dacc-11ee-8305-7e4937eb936d
Termin składania ofert: 20 marca 2024, godz 10:00
Termin otwarcia ofert: 20 marca 2024, godz 10:10
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 05-03-24 11:08
- Czas udostępnienia: 05-03-24 11:08
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Zapraszamy do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miejsce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
Treść zapytania:
zapytanie_oferowe_23.02.2024.pdf
FPZ.271.2.9.2024
URZAD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 23.02.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę zjeżdżalni dmuchanych do zadania pn. „Miej-
sce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zjeżdżalni dmuchanych do miejscowości
Rzekuń:
Lp.
2
Nazwa arty
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabawy. Z wyposażeniem : dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +/- 8 m x 8 m x 4.8 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +/- 1,8 m x 1 m
Materiał: nowej generacji PVC
Dmuchawa: 2x 2400 W
waga: +/- 250 kg
Gwarancja: 24 miesiące
Podwójna dmuchana zjeżdżalnia - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabaqy. Z wyposażeniem: dmuchawa,
pokrowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
Wymiar: (dł. x szer. x wys.) +1- 7 m x 4 m x 6 m
Po spakowaniu: (wys. x śr.) +1- m x 0,8 m
Materiał nowej generacji p V C
Dmuchawa Ix 2400 W
waga +1'-200 kg
Gwarancja: 24 miesiące
na ilość
1 szt.
I szt.
2. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powaniu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres; ul. Kościuszki 33
07-411
telefon: 29761 7301
29 647 77
296432093
strona internetowa:
e-mail;
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowienia-
mi zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
3. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, ad-
res: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest oso-
ba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowry;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakre-
su ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej,
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administrato-
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: 15.03.2024 r.
Strona 214
5. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę nale2y sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć szczegółowy opis oraz zdjęcie poglądowe oferowanego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń Woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty:
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 27.02.2024 r. do łș:op.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „
aktywności w miejscowości Rzekuń".
Miejsce integracji i lokalnej
lub na adres e-mail:
i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń".
7. Termin otwarcia Oferty 27.02.2024 r. godz. 15:15.
8. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy
9. Kryterium oceny oferty i jego znaczenie, tryb oceny oferty
l. Zamawiający wybierze Ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. II Cena, kol. 6) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
Strona 314
Załącznik:
Zalacznik_nr_1_-_Formularz_ofertowy.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
na zakup i dostawę dmuchanych zjeżdżalni do miejscowości Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu...
REGON..
II.CENA:
. NIP
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę dmuchanych zježdžalni
Lp.
Kol. 1
2.
Przedmiot zamówienia
K012
Dmuchaniec ze zjeżdżalnią
Podwójna dmuchana zježdžalnia
Ilość sztuk
Ko[3
1 sztuki
1 sztuka
Cena
jednostkowa
netto w PLN
Kol.4
PLN
PLN
Vat w %
Koi 5
23 %
23%
Cena oferty brutto
w PLN
Kol.6
PLN
PLN
Zdjęcie poglądowe
III. OSWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte, _
IV. DANE OSOBY UPOWAZNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM-
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
lpieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Termin składania ofert: 27 luty 2024, godz. 15:00
Termin otwarcia ofert: 27 luty 2024, godz. 15:15
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 23-02-24 09:54
- Czas udostępnienia: 23-02-24 09:54
- Szczegóły
- Michalina Grala
Zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie usługi: „Prace pielęgnacyjne drzewostanu w zabytkowym parku w Przytułach Starych wraz z usunięciem drzew”.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 14-02-24 09:52
- Czas udostępnienia: 14-02-24 09:52
- Zakup i dostawa: zjeżdżalni dmuchanych, zestawu nagłośnieniowego oraz agregatu prądotwórczego
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka
- Zakup stołów i krzeseł do OSP w Rzekuniu
- Prace ratunkowe związane z wymianą pokrycia dachowego na budynku kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu
- Zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości