- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Zapraszamy do złożenia ofert na zakup i dostawę: zjeżdżalni dmuchanych, zestawu nagłośnieniowego oraz agregatu prądotwórczego do zadania pn. „Miejsce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń”
Treść zapytania:
FPZ.271.2.7.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12.02.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złoženia ofert na zakup i dostawę zje2dżalni dmuchanych, zestawu nagłośnienio-
Wego oraz agregatu prądotwórczego do zadania pn. „Miejsce integracji i lokalnej aktywności
w miejscowości Rzekuń"
l. Opis przedmiotu zamówienia w 3 częściach:
Część I - przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zjeżdżalni dmuchanych do miejsco-
wości Rzekuń
Część II - przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu nagłośnieniowego do miej-
scowoŚci Rzekuń
Część III - przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa agregatu prądotwórczego do miej-
scowości Rzekuń
2. Opis Przedmiotu zamówienia
Część l:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do msc. Rzekuń dmuchanvch
zjeżdżalni wyszczególnionych co do rodzaju i ilości w załączniku nr la (formularz ofertowy).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Część II:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do msc. Rzekuń zestawu
naqłošnienioweqo wyszczególnionego co do rodzaju i ilości w załączniku nr lb (formularz
ofertowy).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Część III:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do msc. Rzekuń aaregatu prądo-
co do rodzaju i ilości w załączniku nr Ic (formularz ofer-
łowy).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania Oferto-
wego.
3. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postępo-
waniu_ Należy podać cenę dla części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Zama-
wiający będzie rozpatrywał oferty odrębnie dla każdej części
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
adres • ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon, 29761 1301
29 647 20 77
faks: 296432093
strona internetowa :
e-mail:
rzek _ pl
3 Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowie-
niami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
4. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
l) Administratorem danych osobovw,'ch Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą opro-
gramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
5 Termin realizacji zamówienia: 15.03.2024 r.
6. Gwarancja na sprzęt w zależności od danego asortymentu podana w załączniku nr 2 — opis
przedmiotu zamówienia
7. Sposób przygotowania Oferty
1 . Ofertę naležy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według wzoru sta-
nowiącego Załącznik nr do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Do ofert należy załączyć opis oraz zdjęcie poglądowe danego sprzętu.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
Strona 214
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Do 19.02.?Q24 r. godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „ Miejsce integracji i lokalnej
aktywności w miejscowości Rzekuń".
lub na adres e-mail:
i lokalnej aktywności w miejscowości Rzekuń".
9. Termin otwarcia Oferty 19.02.2024 r. godz. 10:15.
10. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
11. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE, TRYB OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najni2sza cenę za dany
asortyment.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. 1-3) — waga 100%.
UWAGA' ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertową za przedmiot zamówienia WOkonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu
12. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega w każdym czasie możliwość nierozpatrywania oferty, odwołania lub
zmiany warunków postępowania o udzielenie zamówienia, jak również posiada prawo do
rezygnacji z prowadzenia postępowania lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty i
podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z wyboru najkorzystniejszej oferty
w odniesieniu do danego asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. Termin związania ofertą — 30 dni od dnia złożenia oferty.
Strona 314
Załączniki:
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR ła DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERu
OFERTA część I
na zakup i dostawę dmuchanych zjeżdżalni do miejscowości Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e-mail....
REGON.
II.CENA:
NIP.
Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę dmuchanych zjeżdżalni
Lp.
Kol. 1
Przedmiot zamówienia
KOI.2
Dmuchaniec ze zje2d2alnią
Ilość sztuk
Kol. 3
1 sztuki
Cena
jednostkowa
brutto w PLN
KOI .4
PLN
Vat w %
Kol. 5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
(kol.3 x kol. 4)
KOI.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Kol.7
PLN
2.
1 sztuka
Podwójna dmuchana zjeżdżalnia
23%
PLN
III. OŚWIADCZENIA:
Oświadczamy, że:
oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
— w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
— zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
- wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i Obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
- zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte,.
IV. DANE OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM:
imię i nazwisko .
numer telefonu
adres e-mail
'pieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Gmina Rzekuń
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR lb DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
OFERTA część II
na zakup i dostawę zestawu nagłośnieniowego do miejscowości Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e-mail.
REGON..
II.CENA:
. NIP.
Nawłązując do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę zestawu nagłośnieniowego
Lp.
KOI. 1
2.
Przedmiot zamówienia
Kol.2
Dwudrożny monitor sceniczny
Pokrowiec ochronny na
monitor odsłuchowy
Ilość sztuk
KOI.3
6 sztuki
6 sztuka
Cena
jednostkowa
brutto w PLN
KOI .4
PLN
PLN
Vat w %
Kol.5
23 %
23%
Cena oferty brutto
w PLN
(kol.3 x kol. 4)
Koł.6
PLN
PLN
Zdjęcie poglądowe
KOI.7
„Miejsce integracji i lokalnei aktywności w miejscowości Rzekuń”
2
5
6
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA cz. l, II, III
Nazwa artykułu
muchaniec ze zjeżdżalnią - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN 14960
nadmuchiwanego sprzętu do zabawy. Z wyposażeniem: dmuchawa,
krowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
ymiar: (dł. x szer. x 8 m x 8 m x 4.8 m
o spakowaniu: (wys. x śr.) +/- 1,8 m x I m
teriał: nowej generacji p VC
uchawa: 2x 2400 W
aga: ł/- 250 kg
ancja: 24 miesiące
odwójna dmuchana zjeżdżalnia - spełniający normę bezpieczeństwa PN-EN
14960 dla nadmuchiwanego sprzętu do zabawy. Z wyposażeniem: dmuchawa,
krowiec ochronny, kotwy i lina, atest, darmowe szkolenie
ymiar: (dł. x szer. x wys.) 7 m x 4 m x 6 m
o spakowaniu: (wys. x Śr.) +/- 1,6 m x m
nowej generacji PVC
muchawa I x 2400 W
aga +/- 200 kg
ancja: 24 miesiące
oaksjalny, dwudrożny monitor sceniczny z 12-calowym głośnikiem, z DSP i
logią ULTRANET. Moc: 1100 W - Turbosund lub równoważny.
okrowce ochronne na monitory odsłuchowe/ system nagłośnieniowy.
ykonane z twardej Cordury o wyjątkowej odporności na przetarcia i zalanie.
tyw mikrofonowy
Statyw do mikrofonu - typ "żuraw", ramię poziome 70 crn, zakończone gwintem
,8”, składana podstawa. Wykonanie standard:
rury cienkościenne stalowe precyzyjne
lakier proszkowy czarny półmatowy
wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane metodą wtrysku ciśnieniowego
pokrętła plastikowe wykonane z wysokoudarowego poliamidu PA-6
atyw mikrofonowy
tatyw do mikrofonu - typ "żuraw”, rarnię poziome 70 cm, zakończone gwintem
,8", składana podstawa. Wykonanie standard:
rury cienkościenne stalowe precyzyjne
lakier proszkowy czarny półmatowy
wszystkie elementy konstrukcyjne wykonane metodą wtrysku ciśnieniowego
ilość sztuk
I szt.
1 szt.
6 szt.
6 szt.
8 szt.
6 szt.
Załącznik nr 2 do ofertowego,
8
pokrętła plastikowe wykonane z wysokoudarowego poliamidu PA-6
bel mikrofonowy — wykonany z wysokiej jakości przewodu mikrofonowego,
osažony w profesjonalne złącza o długości 5m każdy.
okrowiec na statywy mikrofonowe — profesjonalny pokrowiec na 6 stojaków
'krofonowych. W tym kółka do łatwego i wygodnego transportu. Materiał
• erzchni wykonany z wyjątkowo wytrzymałej tkaniny nylonowej 1680D.
szystkie szwy szyte ręcznie w wysokiej jakości wykonaniu. Wyściełane
chwyty i solidny zamek błyskawiczny.
okrowiec na system nagłośnieniowy - Pokrowce ochronne na monitory
howe, system nagłośnieniowy. Wykonane z twardej Cordury o wyjątkowej
pomości na przetarcia i zalanie.
gat prądotwórczy spalinowy, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik
ojemnOŚci skokowej min. 713 cm3. Pojemność zbiornika paliwa min. 40 1
ojemność zbiornika oleju min. 1.6 1. Agregat chłodzony powietrzem. Działani
gatu kontrolowane przez stabilizację napięcia AVR i zabezpieczenie prze
ążenłem.
oc silnika [kW]: min. 12
oc ciągła min. 11000
iczba faz: Trójfazowy
50 szt.
3 szt.
4 szt.
1 szt.
10
prądnicy: Synchroniczna
odzaj paliwa: Benzyna
ozruch: Elektryczny
zas pracy na zbiorniku [h]: min. 8
aga [kg]: 184
zujnik oleju: TAK
ojemność silnika [cm3]: min. 713
ancja: 12 miesięcy
Pytania i odpowiedzi:
URZĄD GIWNY W RZEKUNIU
Rzekuń 15.022024
Do Oferentów
Zamawiający — Gmina Rzekuń udziela dodatkowych informacji i odpowiedzi na pytania
do OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w zapytaniu ofertowym na zakup i dostawę
zjeżdżalni dmuchanych, zestawu nagłośnieniowego oraz agregatu prądotwór-
czego do zadania pn. „Miejsce integracji i lokalnej aktywności w miejscowości
Rzekuń”
Pytanie nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia:
punkt 5 i 6 identyczny opis statywów?
Odpowiedź Zamawiającego
Do pkt 5. Jest to statyw mikrofonowy wysoki - zakres wysokości 100-230 cm
Do pkt 6. Jest to statyw mikrofonowy niski - zakres wysokości 65-155 cm
Pytanie nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia:
punkt 7 co oznacza wysoka jakość kabla i profesjonalność złącz - bardzo ogólnie
napłsane
Odpowiedź Zamawiającego:
Kabel mikrofonowy z wysokiej jakości przewodu mikrofonowego, wyposažony w pro-
fesjonalne złącza oznacza, Ze nie može być to produkt niskiej jakości tylko produkty
uznanych na rynku audio producentów
Pytanie nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia:
punkt 9 na co mają być te pokrowce? Na monitory pokrowce są juž w punkcie 4
Odpowiedź Zamawiającego:
W punkcie 4 pokrowce ochronne na monitory odsłuchowe to pokrowce na monitory
sceniczne z punktu 3 opisu przedmiotu zamówienia.
W punkcie 9 pokrowce ochronne na system nagłośnieniowy to pokrowce na sprzęt
nagłośnieniowy będący juž w posiadaniu Zamawiającego:
2 pokrowce na moduł subbasowy NAW MBR 115
2 pokrywce na moduł NAW VSC12f
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Pawłowska
- Czas wytworzenia: 12-02-24 14:46
- Czas udostępnienia: 12-02-24 14:46
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Zapraszamy do złożenia ofert na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka gm. Rzekuń.
Treść zapytania:zapytanie_ofertowe.pdf
Fpz.271.2.3.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 22 stycznia 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia Ofert na zakup sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka
gm. Rzekuń
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do OSP
w msc. Kamianka gm. Rzekuń.
2. Opis Przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą do OSP w msc. Kamianka
sprzętu multimedialnego wyszczególnionego co do rodzaju i ilości w załączniku nr 1 (formularz
ofertowy) oraz załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia) do niniejszego zapytania .
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. Warunki udziału w postępowaniu
l. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w niniejszym postę-
powanłu.
2. Wszystkie kwoty należy podawać w walucie polskiej (PLN)
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z postanowie-
niami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego.
4. Klauzura informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobo"ch Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umovvy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarcłem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą opro-
gramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
adres; 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
2964720 n
faks: 296432093
Strona
e-mail:
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
5. Termin realizacji zamówienia: 29.02.2024 r.
6. Gwarancja na sprzęt w zależności od danego asortymentu podana w załączniku nr 2 — opis
przedmiotu zamówienia
7 „Sposób przygotowania Oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu ofertowym (według vvzoru sta-
nowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego o zapytania ofertowego).
2. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy — uprawnienie to powinno wynikać z odpowiednich dokumentów. W
przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
DO 30.01.2024 r. do godz. 10:00:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup sprzętu multimedialnego do
OSP w msc. Kamianka".
lub na adres e-mail:
dialnego do OSP w msc. Kamianka".
9. Termin otwarcia oferty 30.012024 r. godz. 10:15.
10. Warunki płatności:
Płatność po protokolarnym odbiorze sprzętu w terminie 30 dni roboczych, od dostarczenia
Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia faktury będzie
podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
11. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE, TRYB OCENY OFERT
1 . Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższa cenę za dany
asortyment.
Strona 214
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: - cena oferty brutto dla
danego asortymentu z formularza ofertowego ( poz. 1-3) — waga 100%.
UWAGA: ceny podane w formularzu ofertowym muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po
przecinku, czyli z dokładnością do jednego.
3. Cenę ofertowa za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym
stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ceny podane w formularzu
ofertowym muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
4. Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do
prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierać będzie
najniższą cenę ofertową dla danego asortymentu
12. INNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega w każdym czasie możliwość nierozpatrywania oferty, odwołania lub
zmiany warunków postępowania o udzielenie zamówienia, jak również posiada prawo do
rezygnacji z prowadzenia postępowania lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty i
podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega možliwośó rezygnacji z wyboru najkorzystniejszej oferty
w odniesieniu do danego asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany
zakresu zamówienia ze względu na określoną kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia
z funduszu sołeckiego poprzez rezygnację z niektórych elementów dostawy - o czym
poinformuje wybranego Wykonawcę
4. Termin związania ofertą — 30 dni od dnia złożenia oferty.
13. Osoba upoważniona do kontaktu:
Aneta Kordel 29 643 20 77
Email.: akordelOrzekun.net.
14. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust
4 lub art. 14 ust. 5 RODO treść oswładczenia wykonawca nie składa — usunięcie treści oświadczenia np.
przez /eqo wvkreS/enłeJ.
"rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepłnvu takłch danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strl).
Strona 314
Załączniki: Zalaczniki.pdf
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
FORMULARZ OFERTY
OFERTA
na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego do OSP w msc. Kamianka gm. Rzekuń
I.DANE WYKONAWCY:
[nazwa Wykonawcy]
[siedziba Wykonawcy]
Numer telefonu..
e-mail...
REGON..
II.CENA:
NawiązuJąc do zaproszenia do składania ofert na na zakup i dostawę sprzętu multimedialnego
Lp.
KOI. 1
Przedmiot zamówienia
Kol.2
Kolumna aktywna
Ilość sztuk
KOI.3
2 sztuki
Cena
jednostkowa
brutto w PLN
Kol_4
PLN
Vat w %
Kol.5
23 %
Cena oferty brutto
w PLN
(kol.3 x kol. 4)
KOI.6
PLN
Zdjęcie poglądowe
Kol.7
2.
3.
Projektor
Mixer
1 sztuka
1 sztuka
23%
PLN
23%
PLN
PLN
PLN
III. OŚWIADCZENIA:
OSwiadczamy, że:
— oferujemy wykonanie zamówienia w terminach i na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do zapytania,
— w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty prawidłowego wykonania zamówienia,
zaoferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego,
— wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki zwłązane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia - jest
kompletna,
— zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego oraz z załącznikami do zapytania i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte..
W. DANE OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO KONTAKTU Z ZAMAWIAJĄCYM.
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail .
'pieczątka i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Lp.
2
Zakup. dostawa i sprzetu multimedialnego
DO OSP w msc Kamianka qm Rzekuń
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa artykułu
Kolumna aktywna:
5 cali
oc min. 1260 W (szczytowa)/ min 640 RMS
asmo przenoszenia ok. 45 Hz-20 kHz (-10 dB); 55 Hz-20 kHz (-3 dB)
ałcs. SPL: 128 dB
yspersja: 900 H x 600 V
jšcia/wyjścia audio: min. 2 x XLR Combo, 1 XLR passthrough
iary: ok. 700 x430x 351 mm
aga netto: ok. 16 kg
hłodzenie pasywne
budowany wzmacniacz
askownica z stalowa.
warancja miesiące
Projektor
yp urządzenia : Kino domowe
echnologia wyświetlania : LCD
rodło światła : Zwykła lampa
ozdzielczość natywna (px) : 3840x2160 px
ormat obrazu : 16x9
asnoŚĆ : min, 3000
ntrast: min. 40000
stępne złącza : min. IX Mini JACK Out, IX USB type B (service only),
x HDMI, 2x usa A. Bluetooth, MHL
spółczynnik rzutu: 1,32, 2, 15
ywotnoSć lampy w trybie normalnym : min. 3500
ywotnoŠĆ lampy w trybie ekonomicznym min. 5000
OśnoŚĆ pracy w trybie ekonomicznym (db) maks. 24 db
budowane głośniki :Nie wymagane
Moc lampy (W) : min 250 W
warancja na urządzenie min 24 miesiące
arancja na źródło światła : 3 lata lub 3000h.
oom optyczny : 162
Pobór mocy w trybie normalnej pracy (W) : maks.370 W
Sność pracy w trybie normalnym (db) maks. 32 db
obdr mocy w trybie ekonomicznym (W) : maks. 280 W
ilość
I Szt.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 22-01-24 11:03
- Czas udostępnienia: 22-01-24 11:03
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Zapraszamy do złożenia ofert na zakup stołów i krzeseł do OSP w Rzekuniu w ramach zadania pn.: "Wyposażenie pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej".
Treść zapytania: FPZ.271.2.1.2024.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 05-01-24 12:30
- Czas udostępnienia: 05-01-24 12:30
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Zapraszamy do złożenia ofert na zadanie pn.: Prace ratunkowe związane z wymianą pokrycia dachowego na budynku kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu – etap II.
Zawiadomienie o wyborze oferty: Zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
ŁAD
RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYNÓW
Ks. Kr
BGK
Rzekuń. dn. 4.01.2024r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
DOTYCZY: zapytania Ofertowego nr 1/11/2023 z dnia 30.11.2023 r. na wykonanie ROBÓT
BUDOWLANYCH pn. „prace ratunkowe związane z wymianą pokrycia dachowego na budynku
kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu — etap II dofinansowanych z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/8062/polskiLad.
Niniejszym zawiadamiam 0 wyniku postępowania prowadzonego w trybie zapytania
ofertowego dotyczącego zadania pn. „prace ratunkowe związane z wymianq pokrycia dachowego
na budynku kościoła pw. Najświętszego Serca Jezusowego w Rzekuniu — etap n.
1. W terminie na składanie ofert tj. do dnia 3 stycznia 2020. do godz. 9:00 wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1- Usługi Remontowo-Budowlane i Handel Krzysztof Kosewski
ul. Pasterska 7, 07-300 Ostrów Mazowiecka
Wartość oferty: 1.017.400,44 zł brutto
2. Streszczenie i porównanie złożonych ofert w kryterium cena.
Oferta nr 1 — 100 pkt
3. Informacja o Wykonawcach wykluczonych/odrzuconych ofertach.
W postępowaniu nie wykluczono Żadnego Wykonawcy, ani nie odrzucono Żadnej oferty.
4. Wybrano ofertę nr 1 złożonq przez Usługi Remontowo-BudowIane i Handel Krzysztof Kosewski,
ul. pasterska 7, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
Uzasadnienie wyboru: Wybrana Oferta nr 1 jest zgodna z treściq zapytania Ofertowego nr 1/11/2023
z dn. 30.11.2023r. i uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium cena (100%). Wykonawca spełnił
warunki udziału w postępowaniu. Wykazał, Że posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie, dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym,osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w wymaganym
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA
pw. Naj"vigtszego Sew-
PL Dî.411 Koiciu„ki 53
29
tel.îł•ax
NIP REGON 0400:16231
o
szt
rski
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_pokrycie_dachowe_etap_II_30.11.2023.pdf
Załączniki: Zalaczniki.zip
Dokumentacja: Dokumentacja_Rzekun_-_caly_projekt.pdf Przedmiar_robot.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 30-11-23 12:11
- Czas udostępnienia: 30-11-23 12:11
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości o zasilaniu solarnym w ramach zadania pn. "Radarowy wyświetlacz prędkości"
Treść zapytania:FPZ.271.2.43.2023.pdf
Fpz.271.2.43.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 25 września 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń z przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia ofert na zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości 0 zasilaniu
solarnym w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Radarowy wyświetlacz prędkości”
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż radarowego wyświetlacza prędkości w msc.
Borawe gm. Rzekuń w pasie drogi powiatowej nr 4403W.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1 Zakup, montaż i uruchomienie radarowego wyświetlacza prędkości o zasilaniu solarnym
służący do pomiaru i wyświetlania prędkości pojazdów poruszających się po w msc.
Borawe gm. Rzekuń w pasie drogi powiatowej nr 4403W.
2.2 Specyfikacja techniczna:
Radarowy wyświetlacz prędkości.
Pomiar temperatury i automatyczny komunikat "UWAGA ŚLISKO"
Pomiar prędkości pojazdu, w przypadku przekroczenia prędkości komunikat 0
punktach karnych, kwocie mandatu, informacja aby zwolnić,
Wyświetlanie komunikatów wybranych przez użytkownika,
Zasilanie solarne zapewniające nieprzerwane zasilanie,
Wyswietlanie znaku aktywnego ograniczenia B-33,
Wskaźnik naładowania akumulatora,
Komunikacja z urządzeniem poprzez GSM,
Komunikacja z urządzeniem poprzez sieć wi-fi i interfejs,
Obudowa odrmna na uszkodzenia mechaniczne,
Statystyki o przekroczeniu i natężeniu ruchu,
Zasięg radaru do 250m,
Czytelność wyświetlacza 150m,
Ilość kolorów min. 4
Obudowa aluminiowa malowana proszkowo
Zgodność z najnowszymi rozporządzeniami,
Słup wsporczy + fundament,
Zasilanie solarne wraz z akumulatorem + elementy montażowe, stelaż, regulator na-
pięcia (autonomia 14-20 dni),
Tablica podkładowa
adres: ul. Kościuszki 33
telefon; 29761 7301
29 20 77
faks:
29 643 20 93
e-mail: rzekun@rzekun4YI
2.3 Obowiązki stron:
2.3.1.
Do okX)wiązków Wykonawcy będzie należało:
Dostarczenie i montaż urządzenia we wskazane miejsce,
Uruchomienie,
Przeprowadzenie instruktarzu z obsługi,
W cenie zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe związane z do-
starczeniem i uruchomieniem urządzenia,
2.5. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się którzy spełniają następującz warunki:
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
usta" nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami do wykonywania zamówienia.
2.6. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Poniżej przedstawiamy treść proponowanej klauzuli obowiązku informacyjnego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych za pośrednictwem poczty elektronicz-
nej:
3) Administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. prawną, dostawcą opro-
gramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych do państwa trze-
ciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalenda-
rzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ogra-
niczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3) Podanie danych osobowych dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych brak realizacji umowy;
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
3. Termin realizacji zamówienia: 27 października 2023 r.
4. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
strona 213
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
dę 28.09.2023 r. do godz. 10:00.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Radarowy wyświetlacz prędk"ci"
lub na adres e-mail:
wyświetlacz prędkości"
6. Termin otwarcia ofert: 28.09.2023 r. godz. 10:15.
7. Warunki płatności: Płatność po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych, od
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
8. Osoba upoważniona do kontaktu: Paweł Mierzejewski 29 643 20 77
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1)
2)
3)
4)
5)
nazwa wykonawcy,
adres wykonawcy,
NIP/Regon,
nr rachunku bankowego,
wartość wykonania przdmiotu zamówienia zakupu i montażu
„Radarowy wyświetlacz
prędkości"
a) cena netto
b) podatek VAT
c) cena brutto..
6) termin realizacji zamówienia..
...zł (słownie.
.zł (słownie.
...zł (słownie.. .
7) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13
lub art. 14 RO[XDI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamóv.'ienia publicznego
w niniejszym
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych
niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa - usunięcie treści oświadczenia no. przez jego wykreślenie).
inż. Paweł M
podin
ds. infrastru
Zastępca Kiero
ejewski
kto r
hnicznej -
eferatu Inwestycji
('rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016079 z dnia 27 Kwietnia 2016 r w sprawie osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
95-i46•1ĄE (ogólne mzporzâdzenie o ochronie danych) (Dz. IJZ. UE L 119 z 04.052016, Str. I).
Strona 313
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 25-09-23 13:22
- Czas udostępnienia: 25-09-23 13:22
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na realizację zadania pn. "Zakup i montaż rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. Drwęcz"
Treść zapytania: FPZ.271.2.36.2023.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 21.08.2023 r.
FPZ. 271.2.36.2023
ZAPYI'ANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 41 1 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Zakup i montaż rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. gm. Rzekuń.
2. Przedmiot zamówienia:
2. I. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy świetlicy w msc. Dnvęcz.
Szmxgólowy zakres:
I. Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej od ZG do rozdzielni głównej w budynku świetlicy
2. Demontaż istniejącej rozdzielni głównej w celu uporządkowania obwodów i rozbudowy
3. Montaż nowej rozdzielni (obudowy natynkowej) z wykorzystaniem istniejących
zabezpieczeń i przystosowanej do potrzeb obiektu.
4. Rozbudowa nowej rozdzielni o ochronę przepięciową i nowy obwód do zasilania
rozdzielni gniazd zewnętrznych.
5. Wykonania uziemienia rozdzielni głównej obiektu
6. Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami i Ix32A) oraz
230V(6x116A)
7. Rozdzielnia ma być wypsažona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (rozłącznik,
wyłączniki różnico-prądowe, ochronnik przepięć)
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w:
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 1 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy:
świetlica ul. Tadeusza Kościuszki, 07-411 Drwęcz, gm. Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu msilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do užytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
nimeJszego zamowiema,
- pozostawienie w należytym stanie czystości Imnieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkcxizenia, którąoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania
Uwaga! Lokalizację rozdzielni z gniazdami przy ścianie budynku.
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia znbowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed protokołu końcowego dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkcxlzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca mbowiązany jest do prz»rrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z IN)wstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji się dnia protokołu przedmiotu Umowy przez obie
strony umowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. w z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za elektronicznej:
3.3. Administrator przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) ROM), tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie prmisów prawa,
a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać państwa danych osotmvych do państwa lub
organizacji
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Że:
l. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
w którym umowa została wykonana, chyba Że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-08-23 12:32
- Czas udostępnienia: 21-08-23 12:32
- Zakup i montaż garażu blaszanego wraz z wykonaniem podłoża w msc. Teodorowo i Tobolice
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku OSP Rozwory
- Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
- Opracowanie i aktualizacja projektu aglomeracji Rzekuń