- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż garażu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zakup i montaż garażu blaszanego wraz z wykonaniem podłoża w msc. Teodorowo i Tobolice"
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe.pdf
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 10-08-23 12:41
- Czas udostępnienia: 10-08-23 12:41
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_III.pdf
FPZ.271.2.29.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 07.08.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. : „ Modernizacja pomieszczeń
sanitarnych w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
Zakres planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana oddzielająca łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak
aby pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach technicznych. Ścianka
działowa między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem
poszerzenia pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez
odzysku (stan materiałów uniemożliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się również
wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią.
Instalacja elektryczna z uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać
rozprowadzona na nowo dotyczy to zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy
oświetleniowe zostaną wymienione na nowe energooszczędne. Instalacja sanitarna również
wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na zaplanowane zmiany w pomieszczeniach —
nowe umywalki będą usytuowane w innych miejscach. Miski ustępowe i umywalki zostaną
wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie części ścian
- rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie ścian i podłogi
- wybudowanie ścian
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan w niezbędnym zakresie
- dostawa i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych,
- biały montaż,
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z ościeżnicą,
- malowanie ścian,
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek ściennych 0 wymiarach 600 x 300mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i szarym oraz 300 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z
Inwestorem w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres w w kolorze drewnopodobnym (wzór jodła) oraz w
kolorze gry
- dostawa i montaż lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi w kolorze jasnoszarym 2szti 1 szt. w kolorze czarnym z ościeżnicą
- dostawa i montaż Okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umwłalek wraz z bateriami i syfonami
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę o wymiarach Ok .120 x 150 cm (należy
sprawdzić przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania Oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, vwtycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1 . Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na Zadanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem
umowy;
1. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat Od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 października 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 14.08.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia Oferty 14.08.2023r. 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złožyć w zamkniętei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto....
b) podatek VAT
c) cena brutto.
...zł (słownie.......
. zł (słownie.
...zł (słownie.... ..... ..
6) Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4
lub art. 14 ust5 RODO treść oświadczenia wykonawca nie składa — usuniecie treści oświadczenia np.
przez jego wvkteślenie)_
"rozporządzenie padamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. W sprawie ochrony
fizycznych w związku z przetvvarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
uchylenia dyrektywy 95/46.'W'E (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
Kierwmik Referatu
ek
ty4
Dokumentacja: dokumentacja.zip
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 08-08-23 08:22
- Czas udostępnienia: 08-08-23 08:22
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Świadczenie usługi kastracji i elektronicznego znakowania (czipowania) zwierząt z terenu gminy Rzekuń"
FPZ.271.2.33.2023_-_Zapytanie_cenowe.pdf
Zalacznik_Nr_1_do_zapytania_nr_FPZ.271.2.33.2023.pdf
z dnia 27 lipiec 2023 r.
Oferta dotycząca realizacji zadania pn. „Kastracja psów i kotów wraz z elektronicznym
znakowaniem zwierząt, należących do mieszkańców gminy Rzekuń"
l. Przedstawiam koszt jednostkowy usługi kastracji i elektronicznego znakowania, zwierząt
właścicielskich z terenu gminy Rzekuń.
Lp
2.
3.
4.
5.
Rodzaj usługi
Kastracja suki
a)1-10kg
b) 11-25 kg
c) < 26 kg
Kastracja psa
a) 1-10 kg
b) 11-25 kg
c) < 26 kg
Kastracja kotki
Kastracja kota
Elektroniczne
znakowanie psów
i kotów
Ogółem
Cena jednostkowa (brutto) zł
podany koszt kastracji i elektronicznego znakowania zwierząt ma uwzględniać wszystkie koszty
związane z przeprowadzeniem zabiegu wyszczególnionym w pkt III zapytania ofertowego.
II. Informacje 0 zakładzie leczniczym:
Nazwa, adres i godziny otwarcia zakładu
leczniczego
Numer telefonu kontaktowego
III. Oświadczam, że EX)siadarn odpowidnie środki i warunki do realizacji powyższej usługi
weterynaryjnej.
(pieczątka i podpis osoby ofertę)
Zalacznik_Nr_2_do_zapytania_nr_FPZ.271.2.33.2023.pdf
do Regulaminu programu „Kastracja i czipowanie 2023"
w ramach zadania „Zapobieganie bezdomności zwierząt
w Gminie Rzekuń"
Data wystawienia skierowania
Nr karty skierowania .
KARTA SKIEROWANIA NA ZABIEG LUB ZABIEGI
w ramach programu „Kastracja i czipowanie 2023"
Imię: .
Nazwisko: —
Adres zamieszkania: .
Rodzaj zabiegu do wykonania:
.....„../2023
KASTRACJA
Gatunek zwierzęcia:
CI KOT
płeć zwierzęcia :
CI SAMICA
Waga zwierzęcia:
I-IOKG
O CHIPOWANIE
PIES
O SAMIEC
CI 11-25KG
C] POWY2EJ 26 KG
UWAGA!
Karta skierowania ważna jest 14 dni od daty wystawienia. Zabieg musi być wykonany do 30 dni
od daty wystawienia skierowania.
Kartę skierowania realizuje:
(nazwa gabinetu weterynaryjnego)
(adres gabinetu weterynaryjnego)
Telefoniczne umawianie wizyty:
Pieczątka Urzędu Gminy Rzekuń:
(nr telefonu)
Pieczątka i podpis Wójta / Pracownika
Gminy Rzekuń:
Potwierdzam wykonanie zabiegu w dniu
(należy „X" zaznaczyć wykonane zabiegi)
O KASTRACJA
O CZIPOWANIE
Czytelny podpis wnioskodawcy
(właściciela / opiekuna zwierzęcia)
Pieczęć i podpis
(gabinetu realizującego skierowanie)
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 28-07-23 12:51
- Czas udostępnienia: 28-07-23 12:51
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na " Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń"
Treść zapytania: FPZ.271.2.34.2023.pdf
FPZ.271.2.34.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dnia 25.07.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń".
Przedmiot zamówienia.
l. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki żwirowej na
bieżące utrzymanie gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2023 r.
Zakres zadania obejmuję dostawę, rozładunek, przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie i
wyprofilowanie, rozplantowanie mieszanki żwirowej oraz transport w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie gminy Rzekuń. Przewidywana wielkość
zamówienia to około 700,11) m' żwirowej.
Parametrv mieszanki Zwirowei określone zostały w załączniku — szczeqółowa srE•cyfjkacją
techniczna.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy dostarczy
Zamawiającemu laboratoryjne badanie mieszanki żwirowej do akceptacji Zamawiającemu (w
razie wątpliwości co do jakości mieszanki żwirowej, Zamawiający może zlecić powtórne
badania kontrolne dostarczonej mieszanki żwirowej, na koszt Wykonawcy.) Pcxistawą do
wystawienia faktury protokół odbioru kruszywa, podpisane przez uprawnionego
pracownika Urzędu Gminy Rzekuń, który każdorazowo stwierdzał ilość, jakość i rodzaj
kruszywa w wykonanych dostawach.
II. Wykonawcz zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie żwirowej na
bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2023 r. w terminie nie
dłuższym niž 3 dni od daty zgłoszenia zamówienia w godzinach pracy Urzędu Gminy w
Rzekuniu tj. pn, Śr, cz, 7.45 do 15.45 7.45 do 17.00 , pt 7.45 do 13.00.
III. Zamawiający sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej na
dostawie mieszanki żwirowej na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2023 r.
IV. Wykonawca "wiadcza, że nie Łk•dzie wnosił względem Zamawiającego z tytułu
zmniejszenia ilości mieszanki żwirowej.
Klauzula informacyjna w zwiazku z RODO,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył InsFAtora Ochrony Danych, z którym rrmą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pošrdnictwem
1z3
nasza gmina
poczty elektronicznej:
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustał." z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz usta" z dnia 14
czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w sidzibie administratora.
Dodatkowo zgcxinie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustavvy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października
2015
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niegndania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podeimuie decvzji w sposób zautomatvzowanv w oparciu o Państwa dane
osobowe
4. Termin realizacji zamówienia:
do 29.09.2023r.
5. Okres gwarancji - brak
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 01.08.2023 r. do qodz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rzekuń
lub na adres e-mail:
gminnych na terenie gminy Rzekuń "
7. Termin otwarcia ofert:
2z3
8. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury, 14 dni robcx:zych, przelewem na konto.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcmni:
Paweł Mierzejewski (029) 643 20 77
10. Sposób przygotowania Oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość zamówienia należy
Oferuję wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej wraz z
transportem przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie na
miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Rzekuń:
1 ma mieszanki żwirowej za cenę:
„...zł.
nasza gmina
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 01.08.2023r. do qodz. 10.15
Netto .............................zł. (słownie......
VAT................%
Brutto............................
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
.zł. (słownie..........
. zł)
2. Wartość zamówienia: (cmna brutto lm' mieszanki żwirowej, tj.
.. zł brutto).
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres gwarancji.- brak
8) Oświadczam, że wypełniłem informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi "łączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie
do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wvkreślenie).
inż. Paweł
podinspektor ds.
Zamówień p
Kierownika Refe
ry technicznej
h • Zastępca
i Inwestycji
(Irozporzqdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 7 KW tnia 2016 w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
Oraz uchylenia Orektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. I). "
3z3
Załącznik do zapytania: Zalacznik.pdf
WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT
Do zastosowania przy zlecaniu wykonania nowych nawierzchni
żwirowych i kruszyw łamanych oraz remontów istniejących nawierzchni żwirowych
dróg gminnych
SST - 05.01.03a
Nawierzchnia żwirowa
SPIS TREŚCI
11. 3. SPRZĘT.....................................................................................................„.......„„..... 3
IV. 5. WYKONANIE „4
V. 6. KONTROLA JAKOSCI 5
VI.. OBMIAR
VII. 8. ODBIOR ROBOT.......................................................................................„„.......„„.
VIII. g. PODSTAWA
IX. 10. PRZEPISY 8
OST
SST
1. WSTĘP
NAJWAŻNIEJSZE OZNACZENIA 1 SKRÓTY
- ogólna specyfikacja techniczna
szczegółowa specyfikacja
techniczna
1.1. Przedmiot SST
Przedmiotem mniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) są urymaganła dotyczące
wykonania i odbioru robót związanych z •vvykony,vaniem nowej nawierzchni fivirowej na drogach
gminnych oraz związanych z wykonywaniem remontów cząstkowych istniejących nawierzchni
žwirouych na drogach gminnych.
1.2. Zakres stosowania SST
Nimejsza szczegółowa specyfikacja techniczna stanowi podstawę do sporządzenia części
technicznej istotnych wanunkÓw zamówienia publicznego na u-ykonanie nowej nawierzchni żwirowej
dróg lub na Arykonanie prac remontovv-ych na istniejących nawierzchniach žwiroqych :ujętych w
dokumentacji projektowej i opisanych szczegółowo co do rodzaju i ilości usługi w przedmiarze robót
lub określona co do ilości i rodzaju •wy•kony-vvanej usługi przez Zamawiającego w materiałach
przetargowych ( w SIWZ)_
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 25-07-23 16:43
- Czas udostępnienia: 25-07-23 16:43
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na Opracowanie i aktualizację projektu aglomeracji Rzekuń
Treść zapytania: FPZ.271.2.32.2023.pdf
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego: Wyjasnienie_tresci_zapytania_ofertowego.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 25.07.2023 r.
FPZ. 271.2.32.2023
Do Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia
WYJAŚNIENIE
TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
dotyczy: Zapytania ofertowego na: „Opracowanie i aktualizacja projektu aglomeracji Rzekuń".
Z uwagi na otrzymane informacje od potencjalnych Wykonawców dotyczących zbyt krót-
kiego czasu na realizacje zadania. Gmina Rzekuń po rozpatrzeniu dodatko•vwch informacji i przesła-
nych uzasadnień wydłuża termin realizacji zadania do 31 października 2023 roku.
inż. Paweł
I zamówień b
Klerownika
ejewski
truktu
nlcznej
n - Zastępca
u Inwestyc/l
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-07-23 11:35
- Czas udostępnienia: 21-07-23 11:35
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_II.pdf
nasza
Rzekuń, dnia 20.07.2023r.
Fpz.271.2.29.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAŻNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. :„ Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak aby
pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach Ścianka działowa
między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem poszerzenia
pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez odzysku (stan
materiałów uniemožliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się równłeż wykonanie nown,'ch
okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią. Instalacja elektryczna z
uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać rozprowadzona na nowo dotyczy to
zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy oświetleniowe zostaną wymienione na nowe
energooszczędne. Instalacja sanitarna również wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na
zaplanowane zmiany w pomieszczeniach — nowe umywalki usytuowane w innych miejscach.
Miski ustępowe i umywalki zostaną wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów
zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie Ścian w łazience oraz oddzielająca łazienkę od kuchni
- rozbiórka okładzin ściennych
- rozbiórka okładzin podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie podłogi betonem/ wylewka samopoziomująca
- zabudowa płyt g-k rur kanalizacji sanitarnej ze stelażem podtynkov,rym
- wykonie ścian z płyt G-K na stelażu stalowym — malowanie śćian farbą hydrofobową
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan
- i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych, biały montaż
- wykonanie instalacji wspomagania wentylacji grawitacyjnej
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z regulowaną
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułoženie płytek ściennych o wymiarach 598 x 298mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i grey oraz 298 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z Inwestorem
w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres szkliwiony półmat o wymiarach 580 x 580mm w
kolorze drewnopodobnym (wzór jodła )oraz o wym. 448x448 mm w kolorze gry
- dostawa i montaž lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi bezprzylgowe w kolorze jasnoszarym 2szt i 1 szt. W kolorze czarnym z
ościeżnicą regulowaną
- dostawa i montaż okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umywalek (kompozytowa 128X38 wraz z bateriami i syfonami)
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę 0 wymiarach ok .120 x 150 cm (należy sprawdzić
przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Płytki ścienne i podłogowe wymagane w gatunku I .Stopień ścieralności 4
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wykonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do przd przystąpieniem do robót
prormłowanych materiałów;
• poniesienia za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie informacji do oferty.
3 Klauzula informacvina w związku z ROLMD.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył InsEAtora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przd zawarciem
umowy;
1. Dane osokmve mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe tĘdą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłužszy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przeniesienia danych oraz prawo do skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 222dziernika 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 28.07.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia oferty 28.07.202Șr, gędz 10:15
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba uFwważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy zł02yć w zamkniętej kopercie. w formie pisemnej, w języku polskim, wăług danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego .
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto...
b) VAT .
c) cena brutto.
..zł (słownie......
. zł (słownie............
...Zł (słownie..
6) Oświadczenie, Ze Wykonawcz stosowne uprawnienia do
arch Ewa Ku skaȚworek
7) gwarancyjny na zakupiony Sprzęt.
terał,u
10. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w 4 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Dokumentacja: Projekt.zip
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-07-23 09:16
- Czas udostępnienia: 21-07-23 09:16