- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę w ramach zadania pn. "Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare"
Treść zapytania: FPZ.271.2.31.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12 2023
FPZ.271.2.31.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę w ramach zadania inwestycyjnego Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły
Stare" gmina Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia zakup kontenera morskiego w
Dostawy, rozładunku i posadowienia na betonowych bloczkach kontenera
morskiego o długość 5-6m, używanego, sprawnego technicznie.
3. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony căb fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepłw.•u takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
0 ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. l), dalej „RODO”,
informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych Wójt Gminy Rzekuń z w urzędzie
Gminy Rzekuń pod adresem:
teł: (029) 761-73-01,
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym się Państwo kontaktować
w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub gx)dmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja w oparciu o art. 8 oraz art. ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 usta'" Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania umowy;
obowiązek przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
a&es: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 29602093
strona internetowa:
e—mail : pl
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z usta" Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osotx)wych decyzje nie będą pcxiejmowane
w zautomatyzowany, do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników. )
na podstawie art. 18 ROCK) prawo żądania od administratora przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osot:mvych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
•/ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
v' na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż pcxistawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobown,'ch jest art. 6 ust. 1 lit. c
4. Termin realizacji zamówienia:
5. Okres rękojmi: 1 rok
6. i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 20.07.2023 r. qodz. 10.00
Ofertę naležy złożyć w formie elektronicznej z opisem:
„Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare"
7. Termin otwarcia ofert ZLAZ@OZ3-L-godz.
10.15.
8. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze końcowym robót, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawłowska (29) 6432077
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną wszystkie
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. podatek VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczn"ci których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten sposób cenę Wykonawca poda w formularzu
ofertowym.
Do Ofert brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
Cena brutto oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyra20na w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
11. Sposób przygotowania Oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznei na adres:
według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto, (słownie złotych),
- țX)datek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres udzielanej rękojmi.
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
osób fizycznych, których dane osobowe tyzpośrednio lub gr)średnio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usuniecie treści
oświadczenia no. przez ieqo wykreślenie).
('rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych Qsobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W'E (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 149 z 04.05.2016, str. 1)."
inż. arch. Ewa Kukli s Tworek
Kłemnik Referatu Rozw
- Czas wytworzenia: 09-12-24 07:03
- Czas udostępnienia: 09-12-24 07:03
- Szczegóły
- Tomasz Majewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę w ramach zadania pn. "Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare"
- Czas wytworzenia: 09-12-24 07:03
- Czas udostępnienia: 09-12-24 07:03
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do składania ofert na "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, pakowaniem, załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów niebezpiecznych, wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rzekuń.
Umowa_na_azbest_z_wykonawc_____2023.pdf
Nr FPZ.272.2.......2023
Niniejsza umowa została zawarta w dniu ...................2023 r. w Rzekuniu pomiędzy:
Gminą Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
NIP 758-214-17-29, REGON 550667959, zwaną w treści umowy „Zamawiającym"
przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
Moniki Teresy Michalskiej — Skarbnika Gminy Rzekuń,
reprezentowaną
NIP „
„ REGON .
zwany w treści umown,' „Wykonawcą
w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego na „Usuwanie wyrobów azbestowych
gminy Rzekuń" znak FPZ.271.2.26.2023 została zawarta umowa o następującej treści:
Sł.
Przedmiot umowy
terenu
1. Przedmiotem umowy jest Świadczenie usług w zakresie usuwania i unieszkodliwiania wyrobów
zawierających azbest, z terenu Gminy Rzekuń w roku 2023, w ramach którego Wykonawca
realizować będzie na zlecenie Gminy Rzekuń:
a) demontaż, odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów
niebezpiecznych, wnłrobÓw zawierających azbest z budynków objętych programem usuwania
azbestu, wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie wniosków składanych przez właścicieli
posesji, i/lub
b) odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych
wnłrobÓw zawierających azbest, już uprzednio zdemontowanych i zalegających na terenie posesji
objętych programem usuwania azbestu, wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie
wniosków składanych przez właścicieli posesji.
2. Prace związane z usuwaniem vo,'robów zawierających azbest, winny być '."konywane zgodnie
z zasadami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wnłrobÓw zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., nr 71, poz. 649 ze zm.) oraz Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa
higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wnłrobÓw zawierających azbest oraz programu
szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. nr 216, poz. 1824),
w szczególności zaś w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestowych do Środowiska
i minimalizujący pylenie poprzez:
1) nawilżenie wodą demontowanych materiałów azbestowych i utrzymywanie ich w stanie
wilgotnym przez cały okres realizacji robót;
2) demontaż całych vo,'robów;
3) stosowanie narzędzi ręcznych lub wolnoobrotowych wyposażonych w miejscowe odsysacze
powietrza z filtrem;
4) '."konwuanie robót z zachowaniem zasad BHP;
5) monitorowanie na bieżąco stanu powietrza w celu uniknięcia przekroczeń
dopuszczalnych stężeń pyłu;
6) codzienne zabezpieczanie zdemontowanych wnłrobÓw w sposób uniemożliwiający
ich pylenie i dostęp osób trzecich.
3. Wywóz wytworzonych w vo,'niku realizacji umown,' odpadów zawierających azbest winien
następować na składowisko odpadów niebezpiecznych, celem unieszkodliwienia.
4. W celu prawicHowego rozliczenia usługi, odpady zawierające azbest przeznaczone do wnłwozu na
składowisko, o którym mowa w pkt. 1, będą ważone kontrolnie na terenie posesji, z której
pochodzą. W tym celu Wykonawca winien posiadać odpowiedni atestowany sprzęt służący do
ważenia odpadów w terenie. Pomiar wagi odnotowywany będzie w karcie przekazania odpadu
podpisany przez właściciela posesji. Pomiar ten weryfikowany będzie z pomiarem wagi wpisanym
do karty przekazania odpadu przeprowadzonym na składowisku odpadów niebezpiecznych. Karty
stanowić będą, podstawę do dokumentu rozliczeniowego. Brak jakiejkolwiek karty przekazania
odpadów będzie podstawą do odmowa,' zapłaty wynagrodzenia, o którym mowa w 5 niniejszej
u mowy.
5. Łączna waga odpadów odebranych z terenu Gminy Rzekuń powinna zgadzać się z wagą odpadów
przekazanych na składowisko odpadów.
6. Zakres przedmiotu umowy nie podlega zmianie z zastrzeżeniem zaistnienia okoliczności, które
w momencie zawarcia niniejszej umowy nie są znane Stronom i których nie można było wcześniej
przewidzieć, powodujących zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót wskazanych
w harmonogramie.
7. Ilość wnłrobÓw zawierających azbest może ulec zmianie, gdyż zakres roEt został dokonany na
podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć wyroby zawierające
azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany w oparciu o szacunkov.ny•.
8. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i zezwolenia do
'."konywania prac stanowiących przedmiot umowry oraz, że gwarantuje stałość stawki wskazanej
w ofercie do czasu zakończenia zadania.
Termin
Realizacja niniejszego zamówienia obejmować będzie okres od dnia podpisania niniejszej umowy,
aż do zakończenia realizacji usług wskazanych w Sl ust. 1 lit. a i b niniejszej umowry, lecz nie później
niż do dnia 29.09.2023 r.
Zobowiązania Wykonawcy
1. W ramach umowy zostaną wn/konane wszystkie czynności od demontażu wnŕrobÓw
zawierających azbest do ich unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych, oraz
prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r„ poz. 699 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów
określonej w niniejszej ustawie.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą za zniszczenia
własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem własnym lub nieopatrznym
związanym z realizacją niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu demontażu i/lub odbioru odpadów
zawierających azbest z mieszkańcami wskazanymi w S 4 pkt 3 i przedłożenia Zamawiającemu
harmonogramu pracy do 5 dni przed przystąpieniem do robót.
4. Wyroby zawierające azbest przekazane na składowisko odpadów będą pochodzić tylko z terenu
Gminy Rzekuń.
5. Wykonawca vrykona co najmniej 10 zdjęć podczas vo,'konywania na różnym etapie, czytelnych
dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania. Dokumentacja
fotograficzna zostanie przekazana Zamawiającemu na płycie CD wraz z fakturą wskazaną
w S 5 pkt 7.
Nr FPZ.272.2....„..2023
POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Niniejsza umowa została zawarta w Rzekuniu w dniu „
„ 2023 r. roku pomiędzy:
Gminę Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
NIP 758-214-17-29, REGON 550667959 zwaną dalej „Administratorem",
reprezentowaną przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
NIP ....................„ REGON .
Przetwarzającym
reprezentowaną przez:
zwany w treści umowny'
Podmiotem
Administrator i Podmiot Przetwarzający będą dalej zwani łącznie „Stronami", a każdy z osobna
„Stroną".
Zważwvszy, że:
1.
2.
Administrator jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
spraw-e ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego
dalej „RODO", wskazanych w załączniku nr 1 do umown„•.
Administrator zamierza powierzyć Podmiotowi Przetwarzającemu przetwarzanie danych
osobowych, a Podmiot Przetwarzający zamierza przyjąć powierzone mu dane osobowe do
przetwarzania w imieniu Administratora, zgodnie z umową oraz z przepisami regulującymi
przetwarzanie danych osobowych, wiążącymi Podmiot Przetwarzający i Administratora.
Strony postanowiły, co następuje:
Przedmiot umowy
1. Administrator powierza Podmiotowi Przetwarzającemu przetwarzanie danych osobowych
w imieniu Administratora, na zasadach określonych w Umowie oraz we właściwych przepisach
regulujących przetwarzanie danych osobowych, w szczególności w RODO.
2. Rodzaj danych osobowych, kategorie osób, których dotyczą dane osobowe, jak również
przedmiot, czas trwania, charakter i cel przetwarzania danych osobowovch są wskazane
w załączniku nr 1 do umowy.
3.
Strony zobowiązują się wykonywać zobow•ązania wynikające z umowo,' z najwyższą starannością,
w celu prawidłowego zabezpieczenia prawnego, organizacyjnego i technicznego interesów Stron
oraz osób, których dane osobowe dotyczą, w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Oświadczenie Podmiotu Przetwarzającego
Podmiot Przetwarzający oświadcza, że:
b)
wdrožyf środki techniczne i organizacyjne gwarantujące przetwarzanie danych osobowych
zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający ochronę praw osób, których
dotyczą dane osobowe; oraz
dysponuje środkami, doświadczeniem, wiedzą oraz odpowiednio wyszkolonym personelem,
umożliwiającymi prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w zakresie i w celu określonych
w umowie.
Przetwarzanie danych osobowych
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, przetwarzanie danych osobowych przez Podmiot Przetwarzający może
następować wyłącznie w przypadkach wynikających z Umowy lub na podstawie odrębnych zleceń
Administratora, wyrażonych w formie dokumentowej (papierowej lub cyfrowej, w tym za
pośrednictwem poczty elektronicznej).
2. Podmiot Przetwarzający ma prawo przetwarzać dane osobowe, jeżeli obowiązek taki nakłada na
niego prawo Unii Europejskiej lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega Podmiot
Przetwarzający. W takim przypadku Podmiot Przetwarzający jest zobowiązany poinformować
Administratora o stosującym się do niego obowiązku prawnym co najmniej na 24 godziny przed
rozpoczęciem przetwarzania, chyba że wiążące go przepisy zabraniają mu udzielania takiej
informacji, z uwagi na ważny interes publiczny.
3. Przetwarzanie danych osobowych przez Podmiot Przetwarzający jest ograniczone do celu
i zakresu wskazanych w załączniku nr 1 do umowy.
4. Podmiot Przetwarzający prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych osobowych, zawierający
informacje wymagane przez obowiązujące przepisy, chyba że zgodnie z obowiązującymi
przepisami nie ma obowiązku prowadzenia takiego rejestru.
5. Podmiot Przetwarzający prowadzi rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania
dokonywanych w imieniu Administratora zgodnie z art. 30 ust. 2 RODO, chyba że zgodnie
z obowiązującymi przepisami nie ma obowiązku prowadzenia takiego rejestru.
6. Wszelkie zlecane przez Administratora operacje przetwarzania danych osobowych Podmiot
Przetwarzający wykonuje niezwłocznie, w szczególności jeśli chodzi o usunięcie danych
osobowych na żądanie osoby, której dotyczą.
7. Biorąc pod uwagę charakter przetwarzania danych osobowych, Podmiot Przetwarzający ma
obowiązek współdziałania z Administratorem w celu wywiązania się z obowiązku odpowiadania na
żądania osoby, której dane osobowe dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych
w obowiązujących przepisach, wdrażając odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
8. Podmiot Przetwarzający zapewni, że osoby, które będą zaangażowane w czynności przetwarzania
danych osobovwch w ramach jego organizacji:
a) otrzymają pisemne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych;
b) będą zaznajomione z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych
(z uwzględnieniem ich ewentualnych zmian) oraz z odpowiedzialnością za ich
nieprzestrzeganie;
c) będą dokonywały czynności przetwarzania danych osobowych wyłącznie na polecenie
Administratora, z zastrzeżeniem ust. 2; oraz
d) zobowiążą się do bezterminowego zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz
stosowanych przez Podmiot Przetwarzający sposobów ich zabezpieczenia, o ile taki
obowiązek nie wynika dla nich z odpowiednich przepisów.
9. Podmiot Przetwarzający prowadzi ewidencję udzielonych upoważnień do przetwarzania danych
osobowych, o których mowa w ust. 8 lit. a).
Dalsze powierzenia przetwarzania
1. Podmiot Przetwarzający ma prawo korzystać z podwykonawców przy przetwarzaniu danych
osobowych (dalsze powierzenie przetwarzania), pod warunkiem, że przed powierzeniem
podwykonawcy przetwarzania danych osobowych:
a) uzyska na to zgodę Administratora, wyrażoną w formie dokumentowej (papierowej lub
cyfrowej, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej);
b) zawrze z podwykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych na
warunkach nie gorszych niż warunki umowy;
c) upewni się, że podwykonawca zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia
odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało
wymogom obowiązujących przepisów.
2. Jeżeli podwykonawca nie wywiąże się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych
osobowych, Podmiot Przetwarzający ponosi pełną odpowiedzialność wobec Administratora za
wojpefnienie obowiązków podvwkonawcy.
3. Wykaz podvwkonawców, z których Podmiot Przetwarzający korzysta w dniu zawarcia umowy, i co
1.
2.
3.
do których Administrator wyraża zgodę na dalsze powierzenie przetwarzania danych osobowych,
stanowi załącznik nr 2 do umowy.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Podmiot Przetwarzający stosuje środki techniczne i organizacyjne, odpowiednie do zagrożeń oraz
charakteru, zakresu, kontekstu i celu przetwarzania danych osobowych, zapewniające
bezpieczeństwo danych osobowych, w szczególności przed ich przypadkowovm lub niezgodnym
z prawem zniszczeniem, utratą, modyfikacją, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym
dostępem.
Podmiot Przetwarzający zobowiązuje się stale monitorować stan stosowanych zabezpieczeń
danych osobowych oraz występujących zagrożeń bezpieczeństwa, i w razie potrzeby aktualizuje
stosowane środki techniczne i organizacyjne, tak, żeby zapewnić najwyższy osiągalny poziom
ochrony danych osobowych.
Podmiot Przetwarzający, uwzględniając charakter przetwarzania danych osobowovch oraz
dostępne mu informacje, ma obowiązek współdziałania z Administratorem w wywiązaniu się z
obowiązków określonych w art. 32—36 RODO.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 26-06-23 15:28
- Czas udostępnienia: 26-06-23 15:28
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zadanie inwestycyjne pn.: „Urządzenie i doposażenie placów zabaw w msc. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice” gmina Rzekuń.
Treść zapytania: FPZ.271.2.25.2023.pdf
nasza qłnilła
Rzekuń, dnia 09.06.2023 r.
FPZ. 271.2.25.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z sidzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Urządzenie i doposażenie placów zabaw w msc. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice".
2. zamówienia:
2.1. Urządzenie i dołx)sażenie 3 placów zabaw w mSC. Susk Nowy i Tobolice .
2.2. I_Jrz4dzcnia i doposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinno być wykonane w oparciu o
obowiązujące normy oraz potwierdzone aktualnym certyfikatem
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę oraz montaż na adresy 3 placów
zabaw w msc : Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice
- montaż trampoliny ziemnej, wiek: Od 3 do 15 lat, skoku - 150xl 50, maksymalne
obciążenie jednostkowe: Statyczne - 120 kg w msc. Susk Nowy
- montaż huśtawki bocianie gniazdo ze stelażem, z siedziskiem 1200x875mm w msc.
- montaż huśtawki bocianie gniazdo ze stelażem, z siedziskiem 1200x875mm w msc. TotX)lice
2.4. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia jest przedstawić do uzgodnienia z
Zamawiającym przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji
uwzględniającej założenia Zamawiającego dla urządzenia i doposażenia placów zabaw,
- Wykonawca znbowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień i zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
- wszystkie montowane winny posiadać (wyrządzone w języku polskim jeżeli dostępne)
certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed
podpisaniem protokołu odbioru końcowego,
- które stanowią przedmiot zapytania muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i
prawny ,
- Wszystkie montowane urządzenia, które stanowią przedmiot zapytania muszą dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z
- Materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy 7Abezpiecz_ające wykorzystane przy
produkcji i montażu urządzeń mają —daĆ wymagane i
- Urządzenia powinny być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach zewnętrznych;
- Elementy stalowe mają być malowane proszkowo, farbami przeznaczonymi do użytku zewnętrznego,
zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne oraz uszkcĂ17cnia mechaniczne;
- Urządzenia należy mcu:owaĆ na betonowym fundamencie umieszczonym minimum 30 cm pod
gruntu. Fundamenty betonowe lub żelbetowe (zgodnie z technologią wskazaną przez
producenta);
- Urządzenia powinny być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone aktualnym
certyfi katem;
- Wszystkie elementy muszą wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w
przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa;
- W celu siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać ograniczniki, które
uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu
zapobiegać niebezpiă:znym uderzeniom;
- Każde musi być wypsažone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową;
- Po zakończ)nych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone
odpady;
- Śruby metryczne nierdzewne, zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe zabezpieczające przed
odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe bezobsługowe zamknięte.
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji rozpoczyna się dnia pMlpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony umowy.
2.5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizii lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. infonnąęyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do pcxijęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa,
a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zmvnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
D(Xlatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
l. Państwa dane osăwe przechowywane przez okres 10 lat końca roku kalendarzowego,
w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie pgxiejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osăwe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 31 lipca roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 16.06.2023r. do godz. 10:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej k0Frcie z opisem: „Urządzenie i placów zabaw w
msc. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice".
6. Termin otwarcia oferty 16.06.2023r. gędz 10:15.
7. Warunki płatności: przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba upważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika pawłowska 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w ąmkgiËtej kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, wdług danych•
I ) nazwa wykonawcy
- Czas wytworzenia: 09-12-24 07:03
- Czas udostępnienia: 09-12-24 07:03
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do
złożenia ofert na „Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare ”
Treść zapytania: FPZ.271.2.24.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 09 czerwca 2023
FPZ271.2.24.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Zakup kontenera morskiego do msc.
Przytuły Stare" gmina Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup kontenera morskiego wraz z dostawą:
• przygotowanie terenu pod usytuowanie,
• dostawa kontenera morskiego, długość 5m-6m, używany, sprawny technicznie, bez
oznak korozji
• uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany róvvmiež do:
uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, będących w dysFX)zycji
Zamawiającego,
• wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
• przedstawienia do akceptacji przd przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
• zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia celem właściwego
oszacmvania wartości.
• masę ziemną pozyskaną pcxiczas wykonywania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległego terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń,
4. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu EuroŔskiego i Rady (UE) 2016/679 z
adres: 33
telefon: 29761 7301
29 761 73 02
faks: 296432093
strona intern
e—mail :
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO", informuję, Że:
administratorem Pani/Pana danych osotX)wych jest Wójt Gminy Rzekuń z w urzędzie
Gminy Rzekuń pod adresem:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
teł: (029) 761-73-01,
administrator wyznaczył Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za IX)średnictwem
poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na art. 6 ust. 1 lit. c w
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
przez paniąFana danych osobowych Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postęgmvaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych decyzje nie będą pcxiejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osokx)wych Pani{Pana
dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.)
na art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na IKKistawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
5. Termin realizacji zamówienia: 01.08.2023 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. i termin złożenia Oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 16.06.2023 r. qodz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare”.
8. Termin otwarcia ofert 16.06.2023 r. godz. 10.15.
9. Warunki płatności: po protokolarnym końcowym robót, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawłowska (29) 6432077
11. Opis sposobu obliczenia czny:
• Cena Oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem p•odatku VAT.
Cena ryczałtowa oferty brutto jest ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy nieztĘ•dne według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten cznę Wykonawca poda w formularzu
ofertowym.
DO porównania Ofert ŁĘdzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
Cena brutto Oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
- Czas wytworzenia: 09-12-24 07:03
- Czas udostępnienia: 09-12-24 07:03
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż wiaty w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Zakup i montaż Altany w msc. Ołdaki ” na działce ozn. nr geodezyjnym 284 w msc. Ołdaki gmina Rzekuń.
Treść zapytania: FPZ.271.2.15.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 30 maja 2023
FPZ.27f .2.15.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę i montaż wiaty w ramach zadania inwestycyjnego i montaż Altany w msc.
Ołdaki ” na działce ozn. nr gecKiezyjnym 284 w msc. Ołdaki gmina Rzekuń.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiaty w skład którego wchodzi:
2.
• opracowanie dokumentacji dla projektowanej wiaty na mapie co celów opiniodawczych do
w Starostwie Powiatowym w Ostrołęce,
• przygotowanie terenu usytuowanie wiaty,
wykonanie fundamentów do osadzenia słupów— zgodnie ze sztuka budowalną i przepisami
prawa budowlanego
• dostawa i montaż altany- wiaty drewnianej o wym 5,0 x 5,5m, wys. max 3,5m,.
Konstrukcja — elementy z drewna klasy C30 ( słupy min. 12x12cm) malowane
dwukrotnie lakierobejcą i dodatkowo 1 raz lakierem bezbarwnym do zewnętrznego
stosowania dach dwuspadowy pokryty blachodachówką w kolorze ceglastym,
masę ziemną pozyskaną wykonywania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległego terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń,
uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
wsgńłpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, t*ących w dyspozycji
ponoszenie wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,przedstawie-
nia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat technicznych, cer-
tyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane,
adres: 33
07-411 Rzekuń
29 761 73 01
29 761 7302
faks: 296432093
Strona internMowa:
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń pwstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
• zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia '*lem właściwego
oszacmvania wartości.
4. Klauzula informacyina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozgmządzenia Parlamentu EuroŔskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
i w sprawie swobodnego przepłyvvu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie 0 danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO', informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych jest Wójt Gminy Rzekuń z siedzibą w urzędzie
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Gminy Rzekuń adresem:
teł: (029) 761-73-01,
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane przetwarzane będą na țX)dstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
dokumentacja w oparciu o art. 8 oraz art. ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa pzp"•
Pani/Pana dane cM)bowe przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w IX)stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych cM)bowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych Pani/Pana
dotyczących;
s/ na pdstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
z a łączników.)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
•/ prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osotmvych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, przetwarzania danych
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
5. Termin realizacji zamówienia: 01.08.2023 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 6.06.2023 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup i montaż Altany w msc. Ołdaki” lub przesłać drogą mailową na adres:
8. Termin otwarcia Ofert 6.06.2023 r. godz. 10.05.
9. Warunki płatności: protokolarnym odbiorze końcowym roMt, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel (29) 6432077
11. Opis sposobu obliczenia
• Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
• Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy niezbędne według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
- Czas wytworzenia: 09-12-24 07:03
- Czas udostępnienia: 09-12-24 07:03
- Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec
- Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy
- Rozbudowa gminnych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
- Zakup i transport 60 szt. nowych pojemników na odpady zmieszane (kolor czarny - pojemność 120 L)
- Budowa ul. Jodłowej w msc. Tobolice gm. Rzekuń