- Szczegóły
- Anna Malinowska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zakup i transport 60 szt. nowych pojemników na odpady zmieszane (kolor czarny - pojemność 120 L).
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_zakup_i_transport_pojemnik__w.pdf
- Czas wytworzenia: 08-10-24 13:55
- Czas udostępnienia: 08-10-24 13:55
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert w ramach zadania: ,,Budowa ul. Jodłowej w msc. Tobolice gm. Rzekuń"
Treść zapytania:FPZ.271.1.82.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 08-10-24 13:55
- Czas udostępnienia: 08-10-24 13:55
- Szczegóły
- Marlena Kowalczyk
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare w ramach zadania inwestycyjnego: "Zakup tyrolki."
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe_zakup_montaz_zjazdu_linowego.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 07.10.2022 r.
FPZ271.1.79.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiaiacy Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia
ofert na: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń”.
2. przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wymagania materiałowo-techniczne:
a) montowane urządzenie, stanowiące przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych, wykonane z metalu,
b) montowane urządzenie, stanowiąc przedmiot zapytania musi dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające
wykorzystane przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i
dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie IJV,
f) urządzenie należy mocować na betonowym fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty lub želbetowe z technologią
wskazaną przez producenta),
g) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
h) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
i) w zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać
ograniczniki, które uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej
50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
j) urządzenie musi być wyposażone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową,
adres: ul. "ciuszki 33
07411 Rzekuń
telefon: 29 761 73 01
29761 7302
raks; 296432093
Strona
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
"tworzone odpady,
ł) śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zabezpieczające przed odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe bezobsługowe
zamknięte.
4. W ramach zamówienia Wykonawca bęgzie zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i
materiały budowlane,
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urządzenia. strefv bezpieczeństwa
Podczas montażu urządzenia należy zachować odpowiednie strefy bezpieczeństwa wokół
urządzeń. W strefie bezpieczeństwa nie może znajdować się żaden element, zgodnie z
otmviązującymi normami.
Klauzula informacyjna w związku Z RODO.
Z Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, że:
Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp)w
celu związanym z pro•vvadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
4. Dane osobowe mogą byd udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na
przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo
w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze
środków unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności
wydatków.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
l.aw przypadku otmviązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma prawo
żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia;
l.bskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą pstanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
l.cprawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu praw innej
osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii
EurcŔskiej lub państwa członkowskiego.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem 0 udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych
określa ustawa Pzp. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w
oparciu o Państwa dane osobowe.
7. Termin realizacji zamówienia: 31.10.2022 r.
e. O&ręs gwarancji: 60 miesięcy
9. Mięișce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, pokój 103,
do 12.10.ZQ22 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw.
tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń" lub na adres e-mail:
dopiskiem w tytule „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń
10. Termin otwarcia ofert r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych, od
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złoženia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-cribiorczy.
32. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Kowalska (029) 643 20 77
13. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę naležy zložyć w zamkniętei kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, lub na
adres e-mail: akowalska@rzekunnet według danych:
1) nazwa i wykonawcy,
2) NIP/Regon,
3) nr rachunku bankowego,
4) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto (słownie złotych),
- pcxiatek VAT (słownie złotych),
- brutto (słownie złotych),
5) termin realizacji zamówienia,
6) udzielenie gwarancji.
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu. (W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku
informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia
wykonawca nie składa - usunięcie treści Oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
(lrozporzqdzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzqdzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119z 04.05.2016, str.
mgr inż. arch. Ewa
inwestyqi.i
Kierownik Referatu Ronm Inwesfrcj
- Czas wytworzenia: 08-10-24 13:55
- Czas udostępnienia: 08-10-24 13:55
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego."
Treść zapytania: FPZ.271.1.78.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 08-10-24 13:55
- Czas udostępnienia: 08-10-24 13:55
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka w ramach zadania: ,,Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz "Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń
Treść zapytania: FPZ.271.1.77.2022.pdf
Fpz.271.1.77.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 03.10.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złozenia oferty na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych
w budynku OSP Kamianka w ramach zadań pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka"
oraz „Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń". Zadanie realizowane będzie
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa mazowieckiego w
ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAŽNICE OSP-2022" oraz środków powiatu
ostrołęckiego w ramach zadania „STRAZNICE osp-2022” .
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń oraz modernizacja holu
wejściowego w budynku OSP Kamianka.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Budynek OSP Kamianka 47, 07-411 Rzekuń
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty w pomieszczeniach holu wejściowego,
korytarza wraz z klatką schodową w budynku OSP w Kamiance:
l) HOI wejściowy 0 powierzchni około 55 m2:
Prace rozbiórkowe:
- oczyszczenie Ścian, usunięcie starych powłok malarskich,
- demontaż lamp oświetleniowych,
prace przygotowawcze:
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- usunięcie ewentualnych kolizji,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- wykonanie podkonstrukcji sufitu podwieszonego
prace budowlane:
- zabudowy płytą g-k sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kasetonowych,
prace wykończeniowe:
- montaž istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- utylizacja.
2) Korytarz wraz ze schodami o powierzchni około 65m2:
prace rozbiórkowe:
- demontaż ościeżnic i drzwi - 3 szt.,
- rozbiórka okładziny podłogowej,
- usunięcie starych powłok malarskich, oczyszczenie, odtłuszczenie ścian,
- usunięcie starego obarierowania schodów, oraz innych elementów stalowych,
prace przygotowawcze:
- wyrównanie posadzki,
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- minimum dwukrotne gruntowanie Ścian,
- powiększenie otworów drzwiowych,
prace budowlane:
- przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż drzwi, zabezpieczenie narożników ścian,
adres: 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 29 643 20 93 strona internetowa: www.rzekun.pl
e-mail:
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek gresowych w kolorze jasnoszarym gat. I (korytarz i schody),
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- montaž drzwi płytowych bezprzylgowych w kolorze antracyt wraz z ościeżnicami
regulowanymi,
- dostawa i montaż nowoczesnej balustrady stalowej w kolorze czarnym o wys. 1 , lm,
- utylizacja.
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia są po stronie Wykonawcy. Płytki podłogowe wymagane
w gatunku l. Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania
oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia będzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia Oferty.
3. Klauzula informacyjna W związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazy.vać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO infomnujerny, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w
pozostałych przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez
administratora,
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
4. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2022 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy Od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do 10.10.2022 r. godz. 10:00.
Ofertę należy złoZyó w zamkniętej kopercie z opisem: „Remont pomieszczeń w OSP
Kamianka, oraz modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń”
7. Termin otwarcia Ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
10.10.2022 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności: PO przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na
konto bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Kuklińska-Tworek - teł. 296432077
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę naležy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość konania rzedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.l.77.2022 z dnia 21.09.2022 r. na wykonie
zadania publicznego pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz „Modernizacja
holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto.
zł (słownie.
„zł (słownie..
...zł (słownie..
4 termin realizacji zamówienia..
5 okres gwarancji.... ..
Podpis
Oświadczam. że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOD wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się 0
udzielenie zamówienia ubliczn 0 w ninie sz os owaniu.
(W gnypadku, gdy wykonawca nio przekazuje danych innych niż bezpośrednio jego dotyczących „'ub zachodzi
'Włączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosounie do art 13 ust. 4 lub art. 14 ust S RODO treści oświadczenia
nie Składa
i Rady (UE) z 27 Kwietnia 2015 r. w sprawie osób
fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobonych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz Lŕchylenia dymktywy 95/46'WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. LIE L 119 z 04.05.2016.
' nŻ. arch. Ewa Ku worek
inspek1r«i1hĐtiii • i
Kiercwnik
Załącznik nr. 1: Kamianka_OSP_korytarz_rzut.pdf
0110'
I hydra
1.9
&zwi
pionowa
I_IOSA
57
drzwi
1.1
iti\i•••••.
65 100
1 534
+ 15000
do
posad*" - g
deski z
+ ISO,OO
STUDIO ARCHITEKTURY
proje
a 111
1 n7NAr.7EŃ•
Załącznik nr. 2: korytarz_OSP_Kamianka.pdf
sum podwieszămy
z 20*20.
STUDIO ARCHITEKTURY
DOROTA DŁUGOŁ A
OSTROŁĘKA
UL, W, Skierkowskiego I
tel 604 208
e•moil:
RAL
Ściany malowanie farba
RAL 7012
1035
s-2
s-1
suEt
RAL 1015
RAL
RAL
suEt
ściany malowanie farbą
ściany rrăwanie Lateksową
- Czas wytworzenia: 08-10-24 13:55
- Czas udostępnienia: 08-10-24 13:55
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego."
Treść zapytania: Tre_____zapytania.pdf
- Czas wytworzenia: 08-10-24 13:55
- Czas udostępnienia: 08-10-24 13:55