- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: " Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc. Ołdaki".
Treść zapytania :Zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.39.2024.pdf
FPZ. 271.2.39.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 19.07.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: „Doprowadzenie instalacji elektrycznej do altany w msc Ołdaki gm. Rzekuń" w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie altany w mSc Ołdaki
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej przy altanie w msc. Ołdaki
Szczegółowy zakres:
- Wykonanie linii zasilającej Od wewnętrznej Rozdzielni Tl do rozdzielni zewnętrznej przy altanie,
- Rozbudowa nowej rozdzielni o nowy obwód do zasilania rozdzielni zewnętrznej,
- Wykonanie uziemienia rozdzielni zewnętrznej,
- Montaż i podłączenie rozdzielni zewnętrznej z gniazdami 400V (Ix16A i 1 x 32A) oraz 230V (6x16A) -
rozdzielnia wyposażona w niezbędne aparaty zabezpieczeniowe (m.in. rozłącznik, wyłączniki różnicowo-
prądowe, wyłączniki nadprądowe, ochronnik przepięć),
- Dokumentacja powykonawcza,
2.2. Rozdzielnica elektryczna dostarczona przez Wykonawcę musi spełniać wymagania określone w.
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań
dla maszyn.
2.3. W koszt zamówienia należy wliczyć dostawę na adres:
Ołdaki 8A ,07-411 Rzekuń.
2.4. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- dostawa, montaż i uruchomienie rozdzielni elektrycznej w celu zasilania imprez wiejskich;
- zabezpieczenie pomieszczeń i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
niniejszego zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
- szpachlowanie i malowanie jeśli wymagane,
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pienvotnego,
- zabudowa przewodów instalacyjnych jeśli wymagane,
- wykonanie rozdzielni wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i estetycznego wykonania
niniejszej dostawy i montażu i uruchomienia;
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rozdzielni,
Uwaga! Lokalizacię rozdzielni uzgodnić w inwestorem
2.5. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca mbowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie) istniejących
sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykonywane z
należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji.
Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów, W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu poprzedniego, łącznie z wykonaniem
prac malarskich w zakresie wynikającym z powstałych uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony urnowy.
2.6. Zamawiający zaleca przeprowadzmie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym
dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. Klauzula informągyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporzqdzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawałciem umowy:
3.4 Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów
prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą Świadcącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
3.5 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacj i międzynarodowej ;
3.6 Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z aft. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I )Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na
dochodzenie roszczeń.
2)Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4)Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4.Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 sierpnia 2024 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urąd Gminy w Rzekuniu, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 26.07.2024". do godz. 19:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z instalacji elektrycznej do
altany w msc Ołdaki".
6. Termin otwarcia oferty 26.07.2024r godz. 10:15.
Termin złożenia ofert: do 26.07.2024r. do godz.10.00
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 19-07-24 11:27
- Czas udostępnienia: 19-07-24 11:27
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: "Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń"
Treść zapytania: zapytanie_ofertowe_nr_FPZ.271.2.38.2024.pdf
Fpz.271.2.38.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
18.072024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń”.
Przedmiot zamówienia.
l. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki żwirowej na bieżące
utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2024 r.
Zakres zadania obejmuje dostawę, załadunek, rozplantowanie, mieszanki żwirowej oraz transport w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie gminy Rzekuń.
Przewidywana wielkość zamówienia to około 240 ms mieszanki żwirowej. Parametry mieszanki
żwirowej określone zostałv w załączniku — szczegółowa specvfikacia techniczna.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy dostarczy Zamawiającemu
laboratoryjne badanie mieszanki żwirowej do akceptacji Zamawiającemu (w razie wątpliwości co do
jakości mieszanki Zwirowej, Zamawiający może zlecić powtórne badania kontrolne dostarczonej
mieszanki żwirowej, na koszt Wykonawcy.) Podstawą do wystawienia faktury będą protokół odbioru
kruszywa, podpisane przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy Rzekuń, który każdorazowo
będzie stwierdzał ilość, jakość i rodzaj kruszywa w wykonanych dostawach.
II. Wykonawca zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej na bieżące
utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2024 r. w terminie nie dłuższym niż 3 dni od
daty zgłoszenia zamówienia w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rzekuniu tj. pn, śr, cz, od 7.45 do
15.45 7.45 do 17.00 , pt 7.45 do 13.00.
III. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej na
dostawie mieszanki żwirowej na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2022 r.
IV. Wykonawca Oświadcza, Że nie będzie wnosi/ roszczeń względem Zamawiającego z tytułu
zmniejszenia ilości mieszanki żwirowej.
Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: ug@rzeŁuL21;-
3) administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
r. Kodeks postępowania administracyjnego;
czerwca 1960
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobovwch);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, Ze:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z usta" z dnia 14 lipca 1983 r. o narodov,ym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
1z3
nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania
danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie oodejmuie decvzii w zautomAyzowany w oparciu 0 państwa dane osobowe,
4 Termin realizacji zamówienia:
do 30.08.20241
5. Okres gwarancji - brak
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 25.07.2024 r. do godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rzekuń
7. Termin otwarcia Ofert:
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 25.07.2024r. do odz.
8. Warunki płatności: rodki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez
Zamawiaiacego na rachunek bankowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez wykonawcę,
w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paweł Mierzejewski (029) 643 20 77
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP,'Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość przedmiotu zamówienia należy
Oferuję wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej wraz z transportem
przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie na miejsce wskazane
przez Zamawiającego na terenie gminy Rzekuń:
1 m' mieszanki Zwirowej za cenę:
Netto .
VAT..
Brutto....
...zł. (słownie..
...zł. (słownie.
...zł)
..zł)
2. Wartość zamówienia: (cena brutto lm3 mieszanki żwirowej, tj.
...zł brutto).
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres gwarancji.- brak
x270
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
2z3
nasza gmina
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usuniecie treści
oświadczenia np. przez ieqp wykreślenie).
(l rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)_ "
Zup. w m
igr
nwąs
3z3
Załącznik do Zapytania:Zalacznik.pdf
WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT
Do zastosowania przy zlecaniu wykonania nowych nawierzchni
żwirowych i kruszyw łamanych oraz remontów istniejących nawierzchni żwirowych
dróg gminnych
SST - 05.01.03a
Nawierzchnia żwirowa
SPIS TREŚCI
11. 3. SPRZĘT.....................................................................................................„.......„„..... 3
IV. 5. WYKONANIE „4
V. 6. KONTROLA JAKOSCI 5
VI.. OBMIAR
VII. 8. ODBIOR ROBOT.......................................................................................„„.......„„.
VIII. g. PODSTAWA
IX. 10. PRZEPISY 8
OST
SST
1. WSTĘP
NAJWAŻNIEJSZE OZNACZENIA 1 SKRÓTY
- ogólna specyfikacja techniczna
szczegółowa specyfikacja
techniczna
1.1. Przedmiot SST
Przedmiotem mniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) są urymaganła dotyczące
wykonania i odbioru robót związanych z •vvykony,vaniem nowej nawierzchni fivirowej na drogach
gminnych oraz związanych z wykonywaniem remontów cząstkowych istniejących nawierzchni
žwirouych na drogach gminnych.
1.2. Zakres stosowania SST
Nimejsza szczegółowa specyfikacja techniczna stanowi podstawę do sporządzenia części
technicznej istotnych wanunkÓw zamówienia publicznego na u-ykonanie nowej nawierzchni żwirowej
dróg lub na Arykonanie prac remontovv-ych na istniejących nawierzchniach žwiroqych :ujętych w
dokumentacji projektowej i opisanych szczegółowo co do rodzaju i ilości usługi w przedmiarze robót
lub określona co do ilości i rodzaju •wy•kony-vvanej usługi przez Zamawiającego w materiałach
przetargowych ( w SIWZ)_
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 18-07-24 11:17
- Czas udostępnienia: 18-07-24 11:17
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_-_FPZ.271.2.37.2024.pdf
Fpz.271.2.37.2024
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 27.06.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na usunięcie wad i usterek w budynku Złobka
Samorządowego w Rzekuniu w ramach zadania pn „Remonty obiektów użyteczności
publicznej w Gminie Rzekuń”
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie następujących wad i usterek:
1) Zawilgocenie ścian w salach dla dzieci na połączeniu ściany zewnętrznej z dachem
w rezultacie którego nastąpiło odpadanie tynku i farby.
2) Liczne pęknięcia na ścianach i sufitach w większości pomieszczeń i sal.
3) Odspojenie (pęknięcie spoin) pomiędzy podłogą z gresu i cokołem w pomieszczeniu
socjalnym.
4) Bardzo duża szczelina pomiędzy skrzydłem drzwiowym a progiem powodująca
nieszczelność drzwi wejściowych do obiektu.
Brak mocowania zawiasu skrzydła drzwi wejściowych.
5)
6) Liczne duże szczeliny na połączeniu sufitów gipsowo - karatonowych z belkami
drewnianymi.
7) Nieodpowiednie zamontowane osadniki dolne rynien spustowych, na skutek czego
grunt
i kamień przy fundamentach osiadł.
8) Liczne zapadliska opaski z kostki betonowej wokół obiektu.
9) Liczne wypaczenia desek elewacyjnych.
10) Częściowo oderwana krata wentylacyjna na fragmencie elewacji szczytowej obiektu.
UWAGA: Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej gdyż oględziny miejsca realizacji
zamówienia dostarczą wykonawcom informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania
oferty i skalkulowania jej ceny.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: ul. Nowa 12, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty:
szpachlowanie i gładzenie ścian, sufitów z uwzględnieniem dwukrotnego malowania;
uzupełnić izolację termiczną w miejscach mostków termicznych;
regulacja stolarki drzwiowej, wymiana uszkodzonych elementów;
uzupełnienie i uszczelnienie pękniętych spoin;
regulacja rynien i osadników; uzupełnienie kruszywa:
usunięcie zapadlisk z kostki betonowej;
poprawa montażu kraty wentylacyjnej;
wymiana uszkodzonych i wypaczonych desek elewacyjnych.
wraz z dostawą materiałów niezbędnych do ich wykonania.
adres: ul.Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29761 7302
faks: 29 643 20 93 strona internetowa:
e-mail:
www.rzekun.pl
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca będzie zobowiazanv również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów oraz technologii usunięcia istniejących wad i usterek;
poniesienia odpowiedzialności za jako", zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno
budowlanymi, wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez
Wykonawcę, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informaęyina w związku z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: ug@geKgLPli
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowi ku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gmłnnym oraz
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia Oferty.
Adres e-mail:
do 02.07.2024 r. qqdz. 16:00.
Ofertę należy złożyć na adres e-mail:
Oferta na *emonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń"”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
02.07.2024 r. godz. 16:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Paweł Mierzejewski - tel.: 29 643 20 77
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.2.37.2024 z dnia 26.06.2024 r. na wykonanie zadania
publicznego pn.: „Remonty obiektów użyteczności publicznej w Gminie Rzekuń”
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto..
. ..zł (słownie.
._zł (słownie... ..
...zł (słownie...
4 termin realizacji zamówienia... ... ...
5 okres gwarancji.
podpis
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ub ania si o udzielenie zamówienia bliczn o w nłnie•sz m ost
anłu_
(W przypadku, gdy 'vykona•vca pnekazuje danych osob0UCh innych ni2 bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi "Mączenie
stosowania obowiązku 'Normacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia "konawca nie swada
Oświadczenie np.
rozporządzenË parlamentu i Rady (UE) z dnia 27 Kwietnia 2016 r. W sprawie osób nzycznycb w
związku z przetwarzaniem danych osobonych i w sprawie sșvobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrekt"ô' 95/4âA4E
(ogólne o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 Z 04052016,
z up. ójta Gminy
trzak
Inspektor zam ieri publicznych
k R ratu ROZWOiu
Termin złożenia oferty: do 02.07.2024 r. godz. 16:00.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paulina Pietrzak
- Czas wytworzenia: 27-06-24 09:33
- Czas udostępnienia: 27-06-24 09:33
- Ważność do: 03-07-24 09:34
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej w msc. Laskowiec
Treść zapytania : zpytanie_ofertowe_FPZ_271.2.34.2024.pdf
Dokumentacja :dokumentacja.zip
Wzór umowy:wzor_Umowy_do_zapytania.pdf
Wzór
UMOWA
./2024
W dniu
r. w Rzekuniu pomiędzy:
1. Gminą Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń,
NIP 7582141723 REGON 550667959, reprezentowaną przez:
• Bartosz Podolak- Wójt Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie
• Monka Teresa Michalska — Skarbnik Gminy Rzekuń,
zwaną dalej „Zamawiającym" ,
NIP.
reprezentowaną przez:
Właściciel,
zwanym dalej „Wykonawcą"
REGON _
zostaje zawarta umowa w rezultacie zapytania ofertowego nr FPZ271 _2 34.2024
z dn. 19.06.2024 na zadanie pn.: „„ Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej w msc.
Laskowiec” w ramach zadania inwestycyjnego kanalizacji sanitarnej
zgodnie z zarządzeniem nr 136/2020 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 31 grudnia 2020
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia zamówień publicznych do kwoty
130.000 zł (netto).
Sł.
Przedmiot umowy
1 Przedmiot umowy obejmuje
Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do granicy
pasa drogowego w ul. Słonecznej w msc. Laskowiec w technologii PVC o średnicy
a 160 mm typ cięžki (klasa SN8 rury lite) o długości ok. 14 mb_ Na podstawie
załączonej dokumentacji projektowej.
W ramach zadania naležy wykona'
a) Przyłącze, kanalizacji sanitarnej bez naruszania konstrukcji jezdni (ul. Słonecznej
drogi gminnej), poprzez wykonanie robót metodą bezwykopową — przeciskiem.
Włączenie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez trójnik skośny 200/160 mm
PVC.Przylącze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zaprojektowano z rur
kanalizacyjnych kielichowych łączonych na uszczelkę gumową ał60mm PVC typ
cięžki (klasa SN8 rury lite).
Przyłącze wykonać tylko do granicy pasa drogowego i zakończyć zaślepką
2. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany równiež do:
a) Ustanowienia kierownika robót budowlanych legitymującego
odpowiednimi uprawnieniami budowalnymi,
Się
b)
c)
d)
e)
f)
g)
h)
i)
j)
k)
l)
dla przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy
przedłoženia, wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, pozytywnego
stanowiska Eksploatatora sieci, tj. Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu,
dotyczącego wykonanych robót. W związku z powyžszym zaleca się
przeprowadzenie odbioru wykonanego przyłącza w obecności Eksploatatora
Sieci.
udzielenie gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 36 miesięcy,
licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzaležniony od wpisu
zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę);
wykonania na własny koszt obsługi geodezyjnej inwestycji;
wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
opracowania projektów czasowej organizacji ruchu i poniesienia kosztów
zajęcia pasa drogowego;
przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych,
aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane
urządzenia i materiały budowlane;
wszystkie materiały, które będą užyte do realizacji przedmiotu zamówienia
winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu
stosowania w budownichvie określonym w art 10 ustawy Prawo Budowlane;
przedłoženie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu
zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego;
przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie
szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji
zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego
zamowłenła;
odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny
koszt;
m) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami
techniczno — budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych
przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do
obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie „Prawo
Budowlane" tj. posiadających certyfikat;
n) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy,
oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu
budowy przed dostępem osób nieupowažnionych;
o) odtworzenia nawierzchni drogowych do stanu pierwotnego, demontaž obiektów
tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego w celu
prowadzenia robót
p) každa zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga
akceptacji Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zman obciąža Wykonawcę.
r) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
oraz specyfikacji warunków zamówienia.
3. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
informujemy, Ze.
Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować
w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1
lit. b) RODQ tj. przetwarzane jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na Zadanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy;
Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na
podstawie przepisów prawa, a takže na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią
prawną, dostawca oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
Maja Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art 13 ust 2 RODO informujemy, Ze.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba Ze niezbędny będzie
dłužszy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
Przysługuje Pańshvu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenła przetwarzania, a takže prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakže niezbędne do zawarcia
umowy. Konsekwencja niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o
Państwa dane osobowe
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakže niezbędne do
przeprowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp.
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe.
2.
1)
2)
3)
4)
Termin wykonania zamówienia
Termin rozpoczęcia robót — od dnia podpisania niniejszej umowy.
Termin wykonania zamówienia do 30.07.2024r.
Obowiązki Zamawiającego
Do obowiązków Zamawiającego naležy:
Weryfikacja i akceptacja wbudowywanych materiałów;
Nadzór nad prawidłowością wykonywania zadania;
Odebranie przedmiotu umowy po sprawdzeniu jego naležytego wykonania;
Terminowa zaplata wynagrodzenia za wykonane i odebrane prace.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 19-06-24 14:23
- Czas udostępnienia: 19-06-24 14:23
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń w ramach wymiany pokryć dachowych". Zadanie będzie realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zapytanie_ofertowe_2024.pdf
Formularz_ofertowy.pdf
FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
„Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń
w ramach wymiany pokryć dachowych"
Dane dotyczące wykonawcy
Nazwa
Siedziba.____....
Adres do korespondencji _
Nr telefonu/faks.
osoba upowažniona do kontaktu
Adres e-mail
nr NIP..
nr REGON.
nr rachunku bankowego
Dane dotyczące zamawiającego
Gmina Rzekuń
07_411 Rzekuń
ul. Kościuszki 33
telefony: 29 643 2000
fax: 29 643-20-93 e-mail:
Zobowiązania i oświadczenia Wykonawcy
1. Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia:
Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń w ramach wymiany pokryć
dachowych "
2 Oferuję wykonanie w/w zadania za cenę:
cena netto
(słownie:
podatek VAT
(słownie:
cena brutto__
(słownie:
. zł
W tym:
Cena jednostkowa ryczałtowa za odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie 1 Mg
wyrobów zawierających azbest:
cena netto
(słownie:
podatek VAT
(słownie:
cena brutto__
(słownie:
. zł
3
Oświadczamy, Ze dokonaliśmy wizji w terenie obejmującą wszystkie nieruchomości
w celu określenia wartości zamówienia i zapoznania się obiektami, z których naležy
usunąć azbest oraz nieruchomościami z których naležy zebrać azbest, a takže
zdobyliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
4. Oświadczamy, Ze "konamy zamówienie w terminie do 30.09.2024 r.
(data)
podpis uprawnionego przedstawiciela wykonawcy
Projekt_umowy.pdf
Nr FPZ.272.2.59.2024
Niniejsza umowa została zawarta w dniu ....................06.2024 r. w Rzekuniu pomiędzy:
Gminą Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
NIP 758-214-17-29, REGON 550667959, zwaną w treści umowry „Zamawiającym" reprezentowaną
przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
Moniki Teresy Michalskiej — Skarbnika Gminy Rzekuń,
NIP „
., REGON „
......zwany w treści umowy „Wykonawcą
reprezentowanym przez:
w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego na „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu
gminy Rzekuń w ramach wymiany pokryć dachowych" znak FPZ.271.2.32.2024 została zawarta
umowa o następującej treści:
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem umowy jest Świadczenie usług w zakresie usuwania i unieszkodliwiania wyrobów
zawierających azbest, z terenu Gminy Rzekuń w roku 2024, w ramach którego Wykonawca
realizować będzie na zlecenie Gminy Rzekuń:
a) odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych
wnłrobÓw zawierających azbest, już uprzednio zdemontowanych i zalegających na terenie posesji
objętych programem usuwania azbestu, wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie
wniosków składanych przez właścicieli posesji.
2. Prace związane z usuwaniem vo,'robów zawierających azbest, winny być wn,'konywane zgodnie
z zasadami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wnłrobÓw zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., nr 71, poz. 649 ze zm.) oraz Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa
higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wnłrobÓw zawierających azbest oraz programu
szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wnłrobÓw (Dz. U. z 2005 r. nr 216, poz. 1824),
w szczególności zaś w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestowych do Środowiska
i minimalizujący pylenie poprzez:
1) nawilżenie wodą zdemontowanych materiałów azbestowych i utrzymywanie ich w stanie
wilgotnym przez cały okres realizacji robót;
2) stosowanie narzędzi ręcznych lub wolnoobrotowych wnŕposażonych w miejscowe odsysacze
powietrza z filtrem;
3) '."konwuanie robót z zachowaniem zasad BHP;
4) monitorowanie na bieżąco stanu powietrza w celu uniknięcia przekroczeń najwyższych
dopuszczalnych stężeń pyłu;
5) codzienne zabezpieczanie zdemontowanych wnłrobÓw w sposób uniemożliwiający
ich pylenie i dostęp osób trzecich.
3. Wywóz wytworzonych w vo,'niku realizacji umown,' odpadów zawierających azbest winien
następować na składowisko odpadów niebezpiecznych, celem unieszkodliwienia.
4. W celu prawicHowego rozliczenia usługi, odpady zawierające azbest przeznaczone do wnŕwozu na
składowisko, o którym mowa w pkt. 1, będą ważone kontrolnie na terenie posesji, z której
pochodzą. W tym celu Wykonawca winien posiadać odpowiedni atestowany sprzęt służący do
ważenia odpadów w terenie. Pomiar wagi odnotowywany będzie w karcie przekazania odpadu
podpisany przez właściciela posesji. Pomiar ten weryfikowany będzie z pomiarem wagi wpisanym
do karty przekazania odpadu przeprowadzonym na składowisku odpadów niebezpiecznych. Karty
stanowić będą, podstawę do dokumentu rozliczeniowego. Brak jakiejkolwiek karty przekazania
odpadów będzie podstawą do odmowa,' zapłaty wynagrodzenia, o którym mowa w 5 niniejszej
umowy.
5. Łączna waga odpadów odebranych z terenu Gminy Rzekuń powinna zgadzać się z wagą odpadów
przekazanych na składowisko odpadów.
6. Zakres przedmiotu umowry nie podlega zmianie z zastrzeżeniem zaistnienia okoliczności, które
w momencie zawarcia niniejszej umowy nie są znane Stronom i których nie można było wcześniej
przewidzieć, powodujących zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót wskazanych
w harmonogramie.
7. Ilość wnłrobÓw zawierających azbest może ulec zmianie, gdyż zakres robót został dokonany na
podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć v."jroby zawierające
azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany w oparciu o pomiar szacunkov.ny•.
8. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i zezwolenia do
'."konywania prac stanowiących przedmiot umown,' oraz, że gwarantuje stałość stawki wskazanej
w ofercie do czasu zakończenia zadania.
Termin
Realizacja niniejszego zamówienia obejmować będzie okres od dnia podpisania niniejszej umowry,
aż do zakończenia realizacji usług wskazanych w 51 ust. 1 lit. a niniejszej umown,', lecz nie później niż
do dnia 30.09.2024 r.
Zobowiązania Wykonawcy
1. W ramach umown,' zostaną wykonane wszystkie czynności odbioru wyrobów zawierających
azbest do ich unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych oraz prowadzenie
ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonej
w niniejszej ustawie.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą za zniszczenia
własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem własnym lub nieopatrznym
związanym z realizacją niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu odbioru odpadów zawierającw:h azbest
z mieszkańcami wskazanymi w 4 pkt 3 i przecRożenia Zamawiającemu harmonogramu pracy do
5 dni przed przystąpieniem do robót.
4. Wyroby zawierające azbest przekazane na składowisko odpadów będą pochodzić tylko z terenu
Gminy Rzekuń.
5. Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć podczas vrykonywania na różnym etapie, czytelnych
dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania. Dokumentacja
fotograficzna zostanie przekazana Zamawiającemu na płycie CD wraz z fakturą wskazaną
w S 5 pkt 7.
6. Z czynności odbioru sporządzany będzie każdorazowo pisemny protokół odbioru, pomiędzy
właścicielem nieruchomości (jej użytkownikiem wieczystym lub zarządcą), a Wykonawcą,
zawierający:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
adres nieruchomości oraz numer działki ewidencyjnej z której usunięto azbest,
rodzaje zabudowy, z których zdjęte były wyroby zawierające azbest,
datę podpisania protokołu,
czytelne imię i nazwisko właściciela nieruchomości (użytkownika, zarządcy itp.),
podpis właściciela nieruchomości, jej użytkownika lub zarządcy (lub podpis osoby
upoważnionej wraz z załączonym upoważnieniem),
pieczęć firmową, w przypadku gdy właścicielem nieruchomości jest osoba prawna
lub wspólnota mieszkaniowa,
wskazanie ilości usuniętego azbestu wyrażonej w Mg, w rozbiciu na każdą zabudowę,
podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę
ze wskazaniem pełnionej funkcji,
pieczęć firmową '."konawcy,
10) oświadczenie wykonawcy o prawicHowoŚci wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu
z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych,
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia
2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów
zawierających azbest.
7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem karty przekazania
odebranych odpadów zawierających azbest przekazanych na składowisko odpadów.
8. Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawicRowym
'."konaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwnŕch
przepisów technicznych i sanitarnych.
9. Po wykonaniu zadania Wykonawca przecHoży sprawozdanie zawierające:
Informacja_o_wyborze_oferty.pdf
zamówień publicznych
Rozeznanie cenowe zamówienia
1. W celu udzielenia zamówienia „Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń".
2. W dniu 5.06.2024 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców
poprzez rozmowę telefoniczną/rozesfanie/dostarczenie osobiste oraz zamieszczenie na stronie
internetowej BIP Urzędu formularza zapytania ofertowego.
3. W terminie do dnia 12.06.2023 r. do godziny 1000 przedstawiono poniższe oferty:
Lp.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Nazwa Wykonawcy Adres wykonawcy Cena netto
Cena brutto
68 123,01 zł
58 374,77 zł
52 181,77 zł
59 177,56 zł
52 755,19 zł
55 392,95 zł
48 970,58 zł
Uwagi
Logistyka Odpadów
1. — Realizacje
Sp. z o.o.
REVOL sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo
Gospodarki
Komunalnej
Sp. z O.O.
ŚRODOWISKO
I INNOVACJE
Sp. z o.o.
DELTA
Tomasz Wejman
HUBER
Wieczorek Hubert
ECO-TEC
Maciej Mączyński
ul. Szklana 20
43-300 Bielsko-Biała
ul. Świętej Teresy
106/10
91-341 Łódź
ul. Polowa 19
18-300 zambrów
ul. złota 59
00-120 Warszawa
tel. 41 260 50 50
ul. Kurowska 118
24-130 Końskowola
ul. Powiśle 29
24-00
puławska
Góra
ul. Twarda 44/19
00-831 Warszawa
63 076,86 z'
54 050,71 zł
48 316,045 zł
54 794,04 zł
48 847,40 zł
51 289,77 zł
45 343,13 zł
4. Wybrano wykonawcę ECO-TECMaciej Mączyński, ul. Twarda 44/19, 00-831 Warszawa.
5. Uzasadnienie wNboru oferty najkorzystniejszej
Firma Wykonawcy — ECO-TECMaciej Mączyński — spełnia warunki udziału w postępowaniu, treść
oferty spełnia wymagania określone w Zapytaniu ofertowym znak FPZ.271.2.32.2024 z dnia
jest najkorzystniejsza
04.06.2024 r.
- najniższa cena brutto.
(podpis praco ni
CQ 284.
merytorycznego)
przyjęte kryterium
w oparciu
mą," Bartosz Podolak
(podpis Kierownika Zamawiającego
lub osoby upoważnionej)
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Michalina Grala
- Czas wytworzenia: 05-06-24 14:50
- Czas udostępnienia: 05-06-24 14:50
- Szczegóły
- Aneta Kordel
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory:
Treść Zapytania: Zapytanie_ofertowe_nr_271.2.33.2024.pdf
Rzekuń, dnia 5.06.2024r.
FPZ.271.2.33.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na:
„Wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory" w ramach zadania inwestycyjnego
pn. 'Odgrodzenie terenu przeznaczonego pod boisko do gry w piłkę przy remizo —'wietlicy".
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1 .Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych na działce
oznaczonej numerem geodezyjnym 142 w msc.. Rozwory gm. Rzekuń
a)
b)
c)
d)
e)
f)
g)
h)
i)
Zakup i montaż ogrodzenia panelowego systemowego tzw. 3D ocynkowanego ogniowo bez
dodatkowego malowania. Wykonanego z drutu grubości 0 4 mm, wysokość przęsła Ok 133
cm całkowitą wysokość wraz podmurówką ( wzór cegiełka) dostosować do istniejącego
ogrodzenia , długość sekcji 2,50 m, słupki dla ogrodzenia o wym. 60 x 40 mm wykonane z
materiału o grubości min. 1,5 mm i wysokości min. 2,4 m. Wymiar oczka panelu
systemowego 45 x 200 mm. Obejmy montażowe minimum 3 szt. na jeden słupek;
furtka szer. lm - 2szt. zamykana na klucz + klamka, dostosowana do ogrodzenia o wysokości
1 ,7 m (lokalizacja furtek do uzgodnienia z zamawiającym),
brama dwuskrzydłowa szer.5m( lokalizacja do uzgodnienia z zamawiającym)
Słupki stabilizowane w gruncie fundamentami o średnicy min. 0,25 m i głębokości min. m
betonem C 12/15;
Długość ogrodzenia ok 85 m,
Uprzątnięcie placu budowy po wykonanych robotach;
Zapewnienie obsługi geodezyjnej;
Przedłoženie dokumentacji powykonawczej;
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
W wszystkie prace należy wykonywać z zachowaniem zasad BHP.
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 29643 20 93
strona Internetowa:
e—mail :
www pl
rzeku n pl
Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren budowy i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym zgodności użytych materiałów z zamówieniem.
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane;
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
III. Klauzura informacvina w związku z RODO.
Zgodnie z art 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, Ze:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu,
adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom,
na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł
umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną,
dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, Zleceniobiorcą świadczącym usługę
z zakresu ochrony danych osobowych);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowwłane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy
okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany
W
oparciu
o Państwa dane osobowe.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 22.07.2024 r.
V. Okres gwarancji: 36 miesięcy.
VI MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 10.06.2024 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Wykonanie ogrodzenia w miejscowości Rozwory".
lub na adres e-mail:
wości Rozwory
Termin otwarcia ofert 10.06.2024 r. godz. 10.15.
VII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Środki finansowe za wykonanie usługi będą przekazywane przez Zamawiającego na rachunek
bankowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez wykonawcę, w terminie 30 dni od daty
wpływu faktury do Urzędu Gminy w Rzekuniu
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643-20-77
VIII. SPOSOÓN PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę nale2y złożyć według danych:
l) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
Cenę należy podać za wykonanie całości przedmiotu zamówienia:
- cenę netto, (słownie złotych),
- podatek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Aneta Kordel
- Czas wytworzenia: 05-06-24 14:36
- Czas udostępnienia: 05-06-24 14:36
- Zapytanie ofertowe na wykonanie ogrodznia w msc. Rozwory
- Zapytanie ofertowe na wykonanie ogrodzenia w msc. Rozwory
- Zapytanie ofertowe na wykonanie wycinki drzew wraz z wyrównaniem terenu w msc. Przytuły Stare
- Zakup i dostawa przyczepy do transportu sprzętu dla OSP w Rzekuniu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę gminnych sieci wodociagowo-kanalizacyjcych w gminie Rzekuń