::  ::
Biuletyn Informacji Publicznej
Biuletyn Informacji Publicznej
 ::  ::
  • O Gminie
  • O Urzędzie
  • Aktualności
  • Inwestycje
  • Dotacje
  • Zamówienia
  • Akty prawne
  • Tematy spraw
  • Kontakt
  1. Urząd Gminy w Rzekuniu
  2. Zamówienia
  3. Zapytania ofertowe

Wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka

Szczegóły
Paulina Pietrzak
03 października 2022

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka w ramach zadania: ,,Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz "Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń

Treść zapytania: FPZ.271.1.77.2022.pdf

nasza gmina
Fpz.271.1.77.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 03.10.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złozenia oferty na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych
w budynku OSP Kamianka w ramach zadań pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka"
oraz „Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń". Zadanie realizowane będzie
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa mazowieckiego w
ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAŽNICE OSP-2022" oraz środków powiatu
ostrołęckiego w ramach zadania „STRAZNICE osp-2022” .
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń oraz modernizacja holu
wejściowego w budynku OSP Kamianka.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Budynek OSP Kamianka 47, 07-411 Rzekuń
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty w pomieszczeniach holu wejściowego,
korytarza wraz z klatką schodową w budynku OSP w Kamiance:
l) HOI wejściowy 0 powierzchni około 55 m2:
Prace rozbiórkowe:
- oczyszczenie Ścian, usunięcie starych powłok malarskich,
- demontaż lamp oświetleniowych,
prace przygotowawcze:
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- usunięcie ewentualnych kolizji,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- wykonanie podkonstrukcji sufitu podwieszonego
prace budowlane:
- zabudowy płytą g-k sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kasetonowych,
prace wykończeniowe:
- montaž istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- utylizacja.
2) Korytarz wraz ze schodami o powierzchni około 65m2:
prace rozbiórkowe:
- demontaż ościeżnic i drzwi - 3 szt.,
- rozbiórka okładziny podłogowej,
- usunięcie starych powłok malarskich, oczyszczenie, odtłuszczenie ścian,
- usunięcie starego obarierowania schodów, oraz innych elementów stalowych,
prace przygotowawcze:
- wyrównanie posadzki,
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- minimum dwukrotne gruntowanie Ścian,
- powiększenie otworów drzwiowych,
prace budowlane:
- przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż drzwi, zabezpieczenie narożników ścian,
adres: 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 29 643 20 93 strona internetowa: www.rzekun.pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek gresowych w kolorze jasnoszarym gat. I (korytarz i schody),
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- montaž drzwi płytowych bezprzylgowych w kolorze antracyt wraz z ościeżnicami
regulowanymi,
- dostawa i montaż nowoczesnej balustrady stalowej w kolorze czarnym o wys. 1 , lm,
- utylizacja.
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia są po stronie Wykonawcy. Płytki podłogowe wymagane
w gatunku l. Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania
oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia będzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia Oferty.
3. Klauzula informacyjna W związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.:
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazy.vać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO infomnujerny, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów

archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w
pozostałych przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez
administratora,
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
4. Termin realizacji zamówienia: 30.11.2022 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy Od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do 10.10.2022 r. godz. 10:00.
Ofertę należy złoZyó w zamkniętej kopercie z opisem: „Remont pomieszczeń w OSP
Kamianka, oraz modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń”
7. Termin otwarcia Ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
10.10.2022 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności: PO przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na
konto bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Kuklińska-Tworek - teł. 296432077
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę naležy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość konania rzedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.l.77.2022 z dnia 21.09.2022 r. na wykonie
zadania publicznego pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz „Modernizacja
holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto.
zł (słownie.
„zł (słownie..
...zł (słownie..
4 termin realizacji zamówienia..
5 okres gwarancji.... ..
Podpis
Oświadczam. że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOD wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się 0
udzielenie zamówienia ubliczn 0 w ninie sz os owaniu.
(W gnypadku, gdy wykonawca nio przekazuje danych innych niż bezpośrednio jego dotyczących „'ub zachodzi
'Włączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosounie do art 13 ust. 4 lub art. 14 ust S RODO treści oświadczenia
nie Składa
i Rady (UE) z 27 Kwietnia 2015 r. w sprawie osób
fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobonych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz Lŕchylenia dymktywy 95/46'WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. LIE L 119 z 04.05.2016.
' nŻ. arch. Ewa Ku worek
inspek1r«i1hĐtiii • i
Kiercwnik

Załącznik nr. 1: Kamianka_OSP_korytarz_rzut.pdf

drzwi •
0110'
I hydra
1.9
&zwi
pionowa
I_IOSA
57
drzwi
1.1
iti\i•••••.
65 100
1 534
+ 15000
do
posad*" - g
deski z
+ ISO,OO
STUDIO ARCHITEKTURY
proje
a 111
1 n7NAr.7EŃ•

Załącznik nr. 2: korytarz_OSP_Kamianka.pdf

ściany malowanie farbą
sum podwieszămy
z 20*20.
STUDIO ARCHITEKTURY
DOROTA DŁUGOŁ A
OSTROŁĘKA
UL, W, Skierkowskiego I
tel 604 208
e•moil:
RAL
Ściany malowanie farba
RAL 7012
1035
s-2
s-1
suEt
RAL 1015
RAL
RAL
suEt
ściany malowanie farbą
ściany rrăwanie Lateksową

  • Czas wytworzenia: 08-11-25 04:25
  • Czas udostępnienia: 08-11-25 04:25

Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego

Szczegóły
Paulina Pietrzak
22 września 2022

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Budowa placu zabaw w Rzekuniu wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Skłodowskiego."

Treść zapytania: Tre_____zapytania.pdf

  • Czas wytworzenia: 08-11-25 04:25
  • Czas udostępnienia: 08-11-25 04:25

Wykonanie nasadzeń roślin

Szczegóły
Paweł Mierzejewski
22 września 2022

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie nasadzeń roślin w ramach zadania: ,,Zagospodarowanie działki ozn. nr geod. 181 w msc. Rzekuń"

Odpowiedzi do treści zapytania: Do_Wykonawc__w.pdf

nasza gmina
Fpz.271.1.76.2022
URZAD GMINY W RZEKUNIU
03.10.2022
Do Wykonawców
pytania i odpowiedzi do Zapytania ofertowego znak FPZ.271.1.76.2022 z dnia 22.09.2022 na
wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Zagospodarowanie dziatki ozn. nr geod. 181 w msc. Rzekuń."
Pytania:
Proszę o doprecyzowanie informacji:
- Świerk Serbski - rozmiar oraz ilość sztuk;
- trawa niedźwiedziea - rozmiar oraz ilość sztuk;
- świerk brawera - rozmiar;
- robinia akacjowa - rozmiar;
- róża okrywowa - rozmiar oraz ilość sztuk;
- magnolia rózowa - rozmiar oraz ilość sztuk;
- hortensja biała - rozmiar oraz ilość sztuk;
- hortensja krzewiasta biała - rozmiar;
- trawa miskant chiński - odmiany, rozmiar oraz ilość sztuk;
- lawenda wieloletnia - rozmiar oraz ilość sztuk;
- dereń kwiecisty - rozmiar oraz ilość sztuk;
- klon globcA'rn - rozmiar,
- Świerk posrX)lity - rozmiar oraz ilość sztuk;
- wrzosiec - rozmiar oraz ilość sztuk.
ODPOWIEDZI:
W odpowiedzi na zadane pytania infomruję, że
Ilość sztuk (zapotrzebowanie na rośliny) należy wyliczyć z powierzchni, na podstawie
zalecanej rozstawy roślin - zgodnie z normami sadzenia, Rozstawa, czyli Odległość jaką
zachowujemy między roślinami podczas sadzenia, zależy od tego jakie będą docelowe rozmiary
danej rośliny.
Nasadzenia trawy, lawendy, wrzośca mają utworzyć zwartą np. dywan kwiatów, sadzimy
rośliny bliżej siebie.
Materiał sadzeniowy powinien być klasy l, ukorzeniony, zdrowy o wysokości sadzonek dla
daewek: około 120-180 cm, traw i kwiatów — Około 50-100 crn.
mgr inż. arch. Ewa K
inspeifa' i
Kierownik Referatu
Tworek
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
29761 73 01
29 647 20 77
raks:
29 643 20 93
ilnwesȚgÎ
stron a pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Zmiana treści zapytania: Zmiana_tre__ci_zapytania_ofertowego.pdf

URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 30.09.2022 r.
FPZ.271.1.76.2022
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWGO
znak FPZ.271.1.76.2022 z dnia 22.09.2022r. a wykonanie zadania
inwestycyjnego pn.:
„Zagospodarowanie działki ozn. nr geod. 81 w msc. Rzekuń."
Zamawiający zmienia treść zapytania ofertoweg zamówienia w następującym
zakresie:
W punkcie 8. Mieisce i termin złożenia oferty:
Do 03.10.2022 r. godz. 10:00
Zmienia się na:
8. Mieisce i termin złożenia oferty:
Do 05.10.2022 r. godz. 10:00
Pozostała treść zamówienia pozostaje bez zmian.
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
297617302
faks:
29643
93
mgr Bartosz o lak
Strona _pl
e-mail: I


Treść zapytania: FPZ.271.1.76.2022.pdf

Załącznik nr. 1: Za____cznik_nr.1.pdf

Rab i f •
'iska M
rk 1 szt.
I 'Omb
rawa miskant olbrzymi na odcinku
mb na przemian z Cyprysikiem
HorterWa Krzewiasta Biała 5szt
rawa miskant Chiński na
ku 43 mb
40
Klon Pospolity
G m)sum 45zł
pospolity 3 szt
Wrzosiec
do

Załącznik nr 5: zalacznik_nr_5_rozeznanie_cenowe.pdf

Załącznik nr 5 do Regulaminu udzielenia zamówień publicznych
Rozeznanie cenowe zamówienia znak FPZ.271.1.76.2022
1. Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznąo do kwoty nie przekraczającej
równowartości 130 000,00 zł (netto) na wykonanie zagospodarowania działki w ramach zadania
„Zagospodarowanie działki ozn. nr 181 w msc. Rzekuń”.
2. W dniu 22.09.2022r. zaproszono do udziału w postępowaniu Wykonawców poprzez zamieszczenie
formularza zapytania ofertowego na stronie Urzędu Gminy Rzekuń www.rzekun.pl
3 W terminie do dnia 05.10.2022r. do godziny przedstawiono poniższe oferty:
Lp.
2
3
4
Nazwa Wykonawcy
MRK-Technik.pl
Marek Koterwas,
Renata Kotenvas -žebrowska
Spółka Cywilna
PHU MAPOLL Ogrody Marka
Božena Marek
Usługi Ogrodnicze
Piotr Dąbkowski
Elitebud Sp
Adres Wykonawcy
ul. Ks. A.pęksa 1
07410 Ostrołęka
ul. Długa 46
15-765 Białystok
ul. Jarzębinowa 15
07-410 Ostrołęka
Karolina 58
05-530 Góra Kalwaria
Cena brutto
118 800,00zł
99 883,80 zł
79 zł
86 100, OOzł
Uwagi
Wybrano
Usługi Ogrodnicze Piotr Dąbkowski, ul. Jarzębinowa 15, 07-410 Ostrołęka
5. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej: najniższa cena.
6. Szacunkowa wartość zamówienia: 80 zł brutto
meM00'cznego)
z up. Wójta
mgr irż arch. Ewa Ku 'lis
rek
{ercwłnik Refc:atu
(podp•a Zamaw
ub osoby upoważnionej)


  • Czas wytworzenia: 08-11-25 04:25
  • Czas udostępnienia: 08-11-25 04:25

Wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka

Szczegóły
Paweł Mierzejewski
21 września 2022

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych w budynku OSP Kamianka w ramach zadania: ,,Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz "Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"

Treść zapytania: FPZ.271.1.73.2022.pdf

URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 21.09.2022r.
FPZ.271.1.73.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411
Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac budowlanych i wykończeniowych
w budynku OSP Kamianka w ramach zadań pn.: „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka"
oraz „Modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń". Zadanie realizowane będzie
w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa mazowieckiego w ramach
zadania „MAZOWIECKIE STRAZNICE OSP-2022" oraz środków powiatu ostrołęckiego
w ramach zadania „STRAZNICE osp-2022".
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń oraz modernizacja holu
wejściowego w budynku OSP Kamianka.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Budynek OSP Kamianka 47, 07-411 Rzekuń
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty w pomieszczeniach holu wejściowego,
korytarza wraz z klatką schodową w budynku OSP w Kamiance:
1) Hol wejściowy o powierzchni około 55 m2:
Prace rozbiórkowe:
- oczyszczenie ścian, usunięcie starych powłok malarskich,
- demontaž lamp oświetleniowych,
prace przygotowawcze:
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- usunięcie ewentualnych kolizji,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- wykonanie podkonstrukcji sufitu podwieszonego
prace budowlane:
- zabudowy płytą g-k sufitu,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt kasetonowych,
prace wykończeniowe:
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- utylizacja.
2) Korytarz wraz ze schodami o powierzchni około 65m2:
prace rozbiórkowe:
- demontaż ościeżnic i drzwi - 3 szt.,
- rozbiórka okładziny podłogowej,
- usunięcie starych powłok malarskich, oczyszczenie, odtłuszczenie ścian,
- usunięcie starego obarierowania schodów, oraz innych elementów stalowych,
prace przygotowawcze:
- wyrównanie posadzki,
- uzupełnienie i szpachlowanie ubytków tynkarskich,
- minimum dwukrotne gruntowanie ścian,
- powiększenie otworów drzwiowych,
prace budowlane:
- przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż drzwi, zabezpieczenie narożników ścian,
adres: ul.KoEuszki 33
07-411 Rzekuń
faks: 29 643 20 93 strona mternetowa: wvm.rzekun.pl
telefon: 29761 7301
2g 761 7302
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

prace wykończeniowe:
- dostawa i ułożenie płytek gresowych w kolorze jasnoszarym gat. I (korytarz i schody),
- montaż istniejących lamp oświetleniowych,
- minimum dwukrotne malowanie ścian matową farbą lateksową,
- montaż drzwi płytowych bezprzylgowych w kolorze antracyt wraz z ościeżnicami
regulowanymi ,
- dostawa i montaż nowoczesnej balustrady stalowej w kolorze czarnym o wys. 1, lm,
- utylizacja.
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia są po stronie Wykonawcy. Płytki podłogowe wymagane
w gatunku l. Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania
oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wvkonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem do robót
proponowanych materiałów;
• poniesienia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty.
3. Klauzula informacvina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) administratorem Państwa danych osobowych jestWójt Gminy Rzekuń adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r.
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazyvvania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub

ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niepodania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa
dane osobowe
4. Termin realizacji zamówienia: 25.11.2022 r.
5. Okres gwarancji i rękojmi: 36 m-cy Od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
do 30.09.2022 r. godz. 10:00.
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Remont pomieszczeń w OSP
Kamianka, oraz modernizacja holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń”
7. Termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
pok. 103
30.09.2022 r. godz. 10:15.
8. Warunki płatności: Po przedłożeniu faktury/rachunku, 30 dni roboczych, przelewem na konto
bankowe.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Kuklińska-Tworek - teł. 296432077
10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1 nazwa wykonawcy,
2 adres wykonawcy,
3 NIP/Regon,
4 nr rachunku bankowego,
5 wartość konania rzedmiotu zamówienia za:
Dotyczy: Zapytania ofertowego nr FPZ.271.1.73.2022 z dnia 21.09.2022 r. na wykonie
zadania publicznego pn.. „Remont pomieszczeń w OSP Kamianka" oraz „Modernizacja
holu w OSP Kamianka w gm. Rzekuń"
1 cena netto
2 podatek VAT
3 cena brutto.
4 termin realizacji zamówienia.
5 okres gwarancji...
...zł (słownie....
. „zł (słownie..
..zł (słownie. .
Podpis
Oświadczam, że wypełniłem Obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOn wobec osób
fizycznych Od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia bliczn w ninie
owaniu.
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje dany* osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
ivyhączenŕe stosowania obowiązku informacyłnego, stosownie do art. 13 ust 4 lub art 14 ust. 5 RODO tłuści oświacEzenia
wykonawca nie składa - usunięcie tmścj oświadczenia nn. wzez wvRreŚlenie)
rozporzedzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z vzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Orek5nvy
9Y4â'WE rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.052016,
z up_ Wójta G
;nž. arch. Ewa Kukli sk
Gerovmik Referatu i

Załącznik nr. 1: Kamianka_OSP_korytarz_rzut.pdf

drzwi •
0110'
I hydra
1.9
&zwi
pionowa
I_IOSA
57
drzwi
1.1
iti\i•••••.
65 100
1 534
+ 15000
do
posad*" - g
deski z
+ ISO,OO
STUDIO ARCHITEKTURY
proje
a 111
1 n7NAr.7EŃ•

Załącznik nr. 2: korytarz_OSP_Kamianka.pdf

ściany malowanie farbą
sum podwieszămy
z 20*20.
STUDIO ARCHITEKTURY
DOROTA DŁUGOŁ A
OSTROŁĘKA
UL, W, Skierkowskiego I
tel 604 208
e•moil:
RAL
Ściany malowanie farba
RAL 7012
1035
s-2
s-1
suEt
RAL 1015
RAL
RAL
suEt
ściany malowanie farbą
ściany rrăwanie Lateksową


  • Czas wytworzenia: 08-11-25 04:25
  • Czas udostępnienia: 08-11-25 04:25

Dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki

Szczegóły
Paweł Mierzejewski
09 września 2022

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż zjazdu linowego tzw.tyrolki w msc. Przytuły Stare w ramach zadania inwestycyjnego: ,,Zakup tyrolki."

Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.1.68.2022.pdf

n
FPZ.271.1.68.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 09.09.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Ząmąyj@ŔęLGmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złoženia ofert
na: „Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki długości min.
22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. Dostarczenie karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Wymagania materiałowo-techniczne:
a) montowane urządzenie, przedmiot zapytania musi być fabrycznie nowe, wolne
od wad fizycznych i prawnych,
b) montowane urządzenie, stanowiąc zapytania musi posiadać dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
c) materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane
przy produkcji i montażu urządzenia mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia,
d) urządzenie powinno być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
zewnętrznych,
e) elementy stalowe mają być ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, farbami
przeznaczonymi do użytku zewnętrznego, zapewniającymi cmorność na warunki
atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne i promienie LIV,
f) urządzenie należy mocować na betonowym fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
pod powierzchnią gruntu. Fundamenty betonowe lub z technologią
wskazaną przez producenta),
g) elementy drewniane należy środkami przeznaczonymi do użytku
zewnętrznego, zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, uszkodzenia
mechaniczne i promienie I.JV,
h) urządzenie powinno być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone
aktualnym certyfikatem,
i) wszystkie elementy muszą spełniać wymogi i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa,
j) w celu zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny posiadać ograniczniki,
które uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co
ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom,
k) urządzenie musi być wyposażone w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową,
l) po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
wytworzone odpady,
ł) Śruby metryczne nierdzewne powinny być zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe
zatm)ieczajqce przd odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe
zamknięte.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym lokalizacji urządzenia w formie graficznej,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalnc*ci na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 296432093
Strona in temetowa: pl
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
d) odtworzenia uszkcrizonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt.
5. Montaż urzadzenia, strefy bezpieczeństwa
Podczas monta2u urządzenia należy zachować odpowiednie strefy wokół
urządzeń. W strefie nie może znajdować się żaden element, zgodnie z
obowiązującymi normami.
6. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Z Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
že:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w
0 udzielenie zamówienia publicznego jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul. Kościuszki
33, 07-411 Rzekuń;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pc*rednictwem poczty
elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
3. Administrator będzie przetwarzał państwa dane osobowe na FM)dstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp)
w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także pcrimiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną,
oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo
w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. ze
środków Unii Europejskiej) przez wskazany w wytycznych w zak€e
kwalifikowalności wydatków.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
l.a w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający ma
prawo 2ądaĆ od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji
mających na '*lu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
l.b skorzystanie z prawa do sprostowania lub nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie
m02e naruszać integralności protokołu oraz jego załączników:
l.c prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowy,vania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje danych
określa ustawa Pzp
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
cM)bowe
7. Termin realizacji zamówienia: 21.10.2022 r.
8. Okres awarancii: 60 miesięcy

9. Mieisce j termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 16.09.2022 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm. Rzekuń”.
10. Termin otwarcia ofert 16.09.2022 r. godz. 10.15.
11. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze w terminie 30 dni roboczych,
dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku przelewem na konto. Podstawą do złożenia
faktury będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo -odbiorczy.
12 Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Kowalska (029) 643 20 77
13. Sposób przvqotowania ofertv:
Ofertę należy zł02yd w zamkniętej kocHcie, w formie pisemnej, w języku polskim, według
danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto, (słownie złotych),
- podatek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) udzielenie gwarancji.
Oświadczam, Ze wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w
celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie
do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa
treści oświadczenia no. przez ieqo ukreślenie).
z up. Wójta ni'
mgr ini arct1ëwaK lihs a
Kierownik Referatu Ron'.
orek
(Jrozporzqdzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osóbfizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia 95/46/WE (ogólne rozporzq±enie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
Str l). ”

Do Wykonawców: Do_Wykonawc__w.pdf

URZĄD GMINY W RZEKUNIU
15.09.2022 r.
Do wszystkich uczestników
postępowania (Wykonawców)
Dotyczy: Zapytania ofertowego znak FPZ.271.1.68.2022 z dnia 09.09.2022 r. na
wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń.”
Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania, które stają się wiążące przy
interpretacji zapisów Zapytania ofertowego:
Pytanie 1. Proszę określić konstrukcję urządzenia, czy ma być metalowe czy
drewniane oraz elementów wykończeniowych czy mają być ze sklejki czy płyty HDPE?
Odpowiedź:
Konstrukcja urządzenia ma być wykonana z metalu, a elementy wykończeniowe
z płyty HDPE.
Pytanie 2. Czy można złożyć ofertę pocztą elektroniczną?
Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje złożenie ofert tylko w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy
w Rzekuniu.
adres: ul.
07-411 Rzekuń
telefon•
29 761 73 01
29 647 20 77
faks:
z up. Wójta mi
mgr inż. arch. Ewa 'k'ii ka
Kierownik Refe;atu
29 643 20 93
'Orek

Zmiana treści zapytania: Zmiana_tre__ci_zapytania_ofertowego.pdf

URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 15.09.2022 r.
FPZ.271.1.68.2022
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWGO
znak FPz.271.1.68.2022 z dnia 09.09.2022r. na wykonanie zadania
inwestycyjnego pn.:
„Zakup i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki w msc. Przytuły Stare, gm.
Rzekuń.”
Zamawiający zmienia treść zapytania ofertowego zamówienia w następującym
zakresie:
W punkcie 2. Przedmiot zamówienia — jest dostawa i montaż zjazdu linowego tzw.
tyrolki długości min. 22 m w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń.
Dostarczenie karty technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia.
Szczegółowa lokalizacja do uzgodnienia z zamawiającym.
Zmienia się na:
2. Przedmiot zamówienia — dostawa i montaż zjazdu linowego tzw. tyrolki
długości min. 22 m o konstrukcji metalowej, elementy wykończeniowe z płyty
HDPE, w miejscowości Przytuły Stare dz. nr 223/6 gmina Rzekuń. Dostarczenie karty
technicznej oraz specyfikacji urządzenia i wyposażenia. Szczegółowa lokalizacja do
uzgodnienia z zamawiającym.
W punkcie 9. Mieisce i termin złożenia ofertv:
Do 16.09.2022 r. godz. 10:00
Zmienia się na:
9. Miejsce i termin złożenia ofertv:
Do 23.09.2022 r. godz. 10:00
Pozostała treść zamówienia pozostaie bez zmian.
z up. Wójta min
mgr inż. a:ch. Ewa K klifi
Kierownik Referatu Ro 'u
adres; ul. KościusAi33
07-411 Rzekuń
telefon:
29 761 73 01
29761 13 02
faks:
296432093
interne
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


  • Czas wytworzenia: 08-11-25 04:25
  • Czas udostępnienia: 08-11-25 04:25

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Szczegóły
Paweł Mierzejewski
09 września 2022

Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania: ,,Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr. 200/1 i 200/2) w msc. Goworki"

Treść zapytania: FPZ.271.1.67.2022.pdf

  • Czas wytworzenia: 08-11-25 04:25
  • Czas udostępnienia: 08-11-25 04:25
  1. Wykonanie dokumentacji na poprawę efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gm. Rzekuń.
  2. Wykonanie nasadzeń roślin
  3. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
  4. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
  5. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej

Strona 11 z 41

  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Zamówienia
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Plan zamówień

Copyright © 2023 Urząd Gminy w Rzekuniu

  • Licencje
  • Polityka prywatności