- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie ogrodzenie w formie piłkochwytów w msc. Nowa Wieś Wschodnia gm. Rzekuń".
Treść ogłoszenia: FPZ.271.1.31.2022.pdf
FPZ.271.1.31.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 14 Czerwiec 2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu ogrodzenia w formie piłkochwytów w
msc. Nowa Wieś Wschodnia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie placu
gminnego pay świetlicy w Nowej Wsi Wschodniej” na działce ozn. nr geod. 353/3 gmina
Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia w formie piłkochwytów, które zostanie
zlokalizowane zgodnie z planem sytuacyjnym, wzdłuż granic nieruchomości dz. nr. ew. 353/3 z
sąsiednimi działkami: 351 , 352/2 i 353/2 w miejscowości Nowa Wieś Wschodnia, gm. Rzekuń.
Ogrodzenie w formie piłkochwytów o wysokości 6m, które tworzą słupki stalowe okrągłe 80 mm,
lub profil 80x80 mm ocynkowane, lakierowane na kolor zielony — RAL 6005, mocowane w
fundamentach betonowych w rozstawie osiowym co 420 cm.
Do słupków należy zamocować siatkę polietylenową o grubości sznurka min 3 mm i wielkości
oczka 100x100mm, również w kolorze zielonym. Mocowanie do słupków nośnych linkami
naciągowymi stalowymi 5mm powlekanymi PCV z naciągiem śrubami rzymskimi w dwóch
poziomach i na słupkach zewnętrznych. Szczegółowe wytyczne i opis zawiera załączona
dokumentacja projektowa.
Zakres prac:
• Roboty przygotowawcze;
• Roboty fundamentowe;
• Dostawa i montaż konstrukcji stalowej i siatek piłkochwytów,
• Masę ziemną pozyskaną podczas wykonyvvania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległego terenu zielonego, a jej nadwyżkę Odwieźć na teren Zakładu
Obsługi Gminy, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń;
• Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach i obsianie trawą
Wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonyvvania prac;
adres: _ i 33
07411
telefon:
29761 7301
29 761 73 02
faks
29 643 20 93
Strenta internetowa
www rzeku n. pl
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, Świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i zastosowane
materiały budowlane;
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
d) Zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia celem właściwego
oszacowania wartości.
4. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
• Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODOS tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba,
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy;
Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę
w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
Mają państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy
okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy:
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu 0 Państwa dane
osobowe
5. Termin realizacji zamówienia: 15.07.2022 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. Miejsce i termin zł02enia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
40 22.06.2022 r: godz. 10.09
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Wykonanie ogrodzenia w formie piłkochwytów w msc. Nowa Wieś Wschodnia".
8. Termin otwarcia ofert 22.06.2022 r. godz. 10.15.
9. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze końcowym robót, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paweł Mierzejewski (029) 761 73 77
I l. Sposób przygotowania Oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto, (słownie złotych),
- podatek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres udzielanej gwarancji.
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem
w celu ubiegania się 0 udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
- Czas wytworzenia: 14-06-22 16:20
- Czas udostępnienia: 07-12-24 16:13
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na zadanie: ,,Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej w Rzekuniu’’ w zakresie opracowania dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
Treść zapytania: FPZ.271.1.30.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 07-12-24 16:13
- Czas udostępnienia: 07-12-24 16:13
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie ogrodzenie w formie piłkochwytów w msc. Nowa Wieś Wschodnia gm. Rzekuń".
Odpowiedzi na pytania: Odpowiedzi.pdf
FPZ.271.1.29.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 08 czerwca 2022 r.
Do Wykonawców
ZAPYTANIA, ODPOWIEDZI, WYJAŚNIENIA
dotyczy. Zapytanie ofertowe na „Wykonanie ogrodzenia w formie piłkochwytów w
msc. Nowa Wieś Wschodnia"
dopuszczają Państwo słupy stalowe, montowane w tulejach o przekroju kwa-
drałowym 80x80 mm?
Pvtanie 2: Czy wymagane jest cynkowanie słupów i malowanie czy wystarczy samo malo-
wanie proszkowe na kolor zielony RAL 6005 ?
Pytanie 3: Czy rozstaw słupów pośrednich wymagany jest co 4,2 ?. Standardowo przy pił-
kochwytach na boiskach zewnętrznych, skrajne słupy rozmieszczane są co 3m ze względu
na zastrzały, a słupy pośrednie max co 6m.
Pytanie 4: Czy zaakceptują Państwo siatke polietylenową (typową na boiska zewnętrzne i
bardziej wytrzymała na warunki atmosferyczne) o grubości splotu 4mm i oczkach np. 50x50
mm lub 100x100 mm ?
Pytanie 5:Czy wymagane Są poziome elementy usztwmiające co 2m ( drut stalowy ściągni
ęty Śrubą rzymską)?. Przy zastosowaniu takiego rozwiązania siatka będzie podatna na prze-
tarcia w tych miejscach
na które udziela się następującej odpowiedzi:
Ad 1. Dopuszczamy montaż w tulejach
Ad 2. Wymagamy cynkowania i malowania proszkowo.
adres
ul. Kościuszki 33
07-411
telefon: 29761 7301
29 761 73 02
faks: 296432093
e—mail;
Ad 3. Wymagamy rozstaw słupów pośrednich co 4,2m a skrajne co 3,5m. Zgodnie z doku-
mentacją
Ad 4. Wymagamy zastosowania siatki polietylenowej 1 Ox10 grubości nie mniejszej niż 3mm
węzłowa
Ad 5. Wymagamy elementy usztwuniające poziome w pozycjach skrajnych na dole i górze
siatki.
z up. Wójta
mgr inż. arch. Ewa K s
Kierownik Referatu
Treść ogłoszenia: FPZ.271.1.29.2022.pdf
Fpz.271.1.29.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 02 Czerwiec 2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
wykonanie rot:ńt budowlanych polegających na wykonaniu ogrodzenia w formie w
msc. Nowa Wieś Wschodnia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie placu
gminnego przy świetlicy w Nowej Wsi Wschcxiniej” na działce ozn. nr 353/3 gmina
Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia w formie piłkochwytów, które zostanie
zlokalizowane zgodnie z planem sytuacyjnym, wzdłuż granic nieruchomości dz. nr. ew. 353/3 z
sąsiednimi działkami: 351, 352/2 i 353/2 w miejscowości Nowa Wschodnia, gm. Rzekuń.
Ogrodzenie w formie piłkochwytów o wysokości 6m, które tworzą słupki stalowe okrągłe 80 mm,
ocynkowane, lakierowane na kolor zielony — RAL 6005, mocowane w fundamentach
w rozstawie osiowym co 420 cm.
Do słupków należy zamocować siatkę polipropylenową o grubości sznurka 5 mm i wielkości oczka
45x45mm, również w kolorze zielonym. do słupków nośnych linkami naciągowymi
stalowymi 5mm powlekanymi PCV z naciągiem śrubami rzymskimi w dwóch poziomach i na
słupkach zewnętrznych. Szczegółowe wytyczne i opis zawiera załączona dokumentacja
projektowa.
Zakres prac:
• Roboty przygotowawcze;
Roboty fundamentowe;
• Dostawa i montaż konstrukcji stalowej i siatek piłkochwytów;
• Masę ziemną pozyskaną podczas wykonymania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległąo terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Gminy, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń;
• Uporządkowanie terenu po wykonanych pracach i Obsianie trawą;
Wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonyvvania prac;
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon ;
29 761 73 01
29 761 73 02
faks:
2964320 93
Strona
e-mail:
3. W ramach zamówienia Wykonawca tăzie zobowiązany również do:
a) uzgodnienia z Zamawiającym prorxzycji użytych materiałów,
b) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i zastosowane
materiały budowlane:
c) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
d) Zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia celem właściwego
oszacowania wartości.
4. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Zgcxinie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
że:
Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym rrmę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną
której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
zawarciem umowy;
Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę
w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną,
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobovwch);
Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
Państwa dane będą przechowywane przez okres 10 lat końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy
okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobo"ch będzie brak realizacji umowy;
Administrator nie podejmuje decyzji w zautomatyzowany w oparciu 0 państwa dane
osobowe.
5. Termin realizacji zamówienia: 15.07.2022 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. Miejsc* i termin złożenia Oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
pokój 103
do 10.06.2022 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Wykonanie ogrodzenia w formie piłkochwytów w msc. Nowa Wieś Wschodnia".
8. Termin otwarcia ofert 10.06.2022 r. godz. 10.15.
9. Warunki płatności: po protokolarnym Odbiorze końcmvym robót, w Ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba uwważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paweł Mierzejewski (029) 761 73 77
I I. przygotowania Oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w formie pisemnej, w języku FX)lskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- netto, (słownie złotych),
- VAT, (słownie złotych),
- brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres udzielanej gwarancji.
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 ROCK)I)
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe lub pośrednio pozyskałem
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Agnieszka Chełstowska-Wierzba
- Czas wytworzenia: 06-06-22 15:11
- Czas udostępnienia: 07-12-24 16:13
- Szczegóły
- Anna Kowalska
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na: "Zakup i montaż klimatyzatorów w budynkach świetlic wiejskich w msc. Drwęcz, lawy, Susk Nowy, Tobolice".
Treść zapytania: Zapytanie_ofertowe_klimatyzatory.pdf
FPZ. 271.1.27.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 31.05.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia
oferty na: „Zakup i montaż klimatyzatorów w budynkach Świetlic wiejskich w msc. Drwęcz, Lawy,
Susk Nowy, Tobolice".
2. Przedmiot zamówienia:
2. I. Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji na potrzeby świetlic wiejskich w msc. Drwęcz Lawy,
Susk Nowy, Tobolice w gminie Rzekuń.
2.2. Klimatyzatory dostarczone Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w.
l) Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy ,
2) Ministra z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych
wymagań dla maszyn.
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy:
- świetlica w Drwęczy, Drwęcz 46, 07-411 Rzekuń,
- Świetlica w Lawach, Lawy 81, 07-411 Rzekuń,
- świetlica w Susku Nowym, Susk Nowy 20, 07-411 Rzekuń,
- Świetlica w Tobolice 3, 07-411 Rzekuń.
2.4. Przedmiot zakupu obejmuje dostawę klimatyzatorów wraz z:
- ułożeniem przewodów elektrycznych do zasilania jednostek klimatyzacji z Rozdzielni Głównej,
- wykonanie podkonstrukcji wsporczej jednostek wewnętrznych wraz z pracami nieztĘdnyrni
do prawidłowego i estetycznego wykonania niniejszej dostawy i montażu (prace wewnętrzne
- montażem i unłchomieniem klimatyzacji wykonanie nowej instalacji chłodnica,
elektrycznej, odpł»ru skroplin z klimatyzatorów,
- szkolenie Zamawiającego w zakresie działania klimatyzatorów.
2.5. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- i instalacji w budynku przed uszkcxizeniem,
- wyposażenie rozdzielnicy elektrycznej w indywidualny dla każdego układu klimatyzacji obwodu
elektrycznego z zgodnym z wymogami urządzenia i przepisami oraz
polskimi Normami,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi,
- wykonanie prób szczelności instalacji chłodniczej,
- wykonanie przejść przez przcgrody budowlane jeżeli "magane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji klimatyzacyjnej,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania z•ie z wymaganiami instalacji,
utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania
niniejszego zamówienia,
- IN)zostawienie w należytym stanie czystości pomieszczeń, w których ŁĘdą realizowane prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca znbwiązuje się
w cenie oferty dokonać napraw elementów przez siebie uszkodzonych.
2.6. Wymagania Zamawiającego:
Wykonawca przed realizacją zamówienia zăwiązany jest przedstawić do uzgodnienia
z Zamawiającym prorxynowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji
uwzględniającej założenia Zamawiającego dla systemu klimatyzacji i zasilania,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgcxlnień i pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi prq)isami,
- Wykonawca wykona podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
Emvykonawczą,
- wykonane instalacje winny posiadać (srxjrządzone w języku polskim jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed
podpisaniem protokołu końcowego,
- Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę na nienaruszenie (nie uszkodzenie)
istniejących sieci i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być
wykonye,łane z należytą ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów
instalacji. Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz
zapobiegających powstaniu korozji rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia
budynków Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich stanu łącznie z
wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z uszkodzeń,
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
teminu gwarancji rozpoczyna się dnia l"isania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
Strony umowy.
2.7. Zamawiający zaleca widi lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbednym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. Klauzula informacyjna w związku z RODO-
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozprzqdzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za IM)Średnictwem pcnzty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I
b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
1. Dane mogą być udostępnione innym uprawnionym na IXKlstawie przepisów
prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług
na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z ochrony danych osoŁM)wych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osăwych do państwa trzeciego lub
organizacji m iędzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osotm•vych w sidzibie administratora.
D(xlatkowo z art. 13 ust. 2 RODO infonnujemy, że:
l. Państwa dane osăwe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego,
w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny tĘdzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzrciwu przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadmrczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepcxlania danych osobowych tĘdzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4. należy wykonać w terminie do dnia 05 'ipsa 2022 rogu,
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
- Czas wytworzenia: 07-12-24 16:13
- Czas udostępnienia: 07-12-24 16:13
- Szczegóły
- Paulina Pietrzak
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: Budowa ścieżek edukacyjnych w msc. Daniszewo gm. Rzekuń
Treść zapytania:Zapytanie_ofertowe_FPZ.271.2.49.2022.pdf
FPZ.271.2.49.2022
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dn. 16.05.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert
na: „Budowę ścieżki edukacyjnej w msc. Daniszewo gm. Rzekuń”.
2. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji edukacyjnych w miejscowości Rzekuń
w gminie Rzekuń.
2.1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. a) Dostawy i montażu ścieżki edukacyjnej o łącznej długości min. 23,8 m
do miejscowości Daniszewo w gm. Rzekuń na ozn. Nr geod. 169 oraz organizacji Piknika
edukacyjnego dla dzieci, młodzieży oraz Seniorów z Gminy Rzekuń (min. osób). Podczas
którego zorganizowane zostaną konkursy o tematycz ekologicznej, loteria fantowa, gry
i zabawy dla dzieci i dorosłych oraz ognisko.
O is urz dzenia
Gra edukacyjna Labirynt Natu
Gra edukacy puzzle z ksi wied
Gra edukacyjna Seria poznawcza -
Zgad nka
Gra edukacyjna S rawnoŚĆ (5 kostek
Gra eduka 'na Światowid 3 kostki
Gra eduka 'na Światowid (3 kostki
Gra eduka 'na Światowid 3 kostki
Gra eduka 'na Vademecum wied
Odmiana urz dzenia
słono i słodkowodne
Sandacz, Sum Ka , Płoć
Ryby słodkowodne
Ichtiol
Mieszkań •eziora
R b słodkowodne
Pozna e
Ilošd
Szczegółowe wytyczne i opis ścieżek edukacyjnych zawiera załącznik nr 1 — WYTYCZNE I OPIS
URZĄDZEŃ EDUKACJI EKOLOGICZNEJ.
3. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone i zamontowane
ścieżki edukacyjne.
Zadanie jest współfinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospdarki
Wodnej w Warszawie w ramach programu: „Zadania z zakresu edukacji ekologicznej".
4. Warunki udziału w postępowaniu:
4.1. Warunkiem udziału w postępowaniu, jest spełnienie kryteriów dotyczących zdoln"ci
technicznej lub zawodowej — celu potwierdzenia warunku Wykonawca powinien wykazać, iż:
a) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwie
- ekologiczne na kwotę min. 70 zł brutto każda, przez
instalacje edukacyjno
zamontowanie urządzeń edukacyjnych z elementami obrotowymi wykonanymi z użyciem litych
blach aluminiowych, z grafikami lub fotografiami wykonanymi metodą I-IV bezpośrednio na
aluminiowe powierzchnie konstrukcyjne elementów obrotowych, z nadrukiem zabezpieczonym
lakierem utwardzonym, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostav»' lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających
CZY te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi były wykonywane. — załącznik nr 4,
b) Zamawiający wymaga, by ze względu na edukacyjny charakter ścieżki, Wykonawca zapewnił
nadzór merytoryczny nad realizacją zamówienia poprzez autoryzację wszystkich tekstów oraz
grafik przez osobę z wyższym wykształceniem, posiadającą tytuł doktora nauk (biologicznych,
adres: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29 761 7301
29 761 7302
raks: 296432093
strona
e-mail :
przyrodniczych, leśnych), celem zachowania poprawności i rzetelności prezentowanych
treści ekologicznych. - Załącznik nr 5
5 Klauzula informacyjną w związku z RQDO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1 Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za posrănictwem poczty
elektronicznej:
3 Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą przed zawarciem umowy;
4 Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę
w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę
z zakresu ochrony danych osobowych);
5 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
6 Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osokm,łych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1 Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie
dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2 Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do danych oraz prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego;
3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe
6. Termin wykonania umowy do dnia 31.08.2022 r. Za datę wykonania zamówienia uznaje
się datę złożenia zgłoszenia zakończenia robót.
7. Miejsc* i termin złoženia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 23.05.2022 r. godz. ło:oo.
Ofertę naležy złożyć w zamkniętej z opisem „Budowa ścieżki edukacyjnej
w msc. Daniszewo gm. Rzekuń”."
8. Termin otwarcia ofert r. godz. 10:15.
9. Warunki płatności: po zakończeniu robót i przedłożeniu faktury, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z \Nykonawcami:
Paulina Pietrzak teł. 29 643 20 77
11 Sposób przygotowania oferty:
ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
1) nazwa Wykonawcy,
2) adres Wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
strona 2 z 3
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
Cena winna być podana za wykonanie przedmiotu zamówienia zgcxinie z pkt. 2, 3, 4
niniejszego zapytania ofertowego:
a) cena netto
b) podatek VAT .
c) cena brutto..
..zł (słownie....
. ...zł (słownie........
...zł (słownie.
6) okres gwarancji: 36 miesięcy,
7) termin realizacji zamówienia,
8) Oświadczam, że obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub
zachodzi wyłączenie stosowania Obowiązku inforrnacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO
treści oświadczenia wykonawca nie składa - ușunięAS treści Oświadczenia np. jego wykr•oie)_
rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016079 z dnia 27 Kwietnia 2016 r. w sprawie
osób fizycznych w zvaązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobff$nego przepb•wu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/VVE (ogólne rozm)rządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. UE L 119 z CM.05.2016, str.
Załączniki:
- WYTYCZNE I OPIS URZĄDZEŃ EDUKACJI EKOLOGICZNEJ
Zał. nr 2 — Wzór umowy
Zał. nr 3 — Prawa autorskie
— Wykaz co najmniej dwóch instalacji edukacyjno — ekologicznych
Zał. nr 1
Zał. nr 4
Zał. nr 5
zał. Nr 6
- Wykaz osób do realizacji zamówienia
— Projekt zagospodarowania terenu
zup.
mgr arch.
strona 3 z 3
Gminy
k" iska Kittak
i hw,Etycj
Załączniki:
Zalacznik_nr_2___wz__r_umowy.pdf
FPZ272_2
zawarta w dniu 02.08.2021 r. w Rzekuniu w-niędzy:
_2022
1. Gminą Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
NIP 758-214-17-29, REGON 550667959, zwaną w treści Limo" „Zamawiającym"
reprezentowaną przez
• Bartosz Pcxlolak — Wójt Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
• Monika Teresa Michalska — Skarbnik Gminy Rzekuń,
2.
REGON:
reprezentowanym przez
zwany w treści umowy „Wykonawcą"
zawarta w rezultacie zapytania ofertowego na. „Budowa ścieżki edukacyjnej w msc. Daniszewo
gm. Rzekuń” zgodnie z zarządzeniem nr 136/2020 Wójta Gminy Rzekuń z dnia 31 grudnia 2020 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielenia zamówień publicznych do kwoty 130_000 zł (netto).
Sł.
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji edukacyjnych w miejscowości Rzekuń w gminie
Rzekuń.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) Dostawy i montažu ściežki edukacyjnej o łącznej długości min. 23,8 m
do miejscowości Daniszewo w gm. Rzekuń na działce ozn. Nr geod 169 oraz organizacji Piknika
ălukacyjnego dla dzieci, oraz Seniorów z Gminy Rzekuń (min. 100 osób). P(Miczas którego
zorganizowane zostaną konkursy o tematyce ekologicznej, loteria fantowa, gry
i zabałôô' dla dzieci i dorosłych oraz ognisko.
O is u
Gra edu
na Labl ntNatu
Gra eduka -na Puzzle z ksi wi
Gra edukacyjna Seria Poznawcza -
Odmiana u
słono i słodkowMne
Sandacz Sum / Ka Płoć
słăkowodne
Ichtiolo
Mieszkań •eziora
słăkowodne
pozn
Ilość
z
nka
Gra eduka
Gra eduka
Gra eduka
Gra eduka
Gra edu
na S
ość 5 kostek
na Swatowid 3 kostki
na Swiatowid 3 kostki
na Swiatowid 3 kostki
na Vademecum Wied
Szczegółowe wytyczne i opis ściežek edukacyjnych zawiera załącznik nr 1 — I OPIS
URZĄDZEŃ EDUKACJI EKOLOGICZNEJ.
2 Zamawiający wymaga miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone i zamontowane ściežki
edukacyjne.
3. Inne informacje:
a) Wszystkie montowane urządzenia, które stanowią przedmiot zapytania muszą być fabłycznie
nowe, wolne wad fizycznych i prawnych,
b) Urządzenia być przeznaczone do instalacji i užytkowania w warunkach zewnętrznych;
c) Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi i ergonomii oraz wymagania
określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa;
d) Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie
vwtworzone
4 Osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy:
41. Osoba odpowiedzialna ze strony Wykonawcy:
42 Osoba odpowiedzialna ze strony Zamawiającego:
Termin wykonania
1. Termin "konania przedmiotu umowy do dnia 31.08.2022 r.
2 Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę złożenia zgłoszenia zakończenia realizacji
przedmiotu umowy
3 Zamawiający przekaže Wykonawcy teren budovvy w terminie 7 dni daty podpisania umowy.
Zamawiającego
1. Odebranie przedmiotu Umowy sprawdzeniu jego naležytego "konania;
2 Terminowa zapłata wynagrcKlzenia za "konane i odebrane prace.
Obowiązki Wykonawcy
1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie do:
a) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do Ojt wizualizacji młocy edukacyjnych;
b) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
c) odtworzenia uszkcKlzonych lub zniszczonych punktów gecrlezyjnych na własny koszt.
d) przedstawienia do akceptacji scenariusza piknika edukacyjnego oraz współpraca
Zamawiającym przy jego realizacji.
2 Montażu edukacyjnych naležy "konać zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
z
3 Wykonawca chwili rozpoczęcia robót do czasu przekazania Zamawiającemu ponosi całkowitą
2
odpowiedzialność za roboty oraz wszelkie szkody i straty, które W)wodował w czasie realizacji robót
lub przy usuwaniu usterek, ponosi cywilną za szkody i następstwa
nieszczęślivrych wypadków oraz ponosi ryzyko likwidacji skutków zdarzeń losovvych zaistniałych na
terenie budowy
4 Stosowane do budowo' materiały powinny podlegać kwalifikacji i kontroli jakości stosownie do
obowiązujących przepisów, posiadać świadectwa jakości i certyfikaty, odpowiadać wymogom
przedstawionym w załącznikach do niniejszej umowy pod względem gwarantującym jakość. Na
każde žądanie Zamawiającego materiały te muą być konkretnym badaniom w miejscu
produkcji, na placu budo" lub tez w określonych przez Zamawiającego miejscach.
5 Ježeli Zamawiający zarządzi badania, które nie były przewidziane w projekcie — umowie, zaś
Uniki tych badań "każą, Ze materiały bądź wykonawstwo są niezgcrlne z umową — koszty tych
zleconych badań Wykonawcę. Ježeli wyniki badań wykažą, Ze materiały bądź
"konawłstwo są zgcxlne z umową — koszty badań obciąžają Zamawiającego.
6 Wykonawca mosi odgmviedzialność za bezpieczeństwo na budowie oraz oznakowanie robót
i utrudnień związanych z wykonywanymi robotami w obrębie placu budo" daty przejęcia terenu
budowy do daty końcowego odbioru.
T Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji,
łącznie z kosztami utylizacji;
8 Jako wytwarzający odpady
z następujących ustaw:
do przestrzegania przepisów prawnych wynikających
1) Ustawy z dnia 27.042001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz IJ_ z 2021 r. 1973 ze zm.),
2) Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o (tj. Dz U. z 2022 r. 699 ze zm.),
3) Powołane przepisy prawne Wykonawca się stosować z uwzględnieniem
ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie
9. Ponoszenia pełnej za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę I
dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody w trakcie trwania robót na terenie
przyjętym Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami.
10. Ponoszenia pełnej za stosowanie i wszelkich działań
prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z "konaniem przedmiotu umowy;
11. Ponoszenia pełnej za szkody oraz następstwa nieszczęśli\vych wypadków
pracowników i osób trzecich, w związku z prowadzonymi robotami, w tym takže ruchem
pojazdów;
12 instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej otoczeniu,
przed ich zniszczeniem lub w trakcie "konwvania
13 Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót zaplecza budowy, jak również terenów
sąsiadujących zajętych lub užytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt
renowacji zniszczonych lub uszkcrizonych w Uniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów
terenu dróg, nawierzchni lub instalacji;
3
Zal._nr_3_____Prawa_autorskie.docx
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
OŚWIADCZENIE
Składając ofertę na ,,Budowę ścieżki edukacyjnej w msc. Daniszewo gm. Rzekuń”.w miejscowości Rzekuń w gminie Rzekuń, oświadczam/my, że treści zarówno merytoryczne jak i graficzne na tablicach i w konstrukcjach edukacyjnych oraz wzory elementów interaktywnych są własnością wykonawcy (Produkty autorskie firmy, objęte sankcjami prawnymi w sposób, który nie narusza praw majątkowych osób trzecich. Wykonawca wykaże w sposób jednoznaczny, że jest wyłącznym dysponentem utworów stanowiących przedmiot zapytania i okaże się właściwymi dokumentami świadczącymi o powyższej zgodności prawnej).
Ponadto wszystkie fotografie, teksty oraz pozostałe elementy graficzne umieszczone na tablicach oraz w konstrukcjach mogą być rzetelnie udokumentowane pod względem ich pochodzenia ze wskazaniem szczegółowego źródła pochodzenia np. autora oraz charakteru ich nabycia (umowa licencyjna z określeniem pola eksploatacji, bez wglądu do strony finansowej), celem weryfikacji. Produkt nabyty przez Zamawiającego jest pozbawiony wad prawnych i wolny od roszczeń osób trzecich. ……………………………, dnia …………. 2022 r. ……………………………………………………………
(podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
Zal._nr_4_____Wykaz_instalacji_edukacyjno_____ekologicznych.odt
FPZ.271.2.49.2022
Wykaz co najmniej dwóch instalacji edukacyjno – ekologiczne na kwotę min. 70 000,00 zł brutto każda, przez zamontowanie urządzeń edukacyjnych z elementami obrotowymi wykonanymi z użyciem litych blach aluminiowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie.
Lp.
Nazwa Odbiorcy
(nazwa+adres)
miejsce wykonania
Wartość brutto
zadania (w zł)
Zakres prac projektowych
Data wykonania (dd/mm/rr-dd/mm/rr)
UWAGI
1 - w załączeniu dowody – referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.
…………... dn..........................… ...................................................................
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Zal._nr_5___Wykaz_osob_do_realizacji_zamowienia.docx
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
WYKAZ OSÓB
którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia
Imię i nazwisko
Zakres wykonywanych czynności
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, uprawnienia i data ich uzyskania
Podstawa dysponowania osobą
Miejscowość …………………………… dnia …………. 2021 r. ……………………………………………………………
(podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy)
kl
103.78
5
6
2
3
169
4
8
7
c
Projekt
Zawartość mapy
agospodarowania Terenu
Legenda:
Zakres opracowania
ABC
Sciežka zaczyna się w p. A i kończy się w p.
Długość ściežki 23,80 mb
Temat: Budowa ścieżki edukacyjnej w msc Daniszewo
gmina Rzekuń
Inwestor Gmina Rzekuń LIL Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń
Adres obiektu: Daniszewo, Działka Nr 169
Treść rys.: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU
wymiarowanie urządzeń
Opracował:
Zaprojektował:
Nr uprawm bud.
Nr uprawm bud.
Podpis:
Podpis:
Nr. rysunku:
Skala
1: 150
Data
02_2022
Rewizja:
Faza:
ZTE
Branża
budowlana
- Czas wytworzenia: 07-12-24 16:13
- Czas udostępnienia: 07-12-24 16:13
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dotyczącego przebudowy dróg gminnych.
Treść zapytania: FPZ.271.1.17.2022.pdf
- Czas wytworzenia: 07-12-24 16:13
- Czas udostępnienia: 07-12-24 16:13