
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do
złożenia ofert na „Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare ”
Treść zapytania: FPZ.271.2.24.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 09 czerwca 2023
FPZ271.2.24.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „ Zakup kontenera morskiego do msc.
Przytuły Stare" gmina Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup kontenera morskiego wraz z dostawą:
• przygotowanie terenu pod usytuowanie,
• dostawa kontenera morskiego, długość 5m-6m, używany, sprawny technicznie, bez
oznak korozji
• uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany róvvmiež do:
uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, będących w dysFX)zycji
Zamawiającego,
• wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
• przedstawienia do akceptacji przd przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
• zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia celem właściwego
oszacmvania wartości.
• masę ziemną pozyskaną pcxiczas wykonywania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległego terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń,
4. Klauzula informacvina w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu EuroŔskiego i Rady (UE) 2016/679 z
adres: 33
telefon: 29761 7301
29 761 73 02
faks: 296432093
strona intern
e—mail :
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO", informuję, Że:
administratorem Pani/Pana danych osotX)wych jest Wójt Gminy Rzekuń z w urzędzie
Gminy Rzekuń pod adresem:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
teł: (029) 761-73-01,
administrator wyznaczył Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za IX)średnictwem
poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na art. 6 ust. 1 lit. c w
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
przez paniąFana danych osobowych Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postęgmvaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych decyzje nie będą pcxiejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osokx)wych Pani{Pana
dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.)
na art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na IKKistawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
5. Termin realizacji zamówienia: 01.08.2023 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. i termin złożenia Oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 16.06.2023 r. qodz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare”.
8. Termin otwarcia ofert 16.06.2023 r. godz. 10.15.
9. Warunki płatności: po protokolarnym końcowym robót, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawłowska (29) 6432077
11. Opis sposobu obliczenia czny:
• Cena Oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem p•odatku VAT.
Cena ryczałtowa oferty brutto jest ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy nieztĘ•dne według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten cznę Wykonawca poda w formularzu
ofertowym.
DO porównania Ofert ŁĘdzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
Cena brutto Oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
- Czas wytworzenia: 03-10-23 19:27
- Czas udostępnienia: 03-10-23 19:27
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zadanie inwestycyjne pn.: „Urządzenie i doposażenie placów zabaw w msc. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice” gmina Rzekuń.
nasza
Rzekuń, dnia 31.05.2023 r.
FPZ. 271.2.22.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina R7Skuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
na: i placów zabaw w msc. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice".
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Urządzenie i doposażenie 3 placów zabaw w msc. Dzbenin, Susk Nowy i Tobolice .
2.2. Urądzenia i doposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinno być wykonane w oparciu o
obowiązujące normy oraz potwierdzone aktualnym certyfikatem
2.3. W koszt zakupu przcdmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę oraz montaż na adresy 3 placów
zabaw w msc : Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice
- montaż trampoliny ziemnej, wiek: 3 do 15 lat, skoku - 100x100, maksymalne
obciążenie jednostkowe: Statyczne - 120 kg w msc. Susk Nowy
- montaż huśtawki bocianie gniazdo ze stelażem, z siedziskiem 1200x875mm w msc. Dzbenin
- montaż huśtawki bocianie gniazdo ze stelażem, z siedziskiem 1200x875mm w msc. Tobolice
2.4. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiązany jest przedstawić do uzgodnienia z
Zamawiającym przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji
uwzględniającej założenia Zamawiającego dla urządzenia i doposażenia placów zabaw,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych
uzgodnień i pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu końcowego uproszczoną dokumentację
wykonawczą,
- wszystkie montowane urządzenia winny posiadać (słxu•ządzone w języku polskim jeżeli dostępne)
certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed
podpisaniem protokołu końcowego,
- urządzenia, które stanowią przedmiot zapytania muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i
prawnych,
- Wszystkie montowane urządzenia, które stanowią przedmiot zapytania muszą posiadać dopuszczenie do
stosowania w kontakcie z dziećmi,
- Materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy
produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i
- Urządzenia powinny być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach zewnętrznych;
- Elementy stalowe mają być malowane proszkowo, farbami przeznaczonymi do użytku zewnętrznego,
zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne;
- Urądzenia należy na fundamencie umieszczonym minimum 30 cm
powierzchnią gruntu. Fundamenty betonowe lub żelbetowe (zgodnie z technologią wskazaną przez
producenta);
- Urądzenia powinny być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz potwierdzone aktualnym
certy fikałe m ;
- Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w
przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa;
- W celu zredukowania siły zderzeń urządzenia wolno opadające winny FN)siadać ograniczniki, które
uniemożliwią nadmierne wychylenie elementów wahających się 50 stopni, co ma na celu
zapobiegać niebezpiecznym uderzmiom;
- Każde urządzenie musi być wyposażme w instrukcję korzystania z urządzenia, kartę techniczną i
konserwacji oraz tabliczkę znamionową;
- po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylimwać wszelkie wytworzone
odpady;
- Śruby metryczne nierdzewne, zasłonięte zaślepkami. Nakrętki kołpakowe zabezpieczające przed
odkręceniem. W przegubach łożyska kulkowe bezobsługowe zamknięte.
- Zamawiający wymaga minimum 36 gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg
terminu gwarancji się od dnia E"isania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie
strony umowy.
2.5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalngi stanu istniejącego, w zakresie niezlĘdnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
Urządzenia należy dobrać do powierzchni użytkowej obiektów.
3. Klauzula informacyjna w związku z ROIM_:).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) ROM), tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub
do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie prawa,
a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dcxiatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO infonnujemy, że:
l. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat końca roku kalendarzowego,
w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi
na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia
danych Oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie pcxiejmuje w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osotmve.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 31 lipca 2023 roku.
5. i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 07.06.2023r. do 10:00; lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z i doposażenie placów zabaw w
msc. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice".
6. Termin otwarcia oferty 07.06.2023r. gędz 10:15.
7. Warunki płatności: przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawłowska 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamknięței w formie pisemnej, w języku polskim, według danych:
l) nazwa wykonawcy
Unieważnienie zapytania ofertowego: Uniewa__nienie_zapytania_ofertowego.pdf
nasza głllłna
Rzekuń, dnia 09.06.2023 r.
FPZ. 271.2.22.2023
Unieważnienie zapytania ofertowego
W związku z "stąpieniem istotnych zmian okoliczności powodujących, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważnia się
zapytanie ofertowe nr FPZ.2.22.2023 na: „Urządzenie i doposażenie placów
zabaw w mSC. Dzbenin, Susk Nowy, Tobolice".
inż. Paweł
podinspektor ds. I f
i Zamówień
qef r
Jewski
ry technicznej
h - Zastępca
O Zwoju i Inwestycji
- Czas wytworzenia: 03-10-23 19:27
- Czas udostępnienia: 03-10-23 19:27
- Szczegóły
- Monika Pawłowska
Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na zadanie inwestycyjne pn.:„Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare” gmina Rzekuń.
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 30 maja 2023
FPZ.271.2.21.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
l. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia Ofert na
dostawę w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„ Zakup kontenera morskiego do msc.
Przytuły Stare” gmina Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiaty w skład którego wchodzi:
• przygotowanie terenu pod usytuowanie,
• dostawa kontenera morskiego, długość do 6m, używany, sprawny technicznie
• masę ziemną pozyskaną podczas wykonywania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyląłego terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Ot:ăłgi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń,
• uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
• wywiezienie i utylizacja odpadów podczas wykonywania prac.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zotM)wiązany również do:
• uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
• współpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, będących w dyspozycji
Zamawiającego ,
• ponoszenie wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia,
• przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat
technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały
budowlane,
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
• zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia celem właściwego
oszacowania wartości.
4. Klauzula informacvina w zwjazku z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
adres; ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon; 29761 7301
29 761 73 02
faks: 296432093
Strona
e-mail:
osobown,'ch i w sprawie swołx)dnego przepły,vu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO", informuję, Ze:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń z siedzibą w urzędzie
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Gminy Rzekuń pod adresem:
teł: (029) 761-73-01,
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, przechowywania cały czas trwania umowy;
otmviązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpc*rednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie podejmowane
w zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 ROLI);
posiada Pani/Pan:
na art. 15 RODO prawo dostępu do danych osokmvych Pani/Pana
dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.)
na art. 18 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ROtX)
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do skargi do Prezesa Urzędu Danych gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osokmvych;
prawo do przenoszenia danych osobovwch, o którym mowa w art. 20 RODO;
na art. 21 ROCK) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. I lit. c
RODO.
5. Termin realizacji zamówienia: 01.08.2023 r.
6. Okres gwarancji: 36
7. i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 05.06.2023 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare".
8. Termin otwarcia Ofert 05.06.2023 r. godz. 10.05.
9. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze końcowym robót, w ciągu 30 dni
przelewem na konto.
I O. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika pawłowska (29) 6432077
11. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z podatku VAT.
Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. pcxiatek VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy niezbędne wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten sposób cenę Wykonawca w formularzu
ofertowym.
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
Cena brutto oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyrażona w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 22-06-23 15:02
- Czas udostępnienia: 22-06-23 15:02
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę i montaż wiaty w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Zakup i montaż Altany w msc. Ołdaki ” na działce ozn. nr geodezyjnym 284 w msc. Ołdaki gmina Rzekuń.
Treść zapytania: FPZ.271.2.15.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 30 maja 2023
FPZ.27f .2.15.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę i montaż wiaty w ramach zadania inwestycyjnego i montaż Altany w msc.
Ołdaki ” na działce ozn. nr gecKiezyjnym 284 w msc. Ołdaki gmina Rzekuń.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiaty w skład którego wchodzi:
2.
• opracowanie dokumentacji dla projektowanej wiaty na mapie co celów opiniodawczych do
w Starostwie Powiatowym w Ostrołęce,
• przygotowanie terenu usytuowanie wiaty,
wykonanie fundamentów do osadzenia słupów— zgodnie ze sztuka budowalną i przepisami
prawa budowlanego
• dostawa i montaż altany- wiaty drewnianej o wym 5,0 x 5,5m, wys. max 3,5m,.
Konstrukcja — elementy z drewna klasy C30 ( słupy min. 12x12cm) malowane
dwukrotnie lakierobejcą i dodatkowo 1 raz lakierem bezbarwnym do zewnętrznego
stosowania dach dwuspadowy pokryty blachodachówką w kolorze ceglastym,
masę ziemną pozyskaną wykonywania utwardzenia należy wykorzystać do
wyrównania terenu przyległego terenu zielonego, a jej nadwyżkę odwieźć na teren Zakładu
Obsługi Gminy, ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń,
uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych podczas wykonywania prac.
3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
uzgodnienia z Zamawiającym propozycji użytych materiałów,
wsgńłpraca z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
oraz przyjętych rozwiązań i wykorzystania materiałów, t*ących w dyspozycji
ponoszenie wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,przedstawie-
nia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat technicznych, cer-
tyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane,
adres: 33
07-411 Rzekuń
29 761 73 01
29 761 7302
faks: 296432093
Strona internMowa:
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń pwstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny
koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia,
• zaleca się wykonanie wizji lokalnej w terenie realizacji zamówienia '*lem właściwego
oszacmvania wartości.
4. Klauzula informacyina w zwiazku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozgmządzenia Parlamentu EuroŔskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
i w sprawie swobodnego przepłyvvu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie 0 danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO', informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych jest Wójt Gminy Rzekuń z siedzibą w urzędzie
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
Gminy Rzekuń adresem:
teł: (029) 761-73-01,
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej:
Pani/Pana dane przetwarzane będą na țX)dstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
dokumentacja w oparciu o art. 8 oraz art. ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa pzp"•
Pani/Pana dane cM)bowe przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w IX)stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych cM)bowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych Pani/Pana
dotyczących;
s/ na pdstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
z a łączników.)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
•/ prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osotmvych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, przetwarzania danych
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
5. Termin realizacji zamówienia: 01.08.2023 r.
6. Okres gwarancji: 36 miesięcy
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 6.06.2023 r. godz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem:
„Zakup i montaż Altany w msc. Ołdaki” lub przesłać drogą mailową na adres:
8. Termin otwarcia Ofert 6.06.2023 r. godz. 10.05.
9. Warunki płatności: protokolarnym odbiorze końcowym roMt, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel (29) 6432077
11. Opis sposobu obliczenia
• Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
• Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy niezbędne według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
- Czas wytworzenia: 03-10-23 19:27
- Czas udostępnienia: 03-10-23 19:27
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec"
Treść zapytania: FPZ.271.2.16.2023.pdf
nasza głllłna
dnia 30.05.2023 r.
FPZ. 271.2.16.2023
ZAPYT ANIE OFERTOWE
Zamawiający: Gmina Rzekuń z ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty
„Zakup i montaż rekuperacji w świetlicy w msc. Czarnowiec".
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Dostawa, montaż i uruchomienie rekuperacji na świetlicy w msc. Czarnowiec.
2.2. Rekuperator dostarczony przez WykonawcȚ musi spełniać wymagania określone w:
l) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań
dotyczących bezpiec.zeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas
pracy,
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla
maszyn.
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę na adresy świetlicy : Czarnowiec ul.
Dzikiej Róży 2, 07-411 Rzekuń, wraz z:
- ułożeniem przewodów elektrycznych do zasilania rekuperatora,
- wykonanie podkonstrukcji wsporczej jednostek wraz z wszelkimi pracami niezbędnymi do prawidłowego i
estetycznego wykonania niniejszej dostawy i montażu (prace wewnętrzne i zewnętrzne),
- montaż i uruchomienie zgodnie z instrukcją instalacji rekuperacji,
- szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie działania rekuperatora.
2.5. W zakresie Wykonawcy jest w szczególności:
- wykonanie dokumentacji technicznej rekuperacji do uzgodnienia,
- zabezpieczenie i instalacji w budynku przed uszkodzeniem,
wyposażenie rozdzielnicy elektrycznej w indywidualny dla każdego układu rekuperatora obwcxiu
elektrycznego z (Xipowiednim zabezpieczeniem zgodnym z wymogami urządzenia i oraz Polskimi
N ormami,
- wykonanie instalacji zgodnie z Warunkami Technicznymi oraz przepisami Prawa Budowlanego,
- wykonanie prób szczelności,
- wykonanie przejść przez przegrody budowlane jeżeli wymagane,
- przeprowadzenie kontroli działania instalacji,
- uruchomienie i oddanie do użytkowania zgodnie z wymaganiami instalacji,
- utylizacja elementów z demontażu oraz innych elementów powstałych w trakcie wykonywania niniejszego
zamówienia,
- pozostawienie w należytym stanie czystości EX)mieszczeń, w których będą realizowane niniejsze prace,
- w przypadku uszkodzenia, któregoś z elementów istniejących budynku Wykonawca zobowiązuje się w cenie
oferty dokonać napraw elementów siebie uszkcxizonych.
- przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego,
- zabudowa instalacyjnych,
2.6. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realizacją zamówienia zobowiąmny jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego dla systemu klimatyzacji i zasilania,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i
zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu (Xibioru końcowego uproszczoną dokumentację
powykonawczą,
wykonane instalacje winny posiadać (sporądzone w języku jeżeli dostępne) certyfikaty
i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu
protokołu odbioru końcowego,
- Wykonawca zol:mviązany jest zwrócić szczególną uwagę na (nie uszkodzenie) istniejących sieci
i instalacji w budynku, a przejścia i przebicia przez przegrody budowlane winny być wykon»vane z należytą
ostrożnością, wyłącznie z zakresie niezbędnym do przeprowadzenia elementów instalacji. Naprawa przejść
winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających oraz zapobiegających powstaniu korozji
rur i przewodów. W przypadku uszkodzeń elementów i wyposażenia budynków Wykonawca zobowiązany jest
do przywrócenia ich stanu Emrzedniego, łącznie z wykonaniem prac malarskich w zakresie wynikającym z
powstałych
- Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg terminu
gwarancji rozpoczyna się dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy przez obie strony umowy.
2.7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizii lokalnei stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz Urządzenia
należy dobrać do użytkowej obiektów.
3. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, Że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
I. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a
także na podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
Świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osăwych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym
umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie okres przetwarzania np. z uwagi na dcx:hcxlzenie
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu przctwarzania, prawo do przeniesienia danych
oraz prawo do wniesienia skargi do organu
3. Pcxianie danych osăwych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
niepodania danych osokmvych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie IX)dejmuje decyzji w sposób zautomatyznwany w oparciu o Państwa dane osobowe.
4. Prace należy wykonać maksymalnie w terminie do dnia: 31 lipca 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 05.06.2023r. do godz. lub przesłać drogą
mailową na adres:
- Czas wytworzenia: 03-10-23 19:27
- Czas udostępnienia: 03-10-23 19:27
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina
Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na "Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy"
Treść zapytania: FPZ.271.2.17.2023.pdf
FPZ. 271.2.17.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 30.05.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Rzekuń z siedzibą ul. Kościuszki 33, 07 - 411 Rzekuń zaprasza do złożenia oferty na:
„Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy”.
2. Przedmiot zamówienia:
Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy, w tym:
- 10 x ławki ogrodowe — ławka żeliwna z oparciem (siedzisko i oparcie z drewna kolor palisander) Ral
9005;
- 6 x kosze na śmieci — kosz na śmieci parkowy z elementami drewnianymi min. 30 1 Ral 9005;
- tablica pamiątkowa - dekoracyjna na słupkach 12x80 Ral 9005
(elementy mają być w jednym stylu)
2.2. Urządzenia i doposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinno być wykonane w oparciu o
obowiązujące normy oraz potwierdzone aktualnym certyfikatem.
2.3. W koszt zakupu przedmiotu zamówienia należy wliczyć dostawę oraz montaż do wskazanej działki w
miejscowości Lawy gm. Rzekuń.
2.4. Wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca przed realiĂą zamówienia zotmviązany jest przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym
proponowane przez niego rozwiązanie w formie uproszczonej dokumentacji uwzględniającej założenia
Zamawiającego,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i
pozwoleń zgodnie z prawem budowlanym i aktualnymi przepisami,
- Wykonawca wykona przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uproszczoną dokumentację
- wszystkie montowane urządzenia winny posiadać (sporządzone w języku polskim jeżeli dostępne)
certyfikaty i deklaracje zgodności z Polskimi Normami, które zostaną przekazane Zamawiającemu
podpisaniem protokołu końcowego,
- urządzenia, które stanowią przedmiot zapytania muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i
prawnych,
- Materiały, substancje, Śruby i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i
montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia;
- Urądzenia powinny być przeznaczone do instalacji i użytkowania w warunkach
- Elementy stalowe mają być malowane proszkowo, farbami przeznacmnymi do użytku nzwnętrznego,
na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne;
- Urządzsnia należy mocować zgodnie z technologią wskazaną przez producenta;
- Urządzenia powinny być wykonane w oparciu o obowiązujące normy oraz aktualnym
certyfikatem;
- Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w
przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa;
- Urządzenia muszą być wyposażone w instrukcję korzystania, kartę techniczną i konserwacji oraz tabliczkę
znam łonową;
- Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporądkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone
- Śruby metryczne nierdzewne, zasłonięte z_aślepkami. Nakrętki kołpakowe przd
odkręceniem. W łożyska kulkowe bezobsługowe zamknięte.
- Zamawiający wymaga minimum 36 gwarancji na wykonany zakres prac i urządzenia. Bieg terminu
gwarancji się dnia Ęx»dpisania protokołu CXIbioru przedmiotu Umowy przez obie strony umowy.
2.5. Zamawiający nleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla
wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów oraz robocizny.
3. Klauzula informacyina w związku Z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. I Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3. I. Administratorem danych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres: ul.
33, Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach
przetwarzania moich danych osobowych poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. I lit. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne w celu "konania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, zawarciem umowy;
I. Dane mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na przepisów prawa, a
na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz
administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą
Świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
2. Administrator nie mmierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w administratora.
Dcxiatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
I. Państwa dane tĘdą przez okres 10 lat końca roku kalendarzowego, w którym
umowa została wykonana, chyba dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych
oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją
nimdania danych osobowych będzie brak realimcji umowy,
4. Administrator nie podejmuje decyzji w zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osotmve.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 31 sierpnia 2023 rogu,
5. Miejsce i termin złcŃenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro IX)dawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 05.06_2023r. do godz, 10:00: lub przesłać drogą
mailową na adres:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej k0Frcie z opisem: „Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc.
Ławy”.
6. Termin otwarcia oferty 05.06.2023r. godz 10:15.
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni robczych.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z "konawcami:
Monika Pawłowska 29 643 20 77.
9. przygotowania oferty:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej, w języku według danych:
l) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena „.„.........zl (słownie........
b) VAT
c) cena brutto.... ...........................„...........zł (słownie....
6) że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonania zamówienia.
7) okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt.
10. Oświadczam, że wypełniłem otmviązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOO
osób fizycznych, których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o
udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
( W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zacho±i
wylqczenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust.5 RODO treść oświadczenia
wykonawca nie składa — usuniecie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie),
Orozporzqdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 20/6/679 z dnia 27 kwietnia 2016". W sprawie ochrony osób
fizycznych w zwiqzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, strl).
Tworek
mgr ardl. Eva K
'Ceownik *atu Rozyclu
Unieważnienie zapytania: FPZ.271.2.17.2023___uniewa__nienie_zapytania_ofertowego.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 05.062023 r.
FPZ.271.2.17.2023
Unieważnienie zapytania ofertowego
W związku z wystąpieniem istotnych zmian okoliczności powodujących, że prowadzenie
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie
można było wcześniej przewidzieć, unieważnia się zapytanie ofertowe numer
FPZ.271.2.17.2023 na „Zagospodarowanie skweru F. Fiszera w msc. Ławy"
mgr inžarch.EwaKu ris
Rderatu
Sporządziła : Monika Pawłowska
adres: ul. Kościuszki 33
07411 Rzekuń
telefon: 29761 01
29761 n 02
faks:
29 643 20 77
wcđek
strona www.rzekun.pl
- Czas wytworzenia: 03-10-23 19:27
- Czas udostępnienia: 03-10-23 19:27
- PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU
- BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PRZYTUŁACH STARYCH
- PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU
- PRZEBUDOWA UL. ARMII KRAJOWEJ W RZEKUNIU
- TERMOMODERNIZACJA, ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. M. CZYCHOWSKIEGO W DZBENINIE GM. RZEKUŃ