- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na " Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń"
Treść zapytania: FPZ.271.2.34.2023.pdf
FPZ.271.2.34.2023
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń dnia 25.07.2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na:
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń".
Przedmiot zamówienia.
l. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie mieszanki żwirowej na
bieżące utrzymanie gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2023 r.
Zakres zadania obejmuję dostawę, rozładunek, przygotowanie podłoża poprzez wyrównanie i
wyprofilowanie, rozplantowanie mieszanki żwirowej oraz transport w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie gminy Rzekuń. Przewidywana wielkość
zamówienia to około 700,11) m' żwirowej.
Parametrv mieszanki Zwirowei określone zostały w załączniku — szczeqółowa srE•cyfjkacją
techniczna.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania pierwszej dostawy dostarczy
Zamawiającemu laboratoryjne badanie mieszanki żwirowej do akceptacji Zamawiającemu (w
razie wątpliwości co do jakości mieszanki żwirowej, Zamawiający może zlecić powtórne
badania kontrolne dostarczonej mieszanki żwirowej, na koszt Wykonawcy.) Pcxistawą do
wystawienia faktury protokół odbioru kruszywa, podpisane przez uprawnionego
pracownika Urzędu Gminy Rzekuń, który każdorazowo stwierdzał ilość, jakość i rodzaj
kruszywa w wykonanych dostawach.
II. Wykonawcz zapewni wykonanie usługi polegającej na dostawie żwirowej na
bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń w 2023 r. w terminie nie
dłuższym niž 3 dni od daty zgłoszenia zamówienia w godzinach pracy Urzędu Gminy w
Rzekuniu tj. pn, Śr, cz, 7.45 do 15.45 7.45 do 17.00 , pt 7.45 do 13.00.
III. Zamawiający sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu usługi polegającej na
dostawie mieszanki żwirowej na bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Rzekuń
w 2023 r.
IV. Wykonawca "wiadcza, że nie Łk•dzie wnosił względem Zamawiającego z tytułu
zmniejszenia ilości mieszanki żwirowej.
Klauzula informacyjna w zwiazku z RODO,
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,
1) administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Rzekuń adres: ul.
Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
2) administrator wyznaczył InsFAtora Ochrony Danych, z którym rrmą się Państwo
kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pošrdnictwem
1z3
nasza gmina
poczty elektronicznej:
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. w wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, co
wynika z ustał." z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz usta" z dnia 14
czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w
związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą
oprogramowania, zewnętrznym audytorem, świadczącym usługę z zakresu
ochrony danych osobowych);
5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa
trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w sidzibie administratora.
Dodatkowo zgcxinie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
7) państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
tj. z ustavvy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października
2015
w prawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów
archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
8) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego;
9) w przypadku realizacji zadań ustawowych podanie danych jest obligatoryjne, w pozostałych
przypadkach podanie danych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją
niegndania danych będzie odmowa załatwienia sprawy przez administratora;
10) administrator nie podeimuie decvzji w sposób zautomatvzowanv w oparciu o Państwa dane
osobowe
4. Termin realizacji zamówienia:
do 29.09.2023r.
5. Okres gwarancji - brak
6. Miejsce i termin złożenia oferty.
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 01.08.2023 r. do qodz. 10.00
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem
„Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Rzekuń
lub na adres e-mail:
gminnych na terenie gminy Rzekuń "
7. Termin otwarcia ofert:
2z3
8. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury, 14 dni robcx:zych, przelewem na konto.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcmni:
Paweł Mierzejewski (029) 643 20 77
10. Sposób przygotowania Oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku
polskim, według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość zamówienia należy
Oferuję wykonanie usługi polegającej na dostawie mieszanki żwirowej wraz z
transportem przygotowaniem podłoża oraz jej wbudowanie poprzez rozplantowanie na
miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Rzekuń:
1 ma mieszanki żwirowej za cenę:
„...zł.
nasza gmina
Urząd gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
pokój 103
do 01.08.2023r. do qodz. 10.15
Netto .............................zł. (słownie......
VAT................%
Brutto............................
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
.zł. (słownie..........
. zł)
2. Wartość zamówienia: (cmna brutto lm' mieszanki żwirowej, tj.
.. zł brutto).
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres gwarancji.- brak
8) Oświadczam, że wypełniłem informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODOI) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio
jego dotyczących lub zachodzi "łączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie
do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wvkreślenie).
inż. Paweł
podinspektor ds.
Zamówień p
Kierownika Refe
ry technicznej
h • Zastępca
i Inwestycji
(Irozporzqdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 2 7 KW tnia 2016 w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
Oraz uchylenia Orektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. I). "
3z3
Załącznik do zapytania: Zalacznik.pdf
WYKONANIA 1 ODBIORU ROBÓT
Do zastosowania przy zlecaniu wykonania nowych nawierzchni
żwirowych i kruszyw łamanych oraz remontów istniejących nawierzchni żwirowych
dróg gminnych
SST - 05.01.03a
Nawierzchnia żwirowa
SPIS TREŚCI
11. 3. SPRZĘT.....................................................................................................„.......„„..... 3
IV. 5. WYKONANIE „4
V. 6. KONTROLA JAKOSCI 5
VI.. OBMIAR
VII. 8. ODBIOR ROBOT.......................................................................................„„.......„„.
VIII. g. PODSTAWA
IX. 10. PRZEPISY 8
OST
SST
1. WSTĘP
NAJWAŻNIEJSZE OZNACZENIA 1 SKRÓTY
- ogólna specyfikacja techniczna
szczegółowa specyfikacja
techniczna
1.1. Przedmiot SST
Przedmiotem mniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) są urymaganła dotyczące
wykonania i odbioru robót związanych z •vvykony,vaniem nowej nawierzchni fivirowej na drogach
gminnych oraz związanych z wykonywaniem remontów cząstkowych istniejących nawierzchni
žwirouych na drogach gminnych.
1.2. Zakres stosowania SST
Nimejsza szczegółowa specyfikacja techniczna stanowi podstawę do sporządzenia części
technicznej istotnych wanunkÓw zamówienia publicznego na u-ykonanie nowej nawierzchni żwirowej
dróg lub na Arykonanie prac remontovv-ych na istniejących nawierzchniach žwiroqych :ujętych w
dokumentacji projektowej i opisanych szczegółowo co do rodzaju i ilości usługi w przedmiarze robót
lub określona co do ilości i rodzaju •wy•kony-vvanej usługi przez Zamawiającego w materiałach
przetargowych ( w SIWZ)_
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 25-07-23 16:43
- Czas udostępnienia: 25-07-23 16:43
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na Opracowanie i aktualizację projektu aglomeracji Rzekuń
Treść zapytania: FPZ.271.2.32.2023.pdf
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego: Wyjasnienie_tresci_zapytania_ofertowego.pdf
nasza gmina
Rzekuń, dnia 25.07.2023 r.
FPZ. 271.2.32.2023
Do Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia
WYJAŚNIENIE
TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
dotyczy: Zapytania ofertowego na: „Opracowanie i aktualizacja projektu aglomeracji Rzekuń".
Z uwagi na otrzymane informacje od potencjalnych Wykonawców dotyczących zbyt krót-
kiego czasu na realizacje zadania. Gmina Rzekuń po rozpatrzeniu dodatko•vwch informacji i przesła-
nych uzasadnień wydłuża termin realizacji zadania do 31 października 2023 roku.
inż. Paweł
I zamówień b
Klerownika
ejewski
truktu
nlcznej
n - Zastępca
u Inwestyc/l
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-07-23 11:35
- Czas udostępnienia: 21-07-23 11:35
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP Rozwory"
Treść zapytania: FPZ.271.2.29.2023_II.pdf
nasza
Rzekuń, dnia 20.07.2023r.
Fpz.271.2.29.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń z siedzibą w Urzędzie Gminy przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia oferty na wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych OSP
Rozwory "
Zadanie realizowane będzie w ramach przyznanej pomocy finansowej ze środków województwa
mazowieckiego w ramach zadania „MAZOWIECKIE STRAŻNICE osp-2023
1.1 Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. :„ Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory."
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Lokalizacja obiektu: Rozwory 38, 07-411 Rzekuń
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty pomieszczeniach sanitarnych
w budynku OSP w Rozwory:
planowanych prac obejmuje wykonanie modernizacji pomieszczeń sanitarnych
poprzez powiększenie powierzchni użytkowej, wykorzystując część pomieszczenia przyległej
kuchni. Ściana łazienki od kuchni zostanie wyburzona i wybudowana na nowo tak aby
pomieszczenia sanitarne spełniały wymogi określone w warunkach Ścianka działowa
między toaletami również zostanie wyburzona i wybudowana no nowo celem poszerzenia
pomieszczeń. Zaplanowano prace rozbiórkowe istniejącego pomieszczenia bez odzysku (stan
materiałów uniemožliwia ich powtórne wbudowanie). Planuje się równłeż wykonanie nown,'ch
okładzin ściennych i podłogowych w celu zabezpieczenia przed wilgocią. Instalacja elektryczna z
uwagi na planowane powiększenie pomieszczeń musi zostać rozprowadzona na nowo dotyczy to
zarówno punków świetlnych jak i włączników. Oprawy oświetleniowe zostaną wymienione na nowe
energooszczędne. Instalacja sanitarna również wymaga ponownego rozprowadzenia z uwagi na
zaplanowane zmiany w pomieszczeniach — nowe umywalki usytuowane w innych miejscach.
Miski ustępowe i umywalki zostaną wymienione na nowe. Drzwi z uwagi na powiększenie otworów
zostaną wstawione nowe.
prace rozbiórkowe:
- wyburzenie Ścian w łazience oraz oddzielająca łazienkę od kuchni
- rozbiórka okładzin ściennych
- rozbiórka okładzin podłogowych
- demontaż ościeżnic i drzwi
- demontaż sanitariatów i białego montażu
prace przygotowawcze:
- wyrównanie podłogi betonem/ wylewka samopoziomująca
- zabudowa płyt g-k rur kanalizacji sanitarnej ze stelażem podtynkov,rym
- wykonie ścian z płyt G-K na stelażu stalowym — malowanie śćian farbą hydrofobową
prace budowlane:
- przebudowa instalacji elektrycznej
- przebudowa instalacji sanitarnej wod-kan
- i montaż misek ustępowych podwieszanych na stelażach podtynkowych, biały montaż
- wykonanie instalacji wspomagania wentylacji grawitacyjnej
- dostawa i montaż drzwi z podcięciem wentylacyjnym wraz z regulowaną
prace wykończeniowe:
- dostawa i ułoženie płytek ściennych o wymiarach 598 x 298mm (półmat) układane poziomo w
kolorze białym i grey oraz 298 x 250 mm w kolorze drewnopodobnym do ustalenia z Inwestorem
w trakcie realizacji
- dostawa i ułożenie płytek podłogowych gres szkliwiony półmat o wymiarach 580 x 580mm w
kolorze drewnopodobnym (wzór jodła )oraz o wym. 448x448 mm w kolorze gry
- dostawa i montaž lamp oświetleniowych energooszczędnych i kinkietów ściennych led
- dostawa i montaż drzwi bezprzylgowe w kolorze jasnoszarym 2szt i 1 szt. W kolorze czarnym z
ościeżnicą regulowaną
- dostawa i montaż okna z obróbką
- szpachlowanie, naprawa ubytków, gruntowanie i malowanie ścian
- dostawa i montaż umywalek (kompozytowa 128X38 wraz z bateriami i syfonami)
- dostawa i montaż luster wmontowanych w płytkę 0 wymiarach ok .120 x 150 cm (należy sprawdzić
przed zamówieniem
- utylizacja
Zakup i dostarczenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu
niniejszego zamówienia Są po stronie Wykonawcy.
Płytki ścienne i podłogowe wymagane w gatunku I .Stopień ścieralności 4
Podane wartości liczbowe służą jedynie pomocniczo do szacowania oferty.
2.3. Obowiązki stron:
W ramach zamówienia Wykonawca bedzie zobowiązany również do:
• udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na 36 miesięcy licząc od dnia
końcowego odbioru robót;
• przedstawienia Zamawiającemu do przd przystąpieniem do robót
prormłowanych materiałów;
• poniesienia za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
• dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na
własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
• wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno — budowlanymi,
wytycznymi Zamawiającego z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę,
zaakceptowanych przez Zamawiającego.
• przeprowadzenia wizji lokalnej i zebranie informacji do oferty.
3 Klauzula informacvina w związku z ROLMD.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
3.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Urząd Gminy w Rzekuniu, adres:
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń;
3.2. Administrator wyznaczył InsEAtora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w
sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:
3.3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przd zawarciem
umowy;
1. Dane osokmve mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie
przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę w związku z
realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,
zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych
osobowych);
2 Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej;
3. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1. Państwa dane osobowe tĘdą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku
kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłužszy okres
przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń.
2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia
przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przeniesienia danych oraz prawo do skargi do organu nadzorczego;
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy.
Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;
4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane
osobowe.
4. Prace należy wykonać w terminie do dnia 30 222dziernika 2023 roku.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
Biuro podawcze w Urzędzie Gminy w Rzekuniu do dnia 28.07.2023r. do godz. 10:00; lub przesłać
drogą mailową na adres:
Ofertę należy złožyć w zamkniętej kopercie z opisem: „Modernizacja pomieszczeń sanitarnych
w budynku OSP Rozwory.”
6. Termin otwarcia oferty 28.07.202Șr, gędz 10:15
7. Warunki płatności: po przedłożeniu faktury w ciągu 30 dni roboczych.
8. Osoba uFwważniona do kontaktu z wykonawcami:
Aneta Kordel 29 643 20 77.
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy zł02yć w zamkniętej kopercie. w formie pisemnej, w języku polskim, wăług danych:
1) nazwa wykonawcy
2) adres wykonawcy
3) NIP/REGON
4) nr rachunku bankowego .
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia:
a) cena netto...
b) VAT .
c) cena brutto.
..zł (słownie......
. zł (słownie............
...Zł (słownie..
6) Oświadczenie, Ze Wykonawcz stosowne uprawnienia do
arch Ewa Ku skaȚworek
7) gwarancyjny na zakupiony Sprzęt.
terał,u
10. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w 4 RODOO
wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Dokumentacja: Projekt.zip
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Paweł Mierzejewski
- Czas wytworzenia: 21-07-23 09:16
- Czas udostępnienia: 21-07-23 09:16
- Szczegóły
- Paweł Mierzejewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę w ramach zadania pn. "Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare"
Treść zapytania: FPZ.271.2.31.2023.pdf
URZĄD GMINY W RZEKUNIU
Rzekuń, dnia 12 2023
FPZ.271.2.31.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07411 Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na
dostawę w ramach zadania inwestycyjnego Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły
Stare" gmina Rzekuń.
2. Przedmiotem zamówienia zakup kontenera morskiego w
Dostawy, rozładunku i posadowienia na betonowych bloczkach kontenera
morskiego o długość 5-6m, używanego, sprawnego technicznie.
3. Klauzula informacyjna w związku z RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony căb fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepłw.•u takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
0 ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. l), dalej „RODO”,
informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych Wójt Gminy Rzekuń z w urzędzie
Gminy Rzekuń pod adresem:
teł: (029) 761-73-01,
ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym się Państwo kontaktować
w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym,
odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub gx)dmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja w oparciu o art. 8 oraz art. ust. 3 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 usta'" Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania umowy;
obowiązek przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
a&es: ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
telefon: 29761 7301
29 761 7302
faks: 29602093
strona internetowa:
e—mail : pl
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z usta" Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osotx)wych decyzje nie będą pcxiejmowane
w zautomatyzowany, do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników. )
na podstawie art. 18 ROCK) prawo żądania od administratora przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osot:mvych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
•/ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
v' na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż pcxistawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobown,'ch jest art. 6 ust. 1 lit. c
4. Termin realizacji zamówienia:
5. Okres rękojmi: 1 rok
6. i termin złożenia oferty:
Urząd Gminy w Rzekuniu,
ul. Kościuszki 33,
07-411 Rzekuń,
do 20.07.2023 r. qodz. 10.00
Ofertę naležy złożyć w formie elektronicznej z opisem:
„Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare"
7. Termin otwarcia ofert ZLAZ@OZ3-L-godz.
10.15.
8. Warunki płatności: po protokolarnym odbiorze końcowym robót, w ciągu 30 dni roboczych,
przelewem na konto.
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Monika Pawłowska (29) 6432077
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cena oferty jest ceną ryczałtową uwzględniającą wszystkie zobowiązania, musi być
podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
Cena ryczałtowa oferty brutto jest ceną ostateczną wszystkie
i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w
tym m. in. podatek VAT, upusty, rabaty.
W cenę (koszt) zadania należy uwzględnić zakres określony w zapytaniu. Otrzymaną w
ten sposób cenę Wykonawca może powiększyć o inne elementy według wyko-
nawcy do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. zauważone podczas wizji lokalnej)
oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczn"ci których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy. Otrzymaną w ten sposób cenę Wykonawca poda w formularzu
ofertowym.
Do Ofert brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT).
Cena brutto oferty musi być podana cyfrowo i słownie, wyra20na w złotych
polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
11. Sposób przygotowania Oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznei na adres:
według danych:
1) nazwa wykonawcy,
2) adres wykonawcy,
3) NIP/Regon,
4) nr rachunku bankowego,
5) wartość wykonania przedmiotu zamówienia za:
- cenę netto, (słownie złotych),
- țX)datek VAT, (słownie złotych),
- cenę brutto, (słownie złotych),
6) termin realizacji zamówienia,
7) okres udzielanej rękojmi.
8) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODOI)
osób fizycznych, których dane osobowe tyzpośrednio lub gr)średnio pozyskałem w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
(W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego
dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13
ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa - usuniecie treści
oświadczenia no. przez ieqo wykreślenie).
('rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 Kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych Qsobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W'E (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 149 z 04.05.2016, str. 1)."
inż. arch. Ewa Kukli s Tworek
Kłemnik Referatu Rozw
- Czas wytworzenia: 11-10-24 13:20
- Czas udostępnienia: 11-10-24 13:20
- Szczegóły
- Tomasz Majewski
Gmina Rzekuń zaprasza do złożenia ofert na dostawę w ramach zadania pn. "Zakup kontenera morskiego do msc. Przytuły Stare"
- Czas wytworzenia: 11-10-24 13:20
- Czas udostępnienia: 11-10-24 13:20
- Szczegóły
- Michalina Grala
Gmina Rzekuń zaprasza do składania ofert na "Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu gminy Rzekuń”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, pakowaniem, załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów niebezpiecznych, wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rzekuń.
Umowa_na_azbest_z_wykonawc_____2023.pdf
Nr FPZ.272.2.......2023
Niniejsza umowa została zawarta w dniu ...................2023 r. w Rzekuniu pomiędzy:
Gminą Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
NIP 758-214-17-29, REGON 550667959, zwaną w treści umowy „Zamawiającym"
przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
przy kontrasygnacie:
Moniki Teresy Michalskiej — Skarbnika Gminy Rzekuń,
reprezentowaną
NIP „
„ REGON .
zwany w treści umown,' „Wykonawcą
w wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego na „Usuwanie wyrobów azbestowych
gminy Rzekuń" znak FPZ.271.2.26.2023 została zawarta umowa o następującej treści:
Sł.
Przedmiot umowy
terenu
1. Przedmiotem umowy jest Świadczenie usług w zakresie usuwania i unieszkodliwiania wyrobów
zawierających azbest, z terenu Gminy Rzekuń w roku 2023, w ramach którego Wykonawca
realizować będzie na zlecenie Gminy Rzekuń:
a) demontaż, odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów
niebezpiecznych, wnłrobÓw zawierających azbest z budynków objętych programem usuwania
azbestu, wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie wniosków składanych przez właścicieli
posesji, i/lub
b) odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych
wnłrobÓw zawierających azbest, już uprzednio zdemontowanych i zalegających na terenie posesji
objętych programem usuwania azbestu, wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie
wniosków składanych przez właścicieli posesji.
2. Prace związane z usuwaniem vo,'robów zawierających azbest, winny być '."konywane zgodnie
z zasadami podanymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wnłrobÓw zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r., nr 71, poz. 649 ze zm.) oraz Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa
higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wnłrobÓw zawierających azbest oraz programu
szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. nr 216, poz. 1824),
w szczególności zaś w sposób uniemożliwiający emisję włókien azbestowych do Środowiska
i minimalizujący pylenie poprzez:
1) nawilżenie wodą demontowanych materiałów azbestowych i utrzymywanie ich w stanie
wilgotnym przez cały okres realizacji robót;
2) demontaż całych vo,'robów;
3) stosowanie narzędzi ręcznych lub wolnoobrotowych wyposażonych w miejscowe odsysacze
powietrza z filtrem;
4) '."konwuanie robót z zachowaniem zasad BHP;
5) monitorowanie na bieżąco stanu powietrza w celu uniknięcia przekroczeń
dopuszczalnych stężeń pyłu;
6) codzienne zabezpieczanie zdemontowanych wnłrobÓw w sposób uniemożliwiający
ich pylenie i dostęp osób trzecich.
3. Wywóz wytworzonych w vo,'niku realizacji umown,' odpadów zawierających azbest winien
następować na składowisko odpadów niebezpiecznych, celem unieszkodliwienia.
4. W celu prawicHowego rozliczenia usługi, odpady zawierające azbest przeznaczone do wnłwozu na
składowisko, o którym mowa w pkt. 1, będą ważone kontrolnie na terenie posesji, z której
pochodzą. W tym celu Wykonawca winien posiadać odpowiedni atestowany sprzęt służący do
ważenia odpadów w terenie. Pomiar wagi odnotowywany będzie w karcie przekazania odpadu
podpisany przez właściciela posesji. Pomiar ten weryfikowany będzie z pomiarem wagi wpisanym
do karty przekazania odpadu przeprowadzonym na składowisku odpadów niebezpiecznych. Karty
stanowić będą, podstawę do dokumentu rozliczeniowego. Brak jakiejkolwiek karty przekazania
odpadów będzie podstawą do odmowa,' zapłaty wynagrodzenia, o którym mowa w 5 niniejszej
u mowy.
5. Łączna waga odpadów odebranych z terenu Gminy Rzekuń powinna zgadzać się z wagą odpadów
przekazanych na składowisko odpadów.
6. Zakres przedmiotu umowy nie podlega zmianie z zastrzeżeniem zaistnienia okoliczności, które
w momencie zawarcia niniejszej umowy nie są znane Stronom i których nie można było wcześniej
przewidzieć, powodujących zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót wskazanych
w harmonogramie.
7. Ilość wnłrobÓw zawierających azbest może ulec zmianie, gdyż zakres roEt został dokonany na
podstawie wniosków, deklaracji mieszkańców Gminy, zamierzających usunąć wyroby zawierające
azbest ze swoich posesji. Obmiar zakresu robót był dokonany w oparciu o szacunkov.ny•.
8. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i zezwolenia do
'."konywania prac stanowiących przedmiot umowry oraz, że gwarantuje stałość stawki wskazanej
w ofercie do czasu zakończenia zadania.
Termin
Realizacja niniejszego zamówienia obejmować będzie okres od dnia podpisania niniejszej umowy,
aż do zakończenia realizacji usług wskazanych w Sl ust. 1 lit. a i b niniejszej umowry, lecz nie później
niż do dnia 29.09.2023 r.
Zobowiązania Wykonawcy
1. W ramach umowy zostaną wn/konane wszystkie czynności od demontażu wnŕrobÓw
zawierających azbest do ich unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych, oraz
prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r„ poz. 699 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów
określonej w niniejszej ustawie.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odszkodowawczą za zniszczenia
własności prywatnej i osób prawnych spowodowane działaniem własnym lub nieopatrznym
związanym z realizacją niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu demontażu i/lub odbioru odpadów
zawierających azbest z mieszkańcami wskazanymi w S 4 pkt 3 i przedłożenia Zamawiającemu
harmonogramu pracy do 5 dni przed przystąpieniem do robót.
4. Wyroby zawierające azbest przekazane na składowisko odpadów będą pochodzić tylko z terenu
Gminy Rzekuń.
5. Wykonawca vrykona co najmniej 10 zdjęć podczas vo,'konywania na różnym etapie, czytelnych
dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania. Dokumentacja
fotograficzna zostanie przekazana Zamawiającemu na płycie CD wraz z fakturą wskazaną
w S 5 pkt 7.
Nr FPZ.272.2....„..2023
POWIERZENIA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Niniejsza umowa została zawarta w Rzekuniu w dniu „
„ 2023 r. roku pomiędzy:
Gminę Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu, przy ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń,
NIP 758-214-17-29, REGON 550667959 zwaną dalej „Administratorem",
reprezentowaną przez:
Bartosza Podolaka — Wójta Gminy Rzekuń,
NIP ....................„ REGON .
Przetwarzającym
reprezentowaną przez:
zwany w treści umowny'
Podmiotem
Administrator i Podmiot Przetwarzający będą dalej zwani łącznie „Stronami", a każdy z osobna
„Stroną".
Zważwvszy, że:
1.
2.
Administrator jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
spraw-e ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego
dalej „RODO", wskazanych w załączniku nr 1 do umown„•.
Administrator zamierza powierzyć Podmiotowi Przetwarzającemu przetwarzanie danych
osobowych, a Podmiot Przetwarzający zamierza przyjąć powierzone mu dane osobowe do
przetwarzania w imieniu Administratora, zgodnie z umową oraz z przepisami regulującymi
przetwarzanie danych osobowych, wiążącymi Podmiot Przetwarzający i Administratora.
Strony postanowiły, co następuje:
Przedmiot umowy
1. Administrator powierza Podmiotowi Przetwarzającemu przetwarzanie danych osobowych
w imieniu Administratora, na zasadach określonych w Umowie oraz we właściwych przepisach
regulujących przetwarzanie danych osobowych, w szczególności w RODO.
2. Rodzaj danych osobowych, kategorie osób, których dotyczą dane osobowe, jak również
przedmiot, czas trwania, charakter i cel przetwarzania danych osobowovch są wskazane
w załączniku nr 1 do umowy.
3.
Strony zobowiązują się wykonywać zobow•ązania wynikające z umowo,' z najwyższą starannością,
w celu prawidłowego zabezpieczenia prawnego, organizacyjnego i technicznego interesów Stron
oraz osób, których dane osobowe dotyczą, w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Oświadczenie Podmiotu Przetwarzającego
Podmiot Przetwarzający oświadcza, że:
b)
wdrožyf środki techniczne i organizacyjne gwarantujące przetwarzanie danych osobowych
zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający ochronę praw osób, których
dotyczą dane osobowe; oraz
dysponuje środkami, doświadczeniem, wiedzą oraz odpowiednio wyszkolonym personelem,
umożliwiającymi prawidłowe przetwarzanie danych osobowych w zakresie i w celu określonych
w umowie.
Przetwarzanie danych osobowych
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, przetwarzanie danych osobowych przez Podmiot Przetwarzający może
następować wyłącznie w przypadkach wynikających z Umowy lub na podstawie odrębnych zleceń
Administratora, wyrażonych w formie dokumentowej (papierowej lub cyfrowej, w tym za
pośrednictwem poczty elektronicznej).
2. Podmiot Przetwarzający ma prawo przetwarzać dane osobowe, jeżeli obowiązek taki nakłada na
niego prawo Unii Europejskiej lub prawo państwa członkowskiego, któremu podlega Podmiot
Przetwarzający. W takim przypadku Podmiot Przetwarzający jest zobowiązany poinformować
Administratora o stosującym się do niego obowiązku prawnym co najmniej na 24 godziny przed
rozpoczęciem przetwarzania, chyba że wiążące go przepisy zabraniają mu udzielania takiej
informacji, z uwagi na ważny interes publiczny.
3. Przetwarzanie danych osobowych przez Podmiot Przetwarzający jest ograniczone do celu
i zakresu wskazanych w załączniku nr 1 do umowy.
4. Podmiot Przetwarzający prowadzi rejestr czynności przetwarzania danych osobowych, zawierający
informacje wymagane przez obowiązujące przepisy, chyba że zgodnie z obowiązującymi
przepisami nie ma obowiązku prowadzenia takiego rejestru.
5. Podmiot Przetwarzający prowadzi rejestr wszystkich kategorii czynności przetwarzania
dokonywanych w imieniu Administratora zgodnie z art. 30 ust. 2 RODO, chyba że zgodnie
z obowiązującymi przepisami nie ma obowiązku prowadzenia takiego rejestru.
6. Wszelkie zlecane przez Administratora operacje przetwarzania danych osobowych Podmiot
Przetwarzający wykonuje niezwłocznie, w szczególności jeśli chodzi o usunięcie danych
osobowych na żądanie osoby, której dotyczą.
7. Biorąc pod uwagę charakter przetwarzania danych osobowych, Podmiot Przetwarzający ma
obowiązek współdziałania z Administratorem w celu wywiązania się z obowiązku odpowiadania na
żądania osoby, której dane osobowe dotyczą, w zakresie wykonywania jej praw określonych
w obowiązujących przepisach, wdrażając odpowiednie środki techniczne i organizacyjne.
8. Podmiot Przetwarzający zapewni, że osoby, które będą zaangażowane w czynności przetwarzania
danych osobovwch w ramach jego organizacji:
a) otrzymają pisemne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych;
b) będą zaznajomione z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych
(z uwzględnieniem ich ewentualnych zmian) oraz z odpowiedzialnością za ich
nieprzestrzeganie;
c) będą dokonywały czynności przetwarzania danych osobowych wyłącznie na polecenie
Administratora, z zastrzeżeniem ust. 2; oraz
d) zobowiążą się do bezterminowego zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz
stosowanych przez Podmiot Przetwarzający sposobów ich zabezpieczenia, o ile taki
obowiązek nie wynika dla nich z odpowiednich przepisów.
9. Podmiot Przetwarzający prowadzi ewidencję udzielonych upoważnień do przetwarzania danych
osobowych, o których mowa w ust. 8 lit. a).
Dalsze powierzenia przetwarzania
1. Podmiot Przetwarzający ma prawo korzystać z podwykonawców przy przetwarzaniu danych
osobowych (dalsze powierzenie przetwarzania), pod warunkiem, że przed powierzeniem
podwykonawcy przetwarzania danych osobowych:
a) uzyska na to zgodę Administratora, wyrażoną w formie dokumentowej (papierowej lub
cyfrowej, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej);
b) zawrze z podwykonawcą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych na
warunkach nie gorszych niż warunki umowy;
c) upewni się, że podwykonawca zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia
odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało
wymogom obowiązujących przepisów.
2. Jeżeli podwykonawca nie wywiąże się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych
osobowych, Podmiot Przetwarzający ponosi pełną odpowiedzialność wobec Administratora za
wojpefnienie obowiązków podvwkonawcy.
3. Wykaz podvwkonawców, z których Podmiot Przetwarzający korzysta w dniu zawarcia umowy, i co
1.
2.
3.
do których Administrator wyraża zgodę na dalsze powierzenie przetwarzania danych osobowych,
stanowi załącznik nr 2 do umowy.
Bezpieczeństwo danych osobowych
Podmiot Przetwarzający stosuje środki techniczne i organizacyjne, odpowiednie do zagrożeń oraz
charakteru, zakresu, kontekstu i celu przetwarzania danych osobowych, zapewniające
bezpieczeństwo danych osobowych, w szczególności przed ich przypadkowovm lub niezgodnym
z prawem zniszczeniem, utratą, modyfikacją, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym
dostępem.
Podmiot Przetwarzający zobowiązuje się stale monitorować stan stosowanych zabezpieczeń
danych osobowych oraz występujących zagrożeń bezpieczeństwa, i w razie potrzeby aktualizuje
stosowane środki techniczne i organizacyjne, tak, żeby zapewnić najwyższy osiągalny poziom
ochrony danych osobowych.
Podmiot Przetwarzający, uwzględniając charakter przetwarzania danych osobowovch oraz
dostępne mu informacje, ma obowiązek współdziałania z Administratorem w wywiązaniu się z
obowiązków określonych w art. 32—36 RODO.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Tomasz Majewski
- Czas wytworzenia: 26-06-23 15:28
- Czas udostępnienia: 26-06-23 15:28