- Szczegóły
- Monika Pawłowska

- Szczegóły
- Adrian Ślubowski
Gmina Rzekuń pozyskała dofinansowanie w wysokości 99 968,00 zł ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Środki finansowe przeznaczone są na kontynuację planu modernizacji oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED.
- Szczegóły
- Marcin Olszewski
Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych obszarów położonych na terenie gminy RzekuńOgloszenie.pdf
RZEKUŃ
Rzekuń, 08 kwietnia 2025 r.
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla wybranych obszarów położonych na terenie gminy Rzekuń
Na podstawie art. 17 pkt. I ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. I pkt 1
ustav,ry z dnia 3 października 2008 r. 0 udostępnianiu informacji 0 środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na
środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1 112 ze m.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy
Rzekuń uchwały nr XIV/134/2025 z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do
sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla "branych obszarów
położonych na terenie gminy Rzekuń.
Wnioski do planu miejscowego należy składać w terminie 21 dni od dnia ukazania się
niniejszego ogłoszenia, w formie papierowej na adres: ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń lub
za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej za pomocą:
- poczty elektronicznej na adres:
- platformy ePUAP
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z informacją dotyczącą ochrony
danych osobowych zawartą na stronie internetowej Urzędu Gminy Rzekuń oraz na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
mgr Bartosz Podolak
1. ORGAN, DO KTÓREGO JEST SKŁADANE PISMO
Nazwa: .
2. RODZAJ PISMA"
2.1. wniosek do projektu aktu
0 2.3. wniosek o zmianę aktu3}
CI 2.2. uwaga do konsultowanego projektu aktua
CI 2.4. wniosek o sporządzenie aktu3'
3. RODZAJ AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO"
3.1. plan ogólny gminy
3_2_ miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, w tym zintegrowany plan inwestycyjny lub
miejscowy plan rewitarłzacji
C] 3.3. uchwała ustalająca zasady i warunki sytuowania obiektów malej architektury, tablic reklamowych
i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów
budowlanych, z jakich mogą być wykonane
0 3.4. audyt krajobrazowy
0 3.5. plan zagospodarowania przestrzennego wojewódzb,va
4. DANE SKŁADAJĄCEGO PISM04)
Imię i nazwisko lub nazwa:
Kraj:
Powiat: .
Ulica: .
Miejscowość: .
. VWewództwo:
„ Gmina:
. Nr domu:
. Nr lokalu:
Kod pocztowy: .
E-mail (w przypadku gdy składający pismo posiada adres e-mail):
Nr teł. (nieobowiązkowo):
Adres skrytki epUAP lub adres do doręczeń elektronicznych$: .
4.1. Czy składający pismo jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem
lub uwagą?
O tak CI nie
5. ADRES DO KORESPONDENCJI SKŁADAJĄCEGO PISMOO
(Nieobowiązkowo)
Kraj:
Powiat:
Ulica: .
Miejscowość: .
Województv,'o:
Gmina:
Nr domu:
Nr lokalu: .
Kod pocztowy
6. DANE PEŁNOMOCNIKA4)
(Nieobowiązkowo)
pełnomocnik pełnomocnik do doręczeń
Imię i nazwisko:
Kraj:
powiat:
Ulica: .
Miejscowo"
Województ.vo:
. Gmina:
„ Nr domu: .
Nr lokalu:
Kod pocztowy
E-mail (w przypadku gdy pełnomocnik posiada adres e-mail): .
Nr teł. (nieobowiązkowo):
Adres skrytki ePUAP lub adres do doręczeń elektronicznychSl:
7. TREŚĆ PISMA
7.1. Treść"...
7.2. (Nieobowiązkowo) W przypadku wypełnienia, należy uzupełnić każdą z kolumn tabeli.
Szczegółowe informacje treści pisma w odniesieniu do działek ewidencyjnych:
721. Nazwa
aktu planowania
Lp. przestrzennego
7.2.2.
tor
działki
działek
ewiden
723. Czyteren
Objęty pismem
obejmuje całość
dziaki lub działek
tak
72.4. T
7.3. (Nieobowiązkowo) W przypadku wypełnienia, należy uzupełnić każdą z kolumn tabeli.
Szczegółowe informacje dotyczące działek ewidencyjnych oraz niektórych parametrów — w przypadku
zaznaczenia w pkt 2: wniosku do projektu aktu (pkt 2.1), uwagi do konsultowanego projektu aktu (pkt 2.2) lub
wniosku o zmianę aktu (pkt 2.3) oraz w pkt 3: planu Ogólnego gminy (pkt 3_1) lub miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego, w tym zintegrowanego planu inwestycyjnego lub miejscowego planu
rewitalizacji (pkt 3.2):
planu ogólmgo
gminy
miejscowego
planu
Lp.
zagospodarowania
przestrzenn ego
działki lub
ewide
73.3. czy
teren
pismem
Obejmuje
Całość działki
lub działek
ewidencyjnych
O tak
7.3.4. Nazwa lub
nazwy klasy
przeznaczenia
terenu (albo
Symbol lub
klasy
przeznaczenia
te renu)'
7.35.
Maksymalny
za b t Mowy
Wksymalna
wysoko'
Minimalny
czynnej
8. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
O Wyrażam zgodę
O Nie wyrażam zgody
na doręczanie korespondencji w niniejszej sprawie za pomocą środków komunikacji elektronanej
w rozumieniu art 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U.
z 2020 r. poz. 344).
9. ZAŁĄCZNIKI
Pełnomocnictwo do reprezentowania skla•daącego pismo lub pehomocnictwo do doręczeń (zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada
r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)) — jeżeli składający pismo działa przez pełnomocnka.
Potwierdzenie uiszczenia skarbowej — pżeli obgwiązek takią Z ustawy Z dnia 16
Estopada r, o opłacie skarbowej.
Określenie granic tMenu w formie w gzypadku wskazania terenu o*tąo pismem jako dziaki
ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych.
w przypadku zaznaczenia pola nakžy nazwy załąaników."
(Nieobowiązkowo). Inne zahczră —
10. PODPIS SKŁADAJĄCEGO PISMO (PEŁNOMOCNIKA) I DATA PODPISU
podpis powinien być czytelny. Podpis i date podpisu umieszcza się w przypadku składania pisma w postaci papierowej.
podpis:
'l Można zaznaczyć Więcej nż jedno ple, W ramach jednego pisma można wybrać tyko te akty. w przypMku których pismo będzie
wysy'ane do tego samego Organu wskazanego W pkt I. W przypadku gdy treść wniosku uwagi związana jest z dokumentem
powiązanym z aktem planowania przestrzennego (np. spoaądzanej w toku procedowania aktu, w ramach stra*znej oceny
Oddziabmania na Środowisko. prognozy na środowisko). należy w pkt 3 wybrał rodzaj aktu planowania przestrzennego,
którego ten dokument dotyczy. po Czym wprowadzić treść wniosku lub uwagi w pkt 7.1 72.
Nie dotyczy planu zagospodarowania przestrzennego województwa.
Nie dotyczy planu zagospodarowania przestrzennego województwa i audytu krajobrazowego,
W pkt 4 należy podać adres zamieszkania albo siedziby składającego pismo. W przypadku wypełnienia pkt 5 podaje się adres do
korespoMencji składającego pismo, jeżeli jest inny niż adres podany w pkt 4, W przypadku wypełnienia pkt 6 adres
zamieszkania ato siedziby pełnomocnika. W przypadku większej liczby składających pismo lub pełnomocników dane kolejnych
składających pismo lub pełnomocnikdnv dodaje się w formularzu abo zamieszcza na osobnych stronach i dołącza do formularza.
Adres skrytki ePUAP lub adres do doręczeń elektronicznych wskazuje sie w przypadku wyrażenia zgody na doręczanie koresmdencji za
pomocą komunikacji elektronicznej. z zastrzeżeniem przypadków. w których organ zgodnie Z przepisami ustawy z dnia 18 listopada
2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285, z pćżn. zm.), ma Obowiązek dMęczenia korespor±di na adres do
doręczeń elektronicznych _
Maksymalna liczba znaków w pkt 7.1. wynosi 1000, w przypadku pkt 7.24. warto" ta odnosi się do p*ynezego wiersza.
W przypadku potrzeby dodatkowego uzasadnienia, które Wykracza poza wskazany limit znakih•v. uzasadnienie zamieszcza się na
osobnych stronach i Liol.cza do formularza. W przypadku większej "czby wierszy w pkt 7.2.4. kolejne wiersze ď*aie w ffmularzu abo
zamieszcza na osobnych stronach i do formularza.
71 W przypadku zaznaczenia pola (wskazania terenu Obje* pismem jako czesci działki lub
można dodać załącznik z okre4eniem granic terenu w formie graficznej.
Podaje się nazwę lub symbol klasy przeznaczenia terenu zgodnie ze Standardami okreśbnymi w przepisach wykonawaych Wydanych
na podstawie art. 16 ust, 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. O planowaniu i przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977,
W przypadku dołączenia do pisma załączników zaŔrających dane osobowe. inne niż Wymienione w pkt 4. 5 i 6, zał—ki te należy
zanonălizować. ukryć dane osobowe.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procedurą sporządzenia
aktu łanowania estrzenne
ZgodnE z art. 13 ust. I i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 "formujemy
Panią/Pana o sposobie i celu, w jakin przetwarzamy PaniFana dane osc»bcpwe. a także o pąsługujących panirpanu prawach.
wynikających z regulacji o ochronie danych
2.
3.
5.
6.
8.
g.
11.
Administratorem Pani'Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy W Rzekuniu jest Wójt Gmiy Rzekuń,
działający W imieniu Gminy Rzekuń (dane adrestp.ve; 07-4 II Rzekuń, uI Kościuszki 33.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, Xres e-rnaa:
Lub pisemnie na adres Administratora danych.
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przep"w prawa, zawartych umów oraz na
podstawE udzielonej zgMy.
pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu wypełnienia Obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze (art. 6 ust.
I lit c RODO). jakimi są w tym przypadku obowiązki określone w art 13' art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.).
W związku z przetwarzaniem danych w ce'ach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych maga być organy
władzy publicznej oraz podmioty wykonLdące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej. w i
W celach. które wynikaą z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych
umów podpisanych z Gminą Rzekuń przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Rzekuń,
Pani/Pana dane Osobowe będą przechowwaane przez okres wynikający z zasad Nre"onych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia
2011 roku w sprawie instrukŔi kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji zakresu
dzia'ania archiwów zakładowych.
W związku z PaniPana danych osobowych, w określonych przypadkach przysługuje Pani,panu prawo do dostępu
do danych osobowych. sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu przetnrzania, a
także prawo do przenoszenia danych.
Podanie przez paniąFana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji. gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych
stanowi przepis prawa lub zawarta stronami umcma, a w pozostom zakresie przetwarzanie pani/Pana danych osobowye'
odbywa Się na podstawie Pan"Pana dobrowolnej zgody.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani,'Pana danych
przysługuje panYPanu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych Osobowych.
(Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Panb'Pana dane trafią do państwa trzeciego lub organizaži międzynarodowej oraz nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzcnwany i nie będą profilowane.
Szczególowe informacje na temat ochrony pani/Pana danych osobowych, a także paysługujących z tego tytułu praw, znape
Pani/Pan na stronE Urzędu Gminy w Rzekuniu
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Marcin Olszewski
- Czas wytworzenia: 08-04-25 12:18
- Czas udostępnienia: 08-04-25 12:18
- Szczegóły
- Monika Kurzych
Obwieszczenie Wójta Gminy Rzekuń z dnia 3 kwietnia 2025 r.
Na podstawie art. 16 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2025 r. poz. 365), Wójt Gminy Rzekuń podaje do wiadomości wyborców informację Komisarza Wyborczego w Ostrołęce I z dnia 2 kwietnia 2025 r. o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
- Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Rzekuniu
- Wprowadził(a): Monika Kurzych
- Czas wytworzenia: 07-04-25 09:12
- Czas udostępnienia: 07-04-25 09:12