Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na zadanie p.n: "Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r z Zakładu Obsługi Gminy."
Szczegóły w załącznikach:
Zaproszenie_do_skladania_ofert_-_Odbior_odpadow_stalych_w_2024_r._z_Zakladu_Obslugi_Gminy.pdf
ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 21.122023 r.
ZOG 26.16_2023
Zaproszenie do składania ofert
Zamawiający
Gmina Rzekuń uL Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP: 7582141729 w imieniu której działa Zakład
Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B, 07411 Rzekuń, zaprasza do złożenia ofert na: „Odbiór odpadów
komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych z Zakładu Obsługi
Gminy w Rzekuniu, 7 pojemników o pojemności 1,1 ms na odpady oznaczone kodem 20 03 01
(niesegregowane odpady komunalne). 6 pojernników znajdujących się na placu Zakładu Obsługi
Gminy ul Kolonia IB w Rzekuniu oraz 1 pojernnik z uL Nowej 7 w Rzekuniu przy boisku Orlik.
Kosz 120 1 oznaczone kodem 15 01 02 ( opakowania z tworzyw sztucznych) z placu Zakładu.
Odbiór odpadów zmieszanych odbywać się będzie razy w miesiącu, odbiór opakowań z ťworzyq%'
sztucznych raz w miesiącu
Wszelkie podane wielkości zostały sporządzone da szacunku wielkości i wartości zamówienia
oraz dla potrzeb przygotowania ofelty_
Wymagania związane z "konaniem zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od 0201.2024 r. do 31.122024
2 Warunki płatności: Wykonawca raz w miesiącu wystawi fakturę, płatną przelewem
z odroczonym terminem płatności na 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
na nabywcę: Gnfrę Rzekuń oraz odbiorcę: Zakład Obsługi Gminy.
Wymagania jakie powinni spełnić Wykonawcy usługi:
posiadać wymagane zezwolenia, o któłych mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz.U_ z 2023 r., poz 1587 ze zm.). Dopuszcza się prowadzenie przez Wykonawcę
odzysku lub unieszkodfiwiania odpadów we własnym zakresie w sposób zgodny z hierarchią
postępowania z odpadami wynikający z ustawy o odpadach. Jeżeli Wykonawca zamierza
przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien
zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie
Wykonawca obowiązany jest przedłożyć kopię umowy na wezwanie Zamawiającego
oraz posiadać sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu urnowy zgodny z obowiązującymi
przepisami, spełniać pozostałe "magania określone w Rozporządzenie Ministra Klimatu
i Srodowiska z dnia 10 maja 2021 r. w spraWe sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji
odpadów oraz Rozporządzeniu Ministra Srodowiska z dnia 7 października 2016
w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów,
2 zapewnić porządek wokół kontenerów i pojemników,
3 zapewnić kontenery na odpady zmieszane o pojernności 1 m3,
zapewnić dezynfekcję okresową eksploatowanych pojemników w okresach wysokich temperatur
szczególnie latem co najmniej 4 razy w sezonie letnim tj. od czervvca do września
w terrninie od piełwszego do piątego dnia każdego miesiąca, a także w potrzeb w innych
okresach.
5 Wykonawca oświadcza, że:
a) posiada uprawnienia do "konywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustavxo'
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada zdolności techniczne umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej možlWość wywiązania
się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
• sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstaWe przepisow
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Sposób przygotowania oferty
1 Treść ofełty musi odpowiadać treści zaproszenia
2 Sprzedawca ma prawo złożyć tylko jedną Ofelię.
3 Oferta stanowi wypełniony formularz ofenowy stanowiący załącznik nr 1. oraz formularz cenowy
stanowiący załącznik nr 2.
4 Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób:
Zakład Obsługi Gminy, uL Kolonia IB. 07-411 Rzekuń
Zaproszenie do składania ofert nr ZOG.26.16.2023 do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na „Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy".
Nie otwierać przed upływem terminu ohvarcia ofert: 29.122023 r. godz. 10:15.
str. 2
Miejsce i termin złożenia ofert
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Obsługi Gminy, ul. Kolonia IBI 07-411 Rzekuń
w wersj papierowej lub mailem na zog@rzekumnet do dnia 29.122023 r., do godziny 10:00.
2
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29122023 o godz 10 15 w Zakładzie Obsługi Gnfry,
ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń. Otwarcie ofeltjest jawne.
3
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym nie będą brane pod uwagę.
4. Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
a. formularz ofenowy (zał. nr 1),
b. formularz cenowy (zał. nr 2),
wzór umowy (zał nr 3).
Kryteria oceny oferty
1. a najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną spełniająca wszystkie warunki
określone w niniejszym zaproszeniu. Najniższa cena — 100%.
2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc
po przecinku.
4. W przypadku różnicy ceny podanej liczbowo i słownie w formularzu ofertowym, za właściwą
uznaje się cenę podaną liczbowo.
Informacje dodatkowe
1. nie jest prowadzone wg ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.): ponieważ jego wartość nie przekracza kwoty 130 000
zł — art. 2 ust 1 ustavry Prawo zamówień publicznych
2 Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
3 Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawca'Ń Agnieszka Oparka —29 643 20 55.
4. O "borze najkorzystniejszej oferty Zamavdający niezwłocznie zawiadomi oferentów.
Odrzucenie oferty, unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia bez podawania przw:zyny.
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy
Danuta
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 21.122023 r.
ZOG 26.16_2023
Zaproszenie do składania ofert
Zamawiający
Gmina Rzekuń uL Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP: 7582141729 w imieniu której działa Zakład
Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B, 07411 Rzekuń, zaprasza do złożenia ofert na: „Odbiór odpadów
komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych z Zakładu Obsługi
Gminy w Rzekuniu, 7 pojemników o pojemności 1,1 ms na odpady oznaczone kodem 20 03 01
(niesegregowane odpady komunalne). 6 pojernników znajdujących się na placu Zakładu Obsługi
Gminy ul Kolonia IB w Rzekuniu oraz 1 pojernnik z uL Nowej 7 w Rzekuniu przy boisku Orlik.
Kosz 120 1 oznaczone kodem 15 01 02 ( opakowania z tworzyw sztucznych) z placu Zakładu.
Odbiór odpadów zmieszanych odbywać się będzie razy w miesiącu, odbiór opakowań z ťworzyq%'
sztucznych raz w miesiącu
Wszelkie podane wielkości zostały sporządzone da szacunku wielkości i wartości zamówienia
oraz dla potrzeb przygotowania ofelty_
Wymagania związane z "konaniem zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od 0201.2024 r. do 31.122024
2 Warunki płatności: Wykonawca raz w miesiącu wystawi fakturę, płatną przelewem
z odroczonym terminem płatności na 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury
na nabywcę: Gnfrę Rzekuń oraz odbiorcę: Zakład Obsługi Gminy.
Wymagania jakie powinni spełnić Wykonawcy usługi:
posiadać wymagane zezwolenia, o któłych mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (Dz.U_ z 2023 r., poz 1587 ze zm.). Dopuszcza się prowadzenie przez Wykonawcę
odzysku lub unieszkodfiwiania odpadów we własnym zakresie w sposób zgodny z hierarchią
postępowania z odpadami wynikający z ustawy o odpadach. Jeżeli Wykonawca zamierza
przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien
zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie
Wykonawca obowiązany jest przedłożyć kopię umowy na wezwanie Zamawiającego
oraz posiadać sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu urnowy zgodny z obowiązującymi
przepisami, spełniać pozostałe "magania określone w Rozporządzenie Ministra Klimatu
i Srodowiska z dnia 10 maja 2021 r. w spraWe sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji
odpadów oraz Rozporządzeniu Ministra Srodowiska z dnia 7 października 2016
w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów,
2 zapewnić porządek wokół kontenerów i pojemników,
3 zapewnić kontenery na odpady zmieszane o pojernności 1 m3,
zapewnić dezynfekcję okresową eksploatowanych pojemników w okresach wysokich temperatur
szczególnie latem co najmniej 4 razy w sezonie letnim tj. od czervvca do września
w terrninie od piełwszego do piątego dnia każdego miesiąca, a także w potrzeb w innych
okresach.
5 Wykonawca oświadcza, że:
a) posiada uprawnienia do "konywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustavxo'
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada zdolności techniczne umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie
jakości,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej možlWość wywiązania
się z wykonania umowy.
Ponadto wykonawca oświadcza, że:
• sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie na podstaWe przepisow
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Sposób przygotowania oferty
1 Treść ofełty musi odpowiadać treści zaproszenia
2 Sprzedawca ma prawo złożyć tylko jedną Ofelię.
3 Oferta stanowi wypełniony formularz ofenowy stanowiący załącznik nr 1. oraz formularz cenowy
stanowiący załącznik nr 2.
4 Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem, umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób:
Zakład Obsługi Gminy, uL Kolonia IB. 07-411 Rzekuń
Zaproszenie do składania ofert nr ZOG.26.16.2023 do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na „Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy".
Nie otwierać przed upływem terminu ohvarcia ofert: 29.122023 r. godz. 10:15.
str. 2
Miejsce i termin złożenia ofert
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Obsługi Gminy, ul. Kolonia IBI 07-411 Rzekuń
w wersj papierowej lub mailem na zog@rzekumnet do dnia 29.122023 r., do godziny 10:00.
2
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29122023 o godz 10 15 w Zakładzie Obsługi Gnfry,
ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń. Otwarcie ofeltjest jawne.
3
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym nie będą brane pod uwagę.
4. Załączniki stanowiące integralną część zapytania:
a. formularz ofenowy (zał. nr 1),
b. formularz cenowy (zał. nr 2),
wzór umowy (zał nr 3).
Kryteria oceny oferty
1. a najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną spełniająca wszystkie warunki
określone w niniejszym zaproszeniu. Najniższa cena — 100%.
2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc
po przecinku.
4. W przypadku różnicy ceny podanej liczbowo i słownie w formularzu ofertowym, za właściwą
uznaje się cenę podaną liczbowo.
Informacje dodatkowe
1. nie jest prowadzone wg ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.): ponieważ jego wartość nie przekracza kwoty 130 000
zł — art. 2 ust 1 ustavry Prawo zamówień publicznych
2 Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
3 Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawca'Ń Agnieszka Oparka —29 643 20 55.
4. O "borze najkorzystniejszej oferty Zamavdający niezwłocznie zawiadomi oferentów.
Odrzucenie oferty, unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia bez podawania przw:zyny.
Dyrektor
Zakładu Obsługi Gminy
Danuta
FORMULARZ_OFERTOWY_zalacznik_nr_1_odbior_odpadow.odt
Załącznik Nr 1 Zamawiający: GMINA RZEKUŃ – Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55, fax 29 643 20 35 e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. strona internetowa: www.rzekun.pl Oznaczenie sprawy: ZOG.26.16.2023
FORMULARZ OFERTOWY
WYKONAWCA:
L.p.
Nazwa Wykonawcy
Adres Wykonawcy
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:
Imię i nazwisko:
Nr telefonu:
Nr faksu:
Adres e-mail:
Ja /my/ niżej podpisany/i/ składając ofertę w zapytaniu ofertowym ogłoszonym przez: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń pn.: „Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy” oferujemy wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia za niżej wymienioną cenę:
wywóz odpadów stałych z nieruchomości gminnej wyposażonej w pojemniki Wykonawcy:
Zakład Obsługi Gminy, ul Kolonia 1B 07-411 Rzekuń ………….....….. zł netto, podatek VAT ………….....….. zł, ………….....….. zł brutto,
Oświadczamy, że oferowana cena za wykonanie zamówienia zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania i przedmiotem zamówienia.
Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oświadczam, że jestem/nie jestem* podatnikiem podatku od towarów i usług. W załączeniu formularz cenowy Wykonawcy.
………………………
(data) ……………………………………………….
(podpis upoważnionego przedstawiciela wykonawcy)
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………………………. (data, czytelny podpis)
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55, fax 29 643 20 35 e-mail:
FORMULARZ OFERTOWY
WYKONAWCA:
L.p.
Nazwa Wykonawcy
Adres Wykonawcy
OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW:
Imię i nazwisko:
Nr telefonu:
Nr faksu:
Adres e-mail:
Ja /my/ niżej podpisany/i/ składając ofertę w zapytaniu ofertowym ogłoszonym przez: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń pn.: „Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy” oferujemy wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia za niżej wymienioną cenę:
wywóz odpadów stałych z nieruchomości gminnej wyposażonej w pojemniki Wykonawcy:
Zakład Obsługi Gminy, ul Kolonia 1B 07-411 Rzekuń ………….....….. zł netto, podatek VAT ………….....….. zł, ………….....….. zł brutto,
Oświadczamy, że oferowana cena za wykonanie zamówienia zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania i przedmiotem zamówienia.
Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oświadczam, że jestem/nie jestem* podatnikiem podatku od towarów i usług. W załączeniu formularz cenowy Wykonawcy.
………………………
(data) ……………………………………………….
(podpis upoważnionego przedstawiciela wykonawcy)
Oświadczenie
Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z art. 4 ust. 11 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady UE o ochronie danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora tj.: Zakład Obsługi Gminy z siedzibą ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w celu realizacji w/w zadania.
Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
Zapoznałem (-am) się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych 2016/679 (dalej, jako RODO lub Rozporządzenie)
…………………………………. (data, czytelny podpis)
FORMULARZ_CENOWY_WYKONAWCY_Zalacznik_nr_2.odt
Załącznik nr 2
FORMULARZ CENOWY WYKONAWCY
„Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy” Poz.
Wyszczególnienie usług
Jedn. miary szt.
Ilość wywozów w miesiącu Cena netto za jeden wywóz
Cena brutto za jeden wywóz
Cena brutto za miesiąc
1.
odbiór odpadów z Zakładu Obsługi Gminy o kodzie 20 03 01 niesegregowane odpady komunalne - kontener o poj. 1,1 m3 7
2
2
odbiór odpadów z Zakładu Obsługi Gminy o kodzie 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych - kontener o poj. 120 l. 1
1
Razem:
FORMULARZ CENOWY WYKONAWCY
„Odbiór odpadów komunalnych w 2024 r. z Zakładu Obsługi Gminy” Poz.
Wyszczególnienie usług
Jedn. miary szt.
Ilość wywozów w miesiącu Cena netto za jeden wywóz
Cena brutto za jeden wywóz
Cena brutto za miesiąc
1.
odbiór odpadów z Zakładu Obsługi Gminy o kodzie 20 03 01 niesegregowane odpady komunalne - kontener o poj. 1,1 m3 7
2
2
odbiór odpadów z Zakładu Obsługi Gminy o kodzie 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych - kontener o poj. 120 l. 1
1
Razem:
INFORMACYJNA DLA OSOB UDZIAL W ZAMOMENIU
PUBLICZNYM LUB ZAPYTANIU
Szanowni Państvw zaodnie z art 13 i ort. 14 RODOI informu\ernv_ że:
Przetwarzanie Pani•Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratcrów:
I)
2)
Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy — wykonującego zadania przy pomocy Zakładu Obskugi
Gminy zlokalizowanego przy ulicy Kolonia LB: kod pocztouy 07-411 Rzekuń. Współadministrator
przetwarza dane osobowe w ramach udzielenia zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
Zakład Obsługi Gminy — reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy. Siedziba
współadministratora znajduje się przy ulicy Kolonia IB, kod pocztowy 07-411 Rzekuń.
Współadministrator przetwarza dane osobowe w ramach zapewnienia obsługi organom jednostki
publicznej m.in. w zakresie: administracyjnym, informatycznym, prawnym.
2.
3.
4.
Współadminłstratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Piotra Podedwornego
Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani,'Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzamem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panie•Pana
przyznanych Pani? anu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się:
I) wysyłając e-mail na adres:
2) osobiście w sie dzibie adm mistratcra, po ustaleniu terminu spotk ania.
Pani,'Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach:
1)
2)
3)
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO -
w celu zawarcia z Panlą/Panem umcnăy na realizację zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego;
art. 6 ust. I lit. c) RODO — w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia I I u;rześnia
2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
art. 6 ust. I lit. e) RODO — w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu
o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych.
Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu
publicznym lub zamtamu ofertowym.
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich dan
oraz uchylenia dyrektyw,' 95/46/WE.
5.
6.
8.
9.
Odbiorcami Pani,'Pana danych osobowych mogą być:
I)
2)
wszystkie zainteresowane podmioȚ i osoby, ponie•.vaż:
a)
b)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jaune, zgodnie z wymagamami
przepisów wynikających z ustaw:
z dnła I I września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
zapytame ofertowe jest jawne, zgodnie z uymagamamł przepisów wynikających z ustaw:
z dnia II września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach
jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa.
Pani,'Pana dane osobowe będą udostępniane:
I)
2)
3)
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ;
w ramach odpowiedzi na zapytania o informację publiczną;
podmiotom, którym Współadministratorzy, na podstawie przepisów prawa mają obowiązek je
udostępnić, w szczególności: policji; sądowi; prokuraturze.
Współadministratorzy nie mają zamiaru przekazywać Pani'?ana danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą wykorzystywać danych do celów
innych niż te: dla których zostały pierwotnie zebrane.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 4 lat liczonych od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego zgodnie z wymaganiami
ustawy z dnia I I września 201 g r. Prawo Zamówień Publicznych, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, dane przetwarzane będą przez cały okres trwania umcnăy.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
I)
2)
3)
4)
dostępu do danych osobowych (Jgdnakžg Współadministratorzy mogą żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanig żądania,
w szczególności podania nazwy lub daȚ postępowania o u±ielenie zamówienia publicznego lub
zapy tan ta ofertowego);
do sprostowania danych osobowych — (Skorzystanig z uprawnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzigignig zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego);
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych — (nig ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia pstępowania o u±ielgnig zamówienia publicznego lub zapytania
ofertow ggo);
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobouych_
Wskazane powyżej żądania mogą być u;noszone pisemnie na adres: Zakład Obsługi Gminy z siedzibą przy
ulicy Kolonia IB: kod poczto'ă,y 07-411 Rzekuń lub na adres e-mail:
12.
W przypadkłx gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie przez Współadministratorów danych
osobowych narusza przepłsy prawa, ma Pani.Nan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobouych_
Podanie przez PaniąJPana danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy o zamówieniach
publicznych jest obowiązkowe i jest warunkiem wzięcia udziału w zamówieniu publicznym lub zapytaniu
ofertowym: zgodnie z przepłsamł prawa tj. ustawą z dnła I I września 201 g r _ Prawo Zamówień Publicznych
oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r_ o Finansach Publicznych.
W stosunku do Pani.'Pana nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w Țm decyzje opierające się
na profilowaniu
. PUBLICZNYM LUB ZAPYTANIU
Szanowni Państvw zaodnie z art 13 i ort. 14 RODOI informu\ernv_ że:
Przetwarzanie Pani•Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratcrów:
I)
2)
Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy — wykonującego zadania przy pomocy Zakładu Obskugi
Gminy zlokalizowanego przy ulicy Kolonia LB: kod pocztouy 07-411 Rzekuń. Współadministrator
przetwarza dane osobowe w ramach udzielenia zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
Zakład Obsługi Gminy — reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Obsługi Gminy. Siedziba
współadministratora znajduje się przy ulicy Kolonia IB, kod pocztowy 07-411 Rzekuń.
Współadministrator przetwarza dane osobowe w ramach zapewnienia obsługi organom jednostki
publicznej m.in. w zakresie: administracyjnym, informatycznym, prawnym.
2.
3.
4.
Współadminłstratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Piotra Podedwornego
Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani,'Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzamem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panie•Pana
przyznanych Pani? anu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się:
I) wysyłając e-mail na adres:
2) osobiście w sie dzibie adm mistratcra, po ustaleniu terminu spotk ania.
Pani,'Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach:
1)
2)
3)
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO -
w celu zawarcia z Panlą/Panem umcnăy na realizację zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego;
art. 6 ust. I lit. c) RODO — w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia I I u;rześnia
2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
art. 6 ust. I lit. e) RODO — w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu
o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych.
Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu
publicznym lub zamtamu ofertowym.
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich dan
oraz uchylenia dyrektyw,' 95/46/WE.
5.
6.
8.
9.
Odbiorcami Pani,'Pana danych osobowych mogą być:
I)
2)
wszystkie zainteresowane podmioȚ i osoby, ponie•.vaż:
a)
b)
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jaune, zgodnie z wymagamami
przepisów wynikających z ustaw:
z dnła I I września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
zapytame ofertowe jest jawne, zgodnie z uymagamamł przepisów wynikających z ustaw:
z dnia II września 201 gr. Prawo Zamówień Publicznych;
z dnła 27 sierpnia 200% o Finansach publicznych.
ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach
jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa.
Pani,'Pana dane osobowe będą udostępniane:
I)
2)
3)
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej ;
w ramach odpowiedzi na zapytania o informację publiczną;
podmiotom, którym Współadministratorzy, na podstawie przepisów prawa mają obowiązek je
udostępnić, w szczególności: policji; sądowi; prokuraturze.
Współadministratorzy nie mają zamiaru przekazywać Pani'?ana danych osobowych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą wykorzystywać danych do celów
innych niż te: dla których zostały pierwotnie zebrane.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 4 lat liczonych od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego zgodnie z wymaganiami
ustawy z dnia I I września 201 g r. Prawo Zamówień Publicznych, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, dane przetwarzane będą przez cały okres trwania umcnăy.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
I)
2)
3)
4)
dostępu do danych osobowych (Jgdnakžg Współadministratorzy mogą żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanig żądania,
w szczególności podania nazwy lub daȚ postępowania o u±ielenie zamówienia publicznego lub
zapy tan ta ofertowego);
do sprostowania danych osobowych — (Skorzystanig z uprawnienia nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzigignig zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego);
do ograniczenia przetwarzania danych osobowych — (nig ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia pstępowania o u±ielgnig zamówienia publicznego lub zapytania
ofertow ggo);
do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobouych_
Wskazane powyżej żądania mogą być u;noszone pisemnie na adres: Zakład Obsługi Gminy z siedzibą przy
ulicy Kolonia IB: kod poczto'ă,y 07-411 Rzekuń lub na adres e-mail:
12.
W przypadkłx gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie przez Współadministratorów danych
osobowych narusza przepłsy prawa, ma Pani.Nan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:
tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobouych_
Podanie przez PaniąJPana danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy o zamówieniach
publicznych jest obowiązkowe i jest warunkiem wzięcia udziału w zamówieniu publicznym lub zapytaniu
ofertowym: zgodnie z przepłsamł prawa tj. ustawą z dnła I I września 201 g r _ Prawo Zamówień Publicznych
oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r_ o Finansach Publicznych.
W stosunku do Pani.'Pana nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje, w Țm decyzje opierające się
na profilowaniu