Zakład Obsługi Gminy zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu w trybie podstawowym o nazwie: " Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika należącego do Zamawiającego".
Szczegóły w załącznikach:
zalaczniki_do_SWZ_edytowalne.odt
Załącznik nr 1 do SWZ Nr REGON firmy :............................... Nr fax .................................................. Adres e-mail: ………………………….. Adres internetowy…………………….. Telefon …………………………………
O F E R T A Firma ................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ( nazwa i adres oferenta ) składa ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym „Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego"
Nazwa
Cena jednostkowa netto oleju napędowego publikowana na stronie internetowej www.orlen.pl lub LOTOS na dzień 20.12.2024 r. w zł za 1 m3
Upust w zł za 1 m3
Cena jednostkowa netto oleju napędowego po opuście w zł za 1 m3 (kol.2- kol.3)
Ilość ogółem w m3
Wartość netto w zł (cena jednostkowa netto po zastosowanym opuście przemnożona przez ilość w m3 ) kol. 4 x kol. 5
Stawka Vat w %
Wartość brutto zł
1
2
3
4
5
6
7
8
Olej napędowy
37
Ogółem
Uwaga !!! Powyższa ilość 37 m³ jest ilością orientacyjną, wynika z historii dostaw i służy do wyboru najkorzystniejszej oferty .
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto (z podatkiem VAT) …………….. zł słownie:................................................................................................................................................... ....................................................... tym VAT w wysokości ........% wynosi ……………. zł. Słownie:……………………………………………………………………………………………
1.2. Długość okresu przyjęcia dostawy do realizacji ……………
Ponadto:
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWZ.
3. Oświadczamy, że:
a) cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia,
b) składam/y niniejszą ofertę we własnym imieniu/ jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (niepotrzebne skreślić). 4. Oświadczamy, że usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonamy do dnia ………………
5. Akceptujemy bez zastrzeżeń wzór umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w SWZ, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
6. Podwykonawcom zostaną zlecone następujące zadania: ………………………………………………………………………………………………………… ....…………………………………………………………………………………………………… 7. Oświadczamy, że jesteśmy małym/średnim przedsiębiorcą (zaznaczyć właściwe):
Ǫ Tak
Ơ Nie ..............................................
( miejscowość i data ) UWAGA! Wykonawcy składający ofertę wspólnie wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu**. * rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1).
** W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - załącznik nr 2 do SWZ Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby/podwykonawca*: …………………………………………….......................................................... ……………………………….................. ……………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/KRS) reprezentowany przez: …………………………………………… …………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy* składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Ustawą),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju napędowego w 2025 r do zbiornika należącego do Zamawiającego, oświadczam, co następuje OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY / PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY / PODWYKONAWCY1: 1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy pzp.
2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 Ustawy pzp
. …………….…….................................(miejscowość), dnia ………….……..... r. Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………................ Ustawy pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 Ustawy pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 Ustawy podjąłem następujące środki naprawcze: ………………………………………………………………………………….................................. . ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………
………… …………….…..............................…. (miejscowość), dnia …………………......... r. *– niepotrzebne skreślić; Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - Załącznik nr 3 do SWZ
Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby/podwykonawca*: ………………………………………………………………………….................. (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/KRS) reprezentowany przez: ……………………………………………......................................………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby*
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Ustawa), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika należącego do Zamawiającego, oświadczam, co następuje: INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY**: Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego w ……………………..…………………………………………………..…………………………… ………….....................................................................................................................……… (wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu).
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW**: Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w ………………………………………………………...……….. (wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu), polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów: ..…………………….……………………………………………………………………………… …………. w następującym zakresie: …………………………………………..…………………………….. …………………………………………………(określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. * – niepotrzebne skreślić;**– wypełnia tylko Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału polega na zasobach podmiotu Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - Załącznik nr 4 do SWZ Zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów w zakresie zdolności technicznych/zawodowych Ja/My .....................................................................................................................................................* (nazwa Podmiotu udostępniającego zasoby) zobowiązujemy się do oddania do dyspozycji Wykonawcy: ...........................................................................................................................................................* (nazwa Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia) niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia pn. Dostawa oleju napędowego w 2025 r do zbiornika będącego własnością Zamawiającego w związku z powołaniem się na te zasoby w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w zakresie zdolności technicznych/zawodowych poprzez udział w realizacji zamówienia w charakterze Podwykonawcy/w innych charakterze** w zakresie ………………………………………………….*
(należy wypełnić w takim zakresie w jakim podmiot zobowiązuje się oddać Wykonawcy swoje zasoby w zakresie zdolności technicznych/zawodowych) na okres …………………………………………………….……….
* *– należy wypełnić **– niepotrzebne skreślić
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF. Załącznik nr 5 do SWZ WZÓR UMOWY
Umowa nr ………………………. zawarta w Rzekuniu dnia …………………….. r. pomiędzy: Gminą Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń NIP: 758-214-17-29 w imieniu której działa Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Panią Danutą Orzołek Dyrektora Zakładu przy kontrasygnacie Pani Bożeny Kamińskiej - Głównej Księgowej Zakładu zwanym w dalszej części niniejszej umowy Zamawiającym,
a …………………..........………………………………...…………........................……………. NIP: ............................... Regon: .................................... reprezentowanym przez: ................................ zwanym dalej Wykonawcą, § 1.
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty po przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t.j.). na: „Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego" została zawarta umowa o następującej treści.
§ 2.
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego ON (zwanego w dalszej części umowy paliwem) w 2025 r. do zbiornika należącego do Zamawiającego o pojemności 5000 dm³
Zakres dostawy według oferty oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Strony ustalają, iż szacunkowa ilość zakupionego paliwa w okresie obowiązywania umowy będzie wynosiła 37 000 dm³, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
W przypadku gdy Zamawiający zwiększy środki w trakcie trwania umowy. Umowa będzie realizowana, aż do wyczerpania pozostałych środków na dostawę do końca terminu trwania umowy.
§ 3.
Jakość dostarczonego Paliwa musi być zgodna z obowiązującymi normami, o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590+A1:2011, z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych.
Paliwo zamawiane będzie przez Zamawiającego: drogą telefoniczną pod numerem telefonu …........................, faksem pod numerem …....................., mailem na adres mailowy …................................... W zamówieniu Zamawiający jest zobowiązany określić ilość zamawianego paliwa. Każde zamówienie, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić faksem lub mailem.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione paliwo nie później niż w ciągu ………………… dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy zamawiane paliwo własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
Paliwo przyjmowane będzie przez Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00.
Cysterna do dostarczania paliwa powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
Przy każdej dostawie paliwa do zbiornika Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa potwierdzające spełnienie wymogów PN-EN 590+A1:2011 lub obowiązujące w dniu tankowania oraz list przewozowy wydany przez magazyn zawierający datę i godzinę załadunku, nr rej. cysterny dostarczającej paliwo oraz nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. Dostawa paliwa nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie.
Wykonawca realizujący dostawy zobowiązany jest dostarczyć paliwo w ilości zgodnie z otrzymanym zamówieniem i zgodnie z procedurami oraz odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowy tzw. ON zimowy.
Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Dostawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie zamówionego paliwa dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki cysterny. Dokumenty te winny być dołączone do faktury będącej podstawą zapłaty za dostarczone paliwo.
Na fakturze umieszczona będzie z wydruku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
§ 4.
Cenę za 1 m3 paliwa ustala się w następujący sposób: cena oleju napędowego ustalona przez PKN Orlen lub Grupa Lotos na dzień zgłoszenia zamówienia pomniejszona o ustalony przez Wykonawcę opust.
Upust, o którym mowa w ust. 1 obowiązywać będzie przez cały okres obowiązywania umowy i będzie wynosił ……….. zł od ceny jednego m3 oleju napędowego (netto).
Łączna kwota wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy realizowana do kwoty: ………………………………… zł (słownie: …………………………....………………………….)
w tym VAT ………. %.
Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Zamawiający dokona płatności wyłącznie za zakupiony olej napędowy.
§ 5.
Dostawa odbywać się będzie do zbiornika, który znajduje się na terenie bazy ZOG, należącym do Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B.
Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw oleju napędowego poprzez przepompowanie dostarczonego oleju napędowego do zbiornika na terenie należącym do Zamawiającego.
Wykonawca będzie realizował dostawy oleju napędowego autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego.
Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dowodem wydania podpisanym przez uprawnioną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
§ 6.
Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii paliwa na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny paliw w rafinerii PKN Orlen lub GRUPA LOTOS na dzień zgłoszenia zamówienia oraz stały upust w wysokości określonej w § 4 ust.
Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego dokument Wz wraz z wydrukiem z drukarki cysterny wskazującym na ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
Płatność odbywać się będzie w formie bezgotówkowej na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze VAT w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT.
Dane do wystawienia faktury:
Nabywca: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń NIP-7582141729 Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B ,07-411 Rzekuń
§ 7. Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy tj. od …………..…… do 31.12.2025 r. lub do wysokości kwoty umowy.
W przypadku gdy Zamawiający zwiększy środki w trakcie trwania umowy. Umowa będzie realizowana, aż do wyczerpania pozostałych środków na dostawę do końca terminu trwania umowy.
Utrata przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami skutkuje rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym.
Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji nie wykonywania lub nienależytego wykonywania postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji :
dwukrotnego dostarczenia paliwa niewłaściwej jakości, niezgodnego z obowiązującymi normami, nie nadającego się do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem
dwukrotnego dostarczenia paliwa po upływie terminu dostawy określonego § 3 ust. 3 umowy lub nie dostarczenia paliwa dwukrotnego dostarczenia paliwa niezgodnego ze złożonym zamówieniem w zakresie ilości (15 lub więcej procent). 4. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia na mocy jednostronnego oświadczenia woli w sytuacji, w której nastąpi ograniczenie zakresu działalności prowadzonej przez Zamawiającego w związku z ewentualnymi zmianami organizacyjnymi (strukturalnymi) Zamawiającego jako jednostki. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
Umowa może zostać także rozwiązana na mocy porozumienia stron.
§ 8.
Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej:
za rozwiązanie przez Zamawiającego umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust. 4
za niezgodność dostawy w zakresie ilości (+/- 3%) w porównaniu z zamówieniem w wysokości wartości brakującego paliwa za opóźnienie dostawy, w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 3, umowy w wysokości 500,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia ,
za nienależyte wykonanie umowy w zakresie opisanym w § 9 w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust.4 .
Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
Rozwiązanie umowy nie powoduje utraty uprawnień do dochodzenia kar umownych.
Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W
Wykonawca oświadcza, że zakres przedmiotu umowy jest mu znany i nie budzi wątpliwości, a ponadto wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści Przedmiotu Umowy, jako podstawy do roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia w razie złego oszacowania rozmiaru lub kosztów.
§ 9.
W przypadku gdy jakość paliwa dostarczonego do Zamawiającego będzie budziła zastrzeżenia, Zamawiający może dokonać badania jego próbek w laboratorium mającym uprawnienia do wykonywania takich badań i w przypadku potwierdzenia badań wynikiem, iż paliwo jest niezgodne z Polską Normą, obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania, żądać wymiany produktu i pokrycia związanych z tym kosztów, jak również żądać naprawienia w pełnej wysokości szkody poniesionej w związku dostarczeniem paliwa niewłaściwej jakości. Niezbędnym warunkiem uprawniającym Zamawiającego do skorzystania z prawa badania próbek paliwa jest fakt pobrania próbki paliwa przez Wykonawcę do 2 pojemników na próbki do badania w obecności Zamawiającego bezpośrednio z jego cysterny z jednoczesnym opatrzeniem próbki plombą, tj. przed zlaniem z cysterny Wykonawcy paliwa do zbiornika Zamawiającego i podpisania przez niego dokumentu dostawy (WZ). Jedna próbka przeznaczona jest dla Wykonawcy, a druga dla Zamawiającego. Pojemniki na próbki paliwa standardowo przy każdej dostawie ma posiadać Wykonawca.
W przypadku niedotrzymania terminu dostaw o których mowa w § 3 w ust.3 Wykonawca ponosi względem Zamawiającego odpowiedzialność w pełnej wysokości za wszelkie szkody spowodowane jakością dostarczonego przez niego paliwa, jak również wszelkie szkody spowodowane niedostarczeniem zamówionego paliwa.
§ 10.
Osobą koordynującą realizację zamówienia ze strony Zamawiającego jest ……………………………………
Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy jest ………………………………….
Zmiany osób, o których mowa w ust.1 i 2 wymagają pisemnego oświadczenia odpowiednio Zamawiającego lub Wykonawcy pod rygorem nieważności.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone komukolwiek przy wykonywaniu niniejszej umowy przez Wykonawcę lub przez osoby, którymi Wykonawca się posługuje w wykonaniu niniejszej umowy.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
§ 11. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 12.
Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy podlegać będą rozstrzygnięciu sądu właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego pisemnego powiadomienia o każdej zmianie ich siedziby lub adresu do doręczeń korespondencji.
Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie, bez pisemnej zgody obu stron.
W razie wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 13.
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
§ 14.
Umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
§ 15.
Integralną część niniejszej umowy stanowią : - dokumenty ofertowe Wykonawcy złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ...................................................................
Wykonawca
...................................................................
Zamawiający
O F E R T A Firma ................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................ ( nazwa i adres oferenta ) składa ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym „Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego"
Nazwa
Cena jednostkowa netto oleju napędowego publikowana na stronie internetowej www.orlen.pl lub LOTOS na dzień 20.12.2024 r. w zł za 1 m3
Upust w zł za 1 m3
Cena jednostkowa netto oleju napędowego po opuście w zł za 1 m3 (kol.2- kol.3)
Ilość ogółem w m3
Wartość netto w zł (cena jednostkowa netto po zastosowanym opuście przemnożona przez ilość w m3 ) kol. 4 x kol. 5
Stawka Vat w %
Wartość brutto zł
1
2
3
4
5
6
7
8
Olej napędowy
37
Ogółem
Uwaga !!! Powyższa ilość 37 m³ jest ilością orientacyjną, wynika z historii dostaw i służy do wyboru najkorzystniejszej oferty .
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto (z podatkiem VAT) …………….. zł słownie:................................................................................................................................................... ....................................................... tym VAT w wysokości ........% wynosi ……………. zł. Słownie:……………………………………………………………………………………………
1.2. Długość okresu przyjęcia dostawy do realizacji ……………
Ponadto:
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z SWZ i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty.
2. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SWZ.
3. Oświadczamy, że:
a) cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia,
b) składam/y niniejszą ofertę we własnym imieniu/ jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (niepotrzebne skreślić). 4. Oświadczamy, że usługę stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonamy do dnia ………………
5. Akceptujemy bez zastrzeżeń wzór umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w SWZ, w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego.
6. Podwykonawcom zostaną zlecone następujące zadania: ………………………………………………………………………………………………………… ....…………………………………………………………………………………………………… 7. Oświadczamy, że jesteśmy małym/średnim przedsiębiorcą (zaznaczyć właściwe):
Ǫ Tak
Ơ Nie ..............................................
( miejscowość i data ) UWAGA! Wykonawcy składający ofertę wspólnie wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO* wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu**. * rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1).
** W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - załącznik nr 2 do SWZ Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby/podwykonawca*: …………………………………………….......................................................... ……………………………….................. ……………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/KRS) reprezentowany przez: …………………………………………… …………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji) Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy* składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Ustawą),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju napędowego w 2025 r do zbiornika należącego do Zamawiającego, oświadczam, co następuje OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY / PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY / PODWYKONAWCY1: 1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy pzp.
2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 Ustawy pzp
. …………….…….................................(miejscowość), dnia ………….……..... r. Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………................ Ustawy pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 7 Ustawy pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 Ustawy podjąłem następujące środki naprawcze: ………………………………………………………………………………….................................. . ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………
………… …………….…..............................…. (miejscowość), dnia …………………......... r. *– niepotrzebne skreślić; Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - Załącznik nr 3 do SWZ
Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby/podwykonawca*: ………………………………………………………………………….................. (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/KRS) reprezentowany przez: ……………………………………………......................................………………………………………… (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby*
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: Ustawa), DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKU UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika należącego do Zamawiającego, oświadczam, co następuje: INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY**: Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego w ……………………..…………………………………………………..…………………………… ………….....................................................................................................................……… (wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu).
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW**: Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w ………………………………………………………...……….. (wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu), polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów: ..…………………….……………………………………………………………………………… …………. w następującym zakresie: …………………………………………..…………………………….. …………………………………………………(określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)
…………….……. (miejscowość), dnia ………….……. r. * – niepotrzebne skreślić;**– wypełnia tylko Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału polega na zasobach podmiotu Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF.
Wzór - Załącznik nr 4 do SWZ Zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów w zakresie zdolności technicznych/zawodowych Ja/My .....................................................................................................................................................* (nazwa Podmiotu udostępniającego zasoby) zobowiązujemy się do oddania do dyspozycji Wykonawcy: ...........................................................................................................................................................* (nazwa Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia) niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia pn. Dostawa oleju napędowego w 2025 r do zbiornika będącego własnością Zamawiającego w związku z powołaniem się na te zasoby w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę w zakresie zdolności technicznych/zawodowych poprzez udział w realizacji zamówienia w charakterze Podwykonawcy/w innych charakterze** w zakresie ………………………………………………….*
(należy wypełnić w takim zakresie w jakim podmiot zobowiązuje się oddać Wykonawcy swoje zasoby w zakresie zdolności technicznych/zawodowych) na okres …………………………………………………….……….
* *– należy wypełnić **– niepotrzebne skreślić
Dokument należy wypełnić i podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca zapisanie dokumentu w formacie PDF. Załącznik nr 5 do SWZ WZÓR UMOWY
Umowa nr ………………………. zawarta w Rzekuniu dnia …………………….. r. pomiędzy: Gminą Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń NIP: 758-214-17-29 w imieniu której działa Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Panią Danutą Orzołek Dyrektora Zakładu przy kontrasygnacie Pani Bożeny Kamińskiej - Głównej Księgowej Zakładu zwanym w dalszej części niniejszej umowy Zamawiającym,
a …………………..........………………………………...…………........................……………. NIP: ............................... Regon: .................................... reprezentowanym przez: ................................ zwanym dalej Wykonawcą, § 1.
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty po przeprowadzeniu przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t.j.). na: „Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego" została zawarta umowa o następującej treści.
§ 2.
Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego ON (zwanego w dalszej części umowy paliwem) w 2025 r. do zbiornika należącego do Zamawiającego o pojemności 5000 dm³
Zakres dostawy według oferty oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Strony ustalają, iż szacunkowa ilość zakupionego paliwa w okresie obowiązywania umowy będzie wynosiła 37 000 dm³, Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
W przypadku gdy Zamawiający zwiększy środki w trakcie trwania umowy. Umowa będzie realizowana, aż do wyczerpania pozostałych środków na dostawę do końca terminu trwania umowy.
§ 3.
Jakość dostarczonego Paliwa musi być zgodna z obowiązującymi normami, o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590+A1:2011, z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych.
Paliwo zamawiane będzie przez Zamawiającego: drogą telefoniczną pod numerem telefonu …........................, faksem pod numerem …....................., mailem na adres mailowy …................................... W zamówieniu Zamawiający jest zobowiązany określić ilość zamawianego paliwa. Każde zamówienie, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić faksem lub mailem.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione paliwo nie później niż w ciągu ………………… dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy zamawiane paliwo własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
Paliwo przyjmowane będzie przez Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:00.
Cysterna do dostarczania paliwa powinna być wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz legalizowanym przepływomierzem.
Przy każdej dostawie paliwa do zbiornika Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa potwierdzające spełnienie wymogów PN-EN 590+A1:2011 lub obowiązujące w dniu tankowania oraz list przewozowy wydany przez magazyn zawierający datę i godzinę załadunku, nr rej. cysterny dostarczającej paliwo oraz nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. Dostawa paliwa nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie.
Wykonawca realizujący dostawy zobowiązany jest dostarczyć paliwo w ilości zgodnie z otrzymanym zamówieniem i zgodnie z procedurami oraz odpowiedniego do okresu jego stosowania: w okresie letnim tzw. ON letni, w okresie zimowy tzw. ON zimowy.
Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cysternie Dostawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie zamówionego paliwa dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki cysterny. Dokumenty te winny być dołączone do faktury będącej podstawą zapłaty za dostarczone paliwo.
Na fakturze umieszczona będzie z wydruku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
§ 4.
Cenę za 1 m3 paliwa ustala się w następujący sposób: cena oleju napędowego ustalona przez PKN Orlen lub Grupa Lotos na dzień zgłoszenia zamówienia pomniejszona o ustalony przez Wykonawcę opust.
Upust, o którym mowa w ust. 1 obowiązywać będzie przez cały okres obowiązywania umowy i będzie wynosił ……….. zł od ceny jednego m3 oleju napędowego (netto).
Łączna kwota wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu umowy realizowana do kwoty: ………………………………… zł (słownie: …………………………....………………………….)
w tym VAT ………. %.
Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Zamawiający dokona płatności wyłącznie za zakupiony olej napędowy.
§ 5.
Dostawa odbywać się będzie do zbiornika, który znajduje się na terenie bazy ZOG, należącym do Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B.
Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw oleju napędowego poprzez przepompowanie dostarczonego oleju napędowego do zbiornika na terenie należącym do Zamawiającego.
Wykonawca będzie realizował dostawy oleju napędowego autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wymagania obowiązującego prawa. Pojazd, którym realizowane będą dostawy musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego.
Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dowodem wydania podpisanym przez uprawnioną osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
§ 6.
Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po dostawie zamówionej partii paliwa na podstawie faktury VAT w oparciu o ceny paliw w rafinerii PKN Orlen lub GRUPA LOTOS na dzień zgłoszenia zamówienia oraz stały upust w wysokości określonej w § 4 ust.
Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego dokument Wz wraz z wydrukiem z drukarki cysterny wskazującym na ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni.
Płatność odbywać się będzie w formie bezgotówkowej na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze VAT w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT.
Dane do wystawienia faktury:
Nabywca: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń NIP-7582141729 Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B ,07-411 Rzekuń
§ 7. Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy tj. od …………..…… do 31.12.2025 r. lub do wysokości kwoty umowy.
W przypadku gdy Zamawiający zwiększy środki w trakcie trwania umowy. Umowa będzie realizowana, aż do wyczerpania pozostałych środków na dostawę do końca terminu trwania umowy.
Utrata przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami skutkuje rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym.
Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji nie wykonywania lub nienależytego wykonywania postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji :
dwukrotnego dostarczenia paliwa niewłaściwej jakości, niezgodnego z obowiązującymi normami, nie nadającego się do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem
dwukrotnego dostarczenia paliwa po upływie terminu dostawy określonego § 3 ust. 3 umowy lub nie dostarczenia paliwa dwukrotnego dostarczenia paliwa niezgodnego ze złożonym zamówieniem w zakresie ilości (15 lub więcej procent). 4. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia na mocy jednostronnego oświadczenia woli w sytuacji, w której nastąpi ograniczenie zakresu działalności prowadzonej przez Zamawiającego w związku z ewentualnymi zmianami organizacyjnymi (strukturalnymi) Zamawiającego jako jednostki. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze.
Umowa może zostać także rozwiązana na mocy porozumienia stron.
§ 8.
Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej:
za rozwiązanie przez Zamawiającego umowy ze skutkiem natychmiastowym z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust. 4
za niezgodność dostawy w zakresie ilości (+/- 3%) w porównaniu z zamówieniem w wysokości wartości brakującego paliwa za opóźnienie dostawy, w stosunku do terminu określonego w § 3 ust. 3, umowy w wysokości 500,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia ,
za nienależyte wykonanie umowy w zakresie opisanym w § 9 w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust.4 .
Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
Rozwiązanie umowy nie powoduje utraty uprawnień do dochodzenia kar umownych.
Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W
Wykonawca oświadcza, że zakres przedmiotu umowy jest mu znany i nie budzi wątpliwości, a ponadto wyklucza możliwość powoływania się na niezrozumienie zakresu oraz treści Przedmiotu Umowy, jako podstawy do roszczeń o zwiększenie wynagrodzenia oraz potwierdza, że nie będzie żądał podwyższenia wynagrodzenia w razie złego oszacowania rozmiaru lub kosztów.
§ 9.
W przypadku gdy jakość paliwa dostarczonego do Zamawiającego będzie budziła zastrzeżenia, Zamawiający może dokonać badania jego próbek w laboratorium mającym uprawnienia do wykonywania takich badań i w przypadku potwierdzenia badań wynikiem, iż paliwo jest niezgodne z Polską Normą, obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania, żądać wymiany produktu i pokrycia związanych z tym kosztów, jak również żądać naprawienia w pełnej wysokości szkody poniesionej w związku dostarczeniem paliwa niewłaściwej jakości. Niezbędnym warunkiem uprawniającym Zamawiającego do skorzystania z prawa badania próbek paliwa jest fakt pobrania próbki paliwa przez Wykonawcę do 2 pojemników na próbki do badania w obecności Zamawiającego bezpośrednio z jego cysterny z jednoczesnym opatrzeniem próbki plombą, tj. przed zlaniem z cysterny Wykonawcy paliwa do zbiornika Zamawiającego i podpisania przez niego dokumentu dostawy (WZ). Jedna próbka przeznaczona jest dla Wykonawcy, a druga dla Zamawiającego. Pojemniki na próbki paliwa standardowo przy każdej dostawie ma posiadać Wykonawca.
W przypadku niedotrzymania terminu dostaw o których mowa w § 3 w ust.3 Wykonawca ponosi względem Zamawiającego odpowiedzialność w pełnej wysokości za wszelkie szkody spowodowane jakością dostarczonego przez niego paliwa, jak również wszelkie szkody spowodowane niedostarczeniem zamówionego paliwa.
§ 10.
Osobą koordynującą realizację zamówienia ze strony Zamawiającego jest ……………………………………
Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy jest ………………………………….
Zmiany osób, o których mowa w ust.1 i 2 wymagają pisemnego oświadczenia odpowiednio Zamawiającego lub Wykonawcy pod rygorem nieważności.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone komukolwiek przy wykonywaniu niniejszej umowy przez Wykonawcę lub przez osoby, którymi Wykonawca się posługuje w wykonaniu niniejszej umowy.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
§ 11. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 12.
Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy podlegać będą rozstrzygnięciu sądu właściwego miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
Strony zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego pisemnego powiadomienia o każdej zmianie ich siedziby lub adresu do doręczeń korespondencji.
Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie, bez pisemnej zgody obu stron.
W razie wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 13.
W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
§ 14.
Umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 2 egzemplarze dla Zamawiającego.
§ 15.
Integralną część niniejszej umowy stanowią : - dokumenty ofertowe Wykonawcy złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ...................................................................
Wykonawca
...................................................................
Zamawiający
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiejacego
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Obsługi Gminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142991348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kolonia IB
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296432055
1.5.8.) Numer faksu: 296432035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamavâającego: ww.v.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznFh - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiomika będącego własnością Zamawiejacego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-1486ło-91cbc19c-f25d-4e75-87f7-bf0da7fa5d1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt I ustawy
EKCJA III - UDOS PNIANIE DOKUMEN
ZAM
ENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https:\/ezamowienia.gov.pl/mp-dient/search,'list/ocds-148610-91 cbc 19c-f25d-4e75-87f7-bfOda 7fa5d I b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:.'/ezamowienia_govp
przez Środki komunikacji elektronicznej rozumie sie Środki komunikacji elektronicznej w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r, o Świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. 0.2024 1513 tj.) z uwzględnieniem wymogów ustanowionych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https:\/ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym Są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie Są ogólnie
dostępne: httpsa'\ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postepowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, I i 2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobown,'Ch i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46NVë (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. UE
L 119 z 04.052016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: 1 , administratorem Pani\Rana danych osobowych jest Zakład Obsługi
Gminy w Rzekuniu z siedzibą przy ul. Kolonia I B,C7411 Rzekuń emailTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2, do kontaktów w sprawie ochrony danych został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można sie
kontaktować wysyłając e-mail na adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Pani\Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamo,vienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — prawo zamówień publicznych (Dz. z 2021 r. poz. 1129z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp":
5, Pani\pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. I ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamó,vienia. a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cafy czas
rwania urnowy;
6, obowiązek podania przez Panią!Pana danych osobowych bezpośrednio pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: konsekwencje
niepodania określonyn-;h danw.h wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Rani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. stosowanie do art
22 RODO;
8. posiada Pani/Ran: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Rana dotyczących; - na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobov.nych; — na podstawie art. 18 RODO prawo żądania Od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust, 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osot»owych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani\Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9, nie przysiuguje PaniFanu: - w związku z art. 17 ust, 3 lit, b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 ROOO; — na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu. wobec
przetwarzania danych osobov.ych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani\pana danych osobowych jest art. 6 ust, I lit. c RODO.
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1 przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOG.26,l I „2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie Ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.20 Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5 000 litrów, należącego do Zamawiającego.
Zbiornik znajduje się przy budynku gospodarczym, należącym do Zakładu Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B w miejscowości
Rzekuń,
Szacunkowa ilość 37 000 dm3 0 parametrach określonych Polską Normą PN EN z uwzględnieniem
parametrów w okresie letnim i zimowym. w zależności od warunków atmosferycznych. Zamawiający dopuszcza zmianę
ceny jednostkowej paliwa, spowodowaną zmianą ceny producenta wynikającą z zapisów projektu umowy. Povwžsza ilość 37
000 dm3 jest ilością orientacyjną, ',gnika z historii dostaw i služy do najkorzystniejszej oferty . Wymagania stawiane
Wykonawcy:
a) Wykonav•.'ca powinien dostarczyć Olej napędowy. zgodnie z aktualnymi wyrnaganiarni przepisów regulujących sposób
transportowania paliwa.
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą
aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta lub atestu akredytowanego laboratorium, w
języku polskim. świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru i
daty dostawy lub wydania.
c) Dostawa oleju napędowego, będzie odbywać się sukcesywnie w okresie trw'ania umowy. Wykonawca zobowiązany jest
do dostarczenia oleju napędowego, maksymalnie w terminie do 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia od
Zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani Są wskazać deklarowany termin dostav."y' zamówionego paliwa w formularzu
oferty (załącznik nr 1 do SWZ) — z uwagi na to iż termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający będzie
dokonywał zamówień telefonicznie. faksem lub drogą elektroniczną każdorazowo określając wielkość dostawy. Wykonawca
zobowiązany będzie do uprzedniego telefonicznego powiadomienia zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii
oleju napędowego. Zamawiający '.•nymaga aby poszczególne dostawy oleju napędowego odbp,vaîy się tylko w dni robocze w
godz. 7:30 - 14:00, każdorazowo w Obecności pracov,mika Zamawiającego.
d) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów
dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu
zamówienia
f) Cysterna do dostarczania paliwa powinna byt wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz
legalizowanym przepb/,vomierzem,
g) Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cystemie Dostawcy licznika
'"posažonego w drukarkę drukującą dokument, który określi ilośc dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni,
h) Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki.
i) Na fakturze umieszczona będzie z v."y'druku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 1 5 stopni,
j) W przypadku gdy jakość paliwa dostarczonego do Zamawiającego będzie budziła zastrzeżenia. Zamawiający może
dokonać badania jego próbek w laboratorium mającym uprawnienia do wykonywania takich badań i w przypadku
potwierdzenia badan wynikiem, iż paliwo jest niezgodne z Polską Normą, obciążył Wykonawcę wszelkimi kosztami
dokonanego badania, żądał '.wymiany produktu i pokrycia związanych z tym kosztów, jak również Żądać naprawienia w
pełnej wysokości szkody poniesionej w związku dostarczeniem paliwa niewłaściwej jakości Niezbędnym warunkiem
uprawniającym Zamawiającego do skorzystania z prawa badania próbek paliwa jest fakt pobrania próbki paliwa przez
Wykonawcę do 2 pojemników na próbki do badania w obecności Zamawiającego bezpośrednio z jego cystemy z
jednoczesnym opatrzeniem próbki plombą, tj. przed zlaniem z cysterny Wykonawcy paliwa do zbiornika Zamawiającego i
podpisania przez niego dokumentu (WZ)_ Jedna próbka przeznaczona jest dla Wykonawcy, a druga dla
Zamawiającego. Pojemniki na próbki paliwa standardowo przy każdej dostawie ma posiadać Wykonawca.
Ilości oleju napędowego są jedynie liczbą szacowaną niezbędną do skalkulowania ceny dostawy. Wykonawca nie będzie
miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości oleju napędowego podane w niniejszej SWZ. Wszelkie
koszty, w tym związane z dojazdem na miejsce realizacji umov.ny oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania
ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu Od Zamawiającego. Umowa będzie podpisana na okres do
31, 12,2025 r. lub do kwoty urnowy,
W przypadku gdy Zamawiający zwiększy środki w trakcie mvania umowy. Umowa będzie realizow'ana, aż do wyczerpania
pozostałych środków na dostawę do końca terminu m,vania umowy.
426.) Główny kod Cpv: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.110 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
kryterium i łączna ocena oferowana .
Dostawy
Dostawa Oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiejacego
MAWIAJ
1.1.) Rola zamawiającego
postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Obsługi Gminy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142991348
1.5) Adres zamawiającego
1.5.10 Ulica: Kolonia IB
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 296432055
1.5.8.) Numer faksu: 296432035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej:
1.5.10.) Adres strony internetowej zamavâającego: ww.v.rzekun.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznFh - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków
EKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1 Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiomika będącego własnością Zamawiejacego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-1486ło-91cbc19c-f25d-4e75-87f7-bf0da7fa5d1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt I ustawy
EKCJA III - UDOS PNIANIE DOKUMEN
ZAM
ENIA I KOMUNIKACJA
3.1 Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https:\/ezamowienia.gov.pl/mp-dient/search,'list/ocds-148610-91 cbc 19c-f25d-4e75-87f7-bfOda 7fa5d I b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o Środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami adres strony internetowej: https:.'/ezamowienia_govp
przez Środki komunikacji elektronicznej rozumie sie Środki komunikacji elektronicznej w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r, o Świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. 0.2024 1513 tj.) z uwzględnieniem wymogów ustanowionych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https:\/ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym Są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie Są ogólnie
dostępne: httpsa'\ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia Ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postepowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, I i 2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobown,'Ch i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46NVë (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. urz. UE
L 119 z 04.052016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że: 1 , administratorem Pani\Rana danych osobowych jest Zakład Obsługi
Gminy w Rzekuniu z siedzibą przy ul. Kolonia I B,C7411 Rzekuń email
2, do kontaktów w sprawie ochrony danych został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można sie
kontaktować wysyłając e-mail na adres:
3. Pani\Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamo,vienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — prawo zamówień publicznych (Dz. z 2021 r. poz. 1129z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp":
5, Pani\pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. I ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamó,vienia. a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cafy czas
rwania urnowy;
6, obowiązek podania przez Panią!Pana danych osobowych bezpośrednio pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: konsekwencje
niepodania określonyn-;h danw.h wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Rani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. stosowanie do art
22 RODO;
8. posiada Pani/Ran: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Rana dotyczących; - na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobov.nych; — na podstawie art. 18 RODO prawo żądania Od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust, 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osot»owych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani\Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9, nie przysiuguje PaniFanu: - w związku z art. 17 ust, 3 lit, b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 ROOO; — na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu. wobec
przetwarzania danych osobov.ych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani\pana danych osobowych jest art. 6 ust, I lit. c RODO.
EKCJA IV - PRZEDMIOT
IENIA
4.1 Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1 przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOG.26,l I „2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie Ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, Środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.20 Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5 000 litrów, należącego do Zamawiającego.
Zbiornik znajduje się przy budynku gospodarczym, należącym do Zakładu Obsługi Gminy ul. Kolonia 1 B w miejscowości
Rzekuń,
Szacunkowa ilość 37 000 dm3 0 parametrach określonych Polską Normą PN EN z uwzględnieniem
parametrów w okresie letnim i zimowym. w zależności od warunków atmosferycznych. Zamawiający dopuszcza zmianę
ceny jednostkowej paliwa, spowodowaną zmianą ceny producenta wynikającą z zapisów projektu umowy. Povwžsza ilość 37
000 dm3 jest ilością orientacyjną, ',gnika z historii dostaw i služy do najkorzystniejszej oferty . Wymagania stawiane
Wykonawcy:
a) Wykonav•.'ca powinien dostarczyć Olej napędowy. zgodnie z aktualnymi wyrnaganiarni przepisów regulujących sposób
transportowania paliwa.
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą
aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta lub atestu akredytowanego laboratorium, w
języku polskim. świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru i
daty dostawy lub wydania.
c) Dostawa oleju napędowego, będzie odbywać się sukcesywnie w okresie trw'ania umowy. Wykonawca zobowiązany jest
do dostarczenia oleju napędowego, maksymalnie w terminie do 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia od
Zamawiającego. Wykonawcy zobowiązani Są wskazać deklarowany termin dostav."y' zamówionego paliwa w formularzu
oferty (załącznik nr 1 do SWZ) — z uwagi na to iż termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający będzie
dokonywał zamówień telefonicznie. faksem lub drogą elektroniczną każdorazowo określając wielkość dostawy. Wykonawca
zobowiązany będzie do uprzedniego telefonicznego powiadomienia zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii
oleju napędowego. Zamawiający '.•nymaga aby poszczególne dostawy oleju napędowego odbp,vaîy się tylko w dni robocze w
godz. 7:30 - 14:00, każdorazowo w Obecności pracov,mika Zamawiającego.
d) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów
dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu
zamówienia
f) Cysterna do dostarczania paliwa powinna byt wyposażona w układ dystrybucyjny z pompą załadowczą oraz
legalizowanym przepb/,vomierzem,
g) Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno się odbyć na podstawie zainstalowanego na cystemie Dostawcy licznika
'"posažonego w drukarkę drukującą dokument, który określi ilośc dostarczonego paliwa w temperaturze 15 stopni,
h) Wykonawca dostarczy przy każdej dostawie dowód Wz, który Zamawiający potwierdzi oraz wydruk z drukarki.
i) Na fakturze umieszczona będzie z v."y'druku rzeczywista ilość dostarczonego paliwa w temperaturze 1 5 stopni,
j) W przypadku gdy jakość paliwa dostarczonego do Zamawiającego będzie budziła zastrzeżenia. Zamawiający może
dokonać badania jego próbek w laboratorium mającym uprawnienia do wykonywania takich badań i w przypadku
potwierdzenia badan wynikiem, iż paliwo jest niezgodne z Polską Normą, obciążył Wykonawcę wszelkimi kosztami
dokonanego badania, żądał '.wymiany produktu i pokrycia związanych z tym kosztów, jak również Żądać naprawienia w
pełnej wysokości szkody poniesionej w związku dostarczeniem paliwa niewłaściwej jakości Niezbędnym warunkiem
uprawniającym Zamawiającego do skorzystania z prawa badania próbek paliwa jest fakt pobrania próbki paliwa przez
Wykonawcę do 2 pojemników na próbki do badania w obecności Zamawiającego bezpośrednio z jego cystemy z
jednoczesnym opatrzeniem próbki plombą, tj. przed zlaniem z cysterny Wykonawcy paliwa do zbiornika Zamawiającego i
podpisania przez niego dokumentu (WZ)_ Jedna próbka przeznaczona jest dla Wykonawcy, a druga dla
Zamawiającego. Pojemniki na próbki paliwa standardowo przy każdej dostawie ma posiadać Wykonawca.
Ilości oleju napędowego są jedynie liczbą szacowaną niezbędną do skalkulowania ceny dostawy. Wykonawca nie będzie
miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości oleju napędowego podane w niniejszej SWZ. Wszelkie
koszty, w tym związane z dojazdem na miejsce realizacji umov.ny oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania
ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu Od Zamawiającego. Umowa będzie podpisana na okres do
31, 12,2025 r. lub do kwoty urnowy,
W przypadku gdy Zamawiający zwiększy środki w trakcie mvania umowy. Umowa będzie realizow'ana, aż do wyczerpania
pozostałych środków na dostawę do końca terminu m,vania umowy.
426.) Główny kod Cpv: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.110 Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny Ofert
4.3.1 Sposób oceny ofert: przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
kryterium i łączna ocena oferowana .
Informacja_o_kwocie_na_sfinansowanie_zamowienia.odg
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf
NIP
teł. 296432055 , fax. 296432035
Informacja z sesji otwarcia ofert
dotyczy: postępowania o udostępnienie zamówienia publicznego na zadanie pn. „ Dostawa oleju
napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego"
Zamawiający- Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t.j.) - Prawo zamówień publicznych, przekazuje informację z sesji
otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Prowadzonego w w
trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.l ustawy PZP
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 27.12.2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w
Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia LB, 07-411 Rzekuń.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu został wyznaczony na dzień 27.12.2024 r.
do godz. 11:00
Zamawiający udostępnił na stronie w dniu 27.12.2024 r. o godz. 11:33
informację o kwocie jaką jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w
postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt.l
ustawy Pzp, pn.: „ Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością
Zamawiającego" tj. 225 000 PLN brutto.
( słownie: dwieście dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto)
Lp Nazwa i adres Wykonawcy
2
3
ARAN sp. z o.o. w Wyszkowie Sółka
komandytowa ul. Serocka 39, 07-200
Wyszków
Benzol sp. z o. o. ul. Graniczna 7,
07-410 Ostrołęka
PETROJET sp. z o.o. Kieszek 52,
26-670 Pionki
Cena oferowana brutto
208 117,23
208 253, 76
207 870,57
Zakła
Termin dosta
1 dni
1 dni
2 dni
sługi Gnłiny
teł. 296432055 , fax. 296432035
Informacja z sesji otwarcia ofert
dotyczy: postępowania o udostępnienie zamówienia publicznego na zadanie pn. „ Dostawa oleju
napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego"
Zamawiający- Gmina Rzekuń działając zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t.j.) - Prawo zamówień publicznych, przekazuje informację z sesji
otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Prowadzonego w w
trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.l ustawy PZP
Otwarcie ofert odbyło się w dniu 27.12.2024 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w
Zakładzie Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia LB, 07-411 Rzekuń.
Termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu został wyznaczony na dzień 27.12.2024 r.
do godz. 11:00
Zamawiający udostępnił na stronie w dniu 27.12.2024 r. o godz. 11:33
informację o kwocie jaką jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w
postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt.l
ustawy Pzp, pn.: „ Dostawa oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością
Zamawiającego" tj. 225 000 PLN brutto.
( słownie: dwieście dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto)
Lp Nazwa i adres Wykonawcy
2
3
ARAN sp. z o.o. w Wyszkowie Sółka
komandytowa ul. Serocka 39, 07-200
Wyszków
Benzol sp. z o. o. ul. Graniczna 7,
07-410 Ostrołęka
PETROJET sp. z o.o. Kieszek 52,
26-670 Pionki
Cena oferowana brutto
208 117,23
208 253, 76
207 870,57
Zakła
Termin dosta
1 dni
1 dni
2 dni
sługi Gnłiny
zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf
ul Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
ZOG.26.11.2024
Rzekuń, dnia 09.01.2025 r.
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy ZOG.26.11.2024 na :
„Dostawę Oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego”
Zamawiający na podstawie art. 253 ust. 1 Ustavô' z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1320 tj.) Prawo zamówień publicznych informuję, że w postępowaniu wybrano
najkorzystniejszą ofertę wykonawcy:
PETROJET sp. z o. o.
KIESZEK 52
26-670 Pionki
która zaoferowała cenę: 207 870,57 zł. ,
Długość okresu przyjęcia dostawy do realizacji 2 dni
Zestawienie wszystkich złożonych wažnych ofert wraz z przyznaną punktacją po otwarciu
prezentuje się następująco:
Ilość punktów
ofert,
Lp
Nazwa Wykonawcy
ARAN sp.z 0,0,
w Wyszkowie Spółka
koman dytowa
ul. Serocka 39
07-200 Wyszków
Benzol Sp. z o. o.
ul. Graniczna 7
2
07-410 Ostrołęka
PETROJET sp. z o. o
KIESZEK 52
26-670 Pionki
Cena Oferty i długość
okresu przyjęcia dostawy
do realizacji
Cena: 208 117,23 zł.
Czas przyjęcia dostawy
do realizacji: 1 dzień
cena: 208 253,76 zł.
Czas przyjęcia dostawy
do realizacji: 1 dzień
Cena: 207 870,57 zł.
Czas przyjęcia dostawy
do realizacji: 2 dni
Ilość
punktów w
kryterium
59,93 pkt
59,89 pkt
60 pkt
w kryterium
długość
okresu
przyjęcia
dostawy do
realizac i
40 pkt
40 pkt
40 pkt
Razem
punktów
99,93 pkt
99,89 Pkt
100 pkt
Nie odrzucono żadnej oferty i nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w miejscu i terminie uzgodnionym z
wyłonionym Vwkonawcą po upływie terminu 5 dniowego okresu przysługującego na skorzystanie ze
grodków ochrony prawnej.
Informujemy, że Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu przysługują w terminie 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia środki ochrony prawnej wskazane i szczegółowo określone w Dziale
IX Prawa Zamówień Publicznych.
Zatwierdzam:
Zakla
ugi Gminy
teł. 29 643 20 55, faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
ZOG.26.11.2024
Rzekuń, dnia 09.01.2025 r.
WYKONAWCY
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy ZOG.26.11.2024 na :
„Dostawę Oleju napędowego w 2025 r. do zbiornika będącego własnością Zamawiającego”
Zamawiający na podstawie art. 253 ust. 1 Ustavô' z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r.
poz. 1320 tj.) Prawo zamówień publicznych informuję, że w postępowaniu wybrano
najkorzystniejszą ofertę wykonawcy:
PETROJET sp. z o. o.
KIESZEK 52
26-670 Pionki
która zaoferowała cenę: 207 870,57 zł. ,
Długość okresu przyjęcia dostawy do realizacji 2 dni
Zestawienie wszystkich złożonych wažnych ofert wraz z przyznaną punktacją po otwarciu
prezentuje się następująco:
Ilość punktów
ofert,
Lp
Nazwa Wykonawcy
ARAN sp.z 0,0,
w Wyszkowie Spółka
koman dytowa
ul. Serocka 39
07-200 Wyszków
Benzol Sp. z o. o.
ul. Graniczna 7
2
07-410 Ostrołęka
PETROJET sp. z o. o
KIESZEK 52
26-670 Pionki
Cena Oferty i długość
okresu przyjęcia dostawy
do realizacji
Cena: 208 117,23 zł.
Czas przyjęcia dostawy
do realizacji: 1 dzień
cena: 208 253,76 zł.
Czas przyjęcia dostawy
do realizacji: 1 dzień
Cena: 207 870,57 zł.
Czas przyjęcia dostawy
do realizacji: 2 dni
Ilość
punktów w
kryterium
59,93 pkt
59,89 pkt
60 pkt
w kryterium
długość
okresu
przyjęcia
dostawy do
realizac i
40 pkt
40 pkt
40 pkt
Razem
punktów
99,93 pkt
99,89 Pkt
100 pkt
Nie odrzucono żadnej oferty i nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w miejscu i terminie uzgodnionym z
wyłonionym Vwkonawcą po upływie terminu 5 dniowego okresu przysługującego na skorzystanie ze
grodków ochrony prawnej.
Informujemy, że Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu przysługują w terminie 5 dni od dnia
przesłania niniejszego zawiadomienia środki ochrony prawnej wskazane i szczegółowo określone w Dziale
IX Prawa Zamówień Publicznych.
Zatwierdzam:
Zakla
ugi Gminy