Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert na zadanie p.n: "Bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Rzekuń w 2025 r."
Szczegóły w załączniku:
Biezace_utrzymanie_nawierzchni_bitumicznych.pdf
ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń
tel. 29 643 20 55, Faks 29 643 20 35
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , www.rzekun.pl/zog
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 24.012025 r.
ZOG.26.12025
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia oferty na: „Biežące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na
terenie Gminy Rzekuń w 2025 roku"
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni
bitumicznych na podstawie wskazań Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Remont będzie wykonany w technologi uzupełnienia nawierzchni bitumicznej 0 łącznej
powierzchni do 180m2 z terminem realizacji do 24.12.2025 roku.
W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi:
a) mechaniczne obcięcie krawędzi z nadaniem regularnych kształtów (lub frezowanie
mechaniczne);
b) usuniecie uszkodzonego fragmentu asfaltu, oczyszczenie, przygotowanie i
uzupełnienie brakującej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31 ,5 mm;
c) regulacja znajdujących się w obszarze roboczym włazów studziennych, skrzynek
od zasuw lub hydrantów podziemnych;
d) oczyszczenie krawędzi;
e) skropienie dna ubytku emulsją asfaltowa, krawędzi zaś asfaltem;
f) ułożenie mieszanki mineralno-asfaltowej gr. Około 4 cm;
g) uszczelnienie złączy gorącym asfaltem i zasypanie kruszywem;
h) uporządkowanie miejsca remontu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości planowanych remontów
cząstkowych bez podania przyczyn,
Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający dopuszcza wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni
bitumicznych za pomocą recyklera o ile jakość wykonywanych prac na tym nie ucierpi.
3. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
Proszę o przedstawienie Oferty z rozbiciem na ceny netto oraz brutto za lm2
remontu.
Miejsce wykonywania usługi: Teren Gminy Rzekuń po wcześniejszym wskazaniu
zakresu prac przez wyznaczonego pracownika Zakładu Obsługi Gminy.
Termin realizacji zamówienia do 24.12.2025
Okres gwarancji: 12 miesięcy.
Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem „Bieżące utrzymanie nawierzchni
bitumicznych na terenie Gminy Rzekuń w 2025 roku' w sekretariacie Zakładu Obsługi
Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia IB. 07-411 Rzekuń
do dnia:
31.01.2025 r. qodz. 9:00.
Termin otwarcia Ofert:
31.01.2025 r. godz. 9:15.
Warunki płatności: po przedłożeniu faktury, 30 dni roboczych, przelewem na konto.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Hubert Parzych teł. 534-537-000
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania
przyczyn. O fakcie takim wszyscy składający oferty zostaną poinformowani.
podpis
DYRF.
zakl
str. 2
aslugi Gminy
tel. 29 643 20 55, Faks 29 643 20 35
e-mail:
ZAKŁAD
OBSŁUGI
GMINY
Rzekuń, dnia 24.012025 r.
ZOG.26.12025
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia 18, 07-411 Rzekuń
zaprasza do złożenia oferty na: „Biežące utrzymanie nawierzchni bitumicznych na
terenie Gminy Rzekuń w 2025 roku"
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni
bitumicznych na podstawie wskazań Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń.
Remont będzie wykonany w technologi uzupełnienia nawierzchni bitumicznej 0 łącznej
powierzchni do 180m2 z terminem realizacji do 24.12.2025 roku.
W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi:
a) mechaniczne obcięcie krawędzi z nadaniem regularnych kształtów (lub frezowanie
mechaniczne);
b) usuniecie uszkodzonego fragmentu asfaltu, oczyszczenie, przygotowanie i
uzupełnienie brakującej podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31 ,5 mm;
c) regulacja znajdujących się w obszarze roboczym włazów studziennych, skrzynek
od zasuw lub hydrantów podziemnych;
d) oczyszczenie krawędzi;
e) skropienie dna ubytku emulsją asfaltowa, krawędzi zaś asfaltem;
f) ułożenie mieszanki mineralno-asfaltowej gr. Około 4 cm;
g) uszczelnienie złączy gorącym asfaltem i zasypanie kruszywem;
h) uporządkowanie miejsca remontu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości planowanych remontów
cząstkowych bez podania przyczyn,
Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający dopuszcza wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni
bitumicznych za pomocą recyklera o ile jakość wykonywanych prac na tym nie ucierpi.
3. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia
Proszę o przedstawienie Oferty z rozbiciem na ceny netto oraz brutto za lm2
remontu.
Miejsce wykonywania usługi: Teren Gminy Rzekuń po wcześniejszym wskazaniu
zakresu prac przez wyznaczonego pracownika Zakładu Obsługi Gminy.
Termin realizacji zamówienia do 24.12.2025
Okres gwarancji: 12 miesięcy.
Miejsce i termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem „Bieżące utrzymanie nawierzchni
bitumicznych na terenie Gminy Rzekuń w 2025 roku' w sekretariacie Zakładu Obsługi
Gminy w Rzekuniu ul. Kolonia IB. 07-411 Rzekuń
do dnia:
31.01.2025 r. qodz. 9:00.
Termin otwarcia Ofert:
31.01.2025 r. godz. 9:15.
Warunki płatności: po przedłożeniu faktury, 30 dni roboczych, przelewem na konto.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Hubert Parzych teł. 534-537-000
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania
przyczyn. O fakcie takim wszyscy składający oferty zostaną poinformowani.
podpis
DYRF.
zakl
str. 2
aslugi Gminy