• Og__oszenie_o_zam__wieniu.pdf
    Rzekuń: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w
    Rzekuniu ul. Nowa 7a - S części..
    Numer ogłoszenia: 170613 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy,
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA 1 ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu uL Nowa 7A: 07-411 Rzekuń,
    woj. mazowieckie: teł. (029) 761 73 79: faks (029) 761 73 79.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: ( w zakładce Zakład obsługi
    Gminy)
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
    SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) OKREŠLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów žy.vnościo•wych
    do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu uL Nowa 7a - 8 części.
    11.1.2) RMlzaj zamówienia: dostawy.
    11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
    zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na zaopatrzenie stołówki przedszkolnej w
    Rzekuniu przez okres 10 miesięcy z podziałem na części. Szczegółowy OPIS zawierają
    poszczególne zadania od nr I do nr VIII: o asortymencie takim jak: pieczywo: prdukty mleczarskie
    i nabiał: różne produkty spožywcze:produkty zwierzęce, ryby: drób: prdukty mączne- mrożone
    warzywa: 1 Ją a. _
    11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8
    11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak: liczba części: g.
    11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach
    10.
    SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
    FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
    111.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
    111.2) ZALICZKI
    111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
    DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia u•arunków aft. 22 ust. 1 Pzp
    111.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków aft. 22 ust. 1 Pzp
    111.3.3) Potencjał techniczny
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia u•arunków aft. 22 ust 1 Pzp
    111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków aft. 22 ust. 1 Pzp
    111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
    oăviadczenie w sprawie spełnienia warunków aft. 22 ust 1 Pzp
    111.4) INFORMACJA O OSMADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
    DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTMER_DZENIA SPEŁNIANIA
    WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
    WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWN
    111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
    22 ust. I ustawy, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
    przedłożyć:
    111.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. I
    ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do urykluczema;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
    działalności gospodarczej: jeżeli odrebne przepłsy u-ymagają wpisu do rejestru lub
    ewidencji, w celu wykazania braku do wykluczenia w oparciu o aft. 24 ust. I pkt
    2 ustawy: wystawiony me wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
    wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
    składania ofert;
    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu słkłniania wamnkÓw udziału w
    na zasoby innych podmiotów: które będą brały udzłał w realizacji części
    zamówienia: przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
    urymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
    Dokumenty podmiotów zagraniczny:h
    Jeżeli u-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, przedkłada:
    1) dokument uystawiony w kraju: w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

    me otwarto jego likwidacji anł nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niž 6
    miesięcy przed upływem terminu składania xvniosków o dopuszczenie do udziału w
    o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
    16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów informacji o tym, że nie
    należy do grupy kapitałowej;
    111.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymiemone w pkt 111_4) albo w pkt IIL5)
    Formularz ofertowy: dokumenty potwierdzające uprawniema osób podpisujących ofertę: o ile nie
    wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych: formularz cenowy dla danej
    części na którą urykonawca składa ofertę
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.I) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.I .l) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.l) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umovvy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zmiany określa siwz- załącznik nr 6 do - Wzór umowy_Zamawiający dopuszcza zmianę
    umowy w fomłie aneksu: jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiazujących przepisów,
    jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treścł urnou-y do aktualnego stanu prawnego.
    Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej
    podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania
    prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być
    zamawiający lub wykonawca.
    IV.4) AFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.l) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia : w dziale Zakład Obsługi Gminy
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole
    Samorządowe ul. Nowa 7a: 07-411 Rzekuń.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    14.08.2014 godzina 10:00: miejsce: Przedszkole Samorządowe w Rzekunłu ul. Nowa 7a: 07-411
    Rzekuń- sekretariat
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (d ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
    przypadku nieprzyznania śrcdków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
    niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
    Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  • siwz.pdf
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    (s.i.w.z.) z dnia 06.08.2014 r.
    „Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” .
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu
    nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w
    przepisach \.vydanych na podstawie art. 11.ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
    roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z
    2014 r. poz. 423, 811 i 915 )
    Zatwierdzono w dniu 06.08.2014 r.

    1. ZAMAWIAJĄCY
    Przedszkole Samorządowe
    Ul. Nowa 7a
    07-411Rzekuń
    Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Fax. Telefon: 029 761 7379,
    Regon : NIP — 758 — 19 — 58 - 115, strona internetowa : www.rzekun.pl w dziale Zakład
    Obsługi Gminy
    Adres strony internetowej na której zamawiający udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia:
    www. rzekun.pl w dziale Zakład Obsługi Gminy. Zamawiający udostępnia na wskazanej stronie internetowej
    specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do upływu terminu składania ofert.
    Zamawiający na www. stronie zamieszczać będzie również inne informacje wymagane ustawą Prawo
    zamówień publicznych, związane z niniejszym postępowaniem.
    Godziny pracy zamawiającego: cd do 15:ff1 w dni od poniedziałku do piątku.
    2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
    Samorządowego w Rzekuniu zwanych dalej „artykułami żywnościowymi"- 8 części.
    2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne
    dostarczanie artykułów Żywnościowych zgMlnie z składanym przez zamawiającego w
    całym okresie umowy. Faktury za zamówienie winny być wystawiane na Przedszkole
    samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Fax. /telefon: 029 761 7379, Regon : ffn912706
    NIP —758—19-58 - 115,
    3. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów žw,'nościowych są pomieszczenia stołówki w budynku
    Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu , ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń zwanej dalej również „miejscem
    dostarczenia artykułów żywnościowych" (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do
    pomieszczeń).
    4. Zamawiający dokonuje wojodrębnienia zamówienia na 8 samodzielnych części (każda część nazywana jest
    w dalszej części s.i.w.z „zadaniem") z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty,
    wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.
    Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustaw", na wskazane z nazwy' produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza
    zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-h
    do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu
    określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
    5. Szczegółowo' opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościovwc:h w ramach
    danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesy.vnych dostaw określają odpowiednio:
    1.1. Zadanie 1: Pieczywo i wyroby piekarskie , ciastkarskie /Zaf.2a/ - kod CPV 15.81.ffłm-9
    1.2. zadanie 2: Produkty mleczarskie I nabiał /zaf. 2b/- kod cpv 15.50.00.cn-3,154cmoo-2
    1.3. Zadanie 3: zwierzęce, mięso I produkty mięsne/zat 2c/- CPV 15100000-9
    1.4. zadanie 4: Produkty spożywcze / zaf 2d/- cpv- 15.80.oom-6
    1.5. zadanie 5: Ryby ,/zaf 2e/ cpv-15.22.łom-3,15.22m.cn-6
    1.6. zadanie 6: Drób świeży /zaf.2f/ cpv- 15.11.20m-6
    1.7. zadanie 7: warzywa, owoce i jaja/zaf 2g/ cpv-15.ao.oo.oo-1, 03.14.25m-g, 03.22.łom-6
    1.8. zadanie 8: Produkty mączne /zaf 2h/ cpv 15.85.10.[08,
    6. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do specyfikacji nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e,2f, 2g, 2h jest
    wielkością orientacyjną, przevîdywaną do nabycia przez zamawiającego w okresie wykonania zmówienia.
    Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo- cenowym stanowią na okres

    10 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od części zamówienia w zależności od
    ilości dożywianych dzieci.Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe I mogą ulec
    zmianie. Służyć one będą wyłącznie do porównanioa ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. iż nie
    stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania
    roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstavw do realizacji dostaw. Zamawiający nie
    będzie ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości I wartości dostaw.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie
    zamówienia z zastrzeżeniem , iż wartość umowy nie ulegnie zmianie.
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumieniu art. 2 pkt 6 Pzp. Na ofertę
    częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach danego zadania
    (wyszczególnienie artykułów żywnościowych w zakres danego zadania określają załączniki od
    2a do 2h s.i.w.z.). Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do ilości zadań, na które można złożyć ofertę,
    przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną ofertę.
    7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi
    Realizacja dostaw wszystkich zadań odbywać się będzie od Ido 5 razy w tygodniu do godziny
    07:00, zamówienie składane będzie telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem w zależności
    od bieżących Zamawiającego.
    *Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
    zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone.
    8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp.
    9. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi w sprawie wymagań
    sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych
    substancji dodatkowych i innych składników żywności ( Dz.U z 2010 r. Nr 136, poz. 914).
    10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, przystosowane do
    przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą za dostawę i jakość dostarczanego
    11. Dostarczane vwroby:
    11.1. powinny spełniać wymagania wnłmienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego prrMlukcji
    obrotu żywności, a w szególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2Cn6 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
    wraz z przepisami wykonawczymi ustawy z dnia 21 grudnia r. o jakości handlowej artykułów rolno-
    spożywczych (Dz. U. z 2Cn5 r. nr 187, poz. 1577 z póź. zm.). każdy produkt powinien być i
    wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCAP. Dostarczone produkty powhny odpowiadać
    Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze unii Europejskiej.
    Produkty oznakowane powinny być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra RolnictVJa i Rozwoju
    Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spožwvczych (Dz. U. z 2Cn7 r. Nr 137, poz. 966),
    16 grudnia 2005 r. o zwierzęcego (Dz. U. z 2Cn6 r. , nr 17, poz. 127) oraz
    Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Europy z dnia 29 kwietnia 2ff14 r. ,
    ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pcWnodzenia
    zwierzęcego (Dz.u. UE L139 z dnia 30 kwietnia r.)
    11.2 Cechować się wysokimi walorami smakowymi;
    11.3 Opakowania powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu
    prcKlucenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do
    spożycia.
    4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
    Termin realizacji zamówienia: do 30M.2015 r. dla każdego zadania.
    5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
    TYCH WARUNKOW
    1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu,
    dotyczące:

  • za__._nr_1a_do_1h_do_siwz_formularz_ofertowy.odt
    Załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 1 (Zadanie nr 1) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    …..................................................................................................................................
    ….........................................................................
    podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1b do specyfikacjarunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 2 (Zadanie nr 2) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy..............................................................
    …...................................................................................................................................
    …................................................................................
    podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 3 (Zadanie nr 3) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy..............................................................
    …...................................................................................................................................
    …......................................................................... podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 4 (Zadanie nr 4) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    ….....................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł
    - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy............................................................
    ….................................................................................................................................
    ….........................................................................
    podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 5 (Zadanie nr 5) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    ….....................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy..............................................................................
    …...................................................................................................................................................
    ….........................................................................
    podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 6 (Zadanie nr 6) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    ….....................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy..................................................................................
    ….....................................................................................................................................................
    …................................................................... podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 7 (Zadanie nr 7) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    ….....................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy............................................................
    …............................................................................................................................
    ….........................................................................
    podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
    wykonawca data
    FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
    CZĘŚĆ 8 (Zadanie nr 8) Nazwa i adres wykonawcy:
    .......................................................................................................................................
    …..................................................................................................................................
    ….....................................................................................................................................
    Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
    Tel: …...................................
    Fax:.......................................
    E-mail:..................................
    Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    …...................................................................................................................................
    Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
    Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
    Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy............................................................
    …................................................................................................................................
    ….........................................................................
    podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy
  • za__._od_2a_do_2_h_do_siwz__cz_______szczeg____owa_formularza_ofertowego.odt
    ZAŁĄCZNIK nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr I – PIECZYWO i WYROBY PIEKARSKIE, CIASTKARSKIE CPV 15.81. 00.00-9
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Przedmiot zamówienia
    Wielkość Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto w zł
    Wartość zamówienia netto w zł
    kol. 5x6 [zł]
    Wartość brutto w zł
    Ogółem
    Stawka podatku Vat w %
    1
    Chleb zwykły krojony 500g
    szt
    7000
    2
    Chleb razowy 500g
    szt
    160 3
    Bułka wrocławska
    450g
    szt
    2000.
    4
    Bułka tarta
    1kg
    kg
    30 5
    Placek drożdżowy
    500g
    szt
    300 6
    Drożdżówka
    80g
    szt
    3500 7
    Pączki
    80g
    szt
    3000
    8
    Bułka pchełka 50g
    szt
    8700 9
    Pizza 100g
    szt
    3000 Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów..
    Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 1 wynosi.............................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........……. Zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................……………………………………………………………………) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    …..................................................................................................................................
    ………………………………………..
    /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 2 – PRODUKTY MLECZARSKIE i NABIAŁ
    CPV 15.50. 00.00-3, 15.40.00.00-2
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Przedmiot zamówienia
    Wielkość opakowania
    Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto w zł
    Wartość zamówienia netto w zł
    kol 5x6
    Wartość brutto w zł ogółem
    Stawka podatku VAT
    1
    Mleko spożywcze 2% tłuszczu 1l
    l
    2000 2
    Śmietana 30% tłuszczu 400g
    szt
    3100 3
    Masło ex. zawartość tł. 82,5 %
    ---
    kg
    250 4
    Twaróg półtłusty
    --
    kg
    300 5
    Ser żółty półtłusty zawartość tł uszczu 45%
    bloczek
    kg
    100 6
    Jogurty kubek 115g
    szt
    600.
    7
    Śmietana 18% tłuszczu
    400g
    szt
    50 8
    Jogurt pitny 150 g
    szt
    1500
    9
    Masło roślinne 500g
    szt
    60
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
    Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania2wynosi...........................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…….zł ( słownie..................................................................) +wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................……………………………………………………………………. Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    …..................................................................................................................................
    ……………………………………….. /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 3 – PRODUKTY ZWIERZĘCE,MiĘSO i PRODUKTY MIĘSNE CPV 15.10. 00.00-9
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Przedmiot zamówienia
    Jednost. miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Wartość zamówienia netto w zł
    kol 4x5 Wartość brutto w zł
    Stawka Vat %
    1
    Mięso mielone wieprzowe kg
    400 2
    Łopatka wieprzowa bez kości
    kg
    200 3
    Karkówka wieprzowa bez kości
    kg
    250 4
    Żeberka wieprzowe paski
    kg
    200 5
    Smalec kg
    10 6
    Baleron
    kg
    10 7
    Kiełbasa szynkowa kg
    100
    8
    Parówki wieprzowe nie mniej niż 80%mięsa (typu paryżanki lub równoważny)
    kg
    200
    9
    Mielonka wieprzowa-prasow.
    kg
    60 10
    Pasztet zapiekany
    kg
    60 11
    Szynka wieprzowa gotowana
    kg
    50 12
    Kiełbasa podwawelska 80% MIĘSA
    kg
    60
    13
    Parówki (typu dubeltówki- 100g lub równoważny)
    szt
    800
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 3 wynosi.............................................................................................................................................zł, (słownie:……………………………………………………………), cena netto wynosi..........……. Zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................……………………………………………………………………). Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    …..................................................................................................................................
    ………………………………………. .podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 4 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE CPV 15.00. 00.00-8, 15800000-6
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Przedmiot zamówienia
    Wielkość opakowania
    Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Wartość zamówienia netto w zł /kol 5x6/
    Wartość brutto w zł
    Stawka podatku Vat w%
    1
    Cukier biały kryształ 1kg
    kg
    400
    2
    Cukier waniliowy 16g
    16g
    szt
    100 3
    Kakao ciemne sypkie 100 g /
    100g
    szt
    20 4
    Dżem truskawkowy 320g
    320g
    szt
    100 5
    Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400g
    400g
    szt
    50
    6
    Kawa typ inka op. 200G lub równoważne
    200g
    szt
    20 7
    Keczup pikantny poj. 450g 450g
    szt
    100 8
    Koncentrat pomidorowy 30% op. 190g
    190g
    kg
    700 9
    Kukurydza konserwowa słodka op. nie mniej jak 400g
    400g
    szt
    100 10
    Kwasek cytrynowy 20g
    20g
    szt
    15 11
    Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700g 700g
    szt
    100 12
    Majeranek torebka 20g
    20g
    szt
    150 13
    Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 0,9 kg
    900g
    szt
    10 14
    Ocet winny 500ml
    but
    30 15
    Przyprawa do zupy w płynie op. 1 l typ Magii lub równoważny 1 l
    szt
    50
    16
    Pieprz ziołowy torebka op. 100g
    100g
    szt
    200 17
    Przyprawa do drobiu 1kg
    szt
    30 18
    Przyprawa do potraw op. 500g /typu Degusta lub równoważny/ 500g
    szt
    400 19
    Zupa biały barszcz . 60g
    szt
    400
    20
    Sól kuchenna spożywcza 1kg
    kg
    100 21
    Ziele angielskie torebka 15g. 15g
    szt
    100.
    22
    Liść laurowy torebka 15g
    szt
    100.
    23
    Ryż
    1kg
    kg
    100 24
    Mąka pszenna luksusowa typ 550
    1kg
    kg
    300
    25
    Olej jadalny uniwersalny . 1 l. 1 l
    l
    300
    26
    Kasza manna 1kg
    kg
    20 27
    Kasza gryczana
    1kg
    kg
    10
    28
    Płatki kukurydziane 425g typu Nesttle lub równoważne
    425g
    szt
    300 29
    Makaron wstążka op 500g 500g
    szt
    400 30
    Makaron nitka op. 500g 500g
    szt
    200 31
    Makaron świderki op. 500g 500g
    szt
    400.
    32
    Pasztet drobiowy
    155g
    szt
    150.
    33
    Kisiel 58g
    szt
    400.
    34
    Budyń 64g
    szt
    400 35
    Ananasy w puszce
    450g
    szt
    200 36
    Mieszanka czekoladowa -
    kg
    30 37
    Wafle -
    kg
    50
    38
    Biszkopty -
    kg
    50 39
    Herbatniki -
    kg
    50 40
    Cukierki owocowe
    -
    kg
    30
    41
    Baton 50 g
    szt
    1000. 42
    Brzoskwinie w puszce
    850g
    szt
    120 43
    Cukier puder 500g
    kg
    10 44
    Zupa pieczarkowa
    60g
    szt
    400
    45
    Zupa fasolowa
    60g
    szt
    400
    46
    Galaretka owocowa 90g
    szt
    300
    47
    Napój herbaciany o smaku owocowym 300g
    szt
    2000
    48
    Groch
    kg
    kg
    60
    49
    Fasola
    kg
    kg
    50
    50
    Mąka ziemiaczana
    kg
    kg
    40
    51
    Koncentrat barszcz czerwony
    w butelce
    330g
    szt
    70
    52
    Kostka rosołowa
    180g
    szt
    120
    53
    Masło czekoladowe typu Nutella lub równoważny.
    600g
    szt
    30
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów..
    Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 4 wynosi.................................................................................................................................................zł, (słownie: …………………………………………………………), cena netto wynosi..........…zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł. (słownie ......................…………………………………………………………………….
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    …..................................................................................................................................
    ……………………………………….. ………………………………………..
    /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 5 – Ryby CPV 15.22.00.00-0, 15.23.40.00-7
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Opis przedmiotu zamówienia
    Wielkość opakowa-nia
    Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Wartość zamówienia netto w zł
    /kol 5x6/
    Wartość brutto w zł
    Stawka podatku Vat w %
    1
    Filet z miruny mrożony
    -
    kg
    200 2
    Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170g 170g
    szt
    100 Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów..
    Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 5 wynosi...............................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…. zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie.....................…………………………………………………………………… ……………………………………….. Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    …..................................................................................................................................
    ………………………………………..
    /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 6 – Drób CPV 15.11 2000-6, Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Opis przedmiotu zamówienia
    Wielkość opakowania
    Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Wartość zamówienia netto w zł
    (kol 5x6)
    Wartość zamówienia brutto w zł
    Stawka Vat w%
    1
    Filet drobiowy z kurczaka świeży
    --
    kg
    400 kg
    2
    Udka/
    --
    kg
    350 kg
    3
    Korpus
    ---
    kg
    4000 kg.
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
    Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania nr6 wynosi..............................................................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…. zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................…………………………………………………………………….
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    ….................................................................................................................................. ………………………………………..
    /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 7 – Warzywa, Owoce i jaja
    15.30.00.00-1, 03142500-3, 03221000-6
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Opis przedmiotu zamówienia
    Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Wartość zamówienia netto w zł
    /kol 4x5/
    Wartość Brutto w zł
    Stawka Vat %
    1
    Marchewka
    kg
    1000
    2
    Pietruszka
    kg
    300 3
    Kalafior szt
    60.
    4
    Mieszanka warzywna 6 skład. mrożona kg
    50
    5
    Seler
    kg
    200 6
    Ziemniaki
    kg
    15 000 7
    Jabłka
    kg
    1000
    8
    Pomarańcze
    kg
    500 9
    Banany
    kg
    800
    10
    Mandarynki
    kg
    500 11
    Truskawki
    kg
    100
    12
    Winogrona zielone
    kg
    40 13
    Nektarynki
    kg
    50
    14
    Brzoskwinie
    kg
    50
    15
    Jaja Kurze świeże ,63g do73g kl L
    szt
    3000
    16
    cebula
    kg
    100
    17
    Czosnek główka nie mniej niż 45g
    szt
    20
    18
    Koper pęczek nie mniej niż 35g
    szt
    50
    19
    Natka pietruszki pęczek nie mniej niż 70g
    szt
    50
    20
    Sałata nie mniej niż 210g
    szt
    150
    21
    por
    kg
    30
    22
    pieczarki
    kg
    150
    23
    buraki
    kg
    500
    24
    pomidor
    kg
    200
    25
    Ogórek świeży
    kg
    100
    26
    Ogórek kwaszony
    kg
    300
    27
    Kapusta kiszona
    kg
    200
    28
    Kapusta świeża
    kg
    150
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
    Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania nr 7 wynosi..............................................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi........... zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................…………………………………………………………………….
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    ….....................................................................................................................................................................................................................................
    ………………………………………..
    /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
    ZAŁĄCZNIK nr 2h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
    Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 8 – Produkty mączne - mrożone
    CPV 15.85.10.00-8 15.89.60.00-5
    Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
    …………………………………… ..............................................
    Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
    Lp
    Opis przedmiotu zamówienia
    Jednostka miary
    Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
    Cena jednostkowa netto
    Wartość netto w zł.
    Wartość brutto w zł.
    Stawka podatku Vat w %
    1
    Pierogi z serem mrożone
    kg
    200 2
    Pierogi z truskawką mrożone
    kg
    50 3
    Pyzy ziemniaczane mrożone kg
    100
    4
    Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone
    kg
    100
    5
    Krokiety z mięsem
    kg
    800
    6
    Naleśniki z serem
    kg
    600
    Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania nr 8 wynosi..............................................................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................…………………………………………………………………….
    Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
    ….................................................................................................................................................................................................
    ……………………………………….. /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
  • za__.nr_3_do_siwz_o__w._o_spe__n._warunk__w_udzia__u_w_post__p..odt
    Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczam, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części”, dotyczące spełnienia warunków art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    ...................................... (miejscowość, data) .................................. ............................................... (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonaw y
  • za__._nr_4_do_siwz_o__w.o_braku_podstaw_do_wykluczenia.odt
    Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczam, że brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pod nazwą „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. ...................................... (miejscowość, data) .................................................... ............................................... (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy
  • za__._nr_5_do_siwz_o__w._o_przynale__no__ci_do_grupy_kapita__owej.odt
    Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z zm./ Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” w imieniu i na rzecz reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy: - ............................................................................... - ............................................................................... - ............................................................................... Oświadczam/my/, że : 1. *Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w związku z czym przedkładam listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
    L.p. Nazwa podmiotu Adres podmiotu 1
    2
    2. *Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
    *niepotrzebne skreślić UWAGA! Wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 z zm/ powinien skreślić pkt. 1 i nie wypełniać. ..................................... (miejscowość, data) .................................. ............................................... (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcycy
  • za.___nr_6_do_siwz_wz__r_umowy.odt
    UMOWA -projekt
    zawarta w dniu ….................... w Rzekuniu pomiędzy: Przedszkolem Samorządowym, ul. Nowa 7 A, 07-411 Rzekuń, Regon : 00091270600000 NIP 758 19 58 115 reprezentowaną przez: Dyrektora – Danutę Dąbrowską zwanym dalej „Zamawiającym” a …..............................................................
    z siedzibą w …............................................
    reprezentowanym przez...................................
    zwanym dalej „Wykonawcą” W wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), została zawarta umowa o następującej treści: § 1
    &
    1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze przez okres od dnia …........ r. do dnia 30.06.2015r artykuły spożywcze w zakresie zadania nr I, II,III,IV, V, VI, VII, VIII. określonego w Formularzu ofertowo-cenowym - część szczegółowa stanowiącym Załącznik Nr 2 a - h, do niniejszej umowy, zwane dalej przedmiotem umowy, zgodnie z ofertą z dn.14.08.2014r. 2. Formularz Cenowy - część ogólna stanowi integralną część umowy jako Załącznik Nr I. (Zadanie I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII nr od załącznik nr 1 a do h). 1.Ustala się wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy określony w Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 1 wynosi.................... zł, (słownie: .........................................), cena netto wynosi.......................... Zł ( słownie ...............................................................................................) + VAT: ............ zł (słownie .............................................. złotych,2
    2. Zadanie nr 2 . na kwotę. …................. zł. brutto PLN (słownie:...................................................... złote) na co składa się wartość netto w kwocie: …....................... PLN (słownie: …...........................................) oraz podatek VAT w kwocie:.................. .PLN (słownie: …....................................................
    3. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 3 wynosi.................... zł, (słownie: .........................................), cena netto wynosi.......................... Zł ( słownie ...............................................................................................) + VAT: ............ zł (słownie .............................................. złotych,
    4. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 4 wynosi. ........................ zł, (słownie: ............................................................. , cena netto wynosi.................... Zł ( słownie ................................. złotych .....................) + VAT: ............. zł (słownie ..............................,
    5.Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 5 wynosi. ...................................... złotych, (słownie:............................. złotych ), cena netto wynosi ......................... Zł ( słownie ..........................................................) + VAT: ............... zł (słownie:............................,........... złote .
    6.cena brutto za wykonanie całego zadania nr 6 wynosi...................... ,-zł, (słownie: ............................................ złotych), cena netto wynosi ..................... Zł ( słownie .................................złotych + VAT: ............. zł (słownie ............................................złotych .
    7. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 7 wynosi..................zł, (słownie: .................................... złotych .............), cena netto wynosi ........................ (..........................................złote) + VAT: ...........- zł (słownie słownie ........................................... złote) 8. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 8 wynosi. .................. zł, (słownie: .........................................złotych), cena netto wynosi ................................................... ( słownie................................ złotych + VAT: .............. zł (słownie.................... złotych 65/100 ) 4. Wynagrodzenie netto obejmuje wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w tym: koszty opakowania, załadunku i rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego transportu, ceł, opłat granicznych, zezwoleń na wyjazdy i przejazdy jeśli takie wystąpią, oraz powinno uwzględniać zgodnie z ofertą rabaty i upusty. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 2.a-h. do niniejszej umowy. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo zamawiania poszczególnych pozycji asortymentowych w innych ilościach niż wynika to z Załącznika nr 2a-h. do umowy,
    § 2
    1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy każdego dnia tzn. 5 razy w tygodniu do godz. 7.00(wpisać dzień tygodnia i godzinę dostawy w zależności od zadania na, które zostanie podpisana umowa) w ciągu okresu obowązywania umowy, po wystosowaniu od zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej, faksem. 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do Kuchnii Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu, ul. Nowa 7A, 07-411 Rzekuń na swój koszt i ryzyko. 3. Dowóz artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie ubezpieczonym transportem Wykonawcy, a dostawa złożona w magazynie wskazanym przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistyczntm środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiazującymi przepisami i opnią Sanepidu. 5. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest tej samej jakości i spełnia wszystkie warunki określone w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar jest świeży. 7. Wykonawca gwarantuje, że oferowane artykuły są pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. 8. Na opakowaniu znajdują się informacje: nazwa produktu i rodzaj, jego klasa, jakość, data produkcji, termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywnościowe, nazwa i adres producenta, nazwa dystrybutora Opakowania powinny byc wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z zywnością. Opakowania dostarocznych produków przez Wykonawcę artykułów spożywczych powinny spełniać wymogi sanitarno – higieniczne (pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone przez deszczem, śniegiem). 9. Artykuły muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niz 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiajacego, chyba, że przepisy ogólne stanowią inaczej. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całości dostawy, jeśli dostarczany towar nie będzie spełniał wymogów zawartych w niniejszej umowie. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru na własny koszt w terminie nie przekraczającym 1 dzień, licząc od daty otrzymania wezwania. 11. W przypadku powtórzenia się wadliwej dostawy Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym. 12.. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielania zamówienia, przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie.
    13. W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów u innego podmiotu ponosi Wykonawca. 14. Umowa wygasa w przypadku jej wartościowej realizacji przed uplywem jej obowiązania. 15. Realizacją przedmiotowej umowy zajmuje się pani Ewa Surynowicz , tel. /29/7617379 § 3
    1. Płatność za dostarczony przedmiot umowy następować będzie na konto Wykonawcy w formie przelewu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT za zrealizowane dostawy w ciągu 30 dni od dnia otrzymania ww. dokumentu ksiegowego. 2. Wykonawca gwarantuje stałość cen netto w okresie obowiązywania umowy. 3. W sytuacji nie wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiazania utrzymania stałości cen Zamawiający ma prawo odstapić od umowy ze skutkim natychmiastowym bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Cesja wierzytelności wymagać będzie pisemnej zgody Zamawiającego.
    § 4 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0% wartości dostawy za każdy dzień zwłoki w dostawie. 2. W przypadku odstąpienia od realizacji umowy przez Wykonawcę z przyczyn przez niego zawinionych, zastrzega się karę umowną w wysokości 10% wartości dostaw, które nie zostały zrealizowane, tytułem odszkodowania. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% wartości dostawy za każdy dzień zwłoki za przekroczenie terminu związanego z wezwaniem Wykonawcy do wymiany towaru na wolny od wad. 4. W przypadku nieterminowej płatności przez Zamawiającego, Wykonawcy będzie przysługiwać prawo naliczania ustawowych odsetek. 5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy § 4 pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z należności Wykonawcy. § 5 1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron. 2. Strony przewidują możliwość zmian niniejszej umowy w toku jej realizacji z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w Prawie zamówień publicznych (zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do złożonej Oferty), w następujących przypadkach: a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami § 3 ust. 4. § 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności powodującej, iż wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Odstąpienie od umowy nastąpi w trybie art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. § 7
    Do niniejszej umowy stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i Kodeksu Cywilnego. § 8
    Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z wykonaniem umowy, Strony poddają pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Zamawiającego. § 9 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego). Załączniki: Załącznik Nr 1 a-h....... – Formularz oferowy - część ogólna - Zadanie nr ..I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII. Załącznik Nr 2-a-h...... - Formularz ofertowo- cenowy - część szczegółowa - Zadanie nr ..I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII. ..................................... . ............................................. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAW A
  • Czas wytworzenia: 19-06-25 18:20
  • Czas udostępnienia: 19-06-25 18:20

Historia zmian

8096 Dodanie Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu ul Nowa 7a- 8 części z 02-08-2023 10:27:47 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2