Rzekuń: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w
Rzekuniu ul. Nowa 7a - S części..
Numer ogłoszenia: 170613 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy,
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA 1 ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe w Rzekuniu uL Nowa 7A: 07-411 Rzekuń,
woj. mazowieckie: teł. (029) 761 73 79: faks (029) 761 73 79.
• Adres strony internetowej zamawiającego: ( w zakładce Zakład obsługi
Gminy)
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
11.1) OKREŠLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
11.1 .l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów žy.vnościo•wych
do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu uL Nowa 7a - 8 części.
11.1.2) RMlzaj zamówienia: dostawy.
11.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na zaopatrzenie stołówki przedszkolnej w
Rzekuniu przez okres 10 miesięcy z podziałem na części. Szczegółowy OPIS zawierają
poszczególne zadania od nr I do nr VIII: o asortymencie takim jak: pieczywo: prdukty mleczarskie
i nabiał: różne produkty spožywcze:produkty zwierzęce, ryby: drób: prdukty mączne- mrożone
warzywa: 1 Ją a. _
11.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8
11.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak: liczba części: g.
11.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
11.2) CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach
10.
SEKCJA 111: INFORMACJE O CHARAKTERZE EKONOMICZNYM:
FINANSOWYM 1 TECHNICZNYM
111.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
111.2) ZALICZKI
111.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oăviadczenie w sprawie spełnienia u•arunków aft. 22 ust. 1 Pzp
111.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oăviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków aft. 22 ust. 1 Pzp
111.3.3) Potencjał techniczny
Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oăviadczenie w sprawie spełnienia u•arunków aft. 22 ust 1 Pzp
111.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oăviadczenie w sprawie spełnienia xvarunków aft. 22 ust. 1 Pzp
111.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Ocena słkłnienia wanmku dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę
oăviadczenie w sprawie spełnienia warunków aft. 22 ust 1 Pzp
111.4) INFORMACJA O OSMADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTMER_DZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWN
111.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. I ustawy, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
111.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. I
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do urykluczema;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej: jeżeli odrebne przepłsy u-ymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku do wykluczenia w oparciu o aft. 24 ust. I pkt
2 ustawy: wystawiony me wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu słkłniania wamnkÓw udziału w
na zasoby innych podmiotów: które będą brały udzłał w realizacji części
zamówienia: przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
urymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
Dokumenty podmiotów zagraniczny:h
Jeżeli u-ykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
1) dokument uystawiony w kraju: w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
me otwarto jego likwidacji anł nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niž 6
miesięcy przed upływem terminu składania xvniosków o dopuszczenie do udziału w
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów informacji o tym, że nie
należy do grupy kapitałowej;
111.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymiemone w pkt 111_4) albo w pkt IIL5)
Formularz ofertowy: dokumenty potwierdzające uprawniema osób podpisujących ofertę: o ile nie
wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych: formularz cenowy dla danej
części na którą urykonawca składa ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.I) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.I .l) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.l) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umovvy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany określa siwz- załącznik nr 6 do - Wzór umowy_Zamawiający dopuszcza zmianę
umowy w fomłie aneksu: jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiazujących przepisów,
jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treścł urnou-y do aktualnego stanu prawnego.
Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej
podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania
prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być
zamawiający lub wykonawca.
IV.4) AFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.l) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia : w dziale Zakład Obsługi Gminy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole
Samorządowe ul. Nowa 7a: 07-411 Rzekuń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.08.2014 godzina 10:00: miejsce: Przedszkole Samorządowe w Rzekunłu ul. Nowa 7a: 07-411
Rzekuń- sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (d ostatecznego terminu składania ofert)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania śrcdków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(s.i.w.z.) z dnia 06.08.2014 r.
„Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” .
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w
przepisach \.vydanych na podstawie art. 11.ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z
2014 r. poz. 423, 811 i 915 )
Zatwierdzono w dniu 06.08.2014 r.
1. ZAMAWIAJĄCY
Przedszkole Samorządowe
Ul. Nowa 7a
07-411Rzekuń
Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Fax. Telefon: 029 761 7379,
Regon : NIP — 758 — 19 — 58 - 115, strona internetowa : www.rzekun.pl w dziale Zakład
Obsługi Gminy
Adres strony internetowej na której zamawiający udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia:
www. rzekun.pl w dziale Zakład Obsługi Gminy. Zamawiający udostępnia na wskazanej stronie internetowej
specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami do upływu terminu składania ofert.
Zamawiający na www. stronie zamieszczać będzie również inne informacje wymagane ustawą Prawo
zamówień publicznych, związane z niniejszym postępowaniem.
Godziny pracy zamawiającego: cd do 15:ff1 w dni od poniedziałku do piątku.
2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola
Samorządowego w Rzekuniu zwanych dalej „artykułami żywnościowymi"- 8 części.
2. Dostawa artykułów żywnościowych stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne
dostarczanie artykułów Żywnościowych zgMlnie z składanym przez zamawiającego w
całym okresie umowy. Faktury za zamówienie winny być wystawiane na Przedszkole
samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń Fax. /telefon: 029 761 7379, Regon : ffn912706
NIP —758—19-58 - 115,
3. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów žw,'nościowych są pomieszczenia stołówki w budynku
Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu , ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń zwanej dalej również „miejscem
dostarczenia artykułów żywnościowych" (wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do
pomieszczeń).
4. Zamawiający dokonuje wojodrębnienia zamówienia na 8 samodzielnych części (każda część nazywana jest
w dalszej części s.i.w.z „zadaniem") z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy produkty,
wyroby spożywcze należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów zdrowotnych i jakościowych.
Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustaw", na wskazane z nazwy' produkty spożywcze, Zamawiający dopuszcza
zastosowanie równoważnych produktów spożywczych, nie gorszej jakości niż opisane w Załączniku nr 2 a-h
do s.i.w.z. Ciężar udowodnienia, że produkty spożywcze są równoważne w stosunku do wymogu
określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
5. Szczegółowo' opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościovwc:h w ramach
danego zadania, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesy.vnych dostaw określają odpowiednio:
1.1. Zadanie 1: Pieczywo i wyroby piekarskie , ciastkarskie /Zaf.2a/ - kod CPV 15.81.ffłm-9
1.2. zadanie 2: Produkty mleczarskie I nabiał /zaf. 2b/- kod cpv 15.50.00.cn-3,154cmoo-2
1.3. Zadanie 3: zwierzęce, mięso I produkty mięsne/zat 2c/- CPV 15100000-9
1.4. zadanie 4: Produkty spożywcze / zaf 2d/- cpv- 15.80.oom-6
1.5. zadanie 5: Ryby ,/zaf 2e/ cpv-15.22.łom-3,15.22m.cn-6
1.6. zadanie 6: Drób świeży /zaf.2f/ cpv- 15.11.20m-6
1.7. zadanie 7: warzywa, owoce i jaja/zaf 2g/ cpv-15.ao.oo.oo-1, 03.14.25m-g, 03.22.łom-6
1.8. zadanie 8: Produkty mączne /zaf 2h/ cpv 15.85.10.[08,
6. Ilość artykułów żywnościowych wskazana w załącznikach do specyfikacji nr 2a, 2b, 2c, 2d,2e,2f, 2g, 2h jest
wielkością orientacyjną, przevîdywaną do nabycia przez zamawiającego w okresie wykonania zmówienia.
Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo- cenowym stanowią na okres
10 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od części zamówienia w zależności od
ilości dożywianych dzieci.Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe I mogą ulec
zmianie. Służyć one będą wyłącznie do porównanioa ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. iż nie
stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania
roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstavw do realizacji dostaw. Zamawiający nie
będzie ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości I wartości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie
zamówienia z zastrzeżeniem , iż wartość umowy nie ulegnie zmianie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej w rozumieniu art. 2 pkt 6 Pzp. Na ofertę
częściową składa się dostawa artykułów żywnościowych wyszczególnionych w ramach danego zadania
(wyszczególnienie artykułów żywnościowych w zakres danego zadania określają załączniki od
2a do 2h s.i.w.z.). Zamawiający nie wprowadza ograniczeń, co do ilości zadań, na które można złożyć ofertę,
przy czym na dane zadanie można złożyć tylko jedną ofertę.
7.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi
Realizacja dostaw wszystkich zadań odbywać się będzie od Ido 5 razy w tygodniu do godziny
07:00, zamówienie składane będzie telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem w zależności
od bieżących Zamawiającego.
*Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu
zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp.
9. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi w sprawie wymagań
sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych
substancji dodatkowych i innych składników żywności ( Dz.U z 2010 r. Nr 136, poz. 914).
10. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, przystosowane do
przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą za dostawę i jakość dostarczanego
11. Dostarczane vwroby:
11.1. powinny spełniać wymagania wnłmienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego prrMlukcji
obrotu żywności, a w szególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2Cn6 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
wraz z przepisami wykonawczymi ustawy z dnia 21 grudnia r. o jakości handlowej artykułów rolno-
spożywczych (Dz. U. z 2Cn5 r. nr 187, poz. 1577 z póź. zm.). każdy produkt powinien być i
wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCAP. Dostarczone produkty powhny odpowiadać
Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze unii Europejskiej.
Produkty oznakowane powinny być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra RolnictVJa i Rozwoju
Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spožwvczych (Dz. U. z 2Cn7 r. Nr 137, poz. 966),
16 grudnia 2005 r. o zwierzęcego (Dz. U. z 2Cn6 r. , nr 17, poz. 127) oraz
Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Europy z dnia 29 kwietnia 2ff14 r. ,
ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pcWnodzenia
zwierzęcego (Dz.u. UE L139 z dnia 30 kwietnia r.)
11.2 Cechować się wysokimi walorami smakowymi;
11.3 Opakowania powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące min.: nazwy i adresu
prcKlucenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do
spożycia.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 30M.2015 r. dla każdego zadania.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKOW
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu,
dotyczące:
Załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 1 (Zadanie nr 1) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł
- bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
…..................................................................................................................................
….........................................................................
podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1b do specyfikacjarunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 2 (Zadanie nr 2) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł
- bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ
Zakres prac powierzonych podwykonawcy..............................................................
…...................................................................................................................................
…................................................................................
podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 3 (Zadanie nr 3) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł
- bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zakres prac powierzonych podwykonawcy..............................................................
…...................................................................................................................................
…......................................................................... podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 4 (Zadanie nr 4) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
….....................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł
- bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ
Zakres prac powierzonych podwykonawcy............................................................
….................................................................................................................................
….........................................................................
podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 5 (Zadanie nr 5) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
….....................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zakres prac powierzonych podwykonawcy..............................................................................
…...................................................................................................................................................
….........................................................................
podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1f do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 6 (Zadanie nr 6) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
….....................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zakres prac powierzonych podwykonawcy..................................................................................
….....................................................................................................................................................
…................................................................... podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 7 (Zadanie nr 7) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
….....................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zakres prac powierzonych podwykonawcy............................................................
…............................................................................................................................
….........................................................................
podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy Załącznik nr 1h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Formularz ofertowy- część ogólna …………………………………… ….................................
wykonawca data
FORMULARZ OFERTOWY Przedmiot zamówienia : Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu przy ul. Nowej 7A- 8 części Zamawiający: Przedszkole Samorządowe ul. Nowa 7a, 07-411 Rzekuń
CZĘŚĆ 8 (Zadanie nr 8) Nazwa i adres wykonawcy:
.......................................................................................................................................
…..................................................................................................................................
….....................................................................................................................................
Adres do korespondencji oraz telefon, fax i e-mail /o ile wykonawca takie posiada/
Tel: …...................................
Fax:.......................................
E-mail:..................................
Cena oferowana w zł - bez podatku VAT - podatek VAT - łącznie z podatkiem VAT. /cyfrowo i słownie/ …...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
…...................................................................................................................................
Oferujemy sukcesywne dostawy od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 roku
Warunki gwarancji określa §2 umowy o przedmiotowe zamówienie.
Termin płatności za wykonaną dostawę wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w SIWZ.
Zakres prac powierzonych podwykonawcy............................................................
…................................................................................................................................
….........................................................................
podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy
ZAŁĄCZNIK nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr I – PIECZYWO i WYROBY PIEKARSKIE, CIASTKARSKIE CPV 15.81. 00.00-9
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Przedmiot zamówienia
Wielkość Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość zamówienia netto w zł
kol. 5x6 [zł]
Wartość brutto w zł
Ogółem
Stawka podatku Vat w %
1
Chleb zwykły krojony 500g
szt
7000
2
Chleb razowy 500g
szt
160 3
Bułka wrocławska
450g
szt
2000.
4
Bułka tarta
1kg
kg
30 5
Placek drożdżowy
500g
szt
300 6
Drożdżówka
80g
szt
3500 7
Pączki
80g
szt
3000
8
Bułka pchełka 50g
szt
8700 9
Pizza 100g
szt
3000 Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów..
Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 1 wynosi.............................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........……. Zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................……………………………………………………………………) Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
…..................................................................................................................................
………………………………………..
/podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 2 – PRODUKTY MLECZARSKIE i NABIAŁ
CPV 15.50. 00.00-3, 15.40.00.00-2
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Przedmiot zamówienia
Wielkość opakowania
Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość zamówienia netto w zł
kol 5x6
Wartość brutto w zł ogółem
Stawka podatku VAT
1
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 1l
l
2000 2
Śmietana 30% tłuszczu 400g
szt
3100 3
Masło ex. zawartość tł. 82,5 %
---
kg
250 4
Twaróg półtłusty
--
kg
300 5
Ser żółty półtłusty zawartość tł uszczu 45%
bloczek
kg
100 6
Jogurty kubek 115g
szt
600.
7
Śmietana 18% tłuszczu
400g
szt
50 8
Jogurt pitny 150 g
szt
1500
9
Masło roślinne 500g
szt
60
Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania2wynosi...........................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…….zł ( słownie..................................................................) +wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................……………………………………………………………………. Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
…..................................................................................................................................
……………………………………….. /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 3 – PRODUKTY ZWIERZĘCE,MiĘSO i PRODUKTY MIĘSNE CPV 15.10. 00.00-9
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Przedmiot zamówienia
Jednost. miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto
Wartość zamówienia netto w zł
kol 4x5 Wartość brutto w zł
Stawka Vat %
1
Mięso mielone wieprzowe kg
400 2
Łopatka wieprzowa bez kości
kg
200 3
Karkówka wieprzowa bez kości
kg
250 4
Żeberka wieprzowe paski
kg
200 5
Smalec kg
10 6
Baleron
kg
10 7
Kiełbasa szynkowa kg
100
8
Parówki wieprzowe nie mniej niż 80%mięsa (typu paryżanki lub równoważny)
kg
200
9
Mielonka wieprzowa-prasow.
kg
60 10
Pasztet zapiekany
kg
60 11
Szynka wieprzowa gotowana
kg
50 12
Kiełbasa podwawelska 80% MIĘSA
kg
60
13
Parówki (typu dubeltówki- 100g lub równoważny)
szt
800
Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 3 wynosi.............................................................................................................................................zł, (słownie:……………………………………………………………), cena netto wynosi..........……. Zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................……………………………………………………………………). Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
…..................................................................................................................................
………………………………………. .podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 4 – ARTYKUŁY SPOŻYWCZE CPV 15.00. 00.00-8, 15800000-6
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Przedmiot zamówienia
Wielkość opakowania
Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto
Wartość zamówienia netto w zł /kol 5x6/
Wartość brutto w zł
Stawka podatku Vat w%
1
Cukier biały kryształ 1kg
kg
400
2
Cukier waniliowy 16g
16g
szt
100 3
Kakao ciemne sypkie 100 g /
100g
szt
20 4
Dżem truskawkowy 320g
320g
szt
100 5
Groszek konserwowy op. nie mniej jak 400g
400g
szt
50
6
Kawa typ inka op. 200G lub równoważne
200g
szt
20 7
Keczup pikantny poj. 450g 450g
szt
100 8
Koncentrat pomidorowy 30% op. 190g
190g
kg
700 9
Kukurydza konserwowa słodka op. nie mniej jak 400g
400g
szt
100 10
Kwasek cytrynowy 20g
20g
szt
15 11
Majonez dekoracyjny nie mniej jak 700g 700g
szt
100 12
Majeranek torebka 20g
20g
szt
150 13
Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 0,9 kg
900g
szt
10 14
Ocet winny 500ml
but
30 15
Przyprawa do zupy w płynie op. 1 l typ Magii lub równoważny 1 l
szt
50
16
Pieprz ziołowy torebka op. 100g
100g
szt
200 17
Przyprawa do drobiu 1kg
szt
30 18
Przyprawa do potraw op. 500g /typu Degusta lub równoważny/ 500g
szt
400 19
Zupa biały barszcz . 60g
szt
400
20
Sól kuchenna spożywcza 1kg
kg
100 21
Ziele angielskie torebka 15g. 15g
szt
100.
22
Liść laurowy torebka 15g
szt
100.
23
Ryż
1kg
kg
100 24
Mąka pszenna luksusowa typ 550
1kg
kg
300
25
Olej jadalny uniwersalny . 1 l. 1 l
l
300
26
Kasza manna 1kg
kg
20 27
Kasza gryczana
1kg
kg
10
28
Płatki kukurydziane 425g typu Nesttle lub równoważne
425g
szt
300 29
Makaron wstążka op 500g 500g
szt
400 30
Makaron nitka op. 500g 500g
szt
200 31
Makaron świderki op. 500g 500g
szt
400.
32
Pasztet drobiowy
155g
szt
150.
33
Kisiel 58g
szt
400.
34
Budyń 64g
szt
400 35
Ananasy w puszce
450g
szt
200 36
Mieszanka czekoladowa -
kg
30 37
Wafle -
kg
50
38
Biszkopty -
kg
50 39
Herbatniki -
kg
50 40
Cukierki owocowe
-
kg
30
41
Baton 50 g
szt
1000. 42
Brzoskwinie w puszce
850g
szt
120 43
Cukier puder 500g
kg
10 44
Zupa pieczarkowa
60g
szt
400
45
Zupa fasolowa
60g
szt
400
46
Galaretka owocowa 90g
szt
300
47
Napój herbaciany o smaku owocowym 300g
szt
2000
48
Groch
kg
kg
60
49
Fasola
kg
kg
50
50
Mąka ziemiaczana
kg
kg
40
51
Koncentrat barszcz czerwony
w butelce
330g
szt
70
52
Kostka rosołowa
180g
szt
120
53
Masło czekoladowe typu Nutella lub równoważny.
600g
szt
30
Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów..
Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 4 wynosi.................................................................................................................................................zł, (słownie: …………………………………………………………), cena netto wynosi..........…zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł. (słownie ......................…………………………………………………………………….
Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
…..................................................................................................................................
……………………………………….. ………………………………………..
/podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2e do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 5 – Ryby CPV 15.22.00.00-0, 15.23.40.00-7
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Opis przedmiotu zamówienia
Wielkość opakowa-nia
Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto
Wartość zamówienia netto w zł
/kol 5x6/
Wartość brutto w zł
Stawka podatku Vat w %
1
Filet z miruny mrożony
-
kg
200 2
Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170g 170g
szt
100 Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów..
Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania 5 wynosi...............................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…. zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie.....................…………………………………………………………………… ……………………………………….. Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
…..................................................................................................................................
………………………………………..
/podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 6 – Drób CPV 15.11 2000-6, Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Opis przedmiotu zamówienia
Wielkość opakowania
Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto
Wartość zamówienia netto w zł
(kol 5x6)
Wartość zamówienia brutto w zł
Stawka Vat w%
1
Filet drobiowy z kurczaka świeży
--
kg
400 kg
2
Udka/
--
kg
350 kg
3
Korpus
---
kg
4000 kg.
Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania nr6 wynosi..............................................................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…. zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................…………………………………………………………………….
Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
….................................................................................................................................. ………………………………………..
/podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2g do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 7 – Warzywa, Owoce i jaja
15.30.00.00-1, 03142500-3, 03221000-6
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Opis przedmiotu zamówienia
Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto
Wartość zamówienia netto w zł
/kol 4x5/
Wartość Brutto w zł
Stawka Vat %
1
Marchewka
kg
1000
2
Pietruszka
kg
300 3
Kalafior szt
60.
4
Mieszanka warzywna 6 skład. mrożona kg
50
5
Seler
kg
200 6
Ziemniaki
kg
15 000 7
Jabłka
kg
1000
8
Pomarańcze
kg
500 9
Banany
kg
800
10
Mandarynki
kg
500 11
Truskawki
kg
100
12
Winogrona zielone
kg
40 13
Nektarynki
kg
50
14
Brzoskwinie
kg
50
15
Jaja Kurze świeże ,63g do73g kl L
szt
3000
16
cebula
kg
100
17
Czosnek główka nie mniej niż 45g
szt
20
18
Koper pęczek nie mniej niż 35g
szt
50
19
Natka pietruszki pęczek nie mniej niż 70g
szt
50
20
Sałata nie mniej niż 210g
szt
150
21
por
kg
30
22
pieczarki
kg
150
23
buraki
kg
500
24
pomidor
kg
200
25
Ogórek świeży
kg
100
26
Ogórek kwaszony
kg
300
27
Kapusta kiszona
kg
200
28
Kapusta świeża
kg
150
Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów.
Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania nr 7 wynosi..............................................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi........... zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................…………………………………………………………………….
Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
….....................................................................................................................................................................................................................................
………………………………………..
/podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
ZAŁĄCZNIK nr 2h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy-część szczegółowa
Opis przedmiotu zamówienia/Formularz ofertowo-cenowy (część szczegółowa) w zakresie dotyczącym ZADANIA Nr 8 – Produkty mączne - mrożone
CPV 15.85.10.00-8 15.89.60.00-5
Realizacja dostaw 1-5 razy w tygodniu do godziny 07:00 zgodnie z telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
…………………………………… ..............................................
Wykonawca(nazwa i adres0 ( miejscowość , data)
Lp
Opis przedmiotu zamówienia
Jednostka miary
Przewidywana ilość w okresie objętym zamówieniem
Cena jednostkowa netto
Wartość netto w zł.
Wartość brutto w zł.
Stawka podatku Vat w %
1
Pierogi z serem mrożone
kg
200 2
Pierogi z truskawką mrożone
kg
50 3
Pyzy ziemniaczane mrożone kg
100
4
Pyzy ziemniaczane z mięsem mrożone
kg
100
5
Krokiety z mięsem
kg
800
6
Naleśniki z serem
kg
600
Uwaga. Podana ilość towarów jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach, w tym także zamówienia mniejszej ilości towarów. Oświadczam, iż cena brutto.......................................... za wykonanie całego zadania nr 8 wynosi..............................................................................................................................zł, (słownie: ……………………………………………………………), cena netto wynosi..........…zł ( słownie..................................................................) + wartość podatku VAT: ..................... zł (słownie ......................…………………………………………………………………….
Zakres prac powierzonych podwykonawcy...............................................................
….................................................................................................................................................................................................
……………………………………….. /podpis osoby – osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy/
Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczam, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części”, dotyczące spełnienia warunków art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
...................................... (miejscowość, data) .................................. ............................................... (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonaw y
Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczam, że brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pod nazwą „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. ...................................... (miejscowość, data) .................................................... ............................................... (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcy
Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z zm./ Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu- 8 części” w imieniu i na rzecz reprezentowanego przeze mnie Wykonawcy: - ............................................................................... - ............................................................................... - ............................................................................... Oświadczam/my/, że : 1. *Wykonawca należy do grupy kapitałowej, w związku z czym przedkładam listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
L.p. Nazwa podmiotu Adres podmiotu 1
2
2. *Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
*niepotrzebne skreślić UWAGA! Wykonawca, który nie należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 z zm/ powinien skreślić pkt. 1 i nie wypełniać. ..................................... (miejscowość, data) .................................. ............................................... (pieczątka firmowa Wykonawcy) podpis osoby/osób upoważnionych do występowania w imieniu wykonawcycy
UMOWA -projekt
zawarta w dniu ….................... w Rzekuniu pomiędzy: Przedszkolem Samorządowym, ul. Nowa 7 A, 07-411 Rzekuń, Regon : 00091270600000 NIP 758 19 58 115 reprezentowaną przez: Dyrektora – Danutę Dąbrowską zwanym dalej „Zamawiającym” a …..............................................................
z siedzibą w …............................................
reprezentowanym przez...................................
zwanym dalej „Wykonawcą” W wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami), została zawarta umowa o następującej treści: § 1
&
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze przez okres od dnia …........ r. do dnia 30.06.2015r artykuły spożywcze w zakresie zadania nr I, II,III,IV, V, VI, VII, VIII. określonego w Formularzu ofertowo-cenowym - część szczegółowa stanowiącym Załącznik Nr 2 a - h, do niniejszej umowy, zwane dalej przedmiotem umowy, zgodnie z ofertą z dn.14.08.2014r. 2. Formularz Cenowy - część ogólna stanowi integralną część umowy jako Załącznik Nr I. (Zadanie I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII nr od załącznik nr 1 a do h). 1.Ustala się wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot umowy określony w Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 1 wynosi.................... zł, (słownie: .........................................), cena netto wynosi.......................... Zł ( słownie ...............................................................................................) + VAT: ............ zł (słownie .............................................. złotych,2
2. Zadanie nr 2 . na kwotę. …................. zł. brutto PLN (słownie:...................................................... złote) na co składa się wartość netto w kwocie: …....................... PLN (słownie: …...........................................) oraz podatek VAT w kwocie:.................. .PLN (słownie: …....................................................
3. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 3 wynosi.................... zł, (słownie: .........................................), cena netto wynosi.......................... Zł ( słownie ...............................................................................................) + VAT: ............ zł (słownie .............................................. złotych,
4. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 4 wynosi. ........................ zł, (słownie: ............................................................. , cena netto wynosi.................... Zł ( słownie ................................. złotych .....................) + VAT: ............. zł (słownie ..............................,
5.Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 5 wynosi. ...................................... złotych, (słownie:............................. złotych ), cena netto wynosi ......................... Zł ( słownie ..........................................................) + VAT: ............... zł (słownie:............................,........... złote .
6.cena brutto za wykonanie całego zadania nr 6 wynosi...................... ,-zł, (słownie: ............................................ złotych), cena netto wynosi ..................... Zł ( słownie .................................złotych + VAT: ............. zł (słownie ............................................złotych .
7. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 7 wynosi..................zł, (słownie: .................................... złotych .............), cena netto wynosi ........................ (..........................................złote) + VAT: ...........- zł (słownie słownie ........................................... złote) 8. Cena brutto za wykonanie całego zadania nr 8 wynosi. .................. zł, (słownie: .........................................złotych), cena netto wynosi ................................................... ( słownie................................ złotych + VAT: .............. zł (słownie.................... złotych 65/100 ) 4. Wynagrodzenie netto obejmuje wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w tym: koszty opakowania, załadunku i rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego transportu, ceł, opłat granicznych, zezwoleń na wyjazdy i przejazdy jeśli takie wystąpią, oraz powinno uwzględniać zgodnie z ofertą rabaty i upusty. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku Nr 2.a-h. do niniejszej umowy. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo zamawiania poszczególnych pozycji asortymentowych w innych ilościach niż wynika to z Załącznika nr 2a-h. do umowy,
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu umowy każdego dnia tzn. 5 razy w tygodniu do godz. 7.00(wpisać dzień tygodnia i godzinę dostawy w zależności od zadania na, które zostanie podpisana umowa) w ciągu okresu obowązywania umowy, po wystosowaniu od zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej, faksem. 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do Kuchnii Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu, ul. Nowa 7A, 07-411 Rzekuń na swój koszt i ryzyko. 3. Dowóz artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie ubezpieczonym transportem Wykonawcy, a dostawa złożona w magazynie wskazanym przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistyczntm środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiazującymi przepisami i opnią Sanepidu. 5. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest tej samej jakości i spełnia wszystkie warunki określone w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar jest świeży. 7. Wykonawca gwarantuje, że oferowane artykuły są pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. 8. Na opakowaniu znajdują się informacje: nazwa produktu i rodzaj, jego klasa, jakość, data produkcji, termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywnościowe, nazwa i adres producenta, nazwa dystrybutora Opakowania powinny byc wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z zywnością. Opakowania dostarocznych produków przez Wykonawcę artykułów spożywczych powinny spełniać wymogi sanitarno – higieniczne (pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone przez deszczem, śniegiem). 9. Artykuły muszą mieć termin spożycia, nie krótszy niz 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiajacego, chyba, że przepisy ogólne stanowią inaczej. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całości dostawy, jeśli dostarczany towar nie będzie spełniał wymogów zawartych w niniejszej umowie. Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru na własny koszt w terminie nie przekraczającym 1 dzień, licząc od daty otrzymania wezwania. 11. W przypadku powtórzenia się wadliwej dostawy Zamawiający może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym. 12.. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili udzielania zamówienia, przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie.
13. W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów u innego podmiotu ponosi Wykonawca. 14. Umowa wygasa w przypadku jej wartościowej realizacji przed uplywem jej obowiązania. 15. Realizacją przedmiotowej umowy zajmuje się pani Ewa Surynowicz , tel. /29/7617379 § 3
1. Płatność za dostarczony przedmiot umowy następować będzie na konto Wykonawcy w formie przelewu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT za zrealizowane dostawy w ciągu 30 dni od dnia otrzymania ww. dokumentu ksiegowego. 2. Wykonawca gwarantuje stałość cen netto w okresie obowiązywania umowy. 3. W sytuacji nie wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiazania utrzymania stałości cen Zamawiający ma prawo odstapić od umowy ze skutkim natychmiastowym bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Cesja wierzytelności wymagać będzie pisemnej zgody Zamawiającego.
§ 4 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0% wartości dostawy za każdy dzień zwłoki w dostawie. 2. W przypadku odstąpienia od realizacji umowy przez Wykonawcę z przyczyn przez niego zawinionych, zastrzega się karę umowną w wysokości 10% wartości dostaw, które nie zostały zrealizowane, tytułem odszkodowania. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% wartości dostawy za każdy dzień zwłoki za przekroczenie terminu związanego z wezwaniem Wykonawcy do wymiany towaru na wolny od wad. 4. W przypadku nieterminowej płatności przez Zamawiającego, Wykonawcy będzie przysługiwać prawo naliczania ustawowych odsetek. 5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy § 4 pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych z należności Wykonawcy. § 5 1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron. 2. Strony przewidują możliwość zmian niniejszej umowy w toku jej realizacji z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w Prawie zamówień publicznych (zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do złożonej Oferty), w następujących przypadkach: a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami § 3 ust. 4. § 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy w sytuacji zaistnienia okoliczności powodującej, iż wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Odstąpienie od umowy nastąpi w trybie art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. § 7
Do niniejszej umowy stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i Kodeksu Cywilnego. § 8
Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z wykonaniem umowy, Strony poddają pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu właściwemu dla siedziby Zamawiającego. § 9 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego). Załączniki: Załącznik Nr 1 a-h....... – Formularz oferowy - część ogólna - Zadanie nr ..I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII. Załącznik Nr 2-a-h...... - Formularz ofertowo- cenowy - część szczegółowa - Zadanie nr ..I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII. ..................................... . ............................................. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAW A
Czas wytworzenia: 19-06-25 18:20
Czas udostępnienia: 19-06-25 18:20
Historia zmian
8096DodanieDostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu ul Nowa 7a- 8 części z 02-08-2023 10:27:47dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
Tytuł informacji
Alias
Tekst wstępny
Stan
Kategoria
Data utworzenia
Autor
Inny autor
Data modyfikacji
Autor modyfikacji
Data opublikowania
Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2