Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Dostawę oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy w 2021 r."

  • Treść ogłoszenia: tresc_ogloszenie.pdf
    ogłoszenie nr 771867-N-2020 z dnia 30.12.2020 1.
    Zakład Obsługi Gminy: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Obsługi GminyJ'
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
    Nie
    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
    których działalność, lub działalność ich "yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
    realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
    grup społecznie marginalizowanych
    Nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
    kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
    przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców ich jednostki (w %)
    T, 7AMAWTA 1Ącv
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzywpowierzyli
    przeprowadzenie postępowania
    Nie
    Informacje na temat któremu zamawiający prowadzenie
    postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    Nie
    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
    podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi
    do kontaktów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
    Unii Europejskiej
    Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw•
    członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
    publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
    14299134800000, ul. ul. Kolonia , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29
    761058, 7617394, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 617 394.
    Adres strony internetowej (URL): https://mvw.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
    postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
    innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
    przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
    odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
    zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
    zamawi aj ących):
    1.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać
    pod adresem (URL)
    Nie
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
    zamowłema
    Nie
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
    pod adresem
    Tak
    https://www.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres
    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
    inny sposób:
    Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
    inny sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub złożyć
    osobiście
    Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń — w sekretariacie.
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
    które nie są ogólnie dostępne
    Nie
    Nieograniczony, Lkłny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
    adresem: (URL)
    SEKCJA 11: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju naLĘciowego dla Zakładu
    Obsługi Gminy”
    Numer referencyjny: ZOG.26.23.2020
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    Nie

    11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
    11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w można składał w odniesieniu
    do:
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
    cz&scł:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
    Mykonawcy:
    11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby
    Zakładu Obsługi Gminy według szacunkowej ilości do 50 000 1. do zbiornika paliwa o pojemności
    5 000 litlów, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Podana w pkt 1 ilość paliwa
    stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie
    realizacji umowy tj. do 31 grudnia 2021 1. i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający
    zastrzega, że z uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego paliwa może być
    niższa od prognozowanej. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonyw•ane będą
    na faktycznie zakupionego paliwa. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa
    będzie niższa niż prognozowana w pkt 1 wartość, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne
    roszczenia wobec Zamawiającego (Zamawiający nie ma obowiązku vvykorzystania całości
    przedmiotu zamówienia podstawowego). 3. VVykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z
    obowiązującymi normami: olej napędowy powinien spełniać normy PN-EN 590. Oferowane paliwo
    musi spełniać również wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015
    r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., 1680). Wykonawca
    bierze pełną odpowiedzialność za jakość paliwa, w tym za jego zgftność z wszelkimi powszechnie
    obowiązującymi przepisami prawa. 4. Dostawy oleju napędowego odby,vać się
    *kcjalistycznymi cysternami o odpowiedniej pojemności, zaopatrzonymi w Lm-rłpę umożliwiającą
    tłoczenie oleju napędowego na min. 2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do
    wydawania paliw ciekłych, spełniającą Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27
    grudnia 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać instalacje pomiarowe do
    ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda, oraz szczegółowego zakresu
    badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów
    pomiarovvych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa powinna posiadać ważne
    świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 5. W związku z częstą zmianą cen
    paliw, w czasie obowiązywania umowy VVykonawca przed każdą dostawą ustalać będzie cenę netto
    dostawy jednego litra oleju napędowego, kierując się aktualną ceną netto jednego litra u
    producenta, obowiązującą w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, publikowaną na jego
    stronie internetowej. Wykonawca przedstawi w ofercie nazwę producenta, u którego zaopatruje się
    w olej napędowy, wraz z adresem strony internetowej, na której Zamawiający będzie mógł śledzić
    hurtową cenę producenta. W przetargu zostanie wybrany Wykonawca, który w formularzu
    ofertowym przedstawi najkorzystniejszą cenowo łączną cenę ofertową. 6. TernLkratura zapłonu
    dostarczanego oleju napędowego winna być wyższa niż +560C. Odbioru oleju napędowego
    dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela


  • SIWZ: siwz.pdf
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
    WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    (SIWZ)
    W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W
    TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
    „Dostawa oleju napędowego
    na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy”
    Nr postępowania: ZOG.26_23 2020
    Zatwierdzam:
    DYREKTOR
    Zakładu Obsługi Gminy
    mgr Danuta Orzołek
    Zamówienie o wartości mniejszej niž kwoty określone w przepisach Vô'danych na pMstawie
    art 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo Zamów efi Publicznych.
    Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzony zgMnie z postanowieniami art. 39 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., 1843).
    Rzekuń, dnia 30 grudnia 2020 r.
    Strona I z 23

    SPIS TRESCI
    Rozdział I
    Rozdział II
    Rozdział III
    Rozdział IV
    Rozdział V
    Rozdział VI
    Rozdział VII
    Rozdział VIII
    Rozdział IX
    Rozdział X
    Rozdział XI
    Rozdział XII
    Rozdział XIII
    Rozdział XIV
    Rozdział XV
    Rozdział XVI
    Rozdział XVII
    Rozdział XVIII
    Rozdział XIX
    Rozdział XX
    Rozdział XXI
    Rozdział XXII
    Rozdział XXIII
    Rozdział XXIV
    Rozdział XXV
    Rozdział XXVI
    Nazwa i adres zamawiającego
    Tryb udzielenia zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia
    Informacje dotyczące ofert wariantowych i częściowych. informacja o
    możliwości zawarcia umowy ramowej. informacja o aukcj elektronicznej
    Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art 67 ust 1
    pkt 6 i 7 ustawy pzp, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich
    zamowłen
    Termin wykonania zamówienia
    Warunki udziału w postępowaniu
    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków
    udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
    Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
    oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
    uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
    Wymagania dotyczące wadium
    Termin związania Ofelią
    Opis sposobu przygotowania oferty
    Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
    Opis sposobu obliczenia ceny
    Opis kryteriów, którymi zamawiający, będzie się kierował przy wyborze oferty,
    wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
    WyMr ofelty i zawiadomienie o wyniku
    Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
    oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
    zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego: ogólne warunki
    umowny albo wzór umowy
    Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
    postępowania o udzielenie zamówienia
    Opis części zamówienia
    Umowa ramowa
    Zamówienia uzupełniające
    Ofelty wariantowe
    Adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej niezbędny do
    porozumiewania się drogą elektroniczna
    Informacje dotyczące walut obcych: w jakich mogą być prowadzone
    rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
    Nr strony
    4
    4
    4
    6
    6
    6
    6
    9
    13
    15
    15
    15
    17
    18
    19
    19
    20
    20
    20
    20
    21
    21
    21
    21
    21
    21
    strona 2 z 23

    Rozdział XXVII
    Rozdział XXVIII
    Rozdział XIX
    Rozdział XXX
    Rozdział XXXI
    Rozdział XXXII
    Rozdział XXXIII
    Rozdział XXXIV
    Aukcja elektroniczna
    Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
    Ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne
    Możliwość dokonania zmian w umowie na art 144 pzp
    Podwykonawstwo
    Postanowienia końcowe
    Klauzula informacyjna RODO
    Załączniki
    21
    21
    21
    22
    22
    22
    22
    24
    strona 3 z 23


  • Edytowalne zał.: zalaczniki_edytowalne.odt
    Załącznik Nr 1
    FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY
    Dane dotyczące wykonawcy
    Nazwa:
    …………………………………………………………………………………..
    Numer NIP:
    …………………………………………………………………………………..
    Siedziba:
    …………………………………………………………………………………..
    Adres poczty elektronicznej:
    …………………………………………………………………………………..
    Numer faksu:
    …………………………………………………………………………………..
    Dane dotyczące Zamawiającego
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy, ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Zobowiązania wykonawcy
    Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu publicznym na „Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” numer sprawy: ZOG.26.23.2020 oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za wynagrodzenie ryczałtowe:
    wynagrodzenie netto …............………………………….......................................................................… zł
    (słownie: ....................………………………..........................................…..................................................)
    stawka - ……...% podatek VAT.................zł (słownie: …..............……….............................................. zł)
    wynagrodzenie brutto …………………………………...………………...................................................… zł
    (słownie: ....................................................................................…………………………............................)
    Wynagrodzenie netto jest sumą ceny jednostkowej za 1l oleju napędowego, skorygowanej o upust/marżę, pomnożonej przez zamawianą ilość do 50 000 l.
    Cena jednostkowa za 1l oleju napędowego netto u producenta na dzień 30 grudnia 2020 r. …………………zł (słownie: ….................……………………………………………..................................zł)
    Stały opust/marża* od ceny zakupu u producenta 1 l oleju napędowego …………………...….… zł (słownie: …...……………………………………………………………..……………………………….......... zł)
    Nazwa producenta oleju napędowego i adres jego strony internetowej:
    …...............................................................................………….................................................................
    Oświadczam, że:
    Wykonam zamówienie publiczne do 31 grudnia 2021 r.
    Termin płatności: 21 dni Termin dostawy: do 2 dni
    Okres gwarancji: nie obowiązuje
    Osoba/osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań umowy: .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... telefon kontaktowy .......... .......... ........., faks: .......... .......... .......... zakres odpowiedzialności
    Pełnomocnik w przypadku składania oferty wspólnej
    Nazwisko, imię ....................................……………………………….............................................................
    Stanowisko ..........................................................……………………………................................................
    Telefon .................................… Fax ..........................................adres e-mail ……………………………….
    Zakres*:
    do reprezentowania w postępowaniu
    do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
    do zawarcia umowy.
    Oświadczenie dotyczące postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje do przygotowania oferty.
    Oświadczamy, że uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Oświadczamy, że załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ogólne warunki umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
    Informujemy, że niżej wymienione usługi zamierzamy powierzyć podwykonawcom (jeżeli jest wiadome, należy podać również nazwy firm proponowanych podwykonawców):
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    Informujemy, że niżej wymienione usługi mają być powierzone podwykonawcom (nazwy firm), na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1,
    ……………………………………………………………………………………...……………………..…
    (jeśli Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom wpisuje „nie dotyczy”).
    Nie uczestniczymy jako Wykonawca w jakiejkolwiek innej ofercie złożonej w celu udzielenia niniejszego zamówienia.
    Zostaliśmy poinformowani, że możemy zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu składania ofert wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, aby nie były one udostępnione innym uczestnikom postępowania.
    Zgodnie art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych informuję że wybór naszej oferty będzie/nie będzie* prowadzić u Zamawiającego do wystąpienia obowiązku podatkowego.
    Wykaz towarów/usług z obowiązkiem podatkowym po stronie Zamawiającego:
    …………………………………...……………………………………………………………..……………
    (jeżeli nie dotyczy pozostawić bez wypełnienia)
    Wartość towarów/usług powodująca obowiązek podatkowy u Zamawiającego to …………. zł netto.
    Oświadczam, że nie wypełnienie oferty w zakresie powyższym oznacza, że jej złożenie nie prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
    Informuję, że posiadam status*:
    mikroprzedsiębiorstwa
    małego przedsiębiorstwa
    średniego przedsiębiorstwa
    Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
    .........................................................................................………………………………………………………
    Zastrzeżenie Wykonawcy
    Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
    .........................................................................................………………………………………………………
    Inne informacje Wykonawcy:
    .........................................................................................………………………………………………………
    .................................................................................
    (data i czytelny podpis Wykonawcy)
    * niepotrzebne skreślić
    Załącznik nr 2
    Umowa Nr ………../2021
    zawarta w dniu ............................. 2021 r. pomiędzy:
    Gminą Rzekuń z siedzibą w Rzekuniu ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń NIP 758-214-17-29 w ramach której działa Zakład Obsługi Gminny w Rzekuniu, z siedzibą: ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń, reprezentowany przez Danutę Orzołek – Dyrektora ZOG, przy kontrasygnacie Joanny Wołynek – Głównej Księgowej - zwaną dalej Zamawiającym,
    a
    ………………………………………………………………………………………………………..………………
    reprezentowanym przez: ...........................................................................................…............... zwanym dalej Wykonawcą,
    W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy, zgodnie z postępowaniem przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, została zawarta umowa następującej treści:
    § 1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości do 50 000 l. (dm³) do wolnostojącego zbiornika paliw Zamawiającego o pojemności 5 000 l. (dm³) znajdującego się na terenie siedziby Zakładu Obsługi Gminny w Rzekuniu przy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń w ciągu trwania umowy.
    Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy, zależnie od zapotrzebowania, Zamawiającemu oleju napędowego, a Zamawiający zobowiązuje się ten towar odbierać i uiszczać za niego cenę zgodnie z niniejszą umową,
    Wymieniony w ust. 1 towar będzie dostarczany cysternami na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Rzekuniu, ul. Kolonia 1B, w terminie 2 dni roboczych od złożenia telefonicznego lub mailowego zamówienia. Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego oleju napędowego zgodnie z europejską normą PN-EN 590:2013.
    Temperatura zapłonu dostarczanego oleju napędowego jest wyższa niż 56ºC.
    Parametry dostarczanego oleju napędowego dostosowane będą do okresu dostawy.
    W razie sporadycznej sytuacji, będzie to olej napędowy dostowowany do warunków pogodowych.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania limitu określonego w ust. 1 z prawem do obniżenia wartości umowy, bez prawa Wykonawcy do zgłoszenia roszczeń z tego tytułu.
    § 2.
    W dniu zawarcia umowy cena:
    oleju napędowego wraz z podatkiem VAT wynosi ……………..…. zł/l. Wartość zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi ………….…………….. złotych brutto.
    Ceny ulegną zmianie w przypadku zmiany ceny hurtowej w PKN ORLEN S.A. lub Grupy LOTOS w stosunku do wszystkich nabywców o wskaźnik zmiany ceny zawarty w ofercie, który wynosi:
    dla oleju napędowego -…..…..…….i nie ulega zmianie do końca trwania umowy. Ceny zostaną wyliczone zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
    Powyższe zmiany cen następują bez konieczności zmiany umowy w tym zakresie.
    § 3.
    Rozliczenie za dostarczone paliwo następować będzie fakturą VAT wystawioną przez Wykonawcę na podstawie dokumentu potwierdzającego przyjęcie oleju napędowego.
    Cena brutto za 1 l. oleju napędowego ustalana będzie według zasady: cena netto 1 l. oleju napędowego wg ceny producenta oleju napędowego wyrażona w złotych polskich (zaokrąglona do pełnych groszy – dwa miejsca po przecinku) opublikowanej na oficjalnej stronie internetowej producenta oferowanego oleju napędowego w dniu dostawy minus …..…. upust Wykonawcy za 1 litr oraz naliczenie podatku VAT.
    W okresie obowiązywania umowy upust Wykonawcy jest stały i wynosi dla 1 litra dostarczonego oleju napędowego: ………………...… złotych, słownie: ………………………………………... …………………………………………………………………,
    Wartość netto wskazaną na fakturze należy wyliczyć według wzoru:
    Cena jednostkowa netto x ilość paliwa – upust = wartość netto.
    Producentem paliwa jest …………………………………………………………………………………
    Cena zakupu paliwa z dnia poszczególnych dostaw inna niż cena jednostkowa z dnia zawarcia umowy nie będzie stanowić zmiany treści umowy. Podstawą weryfikacji prawidłowości ustalonej ceny dostarczonego paliwa stanowić będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura.
    Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do otrzymywania faktur.
    Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie dostarczonego i odebranego paliwa. Płatności realizowane będą w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z potwierdzeniem realizacji dostawy oraz świadectwem jakości paliwa.
    Płatność będzie dokonywana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze.
    Faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawce przy określeniu następujących danych:
    Nabywca: Gmina Rzekuń ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, NIP 758-214-17-29,
    Odbiorca: Zakład Obsługi Gminy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń.
    § 4.
    Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas oznaczony: od dnia podpisania do 31 grudnia 2021 r.
    Umowa wygasa przed terminem wskazanym w ust. 1 w przypadku:
    wcześniejszego zrealizowania dostaw oleju napędowego w ilości wynikającej z § 1 ust. 1 umowy,
    wcześniejszego zrealizowania zamówienia na kwotę określoną w § 2 ust. 4 umowy.
    § 5.
    Wykonawca, zgodnie z oświadczeniem zawartym w ofercie, zamówienie wykona:
    osobiście*,
    przy udziale podwykonawców …………………………………………………………………..
    (nazwa Podwykonawcy)
    w następującym zakresie ……………………………………………….……………………..…*,
    przy udziale ……………………………………………………………………………………..……..
    (nazwa Podwykonawcy)
    na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie …………………………………………………………………………..………….…………………*
    Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić wszelkich informacji dotyczących podwykonawcy w zakresie niezbędnym do potwierdzenia doświadczenia i kompetencji podwykonawcy.
    Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych zobowiązań, wynikających z umów o podwykonawstwo.
    Wykonanie dostawy przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków niniejszej umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje dostawy w sposób wadliwy, niezgodny z warunkami niniejszej umowy i przepisami prawa.
    Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizację części usług podwykonawcy, Wykonawca lub podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.
    Jakakolwiek przerwa w realizacji usług wynikająca z braku podwykonawcy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i będzie stanowić podstawę naliczenia kar umownych.
    Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za swoje własne.
    § 6.
    Ilości zamawianego oleju napędowego oraz szczegółowe terminy dostaw Zamawiający będzie zgłaszał Dostawcy telefonicznie lub mailowo na 2 dni przed planowanym przez Zamawiającego terminem dostawy.
    Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy zamawianej części oleju napędowego.
    Podane ilości oleju napędowego, przewidziane do realizacji w okresie obowiązywania umowy, są szacunkowe. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilości zamawianego oleju napędowego mogą być mniejsze.
    Wykonawca dostarczy olej napędowy do zbiornika Zamawiającego na własny koszt w wyznaczonym terminie przy użyciu własnych środków transportu spełniających normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska.
    Dostarczony olej napędowy musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. 2015 r., poz. 1680) i normach PN-EN 590.
    Zamawiający wymaga od Wykonawcy każdorazowego przedłożenia wymaganego świadectwa jakości dostarczanego oleju napędowego.
    Wykonawca zapewni Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantuje realizacje jednorazowej dostawy w ilości do 5 000 litrów w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
    Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7. 30 do 14.00.
    Potwierdzenie ilości dostarczonego oleju odbywać się będzie na podstawie wskazania przepływomierza na cysternie posiadającego aktualną legalizację potwierdzoną przez uprawniony organ oraz dowodu dostawy WZ lub protokołu.
    Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie, na swój koszt, zapewnić specjalną plastikową butelkę z szerokim wlewem i specjalną plombą numeryczną o pojemności 1 000 ml, w której przechowywana będzie próbka dostarczonego paliwa. Pobranie próbki paliwa i oplombowanie butelki nastąpi w obecności pracownika Zakładu Obsługi Gminy. Przy każdej dostawie Wykonawca w obecności Zamawiającego pobierze próbkę dostarczonego oleju, będącego przedmiotem zamówienia. Próba zostanie zaplombowana przez Wykonawcę i pozostawiona w siedzibie Zamawiającego do czasu kolejnej dostawy.
    Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
    W przypadku stwierdzenia, że jakość dostarczonego oleju napędowego jest niższa niż wynika to z umowy i dołączonych atestów, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia Zamawiającemu wszelkich poniesionych z tego tytułu szkód, w tym także w postaci utraconych korzyści.
    § 7.
    Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać aktualne świadectwo producenta paliwa potwierdzające wymagane parametry paliwa w załączeniu do faktury za dostarczone paliwo.
    W przypadku nieodpowiedniej jakości paliwa, opisanej w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia dodatkowego badania. Jeżeli wynik badania potwierdzi niezgodność parametrów paliwa z obowiązującymi normami i przepisami, Zamawiający kosztem takiego badania obciąży Wykonawcę. Obciążenie to może nastąpić w formie potracenia z najbliżej wystawionej przez Wykonawce faktury VAT.
    W przypadku udokumentowanej nieodpowiedniej jakości paliwa Wykonawca na swój koszt wymieni ze zbiornika i pojazdów paliwo na spełniające wymagane dopuszczalne parametry w terminie nie dłuższym niż 3 dni oraz dokona napraw części samochodowych, pojazdów, maszyn i urządzeń uszkodzonych na skutek zatankowania paliwa niewłaściwej jakości w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
    W razie dwukrotnego udokumentowanego przypadku sprzedaży paliwa nieodpowiedniej jakości Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym, jednocześnie naliczając karę umowną.
    W przypadku dostarczenia nieodpowiedniej ilości paliwa, niż zamawianej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt uzupełnić braki w terminie 24 godzin.
    Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony produkt na okres 30 dni od dnia dostawy.
    § 8.
    Strony ustalają następujące kary umowne:
    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
    w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 5% wartości zamówienia określonego w § 2
    w przypadku niezgodności paliwa z normami w wysokości 20% wartości dostarczonego paliwa niezgodnego z normami oraz pokryje koszty badań paliwa,
    w przypadku niedostarczenia paliwa w czasie określonym w § 1 ust. 3 umowy w wysokości 500 zł za każdy dzień zwłoki.
    Zamawiający może dokonać potrąceń kar umownych z należnego wynagrodzenia Wykonawcy bez jego zgody.
    W przypadku przekroczenia terminu płatności Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki w ustawowej wysokości.
    W przypadku, gdy szkoda przewyższy wysokość ustalonych w ust. 1 kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego te kary umowne, w szczególności Wykonawca ponosi odpowiedzialność w pełnym zakresie za wszelkie uszkodzenia pojazdów i maszyn wynikłe z dostarczenia paliwa niezgodnego z normami.
    § 9.
    Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca narusza w sposób istotny postanowienia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone w terminie 90 dni od dnia powzięcia wiadomości o przyczynach stanowiących podstawę odstąpienia.
    Istotne naruszenia umowy, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności przypadki:
    utratę przez Wykonawcę prawa do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszej umowy;
    nierozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy bez uzasadnionej przyczyny;
    jeżeli dwukrotne badania jakości oleju napędowego, wykonane przez niezależne laboratorium, potwierdzą jego złą jakość,
    dwukrotnego niedostarczenia oleju napędowego w terminie określonym w zamówieniu,
    w wyniku wszczętego przeciwko Wykonawcy postępowania egzekucyjnego nastąpi zajęcie majątku Wykonawcy lub jego znacznej części, uniemożliwiające prawidłową realizację przedmiotu umowy.
    Warunkiem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w przypadkach opisanych w ust. 2 pkt 2–4 jest uprzednie wezwanie Wykonawcy do wykonywania swoich obowiązków oraz wyznaczenie w tym celu dodatkowego 7 dniowego terminu.
    Wykonawca ma prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Zamawiający dwukrotnie przekroczy termin zapłaty faktur częściowych o 10 dni. Przed odstąpieniem od umowy Wykonawca wezwie Zamawiającego do wykonania zobowiązania wyznaczając dodatkowy co najmniej 7 dniowy termin do dokonania płatności, rozpoczynający się od dnia dostarczenia wezwania.
    Odstąpienie od umowy powinno nastąpić na piśmie oraz zawierać uzasadnienie. Odstąpienie od umowy wywiera skutek od momentu doręczenia drugiej stronie umowy.
    § 10.
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z przesłankami art. 144 Pzp.
    § 11.
    Do kontaktów i przekazywania uwag wynikających z realizacji niniejszej umowy strony wyznaczają swoich przedstawicieli:
    ze strony Zamawiającego:
    ………………….……… –……………………..…. Tel. ……………………….. mail: …................
    ………………….……… –……………………..…. Tel. ……………………….. mail: …................
    ze strony Wykonawcy:
    ………………….……… –……………………..…. Tel. ……………………….. mail: …................
    ………………….……… –……………………..…. Tel. ……………………….. mail: …................
    § 12.
    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz Oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy.
    § 13.
    W oparciu o art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej RODO, informujemy, że:
    Administratorem Danych Osobowych (ADO), czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe zawarte w ofercie oraz wszelkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, z siedzibą przy ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń;
    dane osobowe, o których mowa w pkt 1, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
    osoby fizyczne, których dane osobowe przekazano w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu mają prawo do żądania od ADO:
    dostępu do swoich danych osobowych, przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, ADO może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia;
    sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 1843 ) – dalej PZP, a także nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
    ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
    osobom fizycznym, których dane osobowe przekazano w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu nie przysługuje:
    prawo do usunięcia ich danych osobowych, a to w oparciu o art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
    prawo do przenoszenia danych osobowych;
    prawo do wniesienia sprzeciwu, albowiem przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO.
    Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP (przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność; jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy).
    Osoby fizyczne, których dane osobowe przekazano w ofercie lub innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00–193 Warszawa.
    Podanie danych osobowych osób wymienionych w ofercie oraz innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w PZP, która to ustawa również określa konsekwencje ich nie podania.
    Odbiorcami danych osobowych przekazanych w ofercie oraz innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP.
    W stosunku do danych osobowych przekazanych w ofercie oraz innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie.
    Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
    § 15.
    W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego.
    § 16.
    Wszelkie ewentualne spory, jakie mogą wyniknąć z tytułu realizacji niniejszej umowy podlegają właściwości Sądu określonego według siedziby Zamawiającego.
    § 17.
    Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
    ……………………………………………
    WYKONAWCA
    ……………………………………………
    ZAMAWIAJĄCY
    *niepotrzebne skreślić
    Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający:
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Wykonawca:
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    reprezentowany przez:
    ……………………………………………………………
    (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
    Oświadczenie wykonawcy
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
    DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
    INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY
    Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
    Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, polegam na zasobach następującego/następujących podmiotu/ów:
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………….
    w następującym zakresie: ………………………………………………………………………………………..
    ………………………………………………………………………………..………………………………………
    ………………………………………………………………………………..………………………………………
    ………………………………………………………………………………..……………………………………...
    (wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
    Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania Zamawiający:
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Wykonawca:
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    reprezentowany przez:
    ……………………………………………………………
    (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
    Oświadczenie wykonawcy
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
    DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
    Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
    OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY
    Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
    …………………………………………………………………………………………..…………………........…..……………………………………………………………………………………………………………………….
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU,
    NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
    Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ……………………………………………………………………
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    ………………………………………………………………………………………………………………………...
    (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    [UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy Zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp]
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM,
    NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
    Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami:…………………………………………………………………………………….…..………
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    ………………………………………………………………………………………………………………………... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
    Załącznik Nr 5 - Wzór oświadczenia o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
    Zamawiający:
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Wykonawca:
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    reprezentowany przez:
    ……………………………………………………………
    (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
    Oświadczenie Wykonawcy
    DOTYCZĄCE GRUPY KAPITAŁOWEJ
    (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji
    z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp)
    Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu oświadczam, że:
    w skład tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wchodzą następujące podmioty:
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    nie należę do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    *niepotrzebne skreślić
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………….……. , dnia …………………..……. r.
    …………………………………………
    (podpis)
    UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
  • Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
    ZOG.26.23.2020
    Rzekuń, dn. 07.01.2021 r.
    INFORMACJA po OTWARCIU OFERT
    Szanowni Państwo,
    Zamawiający na PN)dstawie art 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień
    Publicznych (tekst jednolity Dz U. z 2019 r 1843) przekazuje ponižej inforrnacje,
    o których mowa w art. 86 ust 3 i 4 ustavvy Prawo Zamówień Publicznych
    Otwarcie ofert na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” się w
    dniu 07.01.2021 0 godz. 09:10.
    Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
    zamówienia, w włysokości: 184 000,00 PLN brutto
    Zbiorcze zestawienie ofert:
    Nr Firma (nazwa) lub
    oferty nazwisko "konawcy
    Data i
    godzina
    złożenia
    oferty
    04.01.2021 r
    godz 14:13
    05.012021 r
    godz 10:20
    05.012021 r
    godz 11:11
    07.012021 r
    godz 08:40
    Cena oferty
    (brutto) [zł]
    2C6 025700
    słownie: dwieście
    sześć tysięcy
    dwadzieścia pięć
    złotych)
    2C6 640,00
    słownie: dwieście
    sześć tysięcy
    sześćset czterdzieści
    złotych)
    2C6 025700
    słownie: dwieście
    sześć tysięcy
    dwadzieścia pięć
    złotych)
    209 100,00
    słownie: dwieście
    dziewięć tysięcy sto
    złotych)
    Rabat
    0,24
    zero złotych
    dwadzieścia
    cztery grosze
    0,23
    zero złotych
    dwadzieścia
    trzy grosze
    0,24
    zero złotych
    dwadzieścia
    cztery grosze
    0,19
    zero złotych
    dziewiętnaście
    g roszy
    Uwagi
    3_
    "ARAN" Sp. z o.o. w
    Wyszkowe
    Sp.komandytowa
    ul. Serocka 39,
    07-200 Wyszków
    EURODOREX
    SP J. B_K_ Czechowscy,
    DA Zglec
    ul. H. Sienkiewicza 7,
    07-200 Wyszków
    Stacja Paliw Deptuła
    sp.l_
    ul. Trasa Mazurska
    07-420 Kadzidło
    Benzol Spółka z o.o.
    ul. Graniczna 7
    07-410 Ostrołęka
    Informujemy, iż, Wykonawcy, którzy złożyli oferty o najniższej takiej samej i rabacie,
    zostaną wezwani do złożenia oferty dodatkowej.
    Dyrektor Zakładu Obsługi Gminy
    Danuta Orzołek

  • zawiadomienie_o_uniewa__nieniu_postepowania.pdf
    ZAKŁAD GMfNY
    ul.Kolcr:in .
    teł. 29 55 296432035
    ZOG.26.23.2020
    Dotyczy przetargu nieograniczonego na:
    potrzeby Zakładu Obsługi Gminy w Rzekuniu"
    Rzekuń, 2021-01-14
    NA WC Y
    "Dostawę
    n pęd 0 w ego
    na
    ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
    Zamawiający na podstawie art. 93 ust. I pkt 5 i 7 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
    Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), informuje o unieważnieniu CX)stępowania o
    udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
    Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawey Prawo Zamówień Publicznych postępowanie o
    udzielenie zamówienia publicznego unieważnia sie w przpadku, o którym mowa w art. 91 ust. 5 kryteria
    ofert, zostały złożone oferty o takiej samej cenie, po ponownym wezwaniu do złożenia ofert
    dodatkowych w przedmiotowym postępowaniu.
    Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww.
    podstawie prawnej.
    DVRF.
    Zakładn
    ugi Gminy














  • Czas wytworzenia: 19-03-25 06:25
  • Czas udostępnienia: 19-03-25 06:25

Historia zmian

8166 Dodanie Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy z 02-08-2023 10:29:12 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2