Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę oleju napędowego.

Załączniki:

  • ogłoszenie ogloszenie.pdf
    ogłoszenie nr 517486-N-2020 z dnia 2020-02-27 r.
    Zakład Obsługi Gminy: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy”
    OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Nie
    Nazwa projektu lub programu
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
    działalność, lub działalność ich %yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
    zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
    społecznie marginalizowanych
    Nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
    kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
    zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzyVpowierzyli
    przeprowadzenie postępowania
    Nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
    postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    Nie
    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
    adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
    kontaktów:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
    Unii Europejskiej
    Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 14299134800000, ul.
    ul. Kolonia , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7643 20 55, e-mail
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 297 643 20 35.
    Adres strony internetowej (URL): https:/hvww•.rzekun.pb'zaklad-obslugi-gminy.html
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
    plików, które nie są ogólnie dostępne
    1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
    w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
    członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
    postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
    zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
    zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    1.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
    adresem (URL)
    Nie
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
    zamowłema
    Tak
    https://w-ww.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
    adresem
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres
    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
    inny sposób:
    Nie
    Inny sposób:
    Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
    sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub złożyć osobiście
    Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń — w sekretariacie.
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
    które nie są ogólnie dostępne
    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
    (URL)
    IT• PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
    11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu
    Obsługi Gminy"
    Numer referencyjny: ZOG.26.2.2020
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

    Nie
    11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
    11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
    Mykonawcy:
    11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, ushlg lub robót
    budowlanych lub określenie zapotrzebowania i uymagari ) a w przypadku partnerstwa
    innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
    budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby
    Zakładu Obsługi Gminy według szacunkowej ilości — 40 000 1. do zbiornika paliwa o pojemności 5
    000 litrów, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Podana w pkt 1 ilość paliwa
    stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie
    realizacji umowy tj. do 31.12.2020 r. i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający zastrzega, że z
    uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego paliwa może być niższa od
    prognozowanej. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonyv,rane będą na podstawie
    faktycznie zakupionego paliwa. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa będzie niższa niż
    prognozowana w pkt 1 wartość, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec
    Zamawiającego (Zamawiający nie ma obowiązku "korzystania całości przedmiotu zamówienia
    podstawowego). 3. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami: olej
    napędowy powinien spełniać normy PN-EN 590. Oferowane paliwo musi spełniać również wymagania
    Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych
    dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). M7ykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość
    paliwa, w tym za jego zgodność z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4.
    Dostawy oleju napędowego odby,vać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej
    pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na min.
    2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania
    Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 1. w sprawie wymagań, którym powinny
    odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda,
    oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykony,vanych podczas prawnej kontroli
    metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa
    powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 5. W związku z
    częstą zmianą cen paliw, w czasie obowiązyw•ania umowy Wykonawca przed każdą dostawą ustalać
    będzie cenę netto dostawy jednego litra oleju napędowego, kierując się aktualną ceną netto jednego
    litra u producenta, obowiązującą w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, publikowaną na
    jego stronie internetowej. Wykonawca przedstawi w ofercie nazwę producenta, u którego zaopatruje się
    w olej napędowy, wraz z adresem strony internetowej, na której Zamawiający będzie mógł śledzić
    hurtową cenę producenta. W przetargu zostanie marły Wykonawca, który w formularzu ofertowym
    przedstawi najkorzystniejszą cenowo łączną cenę ofertową. 6. Temperatura zapłonu dostarczanego
    oleju napędowego winna być wyższa niż +560C. 7. Odbioru oleju napędowego dokona wyznaczony
    pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego

  • SIWZ SIWZ.pdf
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
    WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    (SIWZ)
    W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W
    TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
    „Dostawa oleju napędowego
    na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy”
    Nr postępowania: ZOG.26.22020
    Zatwierdzam:
    DYREKTOR
    Zakładu Obsługi Gminy
    Danuta Orzołek
    Zamówienie o wartości mniejszej niž kwoty określone w przepisach wydanych na pMstawie
    art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo Zamówień Publicznych.
    Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzony zgMnie z postanowieniami art 39 ustawy
    z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., 1843).
    Rzekuń, dnia 27 lutego 2020 r.
    Strona I z 41

    SPIS TRESCI
    Rozdział I
    Rozdział II
    Rozdział III
    Rozdział IV
    Rozdział V
    Rozdział VI
    Rozdział VII
    Rozdział VIII
    Rozdział IX
    Rozdział X
    Rozdział XI
    Rozdział XII
    Rozdział XIII
    Rozdział XIV
    Rozdział XV
    Rozdział XVI
    Rozdział XVII
    Rozdział XVIII
    Rozdział XIX
    Rozdział XX
    Rozdział XXI
    Rozdział XXII
    Rozdział XXIII
    Rozdział XXIV
    Nazwa i adres zamawiającego
    Tryb udzielenia zamówienia
    Opis przedmiotu zamówienia
    Informacje dotyczące ofert wariantowych i częściowych. informacja o
    możliwości zawarcia umowy ramowej. informacja o aukcji elektronicznej
    Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art 67 ust. 1
    pkt 6 i 7 ustawy pzp, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich
    zamowłen
    Termin wykonania zamówienia
    Warunki udziału w postępowaniu
    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków
    udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
    Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
    oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
    uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
    Wymagania dotyczące wadium
    Termin związania ofertą
    Opis sposobu przygotowania oferty
    Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
    Opis sposobu obliczenia ceny
    Opis kryteriów, którymi zamawiający, będzie się kierował przy wyborze oferty,
    wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
    WyMr ofelty i zawiadomienie o wyniku
    Informacje o formalnościach, jakie zostać dopełnione po wyborze
    oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
    zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki
    umowy albo wzór umowy
    Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
    postępowania o udzielenie zamówienia
    Opis części zamówienia
    Umowa ramowa
    Zamówienia uzupełniające
    Ofelty wariantowe
    Nr strony
    4
    4
    4
    6
    6
    6
    6
    9
    13
    15
    15
    15
    17
    18
    19
    19
    20
    20
    20
    20
    21
    21
    21
    21
    Strona 2 z 41

    Rozdział XXV
    Rozdział XXVI
    Rozdział XXVII
    Rozdział XXVIII
    Rozdział XIX
    Rozdział XXX
    Rozdział XXXI
    Rozdział XXXII
    Rozdział XXXIII
    Rozdział XXXIV
    Adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej niezbędny do
    porozumiewania się drogą elektroniczna
    Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
    rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
    Aukcja elektroniczna
    Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
    Ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne
    Możliwość dokonania zmian w umowie na art 144 pzp
    Podwykonawstwo
    Postanowienia końcowe
    Klauzula informacyjna RODO
    Załączniki
    21
    21
    21
    21
    21
    22
    22
    22
    22
    24
    Strona 3 z 41

  • edytowalne edytowalne.odt
    Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Zamawiający:
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Wykonawca:
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    reprezentowany przez:
    ……………………………………………………………
    (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
    Oświadczenie wykonawcy
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
    DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
    INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY
    Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
    Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, polegam na zasobach następującego/następujących podmiotu/ów: ……………………………………………………………………………………………………………………..
    ……………………………………………………………………………………………………………………..
    ……………………………………………………………………………………………………………………..
    w następującym zakresie: ……………………………………………………………………………………………...
    ………………………………………………………………………………..…………………………………………….
    ………………………………………………………………………………..…………………………………………….
    ………………………………………………………………………………..…………………………………………….
    (wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
    Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania Zamawiający:
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Wykonawca:
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    reprezentowany przez:
    ……………………………………………………………
    (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
    Oświadczenie wykonawcy
    składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
    Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
    DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
    Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
    OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY
    Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………………..…………………........…………....…………………………………………………………………………………………………………………………………
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
    Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ……………………………………………………………………
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    ………………………………………………………………………………………………………………………...
    (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    [UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy Zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp]
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
    Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami:…………………………………………………………………………………….…..………
    ………………………………………………………………………………………………………………………..
    ………………………………………………………………………………………………………………………... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Załącznik Nr 5 - Wzór oświadczenia o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
    Zamawiający:
    Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
    ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
    Wykonawca:
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    ……………………………………………………………
    (pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
    reprezentowany przez:
    ……………………………………………………………
    (imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
    Oświadczenie Wykonawcy
    DOTYCZĄCE GRUPY KAPITAŁOWEJ
    (składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
    Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu oświadczam, że:
    w skład tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wchodzą następujące podmioty:
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    …………………………………………………………………………………………………………….;
    nie należę do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    *niepotrzebne skreślić OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
    Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
    …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
    (podpis)
    UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
  • wyjaśnienie wyjasnienie_tresci_siwz.pdf
    ZAKLAD OBSŁUGI GMINY.
    LIKO!onia IB , 07-411 Rzekuń
    75d2344674, REGON 142991348
    29643 20
    ZOG.26.2.2020
    Rzekuń, 05.03.2020 r.
    WYKONAWCY
    Wyjaśnienie
    dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie
    przetargu nieograniczonego, na dostawę oleju napędowego nr sprawy ZOG.26.2.2020
    działając na podstawie art.38 ust.la ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo Zamówień
    Publicznych (Dz.U_ 2018, poz. 1986 ze zm.) Zamawiajacy przekazuje informację:
    Zamawiający nie przewiduje zmiany treści formularza ofertowego. Zamawiający nie jest
    w stanie na chwilę obecną określić przewidwłanej ilość oleju napędowego
    arktycznego, gdyż jego dostawa uzależniona jest od warunków atmosferycznych (w
    okresie ostatnich czterech sezonów zimowych Zamawiający nie zakupił oleju
    napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych).
    winien uwzględnić wysokość marży/ upustu jak w przypadku oleju
    standardowego. Stosowany zapis został wprowadzony do projektu umowy w S 2 ust 1
    pkt. b (załącznik nr 2).
    DVRF.
    zakładu
    Sługi Gminy

  • Informacja po otwarciu ofert Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
    ZOG.26.2.2020
    Rzekuń, dn. 09.03.2020 r.
    INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
    Szanowni Państwo,
    Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień
    Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje ponižej informacje,
    o których mowa w art. 86 ust. 3 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
    Otwarcie ofert na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” odbyło się w
    dniu 09.03.2020 0 godz. 09, 15.
    Przed otwarciem Ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
    zamówienia, w wysokości: 178 350,00 PLN brutto
    Zbiorcze zestawienie Ofert:
    Firma (nazwa) lub
    Nr
    oferty nazwisko "konawcy
    Data i
    godzina
    złozenia
    oferty
    05.03.2020 r
    godz. 11
    godz. 08:51
    Cena oferty
    (brutto) [zł1
    176 136.00
    słowne: sto
    siedemdziesiąt sześć
    tysięcy sto trzydzieści
    sześć złotych)
    175644,00
    słownie: sto
    siedemdziesiąt pięć
    tysięcy sześćset
    czterdzieści cztery
    złote)
    Rabat
    0,21
    zero złotych
    dwadzieścia
    jeden groszy
    0,22
    zero złotych
    dwadzieścia
    dwa grosze
    Uwagi
    2.
    "ARAN" Sp. z o.o. w
    vwszkowie
    Sp.komandytowa.
    ul. Serocka 39,
    07-200 wyszków
    F.T.H.U_ EURODOREX
    Sp. J. B,K. Czechowscy,
    DA. zgłec
    ul. H, Sienkiewicza 7,
    07-200 Wyszków
    sługi Gminy
    m Danuta k

  • Zawiadomienie o wyborze ofertyzawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
    ZAK{.AĐ OBSŁUGI GMINY
    ul.Kolonia IB , 074! I Rzekuń
    KIP 751,2344674, REGON 142991348
    LI. „9643 20
    ZOG.26.2.2020
    Rzekuń, dn. 10.03.2020 r.
    WYKONAWCY
    Zawiadomienie o wyborze oferty
    Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 517486-N-2020
    z dnia 27.02.2020r. na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy"
    1. Zamawiający Zakład Obsługi Gminy działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo
    zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej "ustawą”
    informuje, o wyborze oferty najkorzystniąszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu
    nieograniczonego na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy"
    2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły dwie oferty.
    3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu Ofert na
    țX)dstawie kryteriów Określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
    4. Wybrano ofertę.
    Wykonawcy: E T.H.IJ. EURODOREXSp. J. B.K. Czechowscy, DA. Zglec ul. H. Sienkiewicza 7,
    07-200 Wyszków, która spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, oferta odpowiada
    wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała
    maksymalną ilość punktów-100, w' oparciu 0 kryteria cz:eny Ofert: cena 60%, rabat 40%.
    5. Ponizej przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny zlo?onych ofert wraz z przyznaną punktacją
    Nr
    oferty
    2.
    Cena oferty
    Firma (nazwa) oraz adres lub
    nazwisko wykonawcy
    "ARAN" SP z o.o w
    Wyszkowie
    S p komand ytowa.
    ul. SercFCka 39,
    07-200 Wyszków
    ET.H,U, EURODOREX sp. J
    a. K. Czechowscy,
    Zglec
    ul F-1 Sienkiewicza 7,
    07-200 Wyszków
    (brutto) (zł1
    176 136.00
    175 644,00
    Kryterium
    cena wraz z
    przyznaną
    punktacją
    5983 pkt.
    60 pkt.
    Rabat
    0.21
    0,22
    Kryterium
    rabat wraz
    przyznaną
    punktacją
    38, 18 pkt
    40 pkt
    Leczna
    punktacja
    98,01 Pkt
    100,00 pkt

    6 Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
    7, Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
    8. Unieważnienie postępowania- podając uzasadnienie faktyczne i prawne- nie dotyczy.
    Informacje dotyczące zawarcia umowy:
    Wykonawca, który został wybrany w przetargu zostanie powiadomiony e-mailem, o dokładnym
    terminie i miejscu podpisania umowy, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy.
    Zamieszczono na Tablicy Ogłoszeń w dniu 10_03.2020 r
    Zatwierdzam:
    DYREKTOR
    zakładu Obs
    n u ra Orzolek


  • Czas wytworzenia: 07-12-24 15:08
  • Czas udostępnienia: 07-12-24 15:08

Historia zmian

8148 Dodanie Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy z 02-08-2023 10:27:47 dokonane przez Tomasz Majewski
Zmiany
  1. Tytuł informacji
  2. Alias
  3. Tekst wstępny
  4. Stan
  5. Kategoria
  6. Data utworzenia
  7. Autor
  8. Inny autor
  9. Data modyfikacji
  10. Autor modyfikacji
  11. Data opublikowania
  12. Dostęp
Funkcje Biuletynu informacji Publicznej kontrolowane są przez pakiet rozszerzeń JooBIP 0.11.2