Zakład Obsługi Gminy zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę oleju napędowego.
Załączniki:
- ogłoszenie ogloszenie.pdf
ogłoszenie nr 517486-N-2020 z dnia 2020-02-27 r.
Zakład Obsługi Gminy: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Obsługi Gminy”
OGŁOSZENIE O ZAMOWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich %yodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzyVpowierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów maz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej — mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 14299134800000, ul.
ul. Kolonia , 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, państwo Polska, teł. 29 7643 20 55, e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , faks 297 643 20 35.
Adres strony internetowej (URL): https:/hvww•.rzekun.pb'zaklad-obslugi-gminy.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
1.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskał pod
adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamowłema
Tak
https://w-ww.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskał pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przeslanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca lub złożyć osobiście
Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, ul. Kolonia IB, 07-411 Rzekuń — w sekretariacie.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
IT• PR7FDMIOT 7AMÓWTFNTA
11.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa oleju napędowego dla Zakładu
Obsługi Gminy"
Numer referencyjny: ZOG.26.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
11.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
11.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składał w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może został udzielone zamówienie jednemu
Mykonawcy:
11.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, ushlg lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i uymagari ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby
Zakładu Obsługi Gminy według szacunkowej ilości — 40 000 1. do zbiornika paliwa o pojemności 5
000 litrów, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. 2. Podana w pkt 1 ilość paliwa
stanowi prognozowane zapotrzebowanie przewidziane do zakupu przez Zamawiającego w okresie
realizacji umowy tj. do 31.12.2020 r. i nie jest wartością obligatoryjną. Zamawiający zastrzega, że z
uwagi na czynniki niemożliwe do przewidzenia ilość zakupionego paliwa może być niższa od
prognozowanej. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonyv,rane będą na podstawie
faktycznie zakupionego paliwa. W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość paliwa będzie niższa niż
prognozowana w pkt 1 wartość, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec
Zamawiającego (Zamawiający nie ma obowiązku "korzystania całości przedmiotu zamówienia
podstawowego). 3. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami: olej
napędowy powinien spełniać normy PN-EN 590. Oferowane paliwo musi spełniać również wymagania
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). M7ykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość
paliwa, w tym za jego zgodność z wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4.
Dostawy oleju napędowego odby,vać się będą specjalistycznymi cysternami o odpowiedniej
pojemności, zaopatrzonymi w pompę umożliwiającą tłoczenie oleju napędowego na min.
2,50 m oraz przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw ciekłych, spełniającą wymagania
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 1. w sprawie wymagań, którym powinny
odpowiadać instalacje pomiarowe do ciągłego i dynamicznego pomiaru ilości cieczy innych niż woda,
oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykony,vanych podczas prawnej kontroli
metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1619). Instalacja pomiarowa
powinna posiadać ważne świadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urząd Miar. 5. W związku z
częstą zmianą cen paliw, w czasie obowiązyw•ania umowy Wykonawca przed każdą dostawą ustalać
będzie cenę netto dostawy jednego litra oleju napędowego, kierując się aktualną ceną netto jednego
litra u producenta, obowiązującą w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, publikowaną na
jego stronie internetowej. Wykonawca przedstawi w ofercie nazwę producenta, u którego zaopatruje się
w olej napędowy, wraz z adresem strony internetowej, na której Zamawiający będzie mógł śledzić
hurtową cenę producenta. W przetargu zostanie marły Wykonawca, który w formularzu ofertowym
przedstawi najkorzystniejszą cenowo łączną cenę ofertową. 6. Temperatura zapłonu dostarczanego
oleju napędowego winna być wyższa niż +560C. 7. Odbioru oleju napędowego dokona wyznaczony
pracownik Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Z każdego
- SIWZ SIWZ.pdf
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W
TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Dostawa oleju napędowego
na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy”
Nr postępowania: ZOG.26.22020
Zatwierdzam:
DYREKTOR
Zakładu Obsługi Gminy
Danuta Orzołek
Zamówienie o wartości mniejszej niž kwoty określone w przepisach wydanych na pMstawie
art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo Zamówień Publicznych.
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzony zgMnie z postanowieniami art 39 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., 1843).
Rzekuń, dnia 27 lutego 2020 r.
Strona I z 41
SPIS TRESCI
Rozdział I
Rozdział II
Rozdział III
Rozdział IV
Rozdział V
Rozdział VI
Rozdział VII
Rozdział VIII
Rozdział IX
Rozdział X
Rozdział XI
Rozdział XII
Rozdział XIII
Rozdział XIV
Rozdział XV
Rozdział XVI
Rozdział XVII
Rozdział XVIII
Rozdział XIX
Rozdział XX
Rozdział XXI
Rozdział XXII
Rozdział XXIII
Rozdział XXIV
Nazwa i adres zamawiającego
Tryb udzielenia zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Informacje dotyczące ofert wariantowych i częściowych. informacja o
możliwości zawarcia umowy ramowej. informacja o aukcji elektronicznej
Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art 67 ust. 1
pkt 6 i 7 ustawy pzp, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich
zamowłen
Termin wykonania zamówienia
Warunki udziału w postępowaniu
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Wymagania dotyczące wadium
Termin związania ofertą
Opis sposobu przygotowania oferty
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Opis sposobu obliczenia ceny
Opis kryteriów, którymi zamawiający, będzie się kierował przy wyborze oferty,
wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
WyMr ofelty i zawiadomienie o wyniku
Informacje o formalnościach, jakie zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki
umowy albo wzór umowy
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia
Opis części zamówienia
Umowa ramowa
Zamówienia uzupełniające
Ofelty wariantowe
Nr strony
4
4
4
6
6
6
6
9
13
15
15
15
17
18
19
19
20
20
20
20
21
21
21
21
Strona 2 z 41
Rozdział XXV
Rozdział XXVI
Rozdział XXVII
Rozdział XXVIII
Rozdział XIX
Rozdział XXX
Rozdział XXXI
Rozdział XXXII
Rozdział XXXIII
Rozdział XXXIV
Adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej niezbędny do
porozumiewania się drogą elektroniczna
Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
Aukcja elektroniczna
Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne
Możliwość dokonania zmian w umowie na art 144 pzp
Podwykonawstwo
Postanowienia końcowe
Klauzula informacyjna RODO
Załączniki
21
21
21
21
21
22
22
22
22
24
Strona 3 z 41
- edytowalne edytowalne.odt
Załącznik nr 3 Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający:
Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
Wykonawca:
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, polegam na zasobach następującego/następujących podmiotu/ów: ……………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………..
w następującym zakresie: ……………………………………………………………………………………………...
………………………………………………………………………………..…………………………………………….
………………………………………………………………………………..…………………………………………….
………………………………………………………………………………..…………………………………………….
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie.
Załącznik nr 4 Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania Zamawiający:
Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
Wykonawca:
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp),
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu, oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …………. ustawy Pzp (podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 ustawy Pzp). Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze: …………………………………………………………………………………………..…………………........…………....…………………………………………………………………………………………………………………………………
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ……………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………...
(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
[UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy Zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp]
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA
Oświadczam, że w stosunku do następującego/następujących podmiotu/tów, będącego/ych podwykonawcą/ami:…………………………………………………………………………………….…..………
………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………... (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Załącznik Nr 5 - Wzór oświadczenia o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
Zamawiający:
Gmina Rzekuń - Zakład Obsługi Gminy
ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń
Wykonawca:
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
……………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie Wykonawcy
DOTYCZĄCE GRUPY KAPITAŁOWEJ
(składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” prowadzonego przez Zakład Obsługi Gminy w Rzekuniu oświadczam, że:
w skład tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wchodzą następujące podmioty:
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
…………………………………………………………………………………………………………….;
nie należę do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. …………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
*niepotrzebne skreślić OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………….……. , dnia …………………..……. r. …………………………………………
(podpis)
UWAGA: niniejsze oświadczenie składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. - wyjaśnienie wyjasnienie_tresci_siwz.pdf
ZAKLAD OBSŁUGI GMINY.
LIKO!onia IB , 07-411 Rzekuń
75d2344674, REGON 142991348
29643 20
ZOG.26.2.2020
Rzekuń, 05.03.2020 r.
WYKONAWCY
Wyjaśnienie
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego, na dostawę oleju napędowego nr sprawy ZOG.26.2.2020
działając na podstawie art.38 ust.la ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo Zamówień
Publicznych (Dz.U_ 2018, poz. 1986 ze zm.) Zamawiajacy przekazuje informację:
Zamawiający nie przewiduje zmiany treści formularza ofertowego. Zamawiający nie jest
w stanie na chwilę obecną określić przewidwłanej ilość oleju napędowego
arktycznego, gdyż jego dostawa uzależniona jest od warunków atmosferycznych (w
okresie ostatnich czterech sezonów zimowych Zamawiający nie zakupił oleju
napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych).
winien uwzględnić wysokość marży/ upustu jak w przypadku oleju
standardowego. Stosowany zapis został wprowadzony do projektu umowy w S 2 ust 1
pkt. b (załącznik nr 2).
DVRF.
zakładu
Sługi Gminy
- Informacja po otwarciu ofert Informacja_po_otwarciu_ofert.pdf
ZOG.26.2.2020
Rzekuń, dn. 09.03.2020 r.
INFORMACJA PO OTWARCIU OFERT
Szanowni Państwo,
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień
Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje ponižej informacje,
o których mowa w art. 86 ust. 3 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Otwarcie ofert na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy” odbyło się w
dniu 09.03.2020 0 godz. 09, 15.
Przed otwarciem Ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, w wysokości: 178 350,00 PLN brutto
Zbiorcze zestawienie Ofert:
Firma (nazwa) lub
Nr
oferty nazwisko "konawcy
Data i
godzina
złozenia
oferty
05.03.2020 r
godz. 11
godz. 08:51
Cena oferty
(brutto) [zł1
176 136.00
słowne: sto
siedemdziesiąt sześć
tysięcy sto trzydzieści
sześć złotych)
175644,00
słownie: sto
siedemdziesiąt pięć
tysięcy sześćset
czterdzieści cztery
złote)
Rabat
0,21
zero złotych
dwadzieścia
jeden groszy
0,22
zero złotych
dwadzieścia
dwa grosze
Uwagi
2.
"ARAN" Sp. z o.o. w
vwszkowie
Sp.komandytowa.
ul. Serocka 39,
07-200 wyszków
F.T.H.U_ EURODOREX
Sp. J. B,K. Czechowscy,
DA. zgłec
ul. H, Sienkiewicza 7,
07-200 Wyszków
sługi Gminy
m Danuta k
- Zawiadomienie o wyborze ofertyzawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf
ZAK{.AĐ OBSŁUGI GMINY
ul.Kolonia IB , 074! I Rzekuń
KIP 751,2344674, REGON 142991348
LI. „9643 20
ZOG.26.2.2020
Rzekuń, dn. 10.03.2020 r.
WYKONAWCY
Zawiadomienie o wyborze oferty
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 517486-N-2020
z dnia 27.02.2020r. na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy"
1. Zamawiający Zakład Obsługi Gminy działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej "ustawą”
informuje, o wyborze oferty najkorzystniąszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego na: "Dostawę oleju napędowego na potrzeby Zakładu Obsługi Gminy"
2. Do wyznaczonego terminu wpłynęły dwie oferty.
3. Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu Ofert na
țX)dstawie kryteriów Określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
4. Wybrano ofertę.
Wykonawcy: E T.H.IJ. EURODOREXSp. J. B.K. Czechowscy, DA. Zglec ul. H. Sienkiewicza 7,
07-200 Wyszków, która spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała
maksymalną ilość punktów-100, w' oparciu 0 kryteria cz:eny Ofert: cena 60%, rabat 40%.
5. Ponizej przedstawiamy tabele ze streszczeniem oceny zlo?onych ofert wraz z przyznaną punktacją
Nr
oferty
2.
Cena oferty
Firma (nazwa) oraz adres lub
nazwisko wykonawcy
"ARAN" SP z o.o w
Wyszkowie
S p komand ytowa.
ul. SercFCka 39,
07-200 Wyszków
ET.H,U, EURODOREX sp. J
a. K. Czechowscy,
Zglec
ul F-1 Sienkiewicza 7,
07-200 Wyszków
(brutto) (zł1
176 136.00
175 644,00
Kryterium
cena wraz z
przyznaną
punktacją
5983 pkt.
60 pkt.
Rabat
0.21
0,22
Kryterium
rabat wraz
przyznaną
punktacją
38, 18 pkt
40 pkt
Leczna
punktacja
98,01 Pkt
100,00 pkt
6 Dopuszczenie do dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
7, Nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy.
8. Unieważnienie postępowania- podając uzasadnienie faktyczne i prawne- nie dotyczy.
Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Wykonawca, który został wybrany w przetargu zostanie powiadomiony e-mailem, o dokładnym
terminie i miejscu podpisania umowy, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Zamieszczono na Tablicy Ogłoszeń w dniu 10_03.2020 r
Zatwierdzam:
DYREKTOR
zakładu Obs
n u ra Orzolek